سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 17 مرداد 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 13 مرداد 1396 تین نیوز 14 مرداد 1396 تین نیوز 15 مرداد 1396 تین نیوز 16 مرداد 1396 تین نیوز 17 مرداد 1396 تین نیوز 18 مرداد 1396 تین نیوز 19 مرداد 1396 تین نیوز 20 مرداد 1396 تین نیوز 21 مرداد 1396 تین نیوز 22 مرداد 1396 تین نیوز 23 مرداد 1396 تین نیوز 24 مرداد 1396 تین نیوز 25 مرداد 1396 تین نیوز 26 مرداد 1396 تین نیوز 27 مرداد 1396 تین نیوز 28 مرداد 1396 تین نیوز 29 مرداد 1396 تین نیوز 30 مرداد 1396 تین نیوز 31 مرداد 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۳:۲۹    
مناقصه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی های ارتباطی و M0 فرودگاه تبریز توسط شرکت فرودگاه های کشور با برآورد مالی 252186314565 ریال در دو مرحله برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۳    
مناقصه خرید و حمل نمک زمستانی مورد نیاز راهدارخانه های استان تهران توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در دو مرحله برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۶    
مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار، گفت: این شرکت نوسازی 50 دستگاه اتوبوس شامل خروج خودروهای فرسوده و ورود خودروهای نو را در دستور کار قرار داد و در واقع سالانه 59 هزار و 400 صندلی به ناوگان شرکت افزوده شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۳    
مدیرکل راه آهن خراسان از کسب رتبه نخست جابجایی مسافر در 4 ماهه نخست امسال توسط راه آهن خراسان در شبکه ریلی کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تقریبا تمامی قراردادهای سازمان بنادر به شیوه مناقصه و مزایده است؛ ولی اگر نمایندگان مجلس سؤالی هم داشته باشند پاسخگو خواهیم بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۳    
روز دوشنبه ( 16 مرداد ) فاز دوم از خط 8 متروی تهران ( شاهد- پرند ) افتتاح شد؛ خطی که حد فاصل شهر آفتاب ( نمایشگاه دائمی کتاب ) تا فرودگاه امام خمینی (ره) ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۲    
موسسه دروئری برآورد کردکه میزان تقاضای تن-مایل کشتی های حمل مواد شیمیایی در سال 2017 میلادی نزدیک به 2.9 درصد رشد کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن یک نفر بر اثر برخورد قطار با تیلر در منطقه بهشهر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۲    
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در زمان حاضر عرصه گردشگری در منطقه آزاد اروند ارتقاء یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۳    
شورای پول و اعتبار در جلسه ای تصمیم بانک مرکزی در مورد انحلال سه موسسه غیرمجاز البرز ایرانیان، افضل توس و وحدت (آرمان) را تایید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۵    
منابع خبری آمریکایی اعلام کردند یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ایران در فاصله 100 پایی یک جنگنده آمریکایی اقدام به پرواز کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از جان باختن دو نفر بر اثر سقوط خودروی پژو به دره ای در ورودی منطقه لاویج خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۸    
کرباسیان یکی از قدیمی ترین مدیران تکنوکرات اقتصاد ایران است. او به جهت تالیف و ترجمه 16 جلد کتاب اقتصادی، از فضای حاکم برکسب و کارها و معادلات جهانی اطلاعات دقیقی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۶    
وبلاگ فرزین پورمحبی-خبرنگاری شغل شریفی است که البته اگر مزایای دیگری هم داشت خیلی بهتر بود. مثلا اگر خبرنگار می توانست هر چیزی را که می بیند؛ بگوید ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۶    
شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) میزبان 120 هیئت دیپلماتیک شرکت کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۱    
شورای پول و اعتبار پس از ارایه گزارش بانک مرکزی درباره فعالیت های مربوط به واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی های اعتبار غیرمجاز سه گانه به شبکه بانکی کشور از فعالیت های انجام شده تقدیر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
باحضور معاون رئیس جمهور، معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولین از طرح تولید خودرو با موتور یورو4 و الحاق سیستم DPF برای افزایش استاندارد آلایندگی به یورو6 در مجموعه صنعتی ماموت رونمایی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه بندی تاسیسات گردشگری و شیوه نامه نمایشگاهی سازمان میراث فرهنگی اصلاح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۴    
با گذشت حدود دو سال از آغاز فعالیت هشت کمیسیون تخصصی در هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران، انتخابات هیات رئیسه کمیسیون ها برای دور دو ساله دوم برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۴    
اگر تا چند ماه پیش بسیاری از دلواپسان به این موضوع امیدوار بودند که قراردادهای خرید هواپیما از سوی ایران روی کاغذ باقی خواهد ماند و امکان ورود این هواپیماها به ایران فراهم نمی شود اما تحویل هفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۸    
تارنمای خبری نشریه نیویورک تایمز نوشت: رنو دوشنبه گذشته و تنها چند روز پس از اجرای قانون تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، قراردادی چندمیلیون دلاری با تهران امضا کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۱    
توسعه گردشگری شهری به عوامل مختلفی نیاز دارد. البته سایت های گردشگری، مراکز تاریخی، موزه ها و جاذبه های مدرن گردشگری در گردشگری شهری نقش مهمی دارند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۸    
در تعریف گردشگری شهری چنین آمده است: کنش متقابل گردشگران میزبان و تولید فضای گردشگری پیرامون سفر به مناطق شهری با انگیزه های متفاوت و بازدید از جاذبه ها و استفاده از تسهیلات و خدمات مربوط به گردشگری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۲    
بنا به پیشنهاد و پیگیری سازمان بنادر و دریانوردی و همکاری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، و تصویب شورای سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) تقدیرنامه شجاعت در دریا به مرحوم کاپیتان امیر جنبد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۹    
جمهوری اسلامی ایران به اصلاحیه کد جیبوتی راجع به دزدی دریایی و حملات مسلحانه علیه کشتی ها در خلیج عدن و آب های سومالی و نقش آفرینی IMO در این رابطه اعتراض کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۶    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از واگذاری قیر رایگان به تمامی شهرداری های کمتر از50 هزار نفر جمعیت از سوی این سازمان در اجرای قانون بودجه سال 96 کل کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۳    
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه در یادداشتی ضمن تبریک هفدهم مرداد ماه، نوشت: خبرنگاران تلاشگر و متخصص با همراهی و همکاری دلسوزانه ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۰    
فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در تیرماه 96 با اعزام و پذیرش بیش از پنج میلیون مسافر، نسبت به زمان مشابه سال گذشته به رشد 13 درصدی دست یافته اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۷    
دو مورد از اعزام های دیروز که همگی به مقصد مدینه منوره بودند، توسط شرکت سعودی و سایر پروازها هم توسط ایران ایر انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۴    
سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، کسب رتبه برتر توسط این شرکت در پاسخگویی به شهروندان در میان سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی را ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۱    
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان با اشاره به افزایش تعداد حجاج و همچنین پروازهای داخلی، بر حساسیت و اهمیت عملیات اعزام حجاج نسبت به سال های گذشته تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۸    
17 مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار یادآور خبرنگاران شهیدی است که برای ثبت حقایق از جان گذشتند تا لحظه های ناب ایمان و دلدادگی انسان های پاک سرشت و نکو خصال را بر صفحه تاریخ بر جای گذارند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۲    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای معرفی خدمات، امکانات و دستاوردهای خود در دهمین نمایشگاه خدمات شهری-حمل و نقل عمومی همدان حضور یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۹    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل مرکز آموزش و تحقیقات راه آهن با تاکید بر اینکه ما در حوزه آموزش و تحقیقات نیازمند تجدید قوا هستیم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۳    
پایگاه جستجو و نجات دریایی بندر امیرآباد با حضور معاون محترم امور دریایی سازمان بنادرودریانوردی افتتاح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۷    
پیام تبریک معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۴    
مهندس راستاد عضوهیات عامل و معاون امور دریایی که از سوی مدیران کل حوزه معاونت دریایی همراهی می شدند در روز دوشنبه مورخ96/05/16 از بنادر گز و ترکمن و اسکله های مسافری استان گلستان بازدید بعمل آوردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۷    
یک فروند هواپیمای سبک پس از برخاستن از زمین با یک دستگاه خودروی سواری در چچن برخورد و سقوط کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۸    
سالهاست واژگونی تانکرهای نفتکش مربوط به کشور عراق در جاده های استان کردستان به یک کابوس برای محیط زیست این استان تبدیل شده و متاسفانه همچنان پایانی برای این معضل وجود ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۵    
در چهارمین روز معاملات بورس تهران در این هفته دماسنج بازار 28 واحد رشد کرد اما سهام شرکت های خودرویی یک دست با کاهش قیمت همراه شدند. در عین حال قیمت سهام فلزات اساسی روند رو به رشدی را تجربه کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مجوز ترانزیت 35 هزار کانتینر گندم از هندوستان به پاکستان از مسیر ترانزیتی چابهار - میلک سیستان و بلوچستان اخذ و ترانزیت آن تا ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۹    
بامداد روز سه شنبه 17 مرداد 96 با حضور مدیرعامل و معاونین هواپیمائی قشم و جمعی از مدیران فرودگاهی نخستین پرواز قشم ایر جهت اعزام کاروان زائرین حج تمتع 96 به سرزمین وحی صورت پذیرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۶    
به دنبال حضور جدی فولکس واگن در ایران از طریق شرکت ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس واگن ، تارنمای این شرکت به بهره برداری خواهد رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۳    
فعالیت های نفتی در اطراف دریای خزر، آلودگی های زیست محیطی را افزایش می دهد و در پی آن حیات موجودات زنده با بحرانی جدی دست و پنجه نرم می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گلستان رمز موفقیت راهداران را در هنگام بروز بحران های طبیعی، آمادگی عملیاتی تجهیزات و نیروها بیان کرد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۳    
این خودرو با هیدروژن حرکت می کند و قادر است با یک بار پرشدن باک مسافت 300 مایل را طی کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۳    
در حالی که از استانبول به عنوان ارزانترین شهر برای اقامت مسافران در اروپا یاد می شود، ولی صنعت توریسم در این کشور در آستانه ضعف قرار دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: بهسازی و آسفالت 130 کیلومتر راه روستایی در شهرستان سنندج در حال اجراست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۴    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۴    
مدیر کل پیشگیری وضعی قوه قضائیه گفت: سه هزار و 430 نقطه حادثه خیز در کشور وجود دارد که از این میزان هزار و 585 نقطه جزو نقاط اولویت دار هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۲    
یک شرکت ایرانی موفق به توسعه صادرات فیلتر هوای خودروی حاوی نانوالیاف (PAN) الکتروریسی شده بر روی کاغذ فیلتر (نانوپردو) شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۶    
در ادامه این مطلب، می توانید از حقایق متفاوتی در مورد کشتی تایتانیک آگاه شوید که شاید دانستن آن ها برایتان جالب باشد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی باید برنامه روشنی برای مسکن داشته باشد، گفت: یکی از راهکارهای تاثیرگذار در خروج مسکن از رکود تخصصی شدن بانک مسکن است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۷    
مهندس باقری فرد از آخرین اقدامات پیمانکار در تکمیل عملیات آسفالت گردنه صعب العبور نارنجی لار خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۴    
دولت بار دیگر پرونده دریافت مالیات از سپرده های بالای بانکی را روی میز آورده و می گوید که قرار است از پول های تنبل، مالیات بگیرد. حال باید منتظر رفتار سپرده گذاران کلان بانکی بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۴    
فرماندار شادگان گفت:ادامه عملیات احداث اسکله صیادی در بندرگاه شادگان در گرو تامین اعتبار لازم از سوی دستگاههای اجرایی است .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: جاده خلخال ماسوله موجب توسعه گردشگری استان اردبیل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۵    
منابع رسانه ای از عزم مصر برای تحویل دومین زیردریایی خود از آلمان خبر دادند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
حادثه رانندگی مرگبار در محور پارک ملی گلستان چهار کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۳    
خودروسازی ولوو توافق کرده است موتورهای ساخت این شرکت در خودروهایی با برند جیلی مورد استفاده قرار بگیرند. این دو خودروساز در حال حاضر فناوری های خود را در برند سومی به نام لینک به اشتراک می گذارند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۰    
همواره همایش ها با هدف ایجاد ارتباط و تبادل نظر انجام می شود و پیامد آموزشی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غیر قابل انکار آن می تواند در توسعه یک سازمان تا یک کشور نقش بزرگی را ایفا کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۷    
با گذشت یک ماه از مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو و اعلام برخی خودروسازان مبنی بر افزایش قیمت محصولاتشان از همان روز ابلاغ مصوبه، رکود بازار مانع افزایش قیمت کارخانه ای خودروها شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۴    
3 هزار دستگاه تاکسی فرسوده از پارسال تا کنون در مشهد از رده خارج شده اند
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
سفیر عراق در عربستان از آغاز پروازها بین ریاض و جده با چهار شهر عراق از جمله نجف اشرف خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۸    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از احتمال معرفی اپراتورهای بندر شهید رجایی تا مهرماه سال جاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۲    
از شورای شهر می خواهم به جای دست بردن در نقشه کلی سطح میدان مرکزی همدان، فقط به ترمیم و سنگفرش کردن بخش آسفالت آن اقدام کنند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۳    
آخوندی در لیست پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم برای سکانداری وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۰    
با پایان یافتن گمانه زنی ها، مسعود کرباسیان که سبقه تحصیلی و کاری در عرصه بازرگانی و تجارت دارد و یک مدیر اجرایی با سابقه است حالا در قامت مسئولی سیاستگذار به عنوان وزیر اقتصاد دولت دوازدهم پیشنهاد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۱    
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: با توزیع سوخت مناسب و تولید خودروهای استاندارد در صدد کاهش آلودگی های شهرهای بزرگ هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل امور مجلس وزارت دادگستری،محمدعلی اسفنانی درباره اختلاف پلیس راهور و کانون سردفتران در ثبت سند خودرو گفته است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۲    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه در 12 سال گذشته شهرداری تهران 73 هزار و 476 میلیارد تومان عملکرد نقد داشته است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۰    
پس از ماهها کشمکش بر سر حل مشکلات فردوگاه قم، کار تعیین تکلیف ادامه ساخت آن به استانداری محول شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۰    
تیم پاریسن ژرمن با رقمی که برای به خدمت گرفتن نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا هزینه کرده ،می توانست چند فروند کشتی بخرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۰    
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان راز و جرگلان گفت: شورای هماهنگی ترافیک شهرستان راز و جرگلان تشکیل جلسه داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۱    
کل آورده دو شرکت رنو و ناصح برای سرمایه گذاری چیزی حدود 660 میلیون دلار است که باید صرف تجهیز خطوط تولید سه محصول جدید، تاسیس و به روزرسانی بیش از 50 قطعه ساز ایرانی در راستای توسعه زنجیره تامین رنو ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۵    
سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان از بهسازی و آسفالت 27کیلومتر از راههای روستایی استان گلستان درابتدای سالجاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۲    
معاون آموزش، برنامه ریزی و فناوری سازمان هلال احمر گفت:ما در برنامه توسعه پنجم تکلیف داشته ایم آمار مرگ و میر را کم کنیم، ولی به جز سال اول و دوم نتوانسته ایم این آمار را کاهش دهیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۰    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، نرخ دلار با کاهش 4 تومانی به 3811 تومان رسید و در عین حال، ثبات بر بازار سکه هم حاکم شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۷    
ما از بدو فعالیت خود تلاش داشته ایم براساس نیاز کشور به حمل ونقل ریلی اعم از حمل ونقل بین المللی و داخلی، فورواردری، کریری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۴    
نخستین مسافران مترو فرودگاه امام خمینی(ره) اهل جنوای ایتالیا بودند.آنها می گفتند شهر ما مترو ندارد و فکر می کردیم ایران تحریم است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۸    
قطعه دوم راه فرعی سه راهی جعفری _ رباط خان _ یزد روکش آسفالت شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۵    
همزمان با هفته دولت، قطار مسافربری زاهدان - اصفهان در مسیر ریلی آغاز بکار خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۲    
سفر ارزان به اروپا، رویایی لذت بخش برای گردشگران و علاقه مندان به مسافرت در سراسر دنیا است. در تجربه ی این ماجراجویی شیرین، همراه ما باشید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۶    
باید مصوبات شورا کاملا آسیب شناسی شده باشد تا از سوی دیوان عدالت اداری مورد تردید قرار نگیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۳    
به نقل از یک مقام مسئول با اشاره به صدور دو میلیون کارت اعتباری خرید کالای ایرانی با نرخ سود 18 درصد تا پایان سال 97 نوشت: تا پایان سال 96 حدود 650 هزار کارت صادر می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۰    
خط کانتینری HMM از افزودن شناورهای کانتینربر در مسیر آسیا-کرانۀ غربی آمریکا خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۴    
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای هویزه، خواستار نگاه ویژه و تخصیص اعتبار از سوی استان برای ایمن سازی و اصلاح محور هویزه – مزار شهدا شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۱    
نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: قطاری که چند روز قبل وارد کرمانشاه شد آزمایشی بوده و برای تست ریل گذاری بکارگیری شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۱    
صبح دوشنبه برنامه ام را برای اداره شهر تهران به شورای اسلامی شهر تقدیم کردم. کلیات برنامه پیشنهادی شهرداری تهران برای دوره چهارساله 1396 تا 1400 و با تمرکز بر مسائل و چالش های پیش روی شهر و شهرداری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۸    
برای رسیدن بار از معدن به مقصد بندر عباس، مستقیماً هشت عامل درگیر می شوند: 1- انتقال مواد از محل دپوی معدن تا ایستگاه2- بارگیری مواد در ایستگاه 3- تأمین ناوگان مورد نیاز 4- سیرو حرکت ناوگان 5-واگذاری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۰    
رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور می گوید : نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای طرحی ملی بوده و لازم است دولت و کلیه نهادها در این زمینه همکاری نمایند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۷    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس از اتمام عملیات روکش آسفالت قطعه دوم راه فرعی سه راهی جعفری-رباط خان- یزد به طول 10 کیلومتر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
وبلاگ حمید نجف-مصلحت اندیشی، محافظه کاری، سازش، منفعت طلبی، سیاسی کاری و حتی باج خواهی همیشه می تواند جزء آفتهای یک رسانه به شمار آید ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به عملیات راهسازی محور هراز عنوان کرد: امروز(سه شنبه) عملیات راهسازی در محور هراز انجام نمی شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۸    
وبلاگ عباس آخوندی-مدتی این مثنوی تاخیر شد تا روز خبرنگار سر ذوقم آورد. این روز را به همه خبرنگاران عزیز تبریک می گویم و برای آنان آرزوی روزگاری خوش و خرم و سرفرازی و بالندگی دارم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۲    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، عبور هواپیماهای مسافربری قطر از حریم هوایی امارات عربی متحده و عربستان سعودی به صورت محدود از سر گرفته شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۹    
معاون برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران به درخواست استیضاح یکی از اعضای شورای شهر تهران واکنش نشان داد و اظهار داشت: بعد از 4 سال حضور ایشان در شورا لازم است روال استیضاح شهردار را توضیح دهم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۶    
مهندس سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۰    
سرانجام تکلیف وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم توسط رئیس جمهور مشخص و لیست اسامی این افراد به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۶    
دقایقی پیش چند تن از خریداران ملک در منطقه 5 شهرداری تهران با حضور در شورای شهر تهران و صدای بلند خواستار دیدار با نمایندگان خود در شورای شهر بودند که با قول مساعد معصومه آباد ...
  • ۱