دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۳۵Jun 2018 18
 

خبرهای خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی اورژانس کشور از وقوع تصادف زنجیره ای در محور کرمانشاه کامیاران خبر داد و گفت در این حادثه یک تن کشته و هفت نفر مصدوم شدند
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۰    
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: پایان نامه های پذیرفته شده در این طرح علاوه بر دریافت تسهیلات بلاعوض، از خدمات مرکز نوآوری و مرکز رشد نیز برخوردار خواهند شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۰    
اولین نمایشگاه ویژه کالای ایرانی با معرفی 110 نشان برتر منتخب همزمان با روز صنعت و معدن برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۲۱:۱۹    
خانمی در سیاه چادر زندگی می کند که به اسم او کارت بازرگانی صادر شده است، درحالی که کل سرمایه این خانم 1 تا 2 میلیون تومان است، اما 8میلیارد تومان به اداره امور مالیاتی استان بدهی مالیاتی دارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۷    
پس از این اظهارات، بسیاری از ناظران داخلی و خارجی، از پدیدار شدن شکاف میان ایران و روسیه سخن به میان آورده اند و بر این نظرند که ایران بنا به خواست مسکو، به زودی مجبور خواهد شد خاک سوریه را ترک کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۵    
برابر آخرین گزارش های دریافتی اکثر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند. به گزارش میزان، به نقل از سایت پلیس راهور، بنا بر آخرین گزارش های دریافتی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۷:۵۰    
شهاب حسینی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران می خواهد راه هنر را در خارج از کشور و در آمریکا دنبال کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۷    
اولین راننده تاکسی زن در عراق می گوید که با انتخاب این شغل کلیشه های جامعه عراق را شکسته است اما در عین حال استقلال مالی دارد و برای تامین زندگی خود به هیچکس متکی نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۲    
اردیبهشت ماه امسال، دو سرنشین یک دستگاه خودرو 405 در میدان جمهوری مشهد مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و ضاربان نیز متواری شدند، عوامل اصلی تیراندازی دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۶    
دکتر سید محمدرضا بهشتی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۲    
برای فدراسیونی که با انتخاب رئیس جدید از آبدارچی تا دبیر آن طی شش ماه تغییر کرده اند(!) همین دو باخت در روئن فرانسه کافی است تا شعار مدال المپیکی والیبال به آرزوی بردن دوباره ژاپن تنزل یابد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۵    
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس با اعلام اینکه وزیر صنعت معتقد است اجرای طرح ساماندهی واردات خودرو در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست، گفت: قرار است قیمت خودرو در جلسه آینده کمیسیون صنایع بررسی شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۷    
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با خانواده یا دوستان، قصد سفر به یکی از شهرهای ایران را کرده اید، اما برای محل اقامت خود نگران مکانی مناسب و مطمئن هستید و یا فکر می کنید در سفرهای کوتاه مدت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۰    
دکتر طهرانچی در نشست صمیمانه با دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، با بیان اینکه تبدیل شدن دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی مطالبه بحق مقام معظم رهبری است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۵    
یکی از مدیر برنامه های فعال در فوتبال ایران ادعای عجیبی را در گفت وگو با رسانه ها مطرح کرد. این فرد مدعی شده است: پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۰    
مشکل سایت دریافت کارت آزمون پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی برطرف شد. به گزارش فارس، آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 11خردادماه در سراسر کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۰    
به گفته رئیس اتحادیه پیراهن فروشان و پیراهن دوزان، بازار داخلی این صنف با رکود مواجه است و با وجود آنکه می توان از بازارهای صادراتی بهترین نتیجه را دریافت کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۰    
یک میلیاردر آمریکایی فاش کرد که اعتباری معادل 700 هزار پوند برای حمایت از پویش برگزاری مجدد همه پرسی برگزیت در انگلیس سرمایه گذاری کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۵    
بانک سوئیسی بانک دو کامرس دو پلیسمنت (پی بی سی)، تمام تبادلات جدید خود با ایران را معلق کرد و در حال کاهش فعالیت های مرتبط با ایران است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۵    
هکرهای گروه کوبالت طی 5 روز بانک های بزرگ روسیه را مورد هدف حملات سایبری خود قرار دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۰    
تحلیل گر برجسته آمریکایی حوزه اقتصاد گفت: ایالات متحده با اعمال فشار به ایران، روسیه و چین در حال خارج شدن از کشورهای بزرگ است و این موضوع شرایط سرمایه گذاری را سخت تر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش در رشته توییت هایی به موضوع تعرض به گروهی از دانش آموزان مدرسه غیردولتی غرب تهران پرداخت و بر بروزرسانی فرایند گزینش تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۰    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش هزار تا 1500 تومانی گوشت گوسفند و عرضه آن به قیمت 53 هزار تومان در سطح خرده فروشی خبرداد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۰    
سفر یک هیأت کرد سوریه به مسکو، نشست روسیه، آمریکا و اردن درباره جنوب سوریه، ادعاهای افشاگر سعودی در مورد وضعیت محمد بن سلمان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۰    
برآوردها نشان می دهد که کشور روسیه حدود 13 میلیارد دلار برای میزبانی جام جهانی 2018 هزینه کرده که از این میزان 70 درصد از طریق بودجه عمومی و 30 درصد از طریق سرمایه گذاران خصوصی تامین شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۰    
سود 12 بانک بزرگ جهان در سه ماه نخست سال جاری میلادی با رسیدن به تقریبا 44 میلیارد دلار به بالاترین رقم در 3 سال اخیر رسید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۶    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درباره پروژه ایران مال گفت: متراز و تراکم احداث شده و سطح اشغال در حد مجاز پروانه های صادره است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۰    
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری اعضای باند جاعلان تراول چک در این استان خبرداد. به گزارش عصرایرانیان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۰    
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از کشف جسد یک زن روز دوشنبه، هفتم خرداد در چاهی در یکی از محلات یاسوج خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۵    
ماموران کلانتری 161 ابوذر متهمی را دستگیر کردند که با تهدید سلاح گرم در یکی از شعب بانکی محدوده خیابان قزوین برای کارمندان و مشتریان بانک ایجاد مزاحمت کرده بود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۵    
پسر نوجوان سنندجی حین بازی با دوستان خود در شهربازی ازکارافتاده و فرسوده پارک کودک شهر سنندج، از یکی از دستگاه ها سقوط کرد که منجر به فوت او شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۰    
نگاهی به بازار جهانی ورق نشان می دهد که قیمت این محصول در جنوب شرق آسیا با کاهش روبه رو شده اما در بازار داخلی چین بهبودهایی داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۰    
مصرف برق صنایع کشور در روز دوشنبه، بیش از 3600 مگاوات گزارش شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۰    
انتشار خبر آزار چند دانش آموز از سوی یکی از مدیران مدرسه ای در منطقه2 تهران خشم بسیاری را به همراه داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۳۵    
طی اردیبهشت ماه قیمت تخم مرغ ماشینی با 55.6 درصد، برنج خارجی درجه یک با 37.2 درصدو موز با 36.8 درصد افزایش، به ترتیب بیشترین افزایش قیمت اقلام خوراکی را نسبت به اردیبهشت 1396 داشتند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۳۰    
سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف راز جنایتی خبر داد که قاتل در آن پس از آشنایی با دختر دانشجو اقدام به کشتن و رها کردن جسد در مسیل روردخانه خشایار کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۵    
زن جوان و دو مرد همدستش که برای تسویه حساب 30 میلیون تومانی برای مرد جوان ایجاد مزاحمت کرده و با سلاح سرد او را تهدید کرده بود در جریان تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری خاور شهر شناسایی و دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۰    
بوی بد دهان در ماه رمضان، عمدتا به دلیل تولید ترکیبات کتونی است و ربطی به نوع ماده ی غذایی مصرفی در افطار و سحر ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۵۳    
آمارها در زمینه مصرف بالای دخانیات در کشور به ویژه شیوع مصرف قلیان میان جوانان و حتی دختران و زنان گویای حرکت این معضل به سوی بحران است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۲۹    
اصغر فرهادی که بیشتر او را به عنوان فیلمساز و کارگردان می شناسیم، این بار در کسوت رئیس داوران جشنواره سارایوو قرار است ظاهر شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۰۳    
در پی واکنش برخی هنرمندان درباره تحریم افطاری ریاست جمهوری، هیات مدیره خانه سینما اعلام کرد که دعوت افطاری رییس جمهور را اجابت می کنیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۶:۵۸    
جمشید مشایخی در پی تصمیم برخی از هنرمندان مبنی بر تحریم مراسم افطار رییس جمهور نوشت: در این وانفسای توطئه ها بر سفره افطار ریاست جمهور دم از وحدت و همدلی می زنیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۶:۲۲    
مقتدی الصدر رئیس جریان الصدر عراق و رهبر ائتلاف انتخاباتی سائرون به کویت سفر کرد. به گزارش فارس، روزنامه الأنباء کویت نوشت که صدر بعد از ورود به این کشور عصر سه شنبه با شیخ صباح احمد امیر کویت در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۵۵    
بر اثر بارش شدید باران و رانش زمین در اتیوپی 23 نفر کشته و 6 نفر نیز زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۵۵    
نخست وزیر عراق اعلام کرد: عملیات پاکسازی اراضی عراق از داعش به ویژه در مناطق غیرمسکونی ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۵۰    
رئیس جمهوری کلمبیا علیرغم اینکه چندی پیش از تبدیل کشورش به یکی از شرکای جهانی ناتو خبر داده بود؛ امروز تأکید کرد: در عملیات های نظامی ناتو شرکت نخواهیم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۳۰    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد: صدراعظم آلمان از رئیس جمهوری ترکیه دعوت کرد پس از انتخابات 24 ژوئن به برلین سفر کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۳۰    
کاخ سفید در بیانیه ای از دیدار فردای نایب رئیس کمیته مرکزی حزب حاکم در کره شمالی با وزیر خارجه آمریکا در نیویورک برای آماده سازی مقدمات نشست سران دو کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۱:۵۰    
مسجد شکلول لین لندن اعلام کرد نذورات خیرین را به بیت کوین و سایر ارزهای مجازی می پذیرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۱:۵۰    
بازارهای مالی با نگرانی انتخابات زودهنگام در ایتالیا را که ممکن است در ماه آگوست برگزار شود دنبال می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۱:۰۵    
رییس پلیس راه استان یزد از واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس که از اصفهان عازم زاهدان بود خبر داد و گفت: تا کنون 5 تن از مسافران اتوبوس جان خود را از دست داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۱:۰۲    
مارک لوکاک هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد سه شنبه اعلام کرد: انتظار می رود به دنبال کاهش درگیری ها در سوریه 200 هزار آواره سوری به منازل خود بازگردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۱:۰۱    
گردان های مقاومت فلسطین تاکید کردند که به دشمن صهیونیستی اجازه تحمیل معادله هایش را نخواهند داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۵۹    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: امروز جلسه جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و پورمحمدی دبیرکل و تقوی دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: سال 1933 در اتحاد جماهیر شوروی بود و رژیم خونخوار و مستبد استالین در بحبوحه اجرای یک نقشه شیطانی به سر می برد که در ابتدا توسط گنریخ یاگودا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۵    
برند ساعت کروم / Corum در واقع یک ساعت سازی سوئیسی است که نسبت به رقبایش عمر طولانی ندارد و در حالی که عمر بسیاری از برندهای ساعت سوئیسی به نیمه قرن هجدهم بازمی گردد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۵    
الف نوشت: استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه محاسبه برخی اقلام برای کاهش نرخ تورم، اقدام پسندیده ای نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۰    
شهرستان قلعه گنج که جنوبی ترین شهرستان استان کرمان است و به عنوان یکی از شهرستان های محروم کشور شناخته می شده ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۵    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد احتمال جذب محسن مسلمان گفت: ما بازیکنی را می خواهیم که با تمام وجودش با باشگاه ذوب آهن عشق بورزد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۳    
عامل کشتار بی رحمانه 4 بچه گربه جنگلی در گیلان که تصویر آنرا در صفحه خود منتشر کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۲۵    
در این دستور غذا خمیر پیراشکی از پنیر ایتالیایی ریکوتا که با شیر گوسفند درست می شود همراه با سس پستو ایتالیایی که ترکیبی از ریحان، گردو یا بادام زمینی و روغن زیتون و سیر است پر می شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۲۰    
ایرنا نوشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: خبر مربوط به مهاجرت زلزله زدگان استان که در روزهای گذشته در برخی رسانه ها منتشر شده بود، صحت ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۱۰    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ معتقد است زمان حضور ماموران پس از گزارش جرم به مرکز فوریت های پلیسی 110 ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۵    
برای فدراسیونی که با انتخاب رئیس جدید از آبدارچی تا دبیر آن طی شش ماه تغییر کرده اند(!) همین دو باخت در روئن فرانسه کافی است تا شعار مدال المپیکی والیبال به آرزوی بردن دوباره ژاپن تنزل یابد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۰    
در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: سیل جان 2 نفر را در چالدران گرفت و 50 رأس گوسفند را با خود برد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز حق ایران است که به دلیل قلدری آمریکا در برجام بگوید که ما هم باید اجرای تعهدات خود به صورت کلی و جزیی متوقف کنیم و به گونه ای نباشد که اروپا خواستار ادامه تعهدات ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۰    
دو کودک از سه مفقودی در کوههای منوجان پیدا شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۲۵    
محیا سومین فیلم بلند سینمایی اکبر خواجویی در مقام کارگردان و محصول سال 1396 است. جاوید دانشجوی پزشکی که از دیدن مردگان و خون به شدت هراس دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۹    
رژیم صهیونیستی از شلیک 114 خمپاره و موشک به سمت شهرک های اطراف غزه از صبح خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون، از جزئیات پخش فیلم غیراخلاقی در یک مدرسه غیرانتفاعی در شمال غرب تهران و نحوه لو رفتن سئوالات امتحانات نهایی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۷    
هوای مشهد با بی سابقه ترین وضع آلودگی هوا در وضع اضطرار قرار گرفته است.براساس اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کلی کیفیت هوا در این کلانشهر هم اکنون 210 و هوا در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۷    
با تصمیم فراکسیون های سیاسی مجلس، رسما انتخابات هیات رییسه سه قطبی شد، رقابت بین قطب های لاریجانی، حاجی بابایی و عارف وارد فاز جدیدی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۰    
ایرنا نوشت: 'حیدرالعبادی' نخست وزیر عراق طرح موضوع ابطال نتایج انتخابات پارلمانی عراقی را نادرست خواند و با آن مخالفت کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۹    
سایت دریافت کارت آزمون پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از دسترس خارج شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۸    
فارس نوشت: روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره خبر کشف بسته ای مشکوک در مجلس توضیح داد. در توضیحات روابط عمومی مجلس شورای اسلامی آمده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۸    
نشستن پشت میز قسمتی جدانشدنی از زندگی بسیاری از ما است. اما نشستن طولانی مدت برای انسان ها که ذاتا برای تحرک و دویدن تکامل یافته اند می تواند به سلامتی آن ها آسیب بزند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر سقوط هواپیمای فوق سبک در نزدیکی فرودگاه امام خمینی دو نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۵    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: ترامپ در جریان انتخابات آمریکا به صورت شفاف درخصوص عملکرد رقیب انتخاباتی خود خانم کلینتون عنوان کرد که داعش را آمریکا درست کرده است بنابراین بالاتر ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۵    
رئیس امداد و نجات کوهستان هلال احمر کشور از انتقال هفت بسته از بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج به پایین ارتفاعات دنا خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۰    
ساعتی قبل یک فروند هواپیمای فوق سبک در حوالی فرودگاه امام خمینی سقوط کرد. مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس در گفت وگو با فارس گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۵    
اگر خودرو دارید این ویدیو قطعاً به کارتان خواهد آمد. در این ویدیو مشاهده خواهید کرد تا چگونه گیره ترمزها را به راحتی خودتان عوض کنید و یا حداقل با نحوه تعویض آنها آشنایی پیدا کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۵    
پیامبر (ص) فرمود: سه چیز از روح خداست: شب زنده داری با نماز، جویای حال برادران و روزه گرفتن و همچنین در جایی دیگر تأکید فرموده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۵    
مذاکرات باشگاه استقلال با تیام بر سر تمدید قرارداد، ماجراهای عجیبی را پیش کشیده که هر چقدر جلو می رویم این کلاف پیچیده تر می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۵    
رئیس شبکه بهداشت مازندران با اشاره به افزایش بیماران گوارشی در کلاردشت، گفت: آمار بیماران گوارشی کلاردشت به 335 نفر رسید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرآنلاین نوشت: مراسم یادبود مرحوم ناصر ملک مطیعی با همراهی پرشور مردم برگزار شد و حاشیه هایی نیز داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۰    
باشگاه سیاه جامگان که در پایان لیگ برتر هفدهم به لیگ دسته اول فوتبال سقوط کرده ، دیگر قصد تیمداری ندارد و مدیران این باشگاه به دنبال واگذاری امتیاز این تیم خصوصی هستند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
وزیر کشور امروز در حکمی داریوش دهقان را به سمت فرماندار شهرستان کازرون منصوب کرد و مأموریت ابراهیم استوار میمندی سرپرست فرمانداری این شهرستان را خاتمه داد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
بعد از مدت ها کارت پایان خدمت بازیکن پرسپولیس صادر شد. به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که امید عالیشاه سربازی خود را به پایان رساند اما در نهایت و بعد از کش و قوس فراوان کارت پایان خدمت این بازیکن ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
محمد صلاح، ستاره مصری رئال مادرید انگار حداقل فعلا قصد ندارد در مورد سرخیو راموس صحبت کند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که اخلال در برجام بر مناقشه منطقه خاورمیانه دامن می زند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۰    
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که سر میزی بنشینید و دچار سردرگمی شوید که از کدام کارد یا چنگال باید در چه مواقعی استفاده کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۰    
طبق حکم صادره مهلت تعیین شده برای پرداخت مطالبات بازیکن استرالیایی پیشین سرخپوشان امروز دوشنبه به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۸    
در پی انتشار اخباری در برخی رسانه ها با عناوین فرار بدهکار بزرگ بانکی به خارج از کشور ، درگیری یکی از مراجعین با بازپرس دادسرا و هم چنین تعرض به برخی دانش آموزان در غرب تهران ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۴    
نیروهای یمنی امروز چندین فروند موشک بالستیک را به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در غرب یمن شلیک کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نتایج اجرای طرح ترافیک جدید را با استناد به نقشه های گوگل و بررسی های دانشگاه علم و صنعت تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
تنها یک روز تا سومین انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی مانده است. هرچند صف بندی های سیاسی در مجلس شورای اسلامی مشخص شده ...