جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 2 آذر 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 2 آذر 1396 تدبیر و امید 3 آذر 1396 تدبیر و امید 4 آذر 1396 تدبیر و امید 5 آذر 1396 تدبیر و امید 6 آذر 1396 تدبیر و امید 7 آذر 1396 تدبیر و امید 8 آذر 1396 تدبیر و امید 9 آذر 1396 تدبیر و امید 10 آذر 1396 تدبیر و امید 11 آذر 1396 تدبیر و امید 12 آذر 1396 تدبیر و امید 13 آذر 1396 تدبیر و امید 14 آذر 1396 تدبیر و امید 15 آذر 1396 تدبیر و امید 16 آذر 1396 تدبیر و امید 17 آذر 1396 تدبیر و امید 18 آذر 1396 تدبیر و امید 19 آذر 1396 تدبیر و امید 20 آذر 1396 تدبیر و امید 21 آذر 1396 تدبیر و امید 22 آذر 1396 تدبیر و امید 23 آذر 1396 تدبیر و امید 24 آذر 1396 تدبیر و امید 25 آذر 1396 تدبیر و امید 26 آذر 1396 تدبیر و امید 27 آذر 1396 تدبیر و امید 28 آذر 1396 تدبیر و امید 29 آذر 1396 تدبیر و امید 30 آذر 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۴۱    
یک متخصص طب سنتی ایرانی، از شلغم بعنوان داروخانه ای کامل و گنج نهان فصل سرما یاد کرد و توصیه نمود در پاییز و زمستان از خوردن این داروی کامل، دریغ نکنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۹    
ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می پذیرد. دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۲:۰۰    
به این فکر کنید که یک غروب ایده آل برای شما چگونه می تواند باشد. آیا خود را در حال رفتن همراه دوستانتان به یک مهمانی شام شلوغ و مفرح ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۸:۰۰    
مطالعه مشترک انجام شده از سوی 'ریچارد لین' و 'تاتو فانهانین' روانشناسان انگلیسی و هلندی حاکی است مردم عراق باهوش ترین (برخورداری از شاخص IQ) در سطح کشور عربی هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۱    
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می گوید کشور ما به لحاظ رتبه برندینگ در میان کشورهای منا (منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا) در رتبه 71 قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۱    
افزایش شیوع عفونت ها در جهان و مقاومت عوامل بیماری زا به داروهای موجود، محققان را به طور مرتب به یافتن داروهای مؤثر و جدید وامی دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۰    
یک فیزیوتراپیست تاکید کرد که سبک زندگی سالم می تواند روند تخریب و پیری ستون فقرات را در دوران سالخوردگی متوقف کرده یا آن را به تاخیر اندازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۲    
چربی در بخش های مختلفی از بدن برای تامین انرژی ذخیره می شود. بخشی از کبد هم از چربی تشکیل شده اما بالا رفتن حجم چربی ذخیره شده در کبد نشانه بیماری کبد چرب است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۱    
گروهی از محققان دانشگاه مونترال کانادا به روشی تازه برای جلوگیری از انتقال مقاومت آنتی بیوتیکی در میان باکتری ها دست یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۰    
برای اولین بار در چین، دو فروند هواپیمای بوئینگ به صورت آنلاین به مزایده گذاشته شد و یک شرکت خطوط هوایی نیز، آنها را خریداری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۰    
تحقیقات جدید دانشگاه میشیگان آمریکا با مطالعه دارچین پی به چربی سوزی و چگونگی عملکرد این ماده در فرایند چربی سوزی برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۷:۳۰    
گفته می شود که باشگاه میلان به زودی به دلیل نقض فیرپلی مالی از خرید بازیکن محروم خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۷:۰۰    
شاید بتوان استدلال کرد که تمام کارهایی که بشر امروزه انجام می دهد در راستای امن کردن آینده برای گونه انسان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۶:۳۰    
تا چه حد درباره تمرینات بی هوازی و هوازی می دانید؟ گرچه تمام تمرینات ورزشی خوب و موثر هستند، اما برای دستیابی به سلامتی و تناسب اندام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۶:۰۰    
محققان دانشگاه کالیفرنیا مو فق به تولید نانو اسفنج هایی شده اند که با جذب سموم، عفونت چشمی ناشی از جراحی های متداول چشم را درمان می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۵:۰۰    
فروپاشی حاکمیت داعش در عراق و سوریه خبر خوشایندی است؛اما تردیدی نیست که فروپاشی حاکمیت داعشی،هیچگاه به معنای فروپاشی تفکر داعشی نیست؛تفکری که در اتفاقا در بین عموم ما ایرانیان هم ریشه دوانده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۴:۳۰    
مربی جدید و فرزند شفر روز شنبه هفته آتی قراداد خود را با باشگاه استقلال منعقد می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۳:۳۰    
ملاقات شهرزاد کمال زاده و رزیتا غفاری از نعیمه نظام دوست در بیمارستان
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۳:۰۰    
بالاخره بعد از مدت ها تحقیق و تفحص، گوشی موبایل جدیدی را خریده اید. بعد از این که تنظیمات اولیه ی این گوشی را انجام دادید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۰:۵۴    
به بهانه محکومیت راتکو ملادیچ به حبس ابد، در این گزارش نگاهی داریم به جنایات این فرمانده نظامی صرب های بوسنی در جریان جنگ بوسنی و از جمله قتل عام 8 هزار مسلمان بوسنیایی در سربرنیکا.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰    
فدراسیون جهانی وزنه برداری در ادعایی عجیب عنوان کرد که ویزای کیانوش رستمی برای حضور در مسابقات جهانی امریکا صادر نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰    
فریدون آسرایی در توضیح این عکس نوشت: یه عکس قدیمی در خانه پدری اسارا روزا چه زود میگذره تنها خاطره میمونه با ارزوی خاطره های خوب و ماندنی برای شما عزیزان
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۴۲    
مطالعه جدیدی نشان می دهد که اگر افراد سالمند بخواهند یک برنامه ورزشی پرشدت را پیش بگیرند، به احتمال زیاد ریه آنها با افزایش تقاضا کنار خواهد آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۹    
برای بسیاری از کاربران به خصوص کاربرانی که از تبلت یا لپ تاپ استفاده می کنند، مایکروساف اج بهتر است، زیرا مرورگر اج حافظه رم کمتری اشغال می کند و همچنین مصرف باتری آن نیز بسیار کمتر از مرورگر های ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۴    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: توفیق داشتیم امروز به محضر رهبر انقلاب مشرف شویم و از رهنمودهای ایشان استفاده کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۱    
جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچ محموله ای از سوی این نهاد به بوکمال سوریه ارسال نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۱    
نماینده آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت این نهاد باید هر ادعای جدید و معتبری در مورد فعالیت های اعلام نشده هسته ای در ایران را مورد بررسی قرار دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۱    
رییس مرکز اطلاعات پلیس راه راهور از ترافیک سنگین به علت ریزش کوه در جاده هراز خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۳    
به نوشته روزنامه اشپیگل، بغداد با تصمیم وزیر امور خارجه آلمان برای سفر به منطقه کردستان عراق به منظور میانجیگری میان دولت عراق و کردستان مخالفت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی اورژانس کشور از مسمومیت 66 نفر بر اثر گاز مونوکسید کربن خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۰    
قائم مقام وزیر خارجه نروژ با اعلام حمایت کشورش از برجام و با اشاره به فرصت پیش روی روابط دوجانبه با ایران در پی لغو تحریمها اعلام کرد که شرکت های نروژی در همه حوزه های تجاری تعهداتشان را به بهترین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۰    
جشنواره فیلم کن اعلام کرد در سال 2018 در تاریخی متفاوت با همیشه شروع به کار می کند تا روحی تازه به این فستیوال ببخشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری انگلیسی رویترز در تحلیلی با توجه به عدم حمایت کشورهای عربی از تمایل عربستان سعودی برای تقابل جویی مستقیم با ایران نوشته اقدامات محمد بن سلمان علیه ایران ناکام مانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۵    
رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت هوشمندی دولت ها و ملت های منطقه در برابر توطئه ها و تفرقه افکنی دشمنان، بر توسعه مناسبات و همکاری های همه جانبه تهران کابل تأکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه سامانه بارشی که در روزهای گذشته نیمه غربی کشور را در برگرفته بود به سمت شرق و مرکز رهسپار شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۳    
مسکو قصد دارد تعداد نیروهایش در سوریه را کاهش دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۳۰    
تصادف یک دستگاه کامیون ویک دستگاه اتوبوس در مشهد 13 پاکستانی را راهی بیمارستان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۷    
یادگار امام گفت: به لطف خدا این روزها پایان حضور سرزمینی داعش را شاهد بودیم که جا دارد از همه کسانی که این فتح را رقم زدند، تقدیر کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۱    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستگیری سرشاخه های گروه مدلینگ لباس در مشهد، این باند متلاشی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۸    
سردار دریادار علی فدوی با حضور در ستاد نیروی دریایی راهبردی ارتش با امیر دریادار حسین خانزادی دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۷    
در حالی که یک گروه تروریستی وابسته به داعش در فیلیپین به تازگی تهدید کرده به مناطق شهری حمله خواهد کرد کارشناسان نسبت به تداوم حملات دیگر گروه های تروریستی وابسته به داعش در این کشور هشدار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۸    
جهت تجهیز روشنایی ورزشگاه لوژنیکی مسکو بیش از 750 لامپ ال ای دی نصب خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۸    
ارتش مصر اعضای یک گروه تروریستی را بازداشت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۶    
علمای یمن طی کنفرانس امروز در صنعاء، بیانیه وزرای خارجه اتحادیه عرب علیه مقاومت و هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۳    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اختصاص سهمیه به داوطلبان ساکن در مناطق زلزله زده کرمانشاه برای آزمون سراسری سال 97 خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۳    
در حالیکه براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قرار بود قیمت انواع نان از روز گذشته (چهارشنبه اول آذر ماه) 15 درصد افزایش یابد و نرخ های جدید نیز اعلام شده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۷    
فرمانده انتظامی املش از کشف 7 تن چوب قاچاق و دستگیری یک نفردر این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۷    
یک روزنامه انگلیسی تأکید کرد شاهزاده های بازداشت شده در عربستان توسط مأموران امنیتی وابسته به یک شرکت آمریکایی مورد شکنجه قرار گرفته و از پا آویزان شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۴    
علی کریمی به صحبت های مدیر شبکه سه مبنی بر اینکه "برنامه ای به علی کریمی برای مناظره نمی دهیم" واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در کارگاه 500 متری مبل در جاده ورامین خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۸    
بارسلونای والورده تیمی متفاوت تر از همه فصول گذشته است. این بارسلونا به وضوح زیبا بازی نمی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۸    
خانواده زائری که طی اربعین در استان ایلام بر اثر تصادف فراموشی گرفته و مجهول الهویه بود، پیدا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۸    
نوید محمدزاده پس از مراسم اهدای جوایز آسیا پاسیفیک با راجکومار رائو بازیگر هندی فیلم نیوتن عکس یادگاری گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۵    
"ناگفته های هفته" مجموعه ای است که در آن مجموعه اخباری که عموما در مقاله ها، یادداشت ها، منابع خبری، روزنامه ها و پایگاه های خبری جهان منتشر می شوند و از چشم بسیاری از خبرگزاری ها و منابع خبری دور می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
20 دقیقه جادویی. این رمز موفقیت پرسپولیس این فصل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۶    
در ادامه سرکوب های گسترده پس از کودتای ناکام سال گذشته در ترکیه خبرگزاری آناتولی گزارش داد، مقام های ترکیه ای برای 99 مظنون از جمله چند وکیل و پزشک حکم بازداشت صادر کردند و تا کنون 78 تن از آنان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۶    
یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت که با "کیف قاپی" و "موبایل قاپی" اقدام به تشکیل گروه جدیدی از سارقان کرده بود، توسط پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۹    
تیم ملی پرو شاید از جام جهانی حذف شود. روزنامه "لیبرو" چاپ پرو ادعا کرده است که دخالت مقامات سیاسی پرو در امور فوتبال این کشور شاید به حذف آنها از جام جهانی منجر شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۹    
پنجاه و چهار سال از 22 نوامبر 1963 می گذرد. روزی که جان فیتزجرالد کندی در دالاس تگزاس کشته شد. کندی، سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده در ساعت 12:30 ظهر در حالی که در لیموزین روباز به همراه همسرش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۷    
گفتنی است؛ اخیراً وزیر کشور و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مقامات استان خراسان رضوی به طور جداگانه از هماهنگی های صورت گرفته و حمایت مالی بانک صادرات ایران قدردانی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۴    
گفتنی است مدیرعامل گروه سایپا در راستای تاکید بر کار و تلاش و تولید، در دومین روز کاری نیز با حضور در شرکت مگاموتور از نزدیک فرایندهای مختلف این شرکت را مورد ارزیابی قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
شورای امنیت ملی کشورمان با چه مجوزی چنین تصمیماتی را اتخاذ می کند. من از بزرگان و مسئولین می خواهم یک بار هم شده شفاف توضیح دهند. حاشیه رفتن که درست نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
بر اثر انفجار در شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار در شرق افغانستان دستکم 6 نفر کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
آلبوم جدید تیلور سوئیفت در کمتر از یک هفته مرزهای فروش در بازار موسیقی را جابجا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
پیراهن سوم فصل بعد رئال مادرید به رنگ سرخ خواهد بود؛ اتفاقی که پیش از این تنها در دو فصل شاهدش بوده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
چند هفته ای است شایعات حکایت از آن دارد که کارلوس کی روش سرمربی ایران بعد از جام جهانی روسیه، به تیم ملی استرالیا ملحق می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۷    
ناگفته هایی از حضور مستمر سردارِ صادق، حاج قاسم سلیمانی در طول هفت سال جنگ سوریه و زخمی شدن ایشان در یکی از عملیات ها از زبان خبرنگار میدانی شبکۀ العالم، حسین مرتضی.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان ماه در کرمانشاه تاکنون 790 پس لرزه داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
زیدان روز سه شنبه و پس از بازی با آپوئل از بازگشت بیل به تمرینات از روز پنجشنبه خبر داده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی کشورگفت: قیمت هرعدد نان لواش 241 تومان و نیم ریال، سنگک 920 تومان، بربری 750 تومان و نرخ تافتون 460 تومان در تهران تعیین شد و قیمت نان در سایر استان با اضافه کردن 15 درصد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: دو دستگاه خودروی شاسی بلند با یک دستگاه خودروی L90 در بزرگراه شهید حقانی به شدت با هم برخورد کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
وزیر دادگستری ترکیه از ارسال 7 درخواست از سوی آنکارا به آمریکا برای استرداد فتح الله گولن خبر داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
نوید محمدزاده که قبلا جایزه بخش افق های جشنواره ونیز را از آن خود کرده بود، این بار در استرالیا یک جایزه بین المللی دیگر گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
شرکت کنندگان در اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری ها ، صبح امروز پنجشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
شاگردان کارلوس کی روش در آخرین رده بندی فداسیون جهانی فوتبال در رده سی و دوم جهان قرار گرفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
رئیس جمهور آلمان همچنان تلاش می کند تا کشور آلمان را از بحران سیاسی که در آن گرفتار شده خارج کند و همه منتظر تصمیم وی در این راستا هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۴    
امروز بسیاری از مساجد، مدارس و بیمارستان های ما حاصل وقف است، در واقع واقفین خیراندیش در جهت خدمات رسانی به مردم این مراکز را تاسیس کردند، بنابراین یکی از راه های حل مشکلات مردم احیاء فرهنگی وقف است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۱    
شبکه 10 اسرائیل گزارش داد، این پیام ضبط شده مربوط به کنفرانسی در سال گذشته در دوبی بود و هنوز مشخص نیست که آیا جان کری از ضبط شدن این پیام اطلاعی داشته است یا خیر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۵    
یکی دیگر ایستگاه کتابگردی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و معاونان و مدیران این سازمان، نشر ثالث بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۶    
یکی از ایستگاه کتابگردی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، دیدن از خانه فرهنگ و هنر گویا واقع در خیابان کریمخان بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
چهارشنبه بعد از ظهر و در آستانه روز کتابگردی، نیره پیروزبخت و معاونان سازمان ملی استاندارد ایران با حضور در تعدادی از کتابفروشی های تهران و خریداری کتاب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۲    
گفتنی است مقتدی صدر رهبر حرکت صدر عراق پس از 11 سال در 31 جولای سال جاری به دعوت مقامات رسمی عربستان سعودی به ریاض سفر کرد. وی در چارچوب این سفر با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور دیدار و گفتگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۶    
چهارشنبه بعد از ظهر و در آستانه روز کتابگردی، نیره پیروزبخت و معاونان سازمان ملی استاندارد ایران با حضور در تعدادی از کتابفروشی های تهران و خریداری کتاب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
کاردل پیش از این به عنوان رئیس هیات نمایندگی سازمان ملل در افغانستان خدمت کرده سفیر دانمارک در مصر، اتیوپی، سودان، سودان جنوبی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۷    
وی در سخنرانی خود خاطرنشان کرد که مصر به مذاکره درباره مفاهیم و سیاست ها اکتفا نمی کند، بلکه مشارکتش در حفظ صلح و امنیت کشورها به عرصه مشارکت نیروها و اعضا امتداد می یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵    
بررسی ها نشان می دهد این سازمان در آینده نزدیک با بحران های جدی مواجه خواهد شد. کاهش نرخ تولد از یک سو و افزایش سن افراد از سوی دیگر، منجر به افزایش چشمگیر میزان جمعیت بازنشستگان شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰    
چند هفته پیش یک موسسه تعدادی از درختان را قطع کرده بود که بلافاصله طی دو تا سه روز پرونده را به دستگاه قضایی فرستادیم که این موضوع منجر به عزل تعدادی از مدیران شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱    
یک مقام آگاه در دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی که خواست نامش فاش نشود تصریح کرد: گزینه لغو این مانور از مدت ها پیش مطرح بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱    
وی بهترین وسیله که در چادرها قابل استفاده است را بخاری برقی عنوان کرد و ادامه داد: این وسیله گرمایشی خطری از نظر تولید گاز منوکسیدکربن ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۸    
ایجاد بدعت های خشن و نا مبارک بنام آئین مقدس اسلام،ویرانی صدها مسجد و مکان مقدس دینی، کشتار هزاران مسلمان بی گناه و تجاوز به زنان و دختران و آوارگی میلیون ها نفر از مردم منطقه تنها گوشه ای از جنایات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۵    
سرویس خبری بالتیک بی ان اس هم به نقل از رهبران استونی و لتونی از سفر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان در سال آتی میلادی خبر داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۶    
کوثری ادامه داد: دلم می خواهد مادرم همیشه در کنارم باشد. خانواده خوبی دارم و قداست خانواده برایم اهمیت زیادی دارد. ممکن است بعضی ها فکر کنند سنتی هستم اما مهم نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۸    
نقد بیشتر اینکه تعطیلی سراسری بخاطر چیزی است که نه عنوان سالروز شهادت را داراست و نه سالروز ولادت، بلکه عنوان جدیدی بنام "شروع امامت" است !
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۲    
برخلاف تصور رقبای ما لیست امید به طور کامل در تهران رأی آورد و بعد از آن برخی تلاش کردند که آن را از بین ببرند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۶    
فتنه این توده سرطانی و مهلک در منطقه همچون شمشیری خون آلود، به زن، کودک، پیر و جوان رحم نکرد و چه جنایت های بی رحمانه ای را در حق بشریت انجام داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۰    
سیدمحمد بطحایی درمراسم آیین افتتاحیه کنگره سراسری حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: قریب 50 دانش آموز جان خود را در زلزله غرب کشور از دست دادند که این باعث تالم و تاسف است.
  • ۱