چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 16 مهر 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 2 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 3 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 4 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 5 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 6 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 7 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 8 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 9 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 10 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 11 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 12 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 13 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 14 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 15 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 16 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 17 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 18 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 19 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 20 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 21 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 22 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 23 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 24 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 25 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 26 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 27 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 28 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 29 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۷    
نتایج نظرسنجی آموزش عالی آنلاین توسط کنسرسیوم اسلوون حاکی از آن بود که 65.9٪ از روسای دانشگاهی که در دانشگاه های آنلاین شرکت می کنند، موافقت کرده اند که آموزش آنلاین برای استراتژی های آینده مدارس ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۴    
این دکتر رفتگر! می گوید: حدود هفت ترم است که در دانشگاه های استان به صورت حق التدریس فعالیت کرده و عایدی ناچیزی نیز از دانشگاه دارم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۳    
هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان با 85 هزار عنوان کتاب و شرکت 362 ناشر و نمایندگی داخلی شامل 195 ناشر مستقل، 157 ناشر نمایندگی، 10 ناشر استانی و 52 ناشر لاتین در سنندج برپا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۳    
مدیرعامل شرکت بهساز مشارکت های ملت با اشاره به عبور موفق شرکت کرپ نازاز موانع تولید از افزایش تولیدات این شرکت خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۳    
نخستین شماره از فصلنامه گفتمان راهبردی فلسطین منتشر شده است و مخاطبان علاقه مند می توانند فایل پی دی اف آن را در خبر دانلود کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۶    
رئیس شورای شهر تهران با اعلام آمادگی برای شهردار تهران شدن گفت: بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند شهردارشدنم باعث ازهم پاشیدگی شورای شهر می شود اما برای ریاست شورا جایگزین هست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۰۲    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: گسترش فرهنگ اسلامی با ترویج تعالیم و مفاهیم قرآنی محقق می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۸    
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آبرو و سپر بلای ملت و ولایت هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۶    
استاندار مازندران گفت: بارندگی اخیر و جاری شدن سیل در نقاطی از شهرها و روستاهای غرب مازندران، 700 میلیارد تومان به بخش های مختلف خسارت وارد کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۰    
نتایج مرحله نخست مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد و 10 نمایشنامه به مرحله نهایی داوری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۳    
معاون سلامت دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: با پایش ها و مراقبت های مستمر تاکنون موردی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان کرمانشاه گزارش نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 435 هزار تومان کاهش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۰    
رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در شش ماهه نخست امسال، 5600 هکتار سیستم آبیاری نوین در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین بودجه لازم از سمت خود استعفا داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۳    
ورزشکار معلول خوزستانی در پرتاب دیسک بازی ها پاراآسیایی به نشان طلا رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۶    
در این مسابقات رکورد پارالمپیک لندن که متعلق به ورزشکار چینی بود که ورزشکار کشورمان ان را به خود اختصاص داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۶    
نایب رئیس مجلس با انتقاد از نحوه فروش و واگذاری کشت و صنعت مغان گفت: این مجتمع با حدود 60 کیلومتر زمین به ثمن بخس فروخته شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۳    
دفتر پنجم از کتاب ادب حضور به بیان آداب و مراقبات عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) در ماه صفر و راهپیمایی اربعین حسینی پرداخته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از آغاز عملیات مرمت و استحکام بخشی تزئینات "گنبد تاج الملک" مسجد جامع عتیق اصفهان خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: 6 هزار و 902 کودک زیر 12 سال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و 2 هزار و 850 کودک زیر 5 سال مبتلابه سوءتغذیه از خدمات کمیته امداد اصفهان بهره مند هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۰    
در هفته ای که گذشت، پخش فصل دوم از مجموعه نمایشی دلدادگان هم به پایان رسید و داستان این اثر بلافاصله وارد وقایع و ماجراهای فصل سوم -که دوباره در زمان حال می گذرد- شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۳    
یکی از خبرنگاران مشهور بلغارستانی که تلاش داشت درباره فساد مالی مرتبط با کمک های خارجی به این کشور گزارش هایی را تهیه کند، مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۱    
2 میلیارد تومان اعتبار به حوزه گردشگری در سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نهاوند اختصاص یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۸    
معاون رئیس جمهور گفت: راه اندازی اکوکمپ ها و اقامتگاه های گردشگری از برنامه های جدی سازمان میراث فرهنگی برای رونق گردشگری داخلی و ارائه بسته های ارزان قیمت سفر است مثلا سراب گیان شهرستان نهاوند می ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۰    
استاندار قزوین ضایعه درگذشت استاد دبیرسیاقی را به جامعه علمی و فرهنگی ایران به ویژه استان قزوین تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۵    
استدلال های موافقان CFT نکته روشنی را برجسته می کند که هیچ یک از آن ها با مفاد این کنوانسیون و حداقل سرفصل های اصلی و ماهیت آن آشنا نیستند
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۰    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سامانه سماح، تنها طریق مورد تایید ستاد مرکزی اربعین برای اخذ روادید اربعین حسینی است، گفت: نرخ ویزای اربعین ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۲    
رهبر در نظام امام- امامت، مکلف است اول و آخر قافله (پیشتازان، و کندرو ها و عقب افتادگان) را چنان با هم مراعات کند که همه قافله پیش روند و از مکاید راهزنان یا شرکای آنها در قافله در امان بمانند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۲    
پدر شهید اقدامی در بازدید از نمایشگاه اهواز سرفراز گفت: آن روز اهواز عاشورا بود، روز عاشورایی بود که مردم را به رگبار بستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان اعلام کرد: در انتخابات هیئت رئیسه انجمن روزنامه نگاران مسلمان با رای اکثریت اعضا، سید نظام الدین موسوی یک بار دیگر به عنوان دبیرکل این تشکل برگزیده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۷    
سخنگوی تعزیرات اعلام کرد: افزایش اخیر قیمت محصولات دو شرکت معروف لبنی غیرقانونی است و تاکنون هیچ مجوزی برای این افزایش قیمت ها صادر نشده است و قاعدتاً این تخلف تحت عنوان گران فروشی رسیدگی خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور از اجرای مرحله دوم طرح خرید اسباب بازی و همچنین ارسال بسته ویژه کتاب کودک به 31 شهر دارای اولویت فرهنگی و اجتماعی و مناطق محروم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۳    
سریال تلویزیونی عمارت فرنگی شنبه تا پنجشنبه هر هفته از شبکه افق پخش می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۰    
پیش دبستانی ها در سراسر کشور "آموزش های محیط زیستی" فرا می گیرند؛ آموزش های ارائه شده، غیرمستقیم و کاملاً مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۵    
سرلشکر موسوی در بازدید از تیپ 316 زرهی همدان در جریان اختراعات و نوآوری های کارکنان این تیپ قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۳    
تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند از ارسال 24 تن انواع مواد خوراکی ویژه پذیرایی از موکب زائرین اربعین خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۸    
شرکتهای لوازم خانگی که پیش از این انواع و اقسام تخفیف ها و جوایز را برای فروش محصولات خود قرار می دادند و برای جلب نظر مردم تبلیغات گسترده ای هم می کردند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۸    
فوتبال جهان - نشریه فرانس فوتبال از کاندیداهای دریافت یکی از جوایز جدیدش رونمایی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۸    
منابع عراقی از خنثی شدن حمله تروریست های داعشی به پالایشگاه نفتی بیجی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۰    
آمنه سلامه مادر شهیدان جهاد، فواد و عماد مغنیه دوشنبه شب به لقاءالله پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۵    
وبسایت صهیونیستی دبکا ادعا کرد که روسیه هدایت و کنترل سامانه پدافند هوایی اس-300 را که به تازگی در اختیار سوریه قرار داده است، به عهده نیروهای ایرانی گذاشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور عراق و نخست وزیر مکلف این کشور بر به کارگیری تمام امکانات برای تشکیل دولت قدرتمند تاکید کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۵    
دنیا ویسی، دانش آموز کلاس اول دبستان روستای گرماش از توابع سنندج، براثر ریزش دیوار فرسوده حیاط مدرسه جان خود را از دست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۲    
امیر دریادار خانزادی با حضور در منطقه سوم نبوت نداجا از پایگاه دریایی پسابندر واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۲    
یک مهندس سوریه ای برای دفاع از روستای خود در مقابل حملات داعشی ها، دستگاه شلیک خودکار مسلسل با استفاده از دوربین الکترونیکی را اختراع کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۷    
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: ظهر امروز از یک صرافی در گرگان سرقت شده که سرقت مسلحانه نبوده و موضوع آدم ربایی را نیز تایید نمی کنم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۷    
خبرنگار روزنامه سان انگلیس از مانع شگفت انگیز در مسیر انتقال کریم انصاری فرد به تیم ناتینهگام فارست خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۷    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: در آینده نزدیک قصد داریم کتابخانه ها و یا سرای محله هایی در فرهنگیان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۰    
استاندار خراسان جنوبی گفت: برای طرح ملی زعفران 100 میلیارد تومان اعتبار مصوب که از این میزان 37 میلیارد تومان برای کشاورزان بهره برداران است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از کاهش 59 درصدی حوادث در شش ماه امسال خبر داد و گفت: 139 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به این استان اختصاص یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۴    
وزارت توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد این کشور آمادگی دارد تا جای آمریکا را در صادرات به چین پر کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۱    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه میانگین زمان حضور آتش نشانان سمنانی در صحنه حوادث به 3 دقیقه و 24 ثانیه رسیده است گفت: این زمان کمتر از میانگین جهانی آن است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۱    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز به انتشار حکم قضایی علیه این باشگاه در فضای مجازی واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۱    
دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه با بیان اینکه وضع و حال شهرصنعتی کاوه خوب نیست گفت: متاسفانه وضعیت کارگران در شهرستان ساوه و زرندیه نگران کننده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۹    
فرماندار ساوه با بیان اینکه صادرات کالا در شهرستان ساوه 20 درصد رشد داشت، گفت: مشکلات شهرصنعتی جدید ساوه به زودی برطرف می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۶    
معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه موضوع اشتغال روستایی در مناطق مرزی جدی گرفته شود گفت: خراسان جنوبی نسبت به اعتبارات ابلاغی جذب قابل قبول داشته و رتبه هفتم را در کشور دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۲۴    
استاندار مرکزی گفت: ساختار فرمانداری ویژه ساوه به قوت خود باقی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۹    
دفتر عادل عبدالمهدی بیانیه ای درباره تشکیل دولت جدید صادر و در عین حال تاکید کرد هر کس در خود شایستگی می بیند و تمایل به نامزدی اش برای پست وزارتی دارد، می توان ثبت نام کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۷    
نفرات بیست ویکم تا سی ام فهرست 30 نفره نامزدهای کسب توپ طلای سال 2018 معرفی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۰    
منابع یمنی از تلفات سنگین متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی در عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در جبهه جیزان خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۰    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد در دیدار پیش روی خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روی موضوع تسلط این رژیم بر بلندی های جولان تاکید خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: ایرالکو همچنان در لیست صنایع آلاینده سازمان حفاظت محیط زیست استان قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۸    
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از صادرات 400 میلیون دلاری استان در نیمه نخست امسال خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۸    
آئین بزرگداشت سرباز شهید رضا شعیبی از شهدای حادثه تروریستی روز 31 شهریور ماه اهواز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۸    
معاون سابق عمرانی استاندار کردستان به ارائه بخشی از عملکرد 66 ماهه دوران مدیریتی خود در این سمت پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی با بیان اینکه اراک| نگرانی به منظور تامین آب شرب شهرهای اراک و ساوه از طریق سدها نداریم گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۴    
وزیر کشور گفت: تلاش ما بر این است که با هماهنگی، انسجام و ابلاغ سیاست های واحد همه دستگاه ها نسبت به اطلاع رسانی به موقع ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۳    
رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک همزمان با هفته نیروی انتظامی در استان سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۳    
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفری یک روزه به استان گیلان از مناطق سیل زده استان گیلان بازدید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۳    
نفرات بیست ویکم تا سی ام فهرست 30 نفره نامزدهای کسب توپ طلای سال 2018 معرفی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از 54 هزار قلم داروی غیر مجاز و کمیاب در بازرسی از منزل مسکونی در سنندج خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان آخرین جزئیات درگیری قاچاقچیان و پرسنل نیروی انتظامی در سیب سوران را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۶    
حادثه تیراندازی در شهر تولوز فرانسه یک کشته و چندین زخمی بر جای گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۲    
معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، توجه به زیرساخت های کردستان را از اولویت های حوزه عمران برشمرد و بر جدیت و تلاش و جسارت برای توسعه استان تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۰    
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: موضوع مهم که توسط سازمان صنعت معدن تجارت باید انجام شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۸    
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: تلاش برای تخصیص مناسب و بهینه آب را در راستای منافع نظام و مردم پیگیری می کنیم و امیدوارم وزارت نیرو در این خصوص با جدیت عمل کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۶    
بخش چهارم نامزدهای کسب توپ طلا معرفی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۶    
جریانات آب و هوایی اقیانوسی در منطقه کارائیب، روز دوشنبه طوفان جدیدی را به نام مایکل ایجاد کرد که در راه رسیدن به مناطق جنوبی ایالات متحده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۱    
استاندار کردستان گفت: "افزایش سهم آب کردستان" مهم ترین مطالبه مردم است و باید پیگیر این حق استان باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۱    
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال یک هزار و 874 مورد واقعه وفات در خراسان جنوبی ثبت شده است گفت: در این مدت بیشترین علت فوت در خراسان جنوبی بیماری های قلبی و عروقی بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تمام امکانات را برای اعزام بانوان خراسان جنوبی به مسابقات ورزشی فراهم می کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۶    
رسانه های لیبیایی از به دام افتادن سرکرده شبکه تروریستی القاعده در شهر درنه خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: ثبت نام روادید برای زائران اربعین از امروز در استان کرمانشاه آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از عربستان خواست تا ادعای خود مبنی بر زنده بودن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی را اثبات نماید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۶    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: "دنیا ویسی" دانش آموز پایه اول دبستان روستای گرماش شهرستان سنندج، بر اثر ریزش دیوار حیاط مدرسه جان خود را از دست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۶    
استاندار خراسان رضوی از رشد 32 درصدی میزان صادرات این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۰    
علی اکبر اعتمادی جانباز 70 درصد استان فارس پس از تحمل 33 سال رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۰    
پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت برای بررسی برخی لوایح مورد نظر و تبادل آراء جهت انتخاب گزینه های نهایی تصدی پست شهرداری رشت برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۰    
برادر سرباز شهید اسماعیل شفیعی نژاد از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز از برگزاری آئین بزرگداشت برادر شهیدش خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از این پس ثبت سفارش کالاهای وارداتی که تا قبل از این در مرکز و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می شد، در استان صورت می گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۵    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از افزایش اختیار استان ها در ارائه تسهیلات خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان با بیان اینکه 30 درصد از پست های مدیریتی دولت در اختیار زنان قرار می گیرد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۳    
فرماندار تنگستان با تاکید بر افزایش آمادگی برای مقابله با انواع بحران ها گفت: رزمایش و مانور تحت عنوان مدیریت بحران برای آمادگی دستگاه های اجرایی در مقابله با بحران ها برگزار می شود.