پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 23 دی 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 دی 1397 تدبیر و امید 2 دی 1397 تدبیر و امید 3 دی 1397 تدبیر و امید 4 دی 1397 تدبیر و امید 5 دی 1397 تدبیر و امید 6 دی 1397 تدبیر و امید 7 دی 1397 تدبیر و امید 8 دی 1397 تدبیر و امید 9 دی 1397 تدبیر و امید 10 دی 1397 تدبیر و امید 11 دی 1397 تدبیر و امید 12 دی 1397 تدبیر و امید 13 دی 1397 تدبیر و امید 14 دی 1397 تدبیر و امید 15 دی 1397 تدبیر و امید 16 دی 1397 تدبیر و امید 17 دی 1397 تدبیر و امید 18 دی 1397 تدبیر و امید 19 دی 1397 تدبیر و امید 20 دی 1397 تدبیر و امید 21 دی 1397 تدبیر و امید 22 دی 1397 تدبیر و امید 23 دی 1397 تدبیر و امید 24 دی 1397 تدبیر و امید 25 دی 1397 تدبیر و امید 26 دی 1397 تدبیر و امید 27 دی 1397 تدبیر و امید 28 دی 1397 تدبیر و امید 29 دی 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۰    
در دانش و صنعت هسته ای آن قدر پیشرفت کرده ایم که به جای مهندسی معکوس و استفاده از طراحی دیگران، خودمان می توانیم سوخت جدید طراحی کنیم که این دستاوردی بزرگ برای کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۴    
از کارکردهای مهم بانک و موسسات حقوقی می توان به تخصیص منابع و اعطای تسهیلات به عنوان دو کارکرد اصلی آن ها اشاره کرد که موجب رونق اقتصادی، اشتغال زایی و رشد راندمان کاری فعالیت های اقتصادی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۱    
جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان نسبت به استقرار دفاتر کار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و عزت اله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما در اماکن بنیاد مستضعفان واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۶    
هفته شوراهای آموزش وپرورش از امروز (دوشنبه) آغاز می شود و تا 30دی ماه ادامه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۳    
: به دلیل نشت آب در زیر این ساختمان حیاط این منزل مسکونی فروکش کرده و بخشی از دیوار آن نیز تخریب شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۱    
سال هاست اقدامات انجام شده برای ریشه کن شدن بیماری های واگیردار توانسته آمار ابتلا به این بیماری ها را به حداقل و در برخی موارد به صفر برساند اما کارشناسان همواره هشدار می دهند که ریشه کن شدن بیماری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۲    
وضعیت قرارگیری خوب بدن چیست و چرا اینقدر مهم است؟ اساسا وضعیت قرارگیری خوب بدن به هم ترازی بدن با توجه به نیروی همیشه حاضر گرانش اشاره دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۷:۰۲    
محققان دانشگاه مک گیل کانادا با آزمایش روی موش ها دریافتند نحوه به یادآوری تجربه های دردناک برای زنان و مردان متفاوت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۶:۴۱    
بدن در حالت عادی باید گرم بماند، در غیر این صورت تمام تلاشش را برای گرم کردن خود به کار می گیرد و اگر موفق نشد ممکن است حتی از بین برود و مرگ اتفاق بیفتد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۴۱    
اخیرا پژوهشگران آمریکایی با بررسی ابزار ویرایش ژن "کریسپر" سرنخ هایی در مورد چگونگی بهبود آنتی بیوتیک های موجود و یا توسعه آنتی بیوتیک های بهتر به دست آوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۲۰    
برودت هوا در اروپا و بارش برف سنگین علاوه بر فلج کردن زندگی عادی مردم، مرگ شماری را به دنبال داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۰۲    
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جاعلی خبر داد که با ضرب سکه های تقلبی و فروش آن در بازار، از 70 شهروند مبلغی معادل 250 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۴:۴۱    
چای سبز می تواند به کاهش درد آرتریت و تخریب غضروف کمک کند. چای سبز حاوی پلی فنول هاست که این آنتی اکسیدان ها آسیب دیدگی غضروف و التهاب را کاهش می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۴:۲۰    
دانشجویان ایرانی با ارسال بسته حمایتی شامل شامل پتو، باتوم، آب معدنی برای رئیس جمهور فرانسه تاکید کردند: آقای مکرون! اگر زیر بار فشار اقتصادی زنده ماندی بعدا در مورد ایران صحبت می کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۴:۰۲    
اعضای خدمه اولین سفینه فضایی ملی هندوستان گاگانانی احتمالا آموزش ابتدایی را در هند و آموزش پیشرفته را در روسیه انجام خواهند داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۳:۴۱    
یک فعال زن عربستانی با افشای شکنجه های خواهرش در زندان های عربستان از گوشه ای دیگر از جنایات مقامات این کشور در حق فعالان زن پرده برداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۳:۲۰    
وزیر خارجه هند اعلام کرد: دهلی نو و کشورهای آسیای مرکزی توافق کردند که به مبارزه با تروریسم در افغانستان کمک کنند زیرا فعالیتهای تروریستی در این کشور جنگ زده شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری فراهم نمی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۳:۰۲    
منابعی در سوریه از خودسوزی یک زن سوری در اردوگاه الرکبان به دلیل عدم توانایی اش در تأمین غذا برای فرزندانش خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۲:۴۰    
سفیر سابق آمریکا در ناتو و رئیس فعلی شورای امور جهانی شیکاگو در آمریکا گفت: آمریکا دیگر مهمترین بازیگر در صحنه جهانی به حساب نمی آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۲:۲۲    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: موارد ابتلا به عفونت HIV ظرف پنج سال اخیر در بین زنان و انتقال این عفونت از طریق تماس جنسی افزایش یافته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۲:۰۱    
راننده بی احتیاط به جای زندان، در خاموش کردن آتش جنگل ها مشارکت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۱:۴۱    
معاون وزیر خارجه سوریه از بازگشایی سفارت های عربی و خارجی در دمشق استقبال کرده؛ اما در عین حال گفت که کشورش گدایی هیچ کسی را برای بازگشایی سفارت خود در دمشق نخواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۱:۲۰    
دبیر اول سازمان آزادی بخش فلسطین امروز (یکشنبه) نسبت به طرح های دولت آمریکا برای دور زدن طرح صلح عربی با اسرائیل هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۱:۰۲    
پیرو مکاتبه گروه هنر و تجربه با دبیر شورای بین الملل سینمای ایران مبنی بر به تعویق افتادن برگزاری هفته فیلم لهستان به دلیل سیاست های استکبار جهانی، برپایی این رویداد هنری لغو شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۱    
طبق زمان بندی انجام شده قرار است اول بهمن ماه، یک میلیون بشکه نفت خام سبک در بورس انرژی برای سومین بار عرضه شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۰    
یکی از خصوصیات افراد موفق این است که آنها دقیقا می دانند که چه چیزی می خواهند. شما هم برای استفاده بهینه از زمان خود برنامه دارید؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰    
در روزهای گذشته آماری به نقل از هیات مأموریت سازمان بین المللی مهاجرت در افغانستان منتشر شد که از ثبت رکوردی در خروج افغانستانی ها از ایران خبر می داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰    
رئیس مرکز تحقیقات ایدز با اشاره به اینکه روسپی گری و روابط نامشروع در بالا رفتن آمار ایدز در زنان موثر است،گفت: اما در آن حد نیست که باعث رشد ده برابری ایدز در زنان شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰    
تجربه اضطراب و استرس گاه و بیگاه بخشی عادی از زندگی هر انسانی محسوب می شود. با این وجود، افرادی که به اختلالات اضطراب مبتلا هستند نگرانی و ترس بیش از حد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از انهدام دو باند مهم مواد مخدر در ساوجبلاغ و کرج خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۱    
کلاهبرداری که افراد مسن، بی سواد و کم سواد را در مقابل دستگاه های عابر بانک شناسایی و مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون ریال از حساب بانکی آن ها برداشت کرده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۸    
وزیر امور خارجه عراق گفت که برغم تحریم های اقتصادی یکجانبه آمریکا علیه ایران، بر همکاری اقتصادی کشور همسایه مان ایران تاکید داریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۸    
یک مقام قطری به عزم این کشور برای سرمایه گذاری 45 ملیارد دلاری در آمریکا اشاره کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۵    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:هجوم رسانه ای استکبار و جنگ روانی علیه ما یک واقعیت جدی است و تمام توطئه های دشمنان علیه ما یک مقیاس جهانی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۱۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت والده امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از انفجار مین در شهرستان دهلران و زخمی شدن یک جوان 34 خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۵    
تیم ملی فوتبال قطر با برتری برابر کره شمالی توانست صعود خود را به مرحله حذفی جام ملت های آسیا قطعی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۵    
محمدجواد ظریف که برای یک دیدار رسمی و در صدر یک هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد بغداد شده است، عصر امروز با محمدعلی الحکیم وزیر امور خارجه عراق دیدار و گفتگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۶    
29 نفر از مدال آوران بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مشمول قانون معاف از سربازی شده اند که فرآیند معافیت آنها آغاز شده و مراحل نهایی را سپری می کند و به زودی کارت معافیت آنها صادر خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۳    
حسین کعبی و وکیل او از برگزاری دادگاه کیفری استان تهران با شکایت امیر قلعه نویی ابراز بی اطلاعی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۰    
ستاره تیم ملی فوتبال عراق به ستایش از ایران پرداخت و از تیم کی روش به عنوان شانس های اصلی صعود به فینال یاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۷    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نوبت عصر یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، 23 ماده دیگر از برنامه پنج ساله سوم شهر تهران را به تصویب رساندند تا به این ترتیب امروز در این جلسه 29 ماده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۴    
مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: مدارس بخش آسارا و شهرستان طالقان فردا ( 24 دی) تعطیل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۱    
سرمربی جدید تراکتورسازی سابقه هدایت تیم هایی چون اندرلخت، شارلوا و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم یوپن بلژیک به برتری دست یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۵    
گمرک ایران شرایط ترخیص خودروهای سواری را به گمرکات اجرایی سراسر کشور ابلاغ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۸    
جرج لیکنز عصر امروز با مدیران باشگاه تراکتورسازی به توافق دست یافت تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۵    
تیم ملی ژاپن با پیروزی خفیف یک بر صفر مقابل عمان، جواز صعود به دور یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا را به دست آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۵    
مصر امروز (یکشنبه) از تمدید وضعیت فوق العاده در تمامی مناطق این کشور برای سه ماه دیگر خبر داد. بدین ترتیب وضعیت فوق العاده در مصر به دومین سال خود نزدیک می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۵    
آتش سوزی خانه تکواندو با هوشیاری مسئولین فدراسیون و حضور به موقع مأموران آتش نشانی بدون خسارت جانی مهار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه) با بیان اینکه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد یا یتیم هستند یا جزء افراد مشمول طرح محسنین، افزود: ماهانه 220 هزار تومان به حساب دانش آموزان مناطق محروم واریز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان با بسیج همه امکانات خود در صدد هستند تا اجازه تداوم ثبات و آرامش در کشور را ندهند، گفت: برغم خواست شیطانی دشمنان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به بغداد خطاب به کشوریی که مزاحمت در روابط ایران و عراق ایجاد می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۵    
درحالی که قیمت ها در بازار سکه و طلا اندکی نسبت به روز گذشته کاهش داشته است، امروز قیمت خرید دلار و همچنین یوروی مسافرتی در بانک ها افزایش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۲    
موضوع زمانی جدی شد که کانون کارگردانان برای اولین بار به صورت رسمی و با انتشار بیانه ای به این معضل واکنش نشان داد و نسبت به ورود پول های کلانی که از منابع نامشخص و بعضا دارای شبهه وارد سینما می شوند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۲    
وال استریت ژورنال می گوید که پس از حمله به سفارت آمریکا در بغداد، مشاور امنیت ملی آمریکا از پنتاگون خواسته بود که گزینه های نظامی خود برای اقدام احتمالی علیه ایران را به کاخ سفید ارائه کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۲    
وزیر امور خارجه آمریکا از بحث و گفت وگوی خود با همتای قطری اش بر سر مسئله ایران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۶    
این اولین سفری است که من بعد از آخرین انتخابات عراق و تشکیل دولت جدید به این کشور سفر کرده ام. قبلا قرار بود به عراق سفر کنیم که با توجه به سفر آقای برهم صالح این سفر را قدری دیرتر انجام دادیم تا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۳    
پالایشگاه بهارات پترولیوم از ماه فوریه یک میلیون بشکه نفت از ایران وارد می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۳    
برای رفع نیازهای اساسی خانوارها شامل خرید کالاهای اساسی، بهسازی و مقاوم سازی، تعمیرات اساسی و تجهیز و تکمیل منزل مسکونی تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات قابل توجهی پرداخت شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۱    
این طرح که با اعتباری بالغ بر 90 میلیون یورو تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی، توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است طی روز جاری و با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۸    
طرح فولاد مادکوش نیز با استفاده از تسهیلات 130 میلیون یورویی این بانک در حال اجرا می باشد که با ظرفیت تولید سالانه دو و نیم میلیون تن گندله، برای 360 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۲    
مدیرکل نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال، با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال استفاده از دانه ذرت مورد مصرف دام در فرآورده های غذایی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۰    
تیم ملی فوتبال ایران برای انجام سومین دیدار خود در دور گروهی جام ملت های آسیا مقابل عراق، وارد شهر دوبی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۴    
هیو هیویت مجری رادیو و روزنامه نگار آمریکایی که به گفته خودش یکی از خبرنگارانی بوده که همراه با بولتون در سفر اخیر او به فلسطین اشغالی و ترکیه حضور یافته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۸    
تیم ملی ایران برای دیدار برابر عراق از ابوظبی راهی دبی شد. تیم ملی پس از برتری برابر ویتنام عصر امروز ابوظبی را به مقصد دبی ترک کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۵    
وی بر عدم اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه ها، مکان های مرتفع و تپه ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله ها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۵    
با تلاش صورت گرفته و بازجویی از افراد حاضر در درگیری طایفه ای مشخص شد که قاتل یا قاتلان پس از تیراندازی با اسلحه گرم به سمت مقتول و کشتن آن بلافاصله از استان خارج و به مکان نامعلومی متواری شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۱    
در پی انتشار ویدئویی با مضمون آزار و اذیت دو کودک گلفروش در کرمان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور پیگیری دقیق درخصوص رفتار غیرانسانی و تامل آور با کودکان کار در کرمان را صادر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۸    
لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور در حالی از پایان جلسات سه جانبه خود با محمدجواد ظریف وزیر خارجه و عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان برای بررسی ایرادات CFT خبر داد که کار بررسی این طرح در کمیسیون ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۵    
با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه، هم اکنون قیمت هر اونس طلا برابر با 1287 دلار است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۲    
لوفیگارو در گزارشی برای جام ملت های آسیا از سه مدعی قهرمانی نام برد و نکات برجسته این جام را مورد ارزیابی قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۹    
رییس پلیس فتای کرمان جزئیات دستگیری عامل تهیه و انتشار کلیپ آزار دو کودک گل فروش در شهر کرمان را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۹    
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون 7 نفر در استان فارس بر اثر مصرف مشروبات الکلی فوت کرده و تعدادی نیز دچار عوارضی نظیر کوری یا مشکلات کلیوی شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۵    
در پی انتشار غیرقانونی مفاد دادنامه صادر شده از سوی شعبه دوم دادگاه ویژه روحانیت توسط شخص محکوم علیه آقای سید حسن آقامیری که طی آن نامبرده به دوسال حبس تعلیقی و خلع لباس روحانیت محکوم گردیده و با ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت:الان سیستم اداری و مدیریتی کشور در گل مانده است و در بمباران اقتصادی دشمن، دچار به هم ریختگی شده است. نمی شود دست روی دست گذاشت و تسلیم شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت که در دیدار برابر ایران از بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین خود استفاده می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۲    
علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم و محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در هفته جاری پای میز محاکمه خواهند رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۶    
امروز قیمت خرید دلار و همچنین یوروی مسافرتی در بانک ها افزایش یافته است. هر دلار تا 11 هزار و 380 تومان در بانک خریداری می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۳    
پیرو انتشار برخی گزارشها در خصوص عدم دریافت سبد حمایتی از سوی کارگران سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: با مشخص شدن آمار نهایی بیمه پردازان کارگری تامین اجتماعی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۹    
از نکات جالب توجه این مراسم حضور شورانگیز طباطبایی، ستاره سینمای پیش از انقلاب و همسر محمد صالح علا مجری تلویزیون، پس از چهل سال در یک محفل سینمایی بود که با استقبال حاضرین در مراسم مواجه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۶    
در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل ویتنام گفت: ما خوب کار کردیم و حقمان برد بود، ویتنام تیم خوبی بود که خیلی می دوید و البته مرتب به فکر ضد حملات بود ولی خوشحالم که برنده شدیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۳    
هنگام خروج بازیکنان از هتل و در حالی که تعدادی از هواداران مشغول گرفتن عکس و امضا از بازیکنان بودند علیرضا جهانبخش با سوالات هواداران تیم ملی رو به رو شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۷    
وقتی بعد از اتفاقات سال 88 صدای رسای مرگ بر هاشمی علیه رئیس وقت مجمع تشخیص روی آنتن تلویزیون رفت، دیگر جای تردیدی باقی نماند که با یک کاراکتر کاملا خاص، با مختصات یگانه مواجهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۴    
شاید باورنکردنی باشد ولی با 12 هزار دلار در کشورهای مختلف دنیا می توان خودرو هایی خرید که اصلا قابل قیاس با پراید نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۱    
اصلا چرا باید برای این سربازها -که گویا سربازی شان هم تمام شده و این کلیپ را به یادگار آن روزها نشر داده اند- نگران باشیم؟ مگر آنها دل ندارند؟ مگر شادی شان دردسری درست کرده؟ از همه اینها مهمتر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۸    
همه وزارتخانه ها موظفند پنج معاونت داشته باشند و مجموعه باکس های مدیریتشان 30 باکس باشد، در ماه های گذشته ما تمام تلاش مان را کردیم که این نوع سیاست گذاری ما را دچار آسیب نکند بنابراین توانستیم شش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۱    
علاوه بر این، رئیس جمهوری مصوبه دیگر این شورا برای تمدید اجرای آزمایشی آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دوره ابتدایی تا پایان سال تحصیلی 98-97 را امضا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۸    
با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور و اهمیت تامین امنیت غذایی، دانشگاه آزاد اسلامی باید بستری ایجاد کند که جوانان به این حوزه علاقه مند شوند و ظرفیت رشته های مرتبط با کشاورزی در این دانشگاه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۸    
در حال حاضر کل سیب موردنیاز کمیته های راهبردی استانی به میزان 24 هزار و 700 تن توسط شبکه تعاونی های روستایی کشور خریداری و تاکنون بالغ بر 19 هزار و 661 تن به استانهای مختلف کشور حمل و ذخیره سازی شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۶    
آنها که مذهبی نیستند مثلا می گویند ساعت فلان در جردن. اما آنها که مذهبی اند، قرار می گذارند در بین الحرمین. خواهر! برادر! قرار ما بین الحرمین. هر دو آنها یک کار را می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۳    
در دوره های قبل هم ممنوعیت فعالیت های سیاسی داشتم که البته دو سال است تمام شده و آن هم به نمایش این فیلم ربطی پیدا نمی کند و هر کدام تعریف خودش را دارد و نمی توان آنها را به این موضوع تعمیم داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۱    
با اتمام تمرین ابتدایی استقلالی ها، وینفرد شفر بازیکنان را دوباره جمع کرد و نکاتی را به آن ها گفت و پس از آن بازیکنان در دو تیم، فوتبال درون تیمی بازی کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۱    
این شکایت در ابتدا به دیوان عدالت اداری انجام شد اما با توجه به اینکه هیات داوری، مرجع قضایی رسیدگی به شکایات از سازمان خصوصی سازی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۰    
این بانک با استفاده از منابع حاصل از وجوهات خیرین خود، با اجرای عملیات ساخت منبع ذخیره آب چشمه و احداث یک مسجد در روستای گنجوره سرپل ذهاب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۴    
از دیگر دستاوردهای بزرگ هسته ای ما این است که علاوه بر تجهیزاتی که می سازیم، دانش صنعت هسته ای را مهار کردیم و توانستیم مستندسازی کنیم به نحوی که فرمول های علمی را به صورت نرم افزاری درآورده ایم و پس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۵    
در حال حاضر با توجه به اقدامات صورت گرفته در مجموعه دارالقرآن بسیج ما نیاز به یک برنامه متقن و دقیق برای آینده با اهداف مشخص و سال به سال در حوزه قرآن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۵    
تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شریف بعد از ظهر دیروز شنبه در فضای صمیمانه با عباسعلی کدخدایی سخنگو و قائم مقام دبیر شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کردند. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۲    
وی از انجام داوری اولیه بخش های ده گانه و انتخاب آثار برتر و برگزیده برای نمایش و اکران در مرحله نهایی خبر داد و افزود: در هر بخش حدود 40 اثر توسط داوران بخش های مربوطه انتخاب شد و از بین این آثار ...
  • ۱