یکشنبه ۰۱ مهرساعت ۰۴:۳۰Sep 2018 23

خبرهای خبرگزاری تابناک 10 تیر 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 24 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 25 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 26 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 27 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 28 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 29 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 30 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۸    
آخرین مهلت داوطلبان معرفی شده به مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۳    
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره بین المللی خوارزمی را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۹    
گفتگو با خانواده شهید دکتر فیاض بخش
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۸    
نتایج دوره بدون آزمون دکتری تخصصی 97 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری غیر علنی جلسات روز سه شنبه و چهارشنبه خانه ملت با حضور مسئولان دولتی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۲    
پس از التهاب های اخیر در بازار و همچنین افزایش قیمت ها به ویژه نرخ ارز و سکه، برخی نمایندگان مجلس هفته گذشته با امضای نامه ای به رئیس جمهور، خواستار ترمیم کابینه شده و اعلام کرده بودند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۱    
پورعلی گنجی بهترین بازیکن آسیا در جام جهانی از دید کاربران سایت رسمی کنفدراسیون آسیا شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۳    
یک مسئول فرانسوی که خواست نامش فاش نشود، با اشاره به کارشکنی های دولت آمریکا در توافق هسته ای با ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۳    
خواستگار شیک پوش اینستاگرامی دختران پولدار، سارق سابقه داری بود که پس از آزادی از زندان جراحی پلاستیک کرد و طعمه هایش را به بهانه ازدواج فریب داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۶    
مقامات فرانسوی از فرار یک مجرم سابقه دار بوسیله بالگرد از زندانی در پاریس خبر دادند. به گزارش ایسنا، "ردوئین فاید" به وسیله بالگردی که همدستان کاملا مسلح او در محوطه زندان فرود آوردند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۳    
کارگر ساختمانی در شهرک باغمیشه تبریز در سقوط از بالابر جان باخت. به گزارش جام جم، وحید شادی نیا ، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با اشاره به جزئیات این حادثه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۳    
رئیس کلانتری 148 انقلاب از دستگیری سارق و مالخر شرکت های خصوصی خبر داد و گفت: این سارق حرفه ای با داشتن 21 فقره سابقه سرقت، تحت پوشش نظافتچی وارد شرکت ها می شده و اقدام به سرقت می کرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۸    
نوجوان 15 ساله به بهانه ثبت نام در یک سایت غیراخلاقی 600 نفر را فریب داد و با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی آنها دست به سرقت های میلیونی زد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۷    
یک دزد سابقه دار با یک فروند بالگرد کوچک از زندانی در فرانسه فرار کرد، او یک بار دیگر هم در سال 2013 از زندان فرار کرده بود. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۳    
وزیر نفت در نامه ای به دبیرکل اوپک تاکید کرد که هرگونه افزایش در تولید توسط هر عضوی از اوپک فراتر از تعهدات مندرج در بیانیه کنفرانس های 171 و 174 ناقض این توافق و تضعیف کننده بنیان اوپک است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۸    
درخواست ترامپ از پوتین برای خارج کردن ایران از سوریه، اعزام نظامیان اسرائیل به مرزهای سوریه، هشدار جدی ترامپ به شرکت های اروپایی طرف معامله با ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۳    
مدیر کل فرودگاه های مازندران گفت که پرواز مشهد از فرودگاه دشت ناز ساری یکشنبه شب پس از برخاستن به خاطر برخورد پرنده به موتور هواپیمای در حال پرواز مجبور به فرود شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۰    
سخنگوی بانک مرکزی گفت: فهرست دوم اسامی شرکت هایی که برای واردات کالا ها، ارز یا دلار 4200 تومانی دریافت کرده اند به زودی منتشر می شوند . ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد اختلاف آماری در لیست منتشر شده از سوی وزارت ارتباطات با بانک مرکزی مربوط به تخصیص ارز به واردات گوشی، توضیح داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۰۹    
رئیس مرکز اورژانس تهران از مسمومیت 7 نفر با گاز کلر در استخری در یاخچی آباد خبر داد. به گزارش میزان ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۷:۱۷    
چاقوکشی در منطقه آیداهو آمریکا 9 نفر را روانه بیمارستان کرد. به گزارش تسنیم به نقل از ان بی سی نیوز ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۶:۵۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه گفت که واشنگتن شرکت های اروپایی طرف معامله با ایران را تحریم می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۶:۳۵    
وزیرخارجه پیشین آمریکا دونالد ترامپ را غیردموکرات ترین رئیس جمهور تاریخ معاصر این کشور توصیف کرد و گفت از رفتار ترامپ نگران است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۲:۵۰    
آندررس اینیستا، ستاره خلاق لاروخا بعد از حذف این تیم از عرصه ملی خداحافظی کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۲:۰۷    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از منابع آمریکایی و صهیونیستی نوشت که اعضای کاخ سفید درمورد راهبرد خود درقبال ایران دچار شکاف و اختلاف هستند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۹    
همه تعرفه های مربوط به تمامی خودروهای سواری (با کد 8 رقمی) که برای هر مورد شامل ذکر نام شرکت وارد کننده و میزان ارز تامین شده برای واردات آن خودرو به بانک مرکزی اعلام شده است تا به استحضار همه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۸    
مطالعات جدید محققان دانشگاه واشنگتن نشان می دهد آلودگی هوا، حتی به میزانی که در ظاهر ایمن به نظر می رسد، احتمال ابتلا به دیابت را افزایش می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۱    
تسنیم نوشت: کمیسیون اقتصادی مجلس در راستای جلسه امروز با رییس کل بانک مرکزی، از اهتمام بانک مرکزی برای حمایت از کالاهای اساسی با اختصاص ارز دولتی خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۸    
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تجهیزات نظامی که شامل توپ و تانک می شود را به عنوان یک "اقدام احتیاطی" به مرز سوریه ارسال کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۸    
رئیس جمهور آذربایجان خواستار گسترش همکاری های نظامی با پاکستان شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۷    
قلعه دختر در استان فارس ایران و چند مکان تاریخی دیگر در عربستان سعودی، کره جنوبی، کنیا و چند کشور دیگر در فهرست میراث سازمان یونسکو ثبت شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۶    
رسانه های صهیونیستی از وقوع 12 آتش سوزی در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک غزه خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۳    
مجله اقتصاد نوشت: حیرت ملی از مفاسد دلار 4200اقتصاددانان بلافاصله پس از تصمیم غیرکارشناسی تخصیص دلار 4200 تومانی به همه متقاضیان هشدار دادند که این تصمیم می تواند مفسده های غیرقابل پیش بینی داشته ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۳    
گردان های حزب الله عراق تاکید کرد، ما و حزب الله لبنان برای مقابله با توطئه آمریکا در منطقه در یک جبهه هستیم.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۳    
بنیامین نتانیاهو مدعی شد، دولتش به غیرنظامیانی که از جنگ سوریه فرار می کنند اجازه ورود به اسرائیل را نخواهد داد هرچند که اعطای "کمک های انسان دوستانه" به آنها را ادامه می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۳    
گزارشی که امروز (یکشنبه) منتشر شده، حاکی از آن است که ژاپن همزمان با آغاز مذاکرات هسته ای میان واشنگتن و پیونگ یانگ، سطح آماده باش نظامی خود را علیه موشک های کره شمالی کاهش داده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۳    
پرنس ویلیام اظهار کرد، صلح در خاورمیانه را به یک "پروژه مادام العمر" تبدیل خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۳    
همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتهامات مطرح شده علیه وی درخصوص پرونده ای که در رسانه ها به "غذاهای لاکچری" معروف است را رد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۸    
ارتش افغانستان از کشته شدن بیش از 20 تن از نیروهای طالبان و زخمی شدن ده ها تن در فاریاب در شمال غرب این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۸    
فرستاده رئیس جمهوری روسیه به خاورمیانه تصریح کرد مسکو سفارت خود را به قدس منتقل نخواهد کرد، مگر بعد از آنکه توافق نهایی میان اسرائیل و فلسطین حاصل شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۸    
در کمینی که نیروهای داعش در جنوب غرب استان کرکوک واقع در شمال عراق ترتیب داده بودند، شش نیروی بسیج عشایر کشته شده و چهار تن دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۸    
نیویورک تایمز گزارش داد، وزارت خارجه آمریکا هشت کارمند دیپلمات خودش را پس از شنیده شدن صداهای غیر عادی از کنسولگری واشنگتن در شهر گوانگژو واقع در جنوب چین خارج کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۸    
دبیر اول کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین از یک طرح فلسطینی که دربردارنده راه حل های ریشه ای برای پایان دادن به اوضاع نابسامان در غزه باشد، خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۷    
در عملیات های نیروهای ارتش ترکیه 8 عنصر پ ک ک به هلاکت رسیدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۹    
خیلی دور از انتظار بود اما اسپانیا نیز همچون پرتغال در نخستین گام حذفی از جام جهانی کنار رفت. دو تیمی که ایران و مراکش را حذف کرده بودند و دو شانس اصلی قهرمانی محسوب می شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۹    
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۷    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور حسین مظفر، معاون نظارت مجلس در جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون و ارائه گزارش عملکرد این کمیسیون در حوزه قانونگذاری و نظارت خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۲۵    
کنفرانس خبری مشترک جمهوری اسلامی ایران، جمهوری عراق و کمیته بین المللی صلیب سرخ در اقلیم کردستان برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۲۳    
اوریس / Oris یک برند ساعت مچی لوکس سوئیسی است که جورجس کریستین و پائول کتین در 1904 تاسیس شد و تاکنون به تولید ساعت های خاص ادامه داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۱۴    
جدیدترین تحولات میدانی از شمال سوریه حاکیست، گروه های تروریستی درصدد هستند در مناطق اشغالی استان های حلب (جنوب غرب) ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۰۴    
مسابقات جام جهانی فرصت مناسبی برای حمله سارقان به خانه مهاجم نیجریه ای پرسپولیس بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۳    
آتش نشانان در آتش سوزی یک ساختمان مسکونی پنج طبقه در محله فلاح، شش نفر از ساکنان را که در میان دود سیاه گرفتار شده بودند، نجات دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۴۱    
عباس صفری شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعتی پیش درمحدوده پیچ مقبل2 درجاده کرج -چالوس رخ داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۸    
تصاویر منتشر شده از بازیکن گلزن روسیه مقابل اسپانیا نشان می دهد او از مواد نیروزا استفاده کرده است!
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۳    
در این دستور پخت تکه های مرغ همراه آرد به مخلوط کورن فلکس خرد شده آغشته می شوند و در فر پخته می شوند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۰    
فرستاده رئیس جمهوری روسیه به خاورمیانه تصریح کرد مسکو سفارت خود را به قدس منتقل نخواهد کرد، مگر بعد از آنکه توافق نهایی میان اسرائیل و فلسطین حاصل شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۰    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک روزنامه انگلیسی فاش کرد نیروی هوایی این کشور ماه گذشته میلادی، مواضع ارتش سوریه را هدف حمله قرار داده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۲    
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۱    
عراق بشکل رسمی و کامل از لیست سیاه پیگیری گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خارج شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۹    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران گلستان با اشاره به ورود یک فروند بالگرد برای مهار آتش به منطقه گفت: کمبودی از نظر تجهیزات و امکانات برای خاموش کردن آتش در جنگل های سوزنی برگ کلاله وجود ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۸    
آیا ویدیو و مصاحبه ای در دست دارند که نشان بدهد من این صحبت ها را تکذیب کرده ام؟ هنوز هم سر حرفم هستم و با کسی هم تعارف نداریم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۳    
بعد از آخرین مصاحبه های برانکو و تعریف و تمجید های او از سرمربی تیم ملی کرواسی زلاتکو دالیچ این شائبه به وجود آمد که تیم ملی ایران برای جانشینی کی روش به دنبال مربی مثل دالیچ است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۲    
سفیر روسیه در تهران با دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۱    
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز فقط به ساخت فیزیکی فکر نکنید و از لحاظ محتوایی هم اقدام و از صاحبان فکر دعوت کنید و از آنها بخواهید مشکلات آموزش و پروزش را از نظر محتوایی و آموزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۱    
دفترچه سؤالات گروه های مختلف آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال 97 نیز منتشر شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۳    
انیمیشین نورمن شگفت انگیز / پارانورمن / ParaNorman یک انیمیشن استاپ موشن کمدی-ترسناک، به کارگردانی سام فِل است. این انیمیشن که توسط Laika تولید شده، محصول سال 2012 است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۸    
تیم های ملی فوتبال اسپانیا و روسیه از ساعت 18:30 امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 با قضاوت بورن کوئپرس هلندی در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف هم رفتند که بازی در وقت قانونی و دو وقت 15 دقیقه ای ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۴    
نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید بشدت روی قیمت گذاری ها نظارت داشته باشد و حق دارد نام دریافت کنندگان ارز دولتی را اعلام کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۳    
پیش تر در تابناک ویدیو نقد و بررسی آئودی تی تی آر اس / Audi TT RS را دیده اید. حال در این ویدیو شاهد مراحل تولید این خودرو بسیار اسپورت و لوکس، خواهید بود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۸    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون به موضوع تخصیص ارز دولتی و همچنین نحوه هزینه کرد آن ورود خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۳    
حقیقت گمشده، دومین فیلم بلند سینمایی محمد احمدی در مقام کارگردان و محصول سال 1386 است. این فیلم، نگاهی به زندگی سه خانواده است. مسعود کیا، در تصادفی همسر و دو فرزند خود را از دست می دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۳    
کمتر کسی تصور عملکرد موفق شماره یک تیم ملی را در جام جهانی و مقابل حریفان ایران در این رقابت ها داشت اما علیرضا بیرانوند با انگیزه مثالزدنی توانست نمایش فوق العاده ای در جدال برابر مراکش ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۹    
حمله با چاقو به آپارتمان محل اقامت مهاجران دست کم 9 زخمی برجای گذاشت. به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۷    
مقام های محلی از وقوع انفجار در جلال آباد افغانستان خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۴    
رئیس بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی تصمیمی برای افزایش نرخ سود بانکی ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۳    
یک مسؤل سازمان اورژانس کشور به تشریح علت مسمومیت 170 نفر با آب آلوده در رامهرمز پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۳    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از صندوق بازنشستگی کشوری و بررسی وضعیت این صندوق در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۲    
با مهلت دو هفته ای رئیس جمهوری به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای معرفی متخلفان در روند واردات و توزیع خودرو، شمارش معکوس برای شناسایی و برخورد با مافیای بازار خودرو آغاز شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۰    
علی نجفی خوشرودی طی خبری اعلام کرد: کمیسیون امنیت در خصوص اعتراضات اخیر مردم با نهادهای ذیربط در روز سه شنبه جلسه ای تشکیل خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۸    
کی روش روی نیمکت تیم ملی در جام ملت های آسیا حضور خواهد داشت. به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی روش امروز در ساختمان فدراسیون فوتبال حضور یافت و دقایقی با مهدی تاج به گفتگو پرداخت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۳    
بازیکن ملی پوش سایپا بعد از توافق با مسوولان پرسپولیس در نیم فصل دوم پیراهن سرخ را برتن خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۸    
در حالی که جنجال مالکیت باشگاه سپیدرود بین مدعیان قدیم و جدید هنوز تمام نشده، خداداد عزیزی درآخرین مصاحبه خود اعلام کرده که به توافق با مدیرعامل باشگاه دست یافته و پس از معارفه که پیش از تمرین فردا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۳    
قایق ایکس اس وی 17 تاندر چایلد / XSV 17 Thunder Child توسط شرکت سیف هیون مارین طراحی و ساخته شده است. این قایق با 17 متر طول بسیار پر سرعت است و می تواند تحت هر نوع شرایط آب و هوایی عمل کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۴    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای اسفندیار رحیم مشایی و هنگامه شهیدی به ترتیب با سه عنوان و پنج عنوان اتهامی خبر داد و گفت: پرونده های نامبردگان به زودی جهت محاکمه به دادگاه ارسال خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۷    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: کسانی که طبق لیست بانک مرکزی ارز 4200 تومانی گرفته اند یک هفته مهلت دارند نسبت به ارائه لیست قیمت مورد عمل برای مصرف کننده براساس ضوابط جهت درج در ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۵    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در خصوص جلسه امروز این کمیسیون گفت: مسئله اتفاقات خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت و نهادهای امنیتی و انتظامی گزارشات خود را دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۶    
با وجود تکذیب حمله صوتی به دیپلمات های آمریکایی شاغل در کنسولگری آمریکا در چین، رسانه های منطقه امروز یکشنبه اعلام کردند آمریکا 8 دیپلمات دیگر خود را از کنسولگریش در شهر گوانگژو خارج کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۵    
ایسنا نوشت: در حالی آخرین آمار از تامین و پرداخت حدود 12 میلیارد دلار برای واردات در مدت اخیر حکایت دارد که تازه ترین لیستی که از دریافت کنندگان ارز دولتی از سوی بانک مرکزی منتشر شده تنها حدود 2 ...