چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 14 تیر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۱    
کارخانه تولید ماسک اشتهارد ظرفیت تولید روزانه 4 میلیون ماسک را دارد و در این واحد صنعتی 450 نفر مشغول به فعالیت هستند. تمام ماسک های تولیدشده در این کارخانه به وزارت بهداشت تحویل داده می شود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۰۱    
دانلود فایل ویدیو دانلود فایل ویدیو دانلود فایل ویدیو مرجع : العالم مرجع : العالم العالم
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۴    
دولت دونالد ترامپ پس از راه انداختن جنگ یا به عبارت بهتر تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران، تهدید به اقدام نظامی، جنگ نفتکش ها و ... می کوشد شورای امنیت را علیه جمهوری اسلامی ایران برانگیزد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۶:۵۲    
مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسراء شهر خرمدره در استان زنجان، کلاس های آموزش قرآن ویژه کارکنان دولت را برگزار می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۵:۳۱    
رهبر جریان حکمت ملی روز شنبه در دیدار رئیس جمهوری عراق درباره بحران بهداشتی و مشکلات اقتصادی این کشور رایزنی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۴:۴۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اجباری شدن استفاده از ماسک در فرودگاههای کشور و داخل هواپیماها خبرداد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۳:۲۲    
نماینده پارلمان عراق اهانت روزنامه سعودی به ساحت مرجعیت عالیقدر دینی در عراق را نشانه شکست نقشه های خبیث سعودی در فتنه انگیزی در عراق توصیف کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۲:۵۲    
وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای بر رفع اختلافات موجود در برجام از طریق کمیسیون مشترک تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۱:۴۳    
ائتلاف سعودی با توقیف کشتی های حامل سوخت در بندر الحدیده، به دنبال ایجاد بحران سوخت در یمن و اعمال فشار به دولت نجات ملی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۰:۳۱    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر به اقدام اخیر ایران در فعال سازی ساز و کار حل اختلاف در برجام اشاره کرد و گفت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۵۲    
آیت الله بشیر نجفی، از مراجع تقلید عراق، طی فتوایی رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی در هنگام برگزاری مراسم حسینی در ماه محرم را واجب اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۱    
دولت یونان به طور رسمی دستور بسته شدن تنها مسجد این کشور را صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۴۳    
رئیس سابق کنست اسرائیل( پارلمان) ابراز کرد که نخست وزیر این رژیم و رئیس جمهوری آمریکا دچار جنون خودشیفتگی، بی پروایی و بی اخلاقی هستند و آماده اند برای نجات خودشان و حفظ قدرت، علیه دیگران کودتا کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۸    
"مهدی برادران" مدیر عالی حرم امام رضا (ع) در نخستین روز کاری اش طی یادداشتی نوشت: موج معنویت گرایی و توجه مظلومین عالم به مکتب رهایی بخش اسلام در سال های اخیر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۶    
منابع عراقی گفتند شنیده شدن صدای چندین انفجار در بغداد ناشی از عملیات آمریکا در آزمایش سامانه موشکی پاتریوت بود که در مقر سفارت آمریکا در منطقه الخضراء مستقر شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۲۸    
حزب الله لبنان در بیانیه ای اهانت روزنامه سعودی الشرق الاوسط به آیت الله سیستانی را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۱    
رئیس هیأت دینی حزب الله لبنان با بیان اینکه آیت الله سیستانی یک نماد ملی و دینی محسوب می شود، گفت: اهانت به مرجعیت عراق مردود است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۳    
با اوج گیری کرونا در نجف اشرف، استاندار این شهر علاوه بر تمدید محدودیت های قبلی در نجف، محدودیت جدیدی در اطراف حرم علوی اعمال کرد. با این وجود حرم علوی همچنان به روی زائران باز است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۳    
رئیس جمهور در پیامی خطاب به شهرداران و دهیاران سراسر کشور به مناسبت 14 تیرماه "روز شهرداری ها و دهیاری ها"، با تبریک این روز مهم به کلیه دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری و روستایی در سطوح ملی و محلی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۵۵    
کانون وکلای نجف اشرف در عراق در پی اهانت روزنامه سعودی الشرق الاوسط به آیت الله سیستانی از این روزنامه شکایت کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۷    
دبیر قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نهضت جهش تولید با هدف بهبود فضای کسب و کار در آذربایجان غربی راه اندازی شد که امید است منشأ خیر و برکت باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۹    
دبیر کل اتحادیه جوانان جهان اسلام توهین روزنامه الشرق الوسط به آیت الله سیستانی را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۳    
رئیس شورای عالی اسلامی شیعیان لبنان ضمن محکومیت اهانت روزنامه سعودی به مرجعیت عراق، تاکید کرد: آیت الله سیستانی نقش مهم و مؤثری در حمایت از عراق در برابر تروریسم ایفا کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۰    
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری تأکید کرد: ما اگر می خواهیم امت واحده باشیم و حضرت محمد(ص) الگوی ما باشد باید همه را به صلح عادلانه دعوت کنیم و به جای مشاجره، حرمت شکنی و توهین به یکدیگر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۰    
حجت الاسلام قرائتی خطاب به طلاب جوان پیرامون برگزاری و جدی گرفتن جلسات تفسیر قرآن نامه نوشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۵    
معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت ماموستا توفیق قربانی امام جمعه اهل سنت شهرستان کامیاران پیام تسلیتی صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۶    
نخست وزیر سابق عراق بعد از دو ماه سکوت سیاسی، امروز شنبه در دفاع از مرجعیت عالی دینی کشورش سکوت طولانی مدت خود را شکست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۹    
شیخ خالد الملا رهبر جماعت علمای دین اهل سنت عراق در توئیتی حملات رسانه ای به مقام آیت الله سیستانی را سازمان یافته و عمدی خواند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۲    
در چهاردهم تیر سال 1361،اتومبیل هیات نمایندگی دیپلماتیک کشورمان حین ورود به شهر بیروت و در هنگام عبور پست ایست و بازرسی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۰    
جلسه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهردار به منظور بررسی ابعاد حادثه کلینیک سینا اطهر ظهر امروز شنبه برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۱    
پیش از ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین اکبری جدی نماینده ولی فقیه در مسکو با دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دیدار و گفتگو کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۶    
به دنبال درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری دو تَن از عناصر نظامی این رژیم زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۶    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آمار تعداد بیماران بستری شده در خراسان شمالی از 31 خرداد تا کنون 2 برابر شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۴    
در پی موج گسترده محکومیت مردمی و جریان های سیاسی عراق به روزنامه هتاک سعودی این روزنامه مجبور شد که کاریکاتو موهن را از سایت خود حذف کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۱    
معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد:کلید احیای پیاده روی اربعین امسال در وضعیت همه گیری بیماری کرونا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۸    
در بخشی از کتاب به قلم آیت الله آصفی در تبیین شرایط کنونی جهان اسلام می خوانیم: امروز اسلام از خارج و داخل با دو جریان سخت روبروست ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ترور شهید سلیمانی، بزرگ ترین هدیه آمریکا به تروریسم تکفیری و حامیانش بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 449 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 148 مورد بستری شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۴    
50 هزار باب خانه مسکونی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۳    
بیانات مقام معظم رهبری نشان می دهد که مبارزه با فساد اقتصادی، یکی از راه های اساسی برای دستیابی به جهش تولید در کشور است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان حج و زیارت، شرط اعزام به سوریه را امضای تفاهم نامه میان وزارت بهداشت ایران و سوریه دانست و گفت: اعزامها از استانهای دارای وضعیت سفید و با کارت سلامت انجام می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۷    
رئیس جمهور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات را برای مقابله با کرونا ضروری دانست و با درخواست مجدد از مردم برای همراهی و همکاری تاکید کرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۱    
قائم مقام دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، به مناسبت درگذشت امام جمعه اهل سنت شهرستان کامیاران، پیام تسلیتی صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور طی پیامی درگذشت حاج ماموستا قربانی امام جمعه اهل سنت کامیاران را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۸    
وزیر امور خارجه و سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت فردا درباره عملکرد وزارتخانه خود به نمایندگان گزارش می دهند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۴    
رئیس جمهور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات را برای مقابله با کرونا ضروری دانست و با درخواست مجدد از مردم برای همراهی و همکاری تاکید کرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۲    
فرمانده لشکر 27محمدرسول الله در 14تیر1361 در لبنان ربوده شد و هنوز غبارها از جریان این سفر زدوده نشده است. کدام کتاب ها را درباره زندگی و سیره مبارزاتی فرمانده احمد بخوانیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۶    
طی 24 ساعت گذشته آلاینده ازن کیفیت هوای تهران را ناسالم کرد و در حال حاضر نیز آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون هوای تهران را در مرز آلودگی قرار داده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۶    
رئیس سازمان تنظیم مقررات کشور از برخورد با گران فروشی بسته های اینترنت خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۳    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد، ائتلاف سعودی به پیشنهادهای فرستاده سازمان ملل برای صلح پاسخ نمی دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۳    
تنها راهکار قطع زنجیره انتقال کرونا، رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری هاست و در همین راستا برای پیشگیری از بروز فاجعه در فصول سرد سال ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۲    
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، در پیامی درگذشت امام جمعه اهل سنت کامیاران را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۹    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت دیدار دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با مدیر و معاونین موسسه دارالاعلام، برگزاری دهمین نشست تحلیلی-تخصصی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۰    
دبیر کل حزب الدعوه الاسلامی عراق با یک موضع قاطع در برابر اهانت وقیحانه سعودی علیه آیت الله سیستانی٬ این رفتار زشت را تلاش برای بیداری فتنه در عراق دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۴    
پاکستان اعلام کرد از فردا 4 گذرگاه مرزی این کشور با ایران را مجدداً بازگشایی می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۴    
قائم مقام معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به شروع به کار امامان محله به عنوان بخشی از اجرای طرح تحول اجتماعی در مناطق محروم با نام امام مهربانی ها امام رضا (ع) ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۲    
نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق با همکاری یکدیگر عملیات ضد تروریستی گسترده ای را در یکی از مناطق استان الانبار کلید زدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۵۳    
وزیر امور خارجه در پیامی برای همتای پاکستانی خود آرزوی بهبودی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۴    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی با توجه به شیوع ویروس کرونا دستگاه ضدعفونی کننده سطوح و هوا UVC برای سیستم حمل و نقل کشور طراحی کرده که طی 15 تا 20 دقیقه سطوح وسایل نقلیه را از کرونا پاکسازی می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۱    
ایران با وجود تحریم های دشمنان توانسته است ادوات نظامی پیشرفته ای را تولید کند و آنها را به بازار جهانی ارائه کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۳    
سازمان جهانی بهداشت با بیان اینکه هنوز برای مشخص کردن زمان تولید واکسن کرونا زود است، به کشورها هشدار داد که به شناسایی موارد ابتلا و رهگیری افراد دارای تماس با آن ها ادامه دهند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۷:۳۵    
هادی العامری رییس ائتلاف الفتح در عراق توهین روزنامه سعودی الشرق الاوسط به آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالی دینی در عراق را محکوم کرد و آن را ناشی از رفتارهای منحرفانه و خصمانه سعودی علیه کشورش ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۷:۲۹    
مجموع کل مبتلایان به ویروس جدید کووید-19 روز جمعه از رقم 11 میلیون نفر فراتر رفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۷:۲۰    
دهها تن از دیپلمات های آمریکا روز شنبه خاک عربستان سعودی را به مقصد آمریکا ترک می کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۵:۴۱    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به نامه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره پایبند نبودن کشورهای اروپایی به برجام، بیانیه ای صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۴:۳۲    
دولت پاکستان در اقدامی جدید، تصمیم به بازگشایی چهار گذرگاه جدید مرزی با جمهوری اسلامی ایران برای گسترش تجارت و مبادلات مرزی مطابق پروتکل های بهداشتی گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۲:۲۳    
اقدام موهن روزنامه سعودی الشرق الاوسط در انتشار کاریکاتور اهانت آمیز از مرجع دینی شیعیان عراق آیت الله سیستانی ...