شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 2 آبان 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 آبان 1397 تدبیر و امید 2 آبان 1397 تدبیر و امید 3 آبان 1397 تدبیر و امید 4 آبان 1397 تدبیر و امید 5 آبان 1397 تدبیر و امید 6 آبان 1397 تدبیر و امید 7 آبان 1397 تدبیر و امید 8 آبان 1397 تدبیر و امید 9 آبان 1397 تدبیر و امید 10 آبان 1397 تدبیر و امید 11 آبان 1397 تدبیر و امید 12 آبان 1397 تدبیر و امید 13 آبان 1397 تدبیر و امید 14 آبان 1397 تدبیر و امید 15 آبان 1397 تدبیر و امید 16 آبان 1397 تدبیر و امید 17 آبان 1397 تدبیر و امید 18 آبان 1397 تدبیر و امید 19 آبان 1397 تدبیر و امید 20 آبان 1397 تدبیر و امید 21 آبان 1397 تدبیر و امید 22 آبان 1397 تدبیر و امید 23 آبان 1397 تدبیر و امید 24 آبان 1397 تدبیر و امید 25 آبان 1397 تدبیر و امید 26 آبان 1397 تدبیر و امید 27 آبان 1397 تدبیر و امید 28 آبان 1397 تدبیر و امید 29 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۱:۴۲    
خانه ی آسمانی ما یک مکان شگفت انگیز پر از ستاره ها، ابرنواخترها،سحابی ها، انرژی و ماده تاریک است؛ اما بسیاری از جنبه های آن حتی برای دانشمندان همچنان مرموز و ناشناخته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۵۷    
داروهای جدید معرفی شده برای درمان نوع کشنده ای از سرطان سینه در انتظار تایید نهایی توسط FDA هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۱    
به رغم این که مدیرعامل بانک ملی ایران از حل مشکل پرداخت ارز به زائران اربعین خبر داده، در حال حاضر هر دینار عراق در بازار آزاد به نرخ 125 ریال معامله می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۹    
فروش اقلام در موزه دورهمی ، جمعه (25 آبان) همزمان با جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان، حضرت حجت ابن الحسن (عج) برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۲    
مدت زمان ایده آل برای خواب بین 7 تا 9 ساعت است. نتایج مطالعات محققان نشان می دهد که خوابیدن کمتر از 6 وبیشتر از 10 ساعت در شب می تواند عامل بیماری هایی مانند بیماری های قلبی، دیابت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۳    
امنیت بسیار خوبی برای تردد زوار اربعین حسینی توسط نیروهای نظامی و انتظامی برقرار شده است که جا دارد از همه تلاشگران تقدیر و تشکر کنم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۰    
فقط یک عیبی کار آنها داشت و آن اینکه همدیگر را کمتر می دیدند. اهل یک شهر و شیعیان یک منطقه، البتّه یکدیگر را می دیدند، امّا یک کنگره جهانی لازم بود برای شیعیانِ روزگار ائمّه (ع) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۷    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی سکوت بره ها ، لب دریا به کارگردانی حمید نعمت الله، حسابدار ، یک تابستان پر هیجان ، به تو اعتماد دارم ، نقشه پرواز و بیگانه تنها پنج شنبه 3 آبان ماه ساعت 11، 13، 15، 17 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد تحریم های آمریکا کمک ها مالی ایران به گروه های تروریستی را کاهش می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۲۱    
تصویری از شبنم فرشادجو، بازیگر سینما و تلویزیون را در حالی که سوار بر جایروکوپتر است، ببینید. شبنم فرشادجو، تصویری از خود را در حال خلبانی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: تجربه جذاب جایروکوپتر در کیش
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۰۰    
وزیر کشور گفت: در گفت وگوهایی که با زائران اربعین در مرزها داشتیم، واقعاً اعتراض یا کمبود مهمی از سوی آنا مطرح نشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۴۲    
روابط عمومی جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای اظهارات علی دایی مبنی بر تقاضای این جمعیت برای واریز کمک های مردمی جمع آوری شده در زلزله کرمانشاه را رد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۲۱    
محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران برخی از کاندیدای احتمالی شهرداری تهران را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۰۰    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسامی 25 فیلم ارایه شده برای رقابت در بخش اسکار بهترین انیمیشن بلند را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۵:۲۱    
اولویت بندی در کارها، ماهیت بنیادین مدیریت زمان است؛ به این معنا که بعضی از کارها را باید اول انجام داد و بعد به کارهای دیگر پرداخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۴:۰۰    
شمار کشته های تازه ترین حمله هوایی عربستان به منطقه ای در استان الحدیده واقع در غرب یمن، به بیش از 20 نفر و شمار زخمی ها نیز به 10 نفر افزایش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۳:۰۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران درلندن با اشاره به اینکه آمریکا در برجام بر سر دوراهی قرارگرفته، عنوان کرد که این کشور یا با ادامه نقض برجام و حقوق بین الملل کماکان خود را بی اعتبار کند یا با برگشتن به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۲:۲۲    
مقام های آمریکایی ارسال بسته های مشکوک به شخصیت های دموکرات این کشور را اقدامی تروریستی و نفرت انگیز توصیف کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۲:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال که متن کامل آن روز چهارشنبه منتشر شده بار دیگر ادعاهای تکراری خود درباره اینکه ایران بعد از آمدن او به کشوری متفاوت تبدیل شده است را تکرار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۴۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بر حمایت از برجام به عنوان دستاورد مشترک سازمان ملل و اروپا تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۳۱    
وزیر خارجه آمریکا در هشدار به مقام های پاکستان نسبت به عدم تلاش برای مهار تروریست ها گفت، پاکستان نباید به پناهگاه امن تروریست ها مبدل شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۳۱    
ترامپ با بازنشر یکی از نوشته های توئیتری معاونش، ارسال بسته های انفجاری برای روسای جمهور دموکرات قبلی آمریکا را محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه های جداگانه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، لوایح پالرمو و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را به مجمع ارجاع داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۲۵    
آیت الله مکارم مسئله حقوق بشر را یکی از امتحانات الهی دانست و گفت: راهی که انبیاء الهی آورده اند بشر امروز راه انبیا الهی را به تدریج در حال طی کردن است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۲۵    
ساعت برگزاری دیدارهای رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۱    
نیروی دریایی هند برای تجهیز کشتی های جنگی خود به سامانه موشکی ال .آر .سام با شرکت هوا -فضای رژیم صهیونیستی به توافق رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۱    
شبکه خبری سی.ان.ان اعلام کرد که در بسته مشکوک ارسالی به نشانی دفتر این شبکه، نشانی رئیس سابق سیا مشاهده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۱    
شاه سعودی امروز در کاخ الیمامه در ریاض میزبان سعد الحریری نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه لبنان بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۹    
سردار محمدصالح جوکار گفت: ترور خاشقجی موجب شد تا سران عربستان دست به اقدامات کورکورانه از جمله قرار دادن نام حاج قاسم و سپاه در لیست حامیان تروریسم، بزنند تا افکار عمومی را منحرف کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۱    
پلیس آمریکا از ارسال بسته مشکوک دیگری برای کنگره این کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۱    
معاون مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سامانه راهنمای اربعین به منظور خدمت رسانی و رفاه حال زوّار اربعین حسینی در سایت مرکز مدیریت راه های کشور راه اندازی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۸    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت:امروز قیمت طلا و سکه در بازار تغییر محسوسی نداشته اشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۷    
رهبر جریان صدر عراق با بازگشت چهره های قدیمی و انجام رأی گیری محرمانه در کابینه مخالفت کرده و تأکید کرد که مردم عراق خواهان اصلاح نظام از طریق دولتی صادق و منصف هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۴    
علی نجفی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد تصمیم گیری برای پیوستن به FATF ، گفت: جلسه ای را آقای ظریف، جهانگیری و بانک مرکزی با شورای نگهبان داشته اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۴    
وزیر جهاد کشاورزی توسعه گلخانه ها در کشور را از طرح های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در تولید سبزیجات حدود 90 درصد کاهش مصرف آب را داشتیم و توانسته ایم افزایش بهره وری را در استفاده از تولیدات گلخانه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۱    
روابط عمومی سپاه بجستان از اصابت راکت آموزشی به زمین در جریان تمرینات آمادگی یکی از یگانهای سپاه در منطقه کویری حوالی این شهرستان خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۹    
رجب طیب اردوغان از توطئه های سعودی ضد این کشور آگاه بوده و آرزوهای بلند بالایی در پرونده ترور خاشقجی برای انتقام از محمد بن سلمان دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بهترین راه برای حل نزاع با فلسطینی ها این است که فلسطینی ها بدون تهدید کردن امنیت اسرائیل، توانایی حکمرانی خودشان را داشته باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۹    
مراسم قرعه کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان عصر امروز (چهارشنبه) در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۶    
شهرام اسدی کارگردان فیلم سینمایی روز واقعه با اشاره به ملاقاتش با بهرام بیضایی در زمان ساخت این اثر می گوید، فیلمنامه روز واقعه دستخوش تغییرات چندانی نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۶    
گروهی از پژوهشگران راهی برای تولید تراشه های رایانه ای با استفاده از " اسکلت سلولی" پیدا کرده اند و امیدوارند در آینده این روش مورد استفاده قرار گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۷    
وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه در ادامه سفر خود از اجرای طرح آبیاری بارانی در مزرعه ای در محلات و همچنین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۸    
این مجتمع با ظرفیت اسمی 1600 راس گاو هولشتاین و با تعداد دام موجود 1100 راس در 37 هکتار زمین احداث شده است و میزان تولید شیر آن در روز 12 تن می باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۹    
حجتی با اشاره به افزایش بهره وری و صرفه جویی 90 درصدی مصرف آب در برخی محصولات کشاورزی، توسعه کشت های گلخانه ای از طرح های مصوب اقتصاد مقاومتی و از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۳    
بر اساس تازه ترین گزارش ها، سامسونگ قصد دارد برای گوشی های هوشمند باتری های گرافن را جایگزین باتری های لیتیوم یونی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۳    
کاترین دنو ستاره سینمای فرانسه با ارزش ترین جایزه هنری ژاپن را روز سه شنبه 23 اکتبر در مراسمی در شهر توکیو دریافت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۳    
تحویل ارز از سوی زائران اربعین حسینی با مشکلاتی همراه بوده که با تمهیداتی از جمله شبانه روزی شدن باجه ها و دریافت گروهی ارز سعی در شکستن صف های طولانی شده ست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۰    
نخست وزیر انگلیس علیرغم موضع گیری های گسترده جهانی به قتل منتقد ریاض در کنسولگری این کشور در استانبول اعلام کرد: فروش تسلیحات به عربستان با مجوزهای کنونی ادامه خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان فارس بر اجرای دقیق و سریع بخشنامه ریاست قوه قضائیه در راستای آزادی زندانیان مهریه در استان فارس تأکید و به قضات توصیه کرد که سمت و سوی آراء به سمت حفظ بنیان خانواده باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۷    
مقام های آمریکایی گفته اند انتظار می رود دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ارتباط ایران با سامانه سوئیفت را قطع نکند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت:بر اثر تصادف تریلی با مگان 5 نفر جان باختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۷    
شهردار تهران با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مشارکت های مردمی برای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: تکدی گری شرافت و حرمت انسانی را از بین می برد، لذا باید این موضوع به طور کامل حذف شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۷    
ولی عهد سعودی در نشست سرمایه گذاری داووس صحراء گفت : اجازه نخواهد داد برخی با استفاده از قضیه خاشقچی، بین ترکیه و عربستان سعودی شکاف ایجاد کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۷    
محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه به اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم دو شهروند ایرانی به بهانه ادعایی حمایت از طالبان واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۳    
محسن نژاد به رفتارهای تبعیض آمیز مسئولان خوابگاه نیز اشاره می کند و می گوید: ما تا پارسال مسئول خوابگاهی داشتیم که مربوط به یکی از نهادهای ایدئولوژیک دانشگاه بودو برخوردش تنها با همفکران خودش خوب بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۰    
عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: معاون دادستان و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه در پی گزارش منابع مردمی و ضابطین قضایی فردی که در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار فعالیت رسانه ای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۷    
ماجرا از این قرار است که یک هفته پس از نصب و رونمایی از تندیس دکتر علی شریعتی در پردیس دکتر شریعتی دانشگاه فرهنگیان ساری، به دستور مسئولان دانشگاه، کراوات این تندیس از روی مجسمه حذف شد!
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۸    
این بانک همچنین در قالب قانون حمایت از اشتغال فراگیر و به منظور امید آفرینی به جامعه، طی مدت مذکور بیش از یک هزار و 300 میلیارد ریال به کارآفرینان تسهیلات پرداخت کرده و همچنین 670 میلیارد ریال از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۶    
تمامی کسانی که از طریق سامانه سماح برای اعزام به کشور عراق و حضور در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند با پرداخت فقط 15 هزار تومان تحت پوشش بیمه های عمر، حوادث و درمان بیمه ایران قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین با بیان اینکه کشورش با هر اقدامی در راستای پیشبرد تحریم های یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مخالف است تاکید کرد پکن به همکاری های اقتصادی خود با تهران ادامه می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۵    
اقدامات بانک تجارت در حمایت از فعالان اقتصادی از سوی استاندار مرکزی تقدیر شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مهندس آقازاده استاندار مرکزی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۲    
این یکی از بهترین راهکارها برای حل مشکل بخشی از مطالبات معوق است اما برای بکارگیری این راهکار باید دو موضوع مهم را در نظر گرفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۹    
امروز اگر چه آبی ها محروم از پنجره نقل و انتقالات نیستند و به همین دلیل سراغ خریدهایی، چون نیومایر و الحاجی گرو گل نزن رفته اند، اما این خرید ها جواب نداد تا باز هم تیم به دست جوانان بیفتد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۶    
پرداخت تسهیلات کوتاه مدت در قالب سرمایه در گردش برای واحد های تولیدی و حمایت از کالای ایرانی از دیگر سیاست های اعتباری امسال بانک ملی ایران است و با توجه به سیاست اصلی بانک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی دولت فرانسه روز چهارشنبه در نشستی خبری تاکید کرد، اگر اتهامات علیه دولت عربستان ثابت شود، پاریس اقدامات مناسبی علیه این کشور اتخاذ خواهد داد و سریعا تحریم هایی را علیه ریاض در نظر خواهد گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که سازوکار جدید اتحادیه اروپا برای حمایت از برجام و تسهیل تجارت کشورها با ایران از4 نوامبر (13آبان) شروع به کار می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۳    
سازمان هواشناسی برای روزهای آخر هفته هوایی توفانی و بارانی در برخی مناطق کشور پیش بینی کرده و درباره مه آلود بودن هوا در برخی جاده های کشور هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری رویترز در خبری اعلام کرد که دفتر شبکه تلویزیونی سی.ان.ان در شهر نیویورک به دلایلی تخلیه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۰    
تعداد باجه های تحویل ارز در مرز مهران افزایش یافت در پی اعزام گروهی از کارکنان بانک ملی ایران در منطقه مرزی مهران برای کمک به تحویل ارز و افزایش تعداد باجه ها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۸    
دیزنی قصد دارد مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب را با تیم جدیدی بازسازی کند. مسئولان این استودیو به همین منظور با رت ریس و پل ورنیک نویسندگان دو فیلم ددپول در حال مذاکره اند تا فیلمنامه نسخه جدید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۵    
محمد مایلی کهن، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این آقا (کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال) که مدعی است ساختمان پِک را ساخته، الان کجاست؟!
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۳    
سخنگوی سازمان تعزیرات در نشست خبری با اشاره به مهمترین موارد تخلفات اربعین گفت: مهمترین آن درباره گران فروشی بلیط اربعین بود که 5 شرکت هواپیمایی به دلیل گران فروشی جریمه شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۵    
آسوشیتدپرس در خبری فوری اعلام کرد که در منزل بیل و هیلاری کلینتون بمب کشف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۵    
تخریب سازه های عمرانی، حاصل امضاء فروشی مهندسین خاکستری است/ واگذاری پروژه های عمرانی به سرمایه داران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۷    
مشاور رئیس جمهور ترکیه یک روز بعد از سخنرانی رجب طیب اردوغان درباره قتل جمال خاشقچی در یک یادداشت تاکید کرده که دستان ولی عهد عربستان سعودی به خون این روزنامه نگار آغشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۶    
در ابتدای این اجرا شهرام ناظری ضمن خوش آمدگویی به حضار از این که در کنسرت ناگفته شرکت کردند تشکر کرد و گفت: بسیار سپاسگزاریم که با سختی خودتان را به این کنسرت رساندید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۳    
طاهری در ادامه صحبت هایش اینطور می گوید: الان وقت وحدت است. وقت انتقام و تفرقه و صحبت های حاشیه ای نیست. همه باید از تیم حمایت کنند تا به قهرمانی آسیا برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۰    
اولین نشانه های تحقیقات ریاض حاکی از شفافیت عربستان سعودی و صراحت این کشور در اعتراف به وقوع جنایت است که اطلاعات دقیقی از جزئیات حادثه را در اختیار قرار می دهد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۸    
رضا اردکانیان در پاسخ به این پرسش که آیا تحریم ها بر صادرات برقی ایران تاثیر می گذارد یا خیر، اظهار کرد: به دنبال توسعه تبادلات برقی هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۸    
یک مرجع تقلید با بیان این که روزانه صدها خاشقجی در یمن کشته می شود ، گفت: برای کشته شدن یک خبرنگارعربستانی غوغایی در دنیا به پا شد ولی در خصوص اتفاقات یمن هیچ خبری منعکس نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
رییس سازمان حج و زیارت گفت:مابه التفاوت پرداختی زایرانی که در روزهای اول ثبت نام اربعین مبالغی بیشتر از 234 هزار و 875 تومان را در سامانه سماح پرداخت کرده بودند، به حساب آنها واریز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۸    
دادستان و بازپرس با توجه به فرآیند قانونی و وظایفی که بر عهده آن ها هست، تفهیم اتهام را انجام می دهند و بر این اساس ادعانامه صادر شده و این ادعانامه در دادگاه که یک نهاد بی طرف است مطرح می شود تا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۵    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای (KHAMENEI.IR) متن و فیلم سخنان رهبر انقلاب در این دیدار را به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۲    
وی با بیان اینکه مرزهای زمینی مهران، چذابه و شلمچه برای زوار اربعین حسینی پیش بینی شده است، اظهار داشت: استان خوزستان کارها را خوب پیش برده است و از برنامه ای که باید انجام می دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۹    
بالاخره ایشان در وزات صنعت نمره قبولی نیاورده است اما برای این وزارتخانه مردد هستیم که ببینیم می تواند نمره قبولی بیاورد یا خیر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۹    
شاید نتوانستیم در این همایش آن طور که برنامه ریزی شده بود از متخصصان جهانی استفاده کنیم اما سعی می کنیم در همایش های بعدی از این ظرفیت استفاده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۶    
نتایج نخستین آزمایش های روانشناسی روی این شهروند نشان می دهد که از سلامت عقلی کامل برخوردار است و بنابراین مسئول این رفتار خود خواهد بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۳    
در این جلسه، اعضای دولت ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده، بر برگزاری شکوهمند این مراسم و ارایه خدمات دستگاه های اجرایی جهت تسهیل تردد زائران تأکید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۰    
امیری درباره حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری در جلسه این هفته مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خانم جنیدی به نمایندگی از دولت در جلسه مجمع حضور یافتند و نظرات دولت رامطر ح کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۷    
وی بابیان اینکه این قانون اجرا خواهد شد، ادامه داد: حداکثر زمان اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان تا 23 و 24 آبان ماه خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی سازمان تعزیرات اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت سفرهای زمینی مشخص است و با توجه به اینکه حجم مسافرت ها به استان های جنوبی کشور زیاد است هموطنان موارد تخلف در این خصوص را به سازمان تعزیرات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
بعد از به دست آمدن اطلاعات دقیق، نیروهای اطلاعاتی عراق موفق شدند این عنصر داعشی را به همراه تجهیزات نظامی زیادی بازداشت کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۸    
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری 50 درصد آشپزخانه های دانشجویی صنعتی می شوند با حمایت دانشگاه ها و صندوق رفاه دانشجویان می توانیم سال آینده تمامی آشپزخانه ها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۵    
روزنامه صباح گزارش داد، تصاویر ویدیویی و نوارهای صوتی و همچنین اطلاعات جمع آوری شده از کنسولگری و سکونتگاه کنسول با جینا هاسپل به اشتراک گذاشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۶    
پس از تماس مردم، نیروهای امنیتی و انتظامی نیز به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و هم اکنون این اشیاء توسط قرارگاه خاتم الانبیاء، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی بجستان در دست بررسی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۰    
ظرفیت عظیمی در بازار سرمایه کشور و همچنین منطقه آزاد کیش برای سرمایه گذاری وجود دارد و بر این اساس تفاهم نامه ای نیز میان شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با منطقه آزاد کیش به امضا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۰    
طبق این تسویه یاهو باید 2 سال خدمات نظارت بر اعتبار را به طور رایگان برای کاربرانی فراهم کند که آدرس های ایمیل یا اطلاعات شخصی شان در نتیجه هک دزدیده شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۷    
این اتهامات ادعایی است که به طور قانونی باید بررسی شود. تقاضای این اتهام با بازپرس یا دادستان باید باشد. به هر حال اتهامی است که هنوز ثابت نشده است و جای تاسف دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۲    
مولاوردی در پاسخ به پرسشی درباره مطرح شدن بحث کاهش مهریه گفت: مهریه را نمی شود کم کرد اما بحث تعدیل مهریه وجود دارد و با توجه به بخشنامه رئیس قوه قضاییه در پی نوسانات نرخ سکه و تاثیر آن بر افزایش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۹    
وی با اشاره به تعاونی اعتبار گفت: مسئله تعاونی اعتبار در آغاز مسئله خوبی بود که باعث تجمیع منابع تعاونی ها می شد و باید به درستی به آن پرداخته شود تا لطماتی که خورده را جبران کنیم و ضمن نظارت بر ...
  • ۱