یکشنبه ۲۵ آذرساعت ۰۲:۳۷Dec 2018 16

خبرهای خبرگزاری تابناک 2 آذر 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1397 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1397 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1397 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1397 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۳:۰۵    
فتاوای آیت الله العظمی سیستانی (مدظله) دست دادن سؤال: در کشورهای اروپایی دست دادن به عنوان سلام و درود مطرح است گاهی ترک آن کار به محرومیت و اخراج از کارخانه و مدرسه و امثال آن می کشد ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۳:۵۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: خانواده مامور پلیسی که در پی حادثه تصادف حین ماموریت دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۰    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه ایجاد پزشک مقیم دستاورد بزرگ طرح تحول سلامت است،گفت: افزایش خدمات بیمارستانهای دولتی با اجرایی طرح تحول سلامت کلید خورد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه تحقق رسالت حوزه مرزبانی به بودجه بیشتری نیاز دارد، گفت: افزایش بودجه در سال 98 با توجه به شرایط سیاسی و امنیتی ضروری است.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۰    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کمبود آمبولانس یکی از دغدغه های اساسی شهروندان گرمی است،گفت: راه های نامناسب جاده ای در کنار کمبود آمبولانس ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۰    
احتمال رویارویی ذوب آهن و الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا یعنی حضور دوباره مهدی طارمی در ایران. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۰    
باشگاه استقلال در نظر دارد تا 2 بازیکن جدید و تراز اول برای رقابت با غول های غرب آسیا در لیگ قهرمانان جذب کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۶    
تصاویری از هجوم آمریکایی ها برای خرید اجناس ارزان در جمعه سیاه را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، در خصوص برخی محموله های دارویی جعلی و تقلبی، توضیحاتی ارائه داد و از مردم درخواست کرد، دارو و مکمل های مورد نیاز خود را فقط از داروخانه های مجاز تهیه کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۳    
امروز با فعالیت سامانه بارشی در برخی استان های کشور بارش باران و برف همراه با رعد و برق را خواهیم داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۵    
عبدالعزیز الشطی شمشیرباز کویتی در مسابقات جهانی سوئیس از مصاف مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس امتناع کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۰    
کاپیتان های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی از توافق برای تعویق بازی در صورت فحاشی روی سکوها در جریان این بازی خبر دادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۲    
حرکت سلول های سرطانی در بدن ِ بیمار از الگوهایی شبیه حرکت در بزرگراه پیروی می کند. به گزارش ایسنا، اصلی ترین شیوه مقابله با سرطان جلوگیری از حرکت سلول های سرطانی در بدن بیمار است. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۵    
به مناسبت 100 امین برد بدست آمده توسط کارلوس کی روش در بازیهای ملی، سرمربی تیم ملی پیام زیر را منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش 20 برابری چاپ کتاب پس از انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بی انصافی است اگر پاره ای از اتفاق های قوی که در رهاورد انقلاب اسلامی بوده را به بهانه کاستی ها نادیده ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۲:۵۵    
تارنمای خبری بلومبرگ گزارش داد که چین پس از یک ماه توقف، خرید نفت ایران را از سر می گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۱:۵۰    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران جدول زمان بندی و شیوه دریافت کارت سوخت المثنی را اعلام کرد. به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۱:۴۰    
یک مقام ارشد صنعت نفت هند گفت: به دنبال افزایش صادرات نفت از ایران هستیم؛ ضمن اینکه ایران ظرف 6 ماه 7.74 میلیارد دلار نفت به دهلی نو صادر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۱:۳۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از کاهش نرخ مسکن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بازار مسکن نیز متاثر از بازارهای طلا و ارز کاهش نرخ ها را تجربه می کند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۳:۵۳    
روز جمعه منابع پاکستانی اعلام کردند، در نتیجه حمله به ساختمان کنسولگری چین در بندر کراچی، دست کم دو پلیس پاکستانی کشته و یک مأمور امنیتی زخمی شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۳:۵۰    
آل اسحاق با بیان اینکه علت پایین آمدن ارزش پول ملی عدم تطابق تولید با میزان نقدینگی است، اظهار داشت: باید بین تولید، اشتغال، درآمد و حجم نقدینگی تعادل برقرار باشد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۹    
بارش باران سبب تخریب دیوار های دو منزل در منطقه منبع آب اهواز شد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۹    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: 21 نفر جمعه شب بر اثرحادثه رانندگی در آزاد راه زنجان به سمت تهران در محدوده قزوین مجروح شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۱    
سید یاسر جبراییلی در اینستاگرام نوشت: لیبرال های ایرانی از همان سال نخست پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی ظرفیت خود را به میدان آوردند تا اصل ولایت فقیه وارد قانون اساسی نشود ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۲    
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۱    
وزیر صمت با بیان این که در حوزه تامین ارز برای واردات قطعات لوازم خانگی هیچ مشکلی نداریم گفت: یکی از صنایعی که در دوره تحریم می تواند شکوفاتر شود و به بازارهای صادراتی منطقه راه پیدا کند صنعت لوازم ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۱    
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: سامانه بارشی برف و باران که از امروز /جمعه/ وارد استان شده است تا اواخر وقت فردا در نقاط مختلف این استان فعال می ماند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۰    
برای بیست و سومین بار پیاپی (اسفند سال 96 تاکنون)، خط انتقال آب به استان یزد، حدود ساعت 21 جمعه شب، توسط افراد ناشناس در شرق اصفهان تخریب شد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۸    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد این مرکز طرحی تهیه کرده که به موجب آن یارانه بنزین به تمام ایرانی های دارای کد ملی پرداخت می شود و مردم می توانند از محل این یارانه قبوض و هزینه حمل ونقل خود را ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۷    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با سرگئی لاوروف همتای روسی خود دیدار و گفت: وگو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۴    
منابع مطلع از شروع مجدد بارگیری نفت خام ایران از سوی چین و رفع مسأله نحوه پرداخت های مالی پکن به ایران خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۸    
دادستان بوشهر با اشاره به توقیف یک فروند لنج سعودی در 11 مایلی جنوب غرب جزیره فارسی توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، گفت: کلیه خدمه شناور یادشده با قرار تامین به زندان مرکزی بوشهر معرفی شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۶    
ثبات مدیریت بسیار مهم است مخصوصاً برای ارگان های مهم و بزرگ اهمیت دارد برای اینکه وقتی در سیستم های بزرگ مدیریت تغییر می کند مدیریت های زیرین هم دچار تغییر می شوند و این تعییرات لطمات زیادی به کارکرد ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۴    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتل پسر بچه 10 ساله که روز گذشته این کودک را در شهرستان کارون ربوده بود، در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن حملات تروریستی در پاکستان با خانواده های قربانیان این حملات و ملت و دولت پاکستان ابراز همدردی کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۷    
تیم ملی چهل و سه روز دیگر برای شکستن طلسم چهل و سه ساله در جام ملتهای آسیا به میدان خواهد رفت. جامی که با میزبانی نامهربان به نام امارات و چنگ و دندان هم پیمانش عربستان ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۱    
بر این اساس فرمانداری شهرستان ماهشهر با صدور اطلاعیه ای مدارس نوبت صبح و عصر و کلیه مراکز آموزش ماهشهر و بندرامام خمینی را تعطیل اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۱    
دادستان بوشهر با اشاره به توقیف یک فروند لنج سعودی در 11 مایلی جنوب غرب جزیره فارسی توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، گفت: کلیه خدمه شناور یادشده با قرار تامین به زندان مرکزی بوشهر معرفی شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۷    
فارس نوشت: سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در ادامه برخورد قاطع اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرفان های دروغین و جریان های منحرف در سطح استان ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۹    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای سه روش ثبت نام برای دریافت کارت سوخت را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۸    
جمعی از خانواده های شهدای امنیت با رهبر انقلاب دیدار کردند. به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی اخیراً در دیدار جمعی از خانواده های شهدای امنیت ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۷    
وزیران امور خارجه ایران و ژاپن با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. به گزارش ایسنا، وزیران امور خارجه ایران و ژاپن طی ملاقاتی همراه با ناهار کاری به میزبانی وزیر امور خارجه ژاپن در رم ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۵    
عاون ورزشی باشگاه استقلال از بسته شدن حساب بانکی آبی های پایتخت خبر داد. به گزارش تابناک ورزشی، علی خطیر درباره مسدود شدن حساب بانکی باشگاه استقلال اظهار کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۰    
سرمربی العین امارات پس از رقیب شدن با استقلال در مرحله گروهی اعلام کرد که در سخت ترین گروه قرار گرفتند ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۰    
سعید آذری با اشاره به اقدام صدا و سیما بعد از مشخص شدن قرعه لیگ قهرمانان آسیا و درج نشدن نام ایران مقابل تیم ذوب آهن بر خلاف پرسپولیس و استقلال گفت: در اعتراض به این توهین صدا و سیما ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۷    
مهاجم ایرلندی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از نزدیک به دو هفته غیبت در تمرینات تیمش به ایران بازگشت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۵    
مدافع ماشین سازی با دریافت کارت قرمز مقابل سپاهان دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۱    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۰    
کمیته آمار دولتی جمهوری آذربایجان در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که ایران در فهرست نخست کشورهای مورد علاقه شهروندان این کشور برای سفرهای خارجی قرار دارد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۵    
با گذشت حدود دو ماه از ورودِ بی بازگشت جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی به کنسولگری این کشور در استانبول، کماکان ابعاد هولناک تری از قتل فجیع وی منتشر می شود.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۵    
فولاد در نخستین بازی با هدایت مربی موقت خود عزیز فریسات، موفق شد ناکامی های ایلی استان را فراموش کند ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۰    
وزیر خارجه روسیه گفت، برنامه های آمریکا برای خروج از پیمان منع تسلیحات اتمی میان برد، کوته بینانه و خطرناک است.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۰    
در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم های نفت آبادان و نساجی قائمشهر از ساعت 16:40 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار دو تیم به تساوی یک - یک رضایت ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۷    
به تازگی صورت های مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1397 بیمه معلم منتشر شده که نشان می دهند که اعضای هیأت مدیره این شرکت برای شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 1397 پاداش قابل توجهی دریافت کرده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته است، مذاکرات سیاسی میان اتحادیه اروپا و ترکیه مثبت، سازنده و کافی بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
وزیر خارجه چین در واکنش به حمله صبح امروز(جمعه) به کنسولگری این کشور در کراچی، از مقامات پاکستان خواست تا جلوی تکرار چنین حملاتی را بگیرند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفته است، آنکارا شاید اگر پیشنهاد خوبی دریافت کند در کنار اس-400 روسیه موشک های پاتریوت آمریکارا نیز بخرد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
قطع بدموقع بازی و اعلام پایان مسابقه باعث ایجاد جنجال در دیدار ماشین سازی و سپاهان شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
اکبر آفاق هافبک نفتی ها در این مسابقه یک گل زیبا و استثنایی به ثمر رساند و تیمش را فاتح نبرد شش امتیازی هفته کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
منابع مطلع از دیدار وزرای خارجه روسیه و اردن خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۰    
تیم پایین جدولی ماشین سازی با مربی متحول کننده خود توانست سپاهان پر مهره و مدعی را متوقف کند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۰    
رابطه سریال بازی تاج و تخت با مهدی تاج و حاشیه های بازنشستگی اش، ترکیب شوخی بود که شبکه ورزش با رئیس فدراسیون فوتبال و همکارانش داشت ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۰    
سازمان ملل از آمادگی خود برای نظارت بر مدیریت بندر الحدیده یمن خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۰    
امارات امروز (جمعه) اعلام کرد که یک دانشجوی جوان انگلیسی که به اتهام جاسوسی به حبس ابد محکوم شده، پس از درخواست عفو از سوی خانواده اش ممکن است آزاد شود.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۰    
بر اثر انفجار در یک مسجد واقع در ولایت خوست در شرق افغانستان دستکم 26 تن کشته و 50 نفر دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهوری آمریکا گفته است که ایالات متحده در "مذاکرات صلحی بسیار قوی" در افغانستان است اما به این مساله اذعان کرده که نمی داند این مذاکرات موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۵    
برنامه تیم ملی فوتبال ایران برای اماده سازی نهایی جهت شرکت در جام ملت های 2019 اعلام شد. به گزارش تابناک ورزشی، کمتر از یک ماه و نیم دیگر ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۵    
براساس گزارش وزارت خارجه آمریکا، روزنامه نگار مقتول و مخالف سعودی به خاطر انتقاد از رئیس جمهوری آمریکا مربوط به اواخر 2016 از سوی عربستان از حضور در رسانه ها منع شده بود.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۰    
وزارت خارجه فرانسه اسامی این 18 تن را اعلام نکرده اما در بیانیه ای گفت که این اقدام در راستای فعالیت های انجام شده از سوی سایر شرکای اروپایی به ویژه آلمان است.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرد تلاش برای تخریب و نابودی یمن ضرورتی برای حمایت آمریکا از اسرائیل است.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۵    
رئیس جمهوری آمریکا به نیروهای ارتش این کشور مستقر در مرز با مکزیک اختیار داده تا در صورت لزوم از سلاح کشنده علیه مهاجران استفاده کنند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۵    
فلسطینیان ساکن نوار غزه خود را برای شرکت در سی و پنجمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در مرزهای این باریکه آماده می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۵    
نخست وزیر اسپانیا با رئیس جمهوری کوبا درباره تعمیق روابط دو جانبه سیاسی توافق کرد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۷    
بارش باران در مناطق مختلف شهر اهواز موجب آبگرفتگی معابر شد. تصاویری از این آبگرفتگی که به اتفاقی تکراری پس از هر باران در اغلب شهرها تبدیل شده را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۵    
مستند مسروقه به کارگردانی محمد کارت یکی از معدود آثاری است که به صورت جامع به بررسی روند سرقت ها از ابتدا تا انتها پرداخته است ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۴    
نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه از درگیری هایی که میان روسیه و آمریکا در سوریه رخ داده است، پرده برداشت.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۳    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه از نجات دو جوان گرفتار در کوه چرخی این شهرستان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۲    
معاون شورای عالی فضای مجازی گفت: ابزار های فضای مجازی در حقیقت استعمار نوین است. دیگر برای چپاول کشور ها نیازی به ناو و سرباز نیست، بلکه با این پلتفرم ها به سادگی این امر ممکن خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۰    
حجت الاسلام محمد تقی رهبر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان اظهار داشت: خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می کنم ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۵    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح اصلاح قانون صدور چک گفت: در این قانون چک های متفاوتی مورد اشاره قرار گرفته ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۰    
طرح این بحث از سوی امریکا و برخی کشورهای اروپایی مثل فرانسه که برای جلوگیری از یک منازعه دیگر در منطقه باید به توافق هسته ای بهتری با ایران با محوریت مسائل موشکی و تغییر رفتار منطقه ای این کشور رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۰    
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش دارد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مدیرانی که چندین پست دارند، به دلیل جا ماندن از تمامی مسئولیت های خود باعث عدم تحقق قانون و برنامه ها در بخش های مختلف می شوند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۰    
رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: بارها مقام معظم رهبری در مواضعشان به نقش وحدت و همگرایی در جهان اسلام و در کشور تاکید کرده اند و این موضوع را به یک استراتژی دائمی برای جمهوری اسلامی ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۰    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: یک مدیر هراندازه که شایسته و توانمند باشد، نمی تواند عملا در چندین سمت نقش خود را به درستی ایفا کند و این ظلم به جوانان و ظلم به کشور است.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۵    
رئیس جمهور سابق عراق برای شرکت در سی ودومین اجلاس بین المللی وجدت اسلامی وارد تهران شد.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی از لزوم اصلاح وام خرید مسکن سخن گفت اما به جزئیات آن اشاره ای نکرد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۲    
وزیر امور خارجه تاجیکستان گفت: در جریان شورش زندان خجند 21 نفر شورشگر که به طور عمده به اتهام عضویت در سازمان تروریستی داعش محکوم به حبس شده بودند، کشته شدند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۳    
اجرای سراسری طرح کاهش آلودگی هوای شهر در سطح تهران که به طرح کاهش معروف است، سرانجام از فردا در سراسر پایتخت اجرایی می شود.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۰    
فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن در سخنانی از اعلام آمادگی انصارالله برای صلح میان طرف های درگیر در این کشور خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۰    
در حالی که خبر حمله به کنسولگری چین در کراچی تبدیل به تیتر اول رسانه های جهان شده است یک انفجار تروریستی در خیبرپختونخوا 30 کشته برجای گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۳    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیجیان شمشیرهای الهی در مقابل دشمنان هستند گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۱    
صبح امروز سه تروریست انتحاری قصد ورود به کنسولگری چین در کراچی را داشتند که با اقدام به موقع نیروهای امنیتی پاکستان به هلاکت رسیدند.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۶    
امام جمعه مشهد گفت: اکنون قریب چند ماه است که آمریکا از برجام خارج شده و اروپا شما را بازی می دهد و تا امروز یک قدم هم برنداشته است. دشمن را بشناسید و بسیجی وار در این مملکت مدیریت کنید.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 200 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 11 هزار و 350 تومان رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۰    
چند سالی است مالیات بر ارزش افزوده وارد زندگی مردم شده، دیگر تنها اقشار و اصناف خاصی مودی مالیات نیستند؛ بلکه کل افراد جامعه به نوعی درگیر مسائل مالیاتی، پرداخت و دریافت آن هستند. ...