سه شنبه ۲۰ آذرساعت ۲۳:۴۵Dec 2018 11

خبرهای خبرگزاری تابناک 9 مرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 1 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 29 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 30 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۰    
ظرفیت پذیرش دانشجو و آمار داوطلبان مجاز در گروه های پنجگانه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی کنکور 97 اعلام شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۱    
اوج مصرف برق کشور دیروز (چهارشنبه) در مدار بالای 55 هزار مگاوات قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۳    
آل سعود در اقدامی عجیب، با ایجاد موانعی زائران خانه خدا را از مشاهده قبرستان بقیع محروم کرد! تنها زائران مرد درساعات مشخص میتوانند وارد این مکان شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۲    
عصر امروز نمایشگاه ارجان و جوبجی ، جلوه هایی از هنر زرگری عیلام با حضور مدیران امور، روسای ادارات امور شعب تهران و تنی چند از دیگر مسئولان بانک ملی ایران، جمعی از سفرای کشورهای ارمنستان، گرجستان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۳    
آموزش و پرورش که این روز ها به واسطه عدم بضاعت مالی امکان مناسبی برای پرداخت تمام و کمال حقوق معلم ها و نیز پاداش بازنشستگان خود را ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۰    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه هشتم مردادماه 97، با افزایش 2777 واحدی معادل 2.29 درصد به رقم 123 هزار و 951 واحد رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۰    
تصویری که مشاهده می کنید تصویر یک اجتماع بزرگ از باکتری ها روی یک برگ است که ممکن است به ما کمک کند نامزدهای جدید آنتی بیوتیک را کشف کنیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۵    
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۰    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر ایتالیا ادعا کرد آماده است بدون هیچ پیش شرطی با مقام های ایران دیدار کند. این خبر واکنش های مختلفی در پی داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۰    
مساجد و زائرسراها که در نقاط مختلف کشور به کانونی برای عبادت، مطالعه علوم دینی و گسترش تعالیم الهی تبدیل شده است، در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۷    
فردی که اقدام به جعل اسکناس و دسته چک در استان البرز می کرد، دستگیر شد. به گزارش آرمان، سرهنگ جواد صفایی رئیس پلیس اگاهی استان البرز اعلام کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۰    
فردی که اقدام به جعل مدرک شناسایی پسر ارشد آیت الله هاشمی کرده بود، دستگیر شد. به گزارش ابتکار، چندی پیش ماموران کلانتری 176 حسن آباد از فعالیت مجرمانه فردی با خبر شده و پس از اطمینان از صحت اخبار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۵    
یک بازپرس ویژه قتل نیز گفت: متاسفانه ازدواج های تحمیلی به خصوص در بین زنان سبب بروز آسیب هایی به اجتماع می شود و خانواده ها باید بیشتر به این مساله توجه کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
دو خواهر که با پرسه در محل های شلوغ شهرستان شاهرود از زنان سرقت می کردند بازداشت شدند. به گزارش جوان، سرهنگ سید مجتبی اشرفی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
پسر شیشه ای زمانی که با ربودن نوجوان 17 ساله قصد اجرای نقشه شیطانی خود را داشت خبر نداشت دختر همسایه شاهد این ماجراست. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۰    
آغاز توزیع دفترچه های چاپی انتخاب رشته کنکور از امروز دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی کنکور 97 به صورت چاپ شده، از امروز 10 مرداد در تمام باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
نتایج اولیه کنکور سراسری 97 به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. به گزارش مهر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۲    
آیت الله جوادی آملی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: اولین وظیفه نیروی انتظامی این است که کشور را امن کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۳    
مذاکره کننده ارشد ایران در امور سوریه در پایان نشست سوچی، اعلام کرد: آیین نامه کار کمیته بازگشت آوارگان سوری به میهن خود مورد توافق قرار گرفت و براساس آن روند بازگشت آوارگان آغاز می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۷:۵۶    
لشکری قوچانی: زمانی که مردم ایران حداقل ماهی یک بار به سینما رفتند و فیلم های ایرانی به حد کافی دیده شدند، آن وقت می شود از باز شدن پای فیلم خارجی به سینما سخن گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۷:۵۰    
در پی اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی، سیروان خسروی نیز برای اجرای چنین کنسرتی اعلام آمادگی کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۷:۱۸    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مورد حمله سارقان قرار گرفت. به گزارش تسنیم، مهدی شریفی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه مورد حمله سارقان قرار گرفت و دچار شکستگی بینی شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۷:۰۵    
جمهوری اسلامی ایران 21 ماهیگیر هندی را که در زندان های کشور به سر می بردند ، آزاد کرد. به گزارش ایرنا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۵:۳۵    
افراد مسلح امروز-سه شنبه- به ساختمان دولتی در جلال آباد افغانستان حمله کرده و 6 نفر را کشتند. امروز در بخش دیگری از افغانستان بمب کنار جاده ای در مسیر یک اتوبوس منفجر شد و جان 11 تن را گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۵:۰۱    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از تصادف 206 با لکسوس خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۴:۳۱    
فارس نوشت: خلافکار سابقه داری که طی درگیری با خلافکار دیگری او را با رگبار اسلحه کلاشنیکف به قتل رسانده بود امروز صبح با تلاش پلیس آگاهی لرستان در پایتخت بازداشت شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۴:۰۱    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از غرق شدن خانم 24 ساله خبر داد. پیر حسین کولیوند در گفتگو با میزان گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۳:۰۱    
مارتین نوت هلفر، طراح و هنرمند آلمانی با لباسی از حباب های صابونی در اعتراض به کشیدن سیگار در پارک گاردن انگلیش شهر مونیخ دوچرخه سواری کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۳۱    
مرکز آمار ترکیه طی گزارشی اعلام کرد که میزان درآمد گردشگری ترکیه در نیمه نخست سال جاری میلادی به حدود 11.5 میلیارد دلار رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۰۱    
یک مقام بلند پایه حزب دموکرات مسیحی آلمان بعد از اعلام آمادگی ترامپ برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران خواستار آمادگی خوب وی برای این منظور و دخالت برلین برای آماده سازی این نشست شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۳۰    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز سه شنبه در نشست هفتگی هیات دولت اعلام کرد که با جریان ها و احزاب سیاسی عراق برای تنظیم برنامه های مشترک مربوط به اصلاحات اقدام می کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۱۵    
گذرگاه مرزی بازرگان در فاصلهٔ یک کیلومتری شهر بازرگان واقع در شهرستان ماکو استان آذربایجان غربی و در دامنه کوه آرارات قرار دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۰۱    
دانشمند و نویسنده مطرح آمریکایی روز سه شنبه از دخالت های رژیم صهیونیستی در انتخابات آمریکا انتقاد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۵۰    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلسه امروز(سه شنبه) این کمیسیون، مشکلات بیماران تالاسمی مورد بررسی قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۴۰    
وزیر کشور از تشکیل کارگروه 24 ساعته در وزارت کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۳۰    
دو مرد سی و سی و پنج ساله به علت نامعلومی از طبقه چهارم ساختمانی چهار طبقه به پایین سقوط کرده و بر روی پشت بام یک منزل یک طبقه افتادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۰    
چالوس از شهر ها ی قدیمی استان مازندران محسوب می شود که در جلگه میانی سواحل دریای خزر قرار گرفته است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۵۵    
سانحه خونین رانندگی در مسیر پارس آباد – جعفرآباد در شمال استان اردبیل سه اتباع کشور جمهوری آذربایجان را به کشتن داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۵    
به دلیل نوسانات بازار ارز، شمار زیادی از شهروندان عراقی که دارای سپرده در بانک های ایرانی بودند میلیون ها دلار ضرر کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۳۳    
ظریف در پاسخ به آمادگی ترامپ برای دیدار و گفتگو در توییتر نوشت: ایران و آمریکا دو سال مذاکره کردند و به توافق #برجام رسیدند؛ آمریکا مقصر خروج است .
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۶    
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی اعلام کرد، مردانی که روز یک شنبه چهار گردشگر خارجی را در تاجیکستان به قتل رساندند، با این گروه بیعت کرده بودند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۵    
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی اعلام کرد، افرادی که گردشگران خارجی را در تاجیکستان به قتل رساندند، با این گروه بیعت کرده بودند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۹    
نرخ معاملاتی در بازار ثانویه براساس دلار، امروز به 10 هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته 200 تا 250 تومان کاهش نشان می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۸    
انگلیسی ها از ادامه حمایت شان از برجام خبر می دهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۸    
حسین جابری انصاری دستار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی امروز (سه شنبه) تأکید کرد که نشست بین المللی صلح سوریه که در شهر سوچی روسیه برگزار شد، نقش مهمی در پیشبرد صلح در سوریه ایفا خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۵    
نتایج اولیه کنکور سراسری سال 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تکذیب اخبار منتشره مبنی بر موافقت سه فراکسیون سیاسی مجلس با طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور، گفت: طرح این موضوع را به صلاح کشور نمی دانیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۸    
محمدباقر نوبخت از تغییر سخنگوی دولت دوازدهم با موافقت روحانی خبر داد. با این تصمیم رییس جمهور، نوبخت در ریاست سازمان برنامه و بودجه ماند و سخنگویی دولت را فرد دیگری بر عهده می گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۳۸    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه ای از رئیس قوه قضائیه خواست تا با توجه نابسمانی های بازار و اقامت خانواده برخی مدیران در خارج ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۱۹    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک زلزال2 به سمت محل تجمع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در تعز واقع در غرب این کشور خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۸    
ایرنا نوشت: یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفت که 'مایک پمپئو' وزیر امور خارجه این کشور برنامه ای برای دیدار با 'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه ایران در سنگاپور ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۶    
سردار جعفری در پاسخ به ترامپ: مردم ایران هرگز به مسئولین خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی دهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۵    
بدن بعضی از افراد به برخی داروها مانند پنی سیلین حساسیت دارد. به همین دلیل پیش از تزریق اینچنین داروهایی تستی انجام می شود که آمادگی بدن برای پذیرش آن دارو را بررسی می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
این یکی از کارکردهای اصلی رسانه ها در بسیج افکارعمومی برای افزایش هزینه اقدامات خلاف است و اگر این بسیج عمومی به شکل جدی پس از حضور علیخانی در برنامه حالا خورشید صورت می پذیرفت و رشیدپور و علیخانی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: منطق جمهوری اسلامی ایران، منطق گفت وگو و تعامل است که نیازمند احترام متقابل و پایبندی به تعهدات بین المللی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۵۲    
مهر نوشت: رئیس کمیسیون اقتصاد گفت:90 نماینده استیضاح وزیر اقتصاد را امضا کرده بودند که40 نماینده در نظر خود اصرار دارند و 50 نماینده دیگر انصراف دادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۵۱    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از هاب مکانیزه اولین اپراتور خصوصی پست کشور بازدید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی مسبب وضعیت جاری کشور را افرادی دانست که موشک هوا کردند و اجازه اجرای برجام را ندادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۵    
روز گذشته، 8م مرداد، اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت میزبان علیرضا زاکانی، سیاستمدار اصولگرا بودند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران گفت: اعتبارات تخصیص یافته به حوزه راه سازی و پروژه هایی که قبلا شروع شده بود و تعدادشان بسیار زیاد است میزان بودجه مورد نیاز برای آن ها 250 هزار میلیارد تومان است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۷    
یک دستگاه کامیون حامل بنزین با ظرفیت 21 هزار لیتر به علت نامعلومی از قسمت چرخ های عقب دچار آتش سوزی شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۶    
برخی تصور می کنند اکثر سلاح هایی که در بازیهای کامپیوتری استفاده می شود، تخیلی است اما واقعیت آن است که اکثر این سلاح ها در دنیای واقعی عیناً وجود دارد یا از سلاح های واقعی الهام گرفته شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۰    
باشگاه پرسپولیس برای ورود به لیگ قهرمانان 2019 آسیا باید بدهی 4 میلیارد و 560 میلیون تومانی خود را بپردازد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۵    
سرپرست باشگاه استقلال می گوید هنوز فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات تمام نشده است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۰    
کمیته انضباطی از محرومیت بازیکن معروف تیم فوتبال پدیده مشهد بدلیل شکایت مدیربرنامه اش خبر داد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی محمدرضا خلعتبری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۸    
رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت کشور اعلام کرد که کمبودی در زمینه بنزین وجود ندارد و علت طویل شدن صف های بنزین به نبود نفت کش ها باز می گردد. او همچنین از گران شدن بنزین در سال جاری خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۵    
بازار ارز که مدت هاست قاعده و قانونی نداشته و دستخوش فضای روانی و انتظارات پیش رو شده است، امروز به دنبال اظهار نظر رییس جمهور آمریکا مبنی بر آمادگی برای مذاکره با ایران، برای ساعاتی ریزشی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۴    
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن و هافبک آلمانی رسماً به عضویت تیم استقلال درآمدند.سرپرست باشگاه استقلال در همین خصوص به سایت باشگاه گفت: با پیشنهاد آقای شفر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۲    
ایرنا نوشت: دولت ژاپن اعلام کرد در سه ماه گذشته 57 هزار تن به دلیل مشکلات ناشی از افزایش دما و گرمای بی سابقه هوا در این کشور راهی بیمارستان ها و مراکز درمانی شده اند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۵    
یک روز مانده به اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1397، سازمان سنجش آموزش کشور اسامی 36 رتبه برتر این آزمون را روی خروجی پایگاه اینترنتی خود قرار داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۰    
تیم امید ایران به زودی برای انجام یک بازی دوستانه به چین می رود و سپس برای حضور در رقابت های بازی های آسیای راهی جاکارتا خواهد شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۵    
پس از جهش های بی سابقه سکه و ارز، امروز شاهد ریزش در این دو بازار بودیم. کاهش قیمتی که در فضای امنیتی بازار رقم خورده و سکه تمام طرح قدیم را با بیش از 600 هزار تومان کاهش قیمت مواجه کرده و به کانال 3 ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۵    
رییس جمهور ترکیه از رهبران گروه بریکس خواست تا ترکیه را به این گروه اضافه کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی توانیر گفت: میزان خاموشی ها 30 تا 40 درصد در هفته جاری کاهش یافته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارایه توضیحات فنی درباره مشکلات زیرساختی مخابرات ایران در سال گذشته ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۲    
رنگ آمیزی هواپیما یک فرآیند پیچیده و جالب است. این ویدیو نشان می دهد که هواپیماهای غول پیکر چگونه و در چه فرایندی رنگ آمیزی مجدد می شوند؟
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۰    
ثبت نام مجدد آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی که از دیروز دوشنبه 8 مرداد آغاز شده، تا ساعت 24 امشب سه شنبه 9 مرداد ماه ادامه دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۰    
اتحادیه اروپا شش شرکت دیگر روسیه را به دلیل فعالیت در شبه جزیره کریمه به فهرست شرکت های تحریم شده روسیه اضافه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۰    
سردار کمالی با بیان این مطلب که نباید هر کسی که می خواهد به کسی امتیازی دهد از آمادگی دفاعی نیروهای مسلح هزینه کند، گفت: بهترین راه معافیت فوتبالیست ها قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۰    
ضوابط جدید استفاده از کارت بازرگانی، به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۵    
بنزین مورد نیاز هموطنان در استان های شمالی کشور تامین شده و هیچ مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۵    
بیشترین افزایش قیمت خوراکی ها در تیر نسبت به ماه مشابه سال قبل مربوط به خیار با 74.9 درصد و پس از آن موز با 58.3 درصد بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۰    
روسیه در یک اقدام انتقام جویانه در مقابل آمریکا اقدام به فروش 84 درصد از اوراق بهادر خزانه داری آمریکایی خود کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۰    
براساس محاسبات بانک مرکزی در تیرماه تورم تولیدکننده با 1.1 درصد افزایش به 13.1 درصد و تورم نقطه به نقطه تولیدکننده با 10.9 درصد رشد به 27.8 درصد رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 5 میلیون تومانی قیمت ساندرو اتوماتیک و سه میلیون تومانی استپ وی دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۳    
ایران روز سه شنبه و پس از افزایش نسبی تولید اوپک در ماه جولای گفت که رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۱    
در سیزدهمین مرحله از طرح انتظامی رعد حدود 800 نفر از سارقان، مال خران، قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۰    
دیوان محاسباتی در دستوری به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرد تا فدراسیون ها و باشگاه ها نسبت به کاهش مصارف ارزی و مدیریت بهینه آن ها اقدام نمایند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۵    
دایملر آ.گ، خودرو ساز آلمانی و مالک شرکت مرسدس بنز به دنبال توسعه همکاری های خود با شرکت بایدو، غول فناوری چینی در زمینه خودرو های سیستم رانندگی خودکار است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۰    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد: جام جهانی منجر به رشد صادرات و کمک 13.5 میلیارد دلاری به تولید ناخالص داخلی این کشور کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۰    
وزیر اسبق بازرگانی گفت: فضای قوانین و مقررات حاکم بر نظام بانکی فضای رانتی است که افرادی می توانند هزاران میلیارد تومان تسهیلات بگیرند و باز نگردانند و بگویند که من جریمه اش را می دهم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۰    
پس از معرفی ابزارها و تکنیک های ساده آرایشگری در ویدیوهای قبلی، در این ویدیو طرز اصلاح موهای بلند را به شما نشان می دهیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۸    
کولبری که در ادبیات سنتی با عنوان حمالی نیز شناخته می شود، یکی از مشاغل سنتی رایج در شهرهای بزرگ بوده که همچنان در برخی نقاط شماری از شهرها از جمله بازار تهران رایج است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۵    
گروهی از مالکان خودرو بی.ام.و در کره جنوبی شکایتی علیه این خودروساز آلمانی در کره جنوبی ثبت کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۵    
شاهین خالدان در رده سنی بزرگسالان با 287 پله صعود به جایگاه 888 دنیا رسید. در این رده بندی رافائل نادال از اسپانیا در صدر ایستاد، راجر فدرر از سوئیس دوم است، زورف از آلمان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۰    
اپکس متال بولتن، گزارش منحصربه فردی است که از بهترین تحقیقات و تحلیل ها در خصوص قیمت فلزات در بازار تشکیل شده و پیش بینی های سه ماهه ارائه می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اعلام کرد: مستندات لازم برای ثبت ملی اضطراری خانه پدری فروغ فرخزاد شاعر معاصر در تهران تکمیل شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۰    
شرکت ام ام کی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد روسیه، اعلام کرد با شرایط نامشخصی که از جنگ تجاری جهانی به وجود آمده است، این شرکت آغاز یک پروژه بزرگ در ترکیه را به تعویق انداخته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۰    
سرمربی اسبق پرسپولیسی ها، ترکیه را سکوی پرتاب بازیکنان ایرانی به سوی لیگ های معتبر اروپایی می داند. ...