جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۰۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در تحقیقات متوجه شدند که 25 تا 75 درصد 10 علامت جسمی که در بیماریها بروز می کنند مانند تپش قلب، کم انرژی بودن و بی حال بودن، درد سینه و احساس وزوز داخل گوش ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۹    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان گفت: کمیته امداد اصفهان نزدیک به 5 میلیارد تومان در سال 96 برای پرداخت بیش از 25 هزار کمک موردی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر هزینه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۷    
شانزدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم در آستانه ماه مبارک رمضان با سخنرانی آیت الله جوادی آملی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، با بیان اینکه کیفیت و استاندارد داروهای تولیدشده، قبل از عرضه آن به بازار سنجیده شده و مدارک و مستنداتش اعلام می شود، بی کیفیت بودن داروی ایرانی بیماران تالاسمی را تکذیب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
مدیر کل امور مالی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اطلاعات مربوط به حقوق، مزایا، رفاهی و پرداختی های مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بر روی سامانه سازمان امور اداری و استخدامی کشور قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
تمرین مشترک امداد و نجات دریایی با مشارکت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش عمان در تنگه هرمز برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۵    
تیم ملی تیراندازی با کمان کامپوند و ریکرو بامداد شنبه برای حضور در کمپ بین المللی ترکیه و بعد از آن حضور در مرحله دوم جام جهانی عازم این کشور می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
باحضور در جمع تعدادی از شرکت های داخلی حاضر در نمایشگاه نفت، با تعدادی از تولیدکنندگان داخلی کالاهای مورد استفاده در صنعت نفت به گفت وگو پرداختیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۱    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: علمیات اجرایی 8 طرح اقتصادی توسط شرکت های دانش بنیان در خوزستان آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: مدیریت مصرف از مباحث مهم در سطح جهانی است و از بهره وری انرژی و مدیریت مصرف به عنوان ششمین سوخت کره زمین یاد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۸    
فرمانده سپاه نیشابور گفت: 83 گروه جهادی در مناطق محروم نیشابور ارائه خدمت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان از این باشگاه و فوتبالدوستان مشهدی خداحافظی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
محمدجواد لاریجانی گفت: جمهوری اسلامی ایران دیگر هیچ گونه الزام حقوقی و قانونی برای رعایت برجام ندارد، یعنی نباید اشتباه کنیم که علی رغم اینکه آمریکا خارج شده ما الزام داریم که برجام را رعایت کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
فرماندار بویراحمد گفت: به دلیل زلزله 12 اردیبشهت ماه و زلزله های بعد از آن بیش از 200 میلیارد تومان خسارت به منازل شهری و روستایی این شهرستان وارد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۷    
سفیر ایران در فرانسه گفت: اینک نوبت کشورهای اروپایی امضا کننده برجام است تا در عمل میزان تعهد خود به برجام را اثبات کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۵    
اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شنبه 22 اردیبهشت با حضور معاون اود رئیس جمهور برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
در حالی مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان طی امروز و فردا در سراسر کشور خبر داده که این آزمون به دلیل ترس از وقوع زلزله احتمالی در کهگیلویه و بویراحمد لغو ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش ویژه تعاونی ها در کشور، بر ضرورت تلاش این بخش برای هدایت نقدینگی به سمت حوزه تولید و سرمایه گذاری تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات پارلمانی لبنان را تبریک گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۴    
مهدی آشنا مدیر بخش عکس، پوستر و تیزر جشنواره تئاتر دانشگاهی از افتتاح گالری عکس و پوستر این جشنواره در گالری تئاتر مستقل خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از افزایش 5 درصدی مسافران مترو در هفته اول اجرای طرح ترافیک جدید خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۹    
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی مراسم افتتاحیه هفته های فرهنگی شهرستان های استان در شهرستان بینالود و مجموعه پدیده شهر شاندیز برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۹    
این سند به سال 1277 شمسی بر می گردد، که نشان می دهد در این سال مظفر الدین شاه دستور خرید دستگاه سینما توگراف را به عکاس معروف خودش میرزا احمد خان صنیع السلطنه صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۷    
نمایشگاه انفرادی کورش گلناری با نمایش 15 اثر و با عنوان "سکوت" از روز شنبه 22 اردیبهشت در گالری 1 1 دبی افتتاح می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۳    
به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی جمعه این هفته در سراسر استان همزمان با سراسر کشور تظاهرات مردمی ضداستکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۳    
حمید کشکولی به عنوان فرماندار جدید شهرستان الیگودرز منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۶    
بنابر اعلام رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه طرح ارزی 2فوریتی مجلس فعلاً منتفی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۷    
استاندار لرستان گفت: 2000 پروژه نیمه تمام در لرستان وجود دارد که باید برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۳    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک شهر را از ارکان اصلی نمایشگاه کتاب پایتخت عنوان کرد و گفت: حمایت های گسترده این بانک از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور شایسته تقدیر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان به وجود 2000 پروژه نیمه تمام در لرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون 348 پروژه در لرستان به بخش خصوصی واگذار شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۱۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مهم ترین نقشه راه وزارت ورزش در حوزه توسعه مدیریت است، گفت: منابع اعتباری وزارت ورزش محدودتر از سال قبل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۲:۱۷    
سرمربی شیاطین سرخ از تیمش خواست به خاطر شادی فرگوسن بر وستهام غلبه کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۱:۵۵    
سرپرست باشگاه پرسپولیس از پرداخت بدهی 32 میلیاردی این باشگاه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۴    
فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ گفت: سپاه تهران آماده است تا هرجا که لازم باشد برای کمک رسانی در خط مقدم حضور یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۷    
دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت تقویت زیرساخت های اقتصادی و دفاعی را مهمترین راه مقابله با زیاده خواهی آمریکا و اروپا در برجام دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۱    
وزیر نفت عربستان گفت که در پی خروج آمریکا از برجام، کشورش برای تامین نیازهای نفتی مصرف کنندگان تلاش می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۲    
رسانه ها اعلام کردند که احزاب به رهبری مهاتیر محمد پیروز انتخابات پارلمانی مالزی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
ارتش یمن از اصابت دقیق موشک های شلیک شده به اهدافی در ریاض خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
استاندار بوشهر با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان گفت: سال گذشته ضمن کاهش نرخ بیکاری، نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر افزایش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۳    
مرحله حذفی رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا برگزار شد و طی آن سیاوش مزینی و علیرضا خدا پرست به جمع دیگر ملی پوشان ایران در بین 16 بازیکن برتر آسیا پیوستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۹    
وزیر امور خارجه عربستان در مصاحبه ای گفت که اگر تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای تلاش کند عربستان نیز به سوی دستیابی به این سلاح گام بر خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۵    
از ترکیب اصلی تیم های حاضر در فینال جام حذفی ایتالیا رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۱    
رئیس دفتر حماس در نوار غزه از مخالفت این جنبش با برخی میانجیگری ها برای توقف راهپیمایی های بازگشت پرده برداشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران تلفنی با وزرای خارجه انگلیس و فرانسه گفت وگو کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۶    
نخست وزیر عراق با بیان اینکه او کشور را فروپاشیده از لحاظ نظامی تحویل گرفته گفت: طی 3 سال توانستیم پیروزی علیه داعش را محقق کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آمریکا منزوی شده و این امکان برای آمریکا که اروپا با خودش همراه باشد نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۶    
دبیر کمیته نمایشگاه کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه حرا تا حرم در بیرجند خبر داد و گفت: قرار است این نمایشگاه به صورت دائم گشایش یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که اهل اخلاص هستند منتظر آمدن امام زمان (عج) برای اصلاح جهان و کسانی که اهل دنیا هستند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
دبیر فدراسیون فوتبال به دوپینگ فرنگی کار کشورمان و مثبت اعلام شدن تست وی واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۵    
دبیر کارگروه بانوان کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی از ختم دو هزار قرآن به نیت دو هزار شهید خراسان جنوبی خبر داد و گفت: المان شهدای زن استان خراسان جنوبی نصب می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۸    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه زمان شناسی ، مخاطب شناسی و نیاز شناسی را از خصوصیات بارز شهید مطهری دانست و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۴    
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای کنگره دو هزار شهید استان 3 یادواره شهید برگزار می شود،گفت: اجلاسیه شهدای اهل سنت در خراسان جنوبی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی رسمی دولت اردن به خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۰    
دفتر خبرگزاری تسنیم استان سمنان پس از اعلام خروج آمر یکا از برجام توسط ترامپ و اثبات مجدد بدعهدی آمریکای مستکبر، اینفوگرافی مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره برجام و بدعهدی آمریکا را منتشر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۸    
نخست وزیر عراق با بیان اینکه او کشور را فروپاشیده از لحاظ نظامی تحویل گرفته گفت: طی 3 سال توانستیم پیروزی علیه داعش را محقق کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۵    
مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۳    
جانشین قرارگاه امام جواد(ع) با اشاره به اجرای طرح "کرامت" در راستای رفع آسیب های اجتماعی گفت: در این طرح سپاه پاسداران آسیب های اجتماعی موجود در محلات را شناسایی کرده و برای رفع آنها اقدام می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۱    
رئیس جمهور نقض عهدهای مکرر آمریکا از ابتدای توافق مهم برجام را سرشکستگی تاریخی برای دولت این کشور دانست و گفت: اروپا در شرایط کنونی فرصت بسیار محدودی برای حفظ برجام در اختیار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۸    
مدیرعامل شهرک های صنعتی گلستان گفت: 711 طرح در شهرک های صنعتی استان فعال و 382 طرح نیز در دست ساخت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۸    
وزیر کشور با حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، علوی گرگانی و سبحانی دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
تندیس شاعر نام آور آذربایجان شرقی استاد میرزا حسین کریمی مراغه ای در زادگاهش مراغه رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
بیمارستان صحرایی شهید مولوی جنگی زهی در بخش مرکزی عورکی شهرستان چابهار به مناسبت هفته بسیج سازندگی راه اندازی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۶    
مشاور عالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اکنون نیمی از واحدهای شهرک های صنعتی کشور نیاز به بازسازی و نوسازی دار ند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم حق مقابله با ایران در سوریه را برای خود حفظ می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۳    
در پی بدعهدی سران کاخ سفید در برجام، مراجع عظام تقلید و علما واکنش نشان دادند و اعلام کردند: از اول فریاد زدیم که نمی توان با آمریکا عهدی بست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: معرفی ظرفیت های ویژه کلیبر از مهم ترین اهداف جشنواره سراسری فیلم کوتاه کلیبر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه تولیدکنندگان در سال 97 وظیفه سنگینی به دوش دارند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۲    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: با توجه به وضعیت زیست بوم در کهگیلویه و بویراحمد راه مبارزه با بیکاری حمایت همه جانبه مسئولان از مشاغل و کارآفرینی خرد است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۲    
رئیس کمیته خودروی کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در ایران قطعه سازی با بیش از 3 هزار میلیارد تومان گردش مالی به صورت سالانه بخش بزرگی از اقتصاد کشور را شامل می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۲    
مشاور بانوان کارآفرین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای مشارکت 30 درصدی اشتغال بانوان، شورای توسعه و تعاون زنان کارآفرین صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استان ها شکل گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۶    
مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 85 درصد مردم آمادگی مواجه و مقابله با بلایای طبیعی را ندارند و تنها 15 درصد از این آمادگی برخوردار هستند و این میزان آمادگی باید به 50 درصد برسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۰    
سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمان با اشاره به اینکه امنیت در استان کرمان وضعیت مطلوبی دارد و در سال گذشته در حوزه امنیت رتبه برتر کشور را کسب کردیم گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۵    
فدراسیون جهانی فوتبال به کمک IFAB قوانین جدیدی را در فوتبال وضع کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۴    
مشاور عالی وزیر کشور بابیان اینکه 70 هزار طرح عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد که 6 هزار طرح ملی و مابقی استانی است گفت: تکمیل این طرح ها نیازمند 700 هزار میلیارد تومان اعتبار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: خروج آمریکا از برجام تایید کننده ساده لوحی کسانی است که گمان می کردند با مذاکره و توافق با ایالات متحده می توان شدت دشمنی اش را کاهش داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو با 84 مشارکت کننده خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف تخصیص اعتبار نتیجه کار شناسی میزان خسارت زلزله استان در هئیت دولت بررسی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
یک روزنامه آلمانی از سفر وزیر امور خارجه آلمان به مسکو به منظور رایزنی با همتای روسی خود برای حفظ برجام خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گلستان گفت: دمای هوا در استان گلستان با نفوذ سامانه پرفشار از فردا بین 10 تا 12 درجه کاهش می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
تست دوپینگ فرنگی کار کشورمان در مسابقات آسیایی قرقیزستان مثبت اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد از اجرای طرح نیابت در هفته هلال احمر در سطح شهرستان بهاباد خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت:استان ما 200 هزار هکتار ظرفیت زراعت آبی دارد که عملکرد استان در زمینه بهینه سازی مصرف آب کشاورزی باید بهبود یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
شهردار سنندج گفت: سطح شهر دارای مشکلات و معضلات فراوانی است که باید با همکاری در جهت رفع آنها اقدام کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
تیم فوتبال استقلال که به دلیل تاخیر در پرواز در فرودگاه اصفهان بودند، سرانجام راهی تهران شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود شهرک دانشگاهی با هدف اسکان متخصصان و اعضای هیئت علمی رنج می برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
فرماندار اسدآباد گفت:کارخانه قند با ظرفیت 10 میلیون تن در اسدآباد با مشارکت بنیاد برکت احداث می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اتمام اجرای عملیات بازسازی 12 هزارخانه روستایی در کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
فرماندار کلیبر گفت:جشنواره سراسری فیلم کوتاه کلیبر خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
مراسم معارفه ریاست کمیته داوران استان همدان روز شنبه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
سرپرست امور روستایی و عشایر استانداری همدان از معرفی 100 طرح گردشگری روستایی و میراث فرهنگی و صنایع دستی در سال گذشته در سطح استان همدان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که تحریم ها علیه ایران به زودی اجرایی خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران گفت: استقلال کانون های وکلا در سراسر کشور لازم است و در کانون های وکلا دغدغه استقلال قاضی از وکلا بیشتر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
وزارت خارجه عمان به خروج دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از برجام واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۳    
کاخ الیزه خبر داد که رئیس جمهور فرانسه به رئیس جمهور ایران اعلام کرده که پاریس تمایل دارد در توافق هسته ای باقی بماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۳    
مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم دشمنان اسلام در مقابل اسلام و ایران به زانو در آمده اند.