پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 29 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 30 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۲    
رومینا دختر تالشی در حالی توسط پدر خود به قتل رسیده که تنها 14سال داشت، این جنایت تلخ فرزند کشی که به دلیل ارتباط با جنس مخالف صورت گرفت، از نظر قانونی اما طور دیگری قابل بررسی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۵۳    
سیدمصطفی محقق داماد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۳    
دادستان شهرستان گرمسار در نامه ای به دادستان کل کشور، درباره فعالیت یک کانال تلگرامی نوشت: طرح مسائل غیرواقعی توسط این کانال، شیرازه و اساس بسیاری از خانواده ها را مورد آسیب جدی قرار داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۵    
شرکت در قرعه کشی و برنده شدن با هر مقداری همیشه جذاب و هیجان انگیز است. اما بسیاری از مردم تصور می کنند که شانسی برای برنده شدن ندارن یا حتی ممکن است به صحت قرعه کشی و عادلانه بودن آن اعتماد نکنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۲:۵۰    
در پی قتل مرد غیرمسلح سیاه پوست به دست افسر پلیس سفیدپوست در آمریکا، اعتراضات گسترده مردم در شهر های های مختلف آمریکا را به دنبال داشت که منجر به درگیری و تیر اندازی بین معترضین و پلیس گردید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۲:۴۵    
طی عملیاتی توسط پلیس آگاهی و یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان گنبدکاووس بیش از پنج هزار قلم اشیای فرهنگی و تاریخی در منزل مسکونی فردی سابقه دار و حرفه ای کشف و ضبط گردید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۷    
نگاهی به اقدامات ضد برجامی دولت ترامپ نشان می دهد که نه تنها چشم انداز هرگونه توافق بهتر هسته ای با ایران از بین رفته است،بلکه تداوم این رفتارها نظام عدم اشاعه را هم در معرض فروپاشی قرار داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
دکتر حسین سلاح ورزی
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۷    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما یک صنعت فناورانه در اختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور و به خصوص گروه صنعتی ایران خودرو هستیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۰    
حساب توئیتری ریحانه منتسب به دفتر رهبر معظم انقلاب، مطلبی را در واکنش به ماجرای قتل رومینا اشرفی توسط پدرش منتشر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۰    
معاون سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: به منظور ارتقای سطح بهداشتی محل کار کارمندان، تمامی سازمان ها موظف هستند تا فعالیت آشپزخانه ها و آبدارخانه ها را تعطیل کنند و از پذیرایی در اتاق ها و جلسات ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۰    
تندیس فرشته مهر مدافعان سلامت، با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، رونمایی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۰    
واکنش آمریکا به استقرار سامانه موشکی پاتریوت در سوریه، تمدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه، نامه امیر کویت به پادشاه عربستان و انتقاد سناتور آمریکایی از دولت ترامپ بابت اعلام وضعیت اضطراری در ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۲:۰۱    
دادستان علی آبادکتول از شناسایی و دستگیری دو نفر به اتهام قتل در سال 1393 خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۱:۴۰    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای جدید گروه صنعتی ایران خودروو "پروژه های فن آورانه محصولات این خودروساز در سال جهش تولید" بازدید کرد و این بازدید مسیر تولید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۰:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اقدام آمریکا در عدم تمدید معافیت همکاری های صلح آمیز هسته ای با ایران را خطرناک توصیف کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: روند عادی سازی شرایط در سطح شهر و بی اهمیتی از سوی مردم نسبت به قرنطینگی، کردستان را با موج شدیدتری از بیماری کرونا مواجه خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۳    
شمخانی گفت: پرچم ایران اگر همچنان استوار مانده، از همت و غیرت مجاهدانی است که خالصانه از وجود خود گذشته و از هیچ دشمنی نمی هراسند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۲    
رییس سازمان آتش نشانی شیراز از مهار آتش سوزی در ارتفاعات و مراتع کوهستانی منطقه کیان آباد خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از برخورد قطار مسافربری با عابر در جاده قاسم آباد بخش باغخواص خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۹    
وزارت جهاد در نامه ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا نوشته احتکار و خرید و فروش نهاده های کشاورزی از جمله خوراک دام در خارج از بازارگاه کشاورزی، قاچاق محسوب می شود و با همکاری فتا با آن ها مقابله شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۸    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران به شدت از ناکام بودن جنگ نرم رسانه های این کشور علیه تهران انتقاد کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۳    
بهمن خاوری؛ عامل ربودن رومینا اشرفی با حکم مرجع قضائی دستگیر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۳:۱۵    
تیم بازیگری این فیلم نتوانسته اند به خوبی نقش آفرینی کنند و در سکانس هایی، آنچنان اگزجره بازی می کنند که بر خلاف کاسنپت، تماشاگر را به خنده وامی دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۶    
وزیران خارجه اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه تحریم ها علیه سوریه را تمدید کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهور روسیه و امیر قطر برای همکاری دو کشور در جام جهانی 2022 توافق کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۴    
وزارت امور خارجه هند روز پنجشنبه با رد پیشنهاد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مورد میانجیگری میان دهلی نو و پکن اعلام کرد که هند در حال مذاکره با چین است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۲    
خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه از ورود چهارمین نفتکش ایران به آب های سرزمینی ونزوئلا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۵    
مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از فسخ قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت غرامت 6 میلیون یورویی به فیفا شکایت کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۵    
شبه نظامیان موسوم به نیرو های دموکراتیک سوریه و ارتش ترکیه در شمال سوریه با هم درگیر شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۱    
سخنگوی وزارت خارجه خطاب به هوک گفت: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید، یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۰    
طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان: لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان در سال 1390 به پیشنهاد قوه قضائیه و توسط دولت وقت به مجلس ارسال شد و سال 1397 به تصویب رسید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۳    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۱    
گاتزتا دلو اسپورت سری آ به سوی تست گیری از تیم ها بالو و جنجال اخیر کوریره دلو اسپورت 13 را به خوش یمنی تبدیل کنید امروز وزیر ورزش ایتالیا تاریخ شروع سری آ را اعلام می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۰    
رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد: محور کندوان به دلیل سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۴    
این احتمال وجود دارد که این تیم ها بدون مجوز و پنهانی به تمرین آماده سازی مشغول شده باشند و حالا اینهمه مورد مثبت بین آنها پیدا شده است! وگرنه در حالت عادی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۵    
منابع عراقی پنجشنبه گفتند که در حمله برون مرزی نیروی هوایی این کشور، یکی از سرکرده های داعش به نام ابوعلی البغدادی به همراه یک تروریست دیگر در سوریه کشته شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۵    
یک سایت معتبر انگلیسی، 28 خرداد را زمان از سر گیری رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس (جزیره) اعلام کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۳    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی برترین و خاطره انگیزترین ورزشگاه های قاره کهن پرداخت که در آن ورزشگاه آزادی با بیشترین رای در رتبه نخست جای گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۱    
رییس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی گروگان 22ساله اهل هرمزگان خبر داد و گفت: پس از وصول گزارش نیروی انتظامی مبنی بر ربوده شدن این فرد، ضمن صدور دستورات قضائی لازم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۰    
امروز مطالبی همچون دلار در آخرین روز هفته ارزان شد، عرضه اولیه بعدی بورس کدام نماد است؟، داوجونز برای دومین روز متوالی 500 واحد جهش کرد، سهام عدالت متوفیان به وراث می رسد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۰    
فدراسیون فوتبال بلژیک با جایگاه او در شارلروا مشکلی ندارد، بلکه مسئله اصلی فدراسیون ، وعده او برای حمایت از باشگاه های حرفه ای لیگ است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۳    
سرپرست هیات تیراندازی تهران، در حکمی سیاوش گرجستانی پسر سیروس گرجستانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران را به عنوان مدیر یکی از مهمترین سالن های این رشته ورزشی گرانقیمت در تهران منصوب کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۳    
وال استریت ژورنال از تهدید ایالات متحده به تحریم نفتکش های حامل سوخت از ایران به ونزوئلا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۲    
فرماندار آبادان مطالب منتشرشده در خصوص بمب گذاری در منطقه احمدآباد را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۱    
سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت قرار گرفتن نام دو تن از دانشمندان هسته ای در فهرست تحریم ایالات متحده آمریکا با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۶    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس جدید مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۰    
بازار در دو روز پایانی هفته، روندی کاهشی داشته است. این در حالی است که امروز نرخ خرید دلار در صرافی های بانکی، در کانال شانزده هزار تومانی قرار گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال پیامی، انتخاب دکتر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و دوام توفیق وی و عموم نمایندگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۲    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / دلیلی برای تحویل ندادن رومینا به پدرش نبود/ مرگ شرور مسلح در شلیک شبانه پلیس/ ادای سوگند برای تبرئه از اتهام قتل شوهر/ محاکمه پسر روانی به اتهام قتل پدر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۰    
این روز ها قیمت اعلامی برای لکسوس NX200 صفرکیلومتر در محدوده 2.7 میلیاردتومان، ب ام و ایکس4صفر؛ 3.2 میلیاردتومان، ولوو ایکس سی 90 صفر؛ 4.5 میلیاردتومان و پورشه ماکان 4 تا 5 میلیارد تومان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۵    
زن جوانی که از 5 سال قبل به اتهام قتل همسرش در زندان به سر می برد روز گذشته برای چندمین بار به دادگاه کیفری منتقل شد تا به ابهامات پرونده اش رسیدگی شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۵    
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تاکنون مصوبه جدیدی برای ادامه تولید پراید و پژو 405 صادر نشده و مصوبه قبلی مبنی بر توقف تولید این دو نوع خودرو لازم الاجراست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۵    
هیات دولت با اصلاح مصوبه مربوط به ممنوعیت کشت برنج خارج از استان های گیلان و مازندران موافقت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۰    
چین برای مقابله با کرونا یوآن دیجیتالی راه اندازی می کنند که برای شناسایی متهمان و مجرمان هم بسیار مناسب است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۰    
پسر جوان که پس از قتل پدرش مدعی بود این مرد ناپدری و نامادری اش را کشته از سوی کارشناسان پزشکی قانونی بیمار روانی تشخیص داده شد و بزودی در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۰    
با خوش بینی سرمایه گذاران به بازگشایی اقتصاد آمریکا و جهش سهام شرکت هایی که از بازگشایی اقتصاد سود می برند، شاخص های وال استریت دومین رشد بزرگ متوالی خود را ثبت کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی باعث شده فروش تجهیزاتی مانند دوچرخه در روسیه 60 برابر شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۲    
شناور های تحویل داده شده به نیروی سپاه پاسداران در کلاس عاشورا، ذوالفقار، حیدر و ... است. این شناور ها با همت متخصصین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح طراحی و تولید شده و از ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۵    
جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان رشته جغرافیای سیاسی دانشگاه های تهران طی نامه ای خطاب به دکتر قالیباف انتخابش به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفتند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۹    
در بازار امروز نرخ خرید و فروش ارز کاهشی بود اما قیمت سکه تمام و طلای 18 عیار روند افزایشی را طی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۷    
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در 10 روز گذشته گفت: برخی از استان ها با کاهش تعداد مبتلایان در فاز دفاعی اپیدمی قرار گرفته اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۴    
حیدر قاسمی اظهارداشت: دولت هم به واسطه کاهش درآمدهای نفتی با کمبود درآمدها مواجه است و سازمان برخی مشکلات علوم پزشکی را در این شرایط پرداخت کرد که جای تقدیر دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۲    
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بار سنگینی بر دوش سردار قالیباف نهاده شده است؛ دعای رفقای شهیدش بدرقه راهش باد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۱    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای جلوگیری از خطای اقتصادی نمایندگان پیشنهادی مطرح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۸    
صادقی در مورد مسئولیت جدید علی لاریجانی نوشت: انتظار می رود در جایگاه جدید مراقب شأن و جایگاه منحصر به فرد مجلس در نظام قانونگذاری باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۵    
دارندگان سهام عدالت که روش مستقیم آزاد سازی سهام را انتخاب کرده اند، می توانند از طریق سایت اینترنتی و سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت، درخواست فروش سهام خود را ثبت کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۰    
مهدی 38 ساله، به سرقت از تولیدی همسایه اش، اعتراف کرد. به گزارش میزان، مهدی سارقی است که در سی و پنجمین مرحله از طرع رعد توسط کلانتری 105 سنایی دستگیر شده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۸    
رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: به دلیل فشارهای ما، سران ایران باید تصمیم بگیرند، یا مذاکره کنند یا فروپاشی اقتصادی را مدیریت نمایند.. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۰    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار کنترل مستمرّ مناطق و هوشیاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار باعث دستگیری سه صیاد حین صید غیر مجاز ماهی شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۹    
صبح امروز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست سیدرضا تقوی آغاز به کار کرد. انتخاب اعضای هیأت رئیسه دائم مجلس شورای اسلامی و گزارش شعب پانزده گانه درباره انتخاب اعضای هیأت رئیسه آن ها و اعضای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۵    
جوانی که قصد داشت با انتشار تصاویر خصوصی هم اتاقی اش در فضای مجازی، پولی به جیب بزند 4 گلوله نصیبش شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۵    
برنامه بازگشایی دانشگاه ها از 17 خردادماه و همچنین نحوه برگزاری امتحانات در برخی از دانشگاههای کشور اعلام شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۵    
یونیسف در پستی در فضای مجازی تغذیه نوزادان با شیر مادر در دوران همه گیری کرونا را مهم دانست و برضرورت دسترسی به اطلاعات موثق در این زمینه تاکید کرده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۰    
محمدباقر نماینده تهران با 230 رای رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم شد. دو کاندیدای دیگر ریاست مجلس، مصطفی آقامیرسلیم منتخب تهران 12 رای و فریدون عباسی منتخب کازرون نیز 18 رای، کسب کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۵    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: در صورتی که یگان مربوطه اطلاعات کامل را به همراه آدرس سربازان در سامانه سازمان وظیفه عمومی ثبت کرده باشد حداکثر طی مدت 15 روز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۰    
مادر و دختری که تحت پوشش سرمایه گذاری و انجام کار خیر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۹    
نائب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران در گفت وگو با خبرنگار تابناک اقتصادی در مورد پیش بینی خود از نرخ تورم در سال جاری گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۵    
پس از بازگشت از سفر، 14 روز مراوده های اجتماعی را محدود کنید تا درصورت ناقل بودن، افراد آسیب پذیر را درگیر بیماری نکنید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۰    
یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده پرداخت. به گزارش میزان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۴    
آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه طی پیامی به محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم تبریک گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار ویدیویی از رفتار زشت پلیس آمریکایی علیه شهروند سیاه پوست آن را نشانگر نژادپرستی و سفیدبرترپنداری سیستماتیک دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان شایعات موجود مبنی بر بمب گذاری در خیابان یک احمدآباد را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور گفت: مقرر شد با تصویب مصوبه ای در ستاد ملی مقابله با کرونا طرح ترافیک با تجهیز ناوگان شهری به امکانات بهداشتی و الزام رعایت دستورالعمل ها اجرا شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۲    
طبق تصمیم هیات رییسه مجلس محمدحسین فرهنگی به عنوان سخنگوی هیات رییسه در سال نخست مجلس یازدهم انتخاب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۱    
بخشنامه پرداخت پاداش مناطق محروم توسط آموزش و پرورش ابلاغ شد؛ براین اساس پرداخت فوق العاده به کارمندانی که در این مناطق داوطلبانه خدمت کردند بلامانع است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۹    
سرهنگ مرادی نسبت به برگزاری پارتی های شبانه زیر زمینی در سفره خانه های تهران واکنش نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۴    
مسئولان در عربستان سعودی یک فعال زن را به این جرم که ولیعهد این کشور را "ابو المنشار" توصیف کرده است، بازداشت کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۴    
با اعلام مهرزاد خلیلیان تیم ها تا اطلاع بعدی حق انجام بازی تدارکاتی را ندارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۲    
سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی نامه شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت را دریافت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۶    
با این حال، هیاهو درباره واکسن های فعلی کرونا به این معنی نیست که این واکسن ها دیگر به مرحله نهایی رسیده اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۲    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد: رفتار آمریکا در برجام و پیمان ان پی تی برای نظام عدم انتشار سلاح های هسته ای و امنیت جهانی خطرناک است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی دولت نوشت: امروز رومینای 13 ساله قربانی خشونتی دلخراش شد. در این قربانی شدن جاهلانه، افراد و تفکرات بسیاری مقصرند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۶    
تصاویر منتشر شده از مجلس شورای اسلامی در روز نخست و صبح روز دوم نشان می دهد که صندلی محمد باقر قالیباف پیش از کوچ به صندلی ریاست ، احمد دنیامالی بوده است ...
  • ۱