یکشنبه ۲۹ مهرساعت ۱۸:۱۰Oct 2018 21

خبرهای خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 29 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 30 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۹    
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عنوان کرد: این شرکت با معتبرترین مرکز تست خودروی اسپانیا، قرارداد همکاری امضاء کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۸    
مقامات روسیه اطمینان داده اند که این سلاح تنها برای منفجر کردن زباله های فضایی به کار گرفته می شود، اما بسیاری از کارشناسان هشدار داده اند که این توپخانه مرگبار می تواند به بخش حیاتی زرادخانه ولادمیر ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۲    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: ترافیک در سراسر محور هراز پرحجم و روان و در برخی مقاطع نیمه سنگین است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۸:۱۷    
بر اساس اعلام مسئولان بانک مرکزی، مردم ایران از آذرماه گذشته تاکنون از طریق طرح پیش فروش سکه بیش از هفت میلیون قطعه سکه تمام بهار آزادی خریده اند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۷:۴۹    
ماه رمضان و روزه داری، فرصت خوبی است که بدن به لحاظ تغذیه ای بازسازی شود. اما، آنچه نباید فراموش شود، توصیه های غذایی بعد از یک ماه روزه داری است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۵:۳۰    
هر روز عکسهایی متفاوت و جالب از حیات وحش و حیوانات منتشر می شود و روزبه روز بر تعداد علاقه مندان این شاخه از عکاسی افزوده می شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۱۹    
حجم آب ورودی به سد دوستی از ابتدای سال آبی جاری(ابتدای مهرماه) تاکنون 47 میلیون مترمکعب بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افت 84 درصدی پیدا کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک مرکزی و سیاست های پولی انتقاد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۹    
مهدی کیانی به سپاهان پیوست، کاپیتان تراکتورسازی بعد از 11 سال حضور در این تیم به سپاهان پیوست تا دوباره شاگرد امیر قلعه نویی شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۴    
یک فوق تخصص گوش گفت: یکی از عواملی که باعث کاهش شنوایی و وز وز گوش می شود، استفاده بسیار از هندزفری و هدفون است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۰    
به گفتۀ سازمان های فعال در امور بشردوستانه، بندر حدیده، مسیری حیاتی برای تإمین بیش از 70 درصد از مواد غذایی، کالاهای اساسی و تجهیزات درمانی جنگ زدگان یمن است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۹    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: زلزله 5 ریشتری راور در منطقه خالی از سکنه و در 98 کیلومتری این شهر بوده و خسارتی در پی نداشته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۴    
رشد تقاضای سنگ آهن و بهبود بازارهای فیوچرز فولاد قیمت سنگ آهن وارداتی را بالاتر برد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۹    
رهبر کره شمالی بعداز بازگشت به پیونگ یانگ گفت: دونالد ترامپ پیشنهاد برداشتن تحریم ها را از این کشور داده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۹    
سارق حرفه ای دوچرخه بعد از دستگیری به 45 فقره سرقت اعتراف کرد. به گزارش شرق، سرهنگ محمدرضا حناساب ، رئیس پلیس آگاهی استان یزد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۹    
دبیرخانه اوپک در تازه ترین گزارش ماهانه خود اعلام کرد که با وجود پایان ذخیره سازی مازاد نفت، همچنان باید درباره آینده بازار نفت در نیمه دوم سال جاری میلادی محتاط بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۹    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری پزشک قلابی که از طریق هیپنوتیزم و انرژی درمانی مبلغ بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: 120 گروه روز پنجشنبه مصادف با روز 29 ماه مبارک رمضان برای دیدن هلال ماه شوال اقدام می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۹    
جانشین فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 12 نفر از اراذل و اوباش که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۹    
سارق معتاد که متهم است با تهدید چاقو از منشی مطب ها سرقت می کرد بازداشت شد. به گزارش جوان، سرهنگ فرهاد حیدری ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۹    
سرهنگ جهانبخشی از دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران خبر داد. به گزارش ابتکار، سرهنگ جهانبخشی رئیس کلانتری 133 شهرزیبا اظهار کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۴    
زن جوان که مدعی بود در دام شیطانی دوستش و همسر وی گرفتار شده است از ترس آبرویش اعلام گذشت کرد.وی گفت بعد از این ماجرا همسرش او را طلاق داده و حالا نمی تواند در چشمان دو دختر نوجوانش نگاه کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۴    
دو مرد ناشناس با حمله به خانه زن و شوهری در اصفهان دست و پای شان را بستند و آن ها را قربانی نیت خود کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۹    
مامور جوان نیروی انتظامی جانش را فدا کرد اما اجازه نداد نقشه فراری دادن 3 زندانی عملی شود. او که 4 گلوله به بدنش اصابت کرده بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۳    
محمد رضا گلزار سوپر استار سینما از دو هفته دیگر برنامه تلویزیونی خود را در شبکه سه سیما آغاز می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد سه دستگاه خودرو سبک و سنگین در محور تبریز - آذرشهر یک کشته بر جای گذاشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۷:۴۹    
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: طی سال گذشته (1396) هزار و 26 تن از هموطنان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که 858 تن از این شمار، مرد و 168 تن دیگر زن بودند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۹    
سه متهم پرونده قتل صادق برمکی به قصاص محکوم شدند. متهمان پس از شکنجه پسر جوان، او را به آتش کشیده و از صحنه جنایت فیلم گرفتند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۳:۰۴    
سخنگوی کمیسیون اروپا چهارشنبه اعلام کرد که تصمیم وزارت تجارت آمریکا مبنی بر اعمال قوانینی علیه دامپینگ (رقابت فریبکارانه) زیتون وارداتی از اسپانیا، کاملا غیرقابل پذیرش است و اروپایی ها مخالف آن هستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۳:۰۰    
شهر اسکوئینتلا در نزدیکی آتشفشان فوئگو در گواتمالا، پس از فوران این آتشفشان و بارش خاکسترهای آتشفشانی به شهر ارواح تبدیل شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۲:۳۹    
سیتی بانک آمریکا در راستای اتوماسیون کردن بخش های عملیاتی خود تا 5 سال آینده 10 هزار نفر از کارمندان این قسمت را تعدیل می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۲:۱۴    
وزارت خارجه قطر از کمک پانصد میلیون دلاری قطر به اردن خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۲:۰۹    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که دیدار رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی ثابت کرد که برای حل مسئله شبه جزیره کره راه حلی به جز گفتگوی سیاسی و دیپلماتیک وجود ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۱:۵۹    
حشدالشعبی عراق از حمله به مراکز تجمع داعش در خاک سوریه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۱:۳۰    
حمله شبه نظامیان طالبان به چند پست بازرسی در ولایت بدخشان در شمال افغانستان باعث کشته شدن دستکم 20 سرباز افغان شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۱:۰۰    
صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ویژه اتحادیه اروپا برای صلح خاورمیانه از کشورهای این اتحادیه خواست تا تحریم همه جانبه ای علیه مناطق ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۰:۴۹    
ترزا می ابراز امیدواری کرد طرف های اروپایی و آمریکا اختلافات خود در مورد برجام و تعرفه های گمرکی جدید واشنگتن را از طریق گفتگو حل کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۰:۳۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ابعاد موضوع تحریم زندان اوین که به تازگی توسط آمریکا اعلام شده است را تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۰:۰۹    
سیا از کشته شدن 4 عامل خود در مأموریت های سال 2017 خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۳:۵۸    
نخست وزیر لبنان با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در کرملین دیدار کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۳:۴۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی نماز عیدفطر در پایتخت را تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۳:۴۶    
رییس پلیس راهور شرق استان تهران محدودیت های ترافیکی نماز عید سعید فطر در جنوب شرق این استان را اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۳:۳۴    
فرهاد فخرالدینی موسیقی دان، رهبر ارکستر، نویسنده، استاد و پژوهشگرِ موسیقی که اکنون رییس شورای عالی خانه ی موسیقی است، درباره شرایط کنونی موسیقی ایران سخن به میان آورده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۳:۰۴    
با بالا بودن قیمت گوشی های تلفن همراه برای اینکه ماندگاری آنها را بالا ببرید کاور و صفحه محافظ برای آنها می خرید. صفحه محافظ روی صفحه نمایش گوشی همراه از آسیب به صفحه نمایش جلوگیری می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۳    
رئیس شورای شهر آسارا با بیان اینکه آسفالتی که اخیراً در جاده چالوس ریخته شده باعث سر خوردن خودروها می شود گفت: در یک ماه اخیر حوادث ناشی از این موضوع باعث مرگ چهار نفر شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۳    
معاون عمرانی استانداری کرمان گفت : زلزله پنج ریشتری شامگاه چهارشنبه در راور این استان هیچگونه خسارتی نداشته است .
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۲    
با رای 175 کشور عضو سازمان ملل متحد، جمهوری اسلامی ایران از ابتدای سال 2019 میلادی به مدت سه سال به عضویت شورای اقتصادی و اجتماعی آن سازمان، موسوم به اکوسوک، انتخاب شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۱    
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۱    
در پی انتشار خبری در تابناک در خصوص هزینه های هنگفت صورت گرفته برای نوسازی سرویس های بهداشتی مجلس شورای اسلامی، یکی از نمایندگان مجلس واکنشی نشان داد که در نوع خود بسیار عجیب و ابهام آفرین است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۳۰    
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی از طرح یک فوریتی نمایندگان برای بازگشت تعرفه خودرو های وارداتی به قیمت سال 96 خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۹    
ریچارد میل / Richard Mille برند لوکس ساعتی است که در سال 1999 با همکاری برند اودمار پیگه ساخته شد. در ساعت ریچارد میل که برای فلیپه ماسا راننده برزیلی تیم فرمول یک فراری طراحی کرده است؛ توربیلون طلا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۹    
زمان ثبت نام سنجش هوش ویژه پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان که تا فردا مهلت داشت، تمدید شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۸    
داودخانی از بررسی لایحه ای در مجلس در خصوص آزادسازی سهام عدالت در قالب صندوق های قابل معامله خبرداد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۷    
وزیر نیرو گفت: ایران سابقه چند هزار ساله در مدیریت آب دارد و می تواند برای سایرین منبعی در ارائه شیوه های سازگاری با آب باشد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۷    
زلزله ای به بزرگی 5 ریشتر دقایقی پیش راور کرمان را لرزاند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۴    
فرماندار شهرستان مریوان گفت: از امروز به مدت سه ماه "مرز خانم شیخان مریوان" بازگشایی شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۴    
وزیر خارجه آمریکا یک روز پس از برگزاری نشست ترامپ و رهبر کره شمالی در سنگاپور، گفت که واشنگتن انتظار دارد که پیونگ یانگ طی 2 سال و نیم، گام هایی اساسی در مسیر خلع سلاح هسته ای بردارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۴    
دوره استخدام انتخاب مدرس و پژوهشگر با محتوای نظام اندیشه دینی با محوریت آثار و اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری از 7 تیرماه به مدت 12 هفته برگزار می شود و کلاس ها حداقل هفته ای یک جلسه به همراه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۳    
زوج جهانگرد نابینا راوی زیبایی ها و تمدن ایران
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۱    
حجت الاسلام حسین عرب
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۰    
صدیق تعریف
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۰    
رادمردی های دانشجوی شهید نخبه دانشگاه شریف
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۹    
سه رشته دانشگاه صدا و سیما به دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 97 بازگشت. به گزارش مهر، در اصلاحیه پنجم دفترچه کنکور کارشناسی ارشد سال 97 ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۹    
فرهاد رهبر رئیس اتحادیه دانشگاه های جنوب شرق آسیا (آسایهل) در احکام جداگانه ای دبیران کمیته های علمی، اجرایی و بین الملل کنفرانس آسایهل را منصوب کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۹    
لیقوانی ها فرمول سری خود را لو نمی دهند
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۴    
آخرین سامورایی / the Last Samurai فیلمی آمریکایی در ژانر تاریخی، اکشن و درام به نویسندگی جان لوگان است که توسط ادوارد زوئیک کارگردانی که در سال 2003 ساخته و در سال 2004 اکران شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۰    
هرکسی در جایگاه خودش باید اظهارنظر کند و بداند چه می گوید. اگر ایشان رئیس سازمان اورژانس اجتماعی کشور نبود، من مشکلی با حرف هایش نداشتم./ تعرض است، کودک آزاری است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۵۶    
حساب توئیتر تیم ملی فوتبال آلمان با انتشار یک توئیت برای تیم ملی ایران پیام فرستاد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۴۵    
محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۴۴    
منابع خبری در گرجستان از استعفای نخست وزیر این کشور خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۴۲    
ویدان استارتاپی است که انقلابی در آموزش کشور به وجود آورده. در ویدان صدها آموزش ویدیویی جدید و به روز وجود دارد که کاملا به زبان فارسی ترجمه و دوبله شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۴۰    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد برای دیدن بازی های جام جهانی به روسیه نخواهد رفت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۳۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر چهارشنبه با سیریل راماپوسا رییس جمهوری آفریقای جنوبی دیدار و با وی درباره برجام و موضوعات اقتصادی گفت و گو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۳۵    
رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی از تبلیغات دروغین مجرمان سایبری برای دریافت فطریه و کمک های مردمی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۸    
یک فرد مدافع شکار سال در نشست سال 93، در سال 97 علاوه بر معاونت سازمان برنامه و بودجه، مشاور عالی سازمان حفاظت محیط زیست شده و علاوه بر آن ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۴    
یک قانون جالب و ساده در زندگی وجود دارد، و آن این است که شما با ایجاد عادت های مثبت کوچک، می توانید تغییرات بزرگی در زندگی تان ایجاد کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۱۹    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۵۹    
حضرت محمد (ص) فرمود: هر بنده روزه داری که دشنام داده شود در مقابل آن گوید درود خدا بر تو من روزه هستم مگر اینکه خداوند تبارک و تعالی گوید بنده روزه دار من به من پناه آورده ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۴۱    
شبکه خبری غربی از ایده تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران به بهانه تداوم همکاری ها با ایران و حفظ برجام خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۴۱    
دادستان تهران وضع آشفته فعلی بازار را ناشی از غفلت دستگاه های اجرایی، اتحادیه ها و دستگاه قضایی دانست و گفت: در تغییر روزانه قیمت ها ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۹    
پلیس ایران در تأمین امنیت مسابقات جام بیست ویکم، پلیس روسیه را همراهی خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۴    
خاکستر سبز ششمین فیلم بلند سینمایی ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان و محصول سال 1372 است. هادی به منظور انجام تحقیقات خود جهت فیلمسازی روانه کرواسی می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۵۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب طرح محدود کننده روابط با ایران در مجلس عوام کانادا و مطرح کردن برخی ادعاها و اتهامات علیه نهادهای نظامی کشورمان در خلال آن را محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۵۶    
سفیر سابق آلمان در واشنگتن گفت که ترامپ هنوز درک نکرده است که توافق هسته ای با ایران چقدر خوب است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۲۴    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با انتشار یادداشتی به تحلیل توافق بین ترامپ و کیم جونگ اون پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۸    
خروج امریکا از برجام اگرچه یک اتفاق ناگهانی نبود و بیشتر کارشناسان می دانستند این اتفاق دیر یا زود رخ می دهد اما اینکه روند اتفاقات با چنین سرعتی پیش برودکه طی مدت کوتاهی نه تنها تحریمهای اولیه و ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۶    
تعطیلات عید فطر در پیش است و بودن در جوار امام مهربانی ها امام هشتم علیه السلام در روز عید سعید فطر از چنان صفای معنوی و دل انگیزی برخوردار است که هر ساله سیل عاشقان بسیاری را به سوی خود روانه می ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۶    
رئیس جمهوری امریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز رهبر کره شمالی را فردی قوی، یک مذاکره کننده بزرگ و بسیار باهوش توصیف کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۳    
دفتر آمار انگلیس گزارش داد: در ماه می سال جاری قیمت سوخت در این کشور 3.8 درصد افزایش داشته که بیشترین میزان از سال 2011 تاکنون محسوب می شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۰۹    
سگ دشتی / Prairie Dog نوعی جونده است که در علفزارهای آمریکای شمالی زندگی می کند. برخلاف نامی که دارند این جانوران سگ نبوده و در واقع نوعی سنجاب زمینی هستند که از میوه ها و سبزیجات تغذیه می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۸:۲۸    
سوال اینجاست که آیا این حضور کم رنگ دانشجویان مراکز مختلف دانشگاه آزاد در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و .. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۳۴    
رئیس کل بانک مرکزی از محاسبه و اخذ سود مرکب را توسط بانک ها ممنوع دانست.
  ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۹    
مشکلی که در مورد شیک پوشی وجود دارد این است که تقریبا همیشه مجبورید بین فرم زیبا و کاربرد یکی را انتخاب کنید ...