چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1395 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1395 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1395 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1395 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1395 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 3 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 4 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 5 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 6 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 7 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۸    
مجمع انتخابات هیئت ژیمیناستیک استان قم فردا برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مساله تولید داخل و استفاده از کالای داخلی بحثی جدی است و در این زمینه زنان می توانند خانواده ها را به خرید کالای ایرانی تشویق کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: با افرادی که در چهارشنبه پایان سال نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند، برخورد جدی خواهد شد و تا پایان تعطیلات بازداشت می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۸    
دویست و شصت و سومین جلسه شورای عالی کار از دقایقی قبل با حضور شرکای اجتماعی به منظور تعیین دستمزد 96 کارگران آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخاباتی موفق است که در فضایی آرام و عقلانی برگزار شود و مجری انتخابات باید نگاه سیاسی خود را در امر اجرای انتخابات کنار بگذارد و از ورود به حاشیه ها پرهیز ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۳    
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 320 بیمار زمین گیر استان از خدمات این نهاد انقلابی بهره مند هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در راستای برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از 1000 هیئت مذهبی این مراسم را در استان بوشهر با مشارکت همگانی در نقاط مختلف برگزار می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۳    
میوه و گوشت قرمز در آستانه نوروز گران شد/ بانک مرکزی از افزایش نرخ 4 گروه تخم مرغ، میوه های تازه، گوشت قرمز، چای در هفته منتهی به 20 اسفند و کاهش نرخ 4 گروه حبوب، سبزی های تازه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در سند 2030 گفت: براساس این سند مستشاران خارجی باید به آموزش و پرورش ما نظارت کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: برآورد اولیه از میزان کمک های نقدی مردم استان در جشن نیکوکاری مبلغ دو میلیارد و 257 میلیون تومان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
سیاست حقوق بشری و مواضع جمهوری اسلامی ایران درخصوص گزارش گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر از سوی معاون دبیر ستاد حقوق بشر در شورای حقوق بشر تشریح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۹    
هافبک استقلال گفت: نمی دانم از کدام پول می خواهند ما را جریمه کنند در حالی که ما 3 سال است پولی دریافت نکردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۰    
همه پیش بینی ها حکایت از آن دارد که با توجه به شهادت 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو و کمپین های راه اندازی شده برای جلوگیری از اقدامات خطرناک در چهارشنبه آخر سال ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۱    
دروازه بان استقلال با انتقاد از اعضای هیئت مدیره این باشگاه گفت: آقایان در هیئت مدیره جلسه می گذارند و خروجی این جلسه 4 و نیم ساعته تخریب سرمربی، بازیکن و مهدی رحمتی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۳۹    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: اگر مردم طبق شب عید سال های قبل پرتقال بخرند حدود 120هزار تن پرتقال نیاز داریم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۶:۳۸    
وزیر بهداشت از قول وزیر رفاه به رئیس جمهور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۶:۲۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مصوبه مجلس در مورد سقف حقوق مدیران توسط مجمع رد شده است گفت: بر اساس آنچه که دولت خودش تصویب کرده حقوق رئیس جمهور هم 9 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۶:۲۲    
ایالت آلاسکا آمریکا دارای طبیعتی تماشایی است. این سرزمین دورافتاده از نظر حیات وحش، تنوع و پوشش گیاهی بسیار غنی بوده و از یک محیط زیست منحصربفرد بهره می برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۶:۲۲    
به گفته منابع آگاه، نخست وزیر اسبق انگلیس قرار است به زودی به عنوان "مشاور خاورمیانه ای" دولت ترامپ منصوب شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۵:۳۰    
آخرین نشست خبری علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۱    
معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی از عدم صدور روادید از سوی دولت سودان برای حضور هیئت ایرانی در اجلاسICAPP خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار مقابل لوکوموتیو حرکت معناداری به همراه کاپیتان های تیمش انجام داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: متاسفانه ما نتوانستیم برای قهرمانان جایگزین داشته باشیم که خوشبختانه در طول یک سال گذشته چهره های خوبی را در این رشته می بینیم و باید به سالهای طلایی خود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۹    
شدت غلظت گرد و خاک در هوا سبب تعطیلی مدارس آبادان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۴    
به علت شدت غلظت گرد و خاک در هوا مدارس و دانشگاه های خرمشهر سه شنبه 24 اسفند تعطیل است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از بودجه 316 میلیارد ریالی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در سال 96 خبر داد و گفت: این بودجه نسبت به سال 95، یک هزار و 43 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۹    
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه برای تعطیلات نوروز امسال و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۵    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد علی معلم روز چهارشنبه 25 اسفند ماه از جلوی درب خانه سینمای شماره 2 برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۰    
فرماندار گرمسار با بیان اینکه 99 درصد پروژه های برنامه ریزی شده برای این شهرستان قابلیت اجرا دارد گفت: اینترنت رایگان در پارک های گرمسار در اختیار مسافران نوروزی در ایان تعطیلات قرار می گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۰    
فرماندار گچساران ضمن تاکید بر خودداری از تبلیغات زود هنگام توسط داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: عملکرد نامزدها رصد و در بررسی تایید صلاحیت ها لحاظ می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۳    
در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم در سال 95، ودجه پیشنهادی سازمان های تابعه شهرداری قم در سال 96 تصویب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۱    
جایزه باروت خیس امسال به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۸    
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مادران سرپرست خانوار اولویت نخست اجرای طرح سلامت خانوار در کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۴    
فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به کاهش 14 درصدی وقوع سرقت در این شهرستان، از استاندارد نبودن زیرساخت های حمل ونقل شهری شاهرود انتقاد کرد و گفت: بیشترین سهم از تصادفات شاهرود مربوط به حوزه شهری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۴    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال 48 باند توزیع مواد مخدر در خراسان رضوی متلاشی، 25 تن مواد مخدر کشف، 750 مکان خرید و فروش مواد مخدر پلمب و 1500 نفر از سوداگران مرگ دستگیر شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با 2کودک در کمربندی شمالی شهر اراک، یکی از آنها جان باخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۲    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس شورای اسلامی گفت: طرح خانه شیشه ای در مجلس در حال پیگیری و تصویب است تا تمام مدیران و مسئولان میزان حقوق خود را شفاف برای مردم بیان کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۲    
معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی ظرفیت های لازم برای سرمایه گذاری کشور چین را دارد گفت: آماده واگذاری زمین برای سرمایه گذاری چینی ها در استان مرکزی هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۲    
مردم منطقه السنابس بحرین با تظاهرات حمایت خود از آیت الله عیسی قاسم را اعلام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۰    
مرجع تقلید شیعیان در پیامی به مردم بحرین گفت: به مبارزان این مسیر الهی توصیه می کنیم با وحدت و همدلی در مقابل ظلم، مقاومت و ایستادگی کنند و هر هزینه جانی و مالی در این مسیر عندالله مأجور خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۸    
معاون استاندار استان هوبی چین با بیان اینکه شرکت های چینی آماده سرمایه گذاری در استان مرکزی هستندگفت: چین 60میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۸    
سرمربی سپیدرود گفت: تیم ها در مقابل سپیدرود انگیزه فراوانی دارند و جایگاه سپیدرود در لیگ یک همانند جایگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح برنامه های پلیس برای چهارشنبه پایانی سال و ایام نوروز از واگذاری اختیارات دادستان تهران به پلیس برای برخورد جدی با هنجارشکنان در چهارشنبه پایانی سال خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۴    
استقلال اهواز در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل گل گهر سیرجان را باخت و 3 امتیازی بازی خانگی را از دست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال استقلال دیدار سوم خود در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوکوموتیو ازبکستان را با برد پشت سر گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۰    
بیست و سوم محرم 1427 هجری (سوم اسفند 1384) بر اثر انفجار شدیدی در مقدس ترین مکان شهر سامرا، حرم امام علی النقی(ع) و امام حسن عسکری(ع)، ضریح امامین عسکریین(ع) به طور کامل تخریب شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۸    
فرماندار تنگستان گفت: برای جبران کمبود آب آشامیدنی بخش دلوار و روستاهای هم جوار پروژه آب شیرین کن 7 هزار و 500 متر مکعبی در دلوار بزودی اجرایی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۰    
مراسم تقدیر از حجت الله ایوبی رئیس سابق سازمان سینمایی در حضور هنرمندان در محل موزه سینما برگزار شد
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۶    
استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت بالای بخش دلوار در طرح های اقتصادی و پرورش میگو و ماهی، شهرک شهرک آبزی پروری در دلوار تنگستان ایجاد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۲    
تیم فوتبال وحدت یزد پس از چند هفته ناکامی پی در پی برابر مس کرمان به برتری رسید و یک پله در جدول صعود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۲    
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از ثبت ملی سه میراث ناملموس استان شامل "قالی جوزان"، "رشته رفوگری" و "رنگرزی سنتی" خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۵    
دقایقی بعد از درگذشت ناگهانی علی معلم، هنرمندان بسیاری نسبت به این واقعه تلخ ناغافل واکنش نشان دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۴    
معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: تجهیزات ایستگاه های آتش نشانی همدان برای ارائه خدمات دهی مطلوب تر به روزرسانی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۰    
آیین نکوداشت محمد مهرآیین جوانمرد ورزش و تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان(آیین مهر آیین) عصر امروز دوشنبه در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران با حضور حسن غفوری فرد،اسدالله بادامچیان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به آماده باش 123 ایستگاه آتش نشانی در شب چهارشنبه آخر سال گفت: 2731 آتش نشان در 1148 نقطه شهر تهران مستقر می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۲    
معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: علاوه بر استقرار 23 گروه راهداری در محورهای استان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یک هزار و 11 نفر مبلغ و مبلغه در این استان در سامانه سجام استان بوشهر ثبت نام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۸    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)گفت: باید شیرینی سیره و روش اهل بیت(ع) در اقدامات عملی و خدمت رسانی نشان داده شود و به فقرا و مساکین و نیازمندان به صورت عزت مندانه و با حفظ کرامت کمک شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۶    
محسن سهندی با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت کاراته استان زنجان انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۷    
در جریان دیدار خونه به خونه بابل - نساجی قائمشهر هواداران دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۵    
امام جمعه بوشهر گفت: باید کمک کرد مددجویان از فرصت و ظرفیت اقتصاد مقاومتی با اجرای طرح های تولیدی و اقتصادی نقش خود را در تولید ناخالص ملی نشان دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۶    
سرمربی راه آهن گفت: همیشه در شرایط سخت خود را امتحان کرده ام و شرایط مربیگری در راه آهن با توجه به شرایط این تیم بسیار سخت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری کویت اعلام کرد سفیر ایران در کویت، امروز، دوشنبه نامه ای از طرف رئیس جمهور ایران را به وزیر خارجه کویت تحویل داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۴    
دبیر کمیته استان های جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت:ما امروز در تمام استان ها و شهرستان ها ساختار و تشکیلات داریم و از طرف دیگر مجمع شهرستانی تشکیل و شورای استانی نیز شکل گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مخلان نظم و امنیت چهارشنبه آخرسال در استان مرکزی دستگیر و بازداشت می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با توجه به جایگاه این تیم در جدول، تیم پارس جنوبی جم با یک بازی کمتر مدعی صدرنشین لیگ یک و صعود به لیگ برتر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۳    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از برخورد قاطع پلیس استان مرکزی با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه جدید بارشی از امروز وارد کشور شده است، گفت: این سامانه بارشی طی 24 ساعت آینده 16 استان کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از استقرار یک فروند بالگرد امداد هوایی امسال برای نخستین بار در ایام نوروز 96 در این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
استاندار هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان ظرفیت های خوبی برای تقویت روابط دو کشور ایران و پاکستان دارد،گفت: روابط اقتصادی ایران و پاکستان می تواند از طریق هرمزگان توسعه یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۲    
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه صادرات محصولات کشاورزی هرمزگان با جدیت بیشتری پیگیری شود گفت: راه نجات اقتصاد کشور خصوصی سازی و واگذاری کارها به بخش خصوصی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تحت پوشش بیمه قرار دادن بیش از 11 میلیون افراد پیش بینی نشده هزینه سنگینی را بردوش دولت گذاشته اما با وجود تمامی مشکلات ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۲    
طرح آبرسانی به روستای اوجان از توابع ساوه با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، فرماندار ساوه و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۴    
تیم هندبال شهرداری کاشان در آخرین دیدار خود با نتیجه 30 بر 28 تیم هیات هندبال مرودشت را شکست داد و قهرمان لیگ برتر هندبال کشور شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت در حوزه اقتصاد به وعده هایی که داده است عمل کرده است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۰    
در هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال باشگاه های دسته اول، دو تیم بوشهری پارس جنوبی جم و ایرانجوان بوشهر مقابل هم قرار گرفتند که با پیروزی 2 بر یک به نفع پارس جنوبی جم به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس پلیس راه استان محدودیت تردد خودروهای محموله های ترافیکی و ترانزیتی محورهای استان را در روزهای پایان سال جاری و ایام نوروز را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
در آستانه بهار و میلاد پربرکت حضرت زهرا(ص) عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 1400 تخت خوابی محمد رسول الله(ص) شیراز به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپرده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۲    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز گفت: محل زمینی که برای استقرار شهرنت بانک ها پیش بینی می شود، آورده شهرداری است و اجاره آن به صورت کارشناسی از بانک مربوطه گرفته می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۲    
تیم سپیدرود رشت توانست با نتیجه 1 بر 0 در مقابل تیم راه آهن تهران به برتری دست یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
مدیر کارخانجات صنایع پوشش ایران با بیان اینکه قسمت عمده ای از مشکلات کارخانجات صنایع پوشش گیلان برطرف شده است، گفت: آمادگی کامل برای راه اندازی مجدد گروه کارخانجات صنایع پوشش ایران وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
علی معلم تهیه کننده سینما و مدیر مسئول نشریه دنیای تصویر درگذشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۱    
رئیس کمیسیون فرهنگی شهرداری همدان گفت: مرکز همایش های بین المللی و قرآنی همدان توسط وزیر ارشاد به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از ارجاع پرونده مسئولان موسسه مالی و اعتباری کاسپین و ناظر پولی بانک مرکزی به شعبه امنیتی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: نخستین مرکز حمایت و شتاب دهی کسب و کار نوپا در دانشگاه گیلان راه اندازی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
تمرین امروز تراکتورسازی در حالی برگزار شد که محمدرضا اخباری، خالد شفیعی و فرزین گروسیان در این تمرین غایب بودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۷    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد بقاع متبرکه استان کرمان نیمه اول اردیبهشت سال 96 انجام می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
شهردار خلخال گفت: به منظور اجرای برنامه های شاد در سطح شهر خلخال نخستین جشن استقبال از بهار در این منطقه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
فرماندار عسلویه گفت: در راستای تحقق مطالبات مردم و در راستای رسیدگی به مشکلات مردم آسیب دیده مرکز اورژانس عسلویه راه اندازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: طبق گزارشات رسیده به مرکز آتش نشانی، اکثر آتش سوزی های رخ داده در کاشان به دلیل آتش زدن ضایعات بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت بروز تخلف در بازار استان اخلال گران بازداشت می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سطح استان 98 بقعه متبرکه وجود دارد گفت: در 39 بقعه استان مراسم تحویل سال و برنامه های گوناگون مذهبی، فرهنگی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۹    
سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به کمک 20 میلیارد ریالی مردم استان کرمان در جشن نیکوکاری گفت: کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال 50 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین نظام ربوی امنیت اقتصادی جامعه را به نابودی می کشاند، گفت: رباخواری عواقب خطرناکی به همراه دارد و تمام ابعاد آن جامعه را تحت تأثیر خود قرار می دهد و مسئولان باید برای ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 تن مرغ منجمد و 40 تن گوشت قرمز برای شب عید و کنترل بازار آماده توزیع است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۹    
استاندار مازندران با اشاره به همکاری موثر بانک ها در حوزه تولید گفت: بانک های مازندران 445 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را مقابله با قاچاق کالا دانست و گفت: استان یزد رتبه نخست مبارزه با قاچاق کالا را در کشور کسب کرد.