دوشنبه ۲۳ مهرساعت ۲۳:۰۷Oct 2018 15

خبرهای خبرگزاری تابناک 10 مرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 1 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 29 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 30 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۵    
کیفیت هوای پایتخت امروز جمعه با کاهش چهار واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص 70 در وضعیت سالم قرار دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۴:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۵    
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از صادرات دو دستگاه خودروی بنز قاچاق خبر داد و گفت: در مجموع در چهار ماهه نخست امسال 1577 میلیارد ریال اموال منقول به فروش رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۰    
بی تدیبری های دولت ترامپ در ارتباط با قانون کاهش مالیات، بدهی ایالات متحده را به 769 میلیارد دلار افزایش خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۰    
با شکایت دیوان محاسابات کشور دیوان عدالت اداری دریافت آبونمان از خطوط تلفن های ثابت را پس از 5 سال اجرا ابطال کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۱    
بیش از 303.5هزار دستگاه انواع سواری، 14.5 هزار دستگاه وانت و1002 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و ون در سه ماهه نخست امسال تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل،4.5 ، 11.2 و 30درصد رشد داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۶    
میلان رد برخلاف "میلان" موجود در نامش یک خودروی اتریشی است که قدرتش خارق العاده عنوان شده است. به گزارش "تاپ گیر" ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۰    
قیمت پیشنهادی میلگرد صادراتی چین در ثبات است به طوری که خرید ها کم شده و قیمت پیشنهادی 550 تا 565 دلار هر تن فوب است
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۵    
قیمت سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد در چین 40 سنت نسبت به جمعه افت داشت و 66.95 دلار هر تن خشک سی اف آر ثبت شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۱    
طی حکمی از سوی دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر رضا قنبری، دانشیار گروه آموزشی ریاضی کاربردی دانشگاه فردوسی مشهد به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی منصوب شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۰    
پذیرفته شدگان در کنکور سراسری می توانند به منظور آشنایی بیشتر با بخش های مختلف و دستاوردهای دانشگاه شهید بهشتی 15 و 16 مردادماه از این دانشگاه بازدید کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۹    
از بعدازظهر روزگذشته که نتیجه اولیه آزمون سراسری 97 به صورت کارنامه روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفت، تب انتخاب رشته بالا رفت و مؤسسات خصوصی انتخاب رشته نیز بر تنور آن می دمند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۵    
بر همین اساس فتحی و وزارت ورزش در مکاتبات با شهرداری تهران خواهان این هستند تا او به وزارت ورزش مامور شود و بتواند به فعالیتش در این وزارتخانه ادامه دهد و حکم بازنشستگی این مدیر پیشین شهرداری فعلا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۰    
مقامات دفاعی اسلام آباد و مسکو به تازگی قرارداد دفاعی جدیدی را برای گسترش همکاری های دفاعی در آب های منطقه به امضا رسانده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۵    
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن دماوند مجددا با بهسازی های صورت گرفته به نیروی دریایی شمال کشور الحاق و وارد آب های خزر می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۲    
رسانه های روسیه به اظهارات اخیر دونالد ترامپ که در آن برای تماس با ایران ابراز تمایل شده اشاره کردند و به بازتاب این درخواست توسط رئیس جمهوری آمریکا پرداخته اند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۰    
صبح دیروز سارقان در محله قلهک اقدام به سرقت از یک منزل مسکونی کردند که بلافاصله توسط ماموران پلیس دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۰    
سرپرست اورژانس کشور از تصادف زنجیره ای بر اثر توفان شن با 26 مصدوم در محور شاهرود -دامغان خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال اختلافات خانوادگی در شهرستان هرسین جوان 20 ساله با مراجعه به در منزل پدر همسرش، وی را به قتل رساند و همسر و مادر همسرش را نیز زخمی کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی خبر داد. به گزارش ابتکار، سید جلال ملکی با بیان این که آتش سوزی در کارگاه رویه دوزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۰    
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی مرگبار سواری پژو206 در بزرگراه یادگار امام خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سرقتی که توسط یک زوج بنا نهاده شده بود و آرایشگاه ها و باشگاه های زنانه در کرمانشاه را مورد دستبرد قرار می دادند، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۵    
3 سارق مسلح که در جریان دستبرد به یک طلافروشی در مانه و سملقان 3.5 کیلو طلا به سرقت برده بودند سحرگاه دیروز در زندان مرکزی بجنورد به دار مجازات آویخته شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۵    
ثبت نام دوره های بدون آزمون استعداد های درخشان (غیر پزشکی) کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از امروز 11 مردادماه آغاز و تا ساعت 24 چهارشنبه 17مرداد ماه ادامه خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۵    
lمجرم سابقه دار که در شهرستان خرم آباد با اسلحه کلاشنیکف مردی را به قتل رسانده بود در تهران بازداشت شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۱    
فرمانده نزاجا گفت: ملت ایران اسلامی به این تهدیدات عادت کرده است و دشمن بداند که تهدید، پاسخ تهدید است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۱    
شور زندگی ، جسی جیمز و دیوار بزرگ چین از مطرح ترین فیلم های هالیوودی تعطیلات آخر این هفته تلویزیون هستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۷    
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان مسلحی که شب گذشته در حین سرقت توسط مأموران کلانتری 124 قلهک شناسایی و زمین گیر شده بودند خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۱    
قبر قدیمی در حفاری های واحدمسکونی در سرپل ذهاب (محله پشت شاه عباسی) کشف شد. به گزارش فارس، در حفاری های انجام گرفته در یک واحدمسکونی تخریب شده از زلزله 7 ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۵    
تعدادی از مردم در طی چند روز گذشته در برخی شهر های مازندران از ترس شایعه کمبود بنزین به سمت پمپ بنزین ها روانه و سبب طولانی شدن صف ها و اختلال در توزیع سوخت شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۱    
بسته سیاستی دولت برای بازار ارز احتمالاً در یکی، دو روز آینده اعلام می شود. قرار است سیاست های بانک مرکزی، با پیشنهاد های سازمان برنامه وبودجه ادغام و در ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۰    
تحقیقات نشان می دهد حدود دو سوم از گاز های گلخانه ای موجود در جو زمین حاصل عملکرد 90 شرکت تولیدکننده بزرگ آلاینده های کربنی است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۶:۵۱    
دوغو پرینچک رهبر حزب وطن ترکیه گفت: اتحاد این کشور و ایران با یکدیگر، فتنه آمریکایی ها را در منطقه خنثی و نقشه آنها را بی اثر می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۵:۳۱    
تصویری از بلندترین برج اروپا با ارتفاع 462 متر را مشاهده می کنید. به گزارش میزان، بلندترین برج اروپا با ارتفاع 462 متر در سن پترزبورگ در حال تکمیل است. تصویری از برج را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۵:۰۱    
پلیس سوئد از سرقت جواهرات سلطنتی متعلق به قرن هفدهم میلادی از شهری کوچک در این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۵:۰۰    
منابع آگاه اعلام کردند: از ماه آگوست قیمت گاز در ترکیه برای نیروگاه های کشور 50 درصد افزایش می یابد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۴:۳۰    
فارس نوشت: نیروهای امنیتی روسیه 9 تروریست وابسته به گروه تروریستی داعش را در منطقه کالینینگراد بازداشت کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۴:۰۱    
هابل فون آخرین تلاش کمپانی هنگ کنگی Turing است که تا 2020 راهی بازار نخواهد شد. کارشناسان در انگجت این گوشی را مسخره و مضحک خوانده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۳:۳۱    
ایسنا نوشت: حمید هیراد خواننده پاپ که این روزها نیز با حاشیه هایی روبه رو بوده است، آمادگی خودش را برای اجرای کنسرت خیابانی رایگان اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۳:۰۰    
فارس نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم نوا با سعودی ها شده و می گوید که ایران عامل ناامنی ساختگی تنگه باب المندب است؛ نتانیاهو تهدید هم کرده و گفته که اگر همه علیه ایران اقدام کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۲:۴۵    
تیم شکست ناپذیر و طلسم شده الدحیل قطر، بعد از 35 مسابقه شکست خورد و نتوانست چهارمین جام فصل را کسب کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۲:۳۱    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: براساس نتایج نظرسنجی موسسه مورنینگ کانسالت ، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 می تواند دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۲:۲۴    
روزنامه پر تیراژ آمریکایی با شمارش ادعاهای ناروای رانده شده بر زبان رئیس جمهوری این کشور، از بیان روزانه بیش از 7 دروغ یا ادعای ناصحیح توسط ترامپ خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۲:۰۵    
رئیس جمهوری ترکیه از آمادگی برای احیای حکم اعدام در این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۲:۰۴    
سیدعلی ادیانی امشب در گفت وگوی ویژه خبری شبکه طبرستان با بیان اینکه ما در کشور کمبود تولید بنزین نداریم و بنزین به حد وفور وجود دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۱:۳۱    
فارس نوشت: ارتش سوریه در جریان عملیات پاکسازی مناطق تحت اشغال تروریست ها در استان درعا، تسلیحات و هواپیماهای بدون سرنشین ساخت رژیم صهیونیستی را کشف کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۵۰    
انگلیس می خواهد درخواستی رسمی برای میزبانی جام جهانی 2030 ارائه کند. به گزارش تابناک ورزشی، اتحادیه فوتبال انگلیس به طور رسمی اعلام کرد که اولین گام را در جهت ارائه درخواست رسمی میزبانی جام جهانی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۴۶    
کوچر بیرکار، ریاضی دان ایرانی و استاد کمبریج همراه با آلسیو فیگالی از ایتالیا، پیتر شولز آلمانی و آکشای ونکاتش هندی، چهار برنده 2018 جایزه فیلدز موسوم به نوبل ریاضی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۴۵    
این بازیکن عضو تیم ملی بزرگسالان و امید عراق است و با نظر وینفرد شفر و بعد از مذاکره با امیرحسین فتحی سرپرست قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا کرد تا به این ترتیب به جمع آبی پوشان اضافه شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۱۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان از مصرف شش میلیون و 115 هزار لیتر بنزین در استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: مصرف این مقدار بنزین در استان بی سابقه است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۰۱    
ارتش سوریه با پیشروی های خود در حومه درعا در آستانه آزادسازی منطقه حوض الیرموک از کنترل افراد مسلح وابسته به داعش است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۰۱    
حزب جدید تایلند دولت خونتا را به مخدوش کردن تصویر کشور متهم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
قانون ممنوعیت استفاده از برقع برای زنان مسلمان و یا هرگونه پوشش دیگری که صورت را پنهان کند، از روز چهارشنبه در دانمارک اجرایی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۰    
سهم هر استان از نفرات برتر کنکور 97 را به روایت نمودار در تصویر این خبر مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۷    
نماینده روسیه در امور سوریه گفت: با توجه به نگرانی های اسرائیل موفق شدیم به توافقی برای عقب نشینی نیروهای ایرانی تا 85 کیلومتری مرزهای اسرائیل دست پیدا کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۲    
سفیر تاجیکستان به وزارت امور خارجه احضار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۱    
آمریکا دو وزیر ترکیه را تحریم کردوزارت دارایی آمریکا از تحریم دو وزیر در دولت ترکیه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۰    
26 مصدوم در تصادف 11 خودرو براثر طوفان لحظه ای جاده دامغان - شاهرود
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۵    
وزیر حمل و نقل سوریه اعلام کرد که دمشق امکان بازگشایی گذرگاه نصیب در مرز با اردن را پس از کنترل ارتش سوریه بر این منطقه بررسی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۵    
نیروهای امنیتی لبنان و عراق تلاش یک باند جعلی عراقی برای هدف قرار دادن بانک های لبنان و دستیابی به پول هایی که ادعا می شود متعلق به رژیم صدام است، ناکام گذاشتند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۵    
دادگاه اسرائیل یک شاعر زن فلسطینی را به پنج ماه حبس محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری رویترز از کشته شدن یک تن در اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری زیمباوه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۰    
یک رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که ساختار کمیته اجرایی و نشست شورای مرکزی و نیز تمامی اقداماتی که متعاقب نشست شورای ملی صورت گرفته اند، فاقد مشروعیت هستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۰    
دانستن فرم صورت در مد و زیبایی نقش به سزایی دارد، اگر شما فرم صورت خود را نشناسید نمی توانید مدل موی مناسب، عینک آفتابی زیبا، و حتی لباس خوبی برای خود انتخاب کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۸    
دادستان تهران: با هویت یک فرد فوت شده، 10500 گوشی تلفن همراه وارد کشور شده است! با تکمیل تحقیقات این پرونده ها به زودی عوامل اصلی به دادگاه معرفی خواهند شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۳    
رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی استراتژیک و فن آوری اطلاعات گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است و با وجود تراکم درخواست محصولات ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۹    
خبرگزاری ریانووستی روسیه به نقل از یک مقام آگاه مدعی شده است که در سنگاپور سرگئی لاوروف و مایک پمپئو دیداری نخواهند داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۸    
شهردار تهران با بیان اینکه توسعه فرهنگی لازمه توسعه اقتصادی در کشور است، گفت: اگرچه وضعیت شهرداری تهران به لحاظ مالی مطلوب نیست، اماامیدوارم بتوانیم موضوعات فرهنگی را در پایتخت ساماندهی کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۶    
این روزها شایعاتی در فضای مجازی با عنوان کاهش تولید بنزین و احتمال افزایش قیمت آن مطرح شده که مسئولان وزارت نفت ضمن رد آن، با اعلام افزایش تولید به روزانه 95 میلیون و 500 هزار لیتر در روزهای آینده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر با بیان اینکه معوقات مصرف برق ادارات ما را زمین گیر می کند، گفت: الزام ادارات به پرداخت پول برق اقدامات ویژه تری می طلبد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۸    
به گفته رضا شهرستانی، امروز سبد میلگرد یک شرکت اصفهانی در حالی به نرخ هر کیلو 2445 تومان در بورس کالا عرضه شده که هر کیلو از این محصول در بازار حداقل 4400 تومان است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۸    
آقای رئیس جمهور راجع به وارد کردن خودرو، یک دستور خوبی دادند که بسیار خوب است. آقای دکتر روحانی! هرچه می توانید از این کارها بکنید؛ این مردم را واقعا خوشحال می کند...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۰    
ایدا لاولیس چهره ای کمتر شناخته شده در علوم رایانه است. او در واقع اولین نظریه پرداز و برنامه نویس رایانه است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۰    
هیات ناظر ایرانی سلامت انتخابات در زیمبابوه را تایید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد سنگاپور شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۹    
برخی اخبار حکایت از این دارد که در جلسه صبح امروز هیأت دولت به احتمال زیاد درباره سخنگوی جدید تصمیم گیری می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی آمریکایی ها در اجرای برجام، گفت: نقش روسیه در برجام خوب بود و رایزنی های مفید و مستمری در این خصوص میان دو کشور برقرار شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) از وزیر دادگستری کشورش خواست تا تحقیقات درمورد مداخله روسیه در انتخابات اخیر آمریکا را هرچه سریعتر متوقف کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۸    
قطر اعلام کرد ادعای سعودی ها مبنی بر ممانعت دولت این کشور از ادای فریضه حج شهروندان کذب است. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۷    
فارس نوشت: دادستان کل کشور گفت: متاسفانه تاکنون مدیریت درستی بر فضای مجازی نشده است، به هر حال دشمن در این فضا از طرق مختلف و با روش های جذاب و هنرمندانه کار می کند تا این هدف را محقق بسازد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۱    
در این ویدیو طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده با رنگ و طعمی عالی را فرامی گیرید که با سس مایونز سرو می شود. این نحوه سرو کردن سیب زمینی با سس مایونز برخلاف کچاپ مخصوص کشور بلژیک است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی های کارشناسی شده این کمیسیون یخ زدگی در هواپیمای تهران یاسوج را تأیید می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۹    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: هجوم برخی مردم به جایگاه های عرضه سوخت مربوط به جوی است که طی چند روز اخیر در فضای مجازی بوجود آمده که واقعیت ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۷    
جست و جو با گوگل یکی امکاناتی است که همه ما از آن استفاده می کنیم. برای اینکه نتایج دقیق تری از این جست و جو بگیرید، فنونی هست که به 9 تا از آن ها در این ویدیو پرداخته می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۵    
تو اینجایی قطعه ای از بابک جهانبخش است که برای یک برنامه تلویزیونی خوانده است. موزیک ویدیو این قطعه که با تصاویری از سلبریتی ها ساخته شده را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۴    
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به بروز تصادف زنجیره ای در محور شاهرود-دامغان به خاطر طوفان شن، گفت: 26نفر از هموطنان مان در این حادثه مجروح شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۰    
عملیات انفال مجموعه ای از حملات نظامی به کردستان عراق بود که در مراحل پایانی هشت سال دفاع مقدس به فرماندهی علی حسن المجید انجام شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حجم بالای واردات بی انضباطی در تخصیص ارز، جلوگیری از توقف صادرات و نابودی شرکت های صادرکننده از جمله نتایج مخرب تک نرخی کردن ارز بود و حالا پس از سه ماه ونیم دولت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۲    
پاسخنامه داوطلبان کنکور سراسری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۲    
تسنیم نوشت: هرچه با مهشید تماس گرفتم و زنگ خانه را زدم کسی پاسخگو نبود به همین دلیل با کلیدی که همراه داشتم در خانه را باز کردم که... ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۹    
تسنیم نوشت: باندهای قاچاق ارز و طلا و باندهای جعل اسکناس های خارجی و ضرب سکه های تقلبی از سوی وزارت اطلاعات متلاشی شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۵    
ویجا / Ouija تخته ای صاف و مستطیل شکل است که برای احضار ارواح از آن استفاده می شود. بر روی این تخته کلماتِ نه ، بله ، سلام ، خداحافظ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۵    
فعالان بازار سکه و ارز امروز نیز در ادامه کاهش قیمت روز سه شنبه، شاهد عقب گرد نرخ انواع سکه و ارز بودند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۲    
روز چهارشنبه وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور در ماه جولای 3.543 میلیون بشکه در روز نفت خام از بنادر جنوبی خود صادر کرده است، که این میزان کمی بیشتر از ماه ژوئن است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۰    
طبق تصویب ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ با 9 درصد افزایش قیمت، حداکثر باید 8175 تومان فروخته شود اما در بازار مصرف بیش از کیلویی هزار تومان گران تر از نرخ مصوب عرضه می شود که رییس انجمن پرورش ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۰    
سال پایه محاسبه شاخص بهای تولید کننده از 1390 به 1395 تغییر کرد، با این تغییر دقت و حساسیت اندازه گیری شاخص بیشتر و استفاده بعدی از آن در محاسبات اقتصادی باعث تبیین بهتر شرایط اقتصادی کشور خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۰    
بی پی اعلام کرد که سوددهی این شرکت در سه ماه دوم سال جاری میلادی به 2 میلیارد و 800 میلیون دلار رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۳    
فرمانده هنگ مرزی ماکو از کشف یک میلیارد و 900 میلیون تومان کالای قاچاق طی سه ماهه نخست سال در مرز ماکو خبرداد. ...