چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 1 بهمن 1395 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1395 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1395 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1395 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1395 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 1 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 2 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 3 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 4 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 5 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 6 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 7 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 8 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 9 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 10 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 11 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 12 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 13 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 14 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 15 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 16 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 17 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 18 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 19 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 20 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 21 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 22 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 23 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 24 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 25 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 26 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 27 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 28 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 29 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1395 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۶    
گروه تریفه ی مانگه شو به سرپرستی کاوه امینی از کرمانشاه در نخستین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه به اجرای برنامه پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۱:۰۴    
معاون صنایع دستی کشور با اشاره به اینکه صادرات صنایع دستی ایران نسبت به سه سال گذشته حدود 59درصد افزایش یافته است و ظرفیت اشتغال زایی صنایع دستی می تواند به پنج میلیون نفر هم برسد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۳    
همایش بین المللی کشاورزی سالم و پایدار با حضور 48 کشور خارجی هفتم بهمن ماه در سالن همایش صدا و سیما در تهران برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۲    
خزانه جواهرات ملی بانک مرکزی به دلیل محدودیت ترافیکی اعمال شده در محدوده حادثه آتش سوزی و فروریزی مرکز تجاری پلاسکو در هفته آینده تعطیل است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۶    
با گذشت 6 روز از اعدام سه جوان زندانی در بحرین به دست رژیم آل خلیفه، تظاهرات شهروندان بحرینی در اعتراض به این جنایت رژیم همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۹    
استاندار همدان پس از انتصاب رئیس ستاد انتخابات استان همدان اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و روسای کمیته های ذیل را نیز منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۷    
حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی ضمن ابراز تاسف از حادثه دردناک آتش سوزی ساختمان پلاسکو، جانباختن عده ای از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
در پی آتش سوزی گسترده و تخریب ساختمان پلاسکو در تهران، شماری از آتش نشانان جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۵    
دونالد ترامپ، سوگند یاد کرد و به طور رسمی رئیس جمهور جدید ایالات متحده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۸    
شهروندان قدرشناس شیرازی و آتش نشانان با حضور در مقابل ایستگاه های آتش نشانی و روشن کردن شمع یاد شهدای آتش نشان را گرامی داشته و با همکاران ایثارگرشان همدردی کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۰:۳۸    
دو مقام بلندپایه اسبق آمریکایی با انتشار مقاله ای پیشنهاداتی تازه را به دونالد ترامپ برای مقابله با نفوذ ایران در خاورمیانه ارائه داده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۳:۱۸    
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه سالم ترین و اسلامی ترین نوع مشارکت بورس است، گفت: نمایشگاه بین امللی بورس ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۵۱    
تیم آواربرداری ساختمان پلاسکو کپسول هوای یکی از آتش نشانان را پیدا کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۷    
با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی یادواره بزرگداشت شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران روستای انقلابی پر برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۶    
رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری گفت: اردوی جهادی سلامت با هدف ارتقا آموزش های خود مراقبتی و افزایش آگاهی مردم از سطح سلامتی خود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۲    
سومین جشنواره دوستداران محیط زیست استان گلستان و سالروز غلامعلی بِسکی، پدر طبیعت ایران در گنبدکاووس برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۴    
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهرنشینی و صنعت عامل تخریب و آلودگی محیط زیست در استان و کشور است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۱    
مردم شهر کرمان با حضور در ایستگاه های آتش نشانی شهر کرمان یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۱    
مقام های آمریکایی به شواهدی دست یافته اند که نشان می دهد کره شمالی احتمالا برای شلیک آزمایشی یک فروند موشک جدید آماده می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۴    
نمایش آیینی میدانی "نذر موی سر" کاری از گروه نقالهای کرمانشاه در نخستین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه به نمایش در آمد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۲    
تیم خراسان رضوی با پیروزی بر روسیه قهرمان کشتی پهلوانی جام تختی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۱    
قبل از برگزاری دیدار فینال کشتی پهلوانی در مراسمی با حضور وزیر ورزش از کشتی گیران برتر سال تقدیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۸    
بارش کم سابقه باران در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد، بارشی که در بسیاری نقاط در 300 روز اخیر بی سابقه بوده و در برخی از شهرها سبب آبگرفتگی معابر و بسته شدن محورهای مواصلاتی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر کشور از آمادگی کمک رسانی چند کشور دنیا برای حادثه پلاسکو خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۷    
جشنواره گل نرگس سمنان با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار سمنان و جمعی از مسئولان و مردم در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: براساس ارزیابی ها در حال حاضر 24 هزار میلیارد تومان پروژه آماده واگذاری بوده که بخش خصوصی می تواند در اجرای این پروژه ها مشارکت کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حوزه کشاورزی در سال 95 بیش از 156 میلیون دلار محصولات از استان قزوین صادر شده است که این میزان صادرات قابلیت افزایش سه برابری دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۳    
استاندار قزوین گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در حوزه انرژی های نو در استان قزوین در حال مذاکره بوده که امیدواریم به زودی محقق شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۰    
ائمه جمعه شرق استان تهران تأکید کردند: هر لحظه امکان توطئه ای جدید از سوی استکبار جهانی در منطقه وجود دارد؛ چون آن ها عزادار مسائل سوریه و عراق هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
خطیب جمعه اهل سنت بندرعباس با تاکید بر اینکه اسلام را با اعمال و کردار درست خویش تبلیغ کنیم گفت: رفتار نادرست توسط مسلمانان به نام اسلام، چهره این دین را در بین جهانیان مخدوش و به آن آسیب می زند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۲    
در پی شهادت تعدادی از ماموران آتش نشان در جریان امداد رسانی به مردم در ساختمان پلاسکو، هیئت دولت فردا را عزای عمومی اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۹    
ائمه جمعه شهرستان های استان سیستان و بلوچستان با اشاره به سالگرد برجام، تاکید کردند: آن چه مسلم است در برجام ایران طرف امتیاز دهنده بوده و برجام نتوانست گرهی از مشکلات کشور باز کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۹    
ائمه جمعه شهرستان های سمنان در خطبه های عبادی سیاسی امروز ضمن انتقاد از سکوت غرب و سازمان ملل در برابر جنایات یمن اظهار داشتند: سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر وقوع جنایت در یمن آزاردهنده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۹    
ائمه جمعه مراکز شهرستانهای یزد با تاکید بر بدعهدی دشمنان، بیان کردند که برجام مردم را به سطح بالایی از دشمن شناسی رساند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۹    
امروز همه به این درک سیاسی رسیده اند که اختلاف بین نیروهای مؤمن به انقلاب به صلاح کشور نیست. کشور به اتحاد نیروهای انقلاب و پای کار نیاز دارد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۹    
مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر امروز در زادگاهش شهر بهرمان رفسنجان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۲    
ائمه جمعه شهرستان های استان مرکزی با بیان اینکه برجام سندی محکم از بدعهدی و قابل اعتماد نبودن آمریکا است تاکید کردند: اعتماد کردن به آمریکا و غرب ساده لوحی و خیانتبه منافع ملی واسلام است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۱    
امام جمعه اهواز با اشاره به سیل زدگان خوزستانی همچنین با ابراز نارضایتی از پرداخت نشدن خسارت سیل زدگان و تذکر به مسئولان در این زمینه گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۷    
مسئول هواشناسی شهرستان دماوند و آبعلی گفت: از ساعات پایانی امروز با آغاز بارش برف در شرق استان تهران، دمای هوا سردتر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۶    
ائمه جمعه استان های غرب استان تهران تأکید کردند: انقلاب اسلامی موجب بیداری جهان شد و به همین خار چشم دشمنان شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۶    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خدمات رسانی دستگاه های دولتی برای اتمام پروژه گردشگری غار ده شیخ پاتاوه تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۴    
معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه طرح ساماندهی جامع بازار یکی از مهمترین برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد، گفت: این طرح که به سیستم برق کشی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۴    
ائمه جمعه شهرستان های استان گلستان گفتند: حادثه ساختمان پلاسکو اوج ایثار، فدارکاری و شجاعت آتش نشانان را نمایش داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۲    
ائمه جمعه مناطق کاشان و آران و بیدگل تاکید کردند: سیاست های ایران نسبت به آمریکا تغییرپذیر نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود هزار میلیارد تومان بودجه امسال استان لرستان است گفت: بیکاری در لرستان یک بحران شدید است که همه را آزار می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۴    
معاون خزانه داری آمریکا در تروریسم که مسئولیت نظارت بر اجرای تحریم ها را به عهده دارد، در دولت ترامپ در سمتش ابقا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تعطیلی کارخانه ها با هیچ عینکی به اشتغال و رشد اقتصادی تبدیل نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: حرف هایی که گوشه و کنار درباره کاندیداتوری بنده زده می شود، همه دروغ محض است و اعضای هیات موسس نباید کاندیدای انتخابات باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تنها نتیجه ورود کالاهای قاچاق ایجاد شغل برای خارجی ها و بیکاری کارگران ایرانی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۶    
ائمه جمعه استان های جنوب استان تهران با اشاره به عدم انتفاع ایران از برجام تأکید کردند: ایران هیچ نفعی از برجام نبرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۴    
ائمه جمعه شهرستان های استان بوشهر اعلام کردند: با وجود اینکه سال قبل در پی توافقات برجام به صراحت اعلام شد که تحریم ها علیه نظام اسلامی ایران برداشته می شود ولی هنوز تحریم های اصلی استکبار علیه نظام ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۴    
ائمه جمعه شهرستان های استان اصفهان تأکید کردند: جابه جایی حاکمیت در آمریکا نتیجه ای برای ملت ایران و مردم جهان ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۰    
مرجع تقلید شیعیان گفت: طلاب و روحانیون باید شاخصه های انقلاب در کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را تبیین کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۷    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان اعتبار حوزه ارتباطات استان قزوین در حالی است که مجموع بودجه یک سال استان 140 میلیارد تومان بوده و تنها 40 میلیارد تومان از محقق شده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۷    
ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های این هفته بر مشارکت مردمی در راستای حفاظت از هوای پاک تاکید کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۵    
ائمه جمعه شهرستان های استان لرستان در خطبه های نماز جمعه تأکید کردند: برجام در طول یک سال گذشته دستاورد آن چنانی برای ایران نداشته و هیچ مشکلی از ایران را حل نکرده و تأثیری نیز در زندگی و معیشت مردم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در مقابل دشمنی های آمریکا و اذنابش هرگز عینک خوش بینی و بزک به چشم نمی زنیم، گفت: دائما باید عینک بدبینی نسبت به دشمن داشته باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آنچه که سبب لطمه دیدن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی می شود بداخلاقی های سیاسی است، مردم امروز از بی تقوایی های سیاسی خسته شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۱    
مردم بحرین با تظاهرات در منطقه الدراز ضمن ابراز آمادگی برای جانفشانی در راه رسیدن به خواسته های مشروع خود، بر ادامه مبارزه تا دستیابی به آزادی تاکید کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۹    
مردم برخی مناطق سیستان و بلوچستان که پیش نذر کرده بودند در صورت بارش باران قربانی بدهند، با وقوع باران در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان به ادای نذر پرداخته و گاو و گوسفند قربانی می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۹    
امام جمعه موقت گرگان با اشاره به ویژگی های امام خمینی(ره) در برابر توطئه های دشمنان گفت: تقوا و ایستادگی مردم بزرگترین سلاح در برابر دشمنان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: رابطه ایران و آمریکا با روی کارآمدن ترامپ تغییری نمی کند چون اختلافات ما با این کشور بنیادین است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۰    
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل های منحصر به فرد شهرستان های بویراحمد و دنا در حوزه گردشگری، گفت: این صنعت، اشتغال زایی خوبی را در سطح این شهرستان ها ایجاد می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۴    
امام جمعه کاشان ضمن اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا گفت: اوباما در همه جنگ ها و کشتارهای تروریست ها نقش داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه موقت رشت با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها در برجام گفت: بدعهدی آمریکایی ها در برجام آبروی آنها را برده و آنها را بی اعتبارتر از گذشته کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۶    
حجت الاسلام پناهیان گفت: اگر تشکیلات وجود نداشته باشد، امکان نفوذ دشمن در کشور نیز بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر، سیاسیون باید برآمده از تشکیلات مردمی باشند، نه بر آمده از باندهای سیاسی.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۴    
منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در پاکسازی چندین منطقه در حومه شرقی حلب و نیز پاتک نیروهای مدافع دیرالزور به تروریست های داعشی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تولیدکنندگان و کارآفرینان باید از اثرات پسابرجام سخن بگویند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۲    
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اعلام آمادگی ارتش برای کمک به عملیات امدادرسانی و آواربرداری حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۰    
فرمانده تیپ 83 امام صادق (ع) قم گفت: راه نجات اقتصاد کشورمان توجه به اقتصاد مقاومتی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۶    
وزیر سابق ورزش و جوانان بر لزوم نقش آفرینی جوانان و توجه به جایگاه آنها در اداره کشور و پیشبرد اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی تاکید کرد
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دعوای رجال حکومتی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران دعوای مرگ و زندگی است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۲    
امام جمعه اصفهان گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی شامل دستاوردهای اقتصادی، آبادانی، جهش علمی و غیره باید برای نسل جوان شرح دهیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۶    
ائمه جمعه آذربایجان غربی در خطبه های این هفته ضمن تاکید بر مقابله با پروژه نفود در مسائل مختلف تمام تلاش استکبار را بر نابود کردن اسلام متمرکز دانسته و بر ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان تصریح کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۴    
امام جمعه اردبیل همدستی آمریکا و انگلیس را در جنایات بحرین و یمن محکوم و اظهار کرد: این سه جوان بعد از سفر نخست وزیر انگلیس به بحرین اعدام شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۰    
معاون عملیات آتش نشانی شهرداری تهران می گوید عملیات آواربرداری تا کنون 25 تا 35 درصد پیش رفته و به رغم ایجاد تونل های مختلف و دسترسی به موتورخانه و پارکینگ ساختمان پلاسکو، کسی زیرآوار مشاهده نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۰    
امام جمعه ساری با تاکید بر تقویت فعالیت های سازندگی در جامعه، گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در کشور صحیح اجرایی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۴    
امام جمعه موقت تهران گفت: بنا بود تحریمها برداشته شود اما رکود اقتصادی، بیکاری جوانان و تعطیلی مراکز تولیدی همچنان ادامه دارد و مشکل این است که همچنان که تحریمها برداشته نشده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۴    
امام جمعه قم با بیان اینکه حادثه دردناک آتش سوزی پلاسکو سبب ناراحتی ملت ایران شد، گفت: مقام معظم رهبری در پیامی خواستار تسریع در رسیدگی به آتش نشانان محبوس شدند و از این حادثه ابراز ناراحتی کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۲    
با توجه به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و زیر آوار ماندن تعدادی از آتش نشانان غیور در زیر آوار این ساختمان، شبکه های تلویزیونی و رادیویی، با برخی تغییرات در کنداکتور پخش خود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۹    
آتش نشانان شهرستان زاهدان امشب در حرکتی نمادین به منظور همدردی با خانواده شهیدان آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو با روشن کردن شمع، یاد و خاطر قهرمانان آتش نشان را زنده می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۸    
امام جمعه یزد با اشاره به لزوم وحدت افزایی بین مردم گفت: واردات و قاچاق آسیب های اصلی اقتصاد ایران هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۸    
نخستین سالگرد چهار شهید مجاهد یمنی با حضور علما، رهبران و دانشجویان یمنی در جوار بقعه ناصرالحق شهرستان آمل برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۸    
فرماندار تهران متذکر شد: صاحبان کارگاه ها در محلهای ناایمن باید هرچه زودتر برای ارتقای سطح ایمنی ساختمانهای خود همکاری لازم را داشته باشند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مردم تهران با روشن کردن شمع به جانباختگان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند و با بازماندگان آنها ابراز همدردی نمودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۹    
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش و سیاست وزارت ورزش و جوانان بر این است که مسابقات بین المللی و مهم در مراکز استان های و خارج از پایتخت برگزار شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۷    
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران می گوید سه هزار ساختمان در تهران از لحاظ ایمنی، وضعیتی مشابه وضعیت ساختمان پلاسکو دارند که روز گذشته (پنجشنبه) 30 دی بر اثر آتش سوزی، فروریخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۶    
نماینده مردم خرمشهر با بیان اینکه مسئله مهم تحقق وعده رئیس جمهور به مردم آبادان و خرمشهر است گفت: اجازه نمی دهیم برای منافع یک عده خاص بازار کنزالمال را نابود کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۴    
ساختمان پلاسکو، در ضلع شرقی چهارراه استانبول، تهران بود . از پلاسکو به عنوان اولین ساختمان مرتفع و مدرن که در سال 1341 افتتاح شده بود یاد می شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: شاید تا ظرف یک ماه آینده کیفرخواست پرونده "نصیر بامری"، قاچاقچی بین المللی صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه انقلاب ارسال شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئولان عزیز ما باید روی سیاست توسعه تعامل خط قرمز بکشند زیرا خلاف اصل استکبارستیزی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۱    
برخی از کاسبان و مالکان ساختمان پلاسکو در پی آتش سوزی و ریزش این ساختمان و دلنگرانی از وضعیت خود تصمیم به برگزاری جلسه ای برای بررسی وضعیت خود دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۲    
یک عضو شورای شهر تهران گفت: به مقامات پلاسکو 7 بار اخطار داده بودیم و به 40 درصد واحد های تجاری منطقه اخطار آتش نشانی داده شده بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۰    
ضعیف ترین رئیس جمهور آمریکا، تجربه خطرناک ترین سال های بشریت در دور ریاست جمهوری او و یکی از بدترین روسای جمهور تاریخ آمریکا از جمله توصیفاتی که درباره اوباما و دوران ریاست جمهوری او شنیده می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد برخی افراد در فضای مجازی و رسانه ها گفت: بهتر است بعضی افراد در فضای مجازی با انتشار شایعات با جان آدمها بازی نکنند و کاسب کار سیاسی بودن در این شرایط ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۱    
رادیو ورزش یونان از عزم جدی سران باشگاه پاناتینایکوس جهت مذاکره با همتایان خود در پانیونیوس و نهایی کردن انتقال ملی پوش ایرانی این تیم خبر داده است.
  • ۱