شنبه ۳۰ تیرساعت ۲۰:۴۹Jul 2018 21

خبرهای خبرگزاری تابناک 20 تیر 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 24 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 25 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 26 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 27 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 28 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 29 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 30 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین جشنواره ملی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شهرکرد برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۰    
به دنبال انتقادات اخیر کارشناسان از پرداخت یارانه 600 میلیارد تومانی به واردکنندگان خودرو و ابراز نگرانی از حیف و میل شدن بیت المال، وزیر اقتصاد به موضوع ورود کرده و ضمن هشدار به واردکنندگان خودرو ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰    
در روزهای گذشته، علی لاریجانی، رئیس مجلس نسبت به رشد نقدینگی در اقتصاد کشور انتقاداتی داشته و گفته که نوسانات اخیر بازار، ربطی به وضعیت خارج ندارد و مقدار زیادی از این نوسانات ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۳۰    
با تصویب کارگروه ستاد تنظیم بازار مقرر شدکماکان واردات گوشت گرم گوسفندی با ارز 3800 تومان و پرداخت یارانه ریالی حدود چهار هزار تومان برای هر کیلوگرم ادامه یابد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۱    
متن استعفای حسن علایی مدیر عامل هواپیمایی آسمان منتشر شد. به گزارش تابناک متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر علی ربیعی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۹    
سهام شرکت سایپا امروز در بورس تهران با قیمتی متفاوت از همیشه روبه رو شد و بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار را به واکنش های بعضاً رسانه ای واداشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۷:۴۸    
تفاهم نامه همکاری بیمه ای میان بیمه سرمد و صندوق اعتباری هنر منعقد شد. به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، این مراسم روز چهارشنبه 97 /4/ 20 با حضور دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۰    
سازمان ورزش شهرداری تهران اهدای 20 بیلبورد به عنوان هدیه تولد به بهاره افشاری را تکذیب کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور به فعالیت مجتمع های خدماتی بهزیستی و همچنین سه رویکرد پیشگیری اجتماعی و توانبخشی اشاره کرد و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۱    
فردی که در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در مقابل مسجدی اقدام به رقاصی کرده بود، شب گذشته توسط مامورین یکی از نهادهای امنیتی دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۰    
فوق ستاره پرتغالی که به یوونتوس پیوسته است درآمد روزانه اش حدود 728 میلیون تومان است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۵    
همزمان با قتل زوج معلم بازنشسته در خانه شان در محله نایبند شمالی بندرعباس، پلیس جنایی در تلاش برای رازگشایی از این جنایت است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۰    
یک فروند جت آموزشی در حوالی مجتمع پتروشیمی چابهار سقوط کرد. به گزارش ابتکار، محتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه جت آموزشی در حوالی مجتمع پتروشیمی چابهار سقوط کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۰    
فرماندار فاروج گفت: تعمیر یکی از مخازن جایگاه سوخت فاروج و انفجار آن موجب مصدومیت چهار نفر شد که این افراد بلافاصله به بیمارستان های بجنورد و مشهد منتقل شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۵    
ریزش معدن کلاریز شرکت زغال سنگ البرز شرقی در دامغان یک مصدوم داشت. به گزارش ایران، این حادثه صبح چهارشنبه رخ داد و بر اثر ریزش مقداری زغال سنگ و خاک ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۵    
صد و بیست و هشتمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2018) صبح امروز پنج شنبه 21 تیرماه برگزار شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۵    
چین یکی از کشورهایی است که با طوفان های گسترده ای مواجه است اما برخی اوقات ابعاد این طوفان ها وسیع تر از حد تصور می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۱    
بسیاری از افراد معتقدند ریشه بیماری هایشان در تنش های عصبی و استرس هایی است که به دلایل مختلف طی زندگی با آن دست و پنجه نرم می کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۰    
سیدرضا افتخاری که این روزها با رفتن چندین ستاره آبی ها به شدت تحت انتقادات شدید هواداران قرار گرفته، در سایت باشگاه استقلال خطاب به هواداران پیامی داد تا بلکه آنها را آرام کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۰    
اهمیت یادگیری زبان های بین المللی و پرکاربرد در دنیای کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست. بر اساس تحقیقات انجام شده بالغ بر 7 هزار زبان مختلف در عصر حاضر روی کره زمین مورد استفاده قرار می گیرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۰    
قاتل فراری در کمتر از 48 ساعت در جیرفت دستگیرشد. به گزارش خراسان، سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت در تشریح این خبرگفت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۰    
راننده مسافربر که یک کیلو طلای جامانده مسافردربستی را سرقت کرده بود، ماجرا را شرح داد. به گزارش جوان، سرهنگ حسین همتی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۰    
سید مجید حسینی مدافع جوان تیم استقلال بعد از جام جهانی با پیشنهاد باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه مواجه شده و شب گذشته نیز در جلسه ای با سید رضا افتخاری به وی اعلام کرد قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۰    
واکنش روزبه چشمی به پیشنهاد قطری ها و جدایی از استقلال یکی ازمهمترین بحث های اردوی آبی هاست. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۱    
منابع سوری از کشف سامانه های ضدتانک ساخت فرانسه در درعا در جنوب سوریه در ادامه عملیات ارتش این کشور خبر دادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۱    
زن 36 ساله که با ربودن دختر خردسال در یکی از بوستان های شرق تهران در حال فرار بود، با هوشیاری مردم ناکام ماند و بازداشت شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۴    
برادر روح الله داداشی و برادر قاتلش 7 سال پس از وقوع جنایت توضیحاتی را در خصوص این حادثه بیان کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: به عنوان کسی که سال ها عضو نظام مهندسی و عضو شورای مرکزی این سازمان بوده ام می گویم به پیر، به پیغمبر اگر کار نظام مهندسی با میل و رغبت بهره بردار نباشد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۱    
شرکت توزیع نیروی برق تهران اعلام کرد که مشترکان پرمصرف دولتی با پایش مصرف، شناسایی و برق آنها قطع می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۴۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از در دستور کار گرفتن فوری لایحه مدیریت بحران در پی حادثه تصادف یک فروند تریلی نفتکش و یک دستگاه اتوبوس و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۴۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از انجام فراخوان برای بازگرداندن مابه التفاوت گرانفروشی گوشی های تلفن همراه به مشتریان که طی روز های اخیر انجام شده بود، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۶    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: سال گذشته سن متوسط مدیریت در کشور 48 سال بود که در برنامه ششم توسعه این عدد به 40 سال می رسد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۱۹    
عضو شورای شهرستان ارسنجان با اشاره به خشکسالی و تبعات آن برای روستاییان در خصوص شرایط دهستان ها هشدار داده و گفت: فقر مطلق در حال حاکم شدن است، آمار بالای سرطان در اینجا از میانگین کشوری بالاتر است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۱۲    
مجری پشت تریبون می گوید که محمدصادق حسنی 20 بیلبورد تبلیغاتی را به مناسبت تولد بهاره افشاری به او هدیه داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۰۶    
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به پخش اعترافات مائده هژبری در قالب مستند بیراهه از صدا و سیما واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: هویت 10 نفر از جانباختگان سانحه اتوبوس مسافربری در سنندج شناسایی شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۵۱    
با بالاگرفتن تنش های تجاری بین آمریکا و چین و انتشار اخباری در مورد بازگشایی بندرهای نفتی لیبی در آینده، قیمت بنچ مارک جهانی نفت از جمله برنت، بیش از 5 درصد سقوط کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۳۶    
کارکنان شرکت خودروسازی فیات به خاطر پرداخت مبلغ نجومی این شرکت به فوق ستاره پرتغالی جدید یوونتوس اعتصاب کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور روسیه در مسکو، ادعاهای ضد ایرانی خود را تکرار کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۲۰    
پزشکان روسی دختر 7 ساله رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) را از مرگ نجات دادند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۱:۳۵    
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه گفت که مسائل خارج از برجام بایستی بیرون از چارچوب این توافق هسته ای حل و فصل شوند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۱:۳۳    
بنیامین نتانیاهو هنگام دیدار روز چهارشنبه با پوتین در مسکو اعلام کرد که دیدار آن ها بر اوضاع ایران و سوریه متمرکز خواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۱:۳۱    
آذری جهرمی با اشاره به اینکه تمام قدرت ما از مردم است، گفت: لازم است مسوولان در بین مردم حضور داشته باشند تا حرف آنها را از خودشان بشنوند البته از طریق شبکه های اجتماعی می توان حرف های مردم را بی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۱:۳۱    
سخنگوی اورژانس کشور از ورود یک دستگاه خودروی حامل سیلندر گاز به مغازه سوپرمارکت خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۴۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المسیره، بر اثر حملات موشکی و توپخانه ای ارتش عربستان سعودی به مناطق مسکونی ناحیه مرزی منبه در استان صعده به منازل و اموال مردم خسارتهایی وارد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۲۵    
مشاور عالی استاندار هرمزگان از دستور رئیس شورای تامین هرمزگان به فرمانده نیروی انتظامی استان برای رسیدگی ویژه و فوری به پرونده قتل زوج معلم در بندرعباس خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۵    
حمدرضا پورابراهیمی گفت: در اصلاحیه اخیر کارت های بازرگانی به جای حل مشکل به مشکلات اضافه شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۴    
هرکسی حتی اگر از دور دستی بر آتش ساخت و ساز داشته باشد نیک می داند که سرمایه گذاری هفت ساله برای احداث بزرگترین مال کشورمان که بزرگترین مال خاورمیانه و سومین مال بزرگ جهان است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان گارانتی تعمیر تا سه ماه و تعویض قطعات تا 6 ماه را باید جدی بگیرند تا حق و حقوق مشتریان و مصرف کنندگان رعایت شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۵    
شرکت نیسان موتورز ژاپن به جعلی بودن اطلاعات و داده های مربوط به میزان انتشار آلاینده ها و مصرف سوخت خودروهای تولیدی خود اعتراف کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۵    
یک فعال اقتصادی با غیرمنطق دانستن فرصت دانستن عدم ارتباط با بازارهای جهانی به واسطه تحریم ها گفت: هیچ فعال اقتصادی و تولیدکننده ای بی نیاز از ارتباط با دنیا نیست مگر آنکه این فعال اقتصادی یک فعال ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۵    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا در پی صعود ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، با کاهش روبه رو شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۰    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که با وجود ظرفیت 135 میلیون تنی جابه جایی بار در دریای خزر تاکنون تنها از یک پنجم آن استفاده شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۰    
تیرماه وارد دهه سوم خود می شود و هنوز از پروژه صادرات گاز از ایران به عمان که وعده کلید خوردن آن تا تیرماه داده شده بود خبری نیست.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۰    
بر پایه آمار کشتیرانی و صنعتی، واردات نفت هند از ایران طی ماه میلادی گذشته 15.9 درصد کاهش یافت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۰    
بازار ارز برخلاف هفته های گذشته این روزها کم التهاب و آرام شده است، البته قیمت ها همچنان بالاست. کاهش ساعت کاری بانک ها در روزهای گرم تابستان از دلایلی است که صرافان می گویند جریان معاملات را کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حاکی از افزایش یک میلیون و 500هزار تومانی پژو207 اتوماتیک دارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۵    
ضرایب جدید تعیین ماخذ شمول مالیات بر ارزش افزوده برخی فعالیت ها از جمله بنکداری، فروشندگان آهن و نمایشگاه های خودرو مشخص شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۵    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: با تصمیم رئیس جمهور انتظار می رود در آینده نزدیک با عرضه و تسهیل آزادسازی خودروهای در گمرک مانده ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۰    
واشنگتن برنامه خود برای وضع تعرفه بر 200 میلیارد دلار دیگر از واردات چین، را اعلام کرد و تحت تاثیر این اقدام، دلار آمریکا از بالاترین سطح 7 هفته ای خود در برابر ین پایین آمد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۰    
رئیس کل گمرک ضمن هشدار در مورد سوءاستفاده از کارت های بازرگانی اجاره ای، گفت: تاکنون از این کارت ها در واردات استفاده می شد اما احتمال استفاده از کارت های اجاره ای در صادرات نیز وجود دارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۰    
شبکه تلویزیونی CNBC آمریکا اعلام کرد: یک پالایشگاه بزرگ چینی خرید نفت از آمریکا را قطع کرد و گمانه زنی ها برای خرید نفت با ایران وجود دارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۰    
یک نشریه آمریکایی در یادداشتی، از واژه گل به خودی ترامپ در توصیف سیاست های اقتصادی دولت وی به ویژه در نبرد اقتصادی و تجاری با چین استفاده کرده و این سیاست را محکوم به شکست خوانده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۰    
مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: امسال برای انسداد 15 هزار حلقه چاه برنامه ریزی کرده ایم، این در حالی است که به دلیل مشکلات معیشتی برای اقدام در این زمینه دست نگه داشته ایم.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۹    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای برگزاری جشن ها باید از علما و مراجع استان اصفهان مجوز گرفته شود، گفت: علما مخالف شادی نیستند، اما شادی باید عقلانی باشد و در جامعه ترویج فساد نکند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۵    
کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که استفاده هر چه بیشتر از بسترهای رقابتی برای کشف قیمت ها از جمله بورس کالاف اقتصاد ایران را از تبعات شدید نرخ های دستوری دور می سازد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۵    
معاون نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان،با تاکید بر اینکه مردم از عقد قرارداد پیش فروش خرید خودروهای وارداتی اجتناب کنند، حداکثر مدت عرضه خودرو در قالب فروش فوری را30 روز اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۰    
با راه اندازی بازار ثانویه ارز، اگرچه معاملات هنوز وارد فضای عملیاتی نشده، اما نرخ در بازار غیررسمی رو به کاهش است؛ شاید وقت آن رسیده که معامله اسکناس ارز هم در صرافی ها هم آزاد شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۰    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز چهارشنبه، 20تیرماه معامله 17 هزار و 295 تن مواد شیمیایی را تجربه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۶    
نخست وزیر اسرائیل در دیدار با رئیس جمهوری روسیه مدعی شد که از نقض حریم هوایی در اختیار این رژیم جلوگیری می کند
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۵    
معاون پژوهش سازمان امور مالیاتی از وجود فرار مالیاتی 35 تا 40 هزار میلیارد تومانی در کشور خبر داد و گفت: 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و وزارت کشور پرداخت می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۵    
ساعتی پیش آسانسور باری پاساژ علاءالدین در مرکز تهران حادثه ساز شد. بر اساس این گزارش، حدود ساعت 21 امشب، آسانسور باری این پاساژ از طبقه پنجم سقوط کرد و پس از طی 8 طبقه، در طبقه منفی 3 متوقف شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۴    
جمشید مشایخی که به دلیل مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شده است، بعد از آن که عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت، به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد تا به هوش بیاید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که برای شرکت در نشست سران کشورهای عضو ناتو به بروکسل سفر کرده است، امروز (چهارشنبه) و در صبحانه کاری با ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو در برابر دوربین ها به آلمان تاخت و ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۱    
بخشدار منطقه چهاردانگه ساری گفت: نزدیک به 2 هکتار از مراتع، درختچه ها و مساحت کمی از جنگل در دامنه جنوبی کوه شاه دژ چهاردانگه ساری در آتش سوخت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۱    
لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم که به مدت 2 ماه معوق ماند، برای همیشه از دستور کار مجلس خارج می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۵    
یک کارمند سابق شرکت اپل به دزدیدن فناوری خودروهای خودران از این شرکت و تلاش برای فرار به چین متهم شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۵    
قائم مقام سازمان توسعه تجارت جزئیات و روش های معامله ارز در بازار را به طور کامل تشریح کرد و به سؤالات و ابهامات پاسخ داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۰    
با تقویت دلار در برابر یوآن پس از تهدید آمریکا برای اعمال تعرفه های بیشتر علیه کالاهای چینی و تشدید تنش های تجاری میان دو این کشور، قیمت طلا کاهش یافت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی وزارت بازرگانی چین 4 اقدام مهم را برای از بین بردن تاثیرات منفی جنگ تجاری آمریکا اعلام کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۰    
حجم کل معاملات صورت گرفته در این بازار امروز سایر فرآورده های نفتی بورس انرژی معادل 19,777 تن بود که به ارزش 510 میلیارد و 848 میلیون ریال بالغ شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۵    
در این ویدیو استاد راهنمای دانشگاه آر ام آی تی، آلن پیرس از برنامه مبادله کربن برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای می گوید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۰    
از پایان معاملات روز شنبه ، وجه تضمین اولیه به همراه وجه تضمین اضافی در مجموع به 8 میلیون و 250 هزار تومان تعیین می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۰    
یکی از مقامات ارشد فدراسیون ملی خرده فروشی آمریکا می گوید دور جدید اعمال تعرفه های گمرکی برای 200 میلیارد دلار کالای چینی می تواند به از دست رفتن اشتغال ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۳    
علی لاریجانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شکوهیه قم پس از سفر دو روزه خود به قم، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در سال های اخیر تاکیدات و توصیه ها بر این بوده که صنایع قم فعال تر شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جای هیچ نگرانی در خصوص اظهارنظر نمایندگان نیست و شورای نگهبان به خاطر اظهارنظر تاکنون نماینده ای را رد صلاحیت نکرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۵    
سواحل سای کونگ /Sai Kung در چونگ تسای / Cheung Tsui و ارتفاعات اطراف آن، از بهترین مناطق راهپیمایی و کوهنوردی در هنگ کنگ است و راهپیمایی های بیست کیلومتری در این مسیر مشهور است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۴    
حمله تروریستی امروز به ساختمان آموزش و پرورش در شهر جلال آباد افغانستان با 21 کشته و زخمی پایان یافت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۳    
ناتو ایران را به بی ثبات کردن غرب آسیا متهم کردائتلاف پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بیانیه ای که روز چهارشنبه صادر کرده ادعاها علیه ایران را تکرار و تهران را به بی ثبات کردن منطقه غرب آسیا متهم کرده ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۰    
در اوایل تیر ماه سال جاری بود که رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس طی مصاحبه ای اعلام کرد، پتروشیمی ها با روش های مختلفی در حال دور زدن سامانه نیما هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۲    
براساس آمار جدید بانک جهانی، هند به ششمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شده است و با عبور از فرانسه، این کشور را با یک پله سقوط به جایگاه هفتم رانده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۶    
صبح امروز (20 تیر)، ماموران پاسگاه عملیاتی خور شهرستان خوسف با اطلاع از حضور اشرار مسلح در حوزه کویری این شهرستان به منطقه اعزام شدند که در رویارویی با اشرار مسلح و درگیری با آنان استوار دوم ایمان ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۵    
با توجه به استقبال روزافزون از روش های جدید کاشت و ترمیم مو و ابرو این نکته حایز اهمیت است که میزان آگاهی مردم نسبت به پیوند موی طبیعی و نتایج مطلوب آن چقدر است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۰    
مقامات آمریکا اعلام کردند: طوفانی که شبانه یک شهر نفتی در داکوتای شمالی را در نوردیده باعث جان باختن یک نوزاد و زخمی شدن 28 نفر دیگر و همچنین تخریب وسایل نقلیه و ده ها ساختمان شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۹    
بامداد امروز چهارشنبه برخورد یک تانکر حامل سوخت با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در سنندج موجب انفجار تانکر و کشته شدن چند تن از هموطنانمان در این حادثه شد ...