چهارشنبه ۰۲ آبانساعت ۰۲:۵۷Oct 2018 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 18 مهر 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1397 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۳    
کارخانه ای که امروزه در یازده کیلومتری شهر بیرجند خود نمایی می کند ، بیست سال پیش با سرمایه ای اندک شکل گرفت و با طراحی متخصصان ایرانی توانست به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لاستیک مبدل شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۳:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۵    
رئیس اداره دامپزشکی نوشهر گفت: تزریق هورمون در دام و طیور شایعه فضای مجازی است. حمزه بواسحاقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۱    
مراسم ترحیم مرحوم بهرام شفیع ، جمعه 20 مهرماه، در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد . بهرام شفیع ، مجری با سابقه تلویزیون و رییس فدراسیون هاکی روز سه شنبه در سن 62 سالگی و در بیمارستان بهمن تهران بر اثر ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۵    
خودروهای خودران با بهره گیری از فناوری های نوین و پیشرفته ای نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قادر خواهند بود بدون نیاز به راننده، در خیابان و جاده ها تردد و سرنشینان خود را جابه جا کنند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۰    
"سرسام آور" بهترین لقبی است که می توان به آمارهای حوزه بنزین نسبت داد؛ فرآورده نفتی که میزان مصرف آن نه تنها در کشور مرز خطر را رد کرده ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۵    
هفته نامه خط حزب الله در شماره 154 خود در مطلبی با عنوان منطق رهبری به این سوال که رهبر انقلاب با مسائل روز کشور، چگونه مواجه می شوند؟ با اشاره به بیانات ایشان پاسخ داده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۱    
اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های نیمه متمرکز کنکور 97 پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش در دهه دوم دی ماه 97 منتشر می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به زمان راه اندازی وسایل گرمایشی با توجه به آغاز فصل سرما گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۵    
رئیس سازمان چای کشور، میزان برگ سبز خریداری شده تا روز 17 مهر ماه از چایکاران کشور را 109 هزار و 218 تن اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۵۶    
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی جزئیات کشف باند مدارک جعلی، داروهای تقلبی و دستگیری متهمان سکه ثامن را تشریح کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۵    
بیش از 500 هزار نفر از ساکنین ایالت فلوریدا آمریکا از بیم مواجهه با ابرطوفان مایکل منازل خود را ترک کرده اند و در کل ایالت حالت اضطراری اعلام شده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۵    
سومین جلسه شکایت ایران به لاهه با موضوع رسیدگی به پرونده مصادره دارایی های بانک مرکزی ایران از سوی آمریکا، آغاز شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۵    
بر اساس آمار گمرک در 5 ماهه نخست سال 97 در حدود 22 هزار تن ماهی های زنده زینتی از 3 کشور جهان وارد ایران شده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۷    
مسئول اداره زمینی عملیات کل سپاه از کشف و خنثی سازی بیش از هزار توطئه به قصد برهم زدن مراسم ایام ماه محرم امسال خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۵    
نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس نهم اعتقاد دارد اردوغان باید در مواجه با ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه، عربستان را تنبیه سیاسی – امنیتی کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۰    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب اساسنامه جدید سازمان استعدادهای درخشان خبر داد و گفت: به زعم آقای روحانی دانشگاه ها باید برای حل مشکلات صنعت در زمان تحریم ها تمامی تلاش خود را به کار برند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۰    
مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل فولاد مبارکه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل محیط زیست البرز گفت: موضوع پییشگیری از آلودگی های زیست محیطی و هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی قابل چشم پوشی نیست و محیط زیست استان در این خصوص از جایگاه قانونی خود در برخورد با متخلفین و آلوده ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۱    
هنوز تکلیف فدراسیون والیبال در اجرای قانون بازنشسته ها مشخص نشده، برخی برای انتخابات دوره بعدی دورخیز کرده اند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۰    
نتایج نهایی آزمون های شصت و پنجمین دانشنامه تخصصی و سی و دومین دانشنامه فوق تخصصی پزشکی سال 1397 اعلام شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۵    
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از تدوین برنامه راهبردی در حوزه آموزش خبر داد. به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۵    
سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان معتقد است فدراسیون جودو از قانون منع حضور دختران ایرانی با حجاب در مسابقات خبر داشته و آن را اطلاع رسانی نکرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، در پیامی خواستار رسیدگی کامل به مجروحان حادثه دانش آموزان بستان آبادی و بررسی کامل ابعاد این موضوع شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۰    
وکیل کریستانو رونالدو مدعی شد اسناد منتشر شده علیه موکلش ساختگی و دروغین بوده است. به گزارش تابناک ورزشی، اولین بار این نشریه آلمانی اشپیگل بود که در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۳    
پنجشنبه و جمعه این هفته، فیلم هایی چون حصارها به کارگردانی دنزل واشنگتن، سرزمین موعود ساخته گاس ون سنت و تسخیر ناپذیر کار برایان دی پالما از تلویزیون پخش خواهند شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۰    
نمایندگان مجلس کلیات طرحی را تصویب کردند که در صورت تصویب نهایی آن، نحوه بازداشت موقت افراد با جرایم مختلف تغییر می کند و زمان بازداشت موقت هم کاهش می یابد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۱    
حمایت پمپئو از استرداد یک دیپلمات ایرانی به بلژیک توسط آلمان، درخواست سناتور رند پل از سنا برای توقف صادرات سلاح به عربستان، تماس تلفنی پامپئو با ولیعهد سعودی درباره خاشقجی ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۵    
فرآورده های آرایشی و بهداشتی به فرآورده هایی اطلاق می شود که به منظور تمیز کردن ،معطر کردن ، تغییر ظاهر، اصلاح بوی بدن یا محافظت و نگهداری اعضای خارجی بدن(اپیدرم ، مو ، ناخن، لب و .. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۸    
رئیس محیط زیست چایپاره از پیگیری برای دستگیری فرد سگ آزار در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا، جعفر تقی زاده در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی مربوط به سگ آزاری در چایپاره افزود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۴    
استاندار ایلام گفت: پیشگیری های لازم برای ورود و خروج غیر قانونی در مرز مهران طی ایام اربعین انجام شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۰۴    
یک منبع سعودی می گوید، اطلاعات انگلیس بر این باور است که در داخل کنسولگری ریاض در استانبول به خبرنگار منتقد سعودی موادمخدر تزریق شده و او در اثر اُوردوز جان باخته است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۱۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۱۵    
راننده شیطان صفت که متهم است در پوشش مسافربر با تهدید شوکر به دو تازه عروس تعرض کرده است روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۰۵    
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری از دستگیری یک متهم بهمراه خواهرزاده اش در یک پرونده آدم ربایی منجر به آزار و اذیت دختری 17 ساله خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۰۰    
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با انجام تماس تلفنی نسبت به کلاهبرداری از شهروندان اقدام می کرد، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۵۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: واژگونی اتوبوس دانش آموزان در تبریز سه کشته و 38 مصدوم در پی داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۵:۳۱    
گوگل اعلام کرد: به دلیل درز اطلاعات شخصی و خصوصی نیم میلیون نفر از کاربران شبکه اجتماعی گوگل پلاس ، تصمیم گرفته است که این شبکه را ببندد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۴:۳۱    
پلیس یونان از کشف اجساد سه زن در نزدیکی مرز ترکیه خبر داد. به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، پلیس یونان امروز-چهارشنبه- از کشف اجساد سه زن که احتمال می دهد مهاجر غیرقانونی باشند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۳:۳۱    
هزاران لیتر مواد شیمیایی از یک کامیون در خیابان های شهر وایزنف هلند نشت کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۲:۰۵    
تهران در سال 1396 حدود 3 میلیون و 692 هزار بازیکن بازی های دیجیتال داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۵۲    
روز جمعه به تدریج جریانات سرد شمالی روی سواحل خزر نفوذ کرده و سبب ابرناکی، بارش باران و وزش باد شدید در استان های گیلان، مازندران و اردبیل می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۵۰    
ایرنا نوشت: نخست وزیر اسراییل مدعی شده آشتی جویی دو سال پیش ترکیه با این رژیم به خاطر اوضاع سوریه بوده است اما در حال حاضر میان دو طرف همکاری اطلاعاتی وجود ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۵۰    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از بررسی بسته جبرانی برای کارکنان دولت خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۵۰    
گرانی مصالح ساختمانی روند بازسازی در مناطق زلزله زده را با مشکل مواجه کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۴۰    
احتمال بازگشت کارت سوخت به چرخه سوخت گیری روز به روز قوی تر می شود و به نظر می رسد این طرح که پایه های اولیه آن در زمستان گذشته بنا شد در ساختمان دولت و مجلس مراحل نهایی خود را طی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۴۰    
مرحله نهایی اجرای استانداردهای 85 گانه خودرویی از ابتدای دی ماه سال جاری و برنامه پیش فروش خودروها که تحویل آن ها بعضا به اواسط و حتی اواخر سال بعد می انجامد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۳۵    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: دستگیری مدیرعامل سکه ثامن به عنوان یک تروریست اقتصادی، نشانگر اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۳۵    
شرکت های بیمه می توانند جهت تامین ارز پرداخت حق بیمه، خسارت و هزینه های اتکایی، موضوع بند 15 قسمت ب از بخش سوم مجموعه مقررات ارزی، به نرخ بازار (بازار ثانویه) اقدام کنند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۳۵    
رفتارهای شتابزده و هیجانی برخی از افراد که به دنبال نوسانات شدید قیمت ارز و دلار، به یکباره اقدام به خرید زیاد و احتکار انواع و اقسام اقلام مصرفی کرده بودند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۳۰    
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: 210 نفر مشمول اصلاحیه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان هستند و دستگاه های دولتی باید تا 26 آبان ماه نسبت به تعیین تکلیف و انتصاب افراد جایگزین اقدام ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۰۰    
فرمانده انتظامی هامون در شمال سیستان و بلوچستان گفت که اشیای عتیقه شامل شمشیر و غلاف، کوزه سفالی، 2 عدد دستبند فلزی، پنج عدد گردن آویز سنگی، سنگ آسیاب ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۰۰    
ایران برای توسعه بندر چابهار از طرف هندی ضمانت بانکی به یورو را طلب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۰۰    
قیمت گوشت مرغ در شرایطی یک بار دیگر در بازار روند افزایشی به خود گرفته است که علاوه بر دریافت ارز دولتی برای تامین نهاده های اولیه، در هفته های اخیر با کاهش قیمت نیز روبرو شده بود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۵۵    
بانک مرکزی چین اعلام کرد: همزمان با گسترش بخش مالی خود، اقدامات مرتبط با پولشویی را ارتقاء خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۵۵    
سیل هفته گذشته در مازندران که گویا از لحاظ شدت بارندگی در چندین دهه اخیر بی سابقه بود، اگرچه به تاسیسات زیربنایی و زیرساختی خسارت زیادی وارد کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۵۵    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد که سطح بدهی جهان در سال 2017 میلادی با 50 درصد افزایش به 182 تریلیون دلار رسید.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۵۰    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص فیلتر شبکه اجتماعی اینستاگرام اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هیچ اظهارنظری در این خصوص شنیده نشده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۵۰    
یکی از قربانیان اصلی وضعیتی که اقتصاد ایران به ویژه در نیمه نخست سال جاری درگیر آن شد، فضای کسب و کار است که قطعا کاهش رتبه ایران در حوزه کسب و کار در پایان سال2018 را به دنبال خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۵۰    
هیات وزیران با اختصاص مبلغ 90 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع سیل در استان های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی موافقت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۴۵    
کارآفرینی به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی و اجتماعی و تنها برون رفت از چرخه بیکاری، همچنان در ایران، به دلیل شرایط بازار کار، پیچیدگی ها قانونی و نیز متغیرهای اجتماعی و فرهنگی ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۴۰    
قطر در تلاش برای رقابت با مرکز مالی دوبی، مبلغ 2 میلیارد دلار را به مرکز مالی خود اختصاص داد تا شرکت های چندملیتی را جذب کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۴۰    
آمریکا در سال گذشته میلادی 55.6 میلیارد دلار از تسلیحات خود را به دولت های جهان فروخت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۳۵    
شرکت بلاسم فاینانس قصد دارد که در سال آینده میلادی اولین صکوک دیجیتال جهان را روانه بازار های مالی کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۳۰    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از نمونه برداری از بنزین توزیعی جایگاه های سوخت 18 کلانشهر کشور در سال جاری خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۳۰    
تارنمای شبکه تلویزیونی سی ان بی سی روز چهارشنبه به نقل از باب دالی مدیرعامل بریتیش پترولیوم نوشت: روزهای پیش رو بازار نفت شاهد نوسانات شدید قیمت خواهد بود و این روند ادامه خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۳۰    
گمرک ایران اعلام کرد: در 6 ماهه اول سال جاری تعداد یک میلیون و 526 هزار و 864 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه وارد کشور شده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۵    
پس از آنکه صندوق بین المللی پول، پیش بینی خود از نرخ رشد اقتصادی جهان را کاهش داد، بازارهای بورس در نقاط مختلف جهان واکنش های متفاوتی از خود بروز دادند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۵    
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که عامل اصلی قاچاق سوخت تفاوت قیمت داخل و خارج آن بوده است و طی سه ماهه اخیر به یک میلیارد لیتر رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۵    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با استقبال از تصویب لایحه CFT در مجلس و هموار شدن عضویت ایران در FATF گفت: مبادلات بانکی بدون الحاق به FATF غیرممکن است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۵    
پایگاه اینترنتی روزنامه اقتصادی 'لزاکو' روز چهارشنبه در گزارشی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، تاکید کرد که ترس مصرف کنندگان نفت از کاهش صادرات نفت ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۴    
به مناسبت هفته ناجا چهارشنبه 18 مهرماه 1700 کیلوگرم مواد مخدر غیر قابل استحصال در پارکسوار امیرکبیر قم به آتش کشیده شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۲    
مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش بارش باران و لغزندگی جاده را عامل تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد از بازداشت 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۱۵    
رییس مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری اعلام کرد: دادگاه استیناف رم درخواست حدود 5 میلیارد دلاری عده ای از خواهانهای امریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۱۵    
رییس دفتر رییس جمهوری اعلام کرد که وزرای پیشنهادی برای 2 وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین امور اقتصادی و دارایی در اولین جلسه بعد از تعطیلات هفته آینده مجلس معرفی خواهند شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۱۰    
رئیس انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان کاشی و سرامیک با اعلام اینکه فعالان این صنعت در صادرات محصولات خود به کشورهای عراق و افغانستان و پاکستان ریال دریافت می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۱۰    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: این سازمان هیچ برنامه ای برای ثبت نام جدید سهام عدالت ندارد و مردم مراقب افراد سودجو باشند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۵    
بر اساس اطلاعات آماری از وضعیت بازار کار جمعیت دهه شصت، این گروه سنی53.2درصد از جمعیت بیکار کشور معادل یک میلیون و و 734 هزار و 715 نفر را تشکیل می دهند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۳    
در پی کاهش نرخ ارز در هفته گذشته، قیمت برخی کالاهای وارداتی از جمله گوشی موبایل نیز کاهش پیدا کرده است؛ اما به گفته فروشندگان این کاهش قیمت باعث "کسادی" بازار شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۳    
در حالی که سخنگوی شورای نگهبان موضوع تصمیم گیری نهایی درخصوص لوایح اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و کنوانسیون پالرمو را به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۲    
فردی مسلح به یک باشگاه بدنسازی در تبریز حمله و با تهدید حاضران اقدام به سرقت طلا ها و پول های آن ها کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۱    
ایرنا نوشت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 11 هزار نفر در سیل اخیر خبر داد و گفت: در این مدت 350 نفر اسکان اضطراری شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۸    
رکنا نوشت: سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، از دستگیری کلیه متهمین پرونده سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران و دستگیری متهم اصلی پرونده پس از ورود غیرقانونی به کشور خبر ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد از دستگیری آخرین متهم پرونده ایرانشهر خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در گفتگو با میزان از دستگیری آخرین متهم پرونده ایرانشهر خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۴    
با فرستادن ماهواره ها در دهه هفتاد میلادی به فضا و نظارت بر فعالیت های بشری، تغییر کره زمین بعد از گذشت چهل سال از آن زمان با در کنار قرار دادن این عکس ها حیرت آور است و می توان به راحتی نابودی محیط ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۹    
همزمان با افزایش چشمگیر قیمت خودرو، محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور آمارهای تکان دهنده ای از کلاهبرداری در بستر لیزینگ خودرو را ارائه کرد و کوتاهی بانک مرکزی در مسئولیت پذیری و نظارت را عامل اصلی این ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۵    
هال اشتات / Hallstatt شهری کوچک در منطقه سالزکامرگوت، در ایالت اوبراسترایش، اتریش است که به بهشت روی زمین مشهور است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۶    
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۵    
سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: دو نفر از سرکردگان سکه ثامن در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی دستگیر شدند و 10 میلیارد تومان از اموال و دارایی هایشان توقیف شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۹    
ایلنا نوشت: یک عضو فراکسیون زنان مجلس از تهیه و تقدیم نامه ای خطاب به رییس جمهور به منظور استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی، به خصوص به عنوان وزیر در کابینه دولت خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری 5 نفر از افرادی که در جاده ای این شهرستان به کامیون ها سنگ پرانی می کردند، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا گفته با مقامات ارشد عربستان سعودی درباره روزنامه نگار ناپدید شده در استانبول صحبت کرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۵    
سرویس اطلاعاتی انگلیس اعلام کرد که معتقد است جمال خاشقجی نویسنده مشهور عربستانی در کنسولگری این کشور به قتل رسیده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با هشدار شدید به گروه های ضدانقلاب گفت: ما با کسانی که امنیت ملت ایران را به خطر اندازند شوخی نداریم و ملت ایران در برابر ناامنی ها سکوت نخواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: شمار کشته های واژگونی اتوبوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) به سه نفر افزایش یافت. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۵    
برند جواهرآلات هری وینستون / Harry Winston توسط هری وینستون جواهرساز مشهور آمریکایی در 1932 در نیویورک با افتتاح نخستین جواهرفروشی این برند تاسیس شد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۰    
برای دومین بار طی دو هفته گذشته نیروی دریایی مراکش یک قایق حامل پناهجویان را هدف تیراندازی مرگبار قرار داده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۰    
بیش از 8 هزار نفر از شهروندان افغانستان طی 9 ماه گذشته در این کشور در نتیجه ناامنی و جنگ کشته و زخمی شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۵    
علمای بحرین بیانیه ای درباره انتخابات مجلس این کشور صادر کردند که در آن اعلام شده است: مشارکت در انتخابات به هر نحوی مشارکت در ظلمی است که بر ملت بحرین روا داشته می شود.