سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 3 دی 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 2 دی 1395 تدبیر و امید 3 دی 1395 تدبیر و امید 4 دی 1395 تدبیر و امید 5 دی 1395 تدبیر و امید 6 دی 1395 تدبیر و امید 7 دی 1395 تدبیر و امید 8 دی 1395 تدبیر و امید 9 دی 1395 تدبیر و امید 10 دی 1395 تدبیر و امید 11 دی 1395 تدبیر و امید 12 دی 1395 تدبیر و امید 13 دی 1395 تدبیر و امید 14 دی 1395 تدبیر و امید 15 دی 1395 تدبیر و امید 16 دی 1395 تدبیر و امید 17 دی 1395 تدبیر و امید 18 دی 1395 تدبیر و امید 19 دی 1395 تدبیر و امید 20 دی 1395 تدبیر و امید 21 دی 1395 تدبیر و امید 22 دی 1395 تدبیر و امید 23 دی 1395 تدبیر و امید 24 دی 1395 تدبیر و امید 25 دی 1395 تدبیر و امید 26 دی 1395 تدبیر و امید 27 دی 1395 تدبیر و امید 28 دی 1395 تدبیر و امید 29 دی 1395 تدبیر و امید 30 دی 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۳    
امید می رود که به زودی مشکلات سرمایه گذاری های مالی در داخل کشور برطرف شده و دشمنان بدعهدی های خود را کنار بگذارند تا شاهد تأمین منابع مالی برای اجرای هرچه بهتر این پروژه های نفتی باشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۸    
سعیدسالارزهی مالک و خالق عروسک جناب خان در نامه ای خطاب به مردم، توضیحاتی درباره عدم حضور جناب خان در خندوانه ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۴    
همچنین در ارزیابی بعمل آمده از عملکرد بانک های استان ، بانک ملی استان سمنان سرآمد بانک ها در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی معرفی گردید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۲    
انیس امری مظنون اصلی حمله با کامیون به بازارچه کریسمس در شهر برلین آلمان، در جریان یک تبادل آتش با پلیس ایتالیا در شمال میلان کشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۳    
در صحنه ای عجیب و شاید بی سابقه که روی آنتن یکی از شبکه های تلویزیونی در آمریکا رفت، کریستیانو رونالدو مورد تمسخر واقع شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه در این نشست خبری که صدها خبرنگار داخلی و خارجی حضور دارند، گفت: همراه ایران، ترکیه و البته دولت سوریه و همچنین دیگر کشورهای منطقه برای انجام اقدام ها با هدف برقراری صلح پایدار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۷    
در داستان موسی(ع) و ساحران در حضور فرعون، با یک جمله یک انسان فریبکار، همه تلاشها از بین رفت و جهل و عدم تحقیق و زودباوری مردم سبب شد تا حضرت موسی(ع) متهم به دروغگویی و فریب مردم شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۹    
بر همین اساس، وکیل مدافع بابک زنجانی نیز درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش به ایسنا، گفت: روز جمعه از طریق رسانه ها مطلع شدم پرونده موکلم در مسیر اجرای حکم قرار گرفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۲    
ایران و قرقیزستان در بیانیه ای که در پایان سفر رسمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به بیشکک منتشر شد، تاکید کردند که تعاملات میان دو کشور در همه حوزه ها باید بیش از پیش افزایش یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۲    
به گفته نخست وزیر مالت، دو هواپیماربا تهدید کرده بودند که این هواپیمای ایرباس ای-320 را منفجر خواهند کرد. 118 مسافر در این هواپیما بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۹    
امروز (شنبه) هوای تهران ناسالم برای تمام افراد جامعه و شاخص کیفیت هوا روی عدد 152 قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۰    
آمریکا، که معمولا چنین قطعنامه هایی را وتو می کرد، به این قطعنامه رای ممتنع داد و 14 عضو دیگر شورای امنیت به آن رای مثبت دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۵    
با اجرای این طرح، شهروندان می توانند با مراجعه به خودبانک ها، چک بانک شهر را به پول نقد تبدیل کرده و به حساب مورد نظرشان واریز کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۰۰    
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد حملات هوایی روسیه در سوریه تاکنون منجر به مرگ بیش از 35 هزار تروریست شده و یک زنجیره از انقلاب های متوالی در خاورمیانه را متوقف کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۷:۴۲    
میشله مورگان ، بازیگر اسطوره ای سینمای فرانسه و اولین برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن در 96 سالگی درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۷:۲۱    
شرکت ایرباس با انتشار بیانیه ای امضای قرارداد فروش 100 فروند هواپیمای مسافربری به ایران را تایید کرد و تاکید کرد که انتظار می رود ایران تخفیف قابل توجهی را دریافت کرده باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۷:۰۰    
نیمار مدعی شده مسی در بارسا می ماند و قراردادش را تمدید می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۶:۴۲    
جباری این روزها مصدوم است و نمی تواند برای الاهلی بازی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۵:۰۰    
پلیس رژیم صهیونیستی یک نماینده عرب پارلمان این رژیم را به اتهام کمک به زندانیان فلسطینی بازداشت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۴:۳۰    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که تعداد سربازان ارتش ترکیه که در حملات اخیر گروه تروریستی داعش در نزدیکی شهر الباب در شمال سوریه کشته شده اند، به بیش از 16 نفر افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۳:۰۰    
بقراط حکیم 400 سال قبل از میلاد به دانشجویان خود توصیه می کرد که نفس بیماران را بو کنند تا بفهمند که آیا آنها بیمار هستند یا خیر.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۲:۳۰    
ارتش عراق از به هلاکت رساندن 20 تروریست داعشی و انهدام 5 خودروی بمب گذاری شده در غرب مسیر بیجی به حدیثه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۲:۰۰    
شبکه تلویزیونی فرانس 24 گزارش داد: تظاهرات ضد دولتی در جمهوری دمکراتیک کنگو که به درگیری معترضان با پلیس و آتش زدن اماکن دولتی در خیابان های کینشاسا (پایتخت) منجر شده، شدت یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۱:۳۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی از نگرانی این رژیم درباره نزدیک بودن عملیات جولان پس از پیروزی ارتش سوریه در شهر حلب خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۱:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: جان کری، اولین کسی است که درباره ناامیدی اش از نتایج سیاست های آمریکا در سوریه صحبت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۰:۳۰    
11 ماه زمان نیاز بود تا آنچه دو طرف در بهمن سال گذشته در پاریس نهایی کرده بودند در تهران به امضا برسانند؛ امضایی که به گواه آن ایران ایر بزرگترین خرید خود پس از چهار دهه را به ثبت می رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۲    
شورای امنیت به درخواست مصر رأی گیری درباره پیش نویس قطعنامه محکومیت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را به زمان دیگری موکول کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۱    
حمله خمپاره ای تروریست های النصره به شهرهای درعا و ازرع در جنوب سوریه پنج کشته و 11 زخمی برجای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
مدیر طرح ملی حفاظت از تالاب های ایران ضمن اشاره به مدیریت نادرست منابع آبی کشور، وضعیت کنونی تالاب هامون را تشریح کرد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
ماموران گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) موفق به کشف یک کیلو و 690 گرم تریاک از یک بسته پستی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا خواستار گسترش توان و قابلیت تسلیحات هسته ای آمریکا تا زمانی شد که جهان بر سر عقل بیاید .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۱    
برنامه ترامپ برای استقلال نفتی آمریکا و افزایش تولید شیل اویل ، تقاضا برای نفت های سبک شبیه تولید عربستان را کم کرده و منجر به افزایش مشتریان نفت سنگین همچون تولیدات ایران خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۲    
دولت اوباما قصد دارد که از رأی دادن به پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص شهرک سازی رژیم صهیونیستی خودداری کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۰    
افت و خیزهای اقتصادی جهان طی سال های اخیر ترکیب و تعداد پولدارها را هم در دنیا دستخوش تغییراتی کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۲    
نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که کشورش در راستای کمک به پناهجویان و کشورهایی که اقدام به پذیرش جنگ زدگان سوری کرده اند، مبلغی در حدود 500 میلیون دلار اختصاص می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۱    
در آستانه اعلام نامزدهای نهایی فیلم خارجی در اسکار2017 نسخه قاچاق و غیر مجاز فیلم سینمایی فروشنده منتشر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۰    
سال هاست مجسمه های ساخته شده از شاعران سرزمین مان مانند فردوسی، خیام و سعدی برای ما نمادی از چهره این مردان بزرگ شده اند، مجسمه هایی که جای خالی حافظ و مولانا بین شان احساس می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۲    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که زنان به دلیل تحمل بیشتر برای مقابله با درد، اغلب قادر به درک وقوع حملات قلبی نیستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۱    
محبوبه میرقدیری می گوید: گاهی واژه هایی که توسط مردم وارد زبان می شوند بی معنا و بی ریشه هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از لزوم جمع آوری و ساماندهی فروشندگان دستی مجوز ورود به طرح ترافیک از سوی پلیس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۲    
عربستان سعودی برای افزایش 6.7 درصدی هزینه های جنگی خود در سال 2017 برنامه ریزی کرده است تا بودجه نظامی آن به 191 میلیارد ریال سعودی معادل 50 میلیارد و 800 میلیون دلار برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۱    
'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری منتخب آمریکا، روز پنجشنبه 'شان اسپایسر' را به عنوان سخنگوی کاخ سفید در دولت خود معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش تغییرات کنکور سراسری تا سال 97 را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۶    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان در حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و آلماس بیک آتامبایف روسای جمهوری دو کشور، 5 یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری امضاء کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۱    
وزیر تعاون با تاکید بر اینکه امسال سال شکوفایی اقتصاد و بهره گیری از دستاوردهای برجام است، افزود: بعد از یک رقمی شدن نرخ تورم، دستیابی به نرخ رشد 7 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۸    
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان با اشاره به تلاش برای بهره گیری از تمام ظرفیت ها و فرصتها برای توسعه همه جانبه مناسبات و همکاری ها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۰    
پس از انتشار تصاویر سوزانده شدن 2 سرباز ترکیه ای به دست تروریست های داعش در سوریه، سایت های توئیتر، فیسبوک و یوتیوب برای کاربران ترکیه ای از دسترس خارج شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۳    
رییس جمهوری پس از امضای پنج سند همکاری میان مقامهای ارشد ایران و قرقیزستان اعلام کرد که تهران و بیشکک در حوزه های اقتصادی و سیاسی به توافقات مهمی دست یافته اند و فصل نوینی در روابط دو کشور گشوده شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۰    
دستیار ویژه رییس جمهور از حجت الاسلام والمسلمین نقویان عیادت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۱    
منابعی در تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به روزنامه ایندپندنت انگلیس گفته اند که رئیس جمهور منتخب آمریکا از سبیل شبیه برس جان بولتون رضایت ندارد و به همین دلیل او را از دستیابی به سمت وزیر امور خارجه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۲    
مردی که با وعده سرمایه گذاری در مزرعه گیاهان دارویی اقدام به کلاهبرداری میلیونی کرده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۰۵:۲۰    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا، یک اقتصاددان منتقد سرسخت چین را رئیس شورای تجارت ملی کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۰۰:۵۶    
مراسم ختم زنده یاد "جعفر والی" بازیگر پیشکسوت سینما در مسجد الرضا (ع) تهران با حضور هنرمندان سینما و تئاتر برگزار شد .