پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 27 تیر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 2 تیر 1397 تدبیر و امید 3 تیر 1397 تدبیر و امید 4 تیر 1397 تدبیر و امید 5 تیر 1397 تدبیر و امید 6 تیر 1397 تدبیر و امید 7 تیر 1397 تدبیر و امید 8 تیر 1397 تدبیر و امید 9 تیر 1397 تدبیر و امید 10 تیر 1397 تدبیر و امید 11 تیر 1397 تدبیر و امید 12 تیر 1397 تدبیر و امید 13 تیر 1397 تدبیر و امید 14 تیر 1397 تدبیر و امید 15 تیر 1397 تدبیر و امید 16 تیر 1397 تدبیر و امید 17 تیر 1397 تدبیر و امید 18 تیر 1397 تدبیر و امید 19 تیر 1397 تدبیر و امید 20 تیر 1397 تدبیر و امید 21 تیر 1397 تدبیر و امید 22 تیر 1397 تدبیر و امید 23 تیر 1397 تدبیر و امید 24 تیر 1397 تدبیر و امید 25 تیر 1397 تدبیر و امید 26 تیر 1397 تدبیر و امید 27 تیر 1397 تدبیر و امید 28 تیر 1397 تدبیر و امید 29 تیر 1397 تدبیر و امید 30 تیر 1397 تدبیر و امید 31 تیر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۹    
شریعتی نیاسر ادامه داد: 100 نفر از اعضای هیات علمی، که دارای مدرک دکتری هستند مشکل خاصی ندارند و طبق دستور لازم است در هیات مرکزی جذب وضعیت آنها بررسی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۰    
روابط روسیه و یونان از چند روز قبل و به دنبال اخراج دیپلمات های روس از آتن وخیم شده است. پیشتر وزارت خارجه روسیه اعلام کرده بود که اقدام یونان مبنی بر اخراج دیپلمات های روس را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۰:۵۴    
توالت طلایی، تختخواب سایز بزرگ و حتی یک باشگاه، جزو تصاویر خیره کننده ای است که از داخل جت اختصاصی لوکس ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه عکاسی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۱    
با عنایت به پیگیری های نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اهر از خواسته های به حق اهری ها است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۰۱    
صندوق بین المللی پول در آخرین گزارش چشم انداز اقتصاد جهانی خود اعلام کرد بزرگترین خطری که رشد اقتصادی جهان را تهدید می کند، ریسک شدت گرفتن تنش های تجاری کنونی جهان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۵۱    
وزیر امور خارجه اسبق آمریکا ترامپ را رئیس جمهوری ضد دموکراسی دانسته و خروج از توافق هسته ای با ایران را یکی از خطرناک ترین و احمقانه ترین تصمیمات وی ارزیابی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه تلاش برای خنثی کردن تبعات عقب نشینی عجیب وی در برابر ولادیمیر پوتین در فنلاند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۵۱    
درد پا یکی از رایج ترین بیماری ها است که افراد از همه گروه های سنی تحت تاثیر قرار میدهد. درد پا می تواند در هر نقطه از پا از جمله انگشتان، پاشنه پا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۶:۰۰    
استقلال در خرید بازیکن مصدوم هت تریک کرد! عنوان کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۵:۴۲    
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تاکنون 45 هزار شهید تفحص شده و در حدود 4 هزار شهید دیگر در خاک عراق باقی مانده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۵:۲۱    
به تازگی محققان موفق به طراحی و ساخت کمربندی شده اند که می تواند 3 هزار میلی آمپر باتری را در خود نگهداری کند تا بوسیله آن تلفن همراه خود را شارژ کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۴:۴۲    
یکی از اصلی ترین علل عفونت استفاده از مواد غذایی عفونت زا است. امروزه بسیاری از افراد درگیر انواع و اقسام بیماری های عفونی در بدن هستند و به لطف وجود آنتی بیوتیک های فراوان و حجم زیادی از این داروها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۴:۲۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دیابتی ها کربوهیدرات های پیچیده(نان سبوس دار و حبوبات) مصرف کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۴۲    
یک کشتی متعلق به نیروی دریایی روسیه بعداز 113 سال در نزدیکی کره جنوبی پیدا شد که گفته می شود حامل شمش و سکه های طلا به ارزش 100 میلیارد پوند است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۲۲    
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که الکس اکسلید چمبرلین، هافبک تیمش، به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو، بخش زیادی از فصل پیش رو را از دست خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۰۱    
مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: پدیده گرد و خاک در استان ایلام با ورود توده گرد و خاک از کشور عراق از (پنجشنبه) شروع می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۲:۴۰    
مدت هاست که محققان بسیاری از امنیت ضعیف پروتکل های مودم های اینترنت بی سیم وای فای می گویند و همواره به کاربران وای فای هشدار می دهند که به امنیت سایبری در مودم های خانه یا محل کارشان اطمینان نکنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۲:۰۱    
ترکیب موجود در فلفل تند می تواند به کاهش چاقی کمک کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۴۰    
شرکت "رولزرویس"، برای بازرسی داخلی و تعمیر هواپیما، ربات هایی ابداع کرده است که به سوسک و مار شباهت دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۲۲    
یک شرکت هلندی که 5 سال پیش موفق به تولید "گوشت گاو" در آزمایشگاه شد، گفته است که قصد دارد تا 3 سال بعد این گوشت ها را وارد رستوران ها کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه (چهارشنبه) اعلام کرد که مسکو از امکان خارج کردن کلاه سفیدها توسط کشورهای غربی از سوریه غافلگیر نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۵۵    
ساعت 7:45 صبح چهارشنبه یک سارق مسلح با استفاده از فرصت و خلوتی صبح و یک دستگاه موتورسیکلت با کلاه نقابدار، عینک و ماسک وارد بانک ملی شعبه نعمت آباد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۴۰    
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دریافت گزارش سازمان لیگ درباره دیدار سوپرجام خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۳۷    
تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی برابر حریف خود شکست خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۳۴    
حس مادرانه! عنوان کارتون مسعود ماهینی در نیشخط است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از دستگیری یکی از افراد حلقه فساد زنجیره ای خودرو در خوزستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۳:۲۵    
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی به رییس فدراسیون فوتبال ایران، بابت عملکرد درخشان تیم داوری ایران در جام جهانی 2018 تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۵۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که خبر بازداشت علاءالدین بروجردی - نماینده بروجرد و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس - صحت ندارد و او اکنون در بروجرد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۴۹    
دادستان کل کشور گفت: دیروز عصر جلسه شورای پول و اعتبار بود به رئیس بانک مرکزی گفتم ظرف 48 ساعت باید لیست را کامل تحویل دهید. به دادستان تهران نیز سپردیم این لیست ها را به درستی مورد بررسی قرار دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۴۶    
رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی در واکنش به انتقادات شدید در مورد دیدار اخیرش با همتای روس خود نوشت: برخی از این واقعیت که من توانسته ام به خوبی با پوتین رئیس جمهوری روسیه کنار بیایم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۴۶    
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال دقایقی بعد از دریافت حکم خود در خصوص برنامه هایش برای موفقیت این باشگاه به صحبت پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۴۳    
حسین ماهینی که دو فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده بود با حضور در دفتر باشگاه و گفتگو با مسوولان تیم قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا سال 1400 در پرسپولیس ماندنی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۴۳    
با توجه به قراردادهای منعقده با طرف های قرارداد و تعهدات حقوقی و قضایی فی مابین، هرگونه تخلف احتمالی قابل ردیابی و وصول از طریق تضامین مراکز خرید طرف های قرارداد خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۴۳    
اتحادیه اروپایی ضمن بریدن جریمه 5 میلیارد دلاری برای گوگل، دستور داد تا این کمپانی انحصار خود در بخش مرورگر، موتور جستجوی خود را نیز از حالت فعلی درآورده تا رقبا بتوانند از فرصت برابر بهره مند شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۳۱    
همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان فارس خودرو "رهام" که محصول جدید گروه خودروسازی سایپا است و پس از سرمایه گذاری این گروه در زمینه طراحی و ساخت پلت فرم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۰    
با قبول استعفای سیدرضا افتخاری و تشکیل جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال، سرپرست جدید این باشگاه معرفی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۸    
مدیرعامل پیشین استقلال در حالی که با خبرنگاران مصاحبه می کرد، به دلیل فحاشی هواداران به پدر مرحوم شده اش گریه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۸    
مدیرعامل سابق استقلال از عضویت در هیات مدیره این باشگاه هم کناره گیری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۵    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نسبت به پیامدهای وخیم ادامه اجرای تصمیم اسرائیل برای تخریب روستای خان الاحمر در شرق شهر قدس اشغالی و بیرون کردن ساکنان آن هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۱:۱۸    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی، گفت: حجم فعالیت کاربران ایرانی در تلگرام 45 درصد کاهش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۰    
دبیرکل جدید سازمان D8 با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۰    
مدیرعامل سابق استقلال می گوید مشکل جسمانی ندارد این حرف ها فقط شایعه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۰    
شاگردان شفر جوانان بورسااسپور را با 6 گل شکست دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در تاریخ ورزش کشور نداریم که در طول یک سال بهترین نتایج فوتبال در سطح ملی، باشگاهی و داوری رقم بخورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۸    
در طول یک هفته 10 هزار ژاپنی به علت گرمازدگی در بیمارستان بستری شدند
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۵    
در ساعت 16:18 ظهر امروز یک حادثه در شهرک استقلال واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان به سامانه آتشنشانی گزارش می شود که بلافاصله دو ایستگاه با امکانات لازم به محل حادثه اعزام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۵    
با این وجود مجددا تاکید می کنم که منابع ارزی کشور، محدود است و برای تداوم تولید، نیاز به شفافیت در تخصیص ارزی، حرف اول را می زند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۲    
توجه به بحث تغییرات و استعفای افتخاری از مدیر عاملی باشگاه استقلال، در همین راستا اعضای هیئت مدیره امروز جلسه ای را تشکیل دادند و در این مدیر عامل جدید این باشگاه هم انتخاب شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۲    
"استعفای عادل فردوسی پور از همکاری با شبکه سوم سیما! خبری که به همراه متن نامه استعفایی منتسب به عادل فردوسی پور، مجری حالا دیگر پیشکسوت ورزشی تلویزیون به سرعت در فضای مجازی پیچید و دست به دست شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۲    
کاپیتان دوم سرخپوشان گفت: ترجیح ما این بود که در سوپرجام بازی کنیم و جام را بگیریم ولی حالا هم که رسما اعلام شد پرسپولیس قهرمان سوپر جام است و هواداران راضی هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۶    
روح اله خدارحمی در جریان این سفر یک روزه ضمن دیدار و گفت و گو با استاندار البرز، از برخی واحد های تولیدی فعال در این استان نیز بازدید خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۳    
با تصویب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و تاکید بند 20 ماده 7 این قانون بر تقویت جایزه ملی کیفیت ایران؛از این پس سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع رسمی جایزه کیفیت در کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۷    
برای دومین بار در تاریخ مالزی ' تان سری زهرا بنت ابراهیم' یکی از قضات عالی رتبه زن با تایید سلطان محمد پنجم به عنوان رئیس قضات این کشور انتخاب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۷    
به موجب این تفاهم نامه بیمه ایران از 110 برنامه حمایتی دولت تدبیر و امید از شرکتهای دانش بنیان در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی حمایت می کند و بسته خدمات بیمه ای جامعی را برای مجموعه شرکتهای دانش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۷    
رییس گشت های مشترک تعزیرات استان تهران گفت: حدود 700 پرونده در خصوص واردات خودرو به سازمان تعزیرات ارسال شده که تعدادی از این پرونده ها منجر به صدور رای شده و برای شرکت های واردکننده احضاریه ارسال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۴    
رییس انجمن جنگلبانی کشور با بیان اینکه وضعیت زیست محیطی کشور نامناسب است، گفت: 93 درصد کشور خشک و نیمه خشک است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۴    
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و جدید یوونتوس امروز راهی کشور چین شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی به منظور بهره برداری و بازدید از طرح های بخش کشاورزی استان اصفهان عصر امروز به این استان سفر کرد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۴۵    
بانک صادرات ایران در ادامه حمایت های خود از بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور طی سال 96 نیز با اعطای بالغ بر 16 هزار و 142 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۴۲    
سیدسلمان سامانی در مورد اظهارات ابتکار مبنی بر صدور مجوز شورای تأمین برای ورود خانواده ها به ورزشگاه ها گفت: تصمیم جدیدی در این باره از سوی شوراهای تأمین استان ها اتخاذ نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۰۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما خودمان را برای سوپر جام آماده کرده بودیم ولی حالا نوبت لیگ است. نیم فصل سختی داریم ولی با تمرکز، تلاش و حمایت هواداران از پس مشکلات بر می آییم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۹    
حاشیه برای تیم ملی سم است، اما نگاه یک سویه به این جریان خود به حاشیه های جدیدی دست می زند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۶    
س.ح که از خواننده های پاپ ایرانی می باشد با توجه به شکایت هایی که از او شده بود توسط مقام قضائی بازداشت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۶    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به خروج طرح عضویت اقلیت ها در شوراها به دستور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از دستور کار مجمع تشخیص ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۶    
مشاور مقام معظم رهبری در مصاحبه ای با یک رسانه روسی گفت ایران تا کنون چیزی از یک مقام روسیه درباره مخالفت با حضور منطقه ای ایران نشنیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا که به دلیل مواضعش درباره روسیه و ناتو به شدت تحت فشار جمهوری خواهان و دموکرات ها قرار گرفته، در یک مصاحبه تازه، اصل دفاع جمعی این ائتلاف نظامی غربی را زیر سوال برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۷    
فرانک پرتوآذر کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان بانوان ایران در رنکینگ آسیا در رده نخست قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۹    
دفتر منوچهر متکی مطلب منتشر شده در روزنامه شرق مبنی بر دریافت وام چندین میلیارد تومانی از موسسه ثامن الحجج را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از بازداشت یکی از مقامات مرتبط با ثبت سفارشهای غیر قانونی واردات خودرو در شب گذشته خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲    
نشریه ایندیپندنت با نظرسنجی از بیش از دوهزار گردشگر، فهرستی از 10 مقصد برتر گردشگری جهان منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۷:۲۹    
رئیس کمیته انضباطی درباره برگزاری دیدار سوپر جام گفت: چنان چه پرونده مسابقه سوپر جام به دلیل انصراف استقلال به این کمیته واصل شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همه آمارهای مربوط به وضعیت دانشجویان دستگیر شده موجود است، اما انتشار آن در فضای مجازی به صلاح نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۶    
مدافع استقلال به دلیل مصدومیت از اردوی تیمش در ترکیه جدا شد و برای بررسی میزان مصدومیتش به تهران می آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۳    
رییس دادگاه انقلاب با اشاره به طرح شکایت خانواده شهدای معظم حادثه تروریستی مجلس نسبت به آمریکا و آل سعود گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۳    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: با توجه به مشکلات بخش حمل و نقل جاده ای فرآورده های نفتی که در خرداد گریبانگیر این قشر زحمتکش و پرتلاش شده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
ذخایر نفت خشکی ایران 3.2 میلیون بشکه در ژوئن نسبت به ماه پیش از آن افزایش یافت و به 33 میلیون بشکه رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد، دیدارش با ولادیمیر پوتین خوب پیش رفته و نتایج خوبی به دست خواهد آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۲    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله خاتمی اقامه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۲    
سفیر روسیه در کره شمالی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، نشستی میان رهبران دو کشور در دستور کار قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۲    
در پی تصادف دو دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیون پنج نفر فوت و شش تن دیگر مصدوم شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۶    
در طی روزهای گذشته در فرابورس ایران شاهد کاهش اندک قیمت تسه در بیشتر نمادها بودیم؛ این کاهش قیمت به طور متوسط حدود 2000 تومان بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۰    
درحالیکه مسئولان متروی لندن برای کمک به مسافران که بتوانند شرایط داخل قطارهای مترو را که همچون سوناست تحمل کنند اقدام به توزیع رایگان آب میان آنان کردند در اتریش نیز استشمام بوی نامطبوع بیشتر نگران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۷    
هر چه نیاز بالاتر رود و مدیریت مصارف صورت نگیرد بحران ایجاد می شود برای همین هیچگاه به بحران نباید یک طرفه نگاه کنیم بلکه باید به نیاز هم نگاه کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۷    
بیست و یکمین دوره جام جهانی با برگزاری فینال میان تیم های کرواسی و فرانسه که با پیروزی پر گل 4 – 2 فرانسه و قهرمانی این تیم به پایان رسید؛ به کار خود خاتمه داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۹    
در پی انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت و تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز این متهم که 40 ساله و فاقد سابقه کیفری است پس از اقدام مجرمانه خود دستگیر شد و هم اکنون با قرار بازداشت در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۰    
مراسم بدرقه اولین کاروان حجاج ایرانی بیت الله الحرام صبح امروز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۵    
وی با بیان اینکه از نامبردگان مقادیری مواد شیمیائی، تعدادی چاشنی و دیگر لوازم که در جهت ساخت بمب استفاده می شود کشف شده است گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۲    
طرفین در این دیدار درباره هماهنگی ها میان وزارت کشور عربستان و لبنان گفت وگو و درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۹    
این استاد برجسته حوزه علمیه قم ضمن با اشاره به این که توقع پیشگیری از همه فسادهای جامعه با جبران ضعف های فرهنگی و تربیتی انتظاری بی جاست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۱    
اگر بخواهیم خیلی خوش بینانه به این موضوع نگاه کنیم در کشور ایران شاید ما بتوانیم کار طراحی و ساخت و مونتاژ یک پروژه را به طور کامل انجام دهیم، اما در زمینه تأمین تجهیزات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۸    
با تاریک شدن اتاق، دونالد ترامپ به شوخی به کابینه خودش، قانونگذاران و خبرنگاران حاضر گفت: وای، آنها چراغ ها را خاموش کردند. باید کار آژانس های اطلاعاتی باشد!
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۵    
اظهارت اولیه ترامپ در حالی که در کنار پوتین ایستاده بود مطرح شد و باعث خشم و عصبانیت گسترده در واشنگتن شد به طوری که علاوه بر دموکراتها که برخی از آنها خواستار استیضاح ترامپ شدند حتی جمهوری خواهان از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل هواشناسی استان البرز تصریح کرد: تنها تفاوت ثبت این رکوردها به زمان وقوع مربوط می شود طوری که سال گذشته این بیشینه ها در پنجم مرداد ثبت شد اما امسال در چهارم تیرماه دما به بیشینه خود رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۷    
از عوارض جریمه قطع درختان، شهرداری حدود 60میلیارد تومان درآمد داشته است که تنها برای خرید 3یا 4باغ کافی است این در حالی است که برای تملک باغات کن بیش از 2400 میلیارد تومان بودجه لازم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۱    
در این گزارش همچنین ذکر شده است کاربرانی که اهل ایالات متحده آمریکا هستند، تمایل بیشتری به دریافت اپلیکیشن های پولی و پرداخت هزینه برای استفاده از برنامه های موردنظرشان داشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۳    
این تغییرات پیش بینی شده در حالی مطرح شدند که دیاز کانل تنها در سومین ماه ریاست جمهوری اش قرار دارد و جانشین دو سمبل نسل انقلابی کوبا یعنی رائول و فیدل کاسترو شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۰    
یک منبع نظامی به این خبرگزاری گزارش داد، نیروهای سوریه دایره کنترل خود را با آزادسازی روستای المال و ارتفاعات این روستا گسترش دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۰    
در مقابل، یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک عراق نیز اعلام کرد که طی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی 262 تن از نیروهای امنیتی مجروح شدند که حال شش تن از این افراد وخیم است و 30 نیروی دیگر همچنان در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۷    
روز گذشته (سه شنبه) رسانه های ایتالیایی از انتخاب زین الدین زیدان به عنوان مدیر ورزشی یوونتوس سخن به میان آوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۷    
آخرین آمار اجاره نشینی در کشور به سرشماری های عمومی برمی گردد که نشان می دهد روند صاحب خانه شدن مردم طی 10 سال 1385 تا 1395 کاهشی بوده است ...
  • ۱