دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۲۱Jun 2018 18
 

خبرهای خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۰    
امکان خرید آنلاین بلیط پروازهای خارجی در کوتاه ترین زمان با بهترین قیمت در سایت ایوار فراهم شد. شرکت اسرا پرواز (ایوار) ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات از صفر شدن واردات سیگار در دو ماه نخست امسال خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۵    
رییس جمهور روسیه گفت: حجم روابط تجاری میان مسکو و توکیو در سال 2017 میلادی به بیش از 18 میلیارد دلار رسید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۵    
وزارت اقتصاد عربستان اعلام کرد که به ارزش 1.05 میلیارد دلار صکوک داخلی را در فرآیند فروش ماهانه خود فروخته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۵    
کارشناسان بازار مسکن اعلام کردند: سیاست های پولی و بانکی دولت مردان، موجب رکود در بازار مسکن شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۳۹    
مطابق رسم هر ساله، دانشجویان در ماه رمضان به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند و نمایندگان تشکل های دانشجویی در این دیدار سه ساعته دیدگاه ها و نظرات خود را با ایشان مطرح کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۳:۰۰    
رکنا نوشت: دختر دانش آموزی در راه مدرسه ربوده شد و مورد آزار و اذیت قرار گرفت. دختر به پلیس مراجعه کرد و گفت: 15 ساله هستم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۲    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا باد و باران برخی از مناطق کشور را فرا می گیرد اما در زابل گرد و خاک همچنان تداوم خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
وزارت علوم با راه اندازی دو رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان موافقت کرد. به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه لرستان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۰    
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های وسیعی است و می تواند این امکانات را در اختیار دیگر زیرنظام های وزارت علوم و از جمله دانشگاه فرهنگیان قرار دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۰    
یک نوزاد پسر به نام معجزه در قایق نجات پناهجویان در ساحل ایتالیا متولد شد. این پناهجویان که از لیبی به سمت ایتالیا در حرکت بودند توسط کشتی های فعال در زمینه های بشردوستانه نجات یافته و به سمت سواحل ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با رد خبر برخی رسانه ها در مورد تصویب مصوبه تعیین مکان های خاص برای تجمعات گفت: این طرح مراحل تصویب را طی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به صدور 55هزار بارنامه در روز دوشنبه از به نتیجه رسیدن پیگیری های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برای حل مشکلات معیشتی رانندگان تا مرداد امسال خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۵    
پرسپولیس برای فصل آینده نیاز مبرم به جذب پلی میکر دارد. از یک سو، محسن مسلمان به خواسته برانکو از تیم جدا شده و قرار نیست حمیدرضا گرشاسبی دیگر مذاکراتش با این بازیکن را ادامه دهد و از طرف دیگر باشگاه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۱    
کارلو کوتارلی، اقتصاددان ایتالیایی به عنوان نخست وزیر موقت این کشور منصوب شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرجو ماتارلا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
آخرین قیمت قراضه وارداتی سنگین کلاس 1 و2 خلوص 20-80 در ترکیه 340 تا 341 دلار هر تن سی اف آر شد و 7 تا 8 دلار هر تن افت قیمت هفتگی داشت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۰    
طی هفته ای که گذشت، موجودی شمش سرب در انبارهای بورس فلزات لندن روند رو به رشد کندی را تجربه کرد. در روز پایانی هفته گذشته، این رشد شیب بیشتری به خود گرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۰    
آیدی کوهین پژوهشگر مطالعات راهبردی 'بگین-سادات' دوشنبه شب، مدعی شد که حمایت تاجران و سرمایه داران یهودی و صهیونیست از تل آویو، دلیل اصلی سقوط ارزش لیر واحد پول ملی ترکیه است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۸    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی ب اتکذیب صدور بخشنامه محدودیت تراکنش USSD از جانب بانک مرکزی و شاپرک ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به این طی چند وقت اخیر خودروسازان فروش نقدی نداشته اند گفت: همین اقدام جای بحث دارد که اگر در جلسه سه شنبه آینده به نتیجه مشخصی نرسیم بحث تحقیق و تفحص از خودروسازی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۲    
نگرانی اسرائیل از فروش جنگنده های اف-35 به ترکیه، سفر وزیر جنگ اسرائیل به مسکو با موضوع ایران، امضای یادداشت تفاهم اسرائیل و آمریکا برای مقابله ایران، سفر نتانیاهو به اروپا با هدف اجماع علیه ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ترکمن گفت: اعضای باند پنج نفره در استان های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و رضوی به سرقت کابل های برق اقدام می کردند که شناسایی و دستگیر شده اند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۰    
فرمانده ناجا از کشف هفت تن انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات و دستگیری پنج قاچاقچی و توقیف چهار دستگاه خودرو درسیستان و بلوچستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۸    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه ای نتایج و آثار طرح ترافیک جدید را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۵    
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودرو پژو 405 در محور لار – جهرم، 2 نفر جان خود را از دست دادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۰    
مردی که متهم است مهندس جوان را به خاطر ارتباط پنهانی با دخترش به قتل رسانده، روزگذشته در جلسه دادگاه حادثه را شرح داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۰    
100 نفر در کلاردشت با علائم حالت تهوع و مسمومیت به بیمارستان شهر مراجعه کردند. به گزارش مردم سالاری، یک منبع آگاه در بیمارستان کلاردشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۱۵    
رئیس کلانتری 134 شهرک غرب از دستگیری فردی که تحت پوشش مامور راهنمایی و رانندگی اقدام به اخاذی از شهروندان کرده بود، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۰۰    
نخستین روز از هفته جاری بود که سازمان وظیفه عمومی ناجا از توقف اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده خبر داد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۷:۴۷    
بازیکن سابق پرسپولیس به جرم قتل غیرعمد دستگیر شد. به گزارش ایلنا، وی صبح دیروز به جرم قتل غیر عمد توسط ماموران بازداشت شد و اکنون در بازداشت به سر می برد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۷:۴۴    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: در اثر توفان امروز زابل 99 نفر مصدوم شدند. به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۷:۱۰    
منابع اسرائیلی می گویند که مشاور امنیتی نتانیاهو با سفر به واشنگتن و دیدار با همتای آمریکایی خود، یادداش تفاهمی را برای مقابله با تهدید ایران امضا می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۶:۳۴    
فعالان مدنی بلژیک روز دوشنبه در اعتراض به انفعال و سکوت دولت های اروپایی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، به ازای هر یک فلسطینی که طی دهه گذشته شهید شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۳:۰۰    
تازه ترین آمار گمرک ایران از تراز تجاری مثبت 942 میلیون دلاری و رشد 22 درصدی صادرات غیرنفتی ایران خبر می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱    
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: اعضای باند جاعلان تراول چک در سمنان دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۲۰    
ممودو گاساما مهاجر اهل مالی با نجات یک کودک چهارساله از طبقه چهارم یک ساختمان در پایتخت فرانسه، شگفتی و تحسین پاریسی ها را برانگیخت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۱    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش تعداد مسمومان کلاردشت خبر داد و گفت: از شب گذشته تاکنون 200 نفر در کلاردشت با علائم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۴۶    
مأموران فرماندهی انتظامی رودسر که صبح امروز برای بررسی شکایت پدری مبنی بر ایراد ضرب و جرح توسط پسرش در محل حاضر شده بودند، توسط متهم با ضربات داس مورد حمله واقع شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۳۱    
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: متهم با شگرد ی خاص در گروه های اجتماعی مدعی فروش وام شده و با جلب اعتماد کاربران از نیاز مالی شاکیان سوء استفاده و مبلغ 26 میلیون ریال از ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۲۸    
رییس جمهوری پاراگوئه برای ورود به سنای این کشور از سمت خود استعفا داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۲۷    
فارس نوشت: پارلمان عراق با اکثریت آرا، موافقت خود را با طرح شمارش دستی 10 درصد آرا و لغو نتایج انتخابات خارج از کشور اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۲۴    
مادری 23 ساله در نخستین زایمان خود در تبریز 6 قلو به دنیا آورد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۲۱    
سردار یزدی با بیان اینکه دو تیم را دستگیر کردیم که قصد ایجاد خرابکاری داشتند، گفت: دشمنان می دانند که آمادگی ما چقدر است و قطعا سیلی محکمی خواهند خورد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۵۸    
تیم ملی ایران مهمترین دیدار تدارکاتی اش در مسیر آماده سازی برای جام جهانی روسیه را امشب در استانبول مقابل تیم پرقدرت ترکیه واگذار کرد اما درس های بسیار گرانبهایی کسب کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۵۴    
برنامه جت فیلتر از بدافزارهایی است که در کانال های تلگرامی دست به دست می شود و بدون آنکه کاربر متوجه شود، در پس زمینه به استخراج ارز دیجیتال مونرو اقدام کرده و از توانایی دستگاه سوءاستفاده می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۴۵    
یک رسانه ورزشی یونان اختلافات فدراسیون های فوتبال یونان و ایران و یکسری حوادث را از عوامل لغو دیدار دوستانه تیم های ملی دو کشور اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۰    
اتحادیه اروپا ضمن ارائه پیشنهاد ممنوعیت استفاده از پلاستیک های یکبار مصرفی چون نی، کارد، چنگال پلاستیکی و گوش پاک کن، خواستار جمع آوری بطری های پلاستیکی مایعات تا سال 2025 شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۶    
علی دایی در کنار مصطفی دنیزلی سرمربی سرشناس و محبوب ترک ها در ورزشگاه فاتح تریم شهر استانبول تماشاگر ویژه بازی ایران و ترکیه هستند. دایی و دنیزلی هر دو زمانی سرمربی تیم پرسپولیس بودند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۲    
به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا موسوی خواه، درباره نصب تجهیزات استفاده از کارت سوخت در جایگاه های عرضه سوخت و استفاده مردم از این کارت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
دانشنامه جامع شهدا توسط سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه افتتاح شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره حکم اخیر دادگاه نیویورک درباره ارتباط 11سپتامبر با ایران گفت: تهران صدور احکام غیابی، مغرضانه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
نمایندگان تشکل های دانشجویی عصر امروز در محضر رهبر انقلاب به بیان دیدگاه های خود پرداخته و از عملکرد دولت، مسئولان آموزش عالی، وزیر مسکن، رسانه ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم انتقاد کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
روایت حال و روز چند سال پیش قلعه گنج آنقدر دردناک و شوک آور بود که مجری برنامه هم ترجیح می داد بیشتر سکوت کند تا حرف های معلم رنج کشیده به گوش همگان برسد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
رئیس جمهور شب گذشته در دیدار با فعالان اقتصادی، یک بار دیگر موضع دولت مبنی بر ماندگاری بر روی نرخ 4200تومانی را یادآوری کرد و گفت که خیال فعالان اقتصادی از تسویه وام ها با این نرخ راحت باشد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
رهبر حزب جمهوری خواه خلق ، حزب مخالف دولت ترکیه از تلاش در تاسیس سازمانی موسوم به صلح و همکاری با مشارکت ترکیه، ایران، عراق و سوریه خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
تپانچه وکتور سی پی 1 / Vektor CP1 یک تپانچه نیمه اتوماتیک ساخت آفریقای جنوبی است که از سال 1996 تا 2001 تولید می شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
بدافزار جدیدی با نام ادعیه ماه رمضان در کانال های تلگرامی در حال انتشار است که به استخراج ارز دیجیتال از دستگاه قربانیان اقدام می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
تیم ملی ایران مهمترین دیدار تدارکاتی اش در مسیر آماده سازی برای جام جهانی روسیه را امشب در استانبول مقابل تیم پرقدرت ترکیه واگذار کرد اما درس های بسیار گرانبهایی کسب کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: بعید است کنکور تا یک الی دو سال آینده به طور کلی از سیستم آموزش کشور حذف شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فردا-سه شنبه- برای دیدار با وزیر دفاع روسیه به مسکو سفر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
چند دوست صمیمی دارید؟ چرا باید دوست داشته باشیم؟ چطور دوستان جدید پیدا کنیم؟ انسان اساسا موجودی اجتماعی است و خیلی از ارزش ها و خوشبختی ما در اجتماع معنی پیدا می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
در حمله تروریستی دو عنصر انتحاری بوکو حرام در نیجریه 4 نفر کشته و 7 فرد دیگر نیز زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰    
بر اساس گزارش های منتشر شده، پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران و اعمال مجدد تحریم های اقتصادی علیه این کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۷    
فارس نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بار دیگر مواضع قبلی خود درباره آنچه به گفته وی حضور نظامی ایران در سوریه است را تکرار کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۵    
راه های زیادی برای سنجش میزان هوش وجود دارد، مهم تر اینکه نظریه غالب فعلی این است که انواع بسیاری از هوش های مختلف وجود دارند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۵۶    
بارش شدید باران و طوفان و در پی آن جاری شدن سیل شدید در ایالت مریلند آمریکا باعث شد خیابان ها در برخی مناطق این ایالت از جمله شهر الیکوت بالتیمور زیر آب برود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۴    
وزیران خارجه اتحادیه اروپا در نشست امروز (دوشنبه) خود در بروکسل با صدور بیانیه ای تحریم های سوریه را تا یکسال دیگر تمدید کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۶    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۲    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت که 63 نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک امروز/دوشنبه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۲۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، روز دوشنبه پس از دیدار با سوشما سواراج همتای هندی خود گفت: دهلی نو به صراحت اعلام کرد از تحریم های یک طرفه حمایت نمی کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست خبری تاکید کرد که حفظ برجام برای اتحادیه اروپا موضوعی امنیتی است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ طبل تو خالی است و اعتبارهای لازم برای یک کار بزرگ را هم ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۲    
بر اثر انفجار یک تله انفجاری در مرز پیشین گروهبان یکم علیرضا دهمرده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۵۰    
بعد از تماشای این ویدیو قطعاً خواهید توانست، از این پس خودتان روغن خودرو را عوض کنید و از دست ترفندهای تعویض روغنی ها خلاص شوید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۸    
ماه مبارک رمضان 1439 هجری قمری به دوازدهمین غروب خود رسید تا با این امید که آثار روزه در این روزها در جسم و روحمان مشخص شده باشد، به دعا برای بیماران بنشینیم.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۶    
مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه بارشی به گلستان و احتمال آبگرفتگی معابر خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۵    
کمیسیون انتشارات دولتی با نظر اعضای کمیسیون با انتشار و فعالیت 16 نشریه دستگاه ها و موسسه های دولتی موافقت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۵    
دومین خرید قلعه نویی در سپاهان، یک دفاع راست بود. بازیکنی که ده برابر دفاع راست فصل قبل سپاهان روی گل های تیم اش تاثیر داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۲۵    
روزنامه سان انگلیس اعلام کرد که منچستر یونایتد برای جذب بیل حاضر است که رقم نجومی را پرداخت کند تا جایکه با 200 میلیون پوند و حقوق هفتگی 650 هزار پوند حاضر است که این بازیکن ولزی را به خدمت گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۱۶    
ایلنا نوشت: برابر اعلام رسمی مرجع قضایی مطابق بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته تخریب قسمتی از بناها و مستحدثات مربوط به وزیر کشور و افراد دیگری که وضعیت مشابه داشته اند برخلاف مقررات و موازین قانونی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۱۵    
فدراسیون فوتبال و بخش رسانه ای تیم ملی ایران در واکنش به خب لغو دیدار تدارکاتی با یونان بیانیه ای صادر کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم ملی ایران درباره بحث رفتنش و همچنین انتخاب بازیکنان برای جام جهانی به صحبت پرداخت. به گزارش تابناک ورزشی به نقل از AFC ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۵    
ارتش هند از احتمال لغو آتش بس در منطقه کشمیر که از ابتدای ماه مبارک رمضان برقرار شده است، خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۰    
چوب پاهای بیابان / Desert Stilts یکی از قطعات آنجله دیوید گویلو آهنگساز معاصر است. اجرای زنده این قطعه را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۳۶    
تصادف شدید پراید و اتوبوس در جاده مرند خوی (آذربایجان غربی) دو کشته برجای گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۳۳    
معاونت حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای خطاب به نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس، به پرسش وی درباره تعیین تکلیف مسکن، بیمه و امنیت شغلی خبرنگاران پاسخ داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۰    
وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر خود به هند با سوشما سواراج همتای هندی خود در محل وزارت امور خارجه هند دیدار و رایزنی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۷    
110 نفر از شهروندان کلاردشت از شب گذشته تاکنون به دلیل درد در ناحیه شکم و مسمومیت به بیمارستان حضرت قائم این شهرستان مراجعه کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۶    
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی، عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۸    
با کاهش تنش های ژئوپلتیکی قیمت طلا برای دومین جلسه متوالی کاهش یافت و هر اونس 1298.62 دلار فروخته شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی وزارت امورخارجه خبرسازی ها درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و رژیم صهیونیستی در اردن را تکذیب کرد و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۹    
نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در کافی شاپ ها و قهوه خانه ها تابع ضوابط و مقررات صنفی بوده و پلیس با آن مخالفتی ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۰    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، همانند روز یکشنبه شاهد افزایش قیمت انواع سکه در بازار آزاد تهران بودیم. با این روند صعودی، سکه تمام طرح قدیم وارد کانال 2 میلیون تومانی شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۷    
در مورد اخیر نیز یکی از دانشجویان دانشگاه علیرغم دریافت حمایت های مالی و انجام تعهد مبنی بر تولید مقاله ...