چهارشنبه ۰۲ آبانساعت ۰۳:۱۱Oct 2018 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 19 مهر 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1397 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی آدم ربا و آزادی سه گروگان تبعه خارجی در زاهدان خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۵    
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مردی عراقی که در جنوب تهران به جعل ویزای کشور عراق برای زائران اربعین اقدام کرده بود، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۰    
جایزه نوبل در رشته اقتصاد امسال به دو اقتصاددان آمریکایی یعنی پل رومر و ویلیام نوردهاوس تعلق گرفت و واقعیت این است که آنها بسیار شایسته این جایزه ارزشمند بودند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۰    
کارشناس حوزه کار تاکید دارد که تقویت قدرت معیشت کارگران نیازمند عبور از اقتصاد خدماتی به اقتصاد تولیدی و احیای اشتغال در بخش تولید است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۵    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی گفت: تولید شیر خام در کشور نه تنها کاهش نیافته بلکه نسبت به سال گذشته 5.7 درصد افزایش داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۵    
15 مهرماه لایحه CFT یا کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید تا شروعی برای تصویب احتمالی FATF و عضویت کشور در گروه ویژه اقدام مالی باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۵    
اخیرا فیس بوک از هک 50 میلیون حساب کاربری خود خبر داده بود و سایت های زیادی به این موضوع پرداختند، اما ظاهرا نظرات و پست هایی که در شبکه های اجتماعی توسط کاربران در مورد هک اخیر ارسال می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۵    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروسازان در شرایط فعلی که با تحریم خارجی و مشکلات داخلی مختلفی روبرو هستند می توانند با واگذاری شرکت های غیرمرتبط و همچنین شرکت های مرتبط زیان ده ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۰    
اپل به تازگی با انتشار یک به روزرسانی نرم افزاری مشکل شارژدهی گوشی های جدید آیفون را برطرف کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۰    
بزرگترین شرکت های بازرگانی نفت جهان پیش بینی کردند قیمت های نفت به دلیل تحریم های آمریکا، در سال آینده به پایین 65 دلار در هر بشکه سقوط نخواهد کرد و احتمالا بالای مرز 100 دلار را خواهد شکست.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۰    
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، در واکنش به تصمیم کشورهایی مانند هند و چین برای ادامه خرید نفت از ایران، گفت: به حساب آن ها خواهیم رسید.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل غول نفتی BP به شبکه CNBC گفت که ابهام پیرامون صنعت نفت ایران در آستانه تحریم های آمریکا، ممکن است باعث نوسان شدید قیمت های نفت شود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۵    
پس از ماه ها لو رفتن اطلاعات مختلف سرانجام گوگل گوشی پیکسل 3 خود را به همراه چند محصول دیگر معرفی کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۵    
انتظار می رود تورم امسال ونزوئلا از یک میلیون درصد نیز عبور کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با اعلام مخالفت کشورش با تحریم های آمریکا علیه ایران، گفت: اسلام آباد به تجارت با تهران ادامه خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۰    
احتمال زیادی وجود دارد که چین به عنوان یکی از پاسخ هایش به اقدامات آمریکا، دسترسی بانک های آمریکایی به بازار این کشور را محدود کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۵    
بانک مرکزی حجم نقدینگی در مردادماه سال جاری را بیش از هزار و 646 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20.5 درصد افزایش نشان می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۵    
شبکه 'سی ان بی سی' از افزایش تولید نفت سازمان کشورهای صادر کننده نفت(اوپک) به روزانه حدود 32.8 میلیون بشکه در سپتامبر امسال خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۵    
سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه تاجیکستان در دیدار با مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برآمادگی دوشنبه در ارتقاء مناسبات سطح بالا و تقویت همکاری ها باتهران تاکید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۵    
دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرامی خود نوشت: رهبر انقلاب بر اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدی و عملیاتی برای حل 5 مشکل کلیدی اقتصاد تاکید کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۰    
شرکت خودروسازی اوپل اعلام کرد که در راستای افزایش تمرکز بر تولید خودروهای شاسی بلند و برقی درصدد است تا به تولید سه مدل از محصولات خود خاتمه دهد و سه مدل دیگر را تولید و عرضه کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: در هیچ زمینه ای کمبود نداریم اما گرانی هایی وجود دارد که مختص میوه نیست و میوه هم مانند همه کالاها با تورم پیش رفته است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که تولید یک ون برقی را برای شرکت پست دی اچ ال در آلمان آغاز کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۰    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با بیان اینکه امروز قیمت خودرو با کاهش مواجه شد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای قیمت ارز صورت گرفت خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت خودرو هستند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۵    
ماموران گمرک بازرگان طی 7 عملیات موفق به کشف و شناسایی 17 مورد قاچاق انسان شدند که بر این اساس کشفیات قاچاق انسان از ابتدای سال به 196 نفر رسید.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۰    
قیمت نفت خام به سقوط سنگین دیروز خود ادامه داد، سقوطی که با افت شدید بازارهای مالی جهان و گزارش افزایش ذخایر نفت آمریکا آغاز شد و قیمت ها را به پایین ترین سطح 2 هفته ای رساند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۴    
آیین گرامیداشت 20 مهرماه سالروز بزرگداشت لسان الغیب، حافظ شیرازی، شامگاه امشب پنجشنبه 20 مهرماه، با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۵    
خبر احیای مجدد کارت سوخت با ماهانه 60 لیتر سهمیه بنزین بسیار قوت گرفته است، این در شرایطی است که افزایش بی رویه مصرف بنزین و رشد شدید قاچاق سوخت به 15 میلیون لیتر در ماه ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۵    
وزارت خزانه داری آمریکا گزارش دوسالانه خود را با ارائه جزئیات مربوط به کشورهایی که مظنون به آلایش (دستکاری) نرخ ارز خود برای سود بردن از تجارت ناعادلانه هستند را در روزهای آینده به کنگره ارسال می ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۲    
جمعیت هلال احمر ضمن تاسف بار دانستن اقدام خونگیر در دبیرستان تاکستانی اعلام کرد که از حق خود برای شکایت علیه این فرد استفاده کرده و تا صدور حکم قانونی پرونده شکایت را پیگیری خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۵    
جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر مبنای حکم جدید معظم له به اعضای مجمع، وظایف نظارتی مجمع به جمع برگزیده ای از اعضای مجمع به انتخاب خود آنان منتقل شد و اختیارات مجمع در مقررات نظارت به این ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۱    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، زندگی در شهر های آلوده ریسک سرطان دهان در مردان را دست کم 40 درصد افزایش می دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۵    
هافبک پرسپولیس بعد از شش ماه کارهای درمانی و دوران نقاهت بعد از عمل جراحی، در جریان دیدار تدارکاتی امروز برای دقایقی به میدان رفت. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۹    
عضو شورای شهر تهران گفت : باغ وثوق الدوله که یکی از لوکیشن های سریال شهرزاد بود به شهرداری تهران واگذار شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۴    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: نرخ نهایی ویزای اربعین برای زائران ایرانی 234875 تومان است و سایر اعدادی که مطرح شده صحت ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به سه اشتباه بزرگ خود در دوران حضورش در رئال مادرید اعتراف کرد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آس، کارلوس کی روش ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۱    
این پیمانه تیتر هایی همچون جنگ تجاری چین و آمریکا؛ به کام تاجران پاکستانی، آلمان همچنان بزرگ ترین اقتصاد قاره سبز است، رشد 20 درصدی نقدینگی مرداد 97 نسبت به مرداد 96 ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۵:۳۱    
بنا به گفته منابع امنیتی عراق، ابوبکر بغدادی دستور اعدام 320 فرد مسلح از نیروهای این گروه را به دلیل خیانت داده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۴:۳۱    
یک هواپیمای اف-16 ارتش بلژیک بر اثر آتش سوزی نابود شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۴:۰۱    
فلش مموری ها جزو محبوب ترین لوازمی هستند که کاربران مورد استفاده قرار می دهند اما اگر فلش مموری دچار مشکل شود و با اتصال به کامپیوتر روشن نشود باید چه کرد؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۳:۰۱    
کره جنوبی اعلام کرد فعلا برنامه ای برای لغو تحریم ها علیه همسایه شمالی خود ندارد. به گزارش تسنیم به نقل از یونهاپ ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۲:۳۷    
چطور دو عضو روس و امریکایی فضاپیمای سویوز از مشکل نجات یافتند؟
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۲:۳۵    
سرویس امنیت دولتی گرجستان،اعلام کرد که طی عملیات ویژه ای، با فعالیت غیر قانونی تعدادی از شهروندان ایرانی مقیم این کشور برخورد کرد و جلوی انتقال ارز از سوی این افراد به ایران را گرفت .
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۲:۲۵    
کاهش ارزش دلار آن هم در زمانی که بورس های جهانی ریزش سنگینی داشتند، باعث تعجب استراتژیست های ارزی شده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۵۵    
انفجار بمب شدیدی در پایتخت عراق منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۵۵    
نرخ بیکاری سوئیس با رسیدن به سطح 2.4 درصدی در ماه سپتامبر به پایین ترین سطح خود از ماه سپتامبر رسید.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۵    
آلمان کماکان بزرگ ترین اقتصاد قاره سبز است. به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس چیف، طبق داده های بانک جهانی، بزرگ ترین اقتصادهای اروپا برحسب تولید ناخالص داخلی تا پایان سال 2017 عبارت اند از: ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۵    
رییس فراکسیون ورزش مجلس که معتقد است وزیر ورزش بدون هماهنگی با دولت اقدام به واگذاری استقلال و پرسپولیس نمی کند و حتما نظر هیات دولت نسبت به چگونگی مدیریت این دو باشگاه تغییر کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۰    
اخیرا بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری از افزایش بی سابقه حملات سایبری و نفوذ به دستگاه های خودپرداز بانک ها در سراسر جهان هشدار دادند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۰    
با سیاست غلط افزایش نرخ بهره در آمریکا ارزش سهام بازارهای بورس آمریکا بدترین وضعیت 8 ماه گذشته را تجربه کند، ترامپ تصمیم رئیس بانک مرکزی کشورش را دیوانگی خواند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبار 1245 میلیارد ریالی ساماندهی تولید و خرید تضمینی چای را به خزانه داری کل کشور ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۳۵    
روز پنج شنبه در بازارهای جهانی قیمت نفت با بیش از یک و نیم دلار کاهش به حدود 82 دلاردر هر بشکه معامله شد به دلیل طوفان سهمگین هاریکان حدود نیمی از تولید کنندگان نفت خلیج مکزیک آمریکا کار خود را تعطیل ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۳۵    
شاخص های نیروی کار جمعیت دهه شصت به استناد اطلاعات جمعیتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 نشان می دهد، نرخ مشارکت اقتصادی در این گروه سنی 54.8 درصد، نرخ بیکاری18.9 درصد و نرخ اشتغال 81 ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۳۰    
گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به مرداد ماه سال 1397 برای اطلاع عموم و صاحبنظران در حالی منتشر شد که محاسبات اقتصادی بانک مرکزی نشان میدهد در مرداد امسال نقدینگی با 20 ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۲۵    
مهدی کرباسیان رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در راستای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود در ایمیدرو کناره گیری کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۰:۳۱    
تسنیم نوشت: یک منبع بیمارستانی در یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی بیمارستان "الدریهمی" در جنوب الحدیده در غرب یمن را هدف حملات هوایی و دریایی خود قرار داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۰:۱۶    
رانش زمین در اثر باران های شدید در کلمبیا باعث کشته شدن 11 نفر شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۵۱    
یک پایگاه خبری عراقی اعلام کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی 5 میلیارد دلار رشوه به رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه پیشنهاد کرده است تا پرونده قتل خاشقجی بسته شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا نیز در برابر فشار افکار عمومی بالاخره به این واقعیت که کلید معمای مفقودشدن روزنامه نگار منتقد سعودی در دست ریاض است، اعتراف کرد و گفت: خاشقجی از کنسولگری بیرون نیامده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور سوریه در نامه ای که توسط سفیر این کشور در بغداد تقدیم شده است تصدی مقام ریاست جمهوری عراق توسط برهم صالح را تبریک گفت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۰    
سه نفر از عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه شهرستان تاکستان که در آن خونگیری مشکوک انجام شد، بازداشت شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۰    
تهران-باد شدید به همراه رعد و برق آسمان پایتخت را فرا گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۵    
نخست وزیر عراق و وزیر خارجه ترکیه در دیدار با یکدیگر در خصوص روابط دو جانبه و تحولات منطقه رایزنی کردند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۵    
ترکیه در حال ساخت یک پایگاه نظامی وسیع در منطقه جبل الاقرع مشرف بر شهر لاذقیه سوریه و حومه آن است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۰    
رئیس پارلمان کویت پیام امیر این کشور را در خصوص ضرورت حل سیاسی بحران های منطقه به رئیس جمهور ترکیه تحویل داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهوری ترکیه از عزم این کشور برای پیگیری ماجرای مفقود شدن یک روزنامه نگار سعودی خبر داد و این حادثه را غیرعادی توصیف کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۵    
معاون رئیس پلیس دبی با انتشار یک عکس دست کاری شده درباره خروج جمال خاشقجی از کنسولگری عربستان در استانبول موجی از تمسخر علیه خود را در توئیتر به راه انداخت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی توییتری از اینکه آمریکا از تجاوز این رژیم به خاک سوریه با هدف مهار ایران حمایت می کند، ابراز خرسندی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۰    
دادگاهی در مصر امروز (پنج شنبه) در پرونده انفجار سه کلیسا در طنطا و اسکندریه که سال 2017 رخ داد، 17 تن را به اعدام و 19 تن را به حبس ابد محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۴    
هواشناسی مازندران هشدار داد که این سامانه بارشی همچنین سبب بارندگی های رگباری نقطه ای در ارتفاعات مرکزی و شرقی استان شده و وقوع سیلاب های ناگهانی را در پی خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۴    
تا سه سال دیگر همه مدارس کشور به بخاری های استاندارد مجهز می شوند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون فنی نظارت سازمان نوسازی ...