سه شنبه ۲۰ آذرساعت ۲۲:۴۷Dec 2018 11

خبرهای خبرگزاری تابناک 12 مرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 1 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 29 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 30 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۵    
مرکز مداخله بحرانی در مشهد؛ جایی که دختران فراری در آن ساکن بودند به آتش کشیده شد. به گزارش قانون، حمید رضا پوریوسف ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۴:۰۸    
حزب الله در دوازدهمین سال پیروزی در جنگ سال 2006، در منطقه ملیتا در جنوب لبنان از تعدادی از پهپادهای خود رونمایی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۳    
برادر دوقلو های شهید
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۵    
بانک مرکزی سریلانکا نرخ بهره را با هدف تثبیت تورم تک رقمی در این کشور بدون تغییر 8.5 درصد قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۰    
دستورکار کمیسیون های تخصصی مجلس در روز های یکشنبه و سه شنبه (14 و 16 مرداد) به شرح زیر اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۵    
مارکوس نویمایر مجبور است خالکوبی های بی شمار و پرتعداد خود را د ایران بپوشاند و این کار در گرمای تابستان کار آسانی نیست. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی چند ماه اخیر و فقیر تر شدن ناگهانی مردم بدون شک تاثیری منفی بر روان مردم خواهد گذاشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۴    
دیدار تیم های سپیدرود و سپاهان امشب با نتیجه پرگل 6-1 به نفع سپاهان به پایان رسید تا تیم جوان خداداد عزیزی لیگ هجدهم را با شکست بدی آغاز کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۰    
زن 50 ساله که به اتهام قتل همسرش بازداشت شده منکر قتل است و می گوید شوهرش خودزنی کرده است. به گزارش همشهری، این زن پنجم مردادماه دستگیر شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۵    
هافبک تهاجمی پرسپولیس و بازیکن محبوب برانکو در دومین هفته متوالی بازی درخشانی ارائه کرد تا نشان دهد امسال می تواند یکی از بازیکنان موثر برانکو و تیمش باشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۱    
هرگونه اتفاق برای دریاچه نمک قم یا دریاچه حوض سلطان مشکلات محیط زیستی کشور را تشدید می کند، چون خشک شدن دریاچه نمک در گام نخست به زیان بخش کشاورزی استان های اطراف این حوضه آبریز از جمله قم است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۵    
در 8 بازی هفته دوم لیگ هجدهم 26 گل از خط دروازه ها عبور کرد و 4 بازیکن موفق به ثبت دبل شدند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۷:۴۸    
محمدباقر قالیباف شهردار پیشین تهران در گفت وگو با روزنامه رسالت در باره عدم حضورش در رسانه ها، مذاکره با امریکا، راه حلهای مشکلات اقتصادی و... صحبت کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۷:۳۲    
پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی که نشان دهنده سرقت از یک جوان اهوازی بود مأموران پلیس در اقدام فوری سارقان را دستگیر کردند و تحویل مقامات قضایی دادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۶:۵۹    
23 هزار و 880 نفر در 11 سال اخیر و در 23 شهر ایتالیا بر اثر موج شدید گرما، جان خود را از دست دادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۵:۳۰    
تقریبا همه می دانند که آب به وسایل الکترونیکی آسیب می زند. اما بعضی نکات راجع به چگونگی آسیب زدن آب به قطعات الکترونیکی وجود دارد که احتمالا از آن ها بی خبرید و دقیقا نمی دانید که بعد از رسیدن آب به ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۴:۳۱    
نتایج منتشر شده از یک بررسی حکایت از آن دارد که جامعه آمریکا با بحران مواد افیونی و خشونت اسلحه رو به رو است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۳:۳۱    
گوگل سیستم به اشتراک گذاری وضعیت باتری را به نقشه های خود افزوده است.سیستمی که به کاربران کمک می کنند متوجه شوند وضعیت باتری دوستانشان در چه حد است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۲:۵۵    
این پیمانه تیتر هایی همچون واردکنندگان با سابقه در اولویت تخصیص ارز، گران سکه با وجود عقب نشینی از قله 4,500,000، قیمت نفت در آخرین روز کاری بازار نفت در این هفته ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۲:۳۵    
داستان اتاقی در گاردن ساید نوشته ارنست همینگوی که سال 1956 میلادی برای اولین بار نوشته شد بزودی منتشر خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۱:۳۴    
پزشکان نیکوکار داوطلب و جهادگر با پیوستن به کمپین نذر مهربانی و حضور در مناطق حاشیه ای شهر تهران، به ویزیت و درمان رایگان اهالی این مناطق پرداختند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به رفتار برخی سلبریتی ها در شبکه های اجتماعی گفت: هر حرکتی که بخواهد جامعه ایران را به بی نظمی و قانون گریزی دعوت کند حتما به نفع کشور نخواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۹    
رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان درباره دست کم گرفتن خطر داعش هشدار داده و تاکید کرد که بعد از شکست های این سازمان تروریستی در عراق و سوریه حالا داعش تمرکز خود را بر برنامه ریزی حملات تروریستی در ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۸    
خبرآنلاین نوشت: دولت چین مینی پهپادی به شکل کبوتر برای نظارت و جاسوسی از مردم خود به پرواز درآورده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۱    
دولت فرانسه بدون نام بردن از عربستان سعودی، بمباران دیروز غیرنظامیان در غرب یمن را محکوم کرد و احترام به حقوق بشر را خواستار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۷    
هافبک گلزن و آماده تیم استقلال گفت: بازیکنانی چون تیام خیلی گران نبودند، اما به دلیل نواسانات ارز پول ما بی ارزش شد و اینها گران شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۹    
خداداد مثل همیشه آدمی نبود که برابر شرایط صبورانه برخورد کند و در حالی که بشدت با داور مسابقه بحث می کرد با هواداران نیز تسویه حساب کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه ایران امروز در سنگاپور با همتایان چینی، اندونزیایی و نیوزیلندی خود دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۳    
ترافیک سنگین و پرحجم عصرجمعه در جاده های اصلی و همچنین جاده های مناطق ییلاقی استان مازندران باعث شده است تا مردم بومی و مسافران در ترافیک 2 تا سه ساعته در این مسیر ها معطل بمانند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۰    
تیم صنعت نفت آبادان در خانه حریف تیم ماشین سازی یا همان گسترش فولاد تبریز نشد و در هفته دوم مسابقات لیگ برتر هجدهم با گل دقایق تلف شده از شکست خانگی فرار کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۴    
سرپرست اورژانس کشور گفت: یک خوابگاه پسرانه در تهران طعمه حریق شد؛ و دو نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله انتحاری امروز در مرکز استان " پکتیای" افغانستان را به شدت محکوم کرد. به گزارش ایسنا ،بهرام قاسمی ضمن ابراز همدردی با دولت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۰    
خداداد عزیزی سرمربی تیم سپیدرود پس از درگیری لفظی با هواداران تیم خودی از کنار زمین اخراج شد، اما پس از این ماجرا عزیزی از ترک نیمکت سرخ پوشان رشتی خودداری کرد که در نهایت با وساطت سعید فتاحی و امیر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهوری کوزوو گفته است اگر با صربستان به توافق برسد، اصلاح مرزی امکان پذیر می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۵    
یک روزنامه صهیونیستی از تعویق اعلام طرح صلح آمریکا موسوم به "معامله قرن" برای چند ماه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۵    
سروش رفیعی که قراردادش را برای لیگ هجدهم با پرسپولیس امضا کرده بود، با توجه به محرومیت سرخپوشان راهی فولاد شده و در این بازی نیز برای تیم جدید مقابل تیم آینده اش به میدان رفت تا در نیم فصل دوم بار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۰    
پسر رییس جمهور آمریکا گفته همه اعضای خانواده دونالد ترامپ تهدید شده اند و به خانه همه آنان بسته های پودر سفید ارسال شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۰    
دختر رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که وی به شدت مخالف جدا کردن اعضای خانواده های مهاجران غیرقانونی از یکدیگر است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۰    
وزیر کشور آلمان در آستانه رقابت اتحاد سوسیال مسیحی در انتخابات ماه اکتبر اعلام کرد، می خواهد از توییتر استفاده کند تا پیام هایش را به طور مستقیم به مردم برساند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۵    
اریک تورل جوان20 ساله که به بیماری سندروم داون دچار بود در حالی که یک اسلحه پلاستیکی در دست داشت مورد اصابت گلوله پلیس سوئد قرارگرفت و کشته شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن ابراز رضایت از خروج نیروهای مقاومت از مناطق اطرف بلندی های جولان شروطی را برای توقف حملات این رژیم به سوریه اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۵    
سرمربی تیم تراکتورسازی به این نکته اذعان کرد که تیمش با خوش شانسی یک امتیاز از نساجی قائمشهر گرفته است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۰    
سازمان بهداشت جهانی ضمن هشدار درباره موج جدید شیوع وبا در یمن از طرفهای درگیر، درخواست آتش بس سه روزه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۰    
چین از اقدام احتمالی خود برای اعمال تعرفه بر 60 میلیارد دلار بر کالاهای وارداتی از آمریکا خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۰    
حمله به مسجد امام زمان(عج) در ولایت پکتیا افغانستان تاکنون به شهادت 25 نفر و زخمی شدن شمار زیادی منجر شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۰    
در حالیکه آمریکا و چین وارد یک جنگ تجاری شده اند وزیران خارجه آنها امروز در سنگاپور با یکدیگر دیدار کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۰    
تیم خصوصی شده تراکتورسازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر و در دیدار خانگی مقابل نساجی قائمشهر هم نتوانست به نخستین برد با هدایت توشاک دست یابد و بار دیگر مقابل یک تیم تازه صعودکرده از لیگ دسته اول متوقف ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۵    
سه دختر که با پوشش پسرانه قصد ورود به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی تیم محبوب شان را داشتند از سوی نیروی انتظامی شناسایی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۰    
سفیر چین در سوریه از احتمال اقدام پکن برای اعزام نیرو به سوریه و کمک به ارتش این کشور در عملیات ادلب خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۰    
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که یمن با بدترین بحران انسانی دنیا دست و پنجه نرم می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۵    
اسپوتنیک به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرد که رایزنی های آمریکا با چین برای متقاعد کردن پکن جهت کاهش و متوقف نمودن خرید نفت از ایران شکست خورده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۵    
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه کره شمالی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهور ترکیه از مردم این کشور خواست برای حفظ ارزش پول ملی تمهیداتی را در نظر بگیرند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۰    
در یک اتفاق عجیب که هنوز دلایل آن روشن نیست یک لنج بزرگ ایرانی با 85 تن تره بار ملوان در مسیر عمان غرق شد اما ملوانان آن به شکل معجزه آسا از مرگ نجات پیدا کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۰    
داوران دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان که اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نمی کردند قهر کرده و خواستار رفتن به هتل محل اقامت خود شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۰    
منابع افغانی به ذکر جزییات بیشتری از حمله انتحاری به مسجدی در ولایت پکتیا در جنوب شرق افغانستان پرداختند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۰    
کمال کامیابی نیا پس از تکرار مصدومیت همیشگی از ناحیه کتف که این بار در نیمه اول بازی مقابل فولاد رخ داد، بار دیگر راهی بیمارستان شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۹    
در یک اتفاق عجیب که هنوز دلایل آن روشن نیست یک لنج بزرگ ایرانی با 85 تن تره بار ملوان در مسیر عمان غرق شد اما ملوانان آن به شکل معجزه آسا از مرگ نجات پیدا کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۸    
دختران پرسپولیسی نتوانستند وارد استادیوم آزادی شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۸    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ثبت سفارش واردات گوشی تلفن همراه متوقف نشده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۵۳    
پکن اعلام کرده است که برای مقابله با تعرفه های وضع شده توسط ایالات متحده بر کالاهای چینی، قصد دارد تا بر 5207 قلم از کلاهای وارداتی از آمریکا به ارزش 60 میلیارد دلار تعرفه وارداتی وضع کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۷    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مسئولان شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی تصریح کردند: با پمپ بنزین های متخلف برخورد می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۷    
دادستان رباط کریم گفت: مسئول امور مالی شهرداری پرند مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده است که بلافاصله این فرد و یک خانم که همدست وی در تهران بوده است، دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۳۵    
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی از سال 96 نشان می دهد که در این مدت بیش از 6 تن قرقره های ماهیگیری از 9 کشور وارد کشور شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۲۰    
در روز جمعه، قیمت نفت نسبت به قیمت بسته شده در روز گذشته تغییر چندانی نیافت. این در حالی است که در اواخر روز گذشته ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۲۰    
فارس نوشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت سفارش واردات گوشی تلفن همراه را متوقف کرده است. براساس پیگیری های فارس و اطلاعات بدست آمده وزارت صنعت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۱۹    
به گزارش تسنیم، حسین زرگر، داور دیدار پرسپولیس - فولاد که به همراه کمک هایش قصد ورود به ورزشگاه آزادی را داشت پس از پارک اتومبیلش به همراه اصحاب رسانه جلوی در تونل ورزشگاه حضور پیدا کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۱۴    
رییس جدید بانک مرکزی درباره دلیل سکوت خود پیرامون مسایل ارزی، پولی و اقتصادی توضیح داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۱۰    
خبر انتقال مارکوس نویمایر به تیم استقلال تهران در نشریه ورزشی آلمان ها بازتاب داشت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۰۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به طرح استیضاح خود در مجلس، نوشت: به عموم نمایندگان دلسوز و پاک احترام می گذارم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۰۴    
محققان علوم پزشکی در دانشگاه ملبورن استرالیا، نوع جدیدی از داروها را مورد آزمایش قرار دادند که رشد سلول های سرطانی در بدن انسان را به طور کامل خاموش می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۰    
محمد جواد ظریف بعدازظهر جمعه در صفحه توییتر خود به تشریح نتایج برنامه ها و دیدارهای روز دوم حضور خود در سنگاپور و دیدارش با تعدادی از مقامات شرکت کننده در نشست وزیران امور خارجه اتحادیه آسه آن پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۱۹    
پلیس سوئد، پسر جوانی را که به بیماری سندروم داون مبتلا بود به دلیل حمل اسلحه اسباب بازی و به ظن رفتار تهدید آمیز هدف گلوله قرار داد و کشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۵    
جالوروسی می خواهد به مانند رقیب تورینی اش یکی از دو بازیکن برتر فوتبال دنیا را به سر A ببرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۵    
در گروه بندی مجدد مرحله گروهی فوتبال آسیا، تیم فوتبال امید عراق جای خود را به اماراتی ها داد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۵۵    
طبق اعلام کلودیو تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین، اسکالونی به اتفاق آیمار تا پایان سال 2018 هدایت آلبی سلسته را برعهده خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۵    
چرا کی روش پیشنهاد فدراسیون الجزایر را نپذیرفت؟ یک کارشناس الجزایری دلیل اینکه سرمربی تیم ملی ایران پیشنهاد فدراسیون الجزایر را رد کرده را فاش نمود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۰    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۷    
فارس نوشت: فدریکا موگرینی ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه بر تمایل این اتحادیه برای افزایش تعامل اقتصادی و تجاری با ایران علی رغم تحریم های آمریکا تأکید کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۱۵    
در نشستی باحضور سرپرست باشگاه استقلال و مدیرعامل باشگاه ترابزون اسپور ترکیه قرارداد انتقال قطعی سید مجید حسینی به امضا رسید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه درخواست ارز متقاضیانی را که سال های گذشته فعالیت وارداتی داشته اند، در اولویت قرار می دهد تا به ثبت سفارش ها سرعت دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۵    
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از نظر مبلغ و مدت زمان قرارداد با سرمربی تیم ملی به توافق رسیده است، گفت: اصلا به این فکر نکرده ام که کارلوس کی روش نباشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۵    
کی روش یکی از سه گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کره جنوبی است و قرار است رئیس یک شرکت خودروسازی کره جنوبی مبلغ 3.5 میلیون دلار برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید کمک مالی کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۰    
کارشناس داوری فوتبال گفت: وریا غفوری به خاطر وعده آی که به بازیکن ذوب آهن زد باید از میدان اخراج می شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۰    
معاون امور بین الملل دانشگاه صنعتی شریف از پذیرش 100 دانشجوی بین المللی در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۵    
نماینده معاونان دانشگاه های دولتی آفریقای جنوبی در تلاش هستند تا علل استقبال دانشجویان از مؤسسات عالی و دانشگاه ها را دریابند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۵    
مدیران ارشد دانشگاه های آلمان و سوئد در تازه ترین بررسی های خود دریافتند، نشریه الکترونیکی سطح سواد دانشجویان را کاهش می دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۰    
باشگاه ترابزون اسپور اعلام کرد که مبلغ 200 هزار یورو بابت حق رشد مدافع ایرانی خود به باشگاه استقلال پرداخت می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۰    
سرپرست اسبق وزارت اقتصاد با بیان اینکه طرز مدیریت فعلی در اقتصاد پیک نیکی است تاکید کرد: تا زمانی که تیم اقتصادی فعلی و کسانی که قبلا امتحانشان را پس داده اند در بستر تصمیم گیری های اقتصادی باشند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۰    
براساس آخرین رتبه بندی ها و پژوهش های صورت گرفته، دانشگاه استنفورد با ضریب پذیرش 4.7 درصد، به عنوان رقابتی ترین دانشگاه جهان شناخته می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۴۵    
ارزش شرکت اپل تولیدکننده گوشی های آیفون روز گذشته از مرز یک تریلیون دلار گذشت. اپل اولین شرکتی در جهان محسوب می شود که به چنین ارزشی دست یافته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۴۵    
بازیکن چند پستی و محوری تیم الدحیل قطر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار می گیرد و بازی حساس با پرسپولیس را از دست داد. ...