پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 7 مرداد 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 2 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 3 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 4 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 5 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 6 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 7 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 8 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 9 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 10 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 11 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 12 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 13 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 14 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 15 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 16 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 17 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 18 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 19 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 20 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 21 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 22 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 23 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 24 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 25 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 26 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 27 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 28 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 29 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۲    
رئیس اداره مدیرت بحران سازمان جهاد کشاورزی همدان، گفت: در سال زراعی 97 بیش از 363 هزار و 68 هکتار از اراضی استان دچار خسارت شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۵    
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: این سازمان از هیچ گونه تلاشی در راستای شناسایی نخبگان مناطق محروم و توانمندسازی آن ها دریغ نمی کند و علاوه بر حمایت های مادی بلاعوض حمایتهای ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۸    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۷    
برنامه مسابقات تیم ملی تیراندازی کشورمان در بازی های آسیایی 2018 اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۷    
بعد از تشدید التهاب در بازار ارز و سکه و ثبت رکوردهای عجیب و نجومی در این بازار، بار دیگر ماموران لباس شخصی به جمع دلال ها رفته اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۰    
2 صراف بزرگ که هر کدام بیش از چند صرافی دارند و صرافی های معتمد بانک مرکزی بوده و با افراد ذی نفوذ در بانک مرکزی و نهادهای مختلف در کشور مرتبط هستند، عامل افزایش چند روز اخیر قیمت دلار هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۳    
سعید احمدی پویا معاونت توسعه کسب و کار شرکت به پرداخت ملت گفت:هر نمایشگاه مخاطبان خاص خود را دارد.الکامپ نیز برای نمایش آخرین محصولات و سرویس های حوزه B2Cبه مردم خصوصا مشتاقان حوزه فناوری است تا ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۷    
سرمایه گذار بودن برای بسیاری از افراد یک رؤیای دور و دست نیافتنی است. این افراد به این دلیل که فکر می کنند سرمایه گذاری نیاز به پول زیادی دارد از آن دوری می کنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۴    
شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه اعطای حجم اینترنت رایگان 3G و 4G به ازای برقراری دقایق مکالمه برای مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های خود تا پایان تابستان 97 خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۱    
با تأمین آب پالایشگاه، مشکل کسری 4 میلیون لیتری تولید بنزین در پالایشگاه اصفهان رفع شده و تولید این پالایشگاه به میزان قبل بازگشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در سال 84 تنها حدود 7 درصد واحدهای مسکن روستایی مقاوم بودند اما اکنون بیش از 40 درصد خانه های روستایی در کشور مقاوم سازی شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاکنون 500 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های اشتغال روستایی به مناطق زلزله زده تخصیص یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۴    
قرار است آلبوم تازه اش تا آخر سال منتشر شود. نامش ابراهیم است و انتشار همین خبر کوتاه با کمترین اطلاعات توانست او را در صدر اخبار موسیقی قرار دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۴    
مردم وقتی نام سعید راد را می شنوند، ناخودآگاه به یاد قهرمان های سینما می افتند. او از بزرگان بازیگری در سینما و تلویزیون ایران است و از زبان بدنش به بهترین شکل برای بازی استفاده می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۴    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی با تشریح راه های انتقال انواع هپاتیت، گفت: واکسیناسیون، اجتناب از رفتارهای پر خطر، عدم استفاده از سرنگ مشترک ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۶    
همیشه می گفت: می خواهم سرباز واقعی آقا امام زمان (عج) باشم. الحمدلله موفق هم شد. در سپاه آموزش های سنگینی داشت. تاکتیک های نظامی خیلی سخت بود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تا زمانی که اطمینان پیدا نکنیم امتحانات نهایی جایگزین مناسبی برای کنکور است از توسعه تاثیر فطعی جلوگیری می کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۳    
بسیاری از عوامل سینما اعتقادی به پوشش اسلامی ندارند یا اگر هم دارند حداقل عامل به آن اعتقاد نیستند. فضای حاکم بر سینمای ایران نیز فضای بی اعتنایی به پوشش اسلامی اسلامی و حجاب است و بی اعتنایی به شرع ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کوچک سازی لازم است اما اکنون زمان آن نیست؛ چرا که مردم با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند و باید به مشکلات مردم رسیدگی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۷    
رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان این که هیچ کشوری حق ندارد هویت ملی ملت ایران را در حوزه تحریم قرار دهد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری نخستین تور آشناسازی 6 روزه با حضور 17 نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور در استان فارس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۶    
مسابقات تنیس روی میز اپن جهانی نوجوانان و جوانان اردن در بخش تیمی به پایان رسید و تیم ایران صاحب یک مدال نقره و یک برنز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۵    
بانک مرکزی در واکنش به رکوردشکنی این روزهای قیمت ارز و سکه، تحولات اخیر در بازار ارز و طلا را غیر عادی توصیف کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۴    
پنجمین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قاره اروپا با حضور 12 تیم در مینسک پایتخت بلاروس پایان یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۵    
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرضا با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در شهرضا، گفت: در 4 ماه نخست امسال یک هزار و 979 نفر در مراکز و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در این شهرستان آموزش ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۰    
مدیرعامل بورس کالا گفت: اگر بازار آتی سکه در بورس فعالیت نکند خرید و فروش سکه به بازارهای دیگر در کوچه و خیابان و تاریک خانه ها کشیده می شود و قطعاً رصد این بازار بسیار سخت خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۵۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت : واردات کالا جریان دارد، زیرا واحد های صنعتی و تولیدی نیازمند واردات هستند بنابراین دلیلی ندارد ثبت سفارش ها متوقف شود .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۳۲    
امیر مومنان علیه السلام در اولین خطبه نهج البلاغه، از اعتماد به شیطان به عنوان معامله یاد می کند و می فرماید حضرت آدم در جنت امن الهی ساکن و از نعمت ها بهره مند بود اما شیطان او را وسوسه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۲۸    
اکنون سخن از جنگ اقتصادی است و چه بخواهیم و چه نخواهیم منازعه سلطه گران بین المللی علیه ملت ایران وارد مرحله جدیدی شده و نمی توان بدون درک اقتضائات این مرحله جدید به تصمیم و اقدام مناسب رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۲۴    
چرا دولت آقای روحانی، مواجهه ای تا این اندازه نحیف و ضعیف و ملتهب، و توأم با دستپاچگی سیاسی | Political Panicky ، بر تحولات و رویدادهایی که کاملاً قابل پیش بینی بود، داشت؟.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۸    
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر رسانه های این کشور را هدف انتقاد شدید خود قرار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۹    
وکیل ترامپ به انتقاد شدید از اظهارات مایکل کوهن علیه رئیس جمهوری آمریکا پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۴    
مدیر تیم ملی امید ایران گفت: اردوی بسیار خوبی را در عراق سپری کردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۹    
تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار خود مقابل امیدهای عراق به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۲    
یک منبع محلی از ترور مدیر کل اطلاعات فرودگاه بین المللی عدن در جنوب یمن خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۰    
عباس دوزدوزانی از اعضای موسس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از مبارزان پیش از انقلاب، ساعاتی قبل بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۹    
تیم شارلوا در بازی خانگی شکست را پذیرا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۰    
تیم روبین کازان در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر روسیه با درخشش ملی پوش ایرانی اش به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۰    
استعفای غیرمنتظره رئیس کمیته تدوین پیش نویس قانون اساسی لیبی در آستانه جلسه پارلمان برای رای گیری قانون همه پرسی، بسیار سوال برانگیز است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۱    
جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان پس از بگومگوهای زیاد مسئولان به تعطیلی منجر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۰    
مدیر تیم والیبال خاتم اردکان با اشاره به اینکه تمام بازیکنان خاتم قول قهرمانی در آسیا را داده اند گفت: ارز دولتی مورد نیاز برای اعزام را دقیقه 90 فراهم کردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۰    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین، فهرست ادارات پرمصرف انرژی را اعلام کرد و از قطع برق آنها در صورت اصلاح نکردن مصرف خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۴    
در پایان دومین دور از رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا، هر دو تیم بانوان و مردان ایران در صدر جدول قرار گرفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۲    
دولت مقرر کرد: مابه التفاوت نرخ ارز مرجع تا ارز رایج بازار از واردکنندگانی که به تعهدات خود عمل نکرده اند، دریافت می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۴    
به نوشته یک روزنامه صهیونیستی، هرچند مغرب و "اسرائیل" روابط دیپلماتیک مشترکی ندارند، اما روابط دو طرف رو به رشد است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۱    
تیراندازی شنبه شب در نیواورلئان جان سه نفر را گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۷    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: راه اندازی شعبه های قضایی ویژه رسیدگی به مواد مخدر در سراسر کشور در دستور کار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۵    
اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم راه اندازی ستاد مبارزه با احتکار را لازم و بر آغاز فعالیت کمیته مبارزه با فرار مالیاتی تأکید کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۲۷    
بانک مرکزی در واکنش به رکوردشکنی این روزهای قیمت ارز و سکه، تحولات اخیر در بازار ارز و طلا را غیر عادی توصیف کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۲۳    
منابع صهیونیستی از وقوع 7 آتش سوزی جدید در شهرک های صهیونیست نشین به سبب پرتاب بادبادک های آتشین از نوار غزه خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۲۰    
آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا هزاران نفر را مجبور به ترک خانه های خود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۴    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان البیضاء خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: به منظور توسعه شرایط اقتصادی قشر تلاشگر عشایر در استان طرح فقرزدایی در بین خانوارهای عشایری با ارائه حمایت های اقتصادی و اجتماعی اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان از چند سال پیش در کشور نفوذ کرده اند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۷    
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: در حال حاضر دو بوستان برای ورزش بانوان در استان وجود دارد که هر دو بوستان برای این امر مناسب نیست ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۲    
سازمان ملل آمار تکان دهنده ای از کشته شدن کودکان در سوریه ارائه داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۱    
چهارمین اطلاعیه کمیته وضعیت درباره مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید باشگاه های لیگ برتر 98-97 منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در هفته تربیت بدنی که در ده نقطه استان ایستگاه های ورزش همگانی برگزار شد، درمجموع 15 هزار نفر در طرح ورزش مساجد شرکت کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۵    
تیم بسکتبال نوجوانان کشور سوریه در نخستین دیدار خود در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا برابر تیم ملی اردن به پیروزی دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۴    
رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس از تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان و مناطق ویژه اقتصادی سقز و بیجار خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در فعالیت های فرهنگی باید به جذب قشر جوان و نوجوان توجه داشت، چراکه آینده نظام متعلق به قشر جوان و نوجوان است و ما نیز به این قشر نیاز داریم .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۱    
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: توسعه دوچرخه سواری در رفت وآمد کارکنان دولت و کمک به این طرح نیز در دستور کار قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۱    
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد توانست در بین شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور رتبه برتر اطلاع رسانی را کسب کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۱    
شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با تشریح جزئیات خرید 3 فروند هواپیمای اترک از ورود مقام قضایی به این ماجرا خبر داد و اعلام کرد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه گوشی های وارداتی با ارز 4200 تومانی باید به قیمت سابق در اختیار خریداران قرار گیرد، گفت: مردم گرانفروشی موبایل را به تعزیرات گزارش دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۵    
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه بیش بر 96 درصد مواد مخدر از استان کرمان عبور می کند که مشکلات زیاد اجتماعی نیز برای مردم ایجاد کرده است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۵    
کره شمالی پس از توافق هسته ای خود را برای ورود تعداد زیادی از مسافران خارجی آماده می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران نیروی نظامی و انتظامی باند بزرگ و حرفه ای قاچاق مواد مخدر در اردبیل متلاشی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۰    
دو تن از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیداهای این کمیسیون برای عضویت در شورای عالی صنایع دریایی انتخاب شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۲    
معاون نخست وزیر ایتالیا از نخست وزیر انگلیس درخواست کرد که موضع سختی را در مذاکرات برگزیت با اروپا در پیش گرفته و در صورت لزوم به خروج بدون توافق روی آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۲    
فرماندار مراغه گفت: طرح پیشگیری از اعتیاد و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در محلات این شهرستان با مشارکت رابطین سلامت اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۱    
فرماندار مراغه گفت: با وجود فضای رقابتی برای جذب سرمایه گذار در نقاط مختلف کشور، تسهیل و رفع موانع پیش روی سرمایه گذاری از اولویت های اصلی تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۹    
دادستان تهران با اشاره به این که 10500 گوشی تلفن همراه وارد کشور شده که مالک این گوشی ها در قید حیات نبوده، افزود: با تکمیل تحقیقات، این پرونده ها به زودی عوامل اصلی به دادگاه معرفی خواهند شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۶    
مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان لبنان گفت: تیم ملی ایران رقیب اصلی ایران است و دیدار سختی برابر ایران داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از رونمایی از فراخوان همایش نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۴    
رئیس فدراسیون ورزش همگانی گفت: سند تحول بر مبنای توسعه ورزش های همگانی طراحی شده است، دو جلد کتاب در این زمینه چاپ شده و محتوای این سند بر مبنای منویات مقام معظم رهبری تنظیم شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۰    
مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، توقیف کشتی شکستن محاصره توسط اشغالگران را تروریسم سازمان یافته بین المللی دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۱    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی درگذشت والده حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه را تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۷    
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بسیج سپاه کربلای مازندران از برگزاری کارگاه آموزشی روایان دفاع مقدس استان در نور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۷    
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان گلستان گفت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های آب شیرین کن در شهرهایی که این شرایط را دارند هستیم و در گنبدکاووس کارهایی انجام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۷    
رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران با اشاره به تداوم طرح ملی شهاب در استان، گفت: 50 هزار دانش آموز نخبه مازنی شناسایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۵    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: کارگاه های توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی در 7 شهرستان کردکوی، گرگان، آق قلا، بندرترکمن، علی آبادکتول، رامیان و گنبدکاووس برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تعیین مهریه های سنگین نمود ترویج فرهنگ غلط در جامعه است و مجلس باید به موضوع مهریه های سنگین ورود پیدا کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۴    
مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان گفت: طرح هادی برای همه 946 روستای بالای 20 خانوار استان گلستان تهیه شده و در برخی روستاها نیز این طرح در مرحله بازنگری قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۴    
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه جنگل حاشیه شهر جدید هشتگرد با مشکل کم آبی رو به رو است،گفت:35 درصد از جنگل 200 هکتاری حاشیه هشتگرد خشک شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سومین سلامتکده طب سنتی کشور در هفته دولت امسال در استان گلستان افتتاح می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت های قهرمانی والیبال جوانان آسیا را تبریک گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۴    
یکی از مهمترین اهداف سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایجاد تعادل در این تیم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۴    
رئیس کمیته امداد گنبدکاووس گفت: امسال یک هزار واحد مسکونی روستایی در استان گلستان احداث می شود که از این تعداد 150 واحد مسکن روستایی در گنبدکاووس احداث خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۲    
تلویزیون سوریه از رسیدن نیروهای ارتش سوریه به بخش های شمالی شهرک الشجره در حومه درعا خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۲    
بندر امیرآباد با بارگیری بیش از 188 هزار تن کالا در چهار ماه گذشته از رشد 22 درصدی صادرات کالا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۹    
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: سرمایه گذاران عراقی در هر حوزه ای که علاقمند باشند, حمایت های قانونی, اداری و پشتیبانی خواهند شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۲    
راننده انگلیسی تیم مرسدس فاتح دوازدهمین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان در مجارستان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۲    
رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین توییت خود تهدید کرد که دولت را تعطیل خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۱    
یکی از مهمترین اهداف سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایجاد تعادل در این تیم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۹    
همزمان با هفته ملی مهارت مدال آوران مسابقات ملی مهارت استان بوشهر تقدیر شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۹    
فرماندار اشتهارد با بیان اینکه خواسته ما عدم قطع برق واحدهای صنعتی اشتهارد است،گفت: قطعی برق سبب ایجاد خسارت و اخلال 6 ساعته در کار واحدهای تولیدی اشتهارد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۱    
معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با بیان اینکه حدود 42 درصد زندانیان کشور به دلیل جرائم مواد مخدر در زندان ها هستند و یک آسیب بزرگ است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین عصر امروز (یکشنبه) سرخپوشان حضور یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۹    
سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: دلهره من از روزی است که هواداران به تیم پشت کنند و امیدوارم هیچ وقت این اتفاق رخ ندهد و هواداران همواره کنارمان باشند.