دوشنبه ۲۳ تیرساعت ۱۰:۱۶Jul 2020 13

خبرهای خبرگزاری تابناک 4 تیر 1399 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۱    
خانواده ترامپ که به دنبال توقف انتشار کتاب برادرزاده وی بودند، با رای دادگاه منطقه کوئینز نیویورک شکست خوردند و به دنبال آنند تا در دادگاهی دیگر طرح دعوا کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۰    
از ماه ژانویه که آمریکا به صادرکننده خالص گاز مایع طبیعی (ال ان جی) تبدیل شد، تا به امروز حجم صادرات این کشور بیش از 50 درصد سقوط کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۰    
دفتر بازرسی گمرک ایران بایستی درخصوص ابهامات ایجاد شده در خصوص ترانزیت و تسهیلات بن بیمه شرکتهای حمل و نقل شفاف سازی کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۰    
روز چهارشنبه، چهارم تیرماه در مراسمی آنلاین که ساعت 20 در محل هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. تعدادی از محصولات جدید هوآوی در حوزه گوشی های هوشمند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۸    
سی ان ان درباره دروغ جدید ترامپ و تیم انتخاباتی گزارش داد: ترامپ و تیم انتخاباتی او به دروغ مدعی اند معترضان مانع حضور مردم در کمپین انتخاباتی او شده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۰    
محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به درج نماد سیتا در بورس اوراق بهادار تهران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۵    
یک کارشناس حوزه دولت الکترونیک با بیان اینکه مشکل اساسی ما عدم برقراری ارتباط بین کد ملی و کد پستی است، گفت: بسیاری از مناطق کشور هنوز کد پستی ندارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۰    
تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل سایپا 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۰    
مدیر کل امور حقوقی سازمان حمایت، از تخلف شش هزار و صد میلیارد ریالی (ششصد و ده میلیارد تومانی) 2 شرکت پتروشیمی در سال 98 خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۵    
از روز گذشته مورخه 4 تیرماه سال جاری شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین به عنوان پانصد و چهل و یکمین شرکت پذیرفته شده در بخش "سیمان، آهک و گچ"، گروه و طبقه "تولید سیمان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۹    
بسیاری از مسئولین و مقامات دولت شایسته و کاربلد نیستند و به جای انتخاب بر اساس شایسته سالاری با فرمول فامیل بازی و روابط حزبی و گروهی در مدیریت های بعضاً حساس و سرنوشت ساز به کار گرفته شده اند!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۹    
چرا مدیریت جامعه ایران با پس دادن آزمون فیلترهای پیشین، دوباره می خواهد دست به تکرار یک اقدام شکست خورده بزند؟ اقدامی که به مراتب بدتر از قبلی هاست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۲    
تولیت حرم های امام حسین و حضرت ابوالفضل (علیهما السلام) اخبار مربوط به بسته شدن این اماکن به دلیل شیوع کرونا را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۸    
مدیر جهاد کشاورزی کامیاران با بیان اینکه برخی از کشاورزان پس از برداشت محصول گندم اقدام به سوازندن کاه و کلش مزارع خود می کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۵    
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی مزرعه گندم در روستای نیزه در شمال شرقی شهر مشهد با سرعت عمل آتش نشانان این شهر خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۸    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عروسی به قیمت عزای چند نفر را انجام ندهیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۵    
مرگ مشکوک غلامرضا منصوری متهم پرونده اقتصادی موسوم به پرونده طبری ، تنها 12 روز پس از آغاز دادگاه، شکل گیری شبهات جدی در اذهان عمومی به دنبال داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تزریق 500 میلیارد تومان به عنوان بخشی از تعهد مالی دولت برای پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۱:۵۰    
از ابتدای فروردین تا 27 خرداد ماه امسال 196 طرح با سرمایه 23 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی 10 هزار و 200 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۱:۰۵    
گزارش های سازمان توسعه تجارت حاکی از آن است که اکثر افرادی که ارز حاصل از صادرات خود را وارد سیستم ارزی کشور نکرده اند، همان هایی هستند که کارت بازرگانی یکبار مصرف داشتند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۵۰    
پشت پرده رونق تولید فولاد چین از ماه مارس و امید به بهبود سریع اقتصاد، حکایت از دو بخش مجزا دارد: تقاضای ساخت و ساز برای پروژه های زیربنایی قوی بوده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۳۳    
نایب رییس شورای اسلامی کار شرکت آذرآب اراک: برای این تعداد از کارگران پرونده با اتهاماتی چون اخلال در نظم عمومی و اغتشاش و ... تشکیل شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۱۵    
غلامحسین محسنی اژه ای، معاون قوه قضاییه درباره قرارداد فوتبالی ها و قرارداد ویلموتس بیان کرد: فوتبال با قشر های زیاد و جوان برخورد دارد. این جوان می خواهد بداند در فوتبال چه می گذرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همانند همتای استقلالی اش ، بعد از پایان بازی در نشست خبری حاضر نشد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۱۰    
در این چند روز که باشگاه روابط عمومی نداشته و حتما با خود مسئولان باشگاه هماهنگ بوده اند. افرادی که در درگاه های ارتباطی باشگاه فعالیت می کنند با هماهنگی مسئولان باشگاه اقدام به انتشار خبر می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۲    
استقلال با شکست در اهواز تا حدود زیادی بخت رسیدن به پرسپولیس و فتح عنوان قهرمانی را از دست داد. آبی پوشان اگر چه همچنان در جایگاه چهارم جدول حضور دارند ولی با شکست امشب هم امتیاز فولاد شده و بر حسب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۳    
بعد از اخراج علی کریمی، بازیکنان فولاد توپی را وارد محوطه جریمه استقلال کردند و این توپ به دست روزبه چشمی برخورد کرد که باید پنالتی گرفته می شد، اما داور این تصمیم را نگرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۱    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، طرح الحاق بخش های اشغالی فلسطین به رژیم اشغالگر قدس را مغایر قوانین بین المللی و ناپذیرفتنی دانست و گفت آمریکا با حمایت مداوم خود از این رژیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۸    
ژنرال بازنشسته آمریکایی که از سوی کاخ سفید به عنوان نامزد تصدی سمت معاونت وزارت دفاع آمریکا به سنای این کشور معرفی شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد که ایران موضع مسئولانه ای در برابر قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۴    
محسن رضایی، فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس، در آخرین پست اینستاگرامی خود به ذکر خاطره ای از شهید علی هاشمی پرداخته است. متن پست اینستاگرامی رضایی را در زیر می خوانید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۲۱    
فولاد با این نتیجه با 36 امتیاز یک پله صعود کرد و جای شهرخودرو را در رده پنجم گرفت. استقلال که بازی روز 9 اسفند خود را هم به گل گهر باخته بود با دومین شکست پی در پی خود باز هم شانس رسیدن به بالای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۲۱    
مسئول گروه ویژه اقدام علیه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اگر چین و روسیه از قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه ایران حمایت نکنند، در جامعه بین المللی منزوی خواهند شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۹    
کشور های اروپایی عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای مشترک تلاش رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش های از کرانه باختری به اراضی تحت اشغال خود را نقض قوانین بین المللی خوانده و تأکید کردند که این ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۹    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در واکنش به ادعا های طرح شده از سوی مایک پوپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا اظهار کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۶    
وزیر خزانه داری آمریکا حمایت ایران از ونروئلا را غیرقابل قبول توصیف کرده و گفته که واشنگتن برای مقابله با آن تلاش خواهد کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص درگیری رخ داده در نزدیکی مرز های مشترک ایران و ترکیه بین عناصر تروریست و نیرو های نظامی ترکیه گفت که ابعاد این حادثه توسط مسئولان مرزی دو کشور در دست بررسی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۹    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / دستگیری عامل ایجاد مزاحمت درفضای مجازی/ معمای اسیدپاشی در کارواش/ آدم کشی برای اثر انگشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۱    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. چه کسانی امکان لاغری ندارند؟! آشنایی با بیماری هپاتیت C و تفاوت های آن با انواع دیگر هپاتیت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۰    
سرهنگ موسی پور از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان در فضای مجازی خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۰    
کارگر کارواش که به اتهام اسیدپاشی روی همکارش دستگیر شده در نخستین جلسه بازجویی منکر اسیدپاشی شد. به گزارش ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۵    
متهمان پرونده جعل اسناد، راز آدم کشی برای اثر انگشت را درحالی فاش کردند که سگ های جسدیاب نیز استخوان هایی از بقایای یک جسد را در اطراف محل جنایت پیدا کردند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۰    
مرد جوان که بعد از طلاق همسرش متوجه اعتیاد او شده بود در یک درگیری شدید وی را به قتل رساند. به گزارش ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۰    
برهم خوردن تعادل مرد جوان، سقوط وی را به درون زمین گودبرداری شده در بلوار میرداماد به همراه داشت. با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر سقوط شخصی به درون زمین گود برداری شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۰    
سفرای جدید نیکاراگوئه و بلغارستان استوارنامه خود را تقدیم حسن روحانی رئیس جمهوری ایران کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۴۳    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۳    
وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود که با موضوع تروریسم منتشر می کند بار دیگر ایران را در کنار چند کشور دیگر به حمایت دولتی از تروریسم متهم کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا بر لزوم آماده سازی شرایط مناسب جهت برقراری آتش بس دائم در لیبی تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۹    
وزیر خارجه آمریکا از اعمال تحریم هایی علیه 5 ناخدای کشتی ایرانی که به ونزوئلا سوخت برده بودند خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۱    
در جلسه روز چهارشنبه 4تیر1399 مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی برگزار شد، سرلشکر پاسدار محمد باقری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۸    
رئیس جمهور روابط ایران و پاکستان را صمیمانه و برادرانه خواند و گفت: دو کشور همواره در لحظات سخت و تاریخی حامی یکدیگر بوده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۵    
دادگاه "سیدی امحمد" الجزایر نخست وزیر پیشین این کشور را در پرونده شرکت "سوفاک" به 12 سال حبس محکوم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۸    
نماینده دائم کشورمان در سازمان های بین المللی مستقر در وین تأکید کرد که تحریم های یکجانبه مانعی جدی در مبارزه مناسب با مواد مخدر و جرم به ویژه در زمینه تخصیص منابع کافی و دستیابی به فناوری ها و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۶    
شورای امنیت درباره وضعیت فلسطین به ویژه طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری نشست برگزار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۵    
این پیمانه تیتر هایی همچون شاخص کل قله یک میلیون و 400 هزار واحدی را فتح کرد، روحانی: بورس را محکم نگه می داریم، پایان عرضه اولیه وپویا و رکوردی که شکسته نشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۵    
نتایج یک نظرسنجی انجام شده توسط مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه اردن نشان داد که طرح "الحاق" کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی، مهم ترین تهدید خارجی برای اردن به شمار می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۳    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در بحران اقتصادی قرار داریم و مجبوریم با حداقل امکانات حداکثر بهره وری را داشته باشیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۷    
ارزش روز ترکیب دارایی های سهام عدالت 532 هزار تومانی به بیش از 10 میلیون و 683 هزار تومان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۴    
استاندار تهران با اشاره به لزوم توجه به زنان سرپرست خانوار در شرایط اقتصادی امروز خط فقر را در تهران 4.5 میلیون تومان بیان کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۰    
امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای تعمیرات موبایل آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
کانو کریستال نام رودخانه ای در کلمبیا که آن را با نام رودخانه پنج رنگ می شناسند. این رودخانه را با نام رنگین کمان مایع هم می شناسند، چون ترکیبی از رنگ های متفاوت و جذاب را می توانید در آن نظاره کنید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۰    
یک متخصص زنان و فلوشیب نازایی گفت: به احتمال زیاد کرونا نمی تواند سبب ناباروری شود. به گزارش میزان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۵    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۵    
مراقبت های پوستی روزانه کدام اند؟ تفاوت میان محلول تونر و میسلار واتر در چیست؟ در هنگام خرید محلول میسلار باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ هر کدام از محصولات تونر و میسلار واتر چه کاری انجام می دهند؟ این ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۲    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. دانستنی هایی در مورد خواننده مورد علاقه ملکه الیزابت حمله خرس تنبل به دو جنگلبان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۱    
براساس نتایج نخستین پژوهش جامع مجامع علمی ایران درباره کرونا، مسافرت مهمترین عامل شیوع این بیماری بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۵    
حجه الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره قراردادهای بازرسی و دوشغله های ورزشی گفت: اساساً یک اداره کلی داریم تحت عنوان ورزش و جوانان که در این حوزه فعالیت می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۵    
شش دستگاه ونتیلاتور دیگر هم تا دو هفته آینده به بیمارستان های خوزستان و سیستان و بلوچستان تحویل خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۰    
با فعل و انفعالات روزهای اخیر در کشتی مازندران و با رأی امروز اعضای مجمع، عسکری محمدیان به عنوان رئیس جدید هیأت کشتی استان مازندران انتخاب شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۰    
یک متخصص طب ایرانی گفت: غلظت خون به کثیفی خون و سنگینی خون گفته می شود که غلیظ بودن خون تمام کارکرد های جسمی، روحی و ذهنی را در فرد تحت تاثیر قرار می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۱    
یک نظرسنجی نشان از آن دارد که نامزد انتخابات 2020 با 14 امتیاز از رئیس جمهوری این کشور پیش است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۶    
با آغاز فصل تابستان و پایان امتحانات کودکان و نوجوانان، بسیاری از آنها به فکر گذران اوقات فراغت خود هستند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۵    
ششمین عرضه اولیه سال 1399 امروز انجام شد و در آن 14 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری پویا با نماد وپویا برای اولین بار در فرابورس عرضه شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۱    
یک منبع آگاه در دیوان عالی کشور خبر تایید حکم اعدام امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۵    
چهارم تیر ماه ساعت 20:00 از جدیدترین محصولات هوآوی که به زودی در بازار ایران موجود خواهند شد، در قالب رویدادی آنلاین رونمایی می شود. تماشای این مراسم برای عموم آزاد است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۵    
گسترش شهرنشینی و توسعه کلان شهرها در کنار ترویج زندگی مدرن و استفاده مستمر از خودرو باعث شده تا کاکرد پیاده رو در کلان شهرها از جمله شیراز کمرنگ یا فراموش شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۰    
قرار بود واحد های صندوق دارایکم از امروز قابل معامله شوند، اما بنا به آنچه گفته شد این موضوع به دلیل مشکل بازارگردانی این صندوق های ETF یک تا دو روزی به تاخیر افتاده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۸    
بیش از چهار یا پنج روز طول کشیدن گلودرد یا گوش درد شدید یک طرفه که با عفونت و التهاب در حلق همراه نباشد می تواند از علایم کرونا باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۶    
یکی از بزرگترین و پیچیده ترین باند های تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند و از آن ها 2 تن و 700 کیلوگرم تریاک کشف شد./کوشا مهشید فلاحی
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۷    
پیشنهاد افزایش کمک هزینه مسکن کارگران به 300 هزار تومان که توسط شورای عالی کار به هیات وزیران اعلام می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۲    
رئیس انجمن زمین شناسی ایران گفت: دماوند توان زلزله خیزی بالای 3 ریشتر ندارد، همه آتشفشان های دنیا معمولا دارای یک مخزن ماگمایی (ماده مذاب) هستند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۸    
آسمان خراش و برج های بلند یکی از ثابت ترین عناصر معماری از قرن بیستم هستند که با گذشت ایام، عظیم تر ساخته و اجرا می شوند. معماری مدرن همواره در تقلای دستیابی به ارتفاعات جدید بوده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۷    
صبح دیروز (سوم تیرماه) جسد دو دختر و پسر جوان از رودخانه گدار بیرون کشیده شد. دوجوانی که با طناب دستانشان را به هم گره زده بودند تا با هم بمیرند!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس انجمن متخصصان بیهوشی جزئیات ضرب و شتم متخصص بیهوشی در پیرانشهر را تشریح کرد. به گزارش فارس، در حالی که عموم مردم ایران در ماه های اخیر قدردان زحمات و ایثار فراوان اعضای کادر درمان در مقابله ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۴    
در جریان معاملات امروز بازار ارز، افزایش نرخ دلار و یورو باز هم ادامه داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۱    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پرونده های قصور پزشکی در رشته های جراحی زنان و زایمان با 893 مورد بیشترین آمار را دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۹    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز چهارشنبه چهارم تیرماه 1399 به 8 میلیون و 500 هزارتومان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۸    
بر اساس تصمیم امروز جلسه کارگروه تنظیم بازار قیمت انواع لبنیات به طور رسمی 22 تا 28 درصد افزایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۶    
چامسکی با انتقاد جدیدی از ترامپ وی را "به طرز غیرقابل انکاری بدترین جنایتکار در تاریخ" توصیف کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۴    
جان بولتون آینده پمپئو را گره خورده با ترامپ دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۲    
در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، وضعیت چندین استان مورد بررسی قرار گرفت و برخی اختیارات تصمیم "یری به آنها واگذار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۲    
امروز مطالبی همچون پرسودترین های بورس تهران در پایان معاملات، چرا قیمت دلار کاهش یافت؟، پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی "بورس"، ارسال آگهی عرضه سهام سرمایه گذاری امید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۰    
طبق گزارش وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در تهران در خردادماه گذشته 19 میلیون بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۸    
پزشکان توده ای 20 کیلویی را از شکم خانم 59 ساله اهل بهشهر با موفقیت خارج کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل پزشکی قانونی گیلان با اشاره به افزایش آمار غرق شدگان در سواحل این استان گفت: مراکز پزشکی قانونی گیلان استاندارد نیستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۷    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: پسر 18 ساله ای که در حال جوشکاری بود از ارتفاع 10 متری سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۶    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۵    
سرپرست وزارت صمت در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: با هماهنگی با بانک مرکزی و استفاده از ارز حاصل از صادرات و آزادسازی منابع ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۵    
سازمان هواشناسی نسبت به کاهش محسوس دما و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشورهشدار داد.
  • ۱