پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۳۵Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 11 خرداد 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 2 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 3 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 4 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 5 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 6 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 7 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 8 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 9 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 10 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 11 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 12 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 13 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 14 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 15 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 16 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 17 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 18 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 19 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 20 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 21 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 22 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 23 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 24 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 25 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 26 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 27 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 28 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 29 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 30 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۰    
انتشار عکس دختر شاهزاده ای از خاندان حاکم عربستان سعودی با دستکش چرم و کفش پاشنه بلند در مجله عربی ووگ جنجال بر انگیز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۹    
در حالی که رزآن بار به خاطر نژادپرستانه بودن توییتی که نوشت، نمایش سریال خود را از دست داد، اما بخش مهم توییت وی توهین او به مسلمانان بود که تا حدود زیادی نادیده گرفته شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۹    
هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش کودک (4 تا 11 سال) با معرفی کتاب های مهمان خراسان نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به نشر و مژده گل نوشته محمود پوروهاب کار خود را آغاز کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۱    
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به حمایت های بانک شهر از پروژه های عمرانی و فرهنگی در شهرهای مختلف و بخصوص کلانشهرهای کشور، بر نقش این بانک به عنوان یکی از محورهای توسعه شهری تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۰    
کامبیز دیرباز تصویر متفاوتی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۵    
کارگری به علت بی احتیاطی به عمق چاه 20 متری سقوط کرد که دو کارگر دیگر برای نجات وی اقدام کرده اما آنها نیز به عمق چاه سقوط کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۴    
معاون وزیر کار از پیگیری مطالبات کامیون داران در قالب کمیته های تخصصی خبرداد و تأکید کرد: این وزارتخانه تا حصول نتیجه، پیگیر مطالبات آنها خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۳۴    
یک یا دو سالی می شد که شبکه های پیام رسان وارد زندگی ما ایرانی ها شده و به دلیل امکانات خارق العاده ای که داشتند، به سرعت در حال گسترش بین مردم بودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۲۷    
اینطور که از شواهد و قرائن برمی آید باید قید برگزاری یک بازی دوستانه بزرگ و خوب دیگر را برای تیم ملی زد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۲۴    
دروازه بان جدید تراکتورسازی گفت: با بازگشت دوباره به تراکتورسازی خاطرات شیرینی برایم زنده می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۲۰    
رئیس اتاق اصناف گفت: در مجموع بیش از 3میلیون بنگاه صنفی داریم که در مقایسه با آمار جهانی خیلی زیاد است برای این که طبق نرم جهانی به ازای 37 تا 42 خانوار یک بنگاه صنفی هست اما در ایران به ازای 7 تا 8 ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۱۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی با محسن فروزان به توافق 3 ساله دست پیدا کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۰۸    
رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: نخواهیم گذاشت عده قلیلی سودجو و صاحب نفوذ جیب خود را با اموال و سپرده های کشاورزان پر کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۳۱    
فدراسیون فوتبال به دنبال بیانیه فدراسیون یونان بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۳۱    
سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه ای با اعلام بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش شدید باد شدید در 15 استان کشور طی امروز و فردا نسبت به آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۹    
تیم ملی فوتبال ایران عصر روز جمعه در کمپ باشگاه بشیکتاش ترکیه به تمرین آماده سازی خود ادامه داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۹    
در حالی که مذاکرات قطر برای خرید سامانه اس - 400 از روسیه وارد مراحل پیشرفته ای شده است، عربستان برای جلوگیری از دستیابی قطر به این سامانه پدافند هوایی، به تکاپو افتاده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۸    
محسن فروزان با امضای قراردادی 3 ساله به تیم تراکتورسازی پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۲۴    
تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان کشورمان با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود در رقابت های بین المللی رومانی پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۶    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهرن از اجرای 17 برنامه متمرکز قرآنی در ماه مبارک رمضان خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۶    
هفدهمین آیین تجلیل از خادمان و پیشکسوتان قرآنی کشور برگزار شد و در این مراسم از 6 فعال عرصه قرآنی و یک خانواده شهید مدافع حرم تجلیل بعمل آمد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۶    
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران فعالیت های قرآنی را از تکالیف اصلی مدیران حوزه شهری برشمرد و گفت: تلاشمان است تا خانواده شهرداری از اخلاق و رفتار قرآنی بهره مند شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: جشن روزه اولی ها نشان دهنده این است که دین نشاط اجتماعی را در چارچوب مقررات شرعی کاملاً مهم می داند و باید به آن بها بدهیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی، میزبان خانواده شهدای مدافع حرم غیر ایرانی بودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۶    
نظامیان صهیونیست یک امدادگر زن فلسطینی را در جریان امدادرسانی به شهروندان در مرزهای غزه به شهادت رساندند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۶    
73 نظامی سعودی در پی درگیری با نیروهای یمنی در ماه گذشته میلادی به هلاکت رسیدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۰    
معاونت دبیرخانه شعرآئینی با اشاره به اهمیت شعر آئینی و جایگاه آن گفت: شعر آئینی در جبهه فرهنگ و مذهب فعالیت دارد و باید مسئولین فرهنگی توجه بیشتری به آن داشته باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۰    
رئیس اداره هواشناسی شهرستان کوهدشت گفت: طوفان امروز شهرستان کوهدشت را درنوردید که سبب شکسته شدن درختان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۰    
رسانه های فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن 100 تن دیگر در دهمین جمعه راهپیمایی بازگشت خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۹    
جنبش عصائب اهل الحق عراق به تروریستی خواندن خود توسط کنگره آمریکا واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۷    
تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند 6 متجاوز و مزدور عربستان را در جبهه ساحل غربی به هلاکت برسانند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۱    
مراسم تشییع و خاکسپاری "ایلیا و طاها" دانشی و مادرشان نرگس خوبانی از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" در یاسوج برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۰    
دغدغه آن دسته از کارشناسان و فعالانی که نگران تکرار رویه تورم مقررات در حوزه پرداخت الکترونیک هستند کاملا قابل فهم و درک است چرا که مقوله ای مانند پرداخت الکترونیک به لحاظ پیوند مستقیمی که با فناوری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) تبریز از 6 قلوهای تازه متولد شده عیادت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۸    
نشان باشگاه پرسپولیس با ستاره با طی همه مراحل به ثبت رسمی رسیده است و نهادهای ذیربط موظف به استفاده از این نشان هستند و اسناد آن نیز پیش از این تحویل داده شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۵    
فدراسیون فوتبال یونان به بیانیه شب گذشته (پنجشنبه) همتای ایرانی و تعلیق روابط دوجانبه به خاطر لغو بازی برنامه ریزی شده تیم های ملی 2 کشور در ترکیه پاسخ داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۷    
با وجود دستور شاه اردن برای تعلیق تصمیم افزایش قیمت حامل های انرژی، شهر امان پایتخت این کشور ظهر امروز شاهد تداوم تظاهرات و اعتراضات بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۱    
درحالی که هزاران نفر از مردم فلسطین عزیمت به مرز نوار غزه را در دهمین جمعه راهپیمایی بازگشت آغاز کرده اند؛ نظامیان صهیونیست با تیراندازی به سمت آنها دو جوان را مجروح کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۷    
استاد حوزه علمیه با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت الله طباطبایی گفت: این عالم دینی مردم دار بود و رفع مشکلات مردم یکی از مهم ترین دغدغه های وی بود و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۵    
حضور پر شور مردم روزه دار کرمان در ماه مبارک رمضان به اندازه ا ی بود که صفوف نماز جمعه کرمان تا صحن مصلی ادامه داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره کل از برگزاری نشست های ادبی و همایش های مختلف و حضور شاعران در استان های دیگر حمایت می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۶    
دومین بازی تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران در چین باز هم به سود میزبان به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۷    
دبیر جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: طرح های بوم گردی با ماهیت و فرهنگ اصیل روستاهای گیلان همخوانی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۶    
مدیرعامل توتال گفت که این شرکت برای معاف شدن از تحریم های آمریکا و ماندن در ایران، شانس خیلی کمی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: نخستین کشتی حامل قطعات و تأسیسات فاز اول پروژه احداث پتروشیمی "نگین مکران" به چابهار رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۱    
معاون شهرداری مسکو شرایط استفاده از حمل ونقل رایگان جام جهانی 2018 روسیه در این شهر را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید حلقه هایی که سبب افزایش قیمت گوشت در کرمانشاه شده اند حذف شود گفت: مبالغ دریافتی از قصابان در کشتارگاه بیستون شهرداری کرمانشاه غیرمنطقی و بالا است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۴    
دانشیار دانشگاه اصفهان معتقد است ارتباط لایه های زیبایی قرآن با یکدیگر زیبا هستند و به جز تفاسیر عارفان از درک این لایه محروم بوده اند. عارفان مهندسی زیبای این لایه ها را درک کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۲    
بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی فوتبال استرالیا در دیدار دوستانه این تیم مقابل جمهوری چک به میدان رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۲    
امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار شهرستان دامغان و جمعی از مدیران کل و مدیران شهرستانی از 5 پروژه بزرگ در حال ساخت این شهرستان بازدید و روند تکمیل این پروژه ها را بررسی کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۹    
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: نشست های تخصصی استفاده از پیام رسان های داخلی در استان سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۸    
دعای ندبه سومین جمعه از ماه مبارک رمضان در مهدیه مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) کرمان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۶    
علی اکبر ولایتی نقدهای صریحی به جریان مذاکرات هسته ای و سند برجام مطرح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۶    
سودابه آقاجانیان تهیه کننده مجله تخصصی پیشران در شبکه چهار شد که از 29 خرداد در گروه دانش این شبکه روی آنتن می رود و به کسب و کار فعالان اقتصادی می پردازد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۱    
رسانه ترکیه ای از مذاکره علی دایی با دو تیم سوپر لیگ این کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۸    
در پی اظهارات معاون شهردار تهران درخصوص پیشنهاد توزیع آرم طرح ترافیک به انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون انجمن های صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۱    
طوفان شدید به همراه هجوم گرد و خاک و ریزگردها عصر امروز در بخش های وسیعی از خراسان شمالی و شهر بجنورد به وقوع پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۶    
سرمربی تیم ملی فرانسه انتظارش را دارد که زیدان در آینده هدایت خروس ها را برعهده بگیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران در رابطه با تأخیر در پروازها با مدیران شرکت های هواپیمایی اتمام حجت کرد و گفت که از این پس دادستانی در این بخش ورود جدی تر خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نام خود را از جمع گزینه های جانشینی زیدان خط زد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۲    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید برای این تیم هیچ چیز غیرممکن نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۹    
وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای شبانه در ماه رمضان، پنج شنبه شب تا بامداد جمعه از بیمارستانهای امام خمینی(ره)، امیراعلم و بهارلو تهران بازدید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۸    
در این مراسم اسدالله بادامچیان؛ عضو سابق هیئت نظارت بر چاپ اسکناس، سید محمود احمدی؛ دبیر کل بانک مرکزی، نقره کار شیرازی؛ معاون امور حقوقی، حیدری؛ معاون نظارت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۶    
250 هزار نمازگزار فلسطینی سومین نمازجمعه در ماه مبارک رمضان را با وجود موانع و محدودیت های اعمال شده از سوی رژیم صهیونیستی، در صحن مسجد مبارک الاقصی در شهر اشغالی قدس برگزار کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۸    
طرف های غربی به محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی توصیه کرده و از وی خواسته اند که کمتر در ملأ عام حاضر شود و مانند یک پادشاه واقعی رفتار نکند بلکه منتظر بماند تا بر کرسی پادشاهی تکیه بزند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد امریکا از برهم زدن برجام تحمیل برجام موشکی و برجام منطقه ای به ایران بوده و به توقف 19 هزار سانتریفیوژ و تعطیلی سایت های هسته ای فردو و نطنز قانع نیستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
مدیرعامل مجمع خیران آمل از جمع آوری 62 میلیارد ریالی کمک خیرین این شهرستان در دوازدهمین سال تاسیس مجمع خیران خبر داد و گفت: خیران آملی 20 واحد مسکونی برای نیازمندان احداث کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
درپی افشای درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل برای جاسوسی از روسای ستاد مشترک ارتش و سازمان جاسوسی موساد، حزب کار این رژیم خواستار استعفای نتانیاهو شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۸    
پدر پزشکی جامعه نگر ایران گفت: کسانی که دارای زخم های قدیمی هستند و یا سوختگی های کهنه دارند و یا مبتلا به بیماری قند و یا چربی بالا هستند باید بریا جلوگیری از ابتلاء به سرطان دقت بیشتری کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: "ولایت فقیه" محور و اساس حرکت انقلاب و حافظ وحدت، عزت و شرف ملت ایران و همچنین اساس وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۲    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از کالای ایرانی در شرایط فعلی کشور امری بسیار ضروری تلقی می شود که رهبر معظم انقلاب به درستی و با تکیه بر درایت بی نظیرشان آن را مطرح کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۲    
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: طبیعی است که مربی خوبی مثل دایی را هر تیمی بخواهد اما او گفت فصل آینده در سایپا خواهد ماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۰    
استاندار ایلام گفت: تشکیل میز خدمت در مصلای نماز جمعه ایلام به منظور شفاف سازی و ارتباط مستقیم و بی واسطه مردم و مسئولان انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل آب منطقه ای بوشهربا اشاره به کاهش 52 درصدی بارش باران گفت: در این راستا 85 درصد آبدهی رودخانه های استان بوشهرکاهش یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۶    
تحلیلگر سابق سازمان جاسوسی آمریکا بر این باور است که مقام های واشنگتن باید نسبت به اقدامات و وعده های کره شمالی بسیار بسیار مشکوک باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۳    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از جمله فعالیت های اثربخش سال گذشته جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات را تلاش برای جلوگیری از واردات تنباکوهای معسل به داخل کشور عنوان کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۲    
خطیب نماز جمعه اهواز گفت: آقایان و مسئولان محترم بانک ملی با توجه به خوب بودن وضع مالی حقوق کارکنان زحمت کش گروه ملی را سر وقت بپردازید .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس با اشاره به شایعه واگذاری بیمارستان قرچک به بخش خصوصی گفت: بیمارستان قرچک یک بیمارستان دولتی و قسمت های درمانی آن زیر نظر وزارت بهداشت است و تمام تعرفه های ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بارش شدید باران، وزش بادهای شدید و رگبار و رعدوبرق در استان سمنان پیش بینی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۵    
سازمان هواشناسی کشور برای بسیاری از استانهای کشور در روزهای شنبه و یکشنبه، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها پیش بینی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۳    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۳    
فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به صدور مجوز نخستین پالایشگاه شیر گفت: این پالایشگاه با ظرفیت ایجاد اشتغال برای 50 هزار نفر در سطح کشور گامی مهم در تحقق وعده اشتغال زایی در شهرستان شهریار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۲    
سرهنگ پاسدار "حسن امینی" به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت معرفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای تامین آب آشامیدنی شهرستان دشتستان پروژه جدید با ظرفیت روزانه 45 هزار متر مکعب طراحی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۲    
امام جمعه موقت شهرستان بیرجند گفت: تا زمانی که تحریم ها داخلی برداشته نشود هرچند تحریم ها خارجی برداشته شود ولی ما را توانمند نمی کند و محال است که تحریم های خارجی هم با مذاکره برداشته شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود یک سامانه بارشی وزش باد شدید و رگبار باران چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۰    
سرمربی اسپرزها می گوید بندی در قراردادش وجود ندارد که بر اساس آن هر زمان رئال مادرید وی را خواست، بتواند تاتنهام را ترک کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۹    
ائمه جمعه شهرستان های استان تهران با بیان اینکه کفن پوشی و شهادت طلبی در کشورهای یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و افغانستان و عراق ریشه در حرکت عاشورایی 15 خرداد دارد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۸    
سرمربی سایپا فردا لیست خرید و خروجی تیمش را تحویل مدیریت باشگاه سایپا خواهد داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۵    
کاخ کرملین از احتمال برگزاری دیدار بین رئیس جمهور روسیه و رهبر کره شمالی خبر داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۵    
شرکت دائلیم اینداستریال کره جنوبی اعلام کرد، قرارداد 2.23 تریلیون وونی (2.08 میلیارد دلاری) خود برای یک پروژه پالایشگاهی با ایران را لغو کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مجلس خبرگان رهبری در سال 68، با انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای آرزوی دشمنان ناامید شد و شاهدیم که انقلاب اسلامی ما با همان صلابت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۹    
خطیب جمعه شهرکرد گفت: جهانیان از جنایات صهیونیست لبریز از خشم شده اند که به فضل الهی همانگونه که آقا فرمودند صهیونیست نابود می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۸    
در این مطلب با خواص شگفت انگیز یکی از میوه های بهاری که در تأمین سلامتی و درمان بسیاری از بیماریها مفید است، آشنا می شوید و به راحتی با مصرف آن می توانید بدن خود را "سم زدایی" کنید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه اردبیل گفت: استکبار جهانی به کشور و ملت ما طمع دارد و خیال می کند با تضییق بیشتر، ملت ما امان نامه امضا می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه قزوین گفت: باید فرزندان از ورود به سن تکلیف بهترین استفاده را کرده و از همین سنین عبادت و خودسازی را آغاز کرده و جدی بگیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۲    
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از اجرای مصوبه شورای شهر تهران در خصوص افزایش کرایه های تاکسی از روز شنبه 12 خرداد ماه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۸    
امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از برنامه های ضد انقلاب ناامید کردن مردم از انقلاب است تا به مردم القا کند که انقلاب اسلامی توانایی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: روز جهانی قدس باید تا زمان آزادی بیت المقدس ادامه یابد.