شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 30 دی 1398 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1398 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1398 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1398 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1398 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1398 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1398 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1398 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1398 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 1 دی 1398 خبرگزاری تابناک 2 دی 1398 خبرگزاری تابناک 3 دی 1398 خبرگزاری تابناک 4 دی 1398 خبرگزاری تابناک 5 دی 1398 خبرگزاری تابناک 6 دی 1398 خبرگزاری تابناک 7 دی 1398 خبرگزاری تابناک 8 دی 1398 خبرگزاری تابناک 9 دی 1398 خبرگزاری تابناک 10 دی 1398 خبرگزاری تابناک 11 دی 1398 خبرگزاری تابناک 12 دی 1398 خبرگزاری تابناک 13 دی 1398 خبرگزاری تابناک 14 دی 1398 خبرگزاری تابناک 15 دی 1398 خبرگزاری تابناک 16 دی 1398 خبرگزاری تابناک 17 دی 1398 خبرگزاری تابناک 18 دی 1398 خبرگزاری تابناک 19 دی 1398 خبرگزاری تابناک 20 دی 1398 خبرگزاری تابناک 21 دی 1398 خبرگزاری تابناک 22 دی 1398 خبرگزاری تابناک 23 دی 1398 خبرگزاری تابناک 24 دی 1398 خبرگزاری تابناک 25 دی 1398 خبرگزاری تابناک 26 دی 1398 خبرگزاری تابناک 27 دی 1398 خبرگزاری تابناک 28 دی 1398 خبرگزاری تابناک 29 دی 1398 خبرگزاری تابناک 30 دی 1398 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد خودرو ها از 5 لغایت 29 اسفند ماه به طور رسمی آغاز می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۴    
مجمع جهانی اقتصاد، امسال برای پنجاهمین سال پیاپی در سوئیس برگزار می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۱    
رشته کوه های طولانی، یخچال های طبیعی، رودها، دریاچه ها و قله های بلندی که بعضی از آنها کوه های آتشفشانی اند اصلی ترین مشخصات سرزمین آلاسکا است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۵    
سرمربی پیشین تیم ملی می گوید برای قبول هدایت این تیم با او صحبتی نشده است. به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی که بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برای پیگیری مطالبات خود برای دوران حضورش در سایپا در کمیته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۰    
فرزانه فصیحی، قهرمان و رکورددار دوی 60 متر ایران در مسابقات داخل سالن بلگراد صربستان با ثبت زمان 7.29 ثانیه ضمن کسب عنوان نخست این رقابت، بار دیگر رکورد جدیدی در این ماده به ثبت رساند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۲    
کتاب برگزیده داستان های مثنوی مولانا از مجموعه قصه های خوب برای بچه های خوب به زبان قزاقی منتشر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۲    
در آستانه عید نوروز 99 هستیم و تا پایان سال جاری، دیگر چیزی باقی نمانده است. اگر تصمیم دارید تا سال 99 را متفاوت تر از هر سال دیگری آغاز کنید و تعطیلات نوروز خود را در یک کشور خارجی با هزینه بسیار کم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۵    
مرد جوان که به قصد ضرر و زیان به یک شرکت بازرگانی در فضای مجازی مطالب کذب درباره آن منتشر می کرد توسط پلیس فتای پایتخت دستگیر شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۵    
هر فرصتی برای با مردم بودن و در کنار آنان بودن، غنیمتی است که باید با شوق به سویش شتافت. شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران باور دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۵    
مسی به صورت میانگین در هر بازی یک گل برای بارسا به ثمر رسانده است. به گزارش تابناک ورزشی، بارسا در دهه اخیر با وجود تغییرات عمده در راس مدیریت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارق محل دپوی سیم و کابل به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال دستگیر شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۹    
آن متنی که در صفحه اش قرار داده را خانم علیزاده حتی نمی تواند از رویش یکبار بخواند چه برسد که خودش نوشته باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۳    
در ادامه موج تغییر تابعیت ورزشکاران ایرانی بار دیگر حرف از تکواندو است و شنیده می شود عضو پیشین تیم ملی تکواندو ایران تابعیت بلغارستان را دریافت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۶    
آبشار سمیرم با ارتفاع 35 متر در 4 کیلومتری شرق سمیرم و در 160 کیلومتری جنوب اصفهان، در اعماق تنگه ای به همین نام با دیواره های سنگی واقع شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۱    
چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟ ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ تا طراحی استراتژی و اجرای کمپین های رپورتاژ آگهی همراه برند ها و استارت آپ های پرطرفدار است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۰    
مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی برای بار سوم تمدید شده است و داوطلبان یکشنبه 6 بهمن می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
مقامات پاراگوئه اعلام کردند که 75 متهم در زندان این کشور از طریق حفر تونل فرار کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
تاکنون مبلغ سه میلیارد و 400میلیون تومان به حساب مددجویان آسیب دیده از سیل واریز شده است که در روزهای آتی مبالغ دیگری هم افزوده خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۳    
در میان این بازیکنان، کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتنی حضور دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
تیم ملی هندبال ایران در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برابر کویت به برتری رسید. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
بارش برف و برودت هوا سبب تعطیلی مدارس شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی فردا، سه شنبه یکم بهمن ماه شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۱    
نحوه شکایت داوطلبان احراز صلاحیت نشده انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری اعلام شد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۷    
در مجموع 267 نمونه خون داشتیم که از بستگان جان باختگان گرفتیم و در دو روز از زمان سقوط هواپیما معاینه اجساد و نمونه برداری را به پایان رساندیم که مایه تعجب تیم اوکراینی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۰    
معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت: در سه سال گذشته 5 پروژه بزرگ ریلی را افتتاح کرده و در سال 99 هم برای افتتاح دو پروژه دیگر برنامه ریزی کرده ایم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۹    
فراخوان جذب اعضای هیات علمی از 22 بهمن ماه آغاز می شود و ثبت نام در این فراخوان تا سوم اسفند ادامه دارد،
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۴:۲۷    
حزب راستگرای نروژ به دلیل اختلاف نظر با دولت ائتلافی بر سر بازگرداندن یک زن عضو داعش کناره گیری خود را از دولت اعلام کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۴:۱۶    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف کلاهبرداری تحت عنوان استخدام افراد به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۴:۱۲    
یک مقام امنیتی عراق اعلام کرد: 100 نفر از معترضان عراقی در خیابان و پل محمد قاسم در مرکز بغداد دچار مصدومیت شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۴:۱۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: در پی حضور سفیر انگلیس در یک تجمع غیرقانونی به او تذکر جدی داده شد که از تکرار این رفتار در ایران اجتناب کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۴:۰۸    
یک روزنامه انگلیسی به استناد گفته چند مقام امنیتی جزئیات جدیدی را درباره سرکرده جدید داعش منتشر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۴:۰۳    
ایران یک بار در سال 2007 تجربه ورود به لیست سیاه FATF را دارد. در آن دوره فشار های اقتصادی به حدی رسید که پس از گذشت زمانی کوتاه دولت وقت به همراهی سایر نهاد های مرتبط به دنبال مقدمات خروج از این ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۳:۵۰    
رئیس جمهور لایحه نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی را پس از تصویب در جلسه 19 آبان 1398 هیئت دولت، برای طی مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۳:۴۶    
دموکرات های مجلس نمایندگان ایالات متحده به طور رسمی به متن دعوی وکلای رئیس جمهوری این کشور در رابطه با دادگاه استیضاح واکنش نشان دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۳:۴۳    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیسیون طرح معافیت یکی از فرزندان ذکور خانواده هایی که اهدای عضو در اثر مرگ مغزی دارند، تصویب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۳:۳۹    
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری نوشت: دولت آمریکا با خطر فزاینده استیضاح در سنا روبه رو است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۲:۱۳    
هزاران نفر از هواداران حمل آزادانه سلاح امروز - دوشنبه- در شهر ریچموند در ایالت ویرجینیا دست به تجمع زدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۲:۱۱    
رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان ایالات متحده، به اظهارات رئیس جمهوری این کشور مبنی بر حضور شاهد در دادگاه استیضاحش واکنش نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۲:۱۰    
رماندهی عملیات بغداد در بیانیه ای از تلاش های مشارکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز که نیروهای امنیتی را در باز کردن مسیرها و ممانعت از بستن آنها کمک کردند، قدردانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۷    
با تصویب هیئت وزیران مبلغ 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود و کارمزد چهار درصد) با راهبری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک های عامل با معرفی سازمان امور عشایر ایران بین ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۰    
وزرای دفاع روسیه و ترکیه امروز (دوشنبه) تماس تلفنی برقرار کرده و به گفت وگو درباره وضعیت در خاورمیانه و شمال آفریقا پرداختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) با سفیر جدید آمریکا در این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۰    
نظرسنجی جدید پایگاه گالوپ نشان می دهد، چند روز مانده به آغاز محاکمه استیضاح ترامپ در مجلس سنا، 44 درصد از آمریکایی ها عملکرد رئیس جمهوری آمریکا را تایید کردند اما 46 درصد از آمریکایی ها می خواهند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۱:۵۷    
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و فرستاده ویژه رییس جمهور با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین ملاقات و پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی را به وی تسلیم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۱:۵۵    
کاخ کرملین امروز (دوشنبه) اعلام کرد، رئیس جمهوری روسیه در جریان هفتاد و پنجمین سالگرد هولوکاست که 27 ژانویه (7 بهمن) در سرزمین های اشغالی برگزار خواهد شد، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۱:۵۵    
گروهی از وکلای انگلیسی با تنظیم شکایتی از فرماندهی پلیس مبارزه با تروریسم این کشور خواستند حکم بازداشت عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر را به اتهام شکنجه و قتل صادر کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۱:۵۴    
درست یک روز پیش از آغاز رسمی محاکمه استیضاح ترامپ در مجلس سنا، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) از دموکرات های کنگره به خاطر عدم رعایت عدالت در روند استیضاح شدیدا انتقاد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۱:۵۰    
آمریکا و ایادی آن در عراق از فراخوان مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق و رهبران گروه های مقاومت برای تظاهرات میلیونی روز جمعه در محکومیت اشغال عراق توسط آمریکا خشمگین شده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۱:۴۵    
رئیس جمهوری ترکیه امروز دوشنبه با بیان اینکه کشورش هنوز نیرویی به لیبی اعزام نکرده است، گفت تنها مشاوران نظامی ترکیه اکنون در آنجا به سر می برند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۱:۴۵    
درپی شدت گرفتن تظاهرات مردمی لبنان، نخست وزیر موقت این کشور از طولانی شدن روند تشکیل دولت جدید انتقاد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۳    
سازمان هواپیمایی کشوری دومین گزارش مقدماتی بررسی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی را منتشر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۹    
عضو ارشد شورای سیاسی جنبش انصارالله ضمن نپذیرفتن مسئولیت حمله موشکی به مواضع نظامی نیرو های دولت مستعفی یمن در مأرب گفت که اگر ما آن را انجام می دادیم، یقینا آن را علنی اعلام می کردیم .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی موضوع حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر بعد از سقوط هواپیمای اوکراینی گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۲    
یک پایگاه خبری عراقی مدعی شد که رئیس جمهور این کشور امشب محمد علاوی را به عنوان نخست وزیر عراق معرفی خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر بعد از سقوط هواپیمای اوکراینی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنانی گفت که این رژیم با کشور هایی در ارتباط است که در خواب هم نمیدیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۹    
دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد وزیر راه ایران که با هدف بحث در مورد هواپیمای سانحه دیده اوکراینی به کی یف رفته، امروز با رئیس جمهور اوکراین دیدار کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۵    
فوتبال امارات که در رده های سنی مختلف یک روند نزولی را نسبت به سال های قبل طی می کند، در آستانه تغییری بزرگ در تیم ملی قرار گرفته است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
4 باشگاه ایران در لیگ قهرمانان آسیا با رد پیشنهاد جدید AFC اعلام کردند که فقط در ایران از حریفان خود میزبانی خواهند کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۵    
علی ربیعی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در توئیتر اعلام کرد که مسئله حذف میزبانی تیم های ایرانی در هیات دولت بررسی شده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
محمد قاضی به شهرخودرو مشهد پیوست. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان، در ادامه فعالیت باشگاه شهرخودرو در نقل وانتقالات زمستانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۴    
رییس بنیاد مستضعفان با بیان این که خواهشمندم هر بحثی مانع ساخت پلاسکو نشود، گفت: اگر مانعی نباشد دور از دسترس نیست که نیمه دوم سال آینده (1399) پلاسکو ساخته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره ارقامی که توسط محمدجواد ظریف به عنوان بودجه نظامی ایران ذکر شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۴    
رئیس شورای ائتلاف نیر های انقلاب گفت: نفی تصمیم گیری از بالا به پایین و دخالت دادن مردم تا حد امکان در تهیه فهرست و تعیین نامزد ها مواردی است که قرار است نیرو های شورای ائتلاف نیرو های انقلاب بر اساس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۱    
شهردار تهران با بیان اینکه وضعیت تجهیزات در اختیار سازمان آتش نشانی با قبل از پلاسکو قابل قیاس نیست گفت: اکنون سه هزار ساختمان ناایمن توسط آتش نشانی شناسایی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۹    
سفیر یمن در تهران با حضور در منزل شهید سلیمانی با اعضای خانواده وی ابراز همدردی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۸    
استاندار تهران گفت: در نمازجمعه هفته پیش که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد، یک میلیون و 800 هزار نفر از تهرانی ها شرکت کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۱    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۱    
در این ویدیو قاچاق مورچه خوارهای پولک دار در جنوب شرقی آسیا را می بینید که به نوعی بازسازی شده است. تجارت قاچاق این موجودات گونه آنها را به انقراض کشانده است ولی همچنان توسط صیادان شکار میشوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
بسیاری تصور می کنند هیچ مخلوقی در دنیا نیست که عمر جاویدان داشته باشد اما این باور چندان درست نیست و برخی موجودات زمین بر اثر کهولت سن نمی میرند. نگاهی به پنج موجود عملاً نامیرا و دلایل نامیرایی شان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۰    
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که سه کشور اروپایی عضو برجام تاکید دارند که راه اندازی مکانیسم حل اختلاف در این توافق برای حفظ آن و قصد جایگزین کردن برجام ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۷    
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم اخیر شرکت گل گهر توسط آمریکا تاثیری در پویایی و روند رو به پیشرفت صنعت و معدن در منطقه گل گهر سیرجان نخواهد داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۴    
همزمان با سومین سالگرد حادثه پلاسکو، مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان با حضور خانواده هایشان و فتاح رییس بنیاد مستضعفان و نیز رییس سازمان آتش نشانی برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۲    
یکی از سخنگویان اتحادیه اروپا اعلام کرد، گزارشات رسانه ای درباره کاهش چشمگیر کمک های مالی اتحادیه اروپا به ترکیه کاملا نادرست و گمراه کننده هستند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از روند مدیریتی کشور طی سالیان گذشته، گفت: ما در گذشته کادرسازی و جوان گرایی نداشتیم و در واقع در این زمینه کوتاهی کردیم که باید در انتخابات پیش رو و همچنین ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۱    
در میان آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت، تنها یکی را مرگ خاموش نام نهاده اند؛ مسمومیت ناشی از استنشاق گاز بی رنگ و بوی منوکسید کربن که به گواه آمار، در هر 126 فرد مسموم شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۸    
امروز مطالبی همچون دلار 12 هزار تومانی در آخرین روز دیماه، چراغ سبز بانکی ها با انتشار اخبار مثبت، افزایش سرمایه در وسینا تایید شد، شاخص بورس نیاز به استراحت دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۰    
عضو انجمن اقتصاددانان ایران معتقد است: افزایش سهم مالیات در اقتصاد در شرایط فعلی در کوتاه مدت نه ممکن است و نه مطلوب. در شرایط فعلی هر گونه افزایش نرخ مالیات به تولید ناخالص داخلی ضربه می زند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۱    
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت فرزند ماموستا حاج ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه را به ایشان تسلیت گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۷    
وزیر کشور گفت: برخی افراد در داخل کشور پس از تولید کیک درون آن قرص می گذاشتند و از آن فیلم می گرفتند. عده ای هم این کار را برای سرگرمی انجام می دادند که تعدادی از آنان بازداشت شده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۱    
رصد خانه تابناک ؛ خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۵    
وزیر امور اقتصاد و دارایی از رشد وزنی 20 درصدی صادرات غیرنفتی در ده ماه امسال خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۵    
منتقدان شکارفروشی با حضور در نشستی در دفتر فرماندهی یگان محیط زیست با بیان اینکه فروش مجوز شکار به اتباع خارجی هیچ گونه توجیهی ندارد تخصیص پروانه شکار به اتباع خارجی را مصداق ترجیح منافع سوداگران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۵    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر آمار اقتصادی مطلوب آمریکا که ریسک پذیری سرمایه گذاران را تقویت کرد، از صعود بازماند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۵    
موسسه "امریکن اینترپرایز" در گزارشی به بررسی میزان سرمایه گذاری چین در کشورهای مختلف پرداخت. به گزارش ایسنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۰    
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازارجهانی تحت تاثیر تعطیلی دو پایگاه بزرگ تولید نفت در لیبی، به بالاترین حد در بیش از دو هفته گذشته افزایش پیدا کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۹    
گروه حقوقی تخصصی وکیل سایبری/ جهانی که امروز ما در آن زندگی می کنیم، همزمان دو دنیای متفاوت از یکدیگر را با انبوهی از تعاملات و رفتارها و نیز با همه شباهت ها و تفاوت های آشکار آن ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۲    
هایپراستار یازدهمین سال فعالیت خود، در ایران را جشن می گیرد. به همین مناسبت کمپینی با جوایز متنوع ارزنده برای مشتریان خود در نظر گرفته است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۵    
این پیمانه تیتر هایی همچون افت شاخص کل بورس، سهام آسیا رشد کرد، نبض طلا در بازار جهانی فلزات گران بها، افزایش قیمت نفت به بالاترین حد در دو هفته گذشته، سلطان قاچاق سوخت بازداشت شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
مدیرعاملان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می گویند مسئولان فوتبال ایران درخواست کرده اند که برای حل مشکل میزبانی تیم های ایرانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۰    
پیرو دستور رهبر انقلاب، رئیس قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای تاکید کرد، هرگونه فعالیت در زمینه صوت و تصویر فراگیر را صرفاً در صورت اخذ مجوز از صداوسیما مجاز دانست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۵    
بلفاروپلاستی، معمولا به قصد زیبایی انجام می شود و در صورتی که شما نیز قصد انجام این نوع عمل زیبایی، را داشته باشید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۵    
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ایران امن نبود، قطعا بعد از تعطیلات بر نمی گشتم. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۵    
علی دایی نسبت به شایعه سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی، پس از جلسه 4 نماینده باشگاه های فوتبال ایران به همراه رئیس فدراسیون برای تصمیم گیری حضور در لیگ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۰    
تنها هشت کشور در قاره آفریقا افراد میلیاردر دارند. به گزارش ایسنا به نقل از فوربس، اگرچه هنوز هم بخش بزرگی از جمعیت ساکن کشورهای آفریقایی با فقر دست و پنجه نرم می کنند اما تا پایان سال 2019 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۹    
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی درباره سردار شهید سلیمانی گفت: نکته ای که کمتر مورد توجه قرار گرفته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۵    
بانک های ایرانی تا آبان امسال حدود 321 میلیون کارت بانکی صادر کرده اند. به گزارش ایسنا، در حال حاضر نزدیک به تمامی افرادی که اقدام به باز کردن یک حساب در بانک ها می کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۵    
بنیاد "آکسفام" اعلام کرد که 2153 میلیاردر در جهان زندگی می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۰    
اظهارات محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان پیرامون خروج احتمالی ایران از NPT یا همان پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای، بازتاب گسترده ای در جهان به همراه داشت ...