پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 8 شهریور 1397 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 28 بهمن 1396 تهران پرس 31 فروردین 1397 تهران پرس 31 اردیبهشت 1397 تهران پرس 31 خرداد 1397 تهران پرس 31 تیر 1397 تهران پرس 31 مرداد 1397 تهران پرس 30 مهر 1397 تهران پرس 15 آبان 1397 تهران پرس 6 آذر 1397 تهران پرس 1 شهریور 1397 تهران پرس 2 شهریور 1397 تهران پرس 3 شهریور 1397 تهران پرس 4 شهریور 1397 تهران پرس 5 شهریور 1397 تهران پرس 6 شهریور 1397 تهران پرس 7 شهریور 1397 تهران پرس 8 شهریور 1397 تهران پرس 9 شهریور 1397 تهران پرس 10 شهریور 1397 تهران پرس 11 شهریور 1397 تهران پرس 12 شهریور 1397 تهران پرس 13 شهریور 1397 تهران پرس 14 شهریور 1397 تهران پرس 15 شهریور 1397 تهران پرس 16 شهریور 1397 تهران پرس 17 شهریور 1397 تهران پرس 18 شهریور 1397 تهران پرس 19 شهریور 1397 تهران پرس 20 شهریور 1397 تهران پرس 21 شهریور 1397 تهران پرس 22 شهریور 1397 تهران پرس 24 شهریور 1397 تهران پرس 25 شهریور 1397 تهران پرس 26 شهریور 1397 تهران پرس 27 شهریور 1397 تهران پرس 29 شهریور 1397 تهران پرس 30 شهریور 1397 تهران پرس 31 شهریور 1397 
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۱    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در یکسال گذشته، 190 بنگاه به ارزش بیش از 280 هزار میلیارد ریال قیمتگذاری و عرضه شد که از این میزان، 71 بنگاه به ارزش 35 هزار میلیار ریال واگذار شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۱    
از میان فیلم های در حال اکران بر پرده سینماهای سراسر کشور، پنج فیلم توانسته اند رتبه های بالای جدول پرفروش ترین های هفته اخیر (7 تا 14 شهریور 1397) را به خود اختصاص دهند ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۸    
همدان- ایرنا- محمدناصر نیکبخت استاندار همدان با صدور پیامی عملکرد ورزشکاران این استان در بازی های آسیایی 2018 اندونزی را مورد ستایش قرار داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتقاد از مصرف بیش از صد میلیون لیتر بنزین در روز در کشور، بد استفاده کردن از ظرفیت ها و منابع داخلی را یکی از مشکلات موجود در بحث مدیریت اقتصادی عنوان کردند و به وزارت نفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۷    
مدیر دفتر طرح های عمرانی دانشگاه یزد با ارائه گزارشی از بهره برداری خوابگاه متاهلین این دانشگاه با مساحتی بالغ بر دو هزار مترمربع تا پایان سال جاری خبر داد .
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۶    
یاسوج- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 180 زوج جوان مناطق محروم کمیته امداد استان به مناسبت عید غدیر خم با کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه راهی خانه بخت شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۳    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت از طریق تعامل مثبت با کل دنیا، نقشه دشمن برای گسترش ایران هراسی را خنثی کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۴    
آران و بیدگل - مسئول برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات کاراته کشور گفت: نوجوانان دختر اصفهانی مقام اول مسابقات کاراته کشور را به دست آوردند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۳    
در شانزدهمین دوره جشنواره طرح کیمیا شرکت به پرداخت ملت پذیرندگان پایانه های فروش به پرداخت ملت جوایز نفیس خود را دریافت کردند
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۸    
نرخ شهریه سال تحصیلی 97-98 برای رشته های غیرپزشکی و علوم پزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۰    
گرگان - ایرنا- با دستور رییس قوه قضاییه و حکم دیوان عالی کشور و به منظور دسترسی آسان شاکیان و مالباختگان گلستانی ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۸:۵۱    
سنندج – مدیرکل امور روستایی و شورهای استانداری کردستان از افتتاح 21 میلیارد تومان پروژه در روستاهای این استان در ایام هفته دولت خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۸:۳۹    
ارومیه- ایرنا- مسوول بسیج دانش آموزی سپاه ماکو گفت: 180 دانش آموز این شهرستان تا پایان شهریور در طرح هجرت دانش آموزی شرکت می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۲۱:۳۱    
جاکارتا- ایرنا- نمایندگان ایران در سیزدهمین روز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، با کسب 19 مدال طلا، 19 نقره و 20 برنز همچنان در رده پنجم جدول مدالی قرار دارند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۷:۴۱    
شرکت کارت اعتباری ایران کیش موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شد.این شرکت با هدف بهبود کیفیت خدمات خود با استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین المللی ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۰    
بجنورد- پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی امشب با برگزاری مراسم اختتامیه بسته می شود و با معرفی برگزیدگان، سیزدهمین دوره جشنواره به ایستگاه آخر می رسد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۲    
معاون عملیات و نظارت بورس کالا گفت: قیمت پایه کالا در بورس باید متناسب با قیمت ارز بازار و حد نوسان قیمتی آن باشد تا دیگر شاهد خرید کالا با ارز 4200 تومانی و فروش آن با نرخ ارز آزاد نباشیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۸    
35 نفر در بخش سندرک میناب بر اثر مصرف شیرینی فاسد مسموم شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۸    
پالایشگاه ستاره خلیج فارس با تولید روزانه 27.5 میلیون لیتر بنزین، نزدیک به 30 درصد نیاز کشور در این زمینه را تامین می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۸    
نائب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: مناطق آزاد متاسفانه تا به امروز فقط نقش واردات کالای قاچاق را ایفا کرده اند و افزایش این مناطق در کشور باعث افزایش قاچاق خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۸    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: بر اساس ابلاغیه گمرک، میلیاردها دلار کالای دپو شده در گمرکات کشور از هفته آینده باید ترخیص شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۲    
رئیس انجمن رمز ایران با بیان اینکه قطع رابطه علمی با دنیا منطقی نیست و باید در گسترش دیپلماسی علمی بیش از گذشته تلاش کنیم، نسبت به نادیده گرفتن حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی هشدار داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۹    
عضو کمیسیون صنایع مجلس توضیحاتی را درباره نحوه فروش و عرضه 40هزار خودروی جدید به بازار ارائه کرد که براساس آن صاحبان خودروهای جدید تا یک سال قادر به فروش آن نخواهند بود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۹    
نتایج نهایی پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۷    
در شهر کارس ترکیه در بحبوحه فصل گردشگری، بوران برف همه جا را سفید پوش کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۲    
همایش حق مالکیت ادبی با حضور جمعی از نویسندگان و اهالی ادبیات در قمصر کاشان برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۲    
تیم ملی سپک تاکرای ایران در بخش کواد چهارنفره بازی های آسیایی جاکارتا برابر سنگاپور شکست خورد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۱    
ائتلاف به اصطلاح ضدداعش که تحت رهبری آمریکا کار می کند، امروز گفته که بر اساس ارزیابی های خودش، هزار و شصت و یک غیرنظامی را به صورت ناخواسته در عراق و سوریه کشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: جهت جلوگیری از تکرار فاجعه حلب در ادلب، همکاری با ایران و روسیه را ادامه می دهیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۶:۰۱    
رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات بین المللی فرهنگی کشور گفت: مولانا در مثنوی، به عمومی سازی معرفت در سطح جامعه همت گماشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۴:۱۳    
بجنورد- هفت طرح عمرانی دانشگاه بجنورد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۳:۲۳    
بوشهر - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: هزار میلیارد ریال در توسعه زیرساخت های توزیع برق استان بوشهر سرمایه گذاری می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۱:۰۴    
تیم های ایران و روسیه به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) راه یافتند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۱۴    
دوازدهمین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره راستی آزمایی اجرای برجام عصر روز پنجشنبه در اختیار 35 عضو شورای حکام قرار گرفت و بار دیگر آژانس پایبندی ایران به برجام را تایید کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۱۱    
رئیس ائتلاف الفتح عراق به فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در ائتلاف این کشور گفت که هرگونه تلاش واشنگتن برای دخالت در تشکیل دولت آتی عراق با واکنش شدید عراقی ها مواجه خواهد بود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی ها قول هایی در زمینه های بانکی و اقتصادی به کشورمان دادند، اما نباید سرنوشت کشور را معطل این حرف ها کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۷    
بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: روزهای بسیار خوبی در آینده برای ارتقاء و توسعه استان در پیش خواهد بود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۷    
مشاور حقوقی رئیس جمهوری آمریکا که ظاهراً به دلیل همکاری در پرونده تبانی احتمالی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه، مورد خشم و غضب ترامپ قرار گرفته است؛ پاییز آینده از سمت خود برکنار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۰    
بوشهر - استاندار بوشهر گفت: 443 پروژه عمرانی در هفته دولت در استان بوشهر افتتاح شده است که از نظر اعتباری افزایش دو برابری نسبت به سال قبل داشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۴    
جواد نوروزبیگی که از تهیه کنندگی فیلم سرکوب به کارگردانی رضا گوران انصراف داده است دلیل آن را نداشتن شرایط تولید اثر دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۱    
تهران – ایرنا - لوکا مودریچ بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی کرواسی به عنوان بازیکن سال اروپا انتخاب شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۸    
بهروز دارش طرفدار تقلید در هنر است اما نه به صورت عین به عین و معتقد است که هنر ایران به دلیل آن که در حال شکل گیری و همچنین دنباله رو است هنوز نیازمند تقلید است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۸    
کوالالامپور- ایرنا- مراسم عید سعید غدیر خم و جشن ولایت همزمان با هجدهم ذی الحجه به عنوان یکی از مهمترین جشن های پرسرور مسلمانان به ویژه شیعیان با حضور ایرانیان مقیم مالزی در کوالالامپور برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۸    
خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: همراهی، همکاری و رای مردم شرط تحقق عملی حاکمیت اسلامی بوده که جمهوری اسلامی ایران دارای این ویژگی است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۸    
اسلام آباد - ایرنا - تحلیل گر امور دفاعی پاکستان با تحلیل روابط ایران و پاکستان به ویژه در زمینه اقتصاد و انرژی گفت:ایران سهم و وظیفه خود را در موضوع طرح انتقال گاز به پاکستان انجام داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۸    
اهواز – ایرنا - سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: نمی توانیم با گذشت 6 هفته شاهکار کنیم و یک شبه به دوران قهرمانی فولاد در سال های گذشته برگردیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۳۹    
تهران – ایرنا – یگان موشکی ارتش یمن پنجشنبه شب با یک فروند موشک بالستیک یک پایگاه نظامی در جنوب عربستان را هدف قرار داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۳۹    
ستاره کروات رئال مادرید به خاطر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و نایب قهرمانی در جام جهانی عنوان مرد سال فوتبال اروپا را به دست آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۳۶    
وزیر خارجه فرانسه با اذعان به پایبندی تهران به اصول بنیادین توافق هسته ای گفت: مقامات ایران نباید از بحث و مذاکره در مورد سه موضوع حساس که مایه نگرانی ماست، اجتناب کنند .
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۷    
اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در زدن گل به فولاد خوزستان موفق نبودیم در حالی که می توانستیم در نیمه اول با زدن گل های بیشتر کار را به سود خود تمام کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۷    
الجزیره-ایرنا- اداره اورژانس بیمارستان صلاح الدین در طرابلس پایتخت لیبی پنجشنبه اعلام کرد: در پی تشدید درگیری ها در این شهر، تاکنون 41 کشته و 126 زخمی به این بیمارستان منتقل شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۴    
نیویورک- ایرنا- وزیر خارجه آمریکا در تماس با رئیس حزب دمکرات کردستان عراق درباره دولت آتی این کشور گفت و گو کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۴    
ساری- ایرنا- دوازدهمین دوره مسابقات کاراته سبک شوتوکان بانوان کشور عصر پنجشنبه با حضور بیش از 600 کاراته کا از استان ها مختلف به میزبانی مازندران در شهرستان آمل آغاز شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۴    
اهواز سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: بازی کردن در اهواز به علت شرایط آب و هوایی آن برای هر تیمی سخت است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۴    
اهواز سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با سایپا خیلی موقعیت داشتیم ولی فولاد روی بی رحمش را به ما نشان داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید تیمش با وجود نمایش خوبی نتوانست از مصاف با سایپا امتیازی به دست آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۵    
اهواز - ایرنا - هواداران تیم فولاد خوزستان که از شکست برابر سایپا در دیدار هفته ششم ناراضی بودند خواستار جدایی سرمربی فولاد از این تیم شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۵    
تهران – ایرنا – قرعه کشی مرحله گروهی لیگ فوتبال قهرمانان 2019 اروپا پنجشنبه شب در موناکو فرانسه انجام شد و تیم های حاضر حریفان خود را شناختند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۵    
ساری- ایرنا- پنج طرح عمرانی و خدماتی در آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت عصر پنجشنبه در بخش لاریجان شهرستان آمل افتتاح شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۹    
قم - 3 پروژه توسعه ای شرکت فولاد غرب آسیا با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسمی رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران می گوید از تصمیمات داور و به طور کلی شرایط بازی با استقلال خوزستان ناراضی است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۶    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک با موشک بالستیک پایگاه نیروهای سعودی در نجران را هدف قرار دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری با خبرنگاران صدا و سیما درگیری لفظی پیدا کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۰    
اصفهان - دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در صحنه تعویض قاسم حدادی فر، امید نمازی سرمربی تیم خواست بازوبند را به کس دیگری بدهم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۷    
اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با انتقاد از نحوه بازی بازیکنانش در دیدار با پدیده خراسان گفت : در این دیدار به راحتی فرصت های گلزنی مان را از دست دادیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۷    
همدان- ایرنا- دستگاه ام آر آی 1.5 تسلای GE 16 کاناله عصر روز پنجشنبه با حضور استاندار همدان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۴    
اهواز - ایرنا - تیم فولاد خوزستان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال دومین شکست خود را در لیگ برتر این فصل تجربه کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۴    
اصفهان – هافبک تیم ذوب آهن گفت: کاپیتان دوم ذوب آهن رشید مظاهری است و به دلیل فاصله او با حدادی فر، بازوبند را به من دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۴    
اهواز فولاد خوزستان در حالی در برابر سایپای تهران شکست خورد که پایه گذار این شکست بازیکنی از محصولات آکادمی فولاد بود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۴    
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گویدکه مشکلی بابت حضور کی روش در ایران وجود ندارد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۴    
بوشهر- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم مشکلات مالی دارد و با رفع این مشکل در تمرین این تیم شرکت نخواهم کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۱    
بوشهر- سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: حق ما پیروزی پر گل در مقابل پارس چنوبی جم بود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۸    
رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: شرایط فنی و بدنی بازیکنان ما باید بهتر شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیم پیکان با ضد فوتبال موفق شد تیمش را شکست دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۵    
چابهار- مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاری آستان قدس رضوی و ورود بخش خصوصی به مثابه اطمینان از توسعه و ثبات بندر چابهار است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۵    
خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: 50 درصد از اعتبار80 میلیارد ریالی برای احداث شهربازی مدرن در خرم آباد تامین شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۵    
یزد - ایرنا - همزمان با عید سعید غدیرخم شامگاه پنجشنبه کاروان سادات شهرستان ابرکوه با عنوان غدیر از امامزاده احمد (ع) به طرف میدان امام حسین (ع) به حرکت درآمد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۵    
ساوه - ایرنا - سومین دوره مسابقات ملی بومی، محلی با عنوان جشنواره فرهنگی، ورزشی غدیر عصر پنجشنبه پس از دو روز در روستای بلوبند بخش خرقان زرندیه پایان یافت.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۲    
یزد - ایرنا - تیم مقاومت گلساپوش یزد در چارچوب مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی لیگ امید کشور پنجشنبه شب با نتیجه چهار بر یک تیم دریانوردان بوشهر را در ورزشگاه آزادی اردکان شکست داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۲    
در این ویدیو مصاحبه اختصاصی مهر را با حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده سریال پدر می بینید.عنقا در این مصاحبه از واکنش های مردم و حواشی به وجود آمده برای سریال حرف زد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۲    
آستارا - ایرنا - مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: آتش سوزی یک باب انبار منزل مسکونی و سیستم برق یک دستگاه آسانسور آپارتمان در این شهرستان، با تلاش آتش نشانان مهار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۲    
بجنورد- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مراکز آموزش عالی باید مجدد به دایر کردن رشته های کاردانی روی آورده و به تربیت دانشجو در این رشته ها بپردازند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۳    
دستیار علی کریمی در تیم فوتبال سپیدرود می گوید بازیکنان تیمش از شرایط بدنی خوبی برخوردار نیستند و این تیم نیاز به جذب بازیکن دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۰    
بغداد - ایرنا - `هادی العامری` دبیرکل سازمان بدر و رئیس ائتلاف انتخاباتی الفتح عراق خطاب به نماینده ترامپ هشدار داد که اگر دولتی دست نشانده آمریکا در این کشور روی کار بیاید ظرف دو ماه سرنگون خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۰    
نیویورک- ایرنا- سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد ادعای وال استریت ژورنال درباره اقدام ایران در آموزش و تسلیح عراقی ها برای مبارزه با آمریکایی ها را مضحک دانست و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۰    
بیروت-ایرنا- جبران باسیل وزیر خارجه لبنان و الکساندر زاسپکین سفیر روسیه در بیروت با هم دیدار کردند و درباره چگونگی اجرای طرح پیشنهادی مسکو برای بازگشت آوارگان سوری گفت و گو کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۷    
تیم های فوتبال سایپا و پیکان در هفته ششم لیگ برتر برابر فولاد و استقلال خوزستان پیروز شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۷    
رشت- مربی سپیدرود رشت با اشاره به نمایش خوب بازیکنان این تیم در بازی امروز برابر صنعت نفت، گفت: ضعف جسمانی مشکل اصلی بازیکنان سپیدرود است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۷    
رشت- سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان اینکه در این مسابقه نتوانستیم به نتیجه دلخواهمان برسیم، گفت: وضعیت و میزان مصدومیت شهاب گردان فردا مشخص می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۱    
تیم فوتبال پیکان با برتری برابر میهمانش استقلال خوزستان، دومین پیروزی خود در لیگ هجدهم به دست آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۸    
اراک - ایرنا - تیم های ایران الف ( اراک) و ایران ب عنوان های اول و دوم گروه الف چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) اراک را به دست آوردند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۸    
اصفهان -ایرنا - مربی تیم پدیده خراسان گفت : دیدار سختی را با ذوب آهن اصفهان پشت سر گذاشتیم و در این دیدار به نتیجه مطلوب که مد نظرمان بود، رسیدیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۸    
اصفهان- هافبک تیم ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ذوب آهن امروز در بازی خود مقابل پدیده، تمرکز خود را از دست داد و متحمل شکست شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۲    
هیات پارلمانی کشورمان در دیدار با وزیر انرژی ارمنستان بر اتمام به موقع فاز سوم انتقال برق میان دو کشور تاکید کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۲    
تیم فوتبال سپاهان در هفته ششم لیگ برتر برابر پارس جنوبی به نتیجه تساوی رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۲    
اصفهان - شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین المللی فیلم کودک در بهترین شرایط برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۹    
سپاهان با گل استنلی کی روش در دقیقه 5+90 از شکست برابر پارس جنوبی جم گریخت.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۳    
مراسم قرعه کشی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۳    
اصفهان - استاندار اصفهان گفت: امیدوارم روزی نام اصفهان به عنوان شهر فیلم های کودک جهان شناخته شده و در ردیف شهرهای بزرگ با محوریت چنین رویدادهایی قرار گیرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی، با اعتماد به توان داخلی می توان به رشد اقتصادی رسید.