پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1395 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1395 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1395 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1395 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1395 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 3 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 4 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 5 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 6 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 7 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۲۰    
شهردار بیرجند با بیان اینکه 30 المان شهری برای نوروز 96 در میادین بیرجند جانمایی می شود گفت: 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت این المان ها هزینه شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۷    
رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: نوروز امسال 10 گروه جهادی مهمان از دانشگاه های کشور به مناطق محروم استان اعزام می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
امام خامنه ای: گیاه و درخت، مایه ی برکت زندگی بشر است؛ منتها ما باید قدر اینها را بدانیم؛ اینکه مثلاً بنده یک نهال اینجا غرس کنم و مثلاً چند هزار نهال غرس بشود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۶    
معاون مطبوعاتی و فرهنگی ارشاد استان مازندران از برگزاری الکترونیکی خانه مطبوعات این استان در فروردین ماه سال 96 خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۲۰    
یک کار شناس سازمان غذا و دارو درباره شناخت شکلات ها و اطمینان از سلامت آنان گفت: شکلات تمپرینگ شده با ظاهری براق و شکستن صدادار و نیز جداشدن راحت از قالب قابل شناسایی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۳۸    
نماینده مردم شوش گفت: دولت و سازمان حفاظت و محیط زیست به وظیفه ی خود عمل نمی کند، از آنجایی که برنامه ای مدون برای حل بحران گردوخاک وجود ندارد، مشکل خوزستانی ها حل نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۷    
یک مسئول سازمان غذا و دارو با ابراز تأسف از لوث کردن مبحث پدافند غیرعامل در حوزه بیوتروریسم با اشاره به مطالبی که درباره کره گیاهی مطرح می شود، گفت: نباید ناآگاهانه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری شهرستان بم گفت: نهال های درختان کُنار، کهور، سرو خمره ای، اقاقیا در هفته درختکاری به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
نمایش بازرس یک بار زنگ می زند که از 30 بهمن ماه سال جاری اجراهای خود را آغاز کرده بود تا سه شنبه 17 اسفند ماه ساعت 20 در تماشاخانه اشراق مشهد تمدید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
از تاکتیک هایی که یک جریان سیاسی می تواند به وسیله آن به پیروزی انتخاباتی امیدوار شود، معرفی توأمان دو یا چند کاندیدای انتخاباتی است که چند روز قبل از برگزاری انتخابات تمامی آن کاندیدای ها باید به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۳    
طرح "استراتژی برای کودکان و نوجوانان" که به همت اندیشکده عهد در استان مرکزی از سال 93 اجرا شده امسال به بهانه محتوای آموزشی اجرای آن لغو شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۵    
استاندار مازندران گفت: با اجرای طرح روستای سبز چهره روستاهای استان مازندران متحول می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۳۰    
جمعی از دانشمندان هسته ای از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۲۷    
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه باید افراد متخصص در امور شهری وارد انتخابات شوراها شوند گفت: انتخابات شوراها نباید سیاست زده شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۲۶    
روزی یکی از مسلمانان این سوال را از پیامبر اسلام (ص)پرسید و پاسخی درخور دریافت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۲۰    
در حالی که از سوی نمایندگان مجلس ارقام 8، 11 و 12 هزار میلیارد تومان به عنوان رقم های اختلاس شده از صندوق فرهنگیان اعلام می شود، بسیاری از معلمان و خانواده فرهنگیان از مشکلات شدید اقتصادی رنج می برند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۱۴    
آقای گل فوتسال دنیا و مهاجم پیشین تیم ملی ایران در ترکیب تیم ستاره های جهان درخشید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۵:۳۰    
معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در ایران بیماری های مزمن انسدادی ریه هفتمین عامل مرگ و ششمین عامل سال های از دست رفتن عمر است، گفت: مصرف دخانیات ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۴:۰۰    
نتایج کاوش باستان شناختی غار کلدر در خرم آباد نشان داد، ایران در زمره نخستین زادگاه های انسان های هوشمند است که برای اولین بار موفق به مهاجرت به قاره اروپا شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۴:۳۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی، غرب، شمال غرب، جنوب غرب، مرکز ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۴:۳۵    
وکیل اولیای دم ستایش قریشی گفت: در جلسه دادگاه در رابطه با قصاص و اعدام نظری ندادم و فقط در رابطه با اثبات جرم و دلایل پرونده صحبت کردم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۴:۲۰    
یکی از قضات صادر کننده حکم قاتل ستایش جزئیاتی از پرونده قتل ستایش را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۳    
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر آمادگی دستگاه های امدادی طی امشب تا دوشنبه، گفت: هوای نسبتا سرد در مازندران حاکم می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۱    
رئیس سازمان دانش آموزی سمنان با اشاره به برخی فعالیت های این سازمان در سال جاری تحصیلی گفت: امسال 22 هزار دانش آموز استان جذب سازمان دانش آموزی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۷    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: در سه سال گذشته 69 شهرک صنعتی در سطح کشور راه اندازی شد که از این میزان 33 شهرک جدید نیز احداث و وارد فاز عملیاتی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۵    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خیانتکاران به نظام باید محاکمه شوند، گفت: باید در مقابل حقوق های نجومی بایستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۴    
لایحه تعریض و بازگشای معبر 100 متری کمربندی شهید کلانتری گرگان در جلسه علنی شورای شهر گرگان تصویب شد و شهردار گرگان اعلام کرد که تا پایان هفته بدهی کارگران پرداخت خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۴    
مراسم قرائت خطبه در سالگرد ارتحال آیت الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی در صحن انقلاب اسلامی بارگاه مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع ) برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳    
مجری طرح پل بعثت در دوران جنگ تحمیلی گفت: قسمت های تخریب شده پل بعثت در زمان جنگ در 45 دقیقه بازسازی می شد و این شاهکار مهندسان ما بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات بانکی و مالیاتی 8 طرح و واحد صنعتی و کشاورزی استان بررسی و رفع شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۶    
مدیر عامل مخابرات آذربایجان شرقی گفت: تمامی شهرهای آذربایجان شرقی به اینترنت نسل سوم و چهارم همراه اول مجهز شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۳    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداری های استان باید دیون معوقه سال های قبل و امسال خود را به آموزش و پرورش پرداخت کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۰    
نخستین یادواره 19 شهید اطلاعات سپاه استان هرمزگان همزمان با سالگرد شهید علی رضایی سردره در بندرعباس برگزارشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۶    
فرمانده انتظامی محمودآباد از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 6 نفره سرقت خودرو و جعل اسکناس در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۶    
کاپیتان پرسپولیس با برخی از بازیکنان تیم استقلال در هتل خوش و بش کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۲    
استاندار بوشهر گفت: تاریخ استان بوشهر نشان می دهد بازرگانان و تجار در برنامه های آموزشی مشارکت همه جانبه داشتند که در این عرصه نیاز است تجار جدی تر در گسترش برنامه های آموزشی مشارکت کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از تهیه و چاپ کتابچه آثار و مسائل اجتماعی خبرنگاران این شهرستان از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تا بهمن ماه امسال میزان درآمد آموزش و پرورش بیش از 6 میلیارد تومان بوده که این رقم تحقق 89 درصدی نسبت به سقف موافقتنامه 7 میلیارد و 126 میلیون تومانی را ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۵    
دومین مرحله از اعزام خادمان شهدا به مناطق عملیاتی استان خوزستان انجام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۵    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان گفت: بالگرد اورژانس هوایی لرستان برای نجات جان مادر باردار الیگودرزی به پرواز درآمد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۳    
آیت الله معصومی از علمای برجسته مشهد مقدس در بیمارستان رضوی مشهد بستری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 60 هکتار از زمین های شهرک حکیمیه قزوین به سرمایه گذاران واگذار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۱    
مدیر موسسه راه روشن کاشان گفت: در دوره سبک زندگی اسلامی دارالمومنین مباحث سبک زندگی با محوریت مهارت های دهگانه زندگی آموزش داده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۹    
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات هواشناسی قم گفت: طی روزهای آینده دمای هوا در استان کاهش یافته و بارش باران تا صبح روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل منابع طبیعی استان یزد گفت: از کل اراضی بیابانی استان یزد، 13 کانون بحران با مساحت حدود 530 هزار هکتار وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از توزیع بیش از 600 هزار اصله نهال در این استان به مناسبت هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: زنگ طبیعت در مدارس استان سمنان نواخته می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
دبیر علمی کنگره بین المللی محتشم کاشانی گفت: از جمله دلایلی که سبب شهرت محتشم کاشانی شد این است که محتشم در زمان خود سخنگوی مردم بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۴    
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از روش های آموزشی گذشتگان که افتخار و هویت ملت محسوب می شوند باید آموزش در مراکز علمی و دانشگاهی بر اساس نیاز جامعه عرضه شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۴    
اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی بر تدوین و تصویب طرح هادی جدید برای شهرهای جدید استان مرکزی تاکید کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: 1800 کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان ایلامی پرداخت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۷    
عضو اتاق بازرگانی استانبول گفت: 40 درصد تولیدات کشور ترکیه مربوط به اتاق صنایع استانبول بوده و مهمترین و مرغوب ترین تولیدات ترکیه در اتاق صنایع استانبول انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد، استقلال خوزستان در مصاف با این تیم دل به ضدحملات بسته بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۶    
مراسم افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی استان گلستان عصر امروز به صورت متمرکز در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۲    
مراسم جشن درختکاری در نخستین روز هفته منابع طبیعی (14 اسفند ماه) با حضور مسئولان در زنجان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۱    
متن کامل بیانیه تشریحی محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۹    
استاندار قزوین گفت: آمادگی هر گونه همکاری با سرمایه گذاران کشور ترکیه را داریم و این امر در حالی بوده که شهرک های استان قزوین آینده بسیار خوبی دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۷    
استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال 28 هزار بازدید از سوی متولیان آموزش و پرورش استان از مدارس آذربایجان غربی انجام شده که این میزان بازدید نشانه تعهد به نسل دانش آموز استان به شمار می آید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۱    
باشگاه تراکتورسازی محسن بنگر را به پرداخت جریمه نقدی و کسر قرارداد محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۵    
در هفته بیست وسوم لیگ برتر استقلال خوزستان با شکست ماشین سازی تبریز 3 امتیاز بازی خانگی را کسب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۴    
شاعر و نویسنده معاصر کشور با بیان اینکه هیچ کس در مرثیه سرایی به پای محتشم کاشانی نمی رسد، گفت: معرفی محتشم کاشانی جوابی برای بدگویی درباره ایرانیان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۴    
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: طرح کمربندی گنبدکاووس باید تکمیل و سریعتر مشکلات آن برطرف شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۲    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: سال گذشته میزان 700 کیلوگرم باریجه در استان تولید شد که مجوز صادرات آن به استان فارس داده شد اما در عرصه صادرات برون مرزی تاکنون اقدامی انجام نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۰    
استاندار لرستان گفت: با توجه به ظرفیت های استان لرستان رشته توریست گردشگری و دانشکده محیط زیست در استان راه اندازی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: از دهه فجر سال 94 تا دهه فجر امسال، بیش از 250 پروژه عمرانی راه و شهرسازی در سطح استان گلستان افتتاح شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۲    
در تجمع بی سابقه جانبازان در ساختمان ریاست بنیاد شهید چند صد نفر از جانبازان قطع نخاعی، قطع عضو، شیمیایی، اعصاب و روان، بانوان جانباز، خانواده های جانبازان و برخی از خانواده های شهدا حضور داشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۳    
جمعی از هنرمندان استان اردبیل با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: خوزستان در رده بندی استان ها براساس میزان تسهیلات اعطایی در پرداخت مستقیم از منابع داخلی رتبه 29 را دارد و برخی بانک های خصوصی خوزستان دغدغه توسعه استان را ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۳    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش گفت: اکنون 100 اردوگاه دانش آموزی در سطح کشور ناتمام مانده است و 300 اردوگاه نیز در دست بهره برداری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۱    
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: هیئت تجاری خارجی در هر استانی که مشوق ها و امکانات مطلویی ارائه دهند، سرمایه گذاری خواهند کرد که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۲    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقاضا داریم که در مورد افرادی که پرونده و حکم بورسیه در دانشگاه لرستان داشته و شرایط علمی لازم را دارند برای ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: برداشت روزانه ایران و قطر از پارس جنوبی در اوایل سال 96 برابر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۹    
معاون اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: با ورود سامانه جدید بارشی در خراسان شمالی دمای این استان تا 12 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۹    
استاندار خوزستان گفت: سیستم بانکی خوزستان مناسب عمل نکرده است و باید برنامه های خود را متناسب با چرخه حرکت کشور وفق دهد چرا که اگر بناست رشد 8 درصدی اقتصاد محقق شود با سخت گیری نظام بانکی محقق نمی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۶    
طرح کاشت نهال در بوستان ولایت به مناسبت هفته درختکاری برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
معاون فرهنگی وزارت ارشاد در مراسم رونمایی از طرح توسعه سامانه مجوز نشر(سامن) از آمادگی تحویل رایگان 5 هزار توکن(شناسه الکترونیک) به ناشران از امروز خبر داد و گفت: امنیت توکن های جدیدبسیار بالاست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران به صورت نمادین یک نهال کاشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
یک شرکت خودروسازی روسیه از برنامه خود برای احداث واحد مونتاژ سه مدل باری، پیکاپ و پاتریوت این شرکت در ایران خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بازگشت به مصوبه قبلی مجلس درباره حقوق 24 میلیونی مدیران اختیار آقای لاریجانی بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
اهمیت جایگاه هیئت، اعم ازعزاداری یا مولودی خوانی، اشعار، سبک ها، ، محتوای سخنرانی و حتی رفتار عزادار ها بارها و بارها از زبان رهبر انقلاب برای اهل فن بیان شده و همگان اهمیت بالای این موضوع را در افق ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
روزها و هفته های اخیر شاهد افشاگری های پی درپی رسانه های آمریکایی درباره ارتباط مقامات دولت ترامپ با سفیر روسیه در این کشور است، سفیری که جامعه اطلاعاتی واشنگتن استاد جاسوسان می خواندش.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی باید ویترینی برای انتخابات 96 و زیربنایی برای انتخابات بعدی باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت اوباما در ماه اکتبر تماس های تلفنی وی را شنود کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۱    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی کشور برگزاری نمایشگاه های بهاره را در شان مردم ندانست و گفت: وقتی به این نمایشگاه ها نگاه می کنم، حالت زیبایی در آن نمی بینم و اصلا در شأن مردم نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارخراسان شمالی گفت: وجود نهادهای غیردولتی و احزاب یکی از نمادهای مردم سالاری است و رویکرد ما بر حمایت و توسعه این طیف از جامعه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در زمینه های گردشگری، محیط زیست و شیلات مجوز اصولی برای تاسیس مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های لرستان صادرشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۸    
مدیر سابق رسانه های برخط وزارت ارشاد با بیان اینکه ساماندهی کانالهای تلگرامی هیچ ضمانت اجرایی ندارد، گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط بانان در دولت پایان یافته و به زودی به مجلس ارسال می شود، گفت: بنابر این لایحه کارشناسی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۸    
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: مسئله ای که عنوان می شود بیمه ها به دلیل طرح تحول سلامت و ریختن پول به جیب پزشکان کم آوردند، درست نیست، چون 83 هزینه سلامت طرح تحول برای دارو ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۸    
عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس نهم حج را مفهومی فراقومی و فرانژادی دانست و گفت: دولت سعودی باید حداقلهایی همچون امنیت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۷    
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عذاب الهی که بر ما نازل شده این است که برخی مسئولان خودخواه بوده و به حرف مردم و درد آنها توجهی نمی کنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۵    
یک منبع نظامی سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه در ناکام گذاشتن طرح و نقشه ترکیه در شمال سوریه و آماده شدن ارتش برای عملیات قریب الوقوع در غرب حلب پرده برداشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از رایزنی شورای مرکزی این جبهه با کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۹    
آئین تودیع و معارفه رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان قدس لحظاتی پیش با حضور معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل تربیت بدنی استان تهران انجام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
امام جمعه بوشهر گفت: تولید علم، تدوین برنامه جامع، اعتبار و تربیت نیروی انسانی کار آمد از نیازهای استان بوشهر برای توسعه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار همکاری بانک های استان در پرداخت تسهیلات به طرح های صنعتی شد و گفت: اولویت دولت ایجاد رونق در تولید است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۱    
سرپرست اداره کل منابع و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: 90 درصد از پروژه های آبخیزداری خراسان جنوبی آبگیری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۹    
با حضور مردم و مسئولان مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله عباس واعظ طبسی در مشهد برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه 417 میلیون دلار محصولات دانش بنیان طی 3 سال اخیر از شرکت های دانش بنیان صادر شده گفت: تاکنون بیش از 140 پروژه تحقیقی با دانشگاه های اروپایی منعقد شده است.