پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۷:۵۷Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۴    
استاندار گلستان در احکام جداگانه ای برخی مدیران کل استانداری، معاونان فرماندار و مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان را منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۶    
ROBOFLYیک نوع جدید از ربات پرواز بسیار کوچک و سبک است این ربات قادر به پرواز و کنترل توسط لیزر است. این یک جهش بزرگ در طراحی هواپیماهای کوچک هوایی است که معمولا به دنبال پشتیبانگیری از یک منبع قدرت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: از یک هزار و 500 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی، پساب خروجی یک هزار و 250 واحد به سیستم شبکه فاضلاب مجهز شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۷    
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی، ملی، استانی و شهرستانی، خیمه های معرفت، غرفه کودک و نوجوان، غرفه مشاوره دینی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۴:۱۴    
روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور از آغاز ثبت نام جهاد رسانه ای راهیان نور ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۳    
دومین جشنواره ملی داروسازی کشور با رونمایی سه محصول دارویی جدید برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۷    
فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به کشف 3 تن و 755 کیلو گرم موادمخدر، گفت: میزان کشف موادمخدر از ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 75 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه طرح بازآفرینی شهری در 96 محله همدان اجرایی می شود گفت: 34 پروژه اجرایی در بازآفرینی شهری در همدان در حال اجرا است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۹    
من به طور اتفاقی ازطریق دوستانم در دانشگاه با اسلام آشنا شدم. اطمینان خاطری که آنها نسبت به اسلام داشتند مرا وادار ساخت که قرآن را بخوانم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۲    
یکی از بزرگ ترین و تلخ ترین تجربه های تاریخ سیاسی ایران برجام است ولی چیزی که تلخ تر از آن خواهد بود، عبرت نگرفتن و تکرار آن است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۳    
جواد کریمی قدوسی گفت: متاسفانه دولتمردان و برخی حامیان آنها، این شبهه را ایجاد کردند که لوایح اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم با FATF مرتبط نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۲    
دختر شینا یکی از نمونه های موفق خاطره نگاری در حوزه ادبیات دفاع مقدس است. کتابی محبوب و دوست داشتنی که پس از گذشت هفت سال از اولین چاپش همچنان مردم دوستش دارند و آن را می خرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از کشف هزار و 62 قطعه اشیای عتیقه در شهرستان محمود آباد خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۰    
بانک مرکزی همچنان در حال الحاق بخشنامه و دستورالعمل به تصمیم شبانه خود درباره ارز 4 هزار و 200 تومانی است که در جدیدترین موارد قرار شده نرخ ارز تا پایان امسال حداکثر 6 درصد افزایش یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۰    
سرانجام با برگزاری مراسم تحلیف با حضور مسئولان دولتی و اعضای شورای پایتخت به صورت رسمی شانزدهمین شهردار تهران کلید شهر13 میلیونی را در دست گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۳    
یکی از مهم ترین منابع عینی برای شناخت اقلیم قم، سوای تاریخ نگاری و سفرنامه ها و خاطرات شفاهی، عکس تاریخی و بسیار مهمی است که در سال 1313 توسط پژوهشگری به نام اشمیت از فراز شهر قم و با هواپیما گرفته ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۸    
زن ایرانی در هر نقشی که باشد محور خانواده است، اما مادر، ستون خیمه خانواده است و اگر این ستون آسیب ببیند خیمه خانواده فرو می پاشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۲    
اعتماد به سلبریتی ها و پول هایی که به دست نیازمندان نمی رسد باعث شد روز گذشته پلیس حساب 4 سلبریتی را مسدود کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۲    
مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی با بیان اینکه فرودگاه بیرجند امسال برای دومین بار میزبان پروازهای حج تمتع است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۲    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت دو میلیون تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت 186هزار تومان فروخته می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۷    
اخراج از لیست حسابرسان معتمد سازمان بورس اوراق بهادار اتفاقی است که طی سال های اخیر خبرساز شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۵    
استاندار سمنان با تأکید بر لزوم مشارکت سازمان های مردم نهاد در برنامه های مبارزه با قاچاق کالا گفت: طرح های مبارزه با قاچاق کالا باید با استفاده از ظرفیت عموم مردم در سراسر استان برگزار شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۳    
پویش "قرار ماه نهم" با موضوع ترویج و نهادینه سازی افطاری های ساده، ترک عادات ناپسند و شبهات فضای مجازی در ماه مبارک رمضان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۳    
هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد، حتی کشورهایی مانند مصر، سنگال و غنا که با افزایش جمعیت، درآمد سرانه ملی اش کاهش یافته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 50 تیم بازرسی بر بازار استان لرستان در ماه مبارک رمضان نظارت می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۱    
در غفلت نهاد های نظارتی برخی سفارتخانه های اروپایی در تهران با نهادهای هنری، هنرمندان و مدیران هنری مراوداتی دارند که در این میان دو سفارتخانه فرانسه و انگلیس از همه فعال تر و هدفمندتر هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۱    
مدیرکل زندانهای استان زنجان گفت: 263 زندانی جرائم غیر عمد استان زنجان چشم انتظار کمک های خیران هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹    
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: آنچه مانع پیشرفت می شود سران مستبد رژیم های عربی هستند که از نتانیاهو صهیونیست تر و از او کثیف تر هستند و ادعاهایی که دارند کاملاً دروغ است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۴    
هفته گذشته شبکه های اجتماعی پر از عکس های مرد فلسطینی شد که با نداشتن دو پا به سمت سرزمین های اشغالی و نظامیان صهیونیستی سنگ پرتاب می کرد. مردی که به فاصله چندساعت بعد از شهرت به شهادت رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۱    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی با انتشار فراخوانی از مدیران نشریات درخواست کرد برای ثبت نام متقاضیان طرح ترافیک 97 اقدام کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۶    
استاندار قزوین بر اهمیت به کارگیری طرح های محله محور در پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۳    
یک روزنامه آلمانی نوشت دیپلمات هایی از گروه 1+4 در صددند هفته آینده در وین درباره توافق جدیدی با ایران گفت وگو کنند تا طبق آن به ایران در قبال محدود کردن برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای کمک مالی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۱    
جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی با حضور شمخانی، ظریف، عراقچی و کرباسیان به بررسی برجام و همچنین تصویب آخرین درخواست FATF اختصاص داشت که اظهارات متناقض شمخانی و عراقچی در این جلسه موجب نگرانی و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۵    
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 407 هزار و 820 عدد انواع قرص غیرمجاز به ارزش 5 میلیارد و 100 میلیون ریال در سقز خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۵    
در پی استعفای احمدپور از سهامداری شرکت هپکو و پذیرش این استعفا، تصمیم گیری در خصوص شرکت هپکو به مالک قبلی آن یعنی شرکت واگن سازی کوثر محول شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۳    
ماهِ رمضان ماهی است که قرآنی نازل شد که راهنمای مردم و نشانه های هدایت و جدا کننده حق از باطل است.1 ماه رمضان از راه رسیده و مؤمنین چون کودکانی که پس از مدتها مادر خود را دیده اند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۲    
اطلاعاتی که این روزها در دسترس است موفقیت پروژه گرفتن تضمین از اروپا درباره برجام را تقریبا به طور کامل منتفی می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۰    
افراد دارای تابعیت دوگانه به دلیل تعهدی که -در سوگندنامه صدر به آن اشاره شد- به کشور صادرکننده تعهد داده اند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۸    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره جلسه عصر دیروز با خودروسازان گفت: اگر افزایش قیمت ها اعمال نشود سایپا با کسری 2800 میلیارد تومانی و ایران خودرو با کسری 4700 میلیارد تومانی روبه رو خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۷    
مدیرعامل تعاونی های فرش دستباف کشور با اشاره به اینکه فرآوری مواد اولیه نداریم گفت: پشم از جمله مواد اولیه تولیدی کشورمان است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۱    
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که وزیر خارجه آمریکا به دنبال حمایت اروپایی ها برای توافقی جدید با ایران خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۹    
سلطان زمین های خاکی با قهرمانی در مسترز رم بار دیگر مرد شماره یک تنیس دنیا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۹    
رئیس جمهور در دیدار صمیمی با خانواده دولت، ماه رمضان را ماه رحمت ، غفران و فیوضات الهی برشمرد و گفت: یکی از آثار حائز اهمیت این ماه الفت ، صمیمیت و کنار هم بودن است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۲    
در شب خداحافظی فرناندو تورس از تیم مادریدی، اتلتیکو با تساوی به کار خودش پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۸    
از 22 بازیکن اصلی نبرد بزرگ هفته پایانی سری A رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۸    
مراسم ترحیم حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی در مسجد موسی ابن جعفر با حضور شخصیت های مختلف سیاسی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۳    
نخست وزیر ترکیه گفت که آمریکا رژیم صهیونیستی را به کشتار فلسطینیان تشویق کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۲    
رسانه های سعودی از زخمی شدن یک نفر در پی حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۶    
مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان برای اعزام به جام جهانی روسیه، با سورپرایز رهبر ارکستر سمفونیک تهران برای کارلوس کیروش همراه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۵    
در شب برتری قاطعانه میلان، ناپولی با پیروزی فصل را به پایان برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۵    
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده خروج آمریکا از برجام تاثیری بر همکاری های خارجی صنعت خودرو از جمله با خودروسازان اروپایی نخواهد گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۱    
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده خروج آمریکا از برجام تاثیری بر همکاری های خارجی صنعت خودرو از جمله با خودروسازان اروپایی نخواهد گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۹    
شهردار تسالونیکی، دومین شهر بزرگ یونان در حال خارج شدن از یک مراسم، مورد ضرب و شتم گروهی از مردم قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۲    
یک مرکز مطالعاتی صهیونیستی با انجام تحقیقات درباره موشک های یمنی تاکید کرد، این موشک ها به دلیل دقت زیاد در اصابت به اهداف و نیز تکنولوژی پیشرفته، بسیار خطرناک است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۳    
رئیس سازمان زندان ها از وجود 18 هزار زندانی غیر عمد در زندان های کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 98 درصد مرد هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۳    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اعضای باند فروش نوزادان در مشهد این نوزادان را با قیمت 28 تا 40 میلیون تومان به فروش می رساندند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۹    
حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، 250 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۴    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: بیش از 50 میلیارد تومان از اعتبارات شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برای احداث و تکمیل مصلی های نماز جمعه استان کرمان پرداخت شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تقویت جایگاه مسجد در جامعه، گفت: تاسی از ولایت فقیه رمز ماندگاری شیعه در اعصار گوناگون بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه نماز جمعه یک فرصت فرهنگی مهم برای جریان مذهبی در یک شهر است گفت: حضور باشکوه مردم در نماز جمعه بسیار موثر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۴    
مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی استان گلستان با اشاره به اینکه در سال گذشته توانستیم 305 نفر از زندانیان محکوم مالی را آزاد کنیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۳    
مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه با بی نظمی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۰    
یک منبع نظامی یمنی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی متجاوزان سعودی در استان حجه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۵    
رئیس ستاد نماز جمعه کرمان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی نیز این آئین را رصد می کنند گفت: برای دشمنان هم خطبه های نمازجمعه مورد اهمیت است و هم حضور مردم در این مراسم از سوی دشمنان رصد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۵    
فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اجرای طرح ویژه نیروی انتظامی استان در ماه مبارک رمضان گفت: در این مدت با رفتارهای رفتارهای ناهنجار و خلاف شرع برخورد جدی می شود و طرح ویژه ای نیز از ابتدای ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۳    
تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان تور جهانی تک ستاره ترکیه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۴    
مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: تله فیلم "من و مهتابی"به سفارش صدا و سیمای مرکز گلستان در حال تولید است که تصویربرداری آن به پایان رسیده و در مرحله تدوین است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
استاندار قم گفت: برای بررسی وضعیت 209 واحد تعطیل شهرک صنعتی شکوهیه کمیته ای ویژه تشکیل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
اتوبوس تیم ستاره سرخ بلگراد در جشن قهرمانی فصل 2018 - 2017 سوپر لیگ صربستان توسط هوادارانش آتش گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۰    
مدیرکل حج و زیارت استان قم گفت: استان قم برای حل مشکلات و مسائل آموزشی نیاز به ایجاد شهرک آموزشی دارد که البته امیدواریم با تأمین بودجه و زمینی که خریداری شده این مشکل حل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به افزایش آمار کودکان بازمانده از تحصیل در استان، گفت: آموزش و پرورش برنامه های خود را برای جذب کودکان بازمانده از تحصیل به استانداری گلستان ارائه دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: نخستین موزه عروسک ها در کانون پرورش فکری استان کرمانشاه راه اندازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۸    
سفیر سابق انگلیس سرکوبگری رژیم بحرین را درحد غیرقابل تصور توصیف کرد و گفت که مواضع بحرین درحمایت از رژیم صهیونیستی به خاطر اوضاع داخلی ناگوار بحرین است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۷    
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح سفیران پیشگیری در روستاهای گنبدکاووس، گفت: میزان کشفیات موادمخدر امسال نسبت به سال گذشته, صددرصد افزایش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تملکات طرح توسعه امامزاده علی موسی الرضا(ع) را با مشکل روبه رو کرده است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۰    
رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح ساماندهی متکدیان در این شهرستان، گفت: از طرف سازمان امور اجتماعی استانداری گلستان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه سیستم بانکی می تواند به صورت مستقیم بر رونق تولید و اشتغال در استان ایلام موثر باشد، گفت: بانک های ایلام اراده ای برای کمک به اشتغال ندارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۴    
شاگردان والتر ماتزاری در هفته پایانی سری A ایتالیا بر میزبان خود، جنوا غلبه کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۳    
آرسن ونگر پس از 22 سال حضور در آرسنال سرانجام از این تیم جدا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۲    
رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه گفت: عدم رعایت ساعات کاری اعلام شده برای نانوایان استان کرمانشاه تخلف محسوب می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۲    
سرمربی تیم ملی از مسئولان فدراسیون خواست که علی دایی سفیر دائمی فوتبال ایران باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۲    
یک روزنامه آمریکایی فاش کرد بر خلاف اخبار مربوط به کشته یا مجروح شدن شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش، او زنده و فعال است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان رامیان گفت: یک متهم تحت تعقیب شهرستان رامیان، با حدود 150 کیلوگرم موادمخدر در آزادشهر دستگیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۹    
یک عضو ائتلاف سائرون به ریاست مقتدی صدر رهبر جریان صدر از آغاز تماس های این ائتلاف برای تشکیل فراکسیون فراگیر خبر داد،اما این کار را دشوار توصیف کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۷    
اعضا و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان پیراهن شماره 12 تیم ملی را به عنوان "یار دوازدهم تیم ملی" به رئیس جمهور اهدا کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۲    
رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 را ستود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۰    
باشگاه میلان گام اول را برای به خدمت گرفتن هافبک بلژیکی شیاطین سرخ برداشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 را ستود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۳    
نخستین همایش مدیریت فضای مجازی با حضور علاقه مندان و فعالان این حوزه و به همت سازمان فضای مجازی سراج، سازمان بسیج رسانه استان و نیز پلیس فتای اردبیل برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه امسال اعتبارات خوبی برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تخصیص خواهد یافت، گفت: امسال 2 ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۰    
مدیر علمی دوره آموزشی MBA منابع انسانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از آغاز پیش ثبت نام دوره MBA و DBA دانشگاه تهران خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۸    
یکی از دست اندرکاران رسانه ای در تونس با تهیه یک برنامه دوربین مخفی سیاستمداران حامی رژیم صهیونیستی را رسوا کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به انتشار برخی اخبار گفت: درباره هیچ موضوعی فراتر از برجام گفتگو نمی کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۵    
سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه با صدای سالار عقیلی رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان تلاش می کنند، از اعضا و کادر فنی تیم ملی فوتبال خواست همه تلاش خود را برای پیروزی و شادمان کردن مردم بکار گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۹    
اعتیاد به عنوان منکری خانمان سوز است که نباید به معروف تبدیل شود، دستگاه ها باید به همدیگر کمک کنند و اگر به این معضل پرداخته نشود بخش بزرگی از نیروی کار درگیر اعتیاد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۹    
موضوع انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان به مرکز این استان و ادغام آن با اداره کل مسکن و شهرسازی با دستور رئیس جمهور متوقف شد.