چهارشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۷:۳۱May 2020 27

خبرهای خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1399 - tabnak.ir

 
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۰    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 60 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است. همچنین پایتخت از ابتدای سال فقط 15 روز هوای پاک داشته است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۲    
عضو پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران، درباره نقش میکروب هایی که برای بدن و سلامت افراد مفید هستند، توضیحاتی ارائه داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۸    
فرانک-والتر اشتاین مایر در پیامی ضمن تبریک پایان ماه رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر خواستار مشارکت همگانی درمحافظت از شهروندان مسلمان شد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۵    
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری شروری که با انتشار ویدیویی از خودش به همراه اسلحه اقدام به فحاشی به مردم کرده بود، خبر داد. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۵    
نخستین نفتکش از پنج نفتکش ایرانی حامل سوخت برای ونزوئلا به دریای کارائیب و نزدیکی این کشور رسیده اند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۰    
حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و برخورد آن با کوه در اواخر سال 1396 همچنان زوایای تاریک و پنهانی دارد و ادعاهای مطرح شده از سوی متهمان این پرونده تناقضات بسیاری با گزارش کمیسیون اصل 90 و اظهارات ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۹    
مردم شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان به صورت کاملا خود جوش با تهیه بیش از 2200 بسته معیشتی در طرح پویش مردمی مقابله با کرونا شرکت کردند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: بر اساس نتایج بررسی های روزانه، آمار مرگ و میر در 14 استان کشور، روز جمعه صفر شد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۰    
همزمان با پیام تاسف و همبستگی سران کشورهای مختلف با پاکستان درپی سقوط هواپیمای مسافربری این کشور، نخست وزیر هند که کشورش با دولت اسلام آباد طی یک سال اخیر سردترین روابط را تجربه می کند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور تسریع در واگذاری سهام شرکت های دولتی و امکان حضور همه مردم در این عرصه را اطمینان بخش و مایه خرسندی دانست و بر ضرورت تلاش مسوولان اقتصادی کشور در راستای توسعه این فعالیت ها تاکید کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۶    
سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای داشت.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۹    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران گفت که هدف از سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه ایران کشاندن ایران به پای میز مذاکره است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۵    
منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس یازدهم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس اعلام شد که نشان از بینش و آینده نگری ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پی سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری پاکستان و جانباختن ده ها تن از سرنشینان آن و مردم منطقه، در پیامی به نخست وزیر این کشور، ضمن ابراز همدردی ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری رویترز با استناد به داده های استخراج شده از پایگاه اینترنتی یک مؤسسه فعال در زمینه مسیریابی کشتی های تجاری گزارش داد که نفتکش های ایرانی که اکنون در مسیر ونزوئلا هستند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۳۵    
معاون امور صنایع وزارت صمت از ابلاغ دستور العمل قیمت گذاری خودرو به خودروسازان خبر داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۵    
بانک مرکزی چین در حالی نرخ هدف رشد اقتصادی این کشور در سال جاری را رها نمود که با نگرانی از کاهش تقاضای نفت این کشور، قیمت نفت سقوط کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۵    
ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام امروز در اقدامی عجیب، با دوچرخه در تمرینات حضور پیدا کرد. در شرایطی تمرینات گروهی تیم تاتنهام امروز برگزار شد که بازیکنان این باشگاه در چند روز گذشته حاشیه های ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۵    
باشگاه استقلال برای جلوگیری از تجربیات تلخ گذشته و برای فرار از احتمال جدایی ناگهانی دیاباته مهاجم گلزن و کلیدی تیم ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۹    
سرمربی سابق تیم ملی درباره آخرین وضعیت پاداش باقی مانده اش از فدراسیون فوتبال: با برگشتن آقای نبی به فدراسیون، می توانم تایید کنم که کانال ارتباطی بین من و فدراسیون برقرار شده؛ با این حال ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۲    
رسپولیس 160 هزار دلار به استوکس پرداخت کرده و درصدد پس گرفتن این پول از مهاجم ایرلندی است، اما به نظر می رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۰    
کارشناس بازار سرمایه گفت: سهام عدالت می تواند در مجامع تیر ماه، تعیین کننده مدیریت برخی شرکت ها باشد و احتمالا بلوک های سهام عدالت برای حقوقی ها جذاب خواهد بود و در صورتی که درست مدیریت شود ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۷    
کارنامه مرد جوان ایتالیایی در استقلال سعودی ها را برای جذب او متقاعد کرده است. هنوز مبلغ مالی این پیشنهاد مشخص نیست اما گفته می شود دستمزدی حدود یک میلیون یورو در انتظار استراماچونی خواهد بود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۵    
به نظر راه مقابله با بحران کرونا در آموزش و پرورش، تداوم سال تحصیلی و آموزش مجازی با تلاش همه جانبه و بسیج امکانات برای جبران تعطیلی مدارس در ماه های اخیر به همه شیوه های ممکن است ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۹    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۹    
لکیچ به قرارداد 6 ماهه خود پایبند است، ولی خواهان دریافت حقوقش است. مجیدی در تعطیلات کرونا از باشگاه خواستار حضور مربی به نام سانچس شده بود که با توجه به لغو حضور مربی خارجی، حضور سانچس نیز متنفی شد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۵    
تیم ها باید از دو اتوبوس برای جابجایی بازیکنان خود استفاده کنندو در هر ردیف صندلی ها یک بازیکن حضور داشته باشد و باید به صورت متقاطع قرار گیرند. در ضمن جایگاه هر فرد در اتوبوس ثابت و اختصاصی است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۰    
حضرت محمد (ص) فرمود: هر بنده روزه داری که دشنام داده شود در مقابل آن گوید، درود خدا بر تو من روزه هستم مگر اینکه خداوند تبارک و تعالی گوید بنده روزه دار من به من پناه آورده ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۲    
امروز مطالبی همچون اصلاح بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟، چه شرکت هایی در صف عرضه فرابورس هستند؟، جزئیات فروش سهام عدالت اعلام شد، روش فروش 25 هزار خودرو برای عید فطر اعلام شد ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۳۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت با بیان اینکه فروش سهام عدالت از 10 خرداد آغاز می شود در عین حال تاکید کرد: سهام عدالت ارزشمند است و برای فروش نیست.بهتر است آن را نگه داریم.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۸    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی روز جمعه خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت که فلسطین از بحر تا نهر ملک ملت فلسطین است و آوارگان فلسطینی باید به کشورشان بازگردند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۰    
میلیون ها آمریکایی در شرایطی در هفته گذشته به خیل بیکاران اضافه شدند که این تعداد، میزان بیکارشدگان در 2 ماه گذشته را به 38 میلیون نفر رسانده است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۰    
افزایش تنش های تجاری بین چین و آمریکا و اعمال قوانین امنیتی جدید از سوی پکن موجب شد شاخص هنگ کنگ با سقوطی سنگین روبرو شود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۰    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۵۵    
نخستین پیش فروش فوق العاده گروه صنعتی ایران خودرو براساس ضوابط جدید فروش خودرو از روز چهارشنبه هفتم خردادماه آغاز می شود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۴    
بیست وسه سال پس از دوم خرداد، اصلاحات و اصلاح طلبان در چه وضعیت و موقعیتی هستند؟ آیا روح جامعه با گفتمان و سازمان اصلاحات همراه است؟ آیا نظام به اصلاحات فرصتی دگر می دهد؟
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۹    
کارشناس هواشناسی مازندران گفت با شکل گیری جریانات گرم جنوبی، امروز و فردا شاهد افزایش قابل ملاحظه دما در استان خواهیم بود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۵    
بر اساس سیاستگذاری های وزارت صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی های به عمل آمده با خودروسازان، فروش ویژه 25 هزار دستگاه خودرو شامل 15 هزار دستگاه خودرو های گروه صنعتی ایران خودرو و 10 هزار دستگاه خودرو های ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (جمعه) به مناسبت روز جهانی قدس بیاناتی ایراد کردند که به شکل گسترده مورد توجه رسانه های منطقه ای و بین المللی قرار گرفت و هر یک به فراخور جهت گیری ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری رویترز با بازتاب بخش هایی از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس، تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه جهاد تا آزادی قدس را مورد توجه قرار داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۵    
این روزها مریم طوسی، قهرمان دوی سرعت ایران برای حفظ آمادگی جسمانی روی پشت بام خانه اش تمرین می کند. او رکورددار ماده های 100 متر، 200 متر و 400 متر زنان ایران است ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۵    
سارقین مسلح که پس از درگیری با مامور کلانتری شهرک غرب باعث به شهادت رسیدن شهید میلاد خسروی شدند، چهارشنبه شب بازداشت شدند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۰    
علی پروین ستاره دهه پنجاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران به شمار می رود. شاید برای پروین هم دیدن این عکس بسیار خاطره انگیزه باشد. او همیشه با علاقه ای وصف ناپذیر از مادرش یاد کرده است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۷    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۵    
متأسفانه اغلب دولت های عرب پس از مقاومت های نخستین که برخی از آنها تحسین برانگیز بود، به تدریج تسلیم شدند و بخصوص پس از ورود ایالات متحده ی آمریکا به عنوان متولی مساله ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۳    
یکی از روش های فروش خودرو قرعه کشی است، بر این اساس که سایت فروش خودرو در زمان اعلام پیش فروش به مدت یک هفته باز می شود و تمامی متقاضیان که شرایط ثبت نام بر اساس دستورالعمل سازمان حمایت را دارند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۹    
حدود یک درصد از جمعیت ژنی به نام ALK را ندارند. این افراد به طور طبیعی لاغرتر از بقیه هستند و این امر نشان دهنده وجود رابطه میان ژن و وزن آنها است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۱    
مسئولان کارخانه فورد در میشیگان از ترامپ خواستند طبق دستورالعمل آن، از ماسک استفاده کند. ترامپ مدتی آن را در دستش نگه داشت و بعد با بی میلی در بازدید خصوصی از فورد از ماسک استفاده کرد اما مقابل ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۰    
"ابوالفضل قارایف " وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در پی بازداشت تنی چند از مقامات بلندپایه این وزارتخانه ، از سمت خود برکنار شد .
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۷    
در حالی که دلار در هفته های اخیر پی در پی رکوردهای قیمتی را می شکند، رییس کل بانک مرکزی وعده داده است که وضعیت در بازار ارز به زودی تغییر خواهد کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۵    
طهرون قطعه ای از رضا صادقی خواننده پاپ بر اساس شعری از عطا عالمی است. موزیک ویدیو این قطعه که بر اساس اجرای زنده تنظیم شده را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۴    
رئیس جمهور تسریع در واگذاری سهام شرکت های دولتی و امکان حضور همه مردم در این عرصه را اطمینان بخش و مایه خرسندی دانست و بر ضرورت تلاش مسوولان اقتصادی کشور در راستای توسعه این فعالیت ها تاکید کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۱    
با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهروندان سوری امسال راهپیمایی روز جهانی قدس را خودرویی برگزار کردند. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۰    
فردین آقابزرگی در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک گفت: پیش بینی من این است که تا پایان شهریور ماه سال جاری با فرض ثابت بودن شرایط کنونی، بازدهی بورس نسبت به ابتدای سال جاری، 70 الی 80 درصد باشد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۵    
فیلم سینمایی شبکه اجتماعی / The Social Network به کارگردانی دیوید فینچر و نویسندگی آرون سورکین محصول سال 2010 است ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۲    
ایران و اسرائیل در چهل سال گذشته، دشمنی آشکاری با یکدیگر داشته و هر یک دیگری را تهدیدی برای خود در نظر دارند. ایران رژیم اسرائیل را دشمن خود و مسلمانان و غاصب سرزمین فلسطین می داند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۰    
منتخبان مردم اردبیل و تنکابن در مجلس یازدهم از نامزدی برای ریاست مجلس دوره یازدهم کناره گیری کردند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه کانادا تأکید کرد که این کشور الحاق بخش هایی از کرانه باختری را به رسمیت نخواهد شناخت.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۲    
تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد 98 تا پایان 31 اردیبهشت ماه 99 باشد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۰    
دانشمندان ژاپنی برای نخستین بار از سلول های بنیادی برای درمان یک نوزاد شش روزه استفاده کردند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۰    
مهسا لاسمی
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۶    
آنهایی را که با نام سلطان فساد معرفی می کنند، با شگردهای مشابه ای اینگونه شدند و اگر در بر همین پاشنه بچرخد شاید سلطان های دیگری در راه باشند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۳    
رئیس جمهور در پیامی با تاکید بر اصل تغییرناپذیر "قدس پایتخت فلسطین"، اظهارداشت: برگزاری مراسم حمایت از ملت مظلوم فلسطین، در آخرین جمعه هر ماه رمضان، نمادی از استقامت ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۸    
کمیته دولتی تحقیقات ارمنستان پرونده جنایی علیه رئیس پیشین فدراسیون فوتبال این کشور و پسرش گشود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۴    
روزنامه "تایمز" امروز، جمعه گزارش کرده است، نخست وزیر انگلیس به کارمندان دولت خود دستور داده که برنامه هایی برای پایان وابستگی به چین برای تامین ملزومات پزشکی اساسی و دیگر اقلام وارداتی استراتژیک در ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۲    
مذاکره کننده رییس جمهور آمریکا در امور کنترل تسلیحات اظهار کرد، این کشور آماده است تا چین و روسیه را "در بی خبری" قرار دهد تا در یک رقابت تسلیحاتی تازه پیروز شود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۹    
رمضان قدیروف، مرد شماره یک جمهوری خودمختار چچن و متحد نزدیک رئیس جمهوری روسیه مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا و در یک بیمارستان در مسکو بستری است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۶    
وزیر به محمود صادقی که تا روز گذشته نمایند مجلس بود در خصوص دلیل سانحه برای هواپیمای اکراینی توضیح داد
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۵    
سرنوشت قطعه ای از انوشیروان روحانی با صدای همایون شجریان است. این قطعه را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۲    
متأسفانه اغلب دولت های عرب پس از مقاومت های نخستین که برخی از آنها تحسین برانگیز بود، به تدریج تسلیم شدند و بخصوص پس از ورود ایالات متحده ی آمریکا به عنوان متولی مساله ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۰    
پرویز پرستویی ضمن مرور برخی ناگفته ها از فیلم سینمایی بادیگار به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا درباره شخصیت حاج حیدر گفت: سردار سلیمانی وقتی تصویر روی پوستر فیلم دید گفت، این که منم.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۱    
سخنان حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری به مناسبت روز قدس بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه ای و بین المللی داشته است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۰    
باشگاه استقلال در بیانیه ای با اشاره به آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال اعلام کرد با شرایط کنونی نگران هستند که کرونا از لیگ هم قربانی بگیرد. ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۷    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی از تعیین مبلغ عوارض خروج از کشور در سال 99 خبر داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۵    
مشکل AFC برای از سر گیری لیگ قهرمانان آسیا نیست و این کنفدراسیون در ابتدا می خواهد وضعیت دیدار های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 از سوی فیفا معین گردد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۵    
تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال با یک دقیقه سکوت به احترام سالروز درگذشت اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران و استقلال، مرحوم ناصر حجازی و از ساعت 11:10 در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۰    
با برگشتن آقای نبی به فدراسیون فوتبال ایران می توانم تایید کنم که کانال ارتباطی بین من و فدراسیون برقرار شده است
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۷    
متأسفانه اغلب دولت های عرب پس از مقاومت های نخستین که برخی از آنها تحسین برانگیز بود، به تدریج تسلیم شدند و بخصوص پس از ورود ایالات متحده ی آمریکا به عنوان متولی مساله ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۵    
فیلم سینمایی آدم های ناشناس / I soliti ignoti یا یا معامله بزرگ در خیابان مدونا /Big Deal on Madonna Street به کارگردانی ماریو مونیچلی، نویسندگی فوریو اسکارپلی، رناتو سالواتوری و سوزو چکی مدیکو ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۵    
یاد صدرالدین محمد بن ابراهیم قوام شیرازی معروف به ملاصدرا، فیلسوف و عارف بزرگ شیعه و بنیانگذار حکمت متعالیه شامگاه پنجشنبه در آیینی در مدرسه خان شیراز، محل تدریس وی در دوران حیات گرامی داشته شد ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۹    
قبه الصخره یکی از مهم ترین آثار معماری اسلامی بعد از مسجدالاقصی در بیت المقدس است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۷    
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای در خصوص از سرگیری مجدد لیگ برتر و احساسات برخی از بازیکنان نسبت به این موضوع، موضع خود را اعلام کرد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دمای هوا در کشور خبر داد و گفت: امروز (2 خرداد) در برخی استان ها رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۲۳    
بر اساس تحلیل های موجود، حضور رهبری کره شمالی در انظار عمومی در دو ماه گذشته به طرز غیرمعمولی کاهش داشته و یکبار دیگر رسانه های دولتی این کشور در سه هفته گذشته گزارشی درباره حضورش در رویدادهای عمومی ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۲    
محمد جواد ظریف در توییتی به زبان عربی نوشت: روز بیت المقدس روز احیای حقوق فلسطین است و رژیم اشغالگر قدس و شهرک سازی رو به نابودی است
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۵    
کاشکی قطعه ای از محمد معتمدی بر اساس شعری از رضا کلیایی، آهنگی از میدیا فرج نژاد و تنظیم بهزاد عبدی است. موزیک ویدیو این قطعه را با بازی امیریل ارجمند و لیندا کیانی در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۱    
رییس قوه قضاییه در پیامی به وزرای کشورهای اسلامی به مناسبت روز قدس گفت: استیفای کامل حقوق ملت فلسطین و برقراری عدالت، شرط اصلی استقرار صلح و آرامش پایدار است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۲    
اینفوگرافیک اشغال 72 ساله فلسطین در یک نگاه را ببینید.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۹    
خانواده روزنامه نگار مقتول سعودی از تصمیم خود برای عفو قاتلان وی خبر داد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۱    
چین امروز جمعه در نخستین روز از برگزاری اجلاس بزرگ کنگره ملی این کشور، بودجه دفاعی خود را که بر اساس براوردها 171 میلیارد و 500 میلیون دلار است، اعلام می کند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۱    
امسال در ماه مبارک رمضان چهار سریال از تلویزیون در حال پخش است که هیچ کدام از نظر مضمون و مولفه ها، ارتباط معنایی و محتوایی با خصوصیت این ماه ندارند و حتی با شرایط کرونایی کشور هم هم خوان نیستند.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۵    
فیلم سینمایی شرایط مهرورزی / Terms of Endearment به کارگردانی جیمز ال. بروکس محصول سال 1983 است. آورورا و اِما مادر و دختری هستند که با هم زندگی می کنند ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۵    
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دومین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۲    
درحالی که انتظار می رفت سالن های نمایش کشور به صورت محدود و با رعایت مسائل بهداشتی در ایام عید سعید فطر بازگشایی شوند، چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۵    
کارگردان مستند خط باریک قرمز با اعلام اینکه میلاد یکی از کاراکترهای این مستند با پرداخت دیه به اولیای دم از زندان آزاد شد ...
  ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۸    
کنگره ملی خلق چین (NPC) صبح امروز جمعه بعد از حدود 80 روز تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، با حضور سه هزار نماینده در پکن آغاز بکار کرد.
  • ۱