یکشنبه ۰۱ مهرساعت ۰۴:۱۵Sep 2018 23

خبرهای خبرگزاری تابناک 13 تیر 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 24 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 25 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 26 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 27 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 28 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 29 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 30 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۱    
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه سال 97 دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۱    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان از ظهر فردا خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۱    
آخرین وضعیت بازار صادراتی چین اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۷:۳۸    
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، انجام معاملات ارز در بازار ثانویه ارز را مثبت ارزیابی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۸:۰۹    
مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام جهانی 2018 با برتری انگلیس مقابل کلمبیا به پایان رسید و چهره 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۷:۱۷    
یک کانال خبری با انتشار عکسی مدعی شده بود که کیف نتیجه امام 3800 دلار قیمت دارد یاسمن اشراقی در واکنش به این خبر نوشت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۲:۲۸    
در کنار گرانی ارز، سکه و... مردم مشکلات دیگری هم دارند که ساده ترین آنها گرانی مایحتاج عادی زندگی مثل میوه است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۳    
نماینده وزن 45کیلوگرم ایران مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان جهان را از آن خود کرد و عرفان جعفریان نیز در وزن 51کیلوگرم برنز گرفت تا تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از 22سال و برای نخستین بار در خارج از ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۸    
رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از جذب 100 عضو هیات علمی جدید در این دانشگاه خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۱    
انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه آزاد از فردا جمعه 15 تیرماه آغاز می شود و تا ساعت 24 روز پنجشنبه 21 تیرماه ادامه خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد در بخشنامه ای اعلام کرد، ساعت کاری سازمان مرکزی، واحد علوم و تحقیقات وتمامی واحدهای این دانشگاه در استان تهران در تیرماه از ساعت 6 صبح تا 14 خواهدبود. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۸    
شرکت خودروسازی بی ام وِ آلمان به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هشدار داد که اعمال تعرفه های خودرو، فرصت های شغلی در آمریکا را به خطر می اندازد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۳    
معاون امور بین الملل وزارت نفت گفت: توافقنامه همکاری انرژی بین ایران و اتریش در زمینه همکاری های نفتی، آموزشی و سرمایه گذاری در حوزه انرژی های جایگزین، تمدید شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۳    
قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی چین افت هایی جزیی را تجربه کرده است. همچنین رکود بازار داخلی فعالیت بازار صادرات را نیز کاهش داده و قیمت ها را پایین آورد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۸    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد در زمان پخش بازی های جام جهانی میزان بهره وری در برخی از کشورها کاهش پیدا می کند که این موضوع به اقتصاد آنها آسیب می زند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۳    
سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در غرب شهر اصفهان دستگیر شد و به 27 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۸    
مرد جوانی که 12 سال قبل پس از اخراج از شرکت هرمی مدیرعامل شرکت را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود دوباره محاکمه شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۳    
خواننده و نوازنده افغان وقتی به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شد راز جنایت 11 ساله اش را نیز فاش کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۳    
مصدومان سقوط هواپیما در شیراز پس از دریافت خدمات مورد نیاز از بیمارستان زرقان مرخص شده اند. به گزارش مردم سالاری، علی همتی مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس در گفت و گو با ایسنا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت و مصدومیت 2 نفر بر اثر برخورد نیسان وانت با قطار خبر داد. به گزارش ابتکار ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۳    
رییس پلیس پایتخت از دستگیری مردی با 2 تن سکه در تهران خبر داد. به گزارش جام جم، سردار حسین رحیمی در نشست خبری که به منظورتشریح اقدامات پلیس در بازار ارز برگزار شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۰    
منابع محلی در کانادا اعلام کردند که در اثر حمله یک زن به مردم در انتاریو کانادا 4 نفر زخمی شدند. به گزارش مهر به نقل از ریانووستی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۱    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: اگر قرار بر منع صادرات نفت ایران باشد، اجازه خروج نفت به دنیا از طریق تنگه خلیج فارس را نمی دهیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۸    
یک نابغه 8 ساله که دوران دبیرستان خود را در مدت زمان تنها 1.5 سال به پایان رساند اکنون وارد دانشگاه شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۸:۱۴    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن سریر خون ، معجزه در کوهستان ، قصه من و دوچرخه بابام خروس جنگی ، خانه اسرارآمیز ، راننده ، عشق سرد ، معجزه برن ، بازی پول ، دست های خالی کاغذها در باد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۲۵    
دلال ها به کمین ارز مسافرتی نشستند. آنها با تعریف سفرهای ارزان به مقصد هند، مالزی، چین، تایلند و... حواله ارز مسافران را می گیرند تا از مابه التفاوت قیمت ارز دولتی با آزاد به رانتی قابل توجه برسند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۰۸    
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: به زودی اورژانس ریلی در کشور راه انداری شده و خدمات پزشکی در اسرع وقت انجام می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۰۲    
روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره سخنان منتسب به رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اطلاعیه ای صادر کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۶:۵۹    
کتایون ریاحی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: از پرسنل مهربان بیمارستان فوق تخصصی گلستان نیروی دریایی کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۲:۳۳    
آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی فردا برگزار می شود و داوطلبان تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 14 تیرماه برای دریافت کارت مهلت دارند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۰۹    
با تهدید از سوی یک فرمانده ارشد ایران و افت ذخایر انبار های نفت آمریکا برای دومین هفته متوالی، قیمت نفت برنت بالا رفت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۰۸    
حسین جابری انصاری فرستاده ویژه رئیس جمهوری کشورمان روز چهارشنبه با الباجی قاید السبسی رئیس جمهوری تونس دیدار و پیام روحانی را تقدیم وی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۰۸    
منابع محلی از آغاز حمله های هوایی روسیه علیه مواضع شورشیان در جنوب سوریه خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۰۵    
محسن رضایی در واکنش به مسائل و مشکلات اقتصادی، متنی در اینستاگرام خود ارسال کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۲۸    
بسیاری از محققان معتقدند آثار باستانی 2500 ساله کشف شده در استانبول ترکیه کشتی موشکی را نشان می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۸    
دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، شناخت فضای جغرافیایی و تهدیدهای هیبریدی را موجب اقتدار ناجا دانست.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۲    
بیش از 100 هکتار از مراتع شهرستان مهاباد طعمه حریق شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۴۴    
سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با وجود محصور شدن بین 2 مسیر با نرده آهنین اما این فرد اقدام به گذر از عرض جاده کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۸    
فراپاچینو نوعی نوشیدنی است که طرفداران فراوانی دارد. در این ویدیو طرز تهیه فراپاچینوی کارامل که قهوه ای مخصوص کافی شاپ ها است برای تهیه در منزل آموزش داده می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۴    
هیأتی از افسران وزارت دفاع چین، چهارشنبه 13 تیر 1397 با حضور در مرکز تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش از نزدیک با توان عملیاتی این تیپ آشنا شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۲۳    
بر اثر واژگون شدن یک کشتی در آب های جزیره سولاسی درشمال جاکارتا پایتخت اندونزی تاکنون 24 نفر غرق و 41 نفر مفقود شدند که اکثر آن ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۳    
غول خودروسازی آلمان، بی ام وِ، در واکنش به تهدید ترامپ برای وضع تعرفه بر خوردوهای اروپایی، به او در مورد عواقب آن هشدار داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
قارچ سمی، سیزدهمین فیلم بلند سینمایی رسول ملاقلی پور در مقام کارگردان و محصول سال 1380 است. قارچ سمی بازگوکننده حال و هوای آدم هایی است که از دل سال های جنگ می آیند اما در فضای سال 1380 تنفس می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
سخنگوی یک گروه سوری مخالف از شکست مذاکرات میان افراد مسلح و روس ها در جنوب سوریه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
یک خودرو با عابران پیاده در شهر سوچی روسیه برخورد کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
اتحادیه اروپا خواهان احترام به توافق نامه کاهش تنش، اجازه عبور کمک های انسانی و رساندن آنها به نیازمندان سوری در جنوب این کشور شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
رسانه های رسمی قطر از سفر امیر این کشور به فرانسه خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ضمن آنکه برای دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی چند روز آینده برنامه ریزی کرده ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
اتفاقات زیادی می تواند برای بالابر برقی پنجره خودرو شما بیافتد که مجبور به بیرون آوردن و یا تعویض آن بشوید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
فیلم سینمایی پرواز / Flight به کارگردانی رابرت زِمِکیس کارگردانی محصول سال 2012 است. این فیلم اولین فیلم زنده-اکشن رابرت زمکیس بعد از فیلم های دور افتاده و آنچه در زیر است است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
نیروهای عراقی از آغاز عملیات نظامی گسترده برای تامین امنیت در مناطق شرق دیالی و استان صلاح الدین خبر دادند و این اقدام پس از عملیات آدم ربایی و قتل هایی که اخیرا داعش انجام داد، صورت گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
در یک اقدام بی سابقه سفیر افغانستان در هند در اعتراضات گسترده سیک ها در شهر دهلی نو شرکت کرد؛ اعتراضاتی که در واکنش به حمله تروریستی اخیر در جلال آباد افغانستان بود که در آن تعداد زیادی سیک از جمله ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
خانم "ژوان لوندیس" سفیر کشور استرالیا در بغداد با "سید عمار حکیم " رئیس جریان حکمت ملی عراق دیدار کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۵    
منابع عراقی از آتش سوزی سفارت خانه افغانستان در بغداد خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۹    
چهار سال تلاش و پیگیری دوستداران و فعالان محیط زیست به ثمر نشست و محیط بان دربند 'وطن نوروزی' از قصاص رهایی یافت و روز چهارشنبه از زندان آزاد شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۹    
در پی دستگیری یکی از دیپلمات های کشورمان در کشور آلمان که به درخواست پلیس فرانسه صورت گرفته است، سفرای فرانسه، بلژیک و کاردار آلمان (در غیاب سفیر) به وزارت امور خارجه فراخوانده شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۸    
رئیس سازمان بهزیستی یکی از دستاورد های این سازمان را منصرف کردن 4 هزار نفر از خودکشی اعلام کرد؛ بنابر گفته این مسؤول این موفقیت توسط اورژانس اجتماعی حاصل شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۴    
ایرنا نوشت: یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در وین دیدار کردند.چ7و.ک/ح.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۴    
فارس نوشت: ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله موفق شدند بر بلندی های عسیله و منطقه الدار الشرقی در شهرستان مقبنه استان تعز واقع در جنوب غربی یمن مسلط شوند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۲    
مقادیر زیادی سلاح و مهمات در بسته بندی های سازمان ملل از گروه های تروریستی در درعا کشف شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۱    
ایسنا نوشت: هر چند قیمت ها در بازار ارز همچنان بالاست و فاصله زیادی با نرخ رسمی دارد اما یکی - دو روزی است که بازار از تکاپوی روزهای گذشته خود حتی برای کوتاه مدت افتاده است و فعلا از التهابات ارزی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۳۸    
سردار محمد حسین حمیدی فرمانده پلیس راه ناجا در جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی و حمل و نقل سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: دولتی که طبق قانون مکلف است خودرو ایمن تحویل مردم دهد خود تصمیم می گیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۳۳    
نشست خبری روحانی با رئیس جمهور و صدراعظم اتریش را که در جریان سفر رئیس جمهور به این کشور و پس از مذاکرات دوجانبه صورت پذیرفت را می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۳    
پس از آشنایی با روش کار خودنویس ها، انواع سیستم های تزریق جوهر، اگر شما هم به علاقه مندان خودنویس ها پیوسته اید و یکی از آنها را تهیه کرده اید، وقت آن رسیده که چیزهایی در مورد نگهداری آنها بدانید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۸    
تسنیم نوشت: بیل اربن ، سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا روز چهارشنبه به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت نیروهای آمریکایی و متحدان منطقه ای این کشور آماده تضمین آزادی تردد دریایی و گردش آزاد تجارت حسب ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۷    
آخرین خبر نوشت: فرمانده پلیس راه ناجا گفت: دولتی که طبق قانون مکلف است خودرو ایمن تحویل مردم دهد خود تصمیم می گیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۵    
همزمان با تغییر ساعت کار ادارات استان تهران از روز شنبه زمان فعالیت خطوط مترو و اتوبوسرانی تغییر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۴    
معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام کرد: 51 هزار و 598 نفر در استان تهران جمعه در آزمون استخدامی شرکت می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۱    
رئیس جمهور ظهر در نشست خبری مشترکی با سباستین کورتس صدر اعظم اتریش با تشکر از میهمان نوازی دولت و ملت این کشور، گفت: امروز مذاکرات بسیار مفیدی داشتیم و درباره مسایل مختلف دوجانبه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۴۳    
مرز بین واقعیت و توهم کجاست؟ مغز انسان پیچیده ترین عضو بدن انسان و در جهان هستی است با شبکه ای از عصب ها و نورون های در هم تنیده ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۴۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه جزئیات جدیدی از پرونده یک مقام سابق این رژیم که به جاسوسی برای ایران متهم شده فراهم کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۲۴    
اعضای کمیته تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی وابسته به وزارت ورزش و جوانان کشور در 10سال گذشته انتخاب شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۸    
در پی برگزاری نمایش گروهک تروریستی منافقین در پایتخت فرانسه، سخنگوی وزارت خارجه از احضار سفیر فرانسه در تهران به وزارت خارجه در روز گذشته خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۷    
وزیر نیرو گفت: قطع برق برنامه ریزی شده به مدت سه ساعت در مناطق تهران وجود ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۶    
در نتیجه حمله دختر چاقوبه دست به مسافران اتوبوسی در شهر تورنتو کانادا چهار نفر زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۵    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران، با تشریح جزئیات راه اندازی بازار ثانویه ارز گفت: کشف نرخ اظهارنامه صادراتی در سامانه نیما خواهد بود
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۳    
خودرو سیات ایبیزا / Seat Ibiza یک خودرو جمع و جور و خانوادگی می باشد که توسط کمپانی سیات اسپانیا از سال 1984 در 5 نسل تولید و عرضه شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۸    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۳    
افزایش شمار دانش آموختگان کشور در کنار بروز برخی بحران های اقتصادی سبب شده تا بسیاری از دانش آموختگان علی رغم دریافت مدارک عالیه موفق به یافتن شغل مناسب با رشته و تخصص خود نشوند و در شرایط بحرانی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۳    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: بخشنامه عفاف و حجاب تدوین شده است که جزئیات آن بحث و بررسی می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۸    
زمان انتخاب واحد ترم تابستانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد به گزارش فارس، انتخاب واحد ترم تابستانی دانشجویان این دانشگاه از تاریخ 16 تیر تا 21 تیر اعلام شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۸    
موزه هنرهای دیجیتالی موری در شهر توکیو ژاپن افتتاح شده است که اولین در نوع خود است. این موزه که توسط شرکت تیم لب ساخته شده است با موزه های معمولی دیگر از چند جهت متفاوت است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۲    
ایلنا نوشت: رئیس جمهور ضمن اشاره به واقعه تاریخی نجات یهودیان توسط کوروش کبیر، تاکید کرد: برخی از کشورهای اروپایی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۱    
ایرنا نوشت: هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه ای اعلام کرد که فوق العاده ویژه و تفاوت تطبیق، مستمر نبوده و احتساب آن در تعیین پاداش پایان خدمت وجاهت قانونی ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۳    
بررسی ها نشان می دهد زنانی که برای مدت زمان طولانی کار می کنند بیشتر در معرض ابتلا به دیابت هستند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۳    
نظرپور گفت: کیفیت محل زندگی دانشجویان در دوران تحصیل، در پیشرفت علمی آنان بسیار مؤثر است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۸    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید ثبت نام نقل و انتقال و مهمانی نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 تا 30 تیر ماه خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۰    
بازار آزاد ارز در حالی امروز فعالیت خود را آغاز کرد که شاهد شروع به کار بازار دیگری برای مبادله ارز به نام بازار ثانویه ارز بود؛ بازاری که تردید ها نسبت به نحوه اجرایی شدن معاملات در آن ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۴    
طبق گزارش رویترز، پکن برای مقابله با اقدام آمریکا، تعرفه های متقابلی را برای محصولات آمریکایی در نظر گرفته است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۸    
توافق مهاجرتی اخیر اتحادیه از دید برخی صاحبنظران راهکاری کوتاه مدت برای کاهش اختلافات عمیق دولت های اروپایی است اما قادر نیست چالش های مهاجرتی را به شکل ریشه ای حل و فصل کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۳    
خریداران لوازم خانگی که تاکنون از گرانفروشی در این بازار گلایه داشتند، اکنون با نفروختن کالا از سوی فروشندگان مواجه شده اند؛ این درحالی است که دولت برای واردات کالاهای این بخش ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۸    
در خرداد ماه سال جاری، مرغداران به دلیل افزایش قیمت نهاده های دامی و پایین بودن قیمت گوشت مرغ اعتراضات خود را به خیابان ها کشاندند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۸    
صدراعظم آلمان امروز با اشاره به تهدید به اعمال تعرفه در بخش خودرو به رئیس جمهور آمریکا در مورد جنگ تجاری هشدار داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۳    
رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال می گوید پس از بررسی های نهایی، این کمیته درباره انتقال ترابی به پرسپولیس رای خود را اعلام می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۳    
وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت های ترافیکی چهارشنبه (13 تیرماه) تا سه شنبه( 19 تیرماه) را اعلام کرد.