شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 21 شهریور 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 2 شهریور 1397 تدبیر و امید 3 شهریور 1397 تدبیر و امید 4 شهریور 1397 تدبیر و امید 5 شهریور 1397 تدبیر و امید 6 شهریور 1397 تدبیر و امید 7 شهریور 1397 تدبیر و امید 8 شهریور 1397 تدبیر و امید 9 شهریور 1397 تدبیر و امید 10 شهریور 1397 تدبیر و امید 11 شهریور 1397 تدبیر و امید 12 شهریور 1397 تدبیر و امید 13 شهریور 1397 تدبیر و امید 14 شهریور 1397 تدبیر و امید 15 شهریور 1397 تدبیر و امید 16 شهریور 1397 تدبیر و امید 17 شهریور 1397 تدبیر و امید 18 شهریور 1397 تدبیر و امید 19 شهریور 1397 تدبیر و امید 20 شهریور 1397 تدبیر و امید 21 شهریور 1397 تدبیر و امید 22 شهریور 1397 تدبیر و امید 23 شهریور 1397 تدبیر و امید 24 شهریور 1397 تدبیر و امید 25 شهریور 1397 تدبیر و امید 26 شهریور 1397 تدبیر و امید 27 شهریور 1397 تدبیر و امید 28 شهریور 1397 تدبیر و امید 29 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 شهریور 1397 تدبیر و امید 31 شهریور 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۴۱    
عضو هئیت علمی چشم پزشکان ایران با تشریح عواملی چون خبر بد و استرس که باعث تبخال چشمی می شود، گفت: بیشترین دلیل آب مروارید در سنین پایین و در بچه ها به دلیل ضربه به چشم و کتک کاری بین آنها است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۲    
ارائه سرویس مناسب توسط صنعت بیمه می تواند رضایت عمومی و امنیت اجتماعی را در پی داشته باشد که تحقق این امر از ماموریت های اصلی پلیس نیز به شمار می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۵    
پلیس راه آخرین وضعیت جاده های کشور را اعلام کرد. برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه در محور استان سیستان و بلوچستان شمال(محور زابل - زاهدان)
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۳    
شمس با تاکید بر ممنوعیت نگهداری مواد غذایی خام و پخته در دمای محیط به مدت طولانی، گفت: بیشترین زمان نگهداری مواد غذائی پخته شده در درمای محیط دو ساعت است که در صورت نیاز به نگهداری به مدت زمان بیشتر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۷:۲۱    
چند روز گذشته فیلمی از دوربین های مدار بسته در فضای مجازی منتشر شد که ادعا شد بود پسر بچه ای اصفهانی، دختر عموی خود را به درونی چاهی در حسین آباد اصفهان پرت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۳:۰۳    
حضور شش بازیکن از ترکیب آبی ها در تیم ملی قابل توجه بود اما از این شش بازیکن تنها به دو نفر بازی رسید که مجموع دقایق آنها هم به 90 دقیقه نرسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۰:۰۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی به دنبال جذب رامین رضاییان است.'
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۴۵    
بگذارید همین اول کار تکلیف یک موضوع را روشن کنیم. اینکه مهلت ای اف سی به باشگاه های بدهکار هنوز تمام نشده و پرسپولیس همچنان فرصت دارد برای رضایت گرفتن از طلبکارانش.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۵    
در ابتدای این برنامه سوریتا از سردبیران ارشد خبرگزاری کیودوی ژاپن ضمن خیر مقدم به سفیر کشورمان و هیئت همراه، به معرفی سفیر ایران پرداخت و برنامه های پیش بینی شده را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: همچنین در باند شمالی آزادراه تهران-کرج، از پل کلاک تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۰    
هر دو آیفون های جدید سیستم عامل iOS12 دارند. در موبایل های جدید قابلیت FaceID سریع تر از قبل کار می کند. دوربین پشتی آیفونXS 12 مگاپیکسلی است. این دوربین می تواند تصاویری دقیق تر ثبت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۳    
ثبت نام اینترنتی وام ضروری 5 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری، از اول شهریور ماه همزمان با هفته دولت به مدت یک ماه (31 شهریور) در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۵    
حضرت زهرا (س) را می کنند یک پول! مگر ایشان ام الائمه، معصومه و مطهره نیست مگر ایشان علم لدنی ندارد؟ چرا حضرت را از زنان معمولی هم پایین تر می آورید؟! آدم چه خاکی بر سرش بریزد؟ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۵    
با این حال جای تعجب است که با وجود تجربیات گذشته و به خصوص تظاهر به بی اعتنایی به قیود مذهبی و قانونی، چرا باید یک بازیگر تازه کار غیرقابل اعتماد، دوباره مجوز برگشتن به قاب سیما را پیدا کند؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۰۲    
ممکن است شما هم به مصرف چندین فنجان قهوه در طی روز عادت کرده باشید بی آنکه از عوارض مصرف بیش از اندازه کافئین مطلع باشید. نوشیدنی های انرژی زا نیز در مواقع پر کاری و خستگی طرفداران خاص خود را دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۷:۰۰    
اندیشکده بین المللی شاخص ارزیابی مراکز مالی جهان(زد-ین)اعلام کرد که نتیجه بررسی و تحقیق این اندیشکده نشان می دهد، نیویورک به عنوان جذاب ترین مرکز مالی جهان از لندن پیشی گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۶:۴۲    
یک تساوی و یک شکست، دستاورد ایتالیای تحت هدایت روبرتو مانچینی در 2 دیدار اول لیگ ملت های اروپا مقابل لهستان و پرتغال بود و این روند نشان می دهد تغییر سرمربی نیز حداقل در مقطع فعلی خیلی تفاوتی در روند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۶:۰۰    
سفیر سوریه در چین گفت که چند شاهد عینی از اجرای حمله شیمیایی ساختگی در ادلب خبر داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۵:۲۱    
آجیل منبع باارزش از چربی های سالم، فیبر و سایر مواد مفید برای بدن است و به عنوان یکی از بهترین منابع پروتئین گیاهی مانع از بروز بیماری های مزمن می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۵:۰۰    
مواردی هست که حتما در نوع کفیت بنزین دریافتی تان تاثیر دارد. برای مثال صبح زود که حرارت زمین هنوز در پایین ترین حد قرار دارد بنزین بزنید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۴:۴۰    
پس از اینکه دایی برای دریافت طلبش از باشگاه پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرد صحبت ها و حرف و حدیث های فراوانی مطرح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۴:۲۲    
فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در سخنانی مداخله جویانه خواستار وحدت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس علیه جمهوری اسلامی ایران شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۴:۰۱    
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان اردبیل سارقان طلاهای میلیاردی دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۳:۴۰    
آمریکا مانع پرواز هواپیمای جدید نظارت هوایی توپولف-214 او.ان روسیه بر فراز این کشور در چارچوب پیمان آسمان باز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۳:۲۱    
وزارت خزانه داری آمریکا، ابراهیم الجضران رهبر گروه خودساخته شبه نظامی را به دلیل کشتار مردم و آسیب رساندن به تاسیسات نفتی لیبی، تحریم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۳:۰۰    
تیم ملی در تاشکند به مصاف ازبکستان رفت که ملی پوشان ایران بازی را با نتیجه 1-0 به سود خود پایان دادند. در این بازی و در عکس تیمی قایم کردن دست های دژاگه سوژه رسانه ها و فضای مجازی شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۲:۲۱    
گل هایی کوچک با زیبایی چشم نواز که خواص شگفت انگیز و بی نظیرش آن را به یک داروخانه تبدیل کرده است. یک فنجان دمنوش بابونه معده را آرام می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۲:۰۰    
مهندسان دانشگاه "بریتیش کلمبیا"، نوعی مبدل فراصوت ابداع کرده اند که می تواند امکان بررسی قلب را به صورت روزانه فراهم کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۱:۴۰    
گروه تروریستی داعش که اخیراً از طریق مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکا در شرق سوریه به استان سویداء حمله کرده بود، تصاویری از گروگان های سوری منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۲    
شاید شما هم شنیده باشید که بهتر است در هوای سرد خودرویتان را روشن کنید تا درجا کار کند و اصطلاحا گرم شود. در این مطلب به بررسی این باور عمومی خواهیم پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۱:۱۹    
شاهکارهای هنری دوران قاجار که حدود سه ماه با عنوان نمایشگاه امپراطوری گل های سرخ در موزه لوور-لانس فرانسه به نمایش درآمده بود، امروز چهارشنبه پس از بازگشت در تهران در معرض دید عموم گذاشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۱:۱۰    
پس از تخریب برج های دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک در 11 سپتامبر 2001، دولت آمریکا با هزینه ای 3.9 میلیارد دلاری یک برج 104 طبقه جدید با عنوان برج مرکز تجارت جهانی در محل این برج ها احداث کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۱:۰۱    
کمال کامیابی نیا با کارت زردی که در نیمه اول بازی با نساجی گرفت سه کارته شد اما باتوجه به قانون جدید، محروم از بازی بعد نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا فرمانی امضا کرد که براساس آن عوامل خارجی مداخله کننده در انتخابات آمریکا تحریم می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۱    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از آغاز تحقیقات در پرونده فوت مشکوک خانم جوانی در پی سقوط از طبقه پنجم ساختمان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۱    
حسین عرفانی، هنرمند عرصه دوبله، بر اثر بیماری درگذشت، همسر او شهلا ناظریان و دخترش مهسا عرفانی نیز در زمینه دوبله فعالیت می کنند. این دوبلور از چند روز قبل به علت سرطان ریه در بیمارستان بستری بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۱    
امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با انتشار دیالوگی از فیلم رگبار،ساخته بهرام بیضایی در سال 1351، روز ملی سینما را گرامی داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۱    
کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در پیگیری پرونده طلبه مشهدی که هدف اصابت ضربه چاقوی مهاجم موتورسوار قرار گرفت به سرنخ های جدیدی از ضارب فراری دست یافته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۱    
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان اعتراف هدف آمریکا این بوده بعد از توافق هسته ای برجام از حمایت های بین المللی برای فشار بر ایران استفاده کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۸    
سرمربی پرسپولیس از اینکه نکونام با داور چهارم صحبت می کرد عصبانی شد و به این مسئله اعتراض کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۸    
مدیرعامل پرسپولیس می گوید محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر ناقص بودن مدارک در AFC همه تیم ها را تهدید می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۵    
ابراهیم جعفری، وزیر خارجه عراق در پاسخ به دولت آمریکا که در خصوص امنیت سفارت خانه خود در بغداد ابراز نگرانی کرده بود، از دولت این کشور خواست تا عراق را به صحنه تسویه حساب های خود تبدیل نکند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۵    
پرسپولیس با پیروزی دو بر یک برابر نساجی به پیشواز الدحیل رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۰    
یک خودرو به جمعیت حاضر در میدانی در هنگ دانگ چین وارد شد که بر اثر آن 3 نفر کشته و 43 فرد دیگر نیز زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۹    
در پی صدور حکم زندان اسفندیار رحیم مشائی دستیار ویژه احمدی نژاد، ارگان خبری وی اعلام کرد که به زودی رئیس جمهوری سابق در اعتراض به این حکم به مقام رهبری نامه خواهد نوشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۳    
ژان-ایو لو دریان امروز تهدید کرد فرانسه آماده است به همراه متحدانش پاسخی قاطع به استفاده دمشق از سلاح های شیمیایی بدهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۰    
گاردین گزارش داد شماری از نمایندگان حزب محافظه کار انگلیس در جلسه خصوصیِ تندروهای طرفدار برگزیت، درباره چگونگی و زمان برکناری ترزا می نخست وزیر انگلیس آشکارا به بحث و گفت و گو نشسته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۷    
هدف شرکت ایران خودرو از اجرای طرح های پیش فروش گروه محصول، کم کردن انگیزه دلالان و افزایش احتمال دست یابی مشتریان و مصرف کنندگان واقعی به خودروی مورد نظر خود است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۴    
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: افزایش نرخ ارز هیچ درآمد مازادی برای دولت نسبت به بودجه ایجاد نکرده و منابع درآمدی نسبت به پیش بینی ها و محاسبات، کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۴    
رییس کل دادگستری استان تهران درباره علت بیش تر بودن مجازات جوانفکر از مشایی در اتهام اقدام علیه امنیت ملی توضیح داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۴    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از فوت چهار نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی بی کیفیت در این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۱    
تیم داریوش یزدی موفق شد در جام حذفی به پیروزی برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۱    
مسعود کرباسیان در یادداشتی نوشت: چند روز پس از استیضاح فکر می کردم مشغله های فراوان اداره وزارت اقتصاد برایم تمام شده و احتمالا وقت بیشتری را صرف امور شخصی می کنم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۷    
محمد موسوی با کسب 11 امتیاز توانست عنوان امتیاز آورترین بازیکن دیدار با پورتوریکو را کسب کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۲    
با اعلام امیرحسین فتحی پنج تن از پیشکسوتان باشگاه استقلال به عنوان اعضای کمیته فنی این تیم معرفی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۹    
دستورالعمل درجه بندی گروه سنی فیلمهای سینمایی همزمان با روز ملی سینما، ابلاغ شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۹    
یک فروند هواپیمای مسافربری با بیش از 150 مسافر که از تهران به مقصد بندرعباس در پرواز بود به دلیل نقص فنی در فرودگاه یزد فرود آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۵    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که در هر سه ثانیه یک تماس با مرکز فوریت های پلیسی110 برقرار می شود و در هرهفت ثانیه یک عملیات پلیسی انجام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۵    
می خواهم بهترین مربی در سالیان پایانی کارم باشم... این جمله کارلوس نشان می دهد او می داند این مسیر دیگر برایش چندان طولانی نخواهد بود و به پایان خط نزدیک شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۰    
گروهی از جوانان بصره در حرکتی نمادین و به منظور نشان دادن عمق برادری دو ملت، محل هجوم آشوب گران در ساختمان قبلی کنسولگری ایران را آب و جارو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب علیه ایران را فرافکنی و تلاش آنها برای انحراف افکار عمومی از جنگ افروزی و حمایت شان از تروریسم دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۷    
فریدون جیرانی با اشاره به اسامی سه گزینه نهایی فیلم ایرانی برای معرفی به اسکار گفت: با وجود علاقه ای که به این سه فیلم دارم و آن ها را شایسته می دانم اما معتقدم فیلم "عصبانی نیستم" نیز شایستگی داشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۰    
ابوالحسن داودی که سال ها سابقه مدیریت صنفی در سینما را داشته است،تاکید دارد که طبق قانون اسکار؛ معرفی فیلم از هر کشوری با نظر منتخب صنوف اصلی آن سینما که در ایران در زیر مجموعه خانه سینما قرار می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۰    
مدیرکل دفتر نمایش خانگی درباره ی انتقادات مطرح شده درباره سریال ممنوعه گفت: ممنوعه یک سریال شبکه خانگی با برچسب 16+ است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۷    
آمار گزارش های رسیده و نتایج امدادهای انجام گرفته حاکی از گسترش حملات باج افزاری نسخه چهارم باج افزار خطرناک #‫GandCrab به کاربران در سراسر کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۷    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی با دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا دیدار و در خصوص آخرین تحولات خاورمیانه رایزنی و گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۷    
مرکز روسی حمیمیم در سوریه اعلام کرد که افراد مسلح و کلاه سفیدها برای حمله شیمیایی واقعی در ادلب آماده می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۴    
مترجم 24 زبانه فیسبوک موسوم به "روزتا" می تواند متون میلیون ها عکس را استخراج و آنها را ترجمه کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۲    
نقش مهم و حیاتی فن آوری اطلاعات و آمار در ارتقاء و افزایش کارائیها و اثربخشی واحدهای ستادی اجرایی شرکت بویژه در زمینه های ذیل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۶    
معاون وزیر خارجه روسیه در خصوص گسترش روابط تجاری تهران و مسکو گفت: مسیر دوجانبه با ایران در حال فعالیت است و مابه رغم تهدیدات آمریکا، در حوزه تجارت و همکاری با ایران شاهد گسترش هستیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۵    
رئیس گشت تعزیرات استان تهران گفت: در صورت احتکار کالا علاوه بر توزیع کالا در مرحله نخست تا 5 برابر مبلغ کشف شده مجازات می شوند و اگر احتکار به صورت عمده باشد براساس قانون اختلال اقتصادی عدم صلاحیت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۲    
اگر شرکت های توانمند بیمه ای داشته باشیم در بخش خدمات رسانی هم شرایط بهتری را برای آحاد جامعه فراهم خواهیم کرد و در همین راستا باید مسائلی نظیر نرخ شکنی های غیرفنی حل شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۹    
شایان ذکر است سه تن از شهدای حادثه پلاسکو دارای بیمه نامه انفرادی عمر و تامین آتیه بودند که شرکت پاسارگاد به عنوان بیمه گر بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به ذی نفعان قانونی آنان پرداخت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضد ایرانی گفت که تمامی جهان باید در مقابل ایران با یکدیگر متحد شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۶    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روز پایانی فصل نقل و انتقالات اروپا به تیم ناتینگهام فارست پیوست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۲    
بازرسان شیمیایی سازمان ملل امروز (چهارشنبه) در گزارشی مدعی شدند نیروهای دولتی سوریه در سال جاری میلادی در سه مورد از ماده شیمیایی ممنوعه کلر در یک منطقه تحت کنترل شورشیان در حومه دمشق و استان ادلب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۲    
یک مجله معتبر آلمانی در گزارشی درباره سوء استفاده جنسی درون کلیسای کاتولیک در آلمان، از وقوع 3677 مورد سوء استفاده توسط کشیشان کاتولیک بین سال های 1946 تا 2014 خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۲    
هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی به فهرستی کوتاه مرکب از سه فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء ، تنگه ابوقریب و شماره 17سهیلا برای بررسی های تکمیلی رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۸    
ناصر ممدوح از زنده یاد حسین عرفانی به عنوان گوینده ای بسیار شاخص که کارهای درخشانی را در عرصه دوبله انجام داد، یاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۸    
پیکر حسین عرفانی فردا 9 صبح از مقابل مسجد بلال تشییع می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۸    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه تا پایان هفته جاری توسط سازمان سنجش آموزش کشور خبرداد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهوری روسیه گفت: روسیه از روند (مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا) و توافق هایی که در آن به دست آمد، حمایت کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۰    
اردوغان با ابراز اینکه از مدیریت قبلی ناامید شده است دست به تغییرات عمده ای در صندوق ثروت ترکیه زد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۷    
ایران و فنلاند 5 سند همکاری در زمینه بخش های مختلف بخش کشاورزی امضا کردند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در سفر محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به کشور فنلاند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۸    
فیروزآبادی با بیان این که گوگل نیز هر هفته یک شرکت در حوزه های نرم افزار، سخت افزار، تلکام و سرویس ها خریداری می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۲    
این در حالی است که مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور به 5 سال حبس و برای دو اتهام دیگر خود به ترتیب یک سال و 6 ماه حبس محکوم شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۲    
پوتین با بیان این که امنیت کره شمالی باید در سطح جهانی و با مشارکت کشورهای اتمی تضمین شود، خاطرنشان کرد که نمی توان از پیونگ یانگ همه چیز خواست ولی هیچ کاری برای طرف مقابل انجام نداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۹    
این در حالی است که مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور به 5 سال حبس و برای دو اتهام دیگر خود به ترتیب یک سال و 6 ماه حبس محکوم شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۶    
تیم ملی لیبریا در دیداری دوستانه به مصاف نیجریه رفت و عجیب ترین نکته درباره این مسابقه حضور ژرژ وه آ در ترکیب تیم لیبریا با شماره 14 و به عنوان کاپیتان بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۳    
دبیر شورای نگهبان در ادامه با برشمردن بعضی از معضلات اقتصادی و اجتماعی جامعه، بی ثباتی بازار ارز و سکه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۴    
شبکه تلویزیونی سی. ان. ان ترک نیز گزارشی منتشر کرده که رضا ضراب در آمریکا به سر می برد و تازه ترین عکس های او در یک رستوران در حال صرف غذای سوشی گرفته شده و وقتی که متوجه حضور عکاسان شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۹    
این در حالی است که مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور به 5 سال حبس و برای دو اتهام دیگر خود به ترتیب یک سال و 6 ماه حبس محکوم شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۷    
عراقِ امن و توسعه یافته همواره از خواسته ها و اولویت های جمهوری اسلامی ایران است و توطئه های طرف های ثالث نمی تواند مانع توسعه و ارتقاء این روابط دیرینه و مستحکم شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به نیویورک علاوه بر همراهی کردن رییس جمهور جهت شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ( در صورت سفر روحانی به نیویورک ) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۵    
لوایح چهارگانه به عنوان مقدمات FATF بهترین مسیر برای شفاف سازی است و همه می دانند چه کسانی مخالف آن هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۶    
ما اگر مجبور شویم به مجلس استفساریه می دهیم تا آن ها جواب ما را بدهند. منتظریم تا تفسیر دیوان محاسبات و معاونت حقوقی ریاست جمهوری را هم بگیریم و اگر مورد اختلافی بود، از مجلس استفساریه می گیریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۳    
دایی در پاسخ به این سوال که آیا کسی از فدراسیون فوتبال برای بخشیدن طلبش از پرسپولیس صحبت کرده است، توضیح داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۱    
بزرگ ترین تولیدکننده خرما در دنیا، مصر و بعد از آن ایران، عربستان و عراق هستند. البته سطح زیر کشت خرما در ایران از مصر هم بالاتر است ولی به دلیل استفاده از ارقام کم محصول تر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۸    
وی از قزوین به عنوان یکی از استان های حادثه خیز قزوین یاد و خاطرنشان کرد: هر هفته دو مورد زلزله با قدرت کم در استان ثبت می شود که نشان از فعال بودن گسل ها در استان دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۵    
طرح بازبینی وضعیت هسته ای، در دولت آمریکا که در ماه فوریه منتشر شد، خواهان توسعه دو ظرفیت تسلیحاتی هسته ای جدید به علاوه سرمایه گذاری سنگین در زیرساخت ها برای پشتیبانی از زرادخانه هسته ای است.
  • ۱