دوشنبه ۰۵ خردادساعت ۱۸:۲۹May 2020 25

خبرهای خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1399 - tabnak.ir

 
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۵۸    
به دلیل تعطیلات آخر هفته و عید سعید فطر، اتوبان تهران در نزدیکی ورودی شهر کرج با ترافیک و ازدحام سنگین اتومبیل مسافران روبرو شده است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۰    
در سی و پنجمین طرح رعد که توسط پلیس تهران برگزار شد فردی به دام افتاد که در تهران کباب با گوشت خوک به مردم می فروخت. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۶    
آیت الله جوادی آملی، از مراجع تقلید شیعیان در پیامی از خدمات علی لاریجانی در مسند رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۰    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سه نفر عامل آدم ربایی و نجات مرد 27 ساله در شهرستان گناوه خبر داد. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۸    
دستگیری هکر 2 هزار و 300 حساب بانکیفرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری هکر سایبری که با تبلیغ برنامه ای جعلی، 2 هزار و 300 اطلاعات حساب بانکی را سرقت کرده بود، خبر داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ثبت نام طرح واردات خودروهای سنگین با عمر کمتر از سه سال از شنبه سوم خرداد آغاز می شود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۸    
در پی شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان های چابهار و ایرانشهر، وضعیت این دو شهرستان قرمز اعلام شد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۶    
بیشتر شاخص های بورسی مهم جهان قرمزپوش شدند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۵    
بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت و برداشت نقدی تغییر کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۰    
گروه صنعتی ایران خودرو در دومین ماه سال 99 موفق شد با تولید 51 هزار و 455 دستگاه خودرو از عدد تولید اردیبهشت سال گذشته عبور کند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۰    
خبر اعزام نفتکش های ایرانی به ونزوئلا به خبر داغ این روزهای رسانه های داخلی و خارجی تبدیل شده است. ایران در قبال دریافت طلا ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۴    
مسلم فائق نیا، مسئول مرکز روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داده در تصادف پراید با یک سگ در کیلومتر 15 جاده سبزوار- داورزن راننده و سه نفر دیگر زخمی شدند اما با ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۰    
معاون کل وزارت بهداشت، از هموطنان خواست در تعطیلات پیش رو در خانه بمانند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۷    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از غرق شدن یک پیرمرد قزوینی براثر سقوط در کانال روستای نظام آباد از توابع شهرستان قزوین خبر داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۱    
شهرداد روحانی پس از چهار سال حضور در ارکستر سمفونیک تهران از این مجموعه کنار گذاشته شد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۶    
معاون رئیس جمهور بیان کرد: قم بهترین استان کشور در مقابله با کرونا بود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۴:۰۱    
به گزارش فاکس نیوز، مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا امروز پنج شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که فردا جمعه 22 می (دوم خردادماه) کاخ سفید اعلامیه ای رسمی برای کشور های امضاکننده معاهده آسمان های باز ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۴:۰۰    
غول هوافضای انگلیس، رولزرویس، اعلام کرد برای بقا در بحران کرونا که بازارهوانوردی را با رکود سنگینی مواجه کرده است، 9000 نفر از نیروی کار خود را برکنار می کند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۴:۰۰    
نتایج بررسی های صورت گرفته توسط یک مؤسسه پژوهشی در انگلیس نشان می دهد که اعتبار و محبوبیت دولت آمریکا در افکار عمومی انگلستان از زمان شیوع ویروس کرونا (کووید-19) 13 درصد کاهش یافته است. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۴:۰۰    
سخنگوی سهام عدالت گفت: امکان فروش فقط 30 درصد سهام عدالت از دهم خرداد فراهم شده، اما نگهداری این سهام در بلند مدت به صرفه تر است. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۳:۵۰    
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون گفت: به خاطر کرونا و متوقف شدن صادرات محصولات کشاورزی، حدود 150 هزار تن پسته صادراتی امسال روی دست کشاورزان مانده است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۳:۴۰    
صاحبان سهام عدالتی که قصد فروش بخشی از سهام خود را دارند از روز سه شنبه - 6 خردادماه امسال- می توانند با مراجعه به بانکی که حساب دریافت سود سهام عدالت در آن دارند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۳:۰۹    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قانون مقابله با اقدامات خصمانه اسرائیل علیه صلح و امنیت را که در قالب طرح دو فوریتی در روز دوشنبه 29 اردیبهشت از سوی نمایندگان مصوب و در تاریخ 31 اردیبهشت ماه از ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۳:۰۷    
صائب عریقات ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) امروز پنجشنبه از توقف همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با آمریکایی ها خبر داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۲:۳۰    
رئیس جمهوری در آستانه روز جهانی قدس، با تأکید بر اصل تغییرناپذیر "قدس پایتخت فلسطین"، گفت: برگزاری مراسم حمایت از ملت مظلوم فلسطین، در آخرین جمعه هر ماه رمضان ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۱:۵۵    
یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفته اطلاعی از برنامه های این کشور برای توقیف نفت کش های ایران در مسیر حرکت به سمت ونزوئلا ندارد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۱:۵۲    
سازمان مبارزه با تروریسم عراق از انهدام یک باند عناصر داعش خبر داد که برای انجام عملیات تروریستی علیه شهروندان در روز های آخر ماه مبارک رمضان آماده شده بود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۱:۵۰    
حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان گزینه ریاست مجلس یازدهم معرفی شد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۱:۴۹    
رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که روز قدس نیرویی برای فشار بر حکومت هاست تا برای توقف زورگویی و تعرض های رژیم صهیونیستی تلاش کنند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۱:۴۸    
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد که قدس همچنان قلب خونین جهان آزاده و مظلوم است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۱:۴۶    
استاندار تهران از کاهش تعداد فوتی های ناشی از کووید 19 خبر داد و افزود: روزانه در استان تهران 10 نفر فوتی ناشی از کووید 19 داریم.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۵    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری سارقی خبر داد که به قصد خرید خودرو و موتورسیکلت اعتماد فروشندگان را به خود جلب و مرتکب سرقت می شد. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۵    
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار خودرو طی عملیات تعقیب و گریز خبر داد. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۴۰    
دکتر علیرضا زالی در گفت وگویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت بیماران در شهر تهران، گفت: در طول 24 ساعت گذشته تعداد بیماران جدید بستری با تشخیص کرونا 150 مورد در بخش های عادی و 68 مورد در بخش های ویژه ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۳۹    
به گزارش رویترز، چین در جلسه سالانه پارلمان این کشور که به مدت هفت روز (تا تاریخ 28 مه) به طول می انجامد، به تدوین و تصویب قانون پیشنهادی امنیت ملی در هنگ کنگ خواهد پرداخت.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا امروز تأیید کرد که از معاهده آسمان باز خارج خواهد شد و احتمالاً توافقی دیگر را جایگزین آن خواهد کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص درگذشت مرحوم بهنام بهرامی طاقانکی در سوئیس از ادامه پیگیری ها با مقامات سوئیس درباره علت مرگ متوفی خبر داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۴۰    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۲۵    
وزیر خارجه خطاب به پامپئو و برخی از کشور های اروپایی تصریح کرد: فلسطینی ها نباید هزینه جنایات و یا احساس گناه شما را بپردازند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۲۳    
با وجود تلاش های مسئولین اسرائیل برای سرپوش نهادن بر حجم خسارت های اولیه در جریان تهاجم سایبری که همچنان نیز در حال انجام است ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۱۹    
معاون اول رییس جمهوری در مکالمه ای تلفنی با نخست وزیر عراق با تاکید بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی در بهبود و تقویت مناسبات با کشور های همسایه به خصوص عراق ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۱۷    
رئیس پلیس فتای استان زنجان به تازه وارد های بورسی در ارتباط با کلاهبرداری این بخش هشدار داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۱۶    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز در روز های پنجم، ششم و نهم خردادماه از ساعت 13 از رودهن به سمت آمل مسدود و از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۱۵    
امروز مطالبی همچون برای خرید سهام دولت چه کار کنیم؟بورس در دومین ماه سال چقدر بازدهی داشت؟، 131 شرکت چقدر سود و زیان دادند، واکنش همتی به گرانی دلار در بازار ارز ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۱۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستان و بلوچستان گفت: ایرانشهر و چابهار دو کانون فعال ویروس کرونا بشمار می روند و البته تمام مناطق حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مثبت و شهروندان ملزم به ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۱:۲۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۴۵    
بازار ارز در آخرین روز هفته، با ثبات نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی همراه شد. در بازار نیمه تعطیل امروز، شاخص ارزی در معاملات آزاد، همچنان به نوسان در میانه کانال هفده هزار تومانی ادامه داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۹    
نکته قابل توجه تر هم اعلام آمادگی حدود 50 نفر دیگر از منتخبان اصولگرای راه یافته به مجلس یازدهم برای نشستن بر 9 کرسی دیگر عضویت در هیات رئیسه است که کار سخت فراکسیون انقلاب اسلامی را در هفته آتی و تا ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۹    
موسسه تحقیقات انگلیسی آکسفورد اکونومیکس در ادامه گزارش های خود از انتخابات 2020 آمریکا عنوان کرده است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری، شکست سختی خواهد خورد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۰    
نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در پیامی تصاویری به زبان فارسی سخن گفت و از ایران بابت فروش بنزین به ونزوئلا تشکر کرد ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۳    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۷    
اما اولین توصیه ایشان به جوانانی که باید آینده کشور را به دست بگیرند؛ بسیار مهم است و می توان آن را تاکید بر جلوگیری از انحرافاتی که بعضا در این سال ها از ناحیه انجام اختلاس ها، رفتارهای اشتباه ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۹    
با توجه به شیوع کرونا ویروس در جهان زندگی عموم مردم در کل کشور ها شکل جدیدی به خود گرفته است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۷    
نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در پیامی تصاویری به زبان فارسی سخن گفت و از ایران بابت فروش بنزین به ونزوئلا تشکر کرد ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۶    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با نا امین خوانده بازار تهران گفت باید نهادهای مسئول حساس شوند و نمی توان از مسئولیت شانه خالی کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۲    
رئیس جمهور از بازگشایی زیارتگاه ها بعد از عید فطر و با توجه به شرایط خبر داد و نیز گفت باید برنامه های وضعیت تحصیلی تا تیرماه مشخص شود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۴    
به تازگی خبرهای متعددی درباره قصد قطر برای خروج از شورای همکاری خلیج فارس منتشر شده اند و در دو روز گذشته برخی روزنامه نگاران در شبکه های اجتماعی خبرهایی از تلاش های گسترده کویت برای منصرف کردن دوحه ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۲    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر صنعتی و سنتی را در زاهدان شناسایی و 11 عضو آن را دستگیر کردند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس فوریت های پزشکی گتوند از مصدوم شدن راننده پراید در جریان سرقت مسلحانه در کیلومتر 18 جاده گتوند- دزفول خبر داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۹    
چشم از جمله حساس ترین و آسیب پذیرترین قسمت های بدن ماست. بنابراین هر نشانه یا علامت غیرعادی نظیر خارشی که از بین نمی رود یا تغییرات ناگهانی در قدرت بینایی را باید جدی بگیریم و به چشم پزشک مراجعه کنیم.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف 112 میلیون و 500 هزار ریال اسکناس جعلی و دستگیری یک نفر متهم خبر داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۲    
به دلیل قرنطینه سراسری در نپال و کاهش آلودگی هوا در این کشور، پس از چند سال قله اورست از منطقه کاتماندو قابل رویت شد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۷    
شبکه الجزیره گزارش داد سیاست های شکست خورده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی باعث 16 برابر شدن بدهی های عمومی این کشور شده است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۲    
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کسانی که قصد فروش سهام عدالت خود را دارند، از سه شنبه هفته آینده به شعب بانک هایی که قبلاً در آن دارای حساب بانکی بوده اند، مراجعه کنند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۷    
رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: هیچ گونه خودکشی خانوادگی و جمعی در میناب رخ نداده است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۳    
نرخ تورم سالانه اردیبهشت ماه 1399 برای خانوارهای کشور به 29,8 درصد رسیده است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 2.4 واحد درصد کاهش نشان می دهد.نرخ تورم سالانه اردیبهشت به 29,8 درصد رسید
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۰    
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از حضور در جلسه روز گذشته (چهارشنبه) با رئیس فدراسیون کشتی و رفع برخی کدورت های بوجود آمده فعلا در سمت خود ماندنی شد. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۰    
فرماندار ویژه آبادان از تعطیلی مطلق کلیه ادارات، بانک ها و اصناف در این شهرستان خبرداد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۱    
معاون وزیر و شهرسازی، فروش اقساطی را یکی از جذابیت های طرح اقدام ملی مسکن برای سازندگان و متقاضیان برشمرد و گفت: امکان خرید و فروش سهام مسکن که تحت عنوان خرید متری مسکن شناخته می شد ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۷    
مهم ترین هدف دولت از طراحی صندوق های واسطه گری مالی یا همان ETF، سهام دار کردن تمام مردم و جمع آوری و مهار نقدینگی و نیز جلوگیری از ورود آن به بازارهای غیرمولد بوده است چراکه طبق قانون تمام وجوه حاصل ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۲    
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رقابت با ستاره سابق فوتبال عربستان برنده شد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۷    
در بهمن ماه سال گذشته بود که قیمت پیاز به عرش رسیده و در برخی مناطق قیمت این محصول کشاورزی به کیلویی 15 هزار تومان افزایش یافته بود ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۰    
در حالی که هر دلار آمریکا در اولین روز اردیبهشت به قیمت 15 هزار و 256 تومان معامله می شد، این قیمت در آخرین روز دومین ماه سال با رشدی 13 درصدی به 17 هزار و 310 تومان افزایش یافت ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۷    
یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: استدعا می کنم که دولت ارائه کارت هوشمند غذا را جدی بگیرد و غذای مردم را تضمین سازد و گفته نشود که این کوپنیسم است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۴    
محققان می گویند گام های بلندی برای تولید واکسن کرونا برداشته اند اما هنوز زمان زیادی نیاز است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۵    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در یک نظرسنجی از کاربران خود خواسته از میان 5 گل به یاد ماندنی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا که در آخرین دقیقه بازی سرنوشت بازی ها را تعیین کردند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۷    
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در رقابت با ستاره سابق فوتبال عربستان برنده شد. به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون جهانی فوتبال در نظرسنجی توئیتری ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۵    
در حال حاضر رقابت بین المللی وجود دارد که قبل از انتشار نتایج علمی در مجله های علمی و داوری شدن آن، کشور ها تلاش می کنند از بازاری که توسط کرونا ایجاد شده، نفع اقتصادی ببرند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۴    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۰    
دبیر اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی اسامی منتخبانی که برای ریاست و نواب رئیس مجلس یازدهم کاندیدا شده اند را اعلام کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۶    
دفتر رئیس دولت های نهم و دهم تاکید کرد: احمدی نژاد در انتخابات مجلس دخالتی نداشت در انتخاب هیات رئیسه مجلس جدید هم دخالتی ندارد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کار درباره نحوه دریافت وام 12 میلیون تومانی ویژه کارفرمایان آسیب دیده از کرونا توضیح داد. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۸    
معاون دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در موارد جدید کرونا ممکن است علائم گوارشی مثل اسهال و استفراغ و شکم درد و همچنین از دست دادن یا ضعیف شدن حس چشایی و بویایی دیده شود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۵    
عضو ستاد استهلال دفتر رهبرمعظم انقلاب گفت:پیش بینی کارشناسان آن است که هلال ماه شوال در غروب شنبه قابل دیدن است و انتظار داریم که طبق تقویم، روز یکشنبه چهارم خرداد عید سعید فطر باشد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۲    
وزرای خارجه ترکیه و روسیه در تماس تلفنی درباره لیبی، بر لزوم برقراری آتش بس فوری در این کشور تاکید کردند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۰    
پژوهشگران کره ای بر این باورند که بهبودیافتگان مبتلا به ویروس کرونا از خطر ابتلا و انتقال به دیگران دور هستند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۷    
شرکت خودروسازی فورد دو کارخانه خود را در ایالات متحده به علت ابتلای دو نفر از پرسنل فعال در آن به ویروس کرونا تعطیل کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۶    
از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در 24 ساعت اخیر، آزمایش 2392 تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان کووید-19 اضافه شود ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۵    
رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نرخ فروش اقلام اساسی را در خرداد ماه در میادین میوه و تره بار اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۵    
سرهنگ حسنوند از کشف بیش از 254 کیلوگرم انواع موادمخدر در شوش خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۵    
رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 35 دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ در غرب تهران خبر داد. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۰    
یکی از افراد شروری که در دعوای ورامین نقش داشت، دستگیر شد. به گزارش میزان، چندی پیش، فیلم هایی از دعوای خیابانی در ورامین منتشر شد ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که راهپیمایی خودرویی برای روز قدس نداریم. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۵    
پلیس تهران از دستگیری پسر و دختر پارکورکاری خبر داد که با رفتارهای ناشایست خود در چند روز اخیر خبر ساز شده بودند. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۵    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آستانه عید سعید فطر در اطلاعیه ای از دستگاه ها و نهادهای خدمت رسان در حوزه سفر خواست با توجه به ضرورت تکریم مسافران و گردشگران ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۰    
جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را میتوانید از رسانه اینترنتی آپ مدیا به نشانی UpMedia.Me تماشا کنید.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۰    
یک کارشناس سازمان هواشناسی از پیش بینی وضعیت جوی دو روز آینده خبر داد. به گزارش میزان، فریبا گودرزی گفت: امروز بارش ها در دامنه های زاگرس، مرکز، جنوب شرق و جنوب کشور تداوم خواهند داشت. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۹    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: در حال تهیه لایحه فرجام خواهی هستیم و احتمالا اواخر هفته اینده لایحه را به دادگاه می دهیم تا دادگاه آن را به دیوان عالی ارسال نماید.
  • ۱