پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 31 خرداد 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 خرداد 1395 تدبیر و امید 2 خرداد 1395 تدبیر و امید 3 خرداد 1395 تدبیر و امید 4 خرداد 1395 تدبیر و امید 5 خرداد 1395 تدبیر و امید 6 خرداد 1395 تدبیر و امید 7 خرداد 1395 تدبیر و امید 8 خرداد 1395 تدبیر و امید 9 خرداد 1395 تدبیر و امید 10 خرداد 1395 تدبیر و امید 11 خرداد 1395 تدبیر و امید 12 خرداد 1395 تدبیر و امید 13 خرداد 1395 تدبیر و امید 14 خرداد 1395 تدبیر و امید 15 خرداد 1395 تدبیر و امید 16 خرداد 1395 تدبیر و امید 17 خرداد 1395 تدبیر و امید 18 خرداد 1395 تدبیر و امید 19 خرداد 1395 تدبیر و امید 20 خرداد 1395 تدبیر و امید 21 خرداد 1395 تدبیر و امید 22 خرداد 1395 تدبیر و امید 23 خرداد 1395 تدبیر و امید 24 خرداد 1395 تدبیر و امید 25 خرداد 1395 تدبیر و امید 26 خرداد 1395 تدبیر و امید 27 خرداد 1395 تدبیر و امید 28 خرداد 1395 تدبیر و امید 29 خرداد 1395 تدبیر و امید 30 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۱    
در میان مرکبات؛لیموترش گنجی سرشار از ویتامنیها و مواد معدنی و حاوی مقدار زیادی اسید بوده که تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۶    
رسانه ها از امضای توافق نامه نهایی میان آنکارا و تل آویو طی هفته جاری خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۶    
داعش با این ادعا که روحانیون قرآن کریم را تحریف کرده اند، قصد دارد آن را از نو کتابت کرده و برخی سوره ها و آیاتش را حذف کند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۶    
پاکدامن گفت: زمان ارائه اظهار نامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی امروز 31 خرداد ماه به پایان می رسد و این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۰    
وزیر امور اقتصادی ودارایی با تصویب مجمع عمومی شرکت سهامی بیمه ایران، مدیرعامل و رییس هیات مدیره جدید این شرکت را منصوب کرد
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قرار بود با کدخدا کنار بیاییم تا نوچه هایش جلوی ما لنگ بیندازند، اما در برجام وعده هایی دروغین را تجربه کردیم و می بینیم که اوضاع بدتر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۵    
در پی لغو تابعیت روحانی برجسته در بحرین، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای هشداری بی سابقه به رژیم آل خلیفه داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۶    
توقیف قانون ربطی به ارشاد ندارد و به دستور دادستانی انجام شده است. علت شکایت برخی نهادهای امنیتی بوده و ارشاد نقشی نداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۸    
در حاشیه هجوم وحشتناک ریزگردها به شهرهای مختلف کشور، اعلام وضعیت قرمز و.../علیرضا پاکدل. خبرآنلاین
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۵    
سرمربی استقلال می گوید بازیکنان تیمش فصل آینده برای قرار گرفتن در جمع 18 نفره و 11 نفر نهایی کار بسیار سختی دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۲    
رییس پلیس شهر نیویورک با تاکید بر این که تروریست ها باز هم به نیویورک حمله خواهند کرد، گفت که در جهانی که تروریسم بشدت روبه افزایش گذاشته وقوع یک حادثه تروریستی در شهر نیویورک موضوع شاید و اگر نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۲    
راننده پیر تاکسی که به همراه همدست جوانش، دختری را برای آزار و اذیت ربوده بودند، با صدور کیفرخواست به زودی به اتهام مشارکت در آدم ربایی محاکمه می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۱    
چین روز دوشنبه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز 25 ژوئن (پنجم تیر) برای یک دیدار رسمی وارد پکن می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۲    
در حالی که تمرینات پرسپولیس طی روزهای اخیر در حال پیگیری است اما خبری از عضو ایرانی کادرفنی این تیم نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۰    
سازمان پزشکی قانونی از مرگ 879 تن در سال گذشته براثر غرق شدگی در کشور خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن (1393) 2.1 درصد کاهش داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۳    
رییس قوه قضاییه گفتار، روش و منش مقام معظم رهبری در مواجهه مقتدرانه، عزتمندانه و حکیمانه با نظام سلطه را الگویی عملی برای همه مسئولان اعلام کرد و گفت: استقلال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۷    
شهاب مرادی به مناسبت میلاد امام حسن(ع) امشب مهمان برنامه خندوانه خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۲    
بعد از انتشار خبر بستری شدن یک روزنامه نگار محکوم به حبس در بیمارستان که در فضای مجازی منتشر شد، خبرنگار ایسنا در تماسی با بیمارستان بوعلی تایید این خبر را گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۰    
خبرهای امروز را با یک تشکر آغاز می کنم. بعد از حادثه در شهران و آن آتش 50 متری همه چیز منطقه قطع شد الا فیلترینگ. تشکر می کنم از فیلترینگ که در بحران و آتش هم کاربران را به سمت پیوندها هدایت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۷    
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی گفت: مخالفت پدر دخترکش با ادامه ارتباط فرزندش با پسر غریبه علت قتل اخیر در خوی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ازسرگیری مذاکرات هیأت حقوقی و فنی این سازمان با هیأت چینی درباره بازطراحی راکتور اراک خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۴    
سرلشکر محسن رضایی با انتشار مطلبی در اینستاگرام به کارشکنیها و کینه توزیهای عربستان سعودی علیه ایران واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۱    
وزیر امور خارجه اتریش با تاکید بر اینکه ما کنترل مسئله پناهندگان را از دست داده ایم تصریح کرد تا زمانی که یک راه حل اروپایی برای این مسئله وجود ندارد اتریش اقدامات ملی را در پیش می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۸    
در حالی که اردوی تیم ملی لغو شده است همچنان مدافع جدید استقلال در تمرینات این تیم شرکت نمی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۵    
وزارت اقتصاد آلمان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که ایران با پرداخت تمام بدهی های خود راه را مجددا برای پوشش بیمه های صادراتی هرمس باز کرد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۲    
با تشدید درگیری ها در سوریه، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عازم این کشور شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۷    
متوسط نرخ اشتغال ناقص کشور در زمستان سال گذشته 11.1 درصد گزارش شده است. به این معنا که از هر 100 شاغل در بازار کار کشور 11 نفر به دلایل اقتصادی کمتر از 44 ساعت در هفته کار می کنند و خواهان انجام کار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۴    
واردات خودرو با ارزش بالای یکصد هزار دلار ممنوع شد تا بدین ترتیب ممنوعیت واردات بر حسب حجم موتور برداشته شود و تغییراتی اساسی در ورود خودروهای خارجی به کشور صورت گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۴    
بر خلاف ادعاهای مطرح شده مبنی بر هک شدن سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران، رییس این سازمان نفوذ به سایت این سازمان را رد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
حبیب اله انصاری ضمن تاکید بر ضرورت درس گرفتن از سرنوشت صنعت خودرو گفت: تولید سامسونگ ایرانی یک افتخار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۳    
مجلس سنای آمریکا به طور جداگانه چهار طرح پیشنهادی در ارتباط با کنترل و محدودیت استفاده از سلاح های گرم را به مرحله رای گیری گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به سوریه در اولویت است که نشان می دهد حمایت از محور مقاومت ادامه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۱    
موضوع تبدیل حالت ناظر ایران در سازمان همکاری شانگهای به عضویت رسمی در دستور کار نشست آتی سران این سازمان در تاشکند پایتخت قزاقستان و برنامه حضور محمد جواد ظریف وزیر خارجه در این نشست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۸    
رئیس پلیس یکی از مناطق ایالت فلوریدای آمریکا از نقش غیرمستقیم اف بی آی در تیراندازی اورلاندو پرده برداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۲    
رژه مازراتی ها در تهران را در این عکس ببینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
علیرضا منصوریان علی رغم جذب چند بازیکن، همچنان سه مهره بزرگ دیگر را هم زیر نظر گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۲    
سرمربی استقلال سیاست عجیبی در فصل نقل و انتقالات در پیش گرفته است و به نظر می رسد بیشتر از هر پست دیگری اعتقاد به جذب مهاجم دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۹    
ریاست جمهوری تونس وضعیت فوق العاده در این کشور را برای یک ماه دیگر تمدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۶    
یورو 2016 در حال تبدیل شدن به جام قهرمانی هولیگان های اروپا است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۰    
مهرداد پولادی دفاع چپ سابق تیم ملی فوتبال ایران قرارداد خود را با تیم الشیحانیه تجدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۷    
چینی ها بدون بهره گیری از ریزتراشه های ساخت آمریکا و با تکیه بر توان متخصصان خود، موفق به ساخت سریع ترین ابر رایانه جهان شدند که در مدل سازی آب و هوا و پژوهش های علمی کاربرد دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۷    
فرماندار تهران با تاکید بر اینکه در بررسی های کارشناسی جدید در خصوص علت شکسته شدن لوله گاز و انفجار آن در شهران مشخص شد که علت شکستگی، نشست زمین بوده است، گفت: هنوز علت نشست زمین مشخص نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۴    
در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۳    
مهاجم فصل گذشته ملوان استقلالی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۳    
گفتنی است ، از این پس لازم است، مخاطبان ، کاربران و علاقه مندان برای برقراری هرگونه ارتباط با سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی www.isiri.gov.ir مراجعه کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۰    
آنچه در زیر می آید، برگردانی است از نوشتار جین فین روان درمانگر دانشگاه هاروارد که به سادگی روند رژیم های لاغری و چاق شدن دوباره را توضیح می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۷    
در این مراسم که ساعت 18 روز سه شنبه آغاز خواهد شد 40 تندیس طلایی به برترین ها، 62 تندیس نقره ای و 38 تندیس برنزی به بهترین های ارائه خدمات گردشگری در جزیره کیش اهدا می شود .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
نیروهای امنیتی عربستان یک عکس متفاوت از کعبه منتشر کردند که به وسیله یک هواپیمای بدون سرنشین گرفته شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی باز کردن دوباره موضوع ابعاد نظامی احتمالی را "آب در هاوون کوبیدن" از سوی مقامات و رسانه های غربی و آمریکایی دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
روزنامه الوطن قطر امروز خبر داد: شبکه جهانی beIN اسپورت قطر اقدامات لازم برای شکایت علیه برخی از شبکه های تلویزیونی که بدون پرداخت حق پخش رقابت های یورو 2016 را پخش می کنند، انجام داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
یک رسانه غربی گزارش داد که رئیس جمهور ترکیه در حاشیه نشست امنیت هسته ای واشنگتن، با وزیر انرژی رژیم صهیونیستی دیدار و دو طرف درباره سوریه، ایران صحبت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
وزارت کشور بحرین اعلام کرد که تابعیت شیخ عیسی احمد قاسم را به اتهام تبلیغ طائفه گری و فتنه انگیزی در بحرین لغو کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
انتشار تصویر فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران سازمان ها و بانک ها در روزهای گذشته، دستاویز حمله رسانه های مخالف دولت قرار گرفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۶    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: سه آدم ربا که در پوشش لباس پلیس با گروگان گرفتن پسر جوانی، 800میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده بودند، توسط کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان پیشوا دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۶    
کشور هایی دیگر همچون کره ی شمالی هستند که در هیچ جنگ خارجی درگیر نیستند اما دارای بیشترین میزان تفرقه و نزاع داخلی هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
برای جلوگیری از این واقعه، بانک های اروپایی و غیرآمریکایی خواستار تضمینی جدی از سوی دولت آمریکا هستند تا در صورت آغاز فعالیت در ایران، از سوی موسسات قانونی آمریکا مورد برخورد قرار نگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: نظرم نسبت به کلیت دولت مثبت است اما به این معنی نیست که انتقادی وجود ندارد. بلکه نسبت به برخی مسائل فرهنگی و اظهارنظرهایی که وجود دارد، انتقاداتی وارد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
وی ادامه داد: ایشان نمی تواند به دروغ گفتن ادامه بدهند و هواداران خوب پرسپولیس را علیه من تحریک کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
دیوید بکام تماشاگر مسابقه فینال NBA بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۷    
کاظم جلالی نماینده تهران مجددا بر ریاست مرکز پژوهش های مجلس ابقا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون که حدود دو هفته پیش برای دیدار با مدافعان حرم به فلوجه رفته بود بامداد 1 تیر در برنامه کوی محبت شبکه دو از سفر خود می گوید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۱    
تیم ملی شهریورماه سال جاری باید در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی حضور پیدا کند و این اردوها به منظور آماده سازی تیم ملی تدارک دیده شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۸    
ریباک سفیر بلاروس با تشریح نتائج توافق هسته ای ایران با قدرتهای بزرگ، این موفقیت را به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۵    
بر اساس این گزارش، انفجار مینی بوس حامل کارمندان دولتی صبح امروز در منطقه ای بین دو شهر کابل و جلال آباد به وقوع پیوست و منجر به کشته شدن 20 نفر و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۵    
سازمان سنجش از اعمال تغییرات در رشته های مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال از سوی دانشگاه ها خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۲    
فریدن تقی زاده، معاون صندوق رفاه دانشجویی گفت: ثبت نام وام دانشجویی از فردا آغاز و تا 30 مرداد ادامه دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
شرکت پخش "فیلمیران " پیش از این نیز پخش فیلمهای "درباره الی "،"جدایی نادر از سیمین "و"گذشته" را در ایران به عهده داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
ساعاتی پیش در درگیری مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ماهشهر با سارقان مسلح در بندر امام، یک مأمور آگاهی به شهادت رسید و دو مأمور دیگر نیز مجروح شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
در اینکه جناب آقای قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت پرتلاش و موفق دولت یازدهم است و اقدامات موثر و هدفمندی در حوزه بهداشت و درمان در دوره ایشان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۷    
دو آتش نشان موفق شدند بعد از 20 دقیقه تلاش سگ بی نوایی که در یک کانال آب گرفتار شده بود را نجات دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۱    
وی با اشاره به جمع آوری معتادان از سطح استان گلستان گفت: مرکز ماده 16 استان گلستان تنها گنجایش 100 نفر را دارد و تعداد معتادان متجاهر در سطح استان خیلی بیشتر از این تعداد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۸    
بعداز فاش شدن سوالات کنکور و قرار گرفتن آنها در شبکه های اجتماعی مختلف، ده ها هزار داوطلب این کشور مجبور به شرکت مجدد در آزمون شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۲    
معتقدم سطح پرداخت حقوق در دولت عادلانه و در چارچوب قانون است و اگر موارد خاصی چه در دولت و چه در خارج از دولت، حقوق های نامتعارف پرداخت شده حتی اگر چارچوب قانونی داشته باشد نیازمند بررسی و برخورد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
احمدی نژاد پانزده سال پیش گفته بود: یک موقع آمد خودمان شاخصیم، یک کسی رسیده به نقطه امامت، او شاخص است؟ بله. او دیگر وصل است به آسمان و به خدا، و از جای دیگر هدایت می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۵    
هاشمی با اشاره به انجام پیگیری های لازم برای تعیین علت حادثه شهران، اظهار کرد: موضوع علت حادثه خیابان شهران در دست بررسی است و هنوز نظرات کارشناسی در این زمینه اعلام نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۰    
گودرزی با بیان اینکه استان گلستان در حوزه جوانان جزو استان های برتر قرار گرفته است، گفت: پرداختن به مسائل جوانان در این استان در مقایسه با سایر استان ها از ظرفیت خوبی برخوردار بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۷    
ملیحه حسینی همسر احسان مازندرانی در تماسی با ایلنا از انتقال همسرش به علت افت فشار ناشی از اعتصاب غذا خبر داد و گفت: به گفته همبندان حال عمومی احسان مازندرانی مساعد نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۴    
بدنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، روزنامه قانون از سوی دادستانی توقیف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
عصر شنبه گذشته، ماموران مبارزه با جرایم جنایی استان آذربایجان غربی در جریان تیراندازی در یکی از محله های شهرستان خوی این استان قرار گرفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
پیش از این درباره تلفات جانی و مالی که گرفتن تصاویر سلفی برای افراد مختلف به همراه داشته خبرهای مختلفی مخابره شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۷    
وی در خصوص سایر پیشنهادهایش گفت: پیشنهاد خارجی به دستم رسیده بود اما جلالی از من خواست به پیکان بیایم. من هم قبول کردم و راهی پیکان شدم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵    
بنا به این گزارش، نیروهای طالبان مسئولیت این انفجار را برعهده گرفته اند. همچنین در یک حادثه تروریستی دیگر، بمبی به خودروی حامل عطاالله فیضانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۹    
محمد جواد آذری جهرمی جزئیات مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره تعرفه اینترنت را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۸    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز دوشنبه از فاز اول آزاد راه تهران شمال بازدید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۳    
سورنا ستاری در سومین مراسم رونمایی از دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان که امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، عنوان کرد: دانشمندشدن به پول نیست و هیچ کارآفرینی تاکنون با پول پیشرفت نکرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۸    
برهانی قراردادی یکساله با تیم فوتبال پیکان امضا کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۵    
وی ادامه داد: این بازنگری منجر به تدوین دستورالعمل جدید نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در بازار پایه شد که پس از تصویب در هیات مدیره سازمان بورس، در روز گذشته به فرابورس ایران ابلاغ شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۹    
آیت الله مرتضی مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امیداورم این مجلس بتواند در این دوره تلاش خوبی داشته باشد و به نفع نظام و کشور کار کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۴    
علیرضا منصوریان قصد داشت تیم فوتبال استقلال را برای برگزاری اردو به ترکیه ببرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۸    
ساعت 4 بامداد روز جمعه به علت فرونشست زمین خط لوله هشت اینچی گاز در منطقه فلکه اول شهران دچار ترکیدگی شد که خسارت مالی بسیاری به همراه داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۸    
رضا صادقی، خواننده محبوب کشورمان در جمع کودکان کار کوره آجرپزی شمس آباد را در زیر مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۵    
یکی از شایعاتی که پیرامون آیفون 7 مطرح شده، حذف جک هدفون بوده که به معنی استفاده کاربران از هدفون های بی سیم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۹    
جابجایی مهندس نعمت زاده از وزارت صنعت،معدن وتجارت در دستور دولت محترم نبوده و خبر برخی رسانه ها مبنی بر تغییر مهندس نعمت زاده و جایگزینی شخص دیگر صحت ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۸    
پسر 13 ساله هندی که با انعطاف بدنی بالای خود همه را شگفت زده کرده است قصد دارد نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
کره شمالی که طی سال های گذشته با انتقادات گسترده ای به خاطر نقض حقوق بشر روبرو بوده، تعدادی از شهروندان آمریکایی را که در حال دیدن از این کشور بوده اند، بازداشت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
وی ادامه داد: رئیس دیوان محاسبات پس از دستور رئیس مجلس، از طریق حسابرسان و واحدهای فنی این موضوع را بررسی و جمع بندی کردند و در حال حاضر نیز گزارش جامعی آماده شد که احتمالا این هفته به رئیس مجلس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
یکی از خریداران باشگاه نفت تهران ضمن ارائه شرایط پیشنهادی خود به هیئت واگذاری باشگاه نفت اعلام کرد اگر زمان بگذرد، دیگر کاری از دستشان برنخواهد آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۴    
این ها جمله های بهرام محمدی فرد - عکاس جنگ - به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۵    
با ادعیه ی مردم روزه دار و با عنایات خداوندی، یکی از بزرگترین توطئه های تروریستی گروه های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) کشف و خنثی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۹    
تیم ملی بسکتبال ایران در تورنمنت اطلس به مقام قهرمانی رسید تا با نسلی از بازیکنان جوانش به همراه چند ستاره خود در این رقابت های بین المللی بدرخشد ...
  • ۱