دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۲۷Jun 2018 18
 

خبرهای خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور اظهار کرد: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از روز شنبه 12 خرداد 97 از طریق سایت سازمان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۵    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای، گسترش زبان فارسی در کشور سوریه را به دانشگاه فردوسی مشهد واگذار کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۵    
پشم چینی دام ها با توجه به افزایش نسبی دما، تمیز نمودن پوشش گلخانه ها برای استفاده بهتر از نور و برداشت گل محمدی در ساعات اولیه روز از جمله توصیه های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه شنبه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۱    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، از برنامه مراقبت های حمایتی تسکینی به عنوان تحولی بزرگ در نظام درمان و مراقبت نام برد و گفت: برای اجرای بهتر این برنامه، مراقبت های تخصصی در منزل ایجاد می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۰    
استاد برجسته علوم سیاسی دانشگاه قاهره مصر به واکاوی شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی عربستان پرداخت و سرنوشت آنرا مشابه شوروی سابق دانست.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۵    
پلیس یورکشایر شمالی در انگلیس از سقوط یک فروند بالگرد در نزدیکی شهر باروق بریج خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۵    
پارلمان فیلیپین طرح خودمختاری منطقه مسلمان نشین میندانائو را به تصویب رساند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۵    
کودک هشت ساله منوجانی که به همراه دو دوستش در اطراف روستایی در منوجان گم شده بود، پس از تلاش برای نجات دو کودک دیگر، خود مفقود شد و با وجود سه روز جست وجوی تیم های امدادی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد جهان بینی ایران الهی بوده و شعار نه شرقی و نه غربی سر می دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۰    
نایب رییس کمیسیون شوراهای مجلس در پی دیدار با وزیر آموزش و پرورش و بررسی مشکلات این وزارتخانه نسبت به رفع مشکلات آن ها ابراز امیدواری کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد افیونی به مرکز کشور و کشف یک تن و 92 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
مرد شیشه ای که از دو سال قبل به اتهام قتل همسر و دو پسر خردسالش در بازداشت به سر می برد، در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس فراکسیون امید گفت: همه ما در رابطه با حقوق کودکان و موضوع کودک آزاری باید احساس مسئولیت کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره ائتلاف اصولگرایان ولایی با مستقلین بر سر ریاست لاریجانی گفت: این تصمیم نشان دهنده این بود که به رغم نقدهای جدی که به رفتار آقای لاریجانی بوده و هست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش برای پرداخت معوقات فرهنگیان از خزانه تنخواه بگیرد، گفت: از سازمان بودجه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، افزایش شدید قیمت مسکن و اجاره بها را در مدت اخیر کاذب دانست.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است کره شمالی علیرغم انهدام تأسیسات آزمایشگاهی هسته ای خود همچنان در موضع قدرت است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
شرور سابقه داری که با عربده کشی در یکی از رستوران های محدوه کن برای مشتریان این واحد صنفی ایزاد مزاحمت کرده بود در جریان تعقیب و گریز پلیسی شناسایی و دستگیر شد . ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
نماینده مردم مرند در مجلس گفت: هیچ اراضی به افراد خارجی در منطقه آزاد ارس واگذار نشده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۵    
واژگونی یک دستگاه اتوبوس در یزد سه کشته و 14 مصدوم برجای گذاشت. به گزارش مردم سالاری، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور، در مورد واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان یزد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۵    
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری عاملان تیراندازی و قتل دو شهروند در میدان جمهوری اسلامی (تلویزیون) مشهد، جزئیات این پرونده را تشریح کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
7واحد آپارتمانم را به نام همسرم کردم اما او 4 سال بود که مرا به خانه راه نمی داد و می خواست از من طلاق غیابی بگیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۰    
ممکن است انتقال مدافع راست پرسپولیس به باشگاه دیناموزاگرب کرواسی منتفی شود. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۵    
فرش دستباف ایرانی به واسطه رشد هزینه های تولید با افت فروش و صادرات در بازارهای جهانی روبرو شده که به عقیده رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۰    
یک منبع آگاه از دولت اعلام کرد، بانک BCP سوئیس که پیشتر ارائه خدمات به شرکت های ایرانی را متوقف کرده بود همکاری با ایران را از سر گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۰    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه های سیما پخش می شوند. به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن عبور ، بهترین همسایه دنیا ، ملک سلیمان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۰    
قرار است تا روز 14 خرداد فهرست نهایی 23 نفره تیم ملی برای جام جهانی روسیه اعلام شود. در حال حاضر 24 نفر در اردوی تیم ملی به سر می برند و 4 نفر در لیست استندبای حضور دارند و از مجموع این 28 نفر ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۰    
دو بانک بزرگ هند برای پایان دادن به تراکنش صادرکنندگان این کشور با ایران تا ششم ماه اوت (15 مرداد ماه) ضرب الاجل تعیین کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۰    
این روزها دولت پنهان به یکی از کلیدواژه های مهم فضای سیاسی ایران تبدیل شده است. در علم سیاست به دولتی پنهان گفته می شود که به صورت مخفی و با در اختیار داشتن امکانات وسیع به گونه ای سازمان یافته ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۷:۲۹    
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک اقدام به تأسیس مطب دندانپزشکی در منطقه شهرری کرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۷:۱۴    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: بر اثر طوفان تهران یک نفر کشته و 76 نفر مصدوم شدند. به گزارش فارس، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور دیروز گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۷:۰۸    
فاطمه معتمدآریا، علی نصیریان، شادی پیروزی و ستاره اسکندری از جمله هنرمندانی بودند که در مراسم افطاری رئیس جمهور سخنرانی کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۶:۳۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سفر هفته آینده خود به آلمان، فرانسه و انگلیس اشاره کرد و مدعی شد که این رژیم به مقابله با حضور ایران در نقاط مختلف سوریه ادامه می دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۵:۰۰    
روزیاتو نوشت: این روزها که خبر اذیت و آزار جنسی در هالیوود همچنان جنجال می آفریند، با خبر شوکه کننده دیگری روبرو شدیم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۳:۵۰    
در شب ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۱:۴۰    
اهالی فرهنگ و هنر شامگاه چهارشنبه در ضیافت افطار به میزبانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در محل نهاد ریاست جمهوری شرکت کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۱:۱۰    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: قانون چک نیاز به اصلاح دارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۱:۰۹    
گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای، مسئولیت حمله تروریستی روز گذشته در شهر لیژ بلژیک را برعهده گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۱:۰۱    
رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه ترامپ با بیان اظهارات توهین آمیز ذات خود را نشان می دهد، گفت این اظهارات اثری بر اوضاع سوریه ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۰:۴۰    
آخرین قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد وارداتی به چین با توجه به افت تقاضا و افزایش عرضه استرالیا کاهش یافته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۰:۲۵    
قیمت ورق گرم صادراتی چین در ثبات است ولی قیمت های پیشنهادی سی آی اس این هفته کاهش داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۰:۲۵    
اسحاق جهانگیری درحالی اعلام کرده که گرانی هیچ کالایی به بهانه افزایش قیمت ارز قابل قبول نیست که در هفته های اخیر قیمت بسیاری از کالاها و خدمات افزایش چشم گیری داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۰:۱۵    
سوابق و کارنامه امیر صباحی فرد فرمانده جدید قرارگاه پدافند هوایی منتشر شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۹    
پس از بارش سنگین باران در شهر نیهارت ایالت مونتانا آمریکا، رنگین کمانی به شکل یک کره در آسمان تشکیل شد. تصاویر ثبت شده از این لحظات را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۵    
انیمیشن کوتاه شماره آ / NO-A به کارگردانی لیام مورفی محصول سال 2014 و یک اثر دانشجویی درخشان است. داستان این انیمیشن درباره یک ربات است که در جهانی فاسد می کوشد سازنده اش را نجات دهد و در این مسیر ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۵    
سونیک سوک یک ماشین لباسشویی کوچک و قابل حمل است که می تواند لباس ها، اقلام بهداشتی، شیشه، عینک، وسایل کودک، طلا و جواهرات، میوه و اساساً هر چیز دیگری را با استفاده از امواج فراصوت تمیز کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۴۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: بر اثر تغییر شرایط اقلیمی و افزایش بارندگی ها شاهد صاعقه زدگی و رشد قارچ های سمی در استان هستیم که متاسفانه در این مدت 2 نفر بر اثر صاعقه و ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۲۸    
هری پاتر و شاهزاده دورگه / Harry Potter and the Half-Blood Prince فیلمی در سبک ماجراجویانه و فانتزی به کارگردانی دیوید یتس و نویسندگی استیو کلاوز است که بر اساس رمانی به همین نام (اثر جی.کی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۲۰    
به گفته مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، بانک جهانی به تازگی گزارشی در خصوص وضعیت آلودگی هوای تهران، هزینه های سلامت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۰    
نخست وزیر عراق روز چهارشنبه در سخنانی نسبت به لغو نتایج انتخابات مجلس این کشور و ایجاد خلاء قانونی هشدار داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۳    
جگوار آی پیس الکتریک / Jaguar i-Pace Electric یکی از برترین خودروهای کمپانی جگوار به حساب می آید. این خودرو در دسته خودروهای برقی با اندازه متوسط ولی لاکچری قرار می گیرد که توسط کمپانی بریتانیایی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۰    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ جزییات دستگیری مزاحم اینستاگرامی را تشریح کرد .
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۰    
به گزارش صداوسیما از لندن؛ یک فروند بالگرد در یورک شایر واقع در شمال انگلیس ساعتی پیش سقوط کرد. منابع خبری اعلام کردند این بالگرد در یک مزرعه خارج از شهر سقوط کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۳    
اقامه نماز جماعت به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی. جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب چهارشنبه شب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۱    
سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: حزب الله لبنان در بیانیه ای از مقاومت دلاورانه و هماهنگ گروه های مقاومت فلسطین در مقابل اقدامات خصمانه دشمن صهیونیستی علیه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۰    
آرکادی بابچنکو، خبرنگار افشاگر روسیه که پیش از این خبر ترورش منتشر شده بود، زنده است. سرویس مخفی اوکراین اعلام کرد، فردی که قرار بوده به مأموریت از سوی سازمان مخفی روسیه بابچنکو را به قتل برساند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۰    
سازمان ملل هشدار داد، خشکسالی زندگی میلیون ها انسان را در افغانستان تهدید می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۸    
شرایط نامساعد جوی بار دیگر و برای دومین شب پیاپی، پرواز های تهران را به فرودگاه بین المللی شهیدبهشتی اصفهان کشاند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۵    
رئیس جمهور پیشین افغانستان در دیدار با برخی از رهبران و ریش سفیدان قندوز گفت: جنگ افغانستان نمی تواند از طریق نظامی گری حل و فصل شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۵    
منابع محلی در سوریه از حمله داعش به یک پایگاه ارتش سوریه در دیرالزور خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۰    
اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) بازداشت مخالفان و شخصیت هایی از جامعه مدنی در مصر پس از انتخاب مجدد عبدالفتاح سیسی به عنوان رئیس جمهور مصر را محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی شورای نظامی منبج، وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک این مساله را تکذیب کرد که یگان های کرد از منبج خارج شده باشند تا این امر مقدمه ای برای ورود نیروهای ترکیه ای به منبج باشد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۶    
کمیساریای عالی انتخابات عراق از لغو نتایج بیش از 1000 حوزه انتخاباتی در داخل و خارج این کشور خبر داده و کمیته هایی را برای تحقیقات جهت بازخواست افرادی که کوتاهی کرده اند، تشکیل داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۶    
سکوت کوهستان به کارگردانی یدالله نوعصری محصول سال 1374 سینمای ایران است. پسر نوجوانی به نام قره خان، با کشته شدن پدر ناتنی اش هاوارخان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور استفاده از قدرت فرهنگ، زبان هنر و هماهنگی و همصدایی را زمینه ساز پیروزی مردم دانست و با بیان اینکه اصحاب فرهنگ با زبان هنر و قلم، واقعیت ها را برای مردم تبیین می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۰    
رئیس سرویس امنیتی اوکراین به خبرنگاران گفت: بعد از آن که اوکراین از طرح روسیه برای قتل این آرکادی بابچنکو آگاه شد، قتل این خبرنگار صحنه سازی شد تا در حفاظت از او پیشدستی شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۰    
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به اظهارات فرستاده آمریکا در منطقه علیه این جنبش را در راستای توجیه جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی دانست.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۰    
رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با ساخت 2070 واحد مسکونی صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری اشغالی موافقت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۹    
فرماندار اشنویه گفت: یک سرباز غیربومی که در بازداشتگاه اشنویه خدمت می کرد ساعت 3 بامداد /چهارشنبه/ خودکشی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۸    
بررسی میزان بارندگی در استان مازندران حاکی از آن است که در سال آبی جاری بارندگی با اُفت 4 درصدی روبرو بوده است و این کاهش نسب به دراز مدت به بیش از 11 درصد هم می رسد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۷    
چگونه او با این سن و سابقه اندک به یک باره از مدیریت یک موزه کوچک به بالاترین مقام حوزه هنرهای تجسمی، موسیقی و تئاتر تبدیل شود؟ در شرایطی که بسیاری از هنرمندان برجسته فاقد هر سطح نشان هنری هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۶    
انتخاب نوشت: میثم سیدصالحی، مدیر پیام رسان سروش، با اعلام اینکه ادعای مطرح شد در مورد ثبت نام ناخواسته کاربران در این پیام رسان کذب محض است گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۵    
با همه گیر شدن دوربین های موبایل و شبکه های اجتماعی، هر روز ما هزاران عکس و سلفی از دوستان و افراد معروف در این شبکه ها می بینیم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خسارات اولیه وقوع طوفان در تهران را تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۲    
جمعی از شاعران همزمان با شب میلاد مبارک امام حسن(ع) با امام خامنه ای دیدار کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۱    
کامیون داران استان آذربایجان شرقی عصر امروز پس از شنیدن صحبت های مسوولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۸    
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، طرح دائمی شدن قانون مجازات اسلامی که اولویت رسیدگی به آن روز گذشته به تصویب مجلس رسیده بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با خبرنگاران خارجی درباره وظایف و رویکردهایی که باید در قبال اخبار داخلی ایران باید رعایت کنند توضیح دد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۵    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تایید کرد که هفته آینده برای رایزنی علیه ایران، به اروپا سفر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامه ای تفصیلی به همتایان خود در سایر کشورها، آخرین وضعیت برجام پس از خروج یکجانبه آمریکا از آن و تداوم رویکرد تحریک آمیز و غیر قانونی دولت این کشور در تخریب ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از برخورد 2 دستگاه اتوبوس با یکدیگر و فوت راننده یکی از اتوبوس ها خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۹    
جمشید مشایخی اعلام کرد که دست خط منتشر شده درباره هنرمندان تحریم کننده مراسم افطار رییس جمهور متعلق به خودش بوده است و معتقد است که باید در این مراسم افطار شرکت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۵    
تعویض روغن ترمز، به جرات می توان گفت که هیچ مکانیکی این کار را کامل و دقیق برای شما انجام نخواهد داد. چون کاری است که کمی دقت عمل می خواهد و کمی هم زمان بر ولی بسیار ساده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۳    
رئیس سازمان بازرسی با اشاره به اینکه صدها میلیارد دلار اموال عمومی کشور از سوی عناصر رژیم سابق به یغما برده شده، گفت: ما از دفتر UNODC در تهران می خواهیم در این رابطه واردشود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۲    
فارس نوشت: دادستان تهران گفت: تحقیقات درباره حادثه مدرسه غرب تهران متنوع بوده است زیرا مطالبی که اولیای دانش آموزان عنوان کرده اند باید بررسی شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۸    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بخشنامه ای صادر کرده که براساس آن ضیافت افطاری برای مدیران و کارکنان در طول ماه مبارک رمضان و با هزینه شهرداری ممنوع شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خسارات اولیه وقوع طوفان در تهران را تشریح کرد. به گزارش میزان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۰    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش شدید باران و وقوع سیلاب در استان های غربی و دامنه البرز هشدار داد . ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: خوابگاه های دانشگاه در ایام تابستان نیازمند تعمیر، مرمت و بازسازی هستند و به همین منظور در واگذاری خوابگاه در تابستان با محدودیت هایی مواجه هستیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۵    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه در آینده مراکز علمی کاربردی در چهار سطح طبقه بندی می شوند، گفت: بر اساس سطح بندی مراکز امتیازاتی را برای آنها در نظر می گیریم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۵    
کارشناسان سلامت و تغذیه در مطالعه ای مدعی شدند رژیم غذایی سرشار از پروتئین خطر نارسایی قلبی را افزایش می دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۰    
"متهموگلوبینمیا" یا "سندرم کودک آبی" ناشی از کاهش میزان هموگلوبین در خون نوزاد است و باعث می شود پوست بدن به رنگ آبی ظاهر شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۰    
دانشگاه ها ستون اصلی نهاد آموزش عالی کشور هستند. در زمان های گذشته، تنها دو دانشگاه در یک کشور وجود داشت و دانشگاه ها مکانی برای دستیابی به زندگی بهتر تلقی می شد اما اکنون ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۵    
انجام حرکات ورزشی و تغییر رژیم غذایی از کمردرد پیشگیری می کند هرچند، می توان با نوشیدن آب کافی در طول روز احتمال ابتلا به این عارضه را کاهش داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۴    
وی همچنین به ماجراهایی که در سال 88 برای این حزب، روزنامه و برخی اعضایش پیش آمد، اشاره می کند و ضمن ناامیدی از رفع حصر در ادامه این نامه آورده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۴    
در میان اسامی سینماگران، نام چهره هایی چون پرویز پرستویی و مهناز افشار مشاهده می شود که اعلام کردند در ضیافت افطار رئیس جمهور برای اهالی فرهنگ و هنر که امروز برگزار می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۲    
طوفان شدید گرد و غبار مناطق مختلف استان تهران را درنوردید.