چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت امروز 13 فروردین 1397 - tejaratemrouz.ir

تجارت امروز 27 اسفند 1394 تجارت امروز 30 اسفند 1395 تجارت امروز 1 فروردین 1396 تجارت امروز 31 اردیبهشت 1397 تجارت امروز 30 خرداد 1397 تجارت امروز 31 تیر 1397 تجارت امروز 22 مرداد 1397 تجارت امروز 29 شهریور 1397 تجارت امروز 1 مهر 1397 تجارت امروز 30 آبان 1397 تجارت امروز 29 آذر 1397 تجارت امروز 30 دی 1397 تجارت امروز 30 بهمن 1397 تجارت امروز 29 اسفند 1397 تجارت امروز 1 فروردین 1397 تجارت امروز 2 فروردین 1397 تجارت امروز 3 فروردین 1397 تجارت امروز 4 فروردین 1397 تجارت امروز 5 فروردین 1397 تجارت امروز 6 فروردین 1397 تجارت امروز 7 فروردین 1397 تجارت امروز 8 فروردین 1397 تجارت امروز 9 فروردین 1397 تجارت امروز 10 فروردین 1397 تجارت امروز 11 فروردین 1397 تجارت امروز 12 فروردین 1397 تجارت امروز 13 فروردین 1397 تجارت امروز 14 فروردین 1397 تجارت امروز 15 فروردین 1397 تجارت امروز 16 فروردین 1397 تجارت امروز 17 فروردین 1397 تجارت امروز 18 فروردین 1397 تجارت امروز 19 فروردین 1397 تجارت امروز 20 فروردین 1397 تجارت امروز 21 فروردین 1397 تجارت امروز 22 فروردین 1397 تجارت امروز 23 فروردین 1397 تجارت امروز 24 فروردین 1397 تجارت امروز 25 فروردین 1397 تجارت امروز 26 فروردین 1397 تجارت امروز 27 فروردین 1397 تجارت امروز 28 فروردین 1397 تجارت امروز 29 فروردین 1397 تجارت امروز 30 فروردین 1397 تجارت امروز 31 فروردین 1397 
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: بر اثر سقوط پرایدی در داخل استخر طبیعی واقع در منطقه لیلاکوه شهرستان لنگرود 5 نفر از 6 سرنشین این خودرو جان باختند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۰    
محمود واعظی گفت: اکنون بیش از سه میلیون بیکار در کشور وجود دارد و علاوه بر آن سالی یک میلیون نفر متقاضی جدید وارد بازار کار می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۵    
مدافع برزیلی در سال 2016 از تیم بارسلونا جدا شد و به یوونتوس پیوست اما با وجود قهرمانی در سری آ و جام حذفی در تورین از ایتالیا خارج شد و به پی اس جی پیوست.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۵    
رئیس جمهور ترکیه در جریان بازدید از پاسگاه مرزی "اوغول بینار" در استان هاتای واقع در جنوب این کشور با سربازان ترکیه ای دیدار کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۳:۱۰    
به گزارش تجارت امروز؛ در این عکس، تصادف شدید تنها لامبورگینی هوراکان ایران را مشاهده می کنید. قیمت این خودرو در منطقه آزاد 1.4 میلیارد تومان است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۵    
184 فرزندی که به فرزندخواندگی پذیرفته شده اند دارای پرونده پزشکی بوده اند و نوعی مشکل پزشکی داشته اند که پذیرفته شدن آنها نشان دهنده رواج نگاه جدید و قابل تحسینی در خانواده هاست.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۵    
بعد از بازی ها بازیکنان را به تیم ملی می دهیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۵    
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: تا چند وقت پیش حقوق دریافتی ما از مجلس 5 میلیون تومان بود که در حال حاضر 7 میلیون تومان شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۵    
به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو از دختران جوان، پرونده ای تشکیل شد که تجزیه و تحلیل کارشناسی درباره چگونگی وقوع سرقت ها نشان داد که همه مالباختگان هنگام وقوع سرقت با دوستان خیابانی خود در حال خرید ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۵    
هر یک شب 15 هزار موبایل!
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۰    
نمی دانم چه روزی از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۵    
به گزارش تجارت امروز؛ داریوش فرضیایی، با انتشار یک عکس و متن کوتاه در اینستاگرام، به طور غیر مستقیم به ازدواج اشاره کرده است. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۰    
برگ برنده ماکرون چیست؟
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۰    
به گزارش تجارت امروز؛ عکسی از پشت صحنه پایتخت 5 که بازیگران این سریال را روی یک نفربر زرهی نشان می دهد، منتشر شد. قصه سریال پایتخت 5 در ادامه به رویارویی خانواده نقی معمولی با داعش می پردازد. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۵    
به گزارش تجارت امروز؛ هر ساله در آخرین روز تعطیلات نوروز که به آن (سیزده بدر یا روز آشتی با طبیعت) گفته می شود و از جشن های نوروزی ایران به شمار می رود ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۵    
کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری مصر نتایج رسمی انتخابات را اعلام کرد. طبق این نتایج عبدالفتاح سیسی با کسب 97 درصد آرا بار دیگر رئیس جمهوری مصر شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
کار کودک نه تنها براساس قانون اساسی، قانون کار و کنوانسیون جهانی حقوق کودک، مصوب نوامبر 1989 ممنوع است، بلکه در آیین نامه های داخلیِ سازمان هایی مانند شهرداری نیز به شدت منع شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۵    
پیش بینی می شود ورودی به دانشگاه ها طی دهه آینده افزایش یابد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۰    
فهرست بهترین کشورها برای گذراندن دوران بازنشستگی از نظر مزایا، رفاه و هزینه های زندگی اعلام شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۵    
ادغام بانک ها و موسسات سیاستی است که بانک مرکزی از سال گذشته به طور جدی تری دنبال می کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: توصیه می کنم روز دیگری را به جز امروز برای بازگشت انتخاب کنند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۶    
در ایام نوروز، البرز پرترددترین استان کشور بود.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۶    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس دهم شورای اسلامی به یکی از دلایل نوسانات بازار ارز اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل بحث کمبود ارز است ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۱    
ده ها روایت با مضامین عالی در اسلام، در متون دینی ما درباره ی زمین، درباره ی محیط زیست ما هست.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۱    
ارتباط شوم زن جوان شوهردار با سیامک از قبرستان شروع و به قتل و آتش زدن همسرختم شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۰    
در سانحه انحراف خودروی پلیس قم از جاده سرباز وظیفه جان باخت. به گزارش تجارت امروز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۵    
تاکنون یک میلیون و 341 هزار و 721 کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و 10060 واحد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند همچنین 2068 واحد نیز از سوی بازرسان پلمب شده اند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۵    
سیزده فروردین یا سیزده بدر که روز طبیعت نام گرفته است مردم به بیرون از خانه می روند و چند ساعتی را به تفریح در دل طبیعت می پردازند . ولی فلسفه ی آن چیست و چه معنایی می تواند داشته باشد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۰    
موارد استعفا را شنیده ایم اما پرونده های متعددی نیز از ارتشا و اختلاس مقامات اروپایی هست که قوه قضائیه مستقل شان (!) ترجیح داده پس از دوران مسئولیت به آنها رسیدگی کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۱۰    
پزشکان معتقدند ورزش و فعالیت بدنی منظم، مصرف یک رژیم غذایی متعادل و خوردن مقادیر توصیه شده مواد مغذی به حفظ عملکرد طبیعی بدن کمک می کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۵    
بهره گیری از امکانات محیطی در مدارس می تواند به عنوان راهکاری برای حفظ محیط زیست اطراف شناخته شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۵۰    
ممنوعیت ثبت سفارشات با دلار در اسفند ماه نیز اقدامی بود تا نرخ حواله را تحت تاثیر قرار دهد اما به دلیل مشکلاتی که در نقل و انتقالات ما وجود داشت، تاثیری در کاهش نرخ و تقاضا نداشته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۴۰    
شبکه اجتماعی اینستاگرام که برای اشتراک عکس و ویدیوست؛ میلیونها کاربر در سراسر جهان دارد و توسط فیس بوک به بهای یک میلیارد دلار خریداری شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۴۰    
پرداخت سود سهام عدالت در حالی از دیماه سال گذشته آغاز شده است که تا کنون پرداخت کامل سود 19 گروه از مشمولان انجام شده و تسویه سود سهام عدالت گروه بیستم نیز در جریان است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۵    
تغییرات در طی سال های گذشته در کشور ما به مرور ایجاد شد، رابطه دختر و پسر شکل گرفت، اما ما سعی کردیم این موضوع را مدام کتمان کنیم ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۲۰    
پهنه گسله ایوانکی، عامل زلزله اخیر جنوب شرق دماوند بود .
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۰:۲۰    
زنان نقش مهمی در خانواده و بویژه در خانواده هایی که سرپرست خانوار هستند، دارند. به منظور به حداقل رساندن مشکلات و مسائل این قشر ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۰    
به گزارش تجارت امروز؛ قرار بود سه روز دیگر – آخرهفته - مجلس عروسی بگیرم که متاسفانه حدود چند هفته قبل، به عضویت یک گروه در شبکه های اجتماعی درآمدم. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۵    
به گزارش تجارت امروز؛ مردجوانی با خرید یک اسلحه همسر برادرش را با شلیک گلوله در مشهد کشت. کاراگاه رزمخواه رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۵    
تکیه کردن بر روش هایی همچون فروش تراکم، املاک شهرداری و تغییر کاربری به عنوان یک منبع درآمد، بدترین فرم و نوع درآمدزایی در مدیریت شهری است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۲۰    
پیش بینی می شود در سال 97 بتوان اسکناس ها را بر اساس سند ملی طراحی و روانه بازار کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۳:۳۵    
تجارت امروز - توصیه های ایمنی قبل از وقوع زلزله عبارتند از: * آسیب پذیری منزل خود را در برابر زلزله برآورد نمایید ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۳:۰۵    
نرخ قیمت ها بر اساس ساعت می شود.