چهارشنبه ۲۱ آذرساعت ۰۰:۰۴Dec 2018 12

خبرهای خبرگزاری تابناک 14 مرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 1 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 29 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 30 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۵    
سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آبان ماه به میزبانی واحد دانشگاهی شهرکرد برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: عراق باید به تعهدات خود در قبال آبگیری تالاب هورالعظیم عمل کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۵    
رئیس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری یک عمده فروش کلاهبردار که اقدام به فروش آجر سه سانتی به جای تن ماهی کرده بود، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۵    
مجرم سابقه دار که با کشاندن پسر 13 ساله به خانه اش او را مورد تعرض قرار داده بود، هنگام فرار از پشت بام دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۰    
فرمانده یگان انتظامی مترو از کشف اشیاء قدیمی عتیقه در متروی دروازه دولت خبر داد. به گزارش مردم سالاری، سرهنگ علی راقی در گفت وگو با ایسنا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۵    
سرایدار بدگمان که متهم است صاحب باغ را به ادعای ارتباط پنهانی با همسرش در یک حادثه آتشین به کام مرگ کشانده است در جلسه دادگاه جرمش را انکار کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۰    
شوخی عجیب صاحبخانه در جمع مهمانانش، جنایتی رقم زد که قربانی آن قهرمان بدنسازی بود. متهم مدعی است به خاطر مستی مرتکب جنایت شده و حالا تحقیقات پلیس برای مشخص شدن حقیقت آغاز شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۰    
مردی که دوست خود را به قتل رسانده است، مدعی شد مقتول برای همسر او پیامک های عاشقانه می فرستاد. به گزارش شرق ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۲    
مدیر فوریت های پزشکی استان خوزستان از مرگ جوان 20 ساله اهوازی بر اثر خودسوزی خبرداد. به گزارش اینا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۰    
مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های دارای پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 تمدید شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۵    
استقرار نیروهای ویژه آمریکایی در نزدیکی مرز ایران، تقویت تیم خاورمیانه کاخ سفید با استخدام نیروهای جدید، واکنش اسرائیل به ترور دانشمند موشکی سوریه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۸    
رکورد فروش سینمای ایران به تیم شایسته ی فیلم سینمایی هزارپا سپرده شد. به گزارش خبرآنلاین، سامان مقدم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۳    
بعد از رونق گرفتن حضور چهره های سینمایی و بعضاً ورزشی به عنوان مجری برنامه های تلویزیونی، این بار، حضور چهره های شناخته شده (سلبریتی ها) در اجرای برنامه های تلویزیونی رنگ و بوی جدیدی گرفت و استندآپ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۹    
خانه سینما روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد. روزهای منتهی به اعلام اسامی بهترین های سینمای ایران در سال گذشته ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۴    
مرد بنگاهدار که دختر شهرستانی جویای کار را در خانه اش مورد آزار قرار داده است دیروز با حکم قضایی به شلاق و تبعید محکوم شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۳۵    
نماینده ای که از تریبون مجلس و یا از جایگاه نمایندگی مجلس برای حمایت از توطئه های دشمنان مردم و نظام سوء استفاده کرده و اهداف رسما اعلام شده آنان را دنبال می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۱۰    
اسطوره فوتبال آرژانتین به وقوع سوءقصد علیه جان رئیس جمهوری ونزوئلا واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، دیه گو مارادونا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حمله به نیکولاس مادورو، حمله به ملت ونزوئلا است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۵:۳۰    
آخرین خبر نوشت: یک سارق در تایباد (خراسان رضوی) حین سرقت موتور کولر در پشت بام یک مغازه دچار برق گرفتگی شد و درگذشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۴:۳۰    
تسنیم نوشت: شاید خیلی ها داستان پیامک کشف سکه های عتیقه چوپان های دروغگو را شنیده باشند؛ اما این بار برخلاف قبل ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۴:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۳:۳۰    
قلعه سنه دژ (سنندج) را سلیمان خان اردلان والی کردستان در زمان شاه صفی آباد ساخت و کلمه غم ها را که به حساب ابجد هزارو چهل و شش می شود ماده تاریخ آن قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۲:۲۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نیروهای امنیتی و پلیس ونزوئلا تاکنون چند نفر را در ارتباط با ترور نافرجام رئیس جمهور این کشور بازداشت کرده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۲:۱۰    
رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با انتقاد از اینکه نظارت جدی در خرید و فروش قطعات خودرو در بازار وجود ندارد، گفت: قیمت قطعات یدکی خودرو از 150 تا 300 درصد در خودروهای داخلی و خارجی افزایش پیدا کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۵۵    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به برخی از قرارداد شرکت های اروپایی با ایران که پس از خروج آمریکا از برجام متوقف شده یا به حالت تعلیق درآمده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۳۵    
شهربانو منصوریان که باید تا کمتر از 2 هفته دیگر در بازی های آسیایی 2018 در رشته ووشو به مصاف حریفان برود، شب گذشته به همراه خواهرش سهیلا قرار بود در یک برنامه رادیویی شرکت کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۳۳    
کیمیا علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی های آسیایی 2018 را از دست داد و با تصمیم کادر فنی ملیکا میرحسینی جایگزین وی می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۲۴    
اردوی تابستانی دانش آموزان امروز هم حادثه ساز شد این بار دو دانش آموز یزدی در اردوی گرجستان قربانی شدند ماجرا از این قرار است که مدرسه فوتبالی در یزد اقدام به برگزاری یک اردو در کشور گرجستان می کند و ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۲۳    
افراد ناشناس با آجر به کاروان سفیر آمریکا در داکا حمله ور شده اند، اما وی در این حادثه آسیبی ندیده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۰۱    
مرد مست که یکی از قوی ترین مردان ایران را با شلیک گلوله از پای در آورده بود، مدعی است هنوز نمی داند چرا او را کشته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۵۵    
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در اولین گفت وگوی رسمی خود بعد از رفتن به بانک مرکزی، با حضور در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما توضیحاتی در خصوص بسته جدید ارزی دولت به مردم ارایه کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۴۶    
ارتش ونزوئلا اعلام کرد در هر شرایطی به رییس جمهوری این کشور وفادار است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۳۴    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب در نشستی که با دعوت ایشان از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، نماهنگ بلایی به نام نقدینگی را منتشر می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه مجوز استفاده از منابع و امکانات دولت فدرال برای مهار آتش سوزی مهیب در جنگل های کالیفرنیا را صادر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۳    
ساعت 20:30 شنبه شب 13 مرداد خواهران منصوریان (سهیلا و شهربانو) برای مصاحبه ورزشی و با دعوت رسمی به یکی از برنامه های رادیو ورزش دعوت شده بودند که نامبردگان پس از حضور در استدیو و سالن انتظار پخش ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۰    
با حکم فرماندهی ناجا سردار علیرضا لطفی به سمت رئیس پلیس آگاهی پایتخت منصوب شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۵    
صبح امروز دادگاه محاکمه قاتلی برگزار شد که در پشت ترافیک فردی را به قتل رسانده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۲    
ایسنا نوشت: پرویز اسماعیلی در توییتی نوشت که رئیس جمهور دوشنبه شب 15 مرداد در حدود ساعت 21:40 از شبکه اول، شبکه خبر و رادیو سراسری به صورت زنده با مردم عزیز ایران گفت وگو خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۴    
تالاب هورالعظیم بیش از یک ماه است که به دلیل خشکسالی دچار آتش سوزی شده و همچنان ادامه دارد، تلاش برای اطفای حریق در این تالاب از طریق بالگردهای آبپاش هنوز ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تحویل کیف پیدا شده در سالن انتظار فرودگاه رامسر که حاوی 145 میلیارد ریال وجه نقد، چک پول و اوراق بهادار توسط مامور پلیس فرودگاه به صاحبش خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۱۵    
ایسنا نوشت: پژوهشگران استرالیایی مدلی توسعه داده اند که پتانسیل مرگبار بودن موج گرما را از سال 2031 تا 2080 محاسبه کرده است و نتایج شگفت آوری را نشان داده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۰    
عبدالناصر همتی، رئیس کل جدید بانک مرکزی در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: در همه کشورهای پیشرفته حتی بازار کوچه و پس کوچه وجود دارد، اما کنترل خواهیم کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۷    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچنین مجاز است نسبت به دریافت سپرده ارزی (به صورت اسکناس) از اشخاص حقیقی و حقوقی به واسطه بانک های عامل اقدام نمایند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۵    
دختر حسین پناهی می گوید برای جلوگیری از انتساب جملات جعلی به پدرش، از یک کانال به پلیس فتا شکایت کرده اند، اما به رغم تلاش های بسیار پلیس در این زمینه، در نهایت به نتیجه ای نرسیده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۰    
در جلسه هیأت وزیران که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، اعضای دولت به بررسی پیشنهادهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی بازار ارز پرداخته و تصمیماتی را در این زمینه اتخاذ کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۵    
600 هزار گوشی تلفن همراه تا چند روز آینده از گمرک ترخیص و در بازار عرضه می شوند و با تعیین تکلیف تأمین ارز واردات گوشی از طریق بازار ثانویه به زودی بازار موبایل به حالت عادی بازمی گردد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۵    
یک مامور پلیس فلوریدا موفق به نجات کودک 2 ساله از مرگ شد. این کودک به علت بلعیدن ناگت مرغ دچار خفگی شده بود که مامور پلیس به کمک او و مادر مضطربش شتافت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۳    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۵    
وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موضوع اعطای حق شهروندی به 2500 نفر از مقام های جمهوری اسلامی و فرزندانشان در جریان مذاکرات هسته ای را تکذیب کرد و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۶    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از رشد 50 درصدی تولید بنزین کشور از ابتدای سال 97 تاکنون نسبت به نیمه نخست سال 96 خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: معترضان به نتایج کنکور سراسری در زمان مقرر و اعلام شده نسبت به انتخاب رشته تحصیلی اقدام کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۵    
در همین راستا، مجله آمریکایی آتلانتیک در گزارشی به این اعتیاد آمریکا به تحریم ها پرداخته و نوشته است: وقت آن رسیده کشورها و به ویژه دولت های مورد هدف آمریکا در مقابل این رویکرد واشنگتن صف آرایی کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۶    
طبق گزارش روزنامه جمهوریت ، آنکارا و واشنگتن به حصول توافق بر سر طرح تبادل معاون مدیر اجرایی هالک بانک ترکیه که در آمریکا در بازداشت است با یک تبعه آمریکاییِ زندانی در ترکیه نزدیک شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۶    
شرکت فوشان توپو چین که در زمینه فناوریهای ساختمان سازی فعال است اخیرا دستگاهی را ساخته است که پلستر کردن دیوارهای یک ساختمان را به کاری عادی تبدیل می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۴۶    
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف 4 هزار دلار جعلی و توزیع کننده آن خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، خروج انتشار دسته چک از بانک های تجاری و تمرکز آن در بانک مرکزی، منوط کردن اعتبار چک به ثبت و ثبت اطلاعات در سامانه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۲۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خبر نقل شده از وی در برخی رسانه ها در مورد عوامل کشته شدن جوان کرجی را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۶    
تسنیم نوشت: به موجب این تصمیمات، ارز کلیه کالاهای اساسی و دارو به نرخ رسمی تأمین می شود. وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف شد فهرست کالاهای مذکور را بازنگری و به روز رسانی نموده و نظارت لازم را به منظور ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره طرح سربازی دختران با رد این موضوع گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۵    
دوئل / Doel بخشی از فلاندر شرقی بلژیک و در نزدیکی مرز هلند است. قدمت این منطقه به 1267 میلادی باز می گردد که دولین/ The Doolen خوانده می شد. این روستا نمونه ای نادر از شهرنشینی منطقه ای است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت معاون ارزی برکنار شده بانک مرکزی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خبر نقل شده از وی در برخی رسانه ها در مورد عوامل کشته شدن جوان کرجی را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۱    
هیئت وزیران تعرفه واردات تخم مرغ را با هدف کنترل بازار این محصول از 5 درصد به 4 درصد کاهش داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۸    
ایسنا نوشت: مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش ارتباطی با حمله صورت گرفته در ونزوئلا ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۵    
رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت گفت: موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای ترم جدید دانشجو می پذیرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۵    
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم گفت: در حوزه های استخدام، جذب نیرو و بازنشستگی مشکلات مشترکی برای همه دانشگاه ها وجود دارد که انتظار ما حل این مشکلات با کمک هم است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۱    
رئیس پلیس راه استان مرکزی با تشریح جزئیاتی از تصادف مرگبار در استان مرکزی از کشته و مجروح شدن 13 نفر در تصادف جاده فرمهین- آشتیان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۱    
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مدیری که بطور قانونی بازنشسته شده باشد در این وزارتخانه به کار اشتغال ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۰    
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ارائه تسهیلات 200 میلیون ریالی با کارمزد سه درصد به دانشجویان خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه تمام استادکاران صنایع دستی در روستاها و مناطق عشایری بیمه می شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۹    
آنچه مشخص است قرار نیست دختران در بخش نظامی حضور داشته باشند و برای عملیات نظامی آماده شوند. به نظر باید از دختران در مسائل آموزشی و بهداشتی و همچنین رویکرد نرم افزاری استفاده شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۷    
مشاور فرهنگی رییس جمهور نوشت:رییس جمهور برای سخن گفتن با مردم به مجلس می رود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه جزئیاتی از بازداشت احمد عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی که مدیریت بازار ارز در حدود اختیارات و وظایف او بوده را اعلام کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۵    
اوت کوتور / Haute couture عبارتی فرانسوی به معنای دوزندگی بالا یا دوخت در سطح بالا یا فشن سطح بالا است و به خلق و ایجاد پوشاک و لباس های انحصاری و سفارشی در صنعت طراحی مد اطلاق می گردد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه جزئیاتی از بازداشت احمد عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی که مدیریت بازار ارز در حدود اختیارات و وظایف او بوده را اعلام کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از مکاتبه 20 نماینده مجلس با رئیس قوه قضاییه برای ممنوع الخروج شدن رئیس کل سابق بانک مرکزی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۹    
مدیر رادیو ورزش درباره حاشیه های ایجاد شده مبنی بر جلوگیری از ورود خواهران منصوریان به این شبکه، ضمن ابراز عذرخواهی، توضیحاتی را ارائه داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلالی نماینده تهران از پاسخ های وزیر اطلاعات درباره اعطای گرین کارت به 2500 نفر از مقامات و فرزندان آنها توسط دولت در جریان مذاکرات برجام قانع نشد و ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۰    
یک عضو هیات رئیسه مجلس از نامه کتبی 20 نماینده مجلس به رئیس مجلس شورای اسلامی در جهت تجدید نظر در استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که معاون ارزی بانک مرکزی بازداشت شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۵    
به فاصله کوتاهی از انتشار خبر برکناری عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی، سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت وی خبر داد؛ دستوری که منحصر به وی نبوده و آن گونه که محسنی اژه ای خبر می دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۲    
جان بولتون ، مشاور امنیت ملی آمریکا، اعلام کرد دولت این کشور در ترور نافرجام نیکلاس مادورو ، رئیس جمهور ونزوئلا، نقشی نداشته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۱    
مشترکان همراه اول و ایرانسل حاضر در بخش هایی از منطقه مرکزی تهران اعلام می کنند که هم اکنون امکان دسترسی به اینترنت را ندارند و برخی مشترکان می گویند پیغامی مبنی بر قطع موقت و سراسری داده توسط شبکه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۰    
ایسنا نوشت: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از افشای راز جسد سوخته شده در منطقه امین آباد خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۴    
خبرگزاری دانشجو نوشت: رئیس مجلس گفت: بنده یک بار هم گفتم اگر این سازمان سنجش را منحل کنید، مشکل حل خواهد شد. یعنی اوضاع درست می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۵    
گوشت قلقلی ترکیب گوشت چرخ کرده و پیاز است که به شکل گلوله هایی در اندازه های متفاوت درست می شود. این غذا همراه پاستا و یا نان سیر غذای کلاسیک ایتالیایی محسوب می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۲    
مسابقات بیاتلون تانک ها که به مدت سه دوره در روسیه برگزار شده است هر بار با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسیده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۰    
یک روزنامه انگلیسی ضمن اشاره به مشکلات موجود در مذاکرات خروج این کشور از اتحادیه اروپا نوشت که دولت انگلیس باید ضرب الاجل مذاکرات را به تعویق بیندازد و همه بار دیگر فکر کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۵    
هرچند که دوربین های حرفه ای یا نیمه حرفه ای یا حتی معمولی دی اس ال آر (دوربین دیجیتال تک لنزی بازتابی) تصاویر بسیار با کیفیت تری نسبت به گوشی های همراه می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور رئیس مجلس در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: در نشست امروز بر تصمیم گیری برای حذف کامل کنکور تأکید شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: چنانچه مجوز ورود و خرید با ارز ترجیحی و مرجع برای حوزه دارو تامین نشود، به طورحتم زنجیره تامین دارو درماه های آینده دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۵    
رییس کمیسیون انرژی مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوعش با دستورکار بررسی اقدامات دولت در حوزه توسعه بانکرینگ را تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نوسازی حمل و نقل عمومی با قیمت های امروز در بخش خودروسازی امکان پذیر نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از بی تاثیر بودن آغاز دور جدید تحریم ها علیه ایران بر صنعت هوایی کشور تاکید کرد و گفت: خوشبختانه چندسالی از روند تولید قطعات، نگهداری و تعمیر هواپیما در داخل می گذرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۴    
منبعی از حزب دموکرات آمریکا در روز جمعه گفت که کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا هشدار داده که کاندیدا های این حزب برای انتخابات ماه نوامبر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
مقایسه داده های اقتصادی مرکز آمار ترکیه نشان می دهد که واردات این کشور در هفت ماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایشی 10 درصدی داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
آنچه مشخص است قرار نیست دختران در بخش نظامی حضور داشته باشند و برای عملیات نظامی آماده شوند. به نظر باید از دختران در مسائل آموزشی و بهداشتی و همچنین رویکرد نرم افزاری استفاده شود منبع
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
شرکت خودروسازی تویوتاموتورز اعلام کرد با توجه به اعمال تعرفه های تجاری بر واردات خودرو از سوی ایالات متحده آمریکا ممکن است قیمت های خودرو های صادراتی این شرکت به آمریکا افزایش یابد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۷    
بازار آزاد ارز و سکه در دومین روز هفته، در حالی که یک روز مانده به شروع رسمی مرحله اول تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران می باشد، شاهد ادامه ریزش قیمت ها بوده است ...