پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۳:۴۳Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: یک قاتل فراری پس از 18 سال از ارتکاب به قتل در این شهرستان شناسایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۸    
وزارت خزانه داری آمریکا دبیر کل حزب الله لبنان و معاونش را تحریم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی 7 عنوان کتاب در دو بخش فردی و خانوادگی در استان فارس برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۲    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به لزوم توجه به تربیت شنوایی قبل از ارائه سمعک گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۴    
مرکز راهبردی فناوریهای همگرا معاونت علمی مسابقه تحلیل داده های نسل جدید توالی یابی را با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری برگزار می کند تا شناسایی و تقویت شرکتهای دانش بنیان، پژوهشگران ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: طرح واگذاری شرکت های تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در بورس انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات اصلی هلال احمر خراسان رضوی نبود تجهیزات مناسب است که برای توسعه تجهیزات خود در انتظار کمک هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال 65 هزار تن گندم از سطح مزارع استان برداشت شود گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تنها 10 درصد مددجویان بهزیستی زیر پوشش مستقیم مؤسسات و مراکز غیردولتی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
شبکه مستند برای ماه مبارک رمضان ویژه برنامه هایی ازجمله تاریخ شفاهی ایران ، یک پذیرایی ساده ، برای مهمانی ، یک چکه ماه را در نظر گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
هفتمین شب فیلمنامه نویسان سینمای ایران شامگاه روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه همزمان با روز بزرگداشت حکیم سخن ابوالقاسم فردوسی در خانه سینما برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۴    
این روزها قطعه سازان و خودروسازان همگی از افزایش هزینه های تولید و مواد اولیه سخن می گویند و به دنبال افزایش قیمت خودرو و جلب رضایت شورای رقابت برای گران کردن خودروهای زیر 45 میلیون تومان هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
امریکا برجام را نقض و به نوعی کارشناسان حقوق بین الملل را دچار شوک کرد و قوانین این حوزه را به چالش کشید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۷    
استاندار هرمزگان به نقش موثر روحانیت و طلاب در ایجاد وحدت و همبستگی در جامعه اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون در ایجاد وحدت و انسجام در جامعه نقش به سزایی دارند و می توانند در خنثی کردن توطئه دشمنان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۶    
ما می خواهیم خلاف جهت رودخانه دزفول شنا کنیم. این پیام را به گوش دیگر دوستان و همشهریان نیز برسانید. شهید زهرابی بعد از گرفتن این پیام گروهی از دوستانش را جهت مبارزه با رژیم ساماندهی می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۰    
وجود برخی محرومیت ها و مشکلات در استان های مختلف کشور از جمله دلایلی است که سبب شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و زیرمجموعه های آن در سال های اخیر اقدامات خوبی برای رفع این مشکلات انجام دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۷    
اخیرا کارگاهی با عنوان جنبش اصلاحی به چه تغییراتی برای ماندگاری نیازمند است؟ با حضور یکی از بازداشت شدگان فتنه سال 88 به میزبانی انجمن آزاد اندیش دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۲    
شبهه ای قدیمی وجود دارد که چرا پول به جای آوردن "حج" به فقرا و نیازمندان داده نمی شود؟! در این مطلب به این مسئله پاسخ داده شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۱    
سامانه جامع صنعت ساختمان موسوم به کارگشا روز گذشته در مراسمی با حضور کارشناسان صنعت ساختمان رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۰    
تجربه برجام از جمله تجارب تلخی بود که بر نقض تمثیل انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود! صحه گذاشت و نشان داد که هم می توان در ماجرای مک فارلین نقش ایفا نمود و هم برجام و کماکان از هیچیک از این ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۶    
موضع گیری شوراهای صنفی نشان از آن دارد که این جریان توانسته با ادبیات چپ گرایانه و تفکرات شبه مارکسیستی بر مشکلات معیشتی و صنفی دانشجویان سوار شده و مقوله استقلال و درآمدزایی دانشگاه ها را هم مورد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۴    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در بازار سرمایه شفافیت نقش کلیدی دارد و هیچ کس نمی تواند مدعی شود که در این بازار شفاف، به روابط عمومی و ارتباطات قوی نیاز ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۸    
دریانوردان مسلمان، مختصات جغرافیایی به جای گذاشته اند که اگر آنها را با ارقام مدرن مقایسه کنیم، متوجه می شویم مسلمانان با اختلاف بسیار کم به ارقام مدرن امروزی دست یافته بوده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۳    
با توجه به میزان بالای علاقه مردم به سریال ها، از این قالب های پرجاذبه و محبوب تا چه حد برای عملی ساختن اهداف فرهنگی استفاده می شود؟
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۳    
- ستاد حقوق بشر قوه قضائیه درباره قتل عام وحشیانه و بی رحمانه مردم فلسطین در روز نکبت بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۱    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۹    
به گفته مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، قدرت امروز ایران به حدی رسیده که اقتدار آن عامل بازدارندگی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
در شرایطی که هنوز دومین ماه سال 97 به پایان نرسیده است خبرها حکایت از افزایش سرسام آور اجاره بهای مسکن در نقاط مختلف دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
وزیر ارتباطات گفت: اگر ظنی بر ارتباط برخی پیام رسان ها مثل تلگرام با سرویس های اطلاعاتی وجود داشت، در مورد برخی فیلترشکن ها این ارتباط دیگر ظن نیست بلکه یقین است و بودجه برخی از آنها مستقیماً از طرف ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۸    
سخنگوی وزرات خارجه کشورمان در واکنش به اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: واکنش های جهانی ناکامی آمریکا در خروج یک جانبه از برجام را نشان داد و اعمال تحریم های جدید برای جبران این ناکامی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۶    
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: اعلام زمان اجرای قانون اقدام متقابل در برابر بدعهدی های آمریکایی ها در حیطه اختیارات دولت است و دولت می تواند تصمیم گیری درباره زمان اجرایی شدن این قانون را تا روشن ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۱    
مدیر امور هماهنگی طرح جامع مالیاتی با بیان اینکه، شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی از جمله دستگاههایی هستند که با طرح جامع مالیاتی همکاری مناسبی نداشته اند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۹    
رسانه های منطقه ای محتوای مذاکرات اخیر دولت آمریکا با اروپا را فاش کردند که نشان می دهد آمریکا قبل از خروج از برجام از اروپا برای ادامه فشار به ایران تضمین گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در سراسر پایتخت خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی به تصمیم آمریکا برای ممنوعیت فروش هواپیما به ایران واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۷:۴۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری این که از نیمه سال 95 و کل سال 96 افزایش قیمت نداشته ایم گفت: پس از 18 ماه میانگین 20 درصد نرخ عوارض آزاد راهها افزایش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۷:۳۵    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 20درصدی حداقل حقوق کارمندان دولت در سال 97 در این کمیسیون تصویب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۱    
صادق زیباکلام که در ستاد انتخاباتی روحانی فعال بود، اذعان می کند هنوز یک سال از انتخابات 29 اردیبهشت که روحانی 24میلیون رای آورد نگذشته اما اگر فردا انتخابات برگزار شود، 10میلیون رأی هم نمی آورد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۵:۲۸    
دولت سوئیس طی بیانیه ای اعلام کرد که سفارت خود را به بیت المقدس منتقل نخواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۰:۵۲    
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قلعه نویی خودش را مقصر می داند و تصور می کند به خاطر دشمنی با او بازیکنان ذوب آهن به تیم ملی دعوت نشده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
10 خبر پربازدید اقتصادی تسنیم در 24 ساعت گذشته را ببینید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۴    
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال بازی را خوب شروع کرد، اما ما هم موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۴    
سرمربی اتلتیکومادرید به فرجام تیمش در فینال لیگ اروپا امیدوار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۷    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور در اعلام پنالتی برای استقلال اشتباه کرد و یک پنالتی صددرصد را برای ذوب آهن نگرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۶    
کره شمالی مذاکرات سطح بالای چهارشنبه را به دلیل رزمایش کره جنوبی آمریکا لغو کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۵    
آرای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی درباره حواشی رقابت های انتخابی تیم های ملی اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۱    
کمیساریای عالی انتخابات عراق نتایج انتخابات پارلمانی در دو استان کرکوک و دهوک را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۱    
مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال مدعی است این تیم با سرمربی آلمانی اش می تواند به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۰    
سرمربی استقلال پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تشبیه گل این بازیکن به گل محمد صلاح به تمجید از مهاجم سنگالی تیمش پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۷    
کره شمالی مذاکرات سطح بالای چهارشنبه را به دلیل رزمایش کره جنوبی آمریکا لغو کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۴    
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: ما امروز می دانستیم که اگر در جنگ های تن به تن مقابل ذوب آهن کم بیاوریم، مغلوب این تیم خواهیم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۱    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که تیمم برنده شد و امیدوارم که در مرحله بعد بتوانم به استقلال کمک کنم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۸    
مدافع استقلال گفت که هواداران این تیم باید حرمت قلعه نویی را حفظ کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۶    
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدا باید ببینم در لیست کی روش هستم یا نه و بعد از آن در مورد فصل بعد تصمیم می گیرم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۲    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار رفت مقابل ذوب آهن تیم حریف بازی خشنی انجام داد و ما هم مجبور شدیم امروز فیزیکی بازی کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
وزارت کشور صربستان یک داور فوتبال را به اتهام قضاوت مشکوک در بازی هفته پایانی سوپر لیگ این کشور بازداشت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۱    
مدیر عامل مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی، با راه اندازی خط تولید میلگرد صنعتی و آغاز تولید انبوه آن، ارز آوری 500 میلیون یورویی به وجود آمده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: با هدف عمل به تاکید استاندار اردبیل در ارتباط با ایجاد 20 هزار شغل با تلاش مجموعه صنعتی آرتا و با راه اندازی شرکت پتروشیمی و خط تولید ام ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۲    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: 10 هزار و 679 زندانی بدهکار جرایم غیر عمد با بدهی 9 هزار و 600 میلیارد ریال پارسال توسط ستاد دیه کشور آزاد شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۰    
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان گفت: بنا داریم شرایطی فراهم کنیم تا اتباع خارجی را در یک مکان به صورت تمرکز جمعیتی در استان گلستان, گردهم آوریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۸    
مسابقات انتخابی خردسالان و نونهالان دختر تکواندو آذربایجان شرقی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۷    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: انتظار داریم که پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۶    
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گنبدکاووس گفت: ما آمادگی تشکیل شرکت تعاونی در ضلع جنوبی سد گلستان برای رفع مشکلات کشاورزان این منطقه داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۶    
تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی از شنیدن خبر درگذشت بازیکن پیشین خود تعجب کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۶    
فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به علت انفجارهای رخ داده در خرم آباد و کوهدشت گفت: همه عوامل تیراندازی در خیابان های خرم آباد شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۵    
شرکت "ماشین سازی تبریز" ز سوی سازمان خصوصی سازی فروخته شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: احیاء و بازپیرایی توس در اولویت میراث فرهنگی خراسان رضوی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تنها راه حل مشکل بیکاری توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۱    
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: دانشجویان باید نسبت به مطالبه گری انقلابی در زمینه های سیاسی و اقتصادی تلاش کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهور عراق جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی را محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۷    
معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت: اگر همراهی مردم در فصل تابستان نباشد در مصرف برق با مشکل مواجه می شویم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۷    
نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انقلابی با فساد و رانت و استکبار مخالف است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۸    
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با بیان اینکه 110 طرح اشتغالزایی در کمیته فنی شهرستان رشت تصویب شد گفت:سهم اعتبارات اشتغال فراگیر شهرستان رشت 222 میلیارد تومان تعیین شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۸    
تیم گوانگژو اورگراند چین با کسب تساوی خانگی از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۷    
وزرای خارجه انگلیس و فرانسه در دیدار خود در لندن بر اهمیت حفظ توافق هسته ای ایران تاکید کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۹    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه اعتبارات عمرانی حوزه ورزش شهرستان از 150 میلیون تومان در سال 93 به 4 میلیارد تومان افزایش یافته است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۷    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان کم توان ذهنی در دوره متوسطه حرفه ای فراهم شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۴    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: سازماندهی الکترونیکی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد در اولویت قرار داده شده و ثبت نام مرحله نخست به پایان رسیده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۱    
تجمع مردم مشهد در اعتراض به ادامه برجام برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
جوانان مومن و انقلابی اصفهان در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری پس از خروج آمریکا از برجام در میدان آزادی زنجیره انسانی تشکیل دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان عصر امروز با حضور مسئولان استانی و فرمانده سپاه نینوا در سالن دانشگاه مائده گرگان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۷    
در پی جنایات خونین رژیم صهیونیستی در غزه، بلژیک و ایرلند سفیران رژیم صهیونیستی را فراخواندند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۴    
حجت الاسلام قرائتی با حضور در دانشگاه امام صادق(ع) به برخی نکات تفسیری مربوط به فراز قرآنی بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً اشاره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: تاکنون 80درصد از موقوفات استان آذربایجان شرقی سنددار شده اند که بحث صدور سند برای موقوفات جزو استان های نمونه کشور هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۱    
وزیر امور خارجه بلژیک پس از دیدار با همتای ایرانی خود بر تلاش برای حفظ ظرفیت شرکتهای اروپایی برای همکاری با ایران تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۸    
عوامل ساخت مستند ایستگاه چهلم در مراسم رونمایی از این اثر درباره این مستند و پروژه های آینده خود توضیح دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان تمرین عصر امروز با 3 بازیکن تیم ملی جلسه ای برگزار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۵    
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنی برعلیه این نظام وجود داشته و راهبردهای استکبار جهانی در همه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۰    
کمیسر امنیت اروپا با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در فرانسه درباره دست کم گرفتن خطر تروریسم داعش هشدار داده و این خطر را همچنان در اروپا بالا ارزیابی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۴    
معاون دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه پس از رشته پزشکی بیشترین استقبال دانش آموزان در انتخاب رشته کنکور از دانشگاه فرهنگیان است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۳    
منابع رسانه ای از درخواست مقامات ترکیه از سفیر رژیم صهیونیستی برای ترک آنکارا خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۰    
شرکت تانکری تورم دانمارک اعلام کرد، به دلیل وضع تحریم های جدید از سوی دولت آمریکا علیه ایران، این شرکت ثبت سفارشات جدید در ایران را متوقف کرده است. این شرکت در زمینه حمل فرآوردهای نفتی فعالیت دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان با اشاره به برگزاری مراسم "30 شب میهمانی شهدا" در ماه مبارک رمضان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۶    
در حاشیه دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان چند دختر با گریم مردانه راهی ورزشگاه شده بودند که دستگیر شدند.