دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۳۱Jun 2018 18
 

خبرهای خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۱:۳۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۲    
معتبرترین دانشگاه های جهان در سال 2018، براساس نظام رتبه بندی "تایمز" معرفی شدند. به گزارش ایسنا، نظام رتبه بندی تایمز، 50 دانشگاه معتبر و مشهور جهان را در زمینه آموزش و پژوهش معرفی کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۴    
دانشمندان دریافته اند که تاثیر فاصله گرفتن ماه از زمین موجب چرخش کندتر سیاره خاکی و در نتیجه طولانی تر شدن روزها در آینده می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۵۵    
طبق قانون مالیات های مستقیم صاحبان مشاغل و مودیان حقیقی براساس شاخص ها و معیارهایی گروه بندی می شوند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۷    
آبگیری بی سر و صدای سد ایلیسو ترکیه، موافقت افغانستان با اعزام نیروهای اماراتی به این کشور، واکنش وزیر خارجه آمریکا به قصد ایران برای افزایش ظرفیت غنی سازی و هشدار سازمان ملل نسبت به خطر بازگشت داعش ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۰    
تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که ارزش سبد سرمایه گذاری خارجی چین طی سال گذشته با رشد چشمگیری نسبت به سال قبل از آن روبرو شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۴۵    
دولت آمریکا به طور غیررسمی از عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان اوپک درخواست کرده تولیدشان را افزایش دهند اما به رقم مشخصی اشاره نکرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت :جاده کرج _چالوس یک طرفه شد. به گزارش میزان، سر هنگ نادر رحمانی گفت :تردد وسایل نقلیه از میدان امیر کبیر کرج به سمت شمال ممنوع شده است . ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۲    
رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر مالکیت مسکو بر کریمه اعلام کرد که این منطقه را هیچگاه به اوکراین پس نمی دهیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۰    
ایرنا نوشت: سودان در چارچوب آن چه پایبندی دولت خارطوم به منع گسترش سلاح هسته ای عنوان شده است، تمامی روابط نظامی خود با کره شمالی را قطع کرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۲:۰۰    
جوان 23 ساله اهل سنگر در سد سنگرغرق شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۱:۵۵    
در معاملات روز چهارشنبه، بورس های آسیایی به کمک روند صعودی بورس وال استریت سبزپوش شدند اما نگرانی ها از اقدامات دولت جدید ایتالیا به قوت خود باقی است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۱:۵۰    
بانک توسعه اسلامی در راستای توسعه فعالیت های خود نیمی از کارمندان این بانک را به خارج از عربستان انتقال خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۱:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی مالزی به دلیل تغییرات انجام شده در دولت، تقاضای استعفاء خود را مطرح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۱:۲۵    
وزیر تجارت، اشتغال و بازرگانی ایرلند در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۱:۲۰    
به کمک جهش در صادرات و سرمایه گذاری های تجاری، اقتصاد استرالیا ورود به بیست و هفتمین سال بدون رکود را جشن گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۱:۱۵    
وزیر کار کرواسی در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران گفت: این کشور به همراه اتحادیه اروپا متعهد به برجام است و از آن حمایت می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۱:۱۰    
شاخص قیمت تولیدکننده در سال 1396، با 12.9 درصد افزایش نسبت به سال 1395 به عدد 236.4 رسیده است که نشان دهنده رشد هزینه ها در بخش های تولیدی و صنعتی در سال گذشته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۲۸    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با انتشار بیانیه ای از تمام ملت های مسلمان به خصوص مردم حق طلب ایران برای شرکت در مراسم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان(روز جهانی قدس) دعوت به عمل آورد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۲۵    
مقامات پلیس ایالت ویرجینیا آمریکا روز چهارشنبه از بازداشت سربازی خبر دادند که یک نفربر زرهی را از پایگاه گارد ملی دزدیده بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۲۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان که با لباس مخصوص غنی سازی در مجتمع شهید احمدی روشن به صورت زنده به تشریح اقدامات عملی ایران پرداخت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۲۱    
اولین عکس از مهران مدیری در ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی منتشر شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۷    
سرزمین فلسطین تاریخ پر فراز و نشیبی پشت سر گذاشته؛ از نبردهای اسطوره ای دوران پیامبرانی چون سلیمان و داوود و جنگ های صلیبی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۵    
اژدها وارد می شود هشتمین فیلم بلند سینمایی مانی حقیقی است. مانی حقیقی در این فیلم سینمایی، نگاهی داشت به فیلم سینمایی اسرار گنج دره جنی ساخته پدربزرگش –ابراهیم گلستان- اما در عین حال روایتی متفاوت و ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۲    
رییس پلیس راه البرز گفت که هم اکنون تردد وسایل نقلیه از میدان امیر کبیر کرج به سمت شمال ممنوع شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۳۲    
آنتون شکاپلروف و اولگ آرتمیوف فضانوردان روسی در آستانه جام جهانی 2018 روسیه، در ایستگاه فضایی بین المللی فوتبال بازی کردند و مهارت شان را در فضای بدون جاذبه آزمودند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۲۶    
نمایندگان پارلمان سوریه امروز (چهارشنبه) در نشست علنی خود و بر اساس نظام داخلی این پارلمان 'حموده الصباغ' عضو حزب بعث این کشور را برای یک دوره یکساله دیگر به عنوان رئیس پارلمان سوریه انتخاب کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۲۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ترافیک خودرویی در مسیر جاده های ورودی و خروجی کلانشهر مشهد پرحجم است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۲۵    
منابع مطلع رویترز می گویند پالایشگاه های اروپا به رغم تأکید سران سیاسی کشورهایشان بر لزوم حفظ برجام، علاقه ای به ایستادگی در برابر تحریم های آمریکا ندارند و در حال کاهش تدریجی خرید نفت خود از ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۱۰    
وزرای دارایی و خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان در نامه ای به همتایان آمریکایی خود درخواست کردند شرکت هایی را که پس از اجرای برجام در ایران سرمایه گذاری کرده اند، از تحریم ها مستثنی کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۰۵    
قیمت طلا با کاهش ارزش دلار و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا افزایش یافت اما انتظار برای افزایش نرخ بهره آمریکا در هفته آینده، قیمت ها را نزولی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۰۱    
سارق مسلح در لندن، پایتخت بریتانیا پس از اقدام به سرقت و خروج از جواهر فروشی بازداشت شد اما همدستانش توانستند با سوار شدن بر یک موتورسیکلت از محل فرار کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۴۶    
وادی السلام نام یکی از بزرگ ترین قبرستان های جهان در شهر نجف است. قبرستان وادی السلام در قسمت شمالی حرم مطهر حضرت علی بن ابی طالب(ع) در شهر نجف واقع است و بزرگترین قبرستان خاورمیانه محسوب می شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۴۲    
منابع خبری از آتش سوزی گسترده در هتل12طبقه اورینتال لندن خبر داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۴۱    
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان امروز ( چهارشنبه ) اختلافات با امریکا را جدی خواند و گفت که قصد دارد در نشست سران کشورهای گروه 7 در کانادا با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بطور ویژه درباره ایران و تعرفه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۱۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۲    
هیات دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت ها و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت کرد با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۱    
10 نفر در اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس به کوه در جاده سوادکوه مصدوم شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۴    
آنچه مسلم است، اینکه تولید فیلم فاخر یک ضرورت است و باید آثاری متکی بر باورهای فرهنگی ایرانی و اسلامی و همچنین ارزش های ملی و تاریخی تولید شود، ولی لزوماً تولید چنین فیلم های سینمایی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۸    
مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه ای، مسلمین جهان بویژه هموطنان مسلمان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۴    
رئیس شورای وزیران و وزیر امور دفاعی قطر در سالروز (5 ژوئن 2017) آغاز بحران در روابط چهار کشور عربی عربستان، مصر، امارات و بحرین با دوحه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۱    
منابع خبری از آتش سوزی گسترده در هتل اورینتال لندن خبر داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۱۲    
شرکت هواپیمایی بوئیگ می گوید هیچ هواپیمایی به ایران تحویل نخواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۳    
پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۲    
رسانه نزدیک به محمود احمدی نژاد از مرخصی بقایی از زندان اوین خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۹    
مأموران انتظامی خراسان جنوبی یک گروه تروریستی سه نفره را که قصد انجام عملیات های خرابکارانه در شب های قدر داشتند منهدم کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به زمین لرزه را 4٫2 درجه در مقیاس ریشتر ظهر امروز در یاسوج و شهر سی سخت گفت: در پی این زمین لرزه، 5 تن دچار مصدومیت شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۵    
نماینده های محمد صلاح با باشگاه بارسلونا برای خرید این بازیکن تماس گرفته اند. به گزارش تابناک ورزشی به نقل از آس ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۴    
کمیسیون اروپا روز چهارشنبه از به روز رسانی قانونم مسدود کننده خبر داد که به شرکت های اروپایی اجازه می دهد با دور زدن تحریم های احتمالی آمریکا به تجارت خود با ایران ادامه دهند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۴    
فارس نوشت: پارلمان عراق در جلسه ای فوق العاده ضمن متوقف کردن کار کمیساریای انتخابات، تصویب کرد که کل آراء انتخابات پارلمانی عراق به صورت دستی بازشماری شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۳    
ایلنا نوشت: مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با تکذیب خبر برخی رسانه ها درباره اعزام تعدادی از نمایندگان به مسابقات جام جهانی گفت که این موضوع در کمیته سفرهای خارجی مجلس مطرح نشده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۲    
دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران گفت: شرایط بسیار ایده آل است و از میزبانی روسیه رضایت کامل داریم همه امکانات برای تیم ملی مهیا است تا با آرامش کارش را ادامه بدهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۰    
جاده منتهی به کمپ تیم ملی، با بنرهایی تزیین شده و خوش آمد به زبان فارسی، انگلیسی و روسی گفته شده است. کمپ ایران به شدت توسط پلیس روسیه و گارد امنیتی مسابقات محافظت می شود و عبور و مرور بشدت دشوار است
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۰    
سرمربی تیم ملی ایران در اولین گفتگوی رسانه ای خود پیش از اولین تمرین تیم ملی حضور یافت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۴    
نخست وزیر انگلیس با همتای صهیونیست بر سر لزوم مقابله با اقدامات منطقه ای ایران هم نظر است ولی بهرحال تا زمانی که ایران به همه تعهدات برجامی اش متعهد بماند، لندن از توافق هسته ای خارج نمی شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۳    
گرد وخاک هفته آینده آبادان وخرمشهر را فرا می گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۰    
فیلمی از قبل از به قدرت رسیدن کیم جونگ اون و اقداماتش پس از تصدی پست رهبری کره شمالی را مشاهده می کنید. پس از آنکه کیم جونگ ایل رهبر کره شمالی در سال 2011 فوت کرد پسرش کیم جونگ اون به قدرت رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۹    
رئیس قوه قضاییه در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۸    
وزرای خارجه و دارایی سه کشور اروپایی در نامه ای خطاب به دولت آمریکا، از واشنگتن خواستند تا شرکت های اروپایی را که پس از حصول برجام در ایران سرمایه گذاری کرده بودند، از تحریم های ثانویه خود معاف کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۰    
لابی فرانسوی سازنده تجهیزات خودروی FIEV سفر ماه جولای خود به ایران را در سایه تنش های میان آمریکا و کشورهای اروپایی بر سر توافق هسته ای لغو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۰    
ترافیک در حال حاضر در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان است، همچنین بر اساس آخرین اطلاعات، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 15.9 درصد کاهش داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فرمان رهبر انقلاب برای فراهم شدن مقدمات غنی سازی اورانیوم در چارچوب برجام واکنش نشان داد و گفت ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۵    
همزمان با سفر نخست وزیر اسرائیل به فرانسه، علاوه بر پاریس در چند شهر دیگر این کشور تجمع های اعتراضی در مخالفت با سفر نتانیاهو به فرانسه تشکیل شده بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۵    
ولادیمیر پوتین در گفتگو با رسانه های چینی به دیدار قریب الوقوع رئیس جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد این دیدار نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۰    
جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت صدور حکم زندان برای نبیل رجب تأکید کرد که این حکم کاملا سیاسی و غیرعادلانه است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۵۵    
بر اساس گزارش های منتشر شده، مولود چاووش اولو وزیر امور خارجه ی ترکیه اعلام کرد که این کشور آماده است تا در اقدامی متقابل علیه تعرفه های جدید دولت آمریکا بر روی واردات آلومینیوم و فولاد محدودیت های ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۳    
فرمانده مرزبانی ناجا جزئیات شهادت شب گذشته 2 مرزبان ایرانی در غرب کشور را تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۰    
وزارت دفاع قطر اعلام کرد که با انگلیس گردان هوایی را برای حفاظت از حریم هوایی قطر ایجاد کرده است. به گزارش ایسنا، مجله رسمی وزارت دفاع و نیروهای مسلح قطر "الطلائع" از خالد بن محمد العطیه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۲۰    
تیم ملی فوتبال ایران با هواپیمایی که طرح یوزپلنگ ایرانی بر آن نقش بسته بود، وارد مسکو شد تا برای رقابت های گروهی مقابل حریفان آماده شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۵    
مردم شهر منچستر انگلیس هر سال در مراسمی دور هم جمع می شوند و به یکدیگر کیک خامه ای و پای پرتاب می کنند! امسال هم در این جشن سی تیم مختلف نزدیک به دو هزار کیک به سمت یکدیگر پرتاب کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۵    
جمال اندی هراز یکی از دانشجویان دانشگاه سیاتل دست به شوخی خطرناکی زده که ممکن است دادگاه او را به تحمل 75 هزار دلار جریمه و 10 سال حبس محکوم نماید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
عضو فراکسیون مستقلین مجلس اعتقاد دارد بخشی نگری نمایندگان بلای جان کشور است که با استانی شدن انتخابات مجلس برطرف خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس، گفت: آمریکا با لگد مال کردن تمامی قوانین بین المللی مجوز انجام جنایات بیشتر برای رژیم صهیونیستی را صادر کرد و این کشور شریک بلافصل رژیم صهیونیستی در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
رئیس کمیته مالیاتی مجلس شورای اسلامی تاثیر اخذ مالیات از خانه های خالی را در تنظیم عرضه و تقاضای بازار مسکن را تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
متن بیانیه به شرح ذیل است: باسمه تعالی بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش وپرورش می گوید هیچ معلم حق التدریسی تا قبل از سال 94 بدون تعیین تکلیف نمانده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه 2هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی کلاس های درس 5 نفر به بالا را اداره می کنند، خواستار تعیین تکلیف آنها شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۵    
با مطرح شدن موضوع اعزام تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسابقات جام جهانی، موج جدیدی از انتقادات و موضع گیری ها علیه این اقدام مجلس به راه افتاده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۰    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت اظهار کرد: اظهار نظر و انتقاد دانشجویان موجب تعالی دانشگاه ها و قوام امنیت کشور می شود اما متاسفانه این دیدگاه برای برخی صاحبان قدرت جا نیفتاده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۵    
به تازگی مرکز پژوهش های مجلس آمار تکان دهنده ای را از میزان کار مفید در ایران منتشر کرده است. در این گزارش عنوان شده است که متوسط ساعات کار روزانه مفید در بخش دولتی تنها 22 دقیقه است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۰    
دانشگاه جامع علمی کاربردی از بازنگری بیش از 20 درصد سرفصل های دروس این دانشگاه طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: مراکز علمی کاربردی پیشنهادات خود را برای بازنگری بیش از 800 رشته تحصیلی ارائه بدهند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۰    
آیین افتتاح اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سی و دومین آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 4 مرداد برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۵    
پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه تهران تا روز چهارشنبه 30 خرداد فرصت دارند برای ارزیابی مرحله دوم آزمون در سایت این دانشگاه ثبت نام کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۵    
رییس پردیس البرز دانشگاه تهران از تلاش این مرکز برای افزایش سطح کیفی آموزش دانشجویان تاکید کرد و گفت: در این راستا تمامی هزینه های دریافتی از دانشجویان صرف امور کیفی آنها خواهد شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۰    
تقویم آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی 97-98 تدوین شد. به گزارش ایسنا، شورای آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی تقویم آموزشی این دانشگاه را برای سال تحصیلی 97-98 تدوین و در سایت اینترنتی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۵    
مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از 27 هزار نفر در دوره های پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ثبت نام کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۵    
امروزه شاهد افزایش روز افزون مصرف قند و محصولات شیرین هستیم. به تدریج که ذائقه مردم به غذاهای شیرین عادت می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۰    
به این آمارها، افزایش سن ازدواج، بالا رفتن خطر تجرد قطعی و حتی اعداد و ارقامی که بیانگر بیکاری و مشکلات همراه با آن هستند را می توان افزود تا ابعاد مشکل بیش از پیش مشخص شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۸    
تارنمای الصومال الجدید نوشت: جنگجویان الشباب دو نماینده استان هیرشبیلی مجلس سومالی را در نزدیکی شهر بلعد واقع در 30 کیلومتری موگادیشو به قتل رساندند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۰    
معاون وزیر انرژی روسیه اعلام کرد این کشور قصد دارد با استفاده از فرصت کاهش هزینه ها، حضور خود را در بازارهای جهانی ال ان جی تقویت کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۰    
پانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه 4 مرداد 97 برگزار می شود. ...