چهارشنبه ۲۸ شهریورساعت ۱۳:۴۰Sep 2018 19

خبرهای خبرگزاری تابناک 1 تیر 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 24 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 25 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 26 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 27 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 28 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 29 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 30 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۹    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از ناسالم بودن هوای تهران طی امروز (4 تیرماه) برای گروه های حساس خبر داد و گفت: در حال حاضر شاخص میانگین کیفیت هوای تهران 112 است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۷:۴۵    
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به خرداد ماه 1397 به 8.2 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (8.0 درصد) 0.2 واحد درصد افزایش را نشان می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۶    
عبدالرحمان 46 ساله پایه گذار و رهبر معنوی گروه جماعت انصار دولت (جماعة أنصار الدولة) است که از گروه های هوادار داعش در اندونزی به شمار می رود و به اعدام محکوم شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۴    
سید مجید حسینی و امید ابراهیمی در بازی های تیم ملی در جام جهانی آنقدر خوب بوده اند که دست کم یکی دو پیشنهاد خارجی خوب دریافت کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۴    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف بیش از یک تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 2 درگیری مسلحانه از شهادت 2 تن از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی زابل خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۴    
رییس کلانتری 130 نازی آباد از دستگیری سارقان معتادی که اقدام به سرقت از نوجوانان در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۹    
مجرم سابقه داری که در پوشش کارگر نظافتچی اقدام به سرقت تجهیزات کامپیوتری از خانه و شرکت ها می کرد سرانجام بازداشت شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۹    
وقتی جسد زنی جوان میان برف ها پیدا شد، مأموران ردپایی را که روی برف ها جا مانده بود دنبال کردند تا اینکه مظنون اصلی این حادثه شناسایی شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۰    
آرژانتین با مسی بزرگ حالا شانس کمی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی دارد و احتمال دارد حتی از گزوه خود هم صعود نکند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۰    
سالهاست قاچاق تولید ملی، اشتغال و سلامت مردم را تهدید می کند و در یک دهه اخیر، با بالارفتن سود قاچاق و ریسک اندک برای قاچاقچیان، صرفه این امر مذموم بیشتر و حجم آن گسترده تر شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۵    
پیشکسوت فوتبال ایران می گوید امیدوارم زننده گل تیم ملی به پرتغال سردار آزمون باشد و این بازیکن با صعود تاریخی تیم ملی به مرحله بعد گل قرن را به نام خود بزند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۹    
تیم رباتیک واحد قزوین دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا موفق به کسب مقام در رشته های مختلف شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۹    
جزئیات آزادی هفده ملوانی ایرانی در سومالی، نخستین درگیری زمینی ارتش سوریه با نظامیان آمریکا در حمص، نظر بشار اسد در مورد مذاکره با آمریکا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۹    
سخنگوی سازمان انتقال خون با اشاره به وضعیت سلامت خون ایرانیان، گفت: خون اهدایی در ایران یکی از سالم ترین خون های اهدایی جهان است که به همت یک و نیم میلیون اهدا کننده که سالانه بیش از دو میلیون و 100 ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۷:۲۹    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت ها در بازار خودرو در چند روز اخیر خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۷:۱۹    
در حالی که مجلس شورای اسلامی در جریان تصویب لایحه بودجه سال 97 با بند 6 تبصره الحاقی لایحه بودجه، یعنی امکان افزایش قیمت آب ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۶:۲۶    
رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه مذاکره با آمریکایی ها فقط وقت تلف کردن است، گفت: روسای جمهوری آمریکا همواره گروگان گروه های فشاری هستند که رسانه های اصلی و شرکت های نفت و سلاح دنیا را در اختیار ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۴:۲۹    
مرکز مصالحه حمیمیم وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اولین گروه از نیروهای گروهک ارتش آزاد در جنوب سوریه به ارتش این کشور ملحق شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۳:۵۹    
آخرین خبر نوشت: لادن طباطبایی ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که در این ویدئو در برنامه ای در شبکه من و تو حضور پیدا کرده و در مورد بیماری اوتیسم توضیح می دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۳:۵۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۲:۴۶    
سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن در گفت وگو با یونیوز گفت که نیروهای این کشور هرگز اجازه ورود متجاوزان به شهر الحدیده را نخواهند داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۲:۲۹    
در هند؛ موش ها یک میلیون روپیه (معادل بیش از 15 هزار یورو) اسکناس 200 و 500 روپیه ای را جویده و تکه پاره کرده کردند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۲:۲۴    
در حالی که به گفته معاون وزیر کشاورزی امسال هم به خودکفایی گندم رسیده ایم و نیازی به واردات آن نداریم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۲:۰۹    
ارتش لبنان از کشف و ضبط یک دستگاه جاسوسی صهیونیستی دیگر در جنوب این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۲:۰۴    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که مذاکره با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا وقت تلف کردن است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۱:۵۹    
پلیس کلمبیا از کشف کوکائین در چند پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۱:۵۹    
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که بیش از 200 فلسطینی در راهپیمایی وفاداری به مجروحان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۱:۵۹    
وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به اردن با پادشاه این کشور دیدار و رایزنی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۱:۵۴    
صدر اعظم آلمان در دیدار با رئیس مجلس و نخست وزیر لبنان درباره آوارگان سوری بحث و رایزنی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۱:۲۹    
شهیندخت مولاوردی، با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: واقعیت تلخ و باور نکردنی که در هیاهوی اخبار جام جهانی فوتبال گم شد؛ آیا هنوز استادیوم با قدمت و بزرگی مانند آزادی از حداقل زیرساختها ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۰:۵۹    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه خواستار همکاری مشترک ایران کشورش در مبارزه علیه گروه پ.ک.ک در شمال عراق شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۰:۴۰    
مجلس یادبود مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی، استاد اخلاق، یکشنبه (سوم تیر ماه) در تهران برگزار می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۰:۳۷    
پارلمان عراق امروز در جلسه فوق العاده خود بررسی اولیه پیشنهاد چهارمین تعدیل قانون انتخابات این کشور را انجام داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۵۸    
میزان نوشت: سخنگوی ستاد مرکزی اربعین در خصوص لغو روادید اربعین در سال جاری گفت: ستاد اربعین همواره طی دو سال گذشته آمادگی خود را برای لغو روادید به دولت عراق اعلام کرده و امسال نیز این آمادگی به ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۵۲    
تصویری فوق العاده از یک هوادار تیم برزیل در حال تماشای بازی امروز برزیل و کاستاریکا
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۷    
در جریان دومین دور از مسابقات مرحله گروهی جام جهانی 2018، نیجریه 2 بر صفر ایسلند را شکست داد. احمد موسی در دقایق 49 و 75 برای نیجریه گلزنی کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۳۷    
کامیونی که در خیابانی در شهرستان جیانای چین در حال تردد بود ناگهان دچار حریق شد. عابران پیاده متوجه خروج دود از کامیون شدند و به راننده کامیون هشدار دادند تا خودروی خود را ترک کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۹    
یکی از فرماندهان ایرانی حاضر در نبرد با تروریست های داعش در سوریه به شهادت رسید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۸    
خرم آبادی در کانال شخصی خود در سروش گفت:هاتگرام و طلاگرام پیام رسان نیستند، آن ها در واقع دو فیلتر شکن داخلی با مدیریت واحد هستند که بطور غیر قانونی و بر خلاف دستور قضایی با امکانات وزارت ارتباطات ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۶    
بیژن زنگنه امشب (جمعه، 21 تیر ماه) در گفت وگوی زنده تلویزیونی با خبر بخش 21 شبکه یک سیما، درباره توافق صورت گرفته در نشست 174 اوپک توضیحاتی ارائه داد و یادآور شد که این توافق نشان داد اوپک به مواضع ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۴    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالی اصلی من این بود که مردم برای تماشای بازی ما آمدند و هیچ مسئولی در جایگاه ویژه حضور نداشت. فقط به احترام مردمی که به ما انرژی می دهند بازی می کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۳    
یک رسانه عراقی به نقل از وکیل دختر صدام معدوم از مرگ عزت الدوری معاون دیکتاتور معدوم عراق خبر داد، این در حالی است که پیش از این بارها خبرهای ضد و نقیضی درباره کشته شدن وی منتشر شده بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۴    
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: ذرت، کنجاله سویا و سایر خوراک مورد نیاز این صنعت باید توسط خود تولیدکنندگان مدیریت و تامین و تدارک شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۸    
فارس نوشت: از روز گذشته خبری با عنوان اخراج آقازاده ها از آمریکا توسط یکی از سایت های داخلی منتشر شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۶    
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۵    
اعضای اوپک در بیانیه پایانی نشست 174 این سازمان، بر لزوم پایبندی 100 درصدی اعضای این سازمان به توافق جهانی کاهش تولید نفت تأکید کردند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۴    
دیوان بین المللی دادگستری به عنوان رکن قضائی اصلی سازمان ملل متحد اعلام کرد ماه اکتبر (مهرماه) پرونده شکایت ایران از آمریکا در پرونده مصادره 2 میلیارد دلار پول ایران را بررسی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۲    
آیت الله موسوی جزایری در خطبه های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی فرمودند: کتاب آسمانی ما قرآن است و پس از قرآن کتابی که مانند نهج البلاغه بصیرت افزا باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۸    
صدها نفر از ساکنان شهر ساحلی الحدیده که طی هفته اخیر در معرض حملات ائتلاف عربستان سعودی و امارت بودند، به اقدامات و اشغالگری این ائتلاف در قالب راه اندازی تظاهراتی اعتراض کردند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۴    
رئیس اتحادیه نفت ژاپن گفت، بدون معافیت از تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا احتمالا از اول اکتبر واردات نفت از ایران را متوقف می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۸    
تسنیم نوشت: در پی وضع تعرفه برای کالاهای آمریکایی توسط اتحادیه اروپا، رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه تهدید کرد که در صورت عدم لغو این تعرفه ها ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۶    
مسئول هماهنگ کننده کمک های بشر دوستانه سازمان ملل متحد گفت: صد ها هزار غیرنظامی ساکن شهر الحدیده یمن در معرض خطر بزرگی هستند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۶    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته پنجم لیگ ملت های والیبال از سد کره جنوبی گذشت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۴    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۲    
جماران نوشت: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به همراه هیاتی از تاجران این کشور شب گذشته وارد لبنان شد. مرکل امروز با سعد حریری نخست وزیر لبنان دیدار کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۴    
با اجماع امروز اعضای اوپک در نشست 147 این سازمان، پایبندی 100 درصدی به توافق همکاری اوپک و غیراوپک که نوامبر 2016 حاصل شده بود، تثبیت شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۰۹    
با شروع اجلاس اوپک، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ایران گفت: ما این جا نیستیم که از رییس جمهور ترامپ دستورالعمل دریافت کنیم و آن را به کار ببندیم.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۴    
درحالی که توافق اوپک رسما خبر از افزایش متوسط میزان تولید این سازمان داد، رییس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت که اوپک باید تولید خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۲    
معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضیعت برجام پس از خروج امریکا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۹    
رییس جمهور آمریکا در توییتی گفت که دولت او خودروهای اروپایی را 20 درصد در آمریکا گران تر خواهد کرد، مگر این که اروپا، تعرفه ها و موانع تجاری خود را در مقابل آمریکا پایین بیاورد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از یک به اصطلاح دیدار تاریخی با رهبر کره شمالی، تحریم های این کشور را یک سال دیگر تمدید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۵    
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۹    
گام بزرگ اجرای یکسان سازی نرخ ارز اکنون نیاز به اصلاحاتی دارد؛ اگرچه رئیس جمهور سرسختانه در برابر برخی از آنها مقاومت می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۹    
تعدادی از متقاضیان مسکن مهر فاز 5 شهر پردیس پیش از ظهر امروز( جمعه) خواستار تحویل واحدهای مسکونی خود شدند و به همین منظور و به نشانه اعتراض در محل ورودی این فاز چادر زدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۹    
کشتی نفتکش ' آرک ' متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات 13 دریانورد پاکستانی گرفتار در آب های بین المللی (جنوب پاکستان) شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۴    
'خالد الفالح' وزیر انرژی عربستان پس از نشست وزرای نفت و انرژی اوپک در وین، گفت: اجماع کاملی داشتیم.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۶    
دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز جمعه از اقدام دولت آمریکا برای بازداشت کودکان به دلیل وضعیت مهاجرتی والدین آنها انتقاد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۴    
یک منبع مطلع اعلام کرد که وزرای شرکت کننده در یکصد و هفتاد و چهارمین نشست اوپک به بیانیه همکاری اوپک و غیر اوپک که بر اساس آن تا پایان سال 2018 روزانه1.8 میلیون بشکه کم می شد، پایبند ماندند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۴    
در حالی که لایحه آزادسازی سهام عدالت در قالب صندوق های تخصصی به مجلس ارائه شده، رئیس اتاق تعاون ایران معتقد است این پیشنهاد با اصل 44 قانون اساسی و فلسفه واگذاری شرکت ها منافات دارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۱    
اولین تمرین آرژانتین بعد از باخت به کرواسی برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۸    
یک سایت خبری، شوخی جالبی با مسی انجام داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۷    
رئیس جمهوری سوریه در گفت وگو با یک رسانه روسی گفت که مذاکره و گفت وگو با رؤسای آمریکا وقت تلف کردن است؛ چرا که آن ها گروگان گروه های فشار هستند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۴    
قیمت هر اونس طلا با فاصله گرفتن ارزش دلار از بالاترین رقم 11 ماه گذشته، امروز با افزایش 1.2 دلاری به 1268.6 دلار رسید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۶    
تیم داوری ایرانی حاضر در جام جهانی 2018 روسیه در مرحله دوم رقابت ها حاضر نخواهند بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۳    
کشورهای اوپگ و غیراوپک برای افزایش یک میلیون بشکه ای تولید نفت توافق کردند و ایران نیز با رعایت یک فرمول با این توافق همراهی کرد ...