جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۳:۰۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۸    
مرحله استانی و اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن مقطع ابتدایی با حضور 350 دانش آموز در اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: از 70 هزار دانشجوی مشغول به تحصیل در سطح استان، 25 هزار نفر در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۹    
رئیس جمهور سریلانکا عصر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۴    
قطع مصرف دارو و یا تغییر در میزان و زمان مصرف داروها، بدون مشورت با پزشک معالج و یا دکتر داروساز، کار نادرستی است که می تواند باعث بروز اختلال در روند درمان و کاهش اثر بخشی داروها شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
معاون رئیس جمهور در حکمی مفید غلامی راد را به سمت رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه مازندران منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۹    
رئیس پلیس مازندران با تاکید بر حرمت روزه داران در ماه مبارک رمضان، گفت: نیروی انتظامی مازندران با مظاهر روزه خواری برخورد می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
در پی انتشار خبر روایت عسگر اولادی از اعتراض شدید به سیف در حضور روحانی روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه 150 مرکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی در گلستان راه اندازی می شود گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۳    
اقدامات نیروهای سپاه و بسیج در راستای محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان ادامه دارد و به رغم اینکه به تازگی نیز بیش از 100 طرح محرومیت زدایی با اعتبار یک میلیارد و 406 میلیون تومان در استان به بهره ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشورگفت: هدف از راه اندازی دبیرخانه دائمی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
رمان 4 جلدی خانواده تیبو برنده جایزه نوبل ادبیات 1937، اثر نویسنده توانمند فرانسوی، روژه مارتن دوگار (1881-1958) است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۹    
پخش مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در سالن های سینما، موضوعی است که صاحبان سینما به شدت در پی اجرایی شدن آن هستند و آن را عاملی برای رونق اقتصادی سینماها می دانند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۸    
باگذشت حدود 2ماه از بهار و تداوم بارش ها، ریزگردها وضعیت چند استان را به هشدار رساندند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
بازار سرمایه ای که در تحریم های قبلی بهترین روزهایش را سپری کرد، این بار چه می کند؟!
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
قرآن کریم به عنوان بیانیه رسمیِ آخرین و کامل ترین دین الهی، در آیات مختلفی سلطه بیگانگان بر مسلمانان را نفی می کند و مسلمانان را به هشیاری و مقابله در برابر سلطه کُفار فرا می خواند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله ایمانی چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۹    
دبیر ششمین کنفرانس افق نو گفت: مقاومت فلسطین مشکلی نداردفقط باید درک شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
سوده همدانی دختر عماره گوید: یک سال امام علی(ع) شخصی را برای گرفتن زکات به سوی قبیله ما (قبیله همدان که تیره ای از مردم یمن بوده، و در حوالی کوفه سکونت داشتند) اعزام داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
انسان موجودی است که از کرامت فضلی الهی برخوردار است.(اسراء، آیه 70) این کرامت را انسان به دلایلی دارد که باید به آنها توجه کند و از آنها غافل نشود و کاری نکند تا از دست برود و گرفتار اهانت شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: پارک آبخیز گردو اراک یکی از زیرحوزه های کویر میقان است که کار اجرایی آن از سال 88 با اعتبار 2 میلیارد تومان آغاز شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
در راستای تقویت دیپلماسی اقتصادی، هیئت های رسمی استانداری های ساراتف و ولگاگراد روسیه به مازندران سفر می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۴    
از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم، فکر و ذکر این دولت و تمام هم و غمش مذاکره با غرب و برجام بود و حل تمامی مشکلات را منوط به آن می نمود و بارها دلسوزان نظام و منتقدان مذاکره و برجام را با توهین های ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۷    
یکی از شگرد های عمدۀ رسانه های معاند، این است که ابتدا با استفاده از عامل تکرار، یک مطلب جعلی و نه چندان درست را به شکل های مختلف آن قدر در قالب خبر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
دست انداختن، مسخره کردن، شکلک درآوردن و مانند آن که موجب خنده خود و دیگران می شود، از نظر اخلاقی ناپسند و از نظر شرعی حرام و در برخی از موارد گناه کبیره ای است که جاودانگی در آتش دوزخ را به همراه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۴    
نگاهی به چالش های صنعت نشر و فرهنگ مطالعه به بهانه برپایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: طرح ویژه نظارتی ضیافت تا پایان ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه ادامه دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۳    
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه هر استارتاپ و کسب وکار نوپایی در نخستین مرحله از چرخه عمر خود باید از "دره مرگ" عبور کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۲    
نمایشنامه کبوتری ناگهان به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی سحر صنیعی در تماشاخانه ارغنون خوانش می شود
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۷    
اقتصاددان سوئیسی گفت: مشکل بزرگ در این میان کسانی هستند که عاشق غربند و نمی خواهند بپذیرند که غرب فایده ای برای اقتصاد ایران نخواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
به راستی، وجب به وجب این خاک ها آغشته به خون بهترین بندگان خداست و طهارت ظاهری، حداقل شرط آدمی برای ورود به این وادی مقدس است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۶    
بعد از حملات ارتش میانمار تعداد زیادی از مسلمانان این کشور آواره شدند و حالا چند وقتی است به همت اتحادیه بین المللی امت واحده کودکان یتیم و آواره میانماری مدرسه دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
درحالی که قرار بود دولت ظرف فرصتی 2 هفته ای از اروپا تضمین عملی برای حفظ منافع ایران درقبال خروج آمریکا از برجام بگیرد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور یادداشتی درباره بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب تهران نوشته و در آن به برخی نکات مهم بازدید ایشان اشاره کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۶    
آیت الله محمد امامی کاشانی تولیت مدرسه عالی شهید مطهری نیز با اشاره به سابقه تاریخی این مدرسه و مرور فعالیت ها و دستاوردهای علمی مدرسه عالی شهید مطهری گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
مدیر عامل پیام رسان با تأکید بر اینکه مشکل فعلی ما پهنای باند نیست، نکاتی را به سمع و نظر وزیر ارتباطات در توییتر رساند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۱    
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: 2 واحد متخلف تولید آرد در استان، توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان230 میلیارد ریال جریمه شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۲    
متأسفانه آقای روحانی در سفر چند روز قبل خود به خراسان رضوی(ع) و در جلسه شورای اداری مشهد مقدس، اطمینانی را که آمریکا بی صبرانه در انتظار آن بود به ترامپ داد و اعلام کرد اگر اهداف ما از برجام بدون ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۶    
رئیس شورای شهر اراک با انتقاد رئیس شورای شهر از انتصاب معاون مالی و اقتصادی غیربومی در شهرداری اراک نسبت به طرح موضوع استعفایش واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۲    
مستند عشقی به رنگ رنگ به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا رشیدیان یکشنبه 23 اردیبهشت ساعت 21:30 در قالب برنامه جستار از شبکه مستند سیما پخش می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۴    
در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال خرید سهام باشگاه تراکتورسازی از سوی شهرداری تبریز، اغلب اعضای شورای شهر در برابر آن موضع گرفته و مخالفت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۵    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی مدارس ابتدایی این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۲۱    
تاجر 40ساله پسته می گوید: شنیده بودم که امسال برای باغ داران کرمانی سال خوبی نیست تا این که دیروز بدتر از آن را به چشم دیدم. آن چه امسال اتفاق افتاده در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۶:۳۹    
خروج آمریکا از برجام و اعلام موضع صریح ترامپ درباره پیمانی که پیش از این هم آمریکا هرگز به آن عمل نکرده بود، یک اتفاق مهم و عبرت آموز است که نمی توان و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۶:۳۲    
با اعلام رسمی خروج دولت ایالات متحده امریکا از برجام، پرونده مواجهه نظام سلطه و نظام اسلامی وارد مرحله جدیدی شد که شرایطی متفاوت از گذشته را داشته و مستلزم اتخاذ رویکردهای متناسب با مقتضیات جدید است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۶:۲۸    
درد آمریکایی ها چیست که این روزها به پاره کردن قراردادها و پیمان های بین المللی و نقض حقوق بین الملل و نهایتاً بی هویتی و بی حیثیتی روی آورده اند؟.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۴:۳۷    
بر اساس اعلام گمرک، خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق همراه مسافر مجموعا تا سقف 5000 یورو از مرزهای هوایی و تا سقف2000 یورو از سایر مرزها مجاز است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۴:۱۳    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از ارسال مدارک تخلفات 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برخی نمایندگان مجلس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۳:۳۱    
سرمربی میلان بازی با آتالانتا را شروع دوباره ای برای تیمش می داند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۲:۲۱    
سرمربی چلسی در اظهاراتی کنایی از جایگاه پنجمی تیمش دفاع کرد!
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۲۴    
سخنگوی ائتلاف الفتح (به رهبری هادی العامری) از پیشتازی این ائتلاف در انتخابات پارلمانی عراق بر اساس نتایج اولیه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۷    
آلگری تنها یک امتیاز تا تبدیل شدن به خاص ترین مربی تاریخ فوتبال باشگاهی دنیا فاصله دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
واقعیات اقتصادی، فنی و سیاسی موجود نشان می دهد که نمی توان برای ادامه برجام به شکلی که تحریم های مالی، تجاری و نفتی ایران را کنار بزند، به اروپا اعتماد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
بررسی لایحه بودجه 97 نشان می دهد در حالی که حدود 50میلیارد تومان به عنوان هزینه رفاه اجتماعی نهاد ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، سازوکار تخصیص این نوع هزینه شفاف نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۳    
تیم آاِک آتن با پذیرش شکست خانگی از فتح جام حذفی یونان بازماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۱    
رسانه های فلسطین از شهادت یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۸    
وزیر امور خارجه ایران برای مذاکره درباره توافق هسته ای راهی پکن شد تا با مقامات این کشور درباره برجام رایزنی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۲    
پیروزی حزب اسلامگرای النهضه در انتخابات شوراهای شهر تونس، برگزاری جشن سالگرد تأسیس رژیم صهیونیستی در قاهره و اعتراض مردمی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد در انتخابات پارلمانی عراق در این منطقه پیروز شده و آن را به شهروندان کردی تبریک گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۰    
سرمربی ساندسوال سوئد درباره جدایی ناگهانی دروازه بان ایرانی تیمش اظهارنظر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۹    
نشریه انگلیسی تلگراف نوشت که دولت آمریکا از قطر خواسته تا در روابط خود با ایران تجدید نظر کند و نگرانی خود را از روابط دوستانه قطر با فرمانده سپاه قدس ایران و دبیرکل حزب الله لبنان ابراز داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۹    
در شب به تساوی رسیدن 2 تیم شهر سویل، اتلتیکومادرید نایب قهرمانی خودش را قطعی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۹    
نشریه انگلیسی تلگراف نوشت که دولت آمریکا از قطر خواسته تا در روابط خود با ایران تجدید نظر کند و نگرانی خود را از روابط دوستانه قطر با فرمانده سپاه قدس ایران و دبیرکل حزب الله لبنان ابراز داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۴    
تیم سقوط کرده بنونتو در خانه خودش یک برتری بی حاصل به دست آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۱    
معاون دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی در حوزه بهداشت و تامین ارزاق مردم در ماه رمضان با هیچ کس شوخی ندارد گفت: دستگاه قضایی گیلان در ماه رمضان به شدت با سودجویان برخورد می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: مشتری ها برای دریافت فاکتور مورد تمسخر فروشنده ها قرار می گیرند .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۹    
رئیس جمهور قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا را تبریک گفت و تصریح کرد: این پیروزی شیرین نشان دیگری از پویایی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۵    
تیم الغرافه با شکست برابر الریان از رسیدن به بازی فینال امیرکاپ قطر بازماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۵    
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: کسب مقام اولی، دومی و سومی خیلی تفاوت نداشت و نکته حائز اهمیت به اهتزاز درآمدن پرچم سه رنگ کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه و فرمانداران باید این 9 طرح را برای ایجاد 13 هزار شغل تا پایان امسال در استان مدنظر قرار دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۹    
کاپیتان تیم سابر کشورمان با شکست مقابل بازیکن کره ای از رسیدن به فینال جایزه بزرگ روسیه بازماند و به مدال برنز رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۸    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بعضی بانک ها قرض الحسنه 28 درصدی می دهند، یعنی چه؟ نام رباخواری را به دروغ، قرض الحسنه می گذارند، درست نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۶    
فرماندار رشت با تاکید بر اینکه هرگونه نابه سامانی بازار در ماه مبارک رمضان غیرقابل قبول است گفت: مراکز بهداشت باید واحد های موادغذایی را با جدیت نظارت کرده و با واحدهای فاقد مجوز برخورد کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۲    
هر سه نماینده کشورمان به مدال طلای مسابقات روز نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا دست یافتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۱    
رئیس اتاق بازرگانی یزد با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: جلوی فعالیت بازارهای زیرپله ای و ارائه اجناس بی کیفیت گرفته شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی از برگزاری جشن سیگنال رسانی در آذربایجان شرقی همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صورت تامین بودجه و همراهی مدیران استان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: 7 اثر تاریخی و فرهنگی در استان سمنان ثبت جهانی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۵    
وزیرخارجه ترکمنستان نامه ویژه رئیس جمهوری این کشور به مقام معظم رهبری را تقدیم علی اکبر ولایتی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه شهردار یزد با قدرت برنامه ها و پروژه های خود را ادامه دهد، گفت: بیشترین بیکار در بین فارغ التحصیلان را یزد داراست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۵    
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: طی سال های گذشته 1220 مدرسه و 2288 کلاس درس را در استان هوشمند کرده ایم و تلاش می شود سهم لرستان افزایش یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۵    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر نقش صنعت در پیشرفت استان یزد گفت: بخش صنعت کمتر از 5 درصد منابع آبی یزد را مصرف می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۳    
رسانه های فلسطینی از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شمال غزه خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان حوزه ای در تراز انقلاب اسلامی و مطالبات مردم را می خواهد گفت: تحولات اثرگذار در حوزه های علمیه استان گیلان مشهود است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء(ص) به تنهایی بار هنری رشت را به دوش می کشد و باید تالار مرکزی رشت را هرچه سریع تر به بهره برداری رساند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه مسئولان لرستان باید نسبت به امر زکات اهتمام بورزند گفت: مسئولی که مایل به پذیرش مسئولیت در شورای زکات لرستان نیست انصراف دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: 7 اثر تاریخی و فرهنگی در استان سمنان ثبت جهانی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۱    
نماینده گلستان در آغاز لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با پیروزی گام نخست را محکم برداشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با بیان اینکه دکتر حشمت باعث شد تا مردم از حقوقشان در جامعه آگاه شوند گفت: ملت ایران ملتی است که سلطه گری را نمی پذیرد .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۴    
بارش شدید باران منجر به راه افتادن سیلاب و آبگرفتگی معابر تبریز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۲    
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: همایش استانی حمایت از کالای ایرانی در راستای تحقق شعار امسال در استان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بازار متشکل ایجاد نشود صادرات ما با مشکلات جدی روبه رو می شود گفت: قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تا خرداد ماه نهایی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۰    
نخست وزیر عراق بعد از پایان انتخابات پارلمانی این کشور از شهروندان و نیروهای امنیتی قدردانی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۰    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: متأسفانه انفجار حاصل از نشت گاز در سنندج یک کشته برجا گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۸    
معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از 12 هزار کلاس درس در استان لرستان هنوز تجهیزات هوشمند ندارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۹    
حزب چپ آلمان از برلین خواست تمام قدرت خود برای حفظ برجام را به کار گیرد و در برابر تهدیدات تحریمی آمریکا علیه ایران سر خم نکند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۸    
ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان کرمانشاه آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۴    
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تمامی مدارس استان لرستان در همه مقاطع فردا یکشنبه 23 اردیبهشت 97 دایر است.