سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۶Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 20 دی 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 1 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 2 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 3 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 4 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 5 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 6 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 7 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 8 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 9 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 10 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 11 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 12 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 13 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 14 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 15 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 16 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 17 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 18 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 19 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 20 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 21 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 22 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 23 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 24 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 25 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 26 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 27 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 28 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 29 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۹    
مدیرکل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر شهید تازه تفحص شده "عین الله قربانی" فردا در لردگان تشییع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای پیگیری مناسب نیروی دریایی، وزارت حمل و نقل و دیگر سازمان های ذی ربط چین را در حادثه آتش سوزی نفتکش سانچی در آب های چین خواستار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۶    
استان خراسان جنوبی با حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران قابلیت های طبیعی و تاریخی کم نظیر خود را به نمایش می گذارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۳    
عکاسان راه یافته به جشنواره عکاسی موقوفات تهران مشخص شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۱    
تلسکوپ فضایی هابل با ثبت این تصویر از کهکشان NGC 2623 که 250٬000٬000 سال نوری با ما فاصله دارد، علاوه بر شناسایی نواحی ستاره زا و سیاه چاله عظیم پنهان در مرکز آن ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۳    
معاون وظیفه عمومی استان اصفهان از ارائه تسهیلات برای مشمولانی که داوطلب اعزام زودتر از موعد به خدمت نظام وظیفه هستند خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۲    
اینکه یک فیلمساز موفق و پیشکسوت در چنین روزگاری تعزیه را الهام بخش کارهایش بداند و عنوان کند همواره در آثارش وامدار این هنر آیینی- سنتی ایرانی بوده است مسئله ای نیست که بشود ساده از کنار آن گذشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۹    
انتشار 3 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای تأمین مالی فاز نخست پروژه متروی قم در جلسه شورای قطار شهری قم تصویب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص کاربرانی که موبایل هایشان در طرح رجیستری غیرفعال شده توضیحاتی ارائه داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۶    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۲    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره نحوه و شرایط اعطای وام 15 میلیون تومانی ازدواج اظهارنظر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۲    
آخرین آمارهای ارائه شده نشان می دهد در پایان سال گذشته تنها 44 درصد از جمعیت تحصیلکرده ایران شاغل محسوب شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۲    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: استفاده از کانکس ها در راستای توسعه عدالت آموزشی و پوشش تحصیلی کامل صرفا به دانش آموزان عشایر و کوچ رو اختصاص دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۷    
بازیگر نقش خانوم کوچیک در سریال ماندگار پس از باران ، سریالی که 17 سال از تولید آن گذشته، از حال و هوای این روزهایش و خاطرات این سریال پربیننده گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۴    
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب قم گفت: حساب افرادی که به طور هیجانی وارد ماجرا شده و فریب خورده اند از اغتشاشگرانی که پادوی منافقین و ضدانقلاب بودند جدا بوده و دستگاه قضایی استان قم در رسیدگی های ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۳    
استاندار فارس در بازدید از کتیبه باستانی برم دلک و کاخ ابونصر بر تعامل شهرداری و میراث فرهنگی در راستای احیا و حفاظت از این 2 اثر تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۳    
رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: سالانه 15 درصد کاهش را در این حوزه شاهد هستیم و اکنون میزان آن زیر 40 درصد بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۳    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به غفلت های صورت گرفته پیرامون مسئله زکات گفت: وجوب پرداخت زکات توسط مبلغان دینی متخصص در میان مردم تبیین شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۴    
طراحان فتنه ی در نطفه خفه شده زمستان 96 در اجرای پروژه جنایتکارانه خود علیه ملت ایران، حساب ویژه ای بر روی شبکه های اجتماعی بویژه تلگرام کرده بودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۸    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: "سند تحویل و تحول شهر تهران" در جلسه علنی آینده شورای اسلامی شهر تهران توسط شهردارتهران ارائه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۹    
همزمان با ثبت نام وام اشتغال روستایی، ثبت نام برای صدور ضمانت نامه برای طرح های دارای توجیه اقتصادی که فاقد وثیقه هستند آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۹    
در عین حال که هنوز نمادهای جنگ نیابتی در منطقه و نقش بازیگران خرد و کوچک پایان نیافته ولی به دلیل ناکارآمد شدن یا ناتوانی جریان های نیابتی، بازیگران اصلی، مستقیماً در صحنه عمل می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۷    
چندین سال قبل رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، بیانی با این مضمون داشتند که بهترین راه مبارزه با امریکا، گره گشایی از مشکلات مردم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۴    
در حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۳    
آیا هنوز عده ای با دوقطبی سازی کاذبِ دولت با تفنگ و دولت بی تفنگ ، معتقدند دنیای آینده، دنیای گفتمان است و نه دنیای موشک !؟
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۹    
سرمربی تیم والیبال نشسته روانکاران گنبدکاووس گفت: تیم روانکارهای استان گلستان از بازیکنان بومی خود در مسابقات لیگ برتر استفاده می کند و نیم فصل دوم را هم با همین بازیکنان بومی ادامه می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی از دولت ها در منطقه هستند که انسان ها برایشان مهم نیستند، وجدان و منطق ندارند تنها پول و دلار برای آن ها مهم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۱:۰۷    
در جریان بررسی لایحه بودجه 97 در یکی از کمیسیون های مجلس پیشنهادی مطرح شد که وام ازدواج به 15 میلیون تومان افزایش یابد.دولت پیش قدم شد و وام 15 میلیونی ازدواج را مصوب کرد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۲    
وزیر کشور گفت: 3 بار مکاتبه با رئیس جمهوری و معاون اول ایشان به منظور ایجاد مرکز و کلینیک تولید در وزارت کشور با حضور نمایندگان دستگاه ها از بانکها تا صنعت و کشاورزی و.. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۰:۲۱    
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: عملیات امداد و نجات ناوگان چینی در اطراف کشتی نفتی حادثه دیده ایران در آب های چین همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مردم قبل از سپرده گذاری نام موسسات و بانک های مجاز را از پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی استعلام کنند و نسبت به داشتن مجوز آن مطمئن شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۹    
عضو اتاق بازرگانی تهران و رئیس هیئت مدیره صنایع همگن قطعه سازی گفت: 20درصد قیمت خودرو در ایران ناشی از نرخ سود تسهیلات بانکی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۴    
تیمی از متخصصان و تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امشب برای امداد و نجات خدمه نفتکش سانچی عازم چین می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۲    
سوءاستفاده مالی یکی از کارکنان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران کشف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۹    
قرارداد بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان در هیئت فوتبال این استان به ثبت رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۲:۵۰    
سرمربیان آرسنال و چلسی ترکیب اصلی تیم هایشان را اعلام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۲:۳۶    
دبیرکمیسیون قاچاق کالا و ارز استان تهران توضیحاتی را رابطه با فعالیت شبکه های مجازی در قاچاق کالا و ارز ارائه و برلزوم برخورد با قاچاقچیان در حوزه های مختلف تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۲:۳۲    
وینفرد شفر پس از جلسه با مدیران باشگاه استقلال از شرایط موجود ابراز رضایت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۶    
پدیده تیم فوتبال سایپا در جام جهانی نوجوانان به استقلال خوزستان پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیم لوحی پدر شهید سجاد شاه سنایی شهید مدافع حریم انقلاب اسلامی را مورد تفقد قرار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۶    
یک خبرگزاری آمریکایی اعلام کرد که انتظار می رود رئیس جمهور آمریکا معافیت های تهران از تحریم هایی را که بر اساس برجام برداشته شده، تمدید کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۲    
با دستور روحانی، رئیس جمهوری کشورمان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت نفتکش ایرانی و خدمه آن شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۷    
مجتمع مسکونی صدرای میانه دچار آتش سوزی شد 8 نفر کشته و زخمی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۶    
ائتلاف متجاوز سعودی به شلیک 87 موشک بالستیک توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن که عربستان اعتراف کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۳۶    
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای "ابوذر" و بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه در استان اصفهان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۲۰    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در پرونده گابریل کسر امتیاز این تیم را تهدید نمی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۷    
زمین لرزه 4.1ریشتری حوالی هجدک در استان کرمان را لرزاند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۷    
وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد که آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبندی کامل ایران به برجام را تأیید کرده اما ادامه این روند مستلزم پایبندی کامل آمریکا خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۳    
نیروی دریایی ارتش از برخورد ناوشکن دماوند با موج شکن در دریای خزر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حریم انقلاب اسلامی شرکت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۲    
یک روزنامه جهان عرب با اشاره به حملات اخیر جنگنده های اسرائیلی به مواضعی در خاک سوریه نوشت که نگرانی صهیونیست ها از سلاح های پیشرفته حزب الله افزایش یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۹    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: برخور د یک دستگاه تریلر با 5 دستگاه خودرو در روستای پا علم سبب آلودگی رودخانه سیمره شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۸    
فرماندار خوسف از فرآوری عناب به صورت شکلات و کیک در این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری بنیاد برکت احداث ثکارخانه سرم سازی و دارو سازی در خوسف رقم می خورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۰    
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: برد در بازی مقابل شهرداری ارومیه حق خاتم اردکان بود چراکه توانستیم برنامه های خود را به خوبی در زمین پیاده کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۰    
نشست آموزشی و توجیهی ائمه جماعت دانشگاه های استان اردبیل با حضور معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه های کشور و 72 نفر از روحانیون در اردبیل برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها به خواست صهیونیست ها و دشمنان اسلام تحریم های اقتصادی را علیه کشورمان پیاده می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۳    
معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه فرسودگی ناوگان در مدیریت بحران از مشکلات شاخص شهرداری رشت است گفت: شهرداری رشت در اعتبارات مدیریت بحران کم بهره است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۱    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی تفاهم نامه ای را به منظور واگذاری 20 هکتار از اراضی ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان به سرمایه گذاران ایرانی منعقد کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۰    
معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: بخش آندسازی مستقر در شهر اراک باید تعطیل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۶    
بخشدار کوزران گفت: به دنبال وقوع زلزله 4.7 ریشتری در کوزران در شبکه مخابرات این بخش اختلال ایجاد شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۵    
در نشست هم اندیشی صنعت برق و دانشگاه تفرش با بیان اینکه تعامل علمی بین دانشگاه و بخش صنعت برق در تفرش افزایش گسترش می یابد تاکید شد: سایت کارگاهی در حوزه توزیع برق در دانشگاه تفرش ایجاد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۴    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هفته گذشته به سبب این که مشاهده کردم تمامی مشکلات به من ارجاع داده می شود استعفا دادم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۱    
سفیر کره شمالی در روسیه اعلام کرد که بهبود روابط میان دو کشور شمالی و جنوبی شبه جزیره کره، وظیفه اصلی سال جاری میلادی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مشاوری که منصوب کرده ام حقوق معمولی 7.5 میلیون تومانی می گیرد و رقم 11 میلیونی در مورد حقوق وی کذب است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: دستاوردهای هسته ای با همت جهادی شهید احمدی روشن ها به دست آمد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۶    
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه مجتمع بندری کاسپین موجب افزایش توان کشور در مبادلات با روسیه می شود گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۳    
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: هدف ما این است که در پایان مرحله گروهی لیگ برتر والیبال روی پله دوم یا سوم لیگ بایستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۲    
ناظر گمرکات گیلان میزان ترانزیت خارجی گمرک مبداء از گمرکات گیلان را در 9 ماهه نخست امسال 189 هزار 232 تن دانست و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۲    
نخستین مرکز تخصصی درمانی پزشکی هسته ای قلب باحضور مسئولان و مدیران بخش بهداشت و درمان در ساوه افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۱    
وزارت امور خارجه آمریکا طی بیانیه ای به شهروندان خود برای سفر به ایران هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ضریب اشغال تخت در استان مرکزی 100 درصد است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۹    
یادواره شهید فرهنگی یدالله سرداری در شهرستان زرند برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۷    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت جانی و مالی به دنبال زلزله 4.7 ریشتری کوزران اعلام نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۶    
وزیران امور خارجه ایران و روسیه عصر امروز در مسکو دیدار کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۱    
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که ترامپ در گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور کره از آمادگی خود برای مذاکره با رهبر کره شمالی خبر داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۰    
فرماندار ساوه با بیان اینکه زیرساخت های بهداشت و درمان در شهرستان ساوه افزایش یافته است گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ساوه برطرف شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۰    
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خوسف بابیان اینکه در حال حاضر27 مجتمع گلخانه ای در این شهر فعال است گفت: نبود بازار فروش محصولات تولیدی فروش محصولات تولیدی گلخانه داران را با مشکل روبرو ساخته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین گمرکی برای حمایت از صادرکنندگان در مجلس شورای اسلامی در حال اصلاح است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۴    
شهرداری اردبیل در حال حاضر 200 میلیارد تومان پروژه مشارکتی با بخش خصوصی در دستور کار خود دارد که فعلا اجرای 100 میلیارد تومان پروژه در شورای شهر به تصویب رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۴    
سرمربی سابق تیم های تبریزی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان، توضیحاتی در رابطه با وضعیت فوتبال آذربایجان ارائه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۴    
تیم والیبال سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال موفق به شکست تیم صدرنشین بانک سرمایه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۴    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه باید حضور روحانیون در مدارس و ارائه آموزش های فرهنگ دینی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده طرح جامع مدیریت پسماند شهرهای اردبیل تدوین می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۸    
آئین تجلیل از خانواده شهید عزیزالله بهمنی از شهدای مدافع وطن بخش صیدون شهرستان باغملک در اهواز برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۷    
زلزله ای نسبتا شدید دقیاقی قبل استان کرمانشاه را لرزاند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۷    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش صادرات در کشور باید مورد توجه قرار گیرد گفت: روند کشور باید به سمت پیشگیری از فشار به قشر متوسط و ضعیف جامعه باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آغاز عملیات اجرایی فرهنگسرای لنده در دهه فجر امسال خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید بصیرت و دشمن شناسی خود را به گونه ای بالا ببریم تا هرگز قرارگاه های دشمن نتواند در آینده برای این کشور توطئه چینی بکند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۹    
زلزله ای نسبتا شدید دقیاقی قبل استان کرمانشاه را لرزاند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۷    
تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه بازی های ضعیف خود مقابل خاتم اردکان هم شکست را پذیرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: در این سال ها خیرین مدرسه ساز استان گلستان یک هزار و 860 کلاس درس در استان احداث کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۱    
سرپرست حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: تعداد روزهای آلوده اراک تا پایان آذرماه امسال 51 روز بود که نسبت به تعداد این روزها تا پایان آذرماه سال گذشته که 87 روز بوده 41 درصد کاهش را نشان می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۴    
دادستان مرکز استان زنجان گفت: بررسی پرونده های قضایی مربوط به نا آرامی های اخیر در زنجان با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر ضرورت تفکیک میان افراد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۲    
تیم ملی هندبال کشورمان در سومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه قطر مقابل الجزایر به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۹    
استاندار گلستان با اشاره به مشارکت 10 میلیارد تومانی خیرین گفت: سرعت کار در حوزه خیرین باید بیش از گذشته شود، 10 میلیارد تومان از ابتدای امسال در حوزه خیران چندان قابل ملاحظه نیست که ما را راضی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: 40 درصد مدارس استان به ویژه در شهرستان های گمیشان، آق قلا، بندرترکمن و کلاله تخریبی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد مکان برای استعمال و یا سکونت افراد معتاد شهرداران باید اماکن بلااستفاده و مخروبه شهرها را شناسایی کنند.