چهارشنبه ۲۱ آذرساعت ۰۶:۴۶Dec 2018 12

خبرهای خبرگزاری تابناک 20 مهر 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1397 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۱    
باشگاه خبرنگاران نوشت: بر اثر آتش سوزی روز جمعه در یک خط لوله متعلق به شرکت ملی نفت نیجریه 60 نفر کشته شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح ثبت شناسه مودم ها و مسیریاب هایی که سیم کارت می خورند، از دو تا سه هفته آینده آغاز می شود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۱    
نماینده اداره کل نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، گرایش ذائقه ایرانی ها به سمت مواد غذایی شیرین را خطرناک دانست و گفت: این موضوع می تواند زنگ خطری برای افزایش چاقی باشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۸    
یک قطار سریع السیر آلمانی در مسیر کلن – فرانکفورت دچار حادثه آتش سوزی شد. در این حادثه 500 مسافر به موقع تخلیه، تنها یک نفر هنگام خروج دچار در رفتنِ مچ پا و چهار تن دچار حمله عصبی شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۰    
فیس بوک اعلام کرد 29 میلیون حساب کاربری این شبکه اجتماعی مورد حمله هکرها قرار گرفته است. به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۰    
یک روانشناس گفت: زوج های خوشبخت آنهایی نیستند که هیچ وقت اختلاف نظر ندارند، بلکه آنهایی هستند که بلدند چطوری اختلاف نظرهایشان را حل و فصل کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۰    
اجرای آواهای کهن ایرانی توسط رسول نجفیان و گروه کر عصر جمعه در برج میلاد انجام شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۰    
رئیس دانشگاه پیام نور از آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز شنبه 21 مهرماه خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۵    
حسین عبدالغنی سلیمانی ستاره ادوار مختلف تیم عربستان است که امشب در 41 سالگی برابر برزیل بازی کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
حالا دیگر نام شاهین در تاریخ ورزش ایران ثبت شده است. او به وعده عجیبی که روز اول بازی های پاراآسیایی داده بود، تا آخرین طلایش عمل کرد و حالا با کسب شش مدال زرین می تواند به تهران بازگردد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۰    
مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در صفحه شخصی اش به یکی از روسای بازنشسته فدراسیون طعنه زده است که با دنبال کردن آن باید به کسی که مرتکب چنین رفتاری شده، رسید. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۰    
این روزها اوضاع از لحاظ رسانه ای به نفع عربستان نیست و خبرنگارکشی سران سعودی حسابی در دنیا خبرساز شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۰    
میشل عون رئیس جمهوری لبنان در حاشیه نشست سران کشورهای حوزه فرانسوی زبان در ایروان پایتخت ارمنستان با ایمانوئل ماکرون همتای فرانسوی خود دیدار کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۲۲    
همسر رئیس جمهور فرانسه از مسجد ایرانی کبود در ایروان بازدید کرد. به گزارش ایسنا، در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی فرانکفونی که با حضور سران کشورهای فرانسوی زبان در ایروان در حال برگزاری ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۲    
سخنگوی شورای نگهبان هرگونه گمانه زنی درباره تغییرات در شورای نگهبان را رد کرد. عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۷:۴۰    
هفت تبعه خارجی عضو گروه داعش توسط ماموران مبارزه با ترور شهر کایسری ترکیه دستگیر شده اند که گفته می شود این افراد از اعضای رده بالای این گروه تروریستی هستند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۷:۳۰    
رئیس جمهور فرانسه روز جمعه از نگرانی خود درباره موضوع جمال خاشقجی خبر داد. به گزارش مهر به نقل از رویترز ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۳:۵۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۳:۴۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۱:۰۰    
در آستانه سفر برایان هوک به هند، یکی از مقام های وزارت دارایی این کشور در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت که کشورش٬ کماکان به خرید نفت از ایران ادامه خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ترویج تئاتر های لاکچری هشدار داد. به گزارش فارس، موضوع تئاتر های لاکچری این روزها سروصدای زیادی در فضای هنری کشور به پا کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی معتقد است، همراهی دولت در پیشبرد سیاست های بانک مرکزی و پشتیبانی دو قوه دیگر، شرط اساسی فائق آمدن بر مشکلات است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۴۴    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا شاهد بارندگی هستیم که به تناوب در آسمان مازندران ادامه دارد و برخی مناطق موقتا می تواند شدید باشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۴۳    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت که ارتش کشورش به زودی به شرق فرات در خاک سوریه حمله و لانه تروریست ها را در آنجا نابود خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۱۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: موجبات برقراری امنیت گسترده در مرز مهران برای زائران اربعین فراهم شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه ای با فرانس 24 روز جمعه بار دیگر از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران انتقاد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۱    
خراسان نوشت: در نوشهر چند نفر بعد از شکار یک خرس در حال تکه تکه کردنش برای کباب بودند که دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۰    
بیمه نامه تمام خطر نصب (Erection All Risks) بیمه نامه ای است که خسارت های فیزیکی غیر قابل پیش بینی و ناشی از حادثه را در زمان اجرای عملیات نصب یا مونتاژ ماشین آلات پوشش می دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۰    
کارنه تیر (TIR carnet) سندی است گمرکی که برای ترانزیت بین المللی کالا در کشور مبدا صادر می شود و به موجب آن کالا به طور پلمب شده از خاک کشورهای بین راه عبور می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۰    
اصطلاح صکوک برگرفته از واژه عربی صک به معنای چک، نوشته بدهکار، سفته و قبض بدهی است و به طور معمول، به عنوان اوراق قرضه اسلامی تعریف می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۵    
قراردادهای B.O.O نوعی قرارداد بین المللی است که در آن سرمایه گذار خصوصی نسبت به ساخت، تملک، راه اندازی و نگهداری پروژه برای همیشه اقدام کرده و عوارض اجاره ها، مخارج و درآمد پروژه را جمع می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۵    
در دنیای سراسر رقابت امروز سرمایه انسانی برای شرکت ها و سازمان ها مفهومی اساسی یافته و به شدت بر حیات آنها اثر گذاشته است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۵    
کراودفاندینگ به معنای تامین سرمایه جمعی است که اغلب از طریق اینترنت انجام و منجر به مشارکت افراد مختلف با مقادیر کوچک مالی به منظور حمایت از استارتاپ ها و صاحبان ایده و کسب و کارهای نوپا می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۱    
یک فروند هواپیمای مسافربری که از شهر "تیروچیراپالی" در جنوب هند به سمت دوبی پرواز می کرد پس از برخاستن از باند پرواز با دیوار فرودگاه برخورد کرد و دچار خساراتی شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۰    
1. ضمانت نامه های مناقصه یا مزایده یکی از انواع ضمانت نامه های بانکی، ضمانت نامه های مناقصه یا مزایده است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۱    
ششمین نشست مشترک کنسولی ایران و روسیه هفته آینده به ریاست مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه ایران و رئیس دپارتمان کنسولی وزارت امور خارجه روسیه در مسکو برگزار خواهد شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۰    
در لغت نامه ی دهخدا ذیل واژه ی ضمانت آمده است: پذیرفتاری یا تاوان داری؛ به عبارت دیگر فرد می پذیرد تا دیون دیگری را بپردازد یا خسارات ناشی از عمل او را جبران کند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۱    
طوفان مایکل باعث خسارت جدی به پایگاه نیروی هوایی ایالات متحده در فلوریدا شد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۰    
بیت کوین به عنوان معروف ترین و رایج ترین ارز رمزنگاری شده جهان بیشترین سهم از بازار ارزهای رمزنگار را به خود اختصاص داده و در این مطلب توضیح می دهیم که بیت کوین چگونه کار می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۵    
مجلس سنای آمریکا روز جمعه طرحی را که خواستار اعمال تحریم های جدید علیه حزب الله لبنان است به تصویب رساند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۵    
رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تحریم های بانکی حوزه حمل و نقل بین الملل را دچار مشکل کرده،گفت:خرید کارنه تیر برای کامیون داران با تدبیر بانک مرکزی حل می شود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۰    
اهالی نوار غزه این هفته هم در مرز غزه و سرزمین های اشغالی راهپیمایی بازگشت برگزار کردند و صهیونیست ها این هفته هم آنها را به رگبار بستند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۰۱    
فارس نوشت: روزنامه نزدیک به دولت ترکیه می گوید که روزنامه نگار منتقد دولت سعودی به دست گارد شخصی ولی عهد سعودی کشته و تکه تکه شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۵    
کم آبی چالش جدی و نه چندان جدید ایران است که به ویژه با کاهش بارندگی در سال های اخیر ملموس تر شده؛ اما پائیز امسال با بارندگی های مساعدی همراه بود که گرچه در مناطق شمالی کشور خساراتی به بار آورد اما ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۱    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: زائران بدون ویزا در مرز مهران به شهرهای خود بازگشت داده می شوند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۶    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه به انتقادهایی که علیه عربستان در پی مسئله ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی مطرح می شود، واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۴    
وزیر خارجه روسیه می گوید آمریکایی ها در پی ناآرام نگاه داشتن سوریه هستند تا بتوانند با استفاده از سلاح موجود در دست گروه های طرفدار خود، یک شبه دولت جدید در دل این کشور جنگ زده ایجاد کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۲    
مشاور شهردار اسبق تهران گفت: برای قالیباف حکم بازداشت صادر می شود اما او بلند شود و به هامبورگ می رود؟ چنین چیزی قابل باور است؟ این نوع خبرهای کذب، نیاز به راستی آزمایی ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۲    
این روزها خبرهای زیادی درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشتگان در سازمان های دولتی شنیده می شود، سازمان صدا و سیما نیز یکی از ارگان هایی است که با تصویب این قانون باید با بسیاری از کارمندانش ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۵    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یکی از راهکارهای کنترل قیمت ارز را افزایش نرخ سود سپرده ها دانست و گفت: سیستم بانکی باید فکری به حال پول های مردم کند تا ارزش آن حفظ شود.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۵    
یک تحلیلگر بازار نفت گفت: روسیه آنگونه که ما تصور می کنیم شریک ما نیست، این کشور طی سال ها اصلا اجازه نداد گاز ایران به سمت اروپا برود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۵    
به اعتقاد سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن، تبعیت نکردن رشد قیمت ها از قواعد اقتصادی یا سرازیر شدن قیمت ها و تبعیت نکردن آن از قواعد بازارهای کالا ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۵    
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وقتی اقتصاد به دلیل مسائل مختلف با نوسانات همراه است و امکان برنامه ریزی و پیش بینی قیمت کالاها برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دشوار است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۰    
عرضه نسخه مخصوص سیستم عامل iOS اپلیکیشن فیس بوک لایت که قرار بود به زودی منتشر شود، تنها در یک کشور، صدای کاربران سایر کشورها را درآورده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۰    
به دنبال هشدار 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا در خصوص لغو تحریم های کره جنوبی علیه کره شمالی، سئول اعلام کرد لغو این تحریم ها دیگر در دستور کار نیست .
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۰    
گروهی از محققان دوربینی ساختند که می تواند در عرض یک ثانیه، 10 تریلیون فریم را ضبط کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۵    
چین اتهامات جاسوسی را که وزارت دادگستری آمریکا به یکی از ماموران این کشور زده و بر همین اساس او را بازداشت کرده است، تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۵    
سیاست "اول آمریکا" که توسط دونالد ترامپ پیگیری میشود، علاوه بر پیامدهای آن بر اقتصاد آمریکا بر روی دیگر کشورها نیز تاثیر زیادی گذاشته است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۰    
گزارش های منتشر شده نشان می دهد که هکرها و مجرمان سایبری توانسته اند در 9 ماهه نخست سال جاری 2018 میلادی یک میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده به سرقت ببرند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۰    
تحلیلگر ارشد محصولات اپل برآورد کرد که گوشی ارزان قیمت و مقرون به صرفه آیفون ایکس آر نسبت به آیفون 8 فروش بسیار بهتری خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
بازرگانان پاکستانی بر این عقیده اند که تشدید جنگ تجاری بین آمریکا و چین، باعث رونق صادرات این کشور به آمریکا شده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ملت ما از سختی ها عبور خواهد کرد و اعتبار پول ملی را باز می گرداند. به گزارش ایسنا، محسن رضایی در توییتر خود نوشت: ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
طی چهار ماهه نخست سال جاری بر اساس برآوردهای صورت گرفته میزان قاچاق سیگار دو میلیارد و 120 میلیون نخ و مصرف آن معادل 18 میلیارد و 330 میلیون نخ بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
یک عضو اتاق بازرگانی اظهار داشت: نرخ موجود در بازار براساس واقعیت های اقتصاد ایران نیست و به نوعی خیلی بالاتر از نرخ واقعی است که به نظرم زیر 10 هزار تومان است و این نرخ موجود حبابی بوده و ریشه در ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۰    
جوکو ویدودو گفت زمستان اقتصاد جهانی در حال فرا رسیدن است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۰    
پاکستان اعلام کرد نیاز به دریافت برنامه نجات از صندوق بین المللی پول دارد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۰    
امارات متحده عربی یک طرح اقتصادی به ارزش 101 میلیون دلار در منطقه خودمختار سومالی لند در سومالی افتتاح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۰    
شاخص بیست-100 بورس استانبول در معاملات صبح امروز -جمعه- با افزایش یک درصدی معادل 947.86 واحد در سطح 95,695.39 واحد قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۵    
دو قدرت در بازار گاز طبیعی مایع جهانی یعنی آمریکا به عنوان یک صادرکننده بزرگ و چین به عنوان یک خریدار بزرگ ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۲    
فارس نوشت: دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سخن ترامپ درباره سیطره ایران بر خاورمیانه در مدت 12 دقیقه نشانه عظمت ایران است ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۱    
ایرنا نوشت: رئیس جمهور آمریکا در میانه اتهام خانواده سالاری، آرزوی تصدی کرسی نمایندگی این کشور در سازمان ملل برای دخترش را تکرار کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۰    
در حالی که وزیر خارجه فرانسه وزارت اطلاعات ایران را به دست داشتن در بمب گذاری نشست گروهک مناققین متهم کرده بود، رئیس جمهوری این کشور اظهارات وزیر خود را رد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۰    
صادرات نفت آمریکا با افزایش تولید نفت شیل در منطقه پرمیان باسین، ممکن است تا سال 2020 به 3.9 میلیون بشکه در روز افزایش پیدا کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۰    
یک کارشناس اقتصادی با تأکید بر اینکه مشکلات کشور ایران با پذیرش FATF حل نخواهد شد، گفت: مشکلات کشور ما برمی گردد به مدیریت اقتصادی ما و اصلاحات اقتصادی که باید در اقتصاد ایران صورت بگیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۰    
حدود 28 میلیون مسافر داخلی و خارجی با 230 هزار پرواز در نیمه نخست امسال در فرودگاه های کشور جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 13 و 10 درصد کاهش داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۰    
گزارش ها حاکیست که شهروندان ونزوئلایی باید به منظور پرداخت هزینه صدور و تمدید گذرنامه از ارزدیجیتالی اختصاصی دولت این کشور استفاده کنند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۰    
تیم ملی کره جنوبی در یک دیدار دوستانه مقابل اروگوئه به برتری رسید. به گزارش تابناک ورزشی، در جریان فیفادی های ماه اکتبر و بازی های تیم های ملی در سراسر دنیا ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۰    
نگاهی به وضعیت مشتریان نفتی ایران نشان می دهد که با وجود فشارهای آمریکا و کمتر از یک ماه مانده به موعد تحریم های واشنگتن ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۵    
گروه خودروسازی سایپا خبر برکناری مدیر عامل خود را که از روز گذشته در فضای مجازی انعکاس فراوانی داشت، تایید نکرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۵    
دولت هند به عنوان دومین اقدام طی دو هفته گذشته، امروز جمعه برای جلوگیری از سقوط بیشتر ارزش روپیه در مقابل دلار و همچنین جبران کسری بودجه خود، تعرفه واردات تجهیزات ارتباطی را تا 20 درصد افزایش داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۵    
بعید است دولتی که به جدایی چندده استاندار و معاون وزیر و رئیس سازمان تن داده، حالا زیر بار مخالفت و مقاومت یک رئیس فدراسیون ورزشی و اعضای بازنشسته هیأت رئیسه اش برود ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۲    
تردد پرحجم خودروها در بیشتر محورهای اصلی مازندران سبب شده است تا مسافران و مردم استان در ساعات پایانی تعطیلات آخر هفته با ترافیک سنگین و نیمه سنگین برای بازگشت به خانه مواجه شدند .
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۰    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران گفت: بعد از گذشت 100 سال از استانداردسازی در کشور از استانداردسازی محصولات بومی خود غافل مانده ایم که در سال آینده این مساله باید مورد توجه قرار بگیرد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۰    
به نظر می رسد علی رغم تکذیب های پیاپی گوگل، این شرکت آمریکایی درحال توسعه یک موتور جستجوی اختصاصی با قابلیت سانسور و فیلترینگ هوشمند برای چین است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۰    
دبیر کل کانون بانک های خصوصی و موسسه های اعتباری گفت: عضویت ایران در گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و خروج از فهرست سیاه این نهاد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۰    
یک استاد اقتصاد بین الملل گفت: بالا رفتن قیمت نفت تاثیر زیادی بر روند اقتصاد کشور می گذارد. ما قیمت نفت را 40 دلار برنامه ریزی کرده بودیم اما قیمت نفت امروز معادل صادرات دو میلیون بشکه است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۵    
اخباری در خصوص مسدود شدن حساب دانشجویان ایرانی شاغل در روسیه در شبکه های اجتماعی منتشر شد اما بررسی های میدانی خبرنگار ایرنا در مسکو نشان می دهد که این مساله برای همه دانشجویان رخ نداده و حساب اکثر ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۵    
دادگاه عالی انگلیس روز جمعه با صدور حکمی آخرین مانع را برای آغاز عملیات اکتشاف گاز شیل به روش فراکینگ در منطقه لانکاشر در غرب این کشور برداشت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۵    
در شرایطی که چین و آمریکا از اقتصاد گرفته تا سیاست و عرصه نظامی با یکدیگر رویارویی شدیدی پیدا کرده اند، واشنگتن می گوید صادرات فناوری هسته ای غیرنظامی به چین را متوقف می کند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۵    
بنا بر گزارش سه ماهه بلومبرگ نیوانرژی فاینانس (BNEF)، سرمایه گذاری جهانی روی انرژی های پاک در سه ماهه سوم سال میلادی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش یافت و به 67.8 میلیارد دلار رسید.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۰    
اوپک که در برابر درخواست آمریکا برای بهره برداری کامل از ظرفیت تولید نفت خود مقاومت کرده است، در جدیدترین گزارش ماهانه خود پیش بینی از میزان تقاضا برای نفت در سال 2019 را برای چهارمین بار کاهش داد.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۰    
سازمان های مالی و اعتباری روسیه از افزایش تقاضای کارفرمایان روسی برای باز کردن حساب های غیردلاری برای استفاده در مبادلات خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۰    
طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در سپتامبر سال میلادی جاری با 150 هزار بشکه در روز کاهش نسبت به اوت، به 3 ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۹    
پسر چهارساله ای به دنبال ضرب و شتم توسط خاله اش در نیک آباد جرقویه تسلیم سرنوشت مرگباری شد . به گزارش ایمنا ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرفیت توان داخلی شبکه های اجتماعی بومی 10 برابر افزایش یافته، اظهار کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۵    
در مبادلات روز جمعه بازارهای مالی جهان، دلار در کمترین سطح خود در ماه اکتبر قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۵    
صندوق بین المللی پول هشدار داد حجم بدهی کشورهای جهان با 50 درصد افزایش نسبت به یک دهه اخیر به 182 تریلیون دلار در سال 2017 رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۵    
ایران و هند راه های توسعه همکاری های تخصصی بندری و دریایی و سرمایه گذاری در بندر چابهار را بررسی کردند.