دوشنبه ۲۳ مهرساعت ۲۳:۰۸Oct 2018 15

خبرهای خبرگزاری تابناک 19 مرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 1 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 29 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 30 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۵    
متأسفانه خبری بدون تحقیق و بررسی آن هم در یک خبرگزاری بزرگ که مخاطبین داخلی و خارجی دارد، منتشر شد که حقیقتاً خوشایند هیچ کسی نبود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۵    
به احتمال فراوان دیدار هفته نخست لیگ دسته اول کشور میان سیاه جامگان خراسان و نفت تهران در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار نخواهد شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۰    
این مسئله که عدالت چیست شاید چندان احتیاج به تعریف نداشته باشد. افراد بشر کم و بیش ظلم و تبعیض را می شناسند. عدالت نقطه مقابل ظلم و تبعیض است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۵    
رییس سازمان حج و زیارت از حضور بیش از 67 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی خبر داد. به گزارش مهر، حمید محمدی در خصوص آخرین آمار ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی اظهار کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۴    
عضو شورای شهر تهران عنوان کرد که ممنوعیت ورود ساز به پارک ها مصوبه شورای شهر نیست. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۰    
سقوط شدید لیره ترکیه در روز جمعه باعث سر به فلک کشیدن قیمت اوراق قرضه جهانی شد و ترس از آشفتگی بیشتر، بازار سرمایه های امن را گران کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۰    
متخصصان، گوشت گاو تولید شده در مزارع را منبع خطرناکی از سوپر باکتری اعلام کردند. به گزارش ایسنا، مجله Scientific Reports در مطلبی در این باره منتشر کرد: بنابر اظهارات متخصصان زیست شناسی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۰    
نشست سران کشورهای حاشیه دریای خزر در شهر بندری آکتاو در جمهوری قزاقستان برگزار خواهد شد. سران کشورهای ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان در این نشست شرکت خواهند کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۰    
پسر شرور که 14 زن و دختر را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی بازپرس پرونده محارب شناخته شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۰    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که کوسه های اقیانوس هند و خلیج فارس گاهی برای یافتن غذا چند صد کیلومتر شنا می کنند و این امر برای حفاظت از آنها حیاتی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۵    
تنها دو تیم هستند که در سه بازی ابتدای فصل هیچ گلی نخورده اند و بقیه تیم ها دروازه شان باز شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۰    
حفاری غیرمجاز در منطقه ای دورافتاده و سخت گذر شهرستان قائمشهر در استان مازندران 2 نفر را به کام مرگ کشاند و از سرنوشت چند نفر دیگر هم خبری در دست نیست. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۵    
محققان دانشگاه تولدو اعلام کردند، نور آبی از لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های دیجیتال خطر نابینایی را افزایش می دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۰    
روزنامه کیهان نوشت: چند روزی است که در شبکه های اجتماعی خبری به نقل از صفحه اینستاگرام حمید فرخ نژاد بازیگر سینما دست به دست می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
بحث حضور سلبریتی ها در اجرای برنامه های تلویزیونی و ردپای اسپانسر های تلویزیون در رواج این موضوع، باعث دلخوری مجری های حرفه ای تلویزیون شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۲    
فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت توضیحاتی را درباره چگونگی مجروح شدن یکی از پزشکان بیمارستان مدرس ارائه کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۳۵    
تیم پرستاره تراکتورسازی از 3 هفته ابتدایی لیگ برتر فقط دو امتیاز گرفته است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۷    
تصادفات در کشور ما به دلایل مختلف به رغم تلاش پلیس و سایر دستگاه های متولی همچنان قربانی های بسیار زیادی می گیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۷:۳۶    
معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از قتل ملی پوش کرمانشاهی سابق کبدی با ضربات چاقو خبر داد. به گزارش مهر، سرهنگ محمدرضا آمویی از قتل عادل کرمی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۲:۳۱    
فیسبوک با هدف پایان دادن به مشکلات امنیتی کاربران خود، تعدادی قانون جدید و سختگیرانه وضع کرده است. قوانینی که امروز معرفی شده اند و احتمالا تعداد زیادی از اکانت های جعلی را حذف خواهند کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۳۱    
در عکس زیر یک نانوایی سنگک در دوره قاجار را می بینید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۳۰    
بانک جهانی در حال آماده سازی اولین پیوند بلاک چینی در جهان است. در واقع بانک جهانی قصد دارد نخستین ماموریت خود را در این زمینه از بانک مرکزی استرالیا آغاز کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۹    
پلیس کانادا تایید کرد که حداقل 4 نفر در جریان وقوع تیراندازی در شهر فردریکتون واقع در ایالت شرقی نیوبرانزویک کشته شدند که دو نفر از قربانیان افسر پلیس بوده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۵۶    
به تازگی کمپینی علیه پزشکانی که مالیات نمی دهند در شبکه های اجتماعی به راه افتاده. این پزشکان معمولا در مطب خود کارتخوان ندارند و حق ویزیت را نقدی دریافت می کنند تا برآورد درآمد و مالیات از طریق ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۵    
خبرآنلاین نوشت: مقامات جمهوری اسلامی به کرات گفته اند در انتظار اقدام مشخص اروپایی ها هستند که اجازه می دهد شرکت های اروپایی در بازار ایران باقی مانده و منافع ایران در اروپا ضایع نشود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۴۴    
تنگه ابوقریب محصول یک فیلمسازی شتاب زده و کم دقت نیست و در جای جای فیلم می توان دریافت که روی جزئیات فکر شده و این جزئیات ازآغاز تا پایان به هم متصل شده اند.. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۰    
یک گروه کاوش باستان شناسی اعزامی از دانشگاه کاتانی ایتالیا موفق به کشف باقی مانده پنیری در منطقه باستانی 'سقاره' در نزدیکی قاهره شدند که 3 هزار و 200 سال قدمت دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۰    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل ضمن تأکید بر اینکه اکثر قربانیان غیرنظامی جنگ یمن در حملات ائتلاف سعودی کشته شده اند، حمله مستقیم به غیرنظامیان را جنایت جنگی دانست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۰    
چین و روسیه با طرح آمریکا در شورای امنیت برای گسترش تحریم ها علیه کره شمالی که یک بانک روسی را هم شامل می شد، مخالفت کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۵    
ائتلاف سعودی بدون اشاره به شهادت ده ها تن در جریان جنایت جنگی این ائتلاف علیه یک اتوبوس حامل دانش آموزان در استان صعده اعلام کرد که درباره خسارات وارده به این اتوبوس تحقیق می کند!
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۵    
پلیس کانادا اعلام کرد در پی تیراندازی در استان نیوبرانزویک در شرق کانادا دست کم چهار نفر کشته شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۵    
حزب حاکم کنگره ملی سودان با کاندیداتوری عمر البشیر برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 2020 موافقت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد که ارتش چین روز جمعه پس از ورود یک هواپیمای متعلق به نیروی دریایی آمریکا به محدوده جزایر مصنوعی ساخت این کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
در پی کاهش ارزش لیر در برابر دلار، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که کشورش این جنگ اقتصادی را واگذار نخواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی نسبت به شهادت دهها یمنی در حمله به اتوبوس حامل دانش آموزان در صعده بر لزوم مجازات عاملان این جنایت تأکید کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه الجربه وابسته به متجاوزان سعودی در شهر مرزی ظهران عسیر را هدف شلیک موشک بالستیک بدر 1 قرار دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۸    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: نشست شورای امنیت با موضوع بررسی جنایت سعودی ها در یمن حتی یک بیانیه مطبوعاتی هم نداشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۵    
به گزارش صدا و سیما، جویس کرم خبرنگار و تحلیلگر روزنامه الحیات در حساب توئیتری خود نوشت: تاکنون دونالد ترامپ حداقل نام 11 کشور شامل: ایران ، ترکیه ، روسیه ، چین ، کره شمالی ، پاکستان ،سوریه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۰    
هافبک باتجربه تراکتورسازی اعلام کرد از هفته های آینده هواداران را خوشحال می کنند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۰    
رژیم صهیونیستی در حملات هوایی خود به نوار غزه 150 نقطه را مورد هدف قرار داد که گروه های مقاومت اسلامی فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزگری این رزیم مواضع دشمن صهیونیستی را هدف حملات موشکی و راکتی قرار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۱    
سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتورسازی به تاثیر یک خبرنگار در بهبود روند بازی استقلال اشاره کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای در ارتباط با تصمیم آمریکا به وضع تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم از این کشور اعلام کرد ترکیه از این لحظه به بعد درست مانند آنچه که ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۶    
قائم مقام شبکه سه سیما اعلام کرد که با توجه به علاقه مخاطبان به پخش مسابقات فوتبال، پخش بازی های باشگاهی معروف و محبوب خارجی و همچنین تمام مسابقات مهم داخلی در اولویت این شبکه قرار گرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۵    
کدام تیم کهکشانی؟ ما دو بازیکن از بریتانیا جذب کردیم که به طور کامل آنها را نمی شناختم و به زمان لازم داریم. برای من اسم های بزرگ مطرح نیستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۵    
سرمربی ولزی تراکتورسازی خودش را مقصر اصلی شکست سنگین مقابل استقلال می داند و دلیلش را هم واضح و شفا گفت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۷    
شاید این اشتباه ما بود و باید با بازیکنانی به زمین می رفتیم که در پیش فصل کنار ما بودند. بازیکنان جدید هنوز برای اضافه شدن به ترکیب آماده نیستند و به زمان نیاز داریم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۵    
تساوی دو تیم 4 امتیازی جدول رده بندی سبب شد تا پرسپولیس با وجود توقف در خوزستان، همچنان صدرنشین جدول رده بندی مسابقات باقی بماند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۰    
دیدار تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۲    
استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۵    
این ستاره فوتبال ایران که برای اولین بار با پیراهنی به غیر از تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی بازی کرد به رغم زمان بسیار کم هماهنگی و آماده سازی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۵    
تراکتورسازی پس از آمدن توشاک توانسته بازیکنانی خارجی چون هری فورستر از رنجرز و آنتونی استوکس که سابقه بازی برای سلتیک را دارد به خدمت بگیرد و حالا این سومین بازیکن برتانیایی تراکتور است
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۱    
صدها کاربر فضای مجازی درعراق در شبکه های مختلف اجتماعی همچون با هشتگ 'العبادی_لایمثلنا (العبادی نماینده ما نیست) به انتقاد از موضع اخیر نخست وزیر این کشور درباره اقدامات ضد ایرانی جدید ترامپ پرداختند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۰    
براساس آمار گمرک در 12 ماهه سال 96 بیش از 926 تن دستگاه شست شوی خودرو از نوع خانگی از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۰    
وزیر سابق کار تاکید کرد: مایل به قبول پست در دولت نیستم. در مسیر مبارزه با فساد و ارتباط ساختارمند با مردم با انگیزه بیشتر در حوزه عمومی خواهم بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۵    
برای خرید خودروی پراید در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 11 میلیون تومان پرداخت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۵    
ایرلاین های خارجی همزمان با اجرای بسته جدید ارزی و خروج شرکت های هواپیمایی از شمول دریافت ارز دولتی در ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۱    
در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر هجدهم، تیم های پدیده مشهد و نفت آبادان از ساعت 20 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت به برتری یک بر صفر پدیده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۱    
انجمن های تجاری آلمانی اعلام کردند شرکت های این کشور آسیب روزافزونی را از سیاست های تحریمی و تعرفه ای دولت دونالد ترامپ متحمل می شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۱    
تغییر قدرت بازار نفت از اوپک به سمت یک رابطه دوجانبه میان عربستان سعودی و روسیه، نقطه اوج تغییرات ساختاری در تولید نفت طی 20 سال اخیر است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۰    
استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۵    
بانک مرکزی چین اعلام کرد ذخایر ارزی خارجی تا پایان ماه ژوئیه با 5.82 میلیارد دلار افزایش به 3.118 تریلیون دلار افزایش یافت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۱    
استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۰    
یک کارشناس حوزه کار معتقد است به دلیل آماده نبودن زیرساخت های مورد نیاز در بخش های کشاورزی و صنعت بیشتر افراد به سمت بخش خدمات و شغل های خدماتی گرایش پیدا کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۰    
بازارهای نفت روز جمعه بین نگرانیهای پیرامون اختلافات تجاری آمریکا و چین از یک طرف و تبعات اقدامات خصمانه واشنگتن علیه ایران بر روند عرضه جهانی نفت سرگردان بودند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۰    
به دنبال مطرح شدن دور جدید تحریم های آمریکا علیه روسیه، روبل به پایین ترین سطح خود در 2 سال اخیر رسید و سهام بانک های روسی هم پایین آمد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۰    
پالایشگاه ها و یک شرکت پتروشیمی کره جنوبی در پی کاهش خرید از ایران، افزایش خرید نفت فوق سبک از قطر، آمریکا و سایر کشورها را آغاز کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۰    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد رشد اقتصادی امسال و سال آینده هند به ترتیب به 7.3 درصد و 7.5 درصد برسد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۵    
یک منبع آگاه اعلام کرد که ایران قیمت نفت سبک و سنگین خود را برای مشتریان آسیایی و اروپایی تا 90 سنت در هر بشکه کاهش داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۵    
در مبادلات امروز دلار به یکه تازی خود ادامه داد و در برابر کرون، یورو و پوند باز هم صعود کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۵    
قیمت طلا پس از افتی که در معاملات روز گذشته داشت، تحت تاثیر تنش های سیاسی جهانی و تلاطم بازارهای ارزی، در معاملات روز جمعه ثابت بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۵    
یکی از اهداف فرعی طرح رجیستری پس از جلوگیری از قاچاق، جلوگیری از سرقت گوشی ذکر شده بود، اما علی رغم موفقیت در هدف اصلی، هنوز رجیستری به کمک دارندگان گوشی برای عدم سرقت نیامده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۳    
ترامپ در یک پیام توئیتری، ضمن اعلام دستور دو برابر شدن تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه، نوشت: ارزش واحد پول ترکیه، لیر، به سرعت در برابر دلار بسیار قوی ما، سقوط می کند .
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۰    
درپی اعلام سخنگوی دولت عراق مبنی بر اینکه "این کشور به استفاده از دلار در مبادلات مالی خود با ایران پایان می دهد" ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۸    
استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۵    
مرتضی تبریزی تنها 30 دقیقه زمان برای گلزنی با پیراهن آبی ها لازم داشت. یک رکورد خاص که حالا باید به نام مهاجم تازه وارد استقلالی ها ثبت کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۴    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در حال دوبرابر کردن تعرفه های اعمال شده علیه فولاد و آلومینیوم ترکیه است و اصرار دارد که رابطه بین دو کشور "خوب نیست".
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۵    
تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی از ساعت 20:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند که حدود 60 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و سه سکو برای فاصله میان هواداران خالی مانده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۳    
آتش سوزی جنگل های پرتغال بیش از 39 هزار و 500 هکتار را نابود کرده و بسیاری از شهروندان مجبور به ترک منازل خود شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۳    
استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۱    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه به سمت تهران وجود دارد. به دلیل بازگشت همزمان مسافران وجود آمده بار ترافیکی در آزادراه تهران پردیس به سمت تهران و جاده قدیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۹    
تسنیم نوشت: وزیر خارجه انگلیس در واکنش به جنایت هولناک رژیم سعودی و امارات در کشتار وحشیانه ده ها دانش آموز بیگناه یمنی از طریق شلیک راکت به اتوبوس حامل آنها در استان صعده خواستار انجام تحقیقات شفاف ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۷    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: برای زیارت به مشهد رفته بودم. ازقشرهای مختلف می آمدند و می گفتند فشار زندگی بر ما زیاد شده، کاری کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته (پنجشنبه) در هفته سوم لیگ برتر در یک بازی پُر التهاب و پر برخورد با نتیجه بدون گل مقابل استقلال خوزستان متوقف شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۴    
استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با ابراز رضایت از بسته جدید ارزی گفت: با گذشت زمان انتظار می رود که نرخ دلار بین رقم 7 تا 8 هزار تومان به ثبات برسد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن با آقای تارو آسو، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۷    
استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۱    
به گزارش خبرگزاری رویترز ؛ کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای وی در خصوص روابط تجاری و اقتصادی و همکاری های راهبردی در زمینه پروژه های انرژی تلفنی گفتگو ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۰    
وزیر کشور گفت: اموال قاچاقچیان باید با سرعت شناسایی و توقیف شود و به تعبیری باید کمر قاچاقیان را از این طریق بشکنیم به همین جهت قضات و نیروهای انتظامی و امنیتی باید با شدت با این باندها و گروه ها ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۵۴    
استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۵۰    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت: 'کشورهای ایران، چین و روسیه در جنگ اقتصادی در کنار ترکیه هستند و ما از این جنگ سربلند بیرون خواهیم آمد.' ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۴۵    
کادرفنی سپیدرود رشت اعم از خداداد عزیزی و دستیارانش به خاطر برگشت خوردن چک مدیرعامل این باشگاه از هدایت این تیم کناره گیری کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۲۷    
یگان موشگی ارتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک سه فروند موشک بالستیک به جنوب عربستان سعودی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۲۰    
تیم سپیدرود رشت که با اتوبوس به تبریز سفر کرده بود و پول هتل نداشت، با کسب نتیجه تساوی برابر گسترش فولاد تبریز به اولین امتیاز خود در لیگ هجدهم دست یافت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۰    
فرمانده پلیس استان غزنی افغانستان اعلام کرد گروه طالبان که قصد تصرف نقاط مهم شهر غزنی مرکز این استان را داشت پس از ساعت ها درگیری شدید در نهایت از نیروهای دولتی شکست خورده و با تلفات سنگین عقب نشینی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۹    
استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۵    
رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه، از شهروندان این کشور خواست تا ارزهای خارجی خود را از برای حمایت از لیر ترکیه که در اثر اختلافات دیپلماتیک با واشنگتن به پایین ترین حد در برابر دلار آمریکا رسیده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۳۵    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، بابیان اینکه واردات داروهایی که مشابه داخلی دارند محدود می شود، تاکید کرد که روند تخصیص ارز به حوزه واردات داروهای مورد نیاز ازسوی وزارت صنعت و بانک مرکزی نباید درگیر بروکسی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۳۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت:دلیلی ندارد گوشت وارداتی که با ارز 4 هزار و 200تومان وارد کشور شده به یکباره افزایش قیمت 100درصدی را داشته باشد.