دوشنبه ۲۳ تیرساعت ۰۹:۰۳Jul 2020 13

خبرهای خبرگزاری تابناک 10 تیر 1399 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۳    
همه شاخص های مهم بورسی جهان صعودی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۲    
اجلاس فوق العاده سران روند آستانه ظهر امروز (چهارشنبه - 11 تیر) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۰    
پس از آنکه مردم در مازندران فاصله گذاری اجتماعی را درست اجرا کردند، شیوع ویروس کرونا تا حدود زیادی کنترل شد اما با سهل انگاری در اجرای هوشمند فاصله گذاری، افزایش تردد و مسافرت به استان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۵    
در روزهای اخیر اخبار و محتوایی در رسانه های مختلف منتشر شد که مدعی وجود رانت و انحصار در صنعت لبنیات ایران بود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۰    
ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: استفاده از وسایل سرمایشی و کولر در خوزستان می تواند شیوع بیماری را گسترده تر کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۰    
میدان امام (ره) یکی از مهمترین اماکن تفریحی شهر اصفهان است که با گرم شدن هوا بسیاری از خانواده ها برای گذران اوقات فراغت به این میدان تاریخی می آیند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۰    
علیرضا جهانبخش که در تابستان 2018 در انتقالی 17 میلیون پوندی از AZ آلکمار هلند به برایتون پیوست، در این تیم نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی تیم تحت هدایت گراهام پاتر داشته باشد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۲    
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس یازدهم از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۰    
رضا عنایتی مدیرعامل تیمش را انتخاب کرد. به گزارش تابناک ورزشی ، در اقدامی نادر و بی سابقه در فوتبال جهان سرمربی تیم لیگ یکی ایران که البته مالک باشگاه هم محسوب می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۱    
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: سرقت مسلحانه طلا فروشی دراهواز ناکام ماند ولی در جریان این سرقت سه نفر مجروح شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۱    
این کار رسما از جانتان سیر شده اید، راه های زیادی برای خودکشی هست، اما بی خیال این یک راه شوید. راهی که نه تنها سلامت خودتان، بلکه جان دیگران را هم به خطر می اندازد!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۳۷    
اعلام محدودیت های جدید کرونایی در 7 شهر هرمزگاناستاندار هرمزگان به تشریح محدودیت های جدید کرونایی در این استان پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۵    
معاون کل وزارت بهداشت، از ابلاغ اعمال محدودیت های کرونایی به استانداران 11 استان کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۷:۳۵    
در صورت تداوم ناکامی های تیم فوتبال استقلال در مسابقات لیگ برتر در بخش های مختلف تیم و باشگاه تغییراتی صورت خواهد گرفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۲:۲۲    
عربستان سعودی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد که ایران نه تنها ثبات منطقه بلکه ثبات جهان را تهدید می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۲:۱۷    
مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه شنبه 10 تیر 1399 دچار آتش سوزی و انفجار شد. این حادثه حوالی ساعت 21 بر اثر انفجار کپسول اکسیژن و در طبقه منفی دو کلینیک سینا اطهر رخ داده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۲:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان استان تهران باید براساس مناطق تهران تقسیم و به مشکلات مردم رسیدگی کنند، پیشنهاد کرد تا نمایندگان برای حل مشکلات پایتخت در چهار موضوع مدرسه، محله ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۲:۱۱    
وارد دفترش که می شویم با دو تولیدکننده مشغول مذاکره است. تلاش می کند انگیزه های از دست رفته را احیا کند. قول می دهد پی گیر اموراتشان باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۵۰    
قیمت سکه طرح جدید امروز در معاملات بازار آزاد تهران به 9 میلیون تومان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۳۰    
بازی های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ، شامگاه سه شنبه با 9 دیدار برگزار شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۲۵    
قلعه نویی سرمربی سپاهان است. او تا آخر فصل با این باشگاه قرارداد دارد و قطعا مسئولین سپاهان و ایشان در فرصت مناسب برای ادامه همکاری ها در فصل آینده وارد مذاکره خواهند شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۲۰    
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با سایت باشگاه استقلال درباره شرایط این روزهای آبی پوشان توضیحاتی را ارائه داده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۰    
پس از کشمش های طولانی برای برگزاری جلسه تعیین قیمت گندله و کنسانتره و به تعویق افتادن 3 ماهه از برگزاری آن، بالاخره روز دوشنبه 9 تیرماه این جلسه پر حاشیه تشکیل شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۲۶    
بحثی مطرح می شود که تاجگردون دکترا دارد یا نه؛ اگر دارد در چه رشته ای؟ خب من پاسخم این است. من فوق لیسانس که گرفتم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۲۵    
وقوع انفجار بزرگی در مرکز درمانی سینا اطهر در محدوده خیابان شریعتی نرسیده به تجریش تهران، نوزده کشته و نُه زخمی بر جای گذاشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان بیان داشت: شورای نگهبان تاکنون هیچ ملاقات رسمی و غیر رسمی با داوطلبان احتمالی انتخابات ریاست جمهوری نداشته و به این زودی ها نیز نخواهد داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: چنانچه بار دیگر شورا تعلل ورزد، به منزله یک نسل عقبگرد در چندجانبه گرایی و حاکمیت قانون خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۴۷    
رییس مرکز اورژانس تهران از تجمع در مقابل محل وقوع در مرکز درمانی سینا اطهر هشدار داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۴    
استاندار تهران با اشاره به روند رو به افزایش ابتلا به کرونا در روز های اخیر از بررسی لغو محدودیت های ترافیکی و برقراری مجدد دورکاری در استان تهران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۶    
نماینده چین در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد اجرای قطعنامه 2231 گفت: ما مخالف تلاش های آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران هستیم و با توجه به این که که آمریکا از برجام خارج شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی در جلسه شورای امنیت خواستار تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۰    
پس از نقد های رهبر معظم انقلاب پیرامون خلق آثاری که اساس و مبانی قضایی جمهوری اسلامی را زیر سؤال می برند، انتظار می رود چهار مجموعه ای که در تولید فیلم های سینمایی نقش پررنگ تری دارند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۵    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. اطلاعات تکان دهنده از آلودگی های صنعت مد و فشن صندلی های تاشو که هر خانه کوچکی به آن نیاز دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۳    
معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی با اشاره به تدوین پیشنهاد قانون مالیات بر عایدی سرمایه توسط وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۱    
شبکه خبری سی ان ان در گزارشی به نحوه مکالمات تلفنی رئیس جمهور آمریکا با سران کشور های مختلف و خطرات آن بر امنیت ملی آمریکا اشاره کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۵    
دلنوشته ای از خط مقدم مبارزه با کرونا برای تقدیر از مدافعان خط مقدم مبارزه کرونا
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۶    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / شرط میلیاردی برای نجات داماد از اعدام/ شکستن دست و پا برای کلاهبرداری از بیمه/ دو جنایت در یک شب/ شیاطین کثیف دختر 18 ساله را ربودند/ قاتل برادر اوتیسمی بخشیده شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۴    
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش و سپاه در بالاترین سطح هماهنگی و همدلی هستند و ظرفیت های زیادی برای تقویت این هم افزایی وجود دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۲    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۲    
نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل برای ارائه گزارش شش ماهه درباره اجرای قطعنامه 2231 آغاز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۱    
نکته دوم این که متاسفانه، شوق خدمت در بین نمایندگان همان طور که پیشتر هم گفته شد برای وزارتخانه های اقتصادی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۵    
مرد جوان که به جرم قتل همسرش به قصاص محکوم شده بود وقتی برای دومین بار پای چوبه دار رفت با پرداخت یک میلیارد تومان به خانواده مقتول توانست از آنها مهلت زندگی بگیرد این در حالی است که خانواده مقتول به ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۵    
نخستین ساعات بامداد دوشنبه دو جنایت در پایتخت رخ داد. به گزارش ایران، در نخستین قتل مردی مرغ فروش در جنوب تهران و در جنایت دوم که ساعاتی پس از آن رخ داد صاحب یک سوپر مارکت در جریان نزاعی خونین ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۵    
3 زندانی بعد از آزادی با تشکیل یک باند و به بهانه مصدومیت در تصادف های ساختگی بیش از 2 میلیارد تومان از شرکت های بیمه کلاهبرداری کردند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۰    
5 عضو باند شیاطین کثیف که با ربودن دختر جوانی در مشهد، او را مورد آزار و اذیت های وحشیانه قرار داده بودند با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر و روانه زندان شدند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۰    
پسر دانشجو که دراقدامی هولناک برادر 8 ساله اش را به قتل رسانده بود صبح دیروز با رضایت پدر و مادرش به 3 ماه حبس محکوم شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۷    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. شایعات سلبریتی ها در هفته ای که گذشت رفع سلولیت با کرم و روغن آموزش تصویری چیکن کوردن بلو ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۵    
چهار نوجوان 18 ساله به با همکاری کیدیگر به سرقت و چاقو کشی دست زده بودند، دستگیر شدند. به گزارش میزان، چندی پیش 4 پسر نوجوان به جرم سرقت و زورگیری توسط پلیس دستگیر شدند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۵    
به علت شیوع کرونا که بازار دارایی هایی نظیر طلا را رونق داد، قیمت طلا طی سه ماهه گذشته بیش از 12 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۰    
در بازار امروز، در حالی که بورس تهران به رشد خیره کننده ادامه داد، شاهد افت نسبی قیمت دلار در صرافی های بانکی بودیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۹    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۵    
ایرانیان با دریافت 90 هزار و 640 کارت اهدای عضو در مدت زمان 24 ساعت توانستند رکورد جدیدی در جهان ثبت کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با تأکید بر اینکه کشورش مخالف تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران است، خاطرنشان کرد که برچیده شدن تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران در موعد تعیین شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۹    
این پیمانه تیتر هایی همچون عبور شاخص کل بورس از سد یک و نیم میلیون واحد، طراحی سازوکار بورس مسکن در دستورکار شورای عالی بورس، طرفدار آزادسازی ارز هستیم، دلار در صرافی های بانکی عقب نشیتی کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۵    
بازیکنان رده امید هم برای بازی در تیم بزرگسالان استقلال شرط می گذارند! به گزارش تابناک ورزشی، کادر فنی استقلال خواهان یک بازیکن با استعداد از رده امیدها در تمرینات شده و قرار بود باشگاه با این ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۰    
فرهاد مجیدی، سرمربی جوان تیم استقلال پس از تساوی آبی پوشان مقابل سایپا به انتقاد از بازیکنان تیم پرداخت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۵    
شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد، در اجرای برخی عملیات نرم افزاری نیاز به سرعت عمل بالایی داشته باشید، یا شاید نیاز به دقت بسیار بالا در پردازش، استخراج یا جابجایی اطلاعات داشته باشید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۰    
میرزا محمدعلی صائب تبریزی از شاعران بزرگ ایران است که در قرن یازدهم هجری و در دوره صفویه زیست می کرد. او در سال 1592 میلادی در شهر تبریز متولد شد و در سال 1676 چشم از جهان برداشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۰    
زیورآلات ترکمن از جمله زیباترین و اصیل ترین زیورآلات ایرانی است. همان طور که لباس ترکمن پر از جزئیات و آرایه های تزیینی است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۶    
نرخ تورم سالیانه مسکن در شهر تهران طی ماه های اردیبهشت و خرداد سیر نزولی داشته است به گونه ای که نرخ تورم اردیبهشت ماه 51.6 درصد بود که نسبت به فروردین 5 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۰    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) از شهروندان این کشور خواست تا در همه پرسی قانون اساسی شرکت کنند و تاکید کرد که این اصلاحات تنها زمانی اجرایی می شوند که همه مردم از آنها حمایت کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۱    
رئیس دولت مستعفی یمن در دیدار با سفیر آمریکا در این کشور با اتهام پراکنی علیه ایران مدعی شد که ایران دائما برای بازوهای منطقه ای خود سلاح قاچاق می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۰    
سرپرست معاونت بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز توزیع و عرضه گسترده گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام در سراسر کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۰    
هشتمین مرحله از کمک های معیشتی ساعت 24 امشب (سه شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۱    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ما معتقدیم که باید ارز 4200 تومانی به صورت کامل حذف شود،گفت: دیگر اجازه واردات کالاهای غیرضروری را نمی دهیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۰    
جمعه بازار پرندگان مشهد از اسفند 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، با وجود اینکه مراکز مختلف عمومی به حالت عادی بازگشته اند، این بازارهمچنان پس از گذشت بیش از 4 ماه تعطیل است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۸    
به همت موسسه خیریه زنده یاداحمدرضایی شهرستان مسجدسلیمان برنامه ( مهروهمدلی) اجرا شد .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۹    
کویر شوراب در جنوب غربی شهر سمنان و جنوب شرق سرخه قرار دارد و دارای نهشته هایی از جنس رس مربوط به دوران کواترنر (حاضر) است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۵    
قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: تجمیع و ساماندهی موسسات آموزش عالی در ستاد نقشه جامع علمی کشور تصویب شده و در دست ابلاغ است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۵    
در حالیکه برخی دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد حین برگزاری امتحان مجازی با مشکلاتی مواجه شدند، مسئولان این واحد پاسخ شفافی درباره این موضوع نمی دهند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۰    
غلامی گفت: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون های سراسری نبندد، زیرا قرار نیست با شیوع کرونا فعالیت های اجتماعی را تعطیل کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۶    
وزیر خارجه عربستان در چهارمین نشست موسوم به حمایت از آینده سوریه ادعا های ضد ایرانی خود را تکرار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۵    
رأی وحدت رویۀ هیأت عمومی نظریه های تخصصی درباره دیه شخصی که مورد جنایت واقع شده اما جانی یا جانیان قابل تشخیص نیستند صادر شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۱    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. مرخصی اندوه در دانمارک قانونی شد کاربرد عجیب لامبورگینی در دبی هم زمانی آسفالت کاری و کندن آسفالت در اهواز+عکس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۱    
اتحادیه اروپا از احتمال تحریم چین پس از تصویب قانون امنیت ملی هنگ کنگ خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۰    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق تا پنجشنبه (12 تیرماه) خبرداد. به گزارش ایسنا رشد ابرهای همرفتی در ساعات بعداز ظهر امروز (10 تیرماه) در شمال آذربایجان غربی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۶    
باورهای غلط ماسک برای مقابله با کرونا را در این اینفوگرافیک ببینید
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ترم تحصیلی آینده دانشگاه به صورت ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی خواهد بود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۵    
یک کارشناس صنعت لبنیات با اشتباه دانستن تصور آب بستن به شیرهای کم چرب گفت: چربی از مواد خشک شیر محسوب می شود و از جمله اجزای قابل رویت آن است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۵    
علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون حدود 100 درخواست تشکیل فراکسیون به هیأت رئیسه مجلس واصل شده که تعداد آن ها همچنان رو به افزایش است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۸    
سومین نشست هم اندیشی کارگروه های بیانیۀ گام دوم انقلاب، با حضور دکتر محسن رضایی صبح امروز در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزارشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۱    
حسن روحانی، یکشنبه این هفته اعلام کرد که امروز مقرراتی را تصویب کردیم که افزایش اجاره بها نسبت به سال قبل نباید در تهران بیش از 25 درصد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۴    
مدیر روابط عمومی اورژانس فارس با اشاره به اینکه شامگاه دوشنبه 9 تیر، در محور مواصلاتی شیراز اصفهان شاهد وقوع یک تصادف زنجیره ای بودیم، گفت: در این حادثه که 10 خودرو بهم برخورد کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۰    
مسئول آموزش اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه گفت: مهم ترین راهکار پیشگیری از گرمازدگی هم، خودداری از قرارگیری در برابر نورآفتاب، بویژه در ساعات اوج تابش خورشید است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۸    
رسانه های پاکستانی اعلام کردند: 38 کارمند سفارت هند در پاکستان امروز این کشور را ترک خواهند کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۹    
مرکز آمار ایران، تغییرات قیمت اقلام خوراکی در مناطق شهری ایران در خرداد ماه سال 99 را اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۲    
محققان با کالبدشکافی برخی از جان باختگان کرونایی دریافتند این ویروس در مواردی منجر به انسداد روده و سپس مرگ افراد مبتلا می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۶    
محققان در چین نوعی ویروس آنفلوآنزا را شناسایی کردند که از پتانسیل همه گیری برخوردار است.این نگرانی وجود دارد که ویروس دچار جهش ژنتیکی شده که در نتیجه شرایطی فراهم شود تا بتواند به آسانی از فردی به ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۳    
سفیر آلمان از پایان ماموریت خود در ایران خبر داد .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۹    
هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اکبر طبری و 21 متهم دیگر به ریاست قاضی بابایی در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اتهامات مداخله جویانه عربستان سعودی و بحرین خطاب به برخی کشورهای منطقه تاکید کرد امنیت منطقه با اطاعت از آمریکا تامین نخواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۴    
دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی در بررسی الزامات فرایندی ناظر بر تصویب طرح جمعیت و تعالی خانواده در مجلس یازدهم اعلام کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۱    
محققان، نقشه جدیدی طراحی کردند که نشان می دهد چگونه بیماری کووید 19 دنیا را تغییر خواهد داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۵    
کفیر، محصول قدیمی کاله که در قالب نوشیدنی در بازار وجود داشت، به تازگی با برند کفیر ناری ، لباسی جدید، تنوع محصولی بیشتر و شعار تقویت سیستم ایمنی بدن به بازار عرضه شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۳    
برخی خوراکی های بسیار ساده بویژه در فصل تابستان، حاوی انواع ویتامین، مواد معدنی و سایر مواد مغذی سالم برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن هستند ...