پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 26 مهر 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 2 مهر 1396 تدبیر و امید 3 مهر 1396 تدبیر و امید 4 مهر 1396 تدبیر و امید 5 مهر 1396 تدبیر و امید 6 مهر 1396 تدبیر و امید 7 مهر 1396 تدبیر و امید 8 مهر 1396 تدبیر و امید 9 مهر 1396 تدبیر و امید 10 مهر 1396 تدبیر و امید 11 مهر 1396 تدبیر و امید 12 مهر 1396 تدبیر و امید 13 مهر 1396 تدبیر و امید 14 مهر 1396 تدبیر و امید 15 مهر 1396 تدبیر و امید 16 مهر 1396 تدبیر و امید 17 مهر 1396 تدبیر و امید 18 مهر 1396 تدبیر و امید 19 مهر 1396 تدبیر و امید 20 مهر 1396 تدبیر و امید 21 مهر 1396 تدبیر و امید 22 مهر 1396 تدبیر و امید 23 مهر 1396 تدبیر و امید 24 مهر 1396 تدبیر و امید 25 مهر 1396 تدبیر و امید 26 مهر 1396 تدبیر و امید 27 مهر 1396 تدبیر و امید 28 مهر 1396 تدبیر و امید 29 مهر 1396 تدبیر و امید 30 مهر 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۵:۴۰    
حتما متوجه شده اید که همزمان با تغییر رنگ برگ ها در فصل پاییز، پوست بدن شما هم تغییر می کند و گویا خزان کرده و دچار خشکی و خارش می شود. دلیل این امر، سرد شدن هوا، کاهش رطوبت و وزش بادهای خشک است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۷:۴۰    
گلوکز به عنوان سوخت مغز عمل می کند. از این رو برای حفظ عملکرد ذهنی بهینه نیازمند حفظ سطح قند خون پایدار هستید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۷:۲۲    
حالا پرسپولیس سومین فصل خود را پشت سر می گذارد که در کورس قهرمانی لیگ برتر است و اولین لیگ قهرمانان خود را پس از سال ها در شرایطی پشت سر می گذارد که بهترین تیم حال حاضر ایران است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۶:۰۱    
متخصص قلب و عروق با اشاره به عوامل خطر در بروز بیماری های قلبی و عروقی گفت:امروزه بزرگترین قاتل زنان،بیماری قلبی و عروقی به ویژه بیماری های مرتبط با عروق کرونر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۵:۴۰    
کوتاهی قد یکی از مشکلات تغذیه ای کودکان است. رشد طبیعی قد شاخص سلامت کودک است. کوتاهی قد اگرچه به تنهایی یک بیماری نیست، اما ممکن است از تظاهرات بیماری های دیگر باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۴:۰۱    
فهرست فیلم های حاضر در هفتمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی در استرلیا اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۳:۰۱    
حتما برایتان پیش آمده که به اشتباه یکی از عکس های مورد علاقه تان را از تلفن هوشمندتان پاک کرده باشید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۱:۰۲    
نوع بویی که در ناحیه زیر بغل ایجاد می شود و چگونگی برخورد با آن، با سیستم مشابهی از میکروب ها در داخل روده مرتبط است که شما را از ابتلا به برخی بیماری ها محافظت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۰:۲۰    
اگر می خواهید آدرس محل کارتان را به راحتی در مشتریان خود قرار دهید می توانید آن را در گول مپ ثبت کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۱    
دکتر محمدرضا طالبی گفت: شایع ترین بیماری های دهان و دندان ابتدا پوسیدگی ها و بعد بیماری های لثه است؛ پوسیدگی ها معمولا به علت مصرف زیاد شیرینی ها، میکروب های موجود در دهان و میزبان مستعد ایجاد می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۲:۵۶    
سرکنسولگری ایران در اربیل، در بیانیه ای مطبوعاتی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همه تلاش خود را برای بازگشت آرامش و ثبات به عراق و مناطق اقلیم مبذول خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۴    
بسیاری از بازیگران هالیوودی نشان داده اند که گاهی در ازدواج اختلاف سنی زیاد برایشان هیچ اهمیتی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
حکم اعدام قاتل ستایش قریشی دختربچه افغانستانی ساعاتی قبل از اجرا در زندان رجایی شهر کرج، به تعویق افتاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۶    
هیأتی کردی متشکل از حزب التغییر (گوران) و حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق برای دیدار و گفت وگو با آیت الله سیستانی عازم نجف اشرف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: از 29 مهرماه که رجیستری موبایل آغاز می شود، خریداران بایداستعلام کنند و در صورت دریافت پیام تجهیز شما تأیید می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۹    
در سایت بانک صادرات ایران– منطقه خلیج فارس، هیچگاه چنین متنی به زبان های انگلیسی و عربی درج و منتشر نشده و اساساً خبر مذکور کذب و غیر واقعی می باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۵    
دریادار سیاری با اشاره به تدبیر رهبر عالیقدر جمهوری اسلامی ایران در مورد منافع دریا و قدرت دریایی گفت: منافع دریا مال همه است؛ امکانات این دریای پر برکت متعلق به این ملت هاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۱    
ملکی با اشاره به این که ماموران انتظامی استان در کمتر از 72 ساعت موفق به شناسایی و دستگیری گروگانگیران و رهایی گروگان از چنگال آنان شدند، تاکید کرد: دو متهم تا کنون در این زمینه دستگیر شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۷    
چرا فردی مانند او چنین اجازه ای به خود می دهد که چنین توهین عریانی به مردم بکند؟ همین توهین ها به شخص محمدجواد ظریف هم در توئیت او مستتر است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۶    
حکم اعدام "امیرحسین" که قرار بود پنج شنبه -27 مهر - اجراء شود، به تعویق افتاده است. این موضوع را به خانواده ستایش اطلاع داده ام.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۰۲    
به تازگی باستان شناسان اسناد و مدارکی را کشف کرده اند که نکته هایی از چگونگی ساخت اهرام سه گانه در آنها نقل شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۷:۴۱    
قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها بین انسان ها با خواص درمانی و طعم فوق العاده است، اما درچندسال آینده جهان دچار بحران کمبود قهوه خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۷:۲۰    
امروزه تردیدی وجود ندارد که بهترین راه برای تبدیل شدن به یکی از پولدارترین افراد ساکن در آمریکا تاسیس یک شرکت فناوری موفق است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۶:۴۱    
مقام معظم رهبری اعتقاد دارند ورزش کردن باعث برطرف شدن مشکلات اجتماعی و اخلاقی جامعه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۶:۲۰    
مرجع تقلید شیعیان گفت: یکی از مسائلی که باید توجه داشت این است که گرفتار فرار مغزها نشویم، نباید به گونه ای باشد که نخبگان در کشور تحصیل کنند و با استفاده از سرمایه کشور درس بخوانند اما در زمان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۶:۰۲    
هافبک استقلال به شکلی عجیب در تمرین امروز استقلال غیبت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۵:۲۰    
سامانه هشدار دفکن با اشاره به سطح تنش های پیونگ یانگ و واشنگتن از احتمال افزایش حمله هسته ای به آمریکا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۳:۰۲    
عضو مرکز تحقیقات سالمندی ایران زنانه شدن سالمندی را مشکل ساز خواند و گفت: جمعیت زیادی از خانم های سالمند، بی سواد و فاقد درآمد هستند بنابراین نیاز است که دولت حمایت بیشتری از آنها بکند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۲:۲۰    
شاید اگر بخواهیم در مورد یکی از بزرگ ترین ویژگی های هالیوود صحبت کنیم، باید به دو وجه روزآمدی و صنعتی بودن سینما و تلویزیون آمریکا بپردازیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۱:۲۰    
رئیس اداره بهداشتی و آرایشی سازمان غذا و دارو دلیل عرضه فرآورده هایی آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق با قیمت های پائین را کاستن از کیفیت و عدم هزینه در بحث آزمایشهای کنترل کیفیت عنوان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۵۶    
در این گزارش نگاهی داریم به عکس های شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقه بهترین چشم اندازهای کشور انگلیس.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۱    
پس از برگزاری رفراندوم اقلیم کردستان عراق، سطح هشدارها از دولت مرکزی بغداد به اقلیم بیشتر شد، تا جایی که در سه شب گذشته نیروهای پیشمرگه کردستان و ارتش عراق در کرکوک درگیر شده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف نظری بین مجلس و شورای نگهبان درباره عضویت یک هموطن زرتشتی در شورای شهر یزد به وجود آمده که اگر حل نشود موضوع از طریق ارسال نامه به شورای حل اختلاف پیگیری می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۰    
رئیس جمهور در دیدار با جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، گفت: شما جانبازان عزیز کار بزرگی انجام دادید و علاوه بر شرکت در دفاع مقدس، سال هاست که رنج جانبازی را تحمل کرده اید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۷    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به منظور تامین سلامت عمومی و مقابله با شیوع احتمالی عامل بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۷    
یک رسانه صهیونیستی گزارش داده کنگره آمریکا منتظر است جزئیات بیشتری درباره راهبرد جدید دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا که رئوس کلی آن در سخنرانی هفته گذشته مشخص شدند، دریافت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۷    
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: با انجام آزمایش DNA مشخص شد، جسد کشف شده در محدوده رودخانه سیاه جو شهرستان علی آباد کتول متعلق به سومین مفقودی سیل مرداد ماه دهنه زرین گل علی آباد کتول است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۴    
رئیس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: افراد سودجو در جنوب و اطراف شهر به شکل غیرمجاز به دنبال تفکیک ضایعات و بازیافت آن ها هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۴    
مصطفی کواکبیان رئیس شورای بین المجالس مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات پارلمانی ایران در حاشیه یکصد و سی و هفتمین اجلاس IPU در سنت پطرزبورگ با روسای هیات های پارلمانی چهار کشور انگلیس، ژاپن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۹    
یک هوادار خانوم از دروازه بان پرسپولیس به عضو هیات مدیره این باشگاه شکایت برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۳    
اینستاگرام از پرطرفدار ترین نرم افزارها در شبکه اجتماعی است که درمیان سیاسیون نیز حامی های زیادی دارد و طیف زیادی از مردم نیز پست های آنها را دنبال می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۱    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اعزام اولین گروه از نیروهای شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) به شهرهای نجف و کربلا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۱    
دبیر کل سازمان ملل با بیان اینکه برجام برای حفظ ثبات و صلح جهانی لازم است، گفت این توافق باید اجرایی بماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۲    
وزارت خارجه فرانسه در پیامی از همه به خصوص ایران درخواست کرد با استفاده از نفوذ خود، به بحران موجود در منطقه کردستان خاتمه دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۲    
رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه بررسی و ارزیابی وضعیت امدادرسانی به آوارگان میانمار، با اشاره به رنج و آلام مردم مظلوم و بی گناه میانمار، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر ایران با توجه به وظیفه ذاتی خود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۷    
روزنامه اماراتی الخلیج در سرمقاله امروز خود با اشاره به گذشت 6 سال از درگیری های خونین در تعدادی از کشورهای عربی، نوشت که جهان عرب با جنگ جهانی سوم مواجه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۷    
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران از ابتدا حامی سوریه به خصوص در امور مشاوره نظامی بوده است و همین همکاری باعث شده تا در صحنه نبرد اتفاقات خوبی رخ دهد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۴    
وزارت دفاع آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد آموزش نیروهای وابسته به دولت اقلیم کردستان عراق را به دلیل تنش های آنها با دولت مرکزی عراق تعلیق کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۴    
امیر اسماعیلی در بخش از سخنانش گفت: هرکس که عنوان می کند ارتش و سپاه با یکدیگر مشکل دارند، بداند که این دو ، فقط در ربودن گوی سبقت در راه رسیدن به شهادت، با هم رقابت دارند و هرکس که بخواهد به ملت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۹    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت شماره گذاری خودرو های با مصرف سوخت بیش از 8.5 لیتر حذف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در نشست روز چهارشنبه شورای امنیت این سازمان، بار دیگر به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت و خواستار مقابله با رفتار ایران شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۹    
ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت تلویزیون بعد از 72 ساعت از بیهوشی خارج شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از 78 هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پذیرفته می شوند، گفت: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون تا فردا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۵    
رئیس جمهوری فرانسه در سخنانی ضمن تشریح راهبرد جدید امنیتی این کشور از خنثی سازی 13 عملیات تروریستی ظرف سال جاری میلادی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۵    
سرمربی پرسپولیس خوشحال ترین فرد تیمش بعد از بازی با الهلال بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۲    
مدیر کل دفتر هدایت نیرو و کاریابی ها درباره اعزام نیروی کار به خارج از کشور گفت: در کشورهای استرالیا ، عمان، ترکیه و تاجیسکتان دفاتر اعزام نیرو به خارج از کشور را راه اندازی کردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۲    
به دلیل رکود عمیق در بازار مسکن، دغدغه ای در ارتباط با تورم در بخش مسکن و افزایش قیمتِ افسار گسیخته آن به اذهان متبادر نمی شود، بنابراین با عنایت به پیش بینیِ عدم امکان استمرار رکود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۹    
وزیر آموزش وپرورش سه انتصاب جدید در این وزارتخانه داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۵    
هیئت رژیم صهیونیستی امروز پس از سخنان شجاعانه رئیس پارلمان کویت، سالن اتحادیه بین المجالس را ترک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۵    
یک مقام روس از آمریکا درخواست کرد مانند روسیه ذخایر تسلیحات شیمیایی خود را نابود کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۵    
اواخر فروردین ماه همین امسال و در روزهای شلوغ بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر و روستا بود که تفسیر جدیدی از سوی شورای نگهبان درباره تبصره 1 ماده 26 قانون انتخابات شوراها از سوی آیت الله جنتی دبیر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۲    
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سپهبد فهد جاسم الفریج وزیر دفاع سوریه دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۸    
شهردار تهران در جریان سفر کاری خود به کره جنوبی از نمایشگاه "شهر هوشمند" و مرکز بازیافت زباله شهر سئول بازدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۵    
برخی منابع از به صدا درآمدن آژیر خطر در جولان اشغالی خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۵    
استفان والت نظریه پرداز آمریکایی و مشهور روابط بین الملل: اگر (واژه) ترامپ در نهایت مترادف کلماتی چون احمق، گزافه گو، شارلاتان یا فاجعه شود، شگفت زده نخواهم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۵    
پارلمان فرانسه قانون سختگیرانه مبارزه با تروریسم در این کشور را به صورت نهائی به تصویب رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۲    
سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: زمین لرزه 5.2 ریشتری عصر امروز انار هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۲    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند روز غیبت در تمرین این تیم حضور یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۹    
بهتر است پرسپولیسی ها هر چه سریع تر دیدار مقابل الهلال را فراموش کنند و به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا فکر کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۹    
یک موسسه بین المللی در گزارشی اعلام کرد حدود یک میلیون نفر بر اثر درگیری های نظامی و خشکسالی از مناطق مختلف سومالی فرار کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۶    
به گزارش السومریه، منابع عراقی از بازگشایی جاده اصلی کرکوک-تکریت پس از سه سال خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۴    
نائب رئیس فراکسیون امید گفت: در عرصه سیاسی امروز با افراد و گروه هایی برخورد می کنیم که هویت مشخصی ندارند، یعنی با تغییر جهت باد، گرایشات سیاسی شان نیز تغییر می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۱    
گروه خودروسازی سایپا همواره برای افزایش رضایت مندی مشتریان و ارتقای سطح ایمنی محصولات تولیدی خود تلاش کرده و اقدامات پیشگیرانه ای در این خصوص انجام داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور برای شرکت در اجلاس کشورهای در حال توسعه اسلامی(D8) راهی ترکیه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۲    
پایگاه داده حساس شرکت مایکروسافت در سال 2013 توسط یک گروه هکری با موفقیت هک شده بود، اما این شرکت تا به امروز این موضوع را مخفی نگهداشته بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۲    
محققان چینی ادعا می کنند نوع جدیدی از برنج پرورش داده اند که ارتفاع آن به 2.2 متر می رسد. این برنج غول پیکر قابلیت تولید دانه های بیشتری دارد زیرا ارتفاع آن 50 درصد بیش از یک گیاه معمولی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۹    
ژان کلود وندام بازیگر سینمای اکشن و مبارزه ای هالیوود که طرفداران زیادی در ایران دارد امروز شمع تولد 56 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۶    
گردش مالی صنعت حلال سالانه در جهان 2 هزار میلیارد دلار است و سازمان ملی استاندارد ایران در حوزه حلال گام های بلندی برداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۴    
در این مدت پرداخت 115 هزار و 475 فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بالغ بر 14 هزار و 789 میلیارد ریال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۱    
رئیس شورای عالی بیمه به استقبال خوب مردم از بیمه های عمر اشاره و تاکید کرد: شرکت های بیمه در نیمه اول امسال با فروش 22 هزار میلیارد ریال بیمه عمر رشد 35 درصدی این بیمه نامه را در شش ماهه اول نسبت به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۱    
در گذشته جنس اهدا کننده خون در هنگام انتقال خون دارای اهمیت نبود، اما تحقیقات جدید باعث افزایش نگرانی در این زمینه شده است چرا که نشان می دهند خطر مرگ در مردهایی که از خون زنانی استفاده می کنند که ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۱    
معاون کالاهای سرمایه ای سازمان حمایت، جزییات نرخ بلیت هواپیما در اربعین با مصوبه این سازمان را اعلام کرد و گفت: نرخ بلیت در ایام اربعین حداکثر 1.5میلیون تومان خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۸    
در گذشته حمایت وزارتخانه در حوزه کاغذ بوده اما امروز در حوزه کتاب است، در این نوع حمایت، کتاب های خوب و فاخر خریداری و در اختیار خوانندگان گذاشته می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۷    
افزایش سرمایه بانک اواسط خرداد ماه امسال در مجمع عمومی فوق العاده بانک به مبلغ 11 هزار و 500 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۴    
اقلیم کردستان از تعلیق در اقدامات برای برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست این اقلیم خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد که در حال حاضر موسسه غیر مجاز فعالی در کشور وجود ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۱    
امارات متحد عربی اعلام کرده که حمایت خود از راهبرد جدید آمریکا نسبت به سیاست های ایران که امنیت و ثبات جهانی را تهدید می کند، تایید می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۱    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هرگز از دشمنان شکست نخواهیم خورد گفت: راه سعادت مسلمانان از میدان جهاد عبور می کند و چیزی جز جهاد، در این مسیر حیات بخش نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
الجزیره نوشت: خیلی کم پیش می آید که ایالات متحده و ایران در روابط دو طرفه شان در خصوص موضوعات مختلف به توافق برسند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
گروه سایپا در بازار خودرو عراق سهم عمده ای دارد و با توجه به شرایط پیش رو مطمئناً با طراحی و تولید محصولات جدیدی که در مرکز تحقیقات و نوآوری گروه سایپا دیده شد، این سهم به مراتب بیشتر خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۵    
همچنین باتوجه به استقبال مشتریان عراقی از خودروهای اتوماتیک، به زودی خط تولید خودرو آریو با مشارکت نماینده فروش سایپا و وزارت صنایع کشور عراق در سایت اسکندریه راه اندازی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۹    
مدیر اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از توقف دیوارکشی دربرابر ساختمان مجلس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۶    
روزنامه نیویورک تایمز در دیدگاهی نوشت: دکترین 'ترامپ'؛ خراب کردن تمام نظام ها و توافق هاست؛ بی آنکه جایگزینی مشخص برای آنها عرضه شود، اما این موضع گیری؛ سبب رونق این نظام ها و توافق ها می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۳    
نوجوانان ایران تنها تیمی است که در هر 4بازی برگزار شده در مسابقات جام جهانی نوجوانان برنده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۶    
رسانه های پاکستان عصر چهارشنبه در خبری فوری مدعی شدند: 'عمر خالد خراسانی' خطرناک ترین تروریست و سرکرده گروه تروریستی جماعت الاحرار ، در افغانستان به درک واصل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۶    
راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین مدعی شد که ایران به 160 فرد تحت تعقیب بحرین که در اجرای عملیات های تروریستی و تهدید امنیت و ثبات کشور دست داشته اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۳    
دونالد ترامپ که از زمان ریاست جمهوری تاکنون چندین توافق را لغو کرده، انتقاد بسیاری از ناظران را بر انگیخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۳    
کاربرانی که قصد نام نویسی نهایی در سامانه سماح برای ایام اربعین حسینی به دلیل برخی مشکلات فنی، امکان تکمیل مراحل ثبت نام برای آنها میسر نیست؛ این اختلال فنی از شب گذشته ایجاد شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۳    
سی ان ان در گزارش تفصیلی به نقل از برخی محافل داخلی محافظه کاران آمریکایی از حاکمیت ترس و واهمه همگانی بر حزب جمهوری خواه خبر می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۳    
معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح گفت: سرلشکر باقری با هدف گسترش همکاری های دوجانبه بین ایران و سوریه به این کشور سفر کرده است.
  • ۱