چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 25 مرداد 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 13 مرداد 1396 تین نیوز 14 مرداد 1396 تین نیوز 15 مرداد 1396 تین نیوز 16 مرداد 1396 تین نیوز 17 مرداد 1396 تین نیوز 18 مرداد 1396 تین نیوز 19 مرداد 1396 تین نیوز 20 مرداد 1396 تین نیوز 21 مرداد 1396 تین نیوز 22 مرداد 1396 تین نیوز 23 مرداد 1396 تین نیوز 24 مرداد 1396 تین نیوز 25 مرداد 1396 تین نیوز 26 مرداد 1396 تین نیوز 27 مرداد 1396 تین نیوز 28 مرداد 1396 تین نیوز 29 مرداد 1396 تین نیوز 30 مرداد 1396 تین نیوز 31 مرداد 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۲    
در بازار امروز - سه شنبه - سکه تمام طرح جدید با 5000 تومان افزایش قیمت یک میلیون و 211 هزار تومان عرضه می شود اما دلار آمریکا اندکی کاهش قیمت را تجربه کرده و 3830 تومان فروخته می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۶    
نخستین منطقه آزمایشی برای پروژه های مربوط به شناورهای بدون سرنشین در فنلاند آغاز به کار کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۲    
فرمانده پلیس راه کشور گفت: با توجه به قوانین و مقررات موجود بستن کمربند ایمنی در جاده ها برای تمامی سرنشینان خودروها الزامی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با اعزام 6هزار و 380 زائر از استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری، عملیات اعزام زائران تمتع 96 را به پایان رساند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۳:۳۶    
رئیس پلیس راه استان قزوین از راه اندازی سامانه های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی به صورت پایلوت در استان قزوین خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۸:۴۲    
ششمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور با حضور صاحبنظران ، اساتید ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش های دولتی و خصوصی در محل دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۸    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 103 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد. شاخص 100 مرز هوای سالم و ناسالم در نظر گرفته می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۸    
دکتر روحانی رئیس جمهوری در نامه ای به سازمان حفاظت محیط زیست قانون هوای پاک را ابلاغ کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
نشست سه جانبه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، وزیر اقتصاد جمهوری ترکیه و وزیر اقتصاد و تجارت دولت قطر ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۷    
سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تمامی فرودگاه ها با سازمان حج و زیارت هماهنگ هستند و در مسیر برطرف کردن نواقص قدم برمی دارند به طوری که این سازمان از فعالیت فرودگاه ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در بیست و چهارمین مهمان هفته گفت: اکنون که در سازمان نقش ناظر را دارم، حساسیت فرودگاه ها را نسبت به زمانی که مدیر فرودگاه بودم بیشتر درک می کنم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از توسعه و بهسازی راه های روستایی شهرستان دیواندره با اجرای شش پروژه راهسازی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۵    
به منظور رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل ونقل عمومی جاده ای در بخش کالا و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه جلسه کمیسیون ماده 12 استانی، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران تشکیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۶    
صندوق تسهیلات محیط زیست جهانی، پروژه ای جدید را برای مقابله با موج بزرگ انتقال گونه های مهاجم دریایی تصویب می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۱    
اصفهان – با حضور مسئولان شهری تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند به بهره برداری رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۱۷    
بوشهر - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ناپایداری های جوی در استان بوشهر ادامه دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۴    
تمرکز هوندا بر برقی سازی می تواند با عرضه یک مدل هیبریدی اختصاصی در سال 2018 در بازار ایالات متحده همراه شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۷    
درحالی که رئیس سازمان توسعه تجارت میزان افزایش واردات خودرو در چهار ماه ابتدایی امسال را 30 درصد اعلام کرده است، رئیس فدراسیون واردات از افزایش 43 درصدی واردات خودرو در این مدت خبر می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس گفت: تشکل های صنفی فعال در بخش حمل ونقل جاده ای کالا و مسافر ضامن اصلی تحقق مفاهیم توسعه پایدار و اجرای بهینه اهداف تعریف شده اقتصاد مقاومتی در استان پهناور ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۳    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سیاستگذاری ها ، برنامه ریزی و اقدامات خود در بخش حمل و نقل مسافر عمومی جاده ای، ضمن رایزنی و تعامل با انجمن ها و تشکل های صنفی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۲    
مدیر فرودگاه ایلام ساخت هتل فرودگاهی در این فرودگاه را یک سرمایه گذاری مطمئن در جهت ارائه خدمت به زائران عتبالت عالیات دانست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۲    
مدیر کل فرودگاه های استان گلستان گفت: نخستین پرواز اعزام زائران حج تمتع استان ظهر پنجشنبه (بیست و ششم مردادماه )به مقصد جده انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت با برگزاری نشست نوبت عصر روز پنج شنبه صحن علنی مخالفت کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۰    
سمینار آموزش همگانی "گرمازدگی" با حضور کارکنان بندر شهید رجایی و فعالان بخش خصوصی شرکت های مستقر در این بندر برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۱    
نیروی هوایی ژاپن و آمریکا در اقدامی برای حفظ آمادگی عملیاتی، یک رزمایش هوایی بر فراز شبه جزیره کره برگزار کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۸    
رییس جمهور به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی ، در حکمی سورنا ستاری را به عنوان معاون علمی و فناوری رییس جمهور منصوب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۲    
پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی میل در خبری فوری از وقوع انفجار نزدیک فرودگاه 'ساوت اِند' لندن خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۶    
برای خرید خودرو پراید هاچ بک مدل 95 با کارکرد 37 هزار کیلومتر به سرمایه 20 میلیون و 200 هزار تومانی نیاز است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۷    
مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ما نیروهای کلیدی را شناسایی و شیوه مدیریتی را عوض کرده ایم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۷    
بررسی آمار واردات در چهارماهه نخست سال جاری نشان می دهد، رنو همچنان پیشتاز بازار خودروهای وارداتی است و توانسته رقبای کره ای خود را پشت سر بگذارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۷    
قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در این دولت در بخش بهداشت و درمان به عنوان دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای دیگر قابل بهره برداری و مطالعه است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۵    
شهردار قم با تاکید بر اینکه رفع مشکل بافت فرسوده نیازمند وحدت کلمه است، گفت: اکنون بازار قم به خطر افتاده است به همین علت هر مجموعه باید به میزان توان در میدان حضور یابد نه اینکه فقط از شهرداری توقع ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۲    
نماینده مردم نطنز در مجلس تاکید کرد: برنامه های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان کاملا با اسناد بالادستی تطبیق داشته و حکایت از اشراف و تسلط ایشان در حوزه بهداشت دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۲    
چهارمین نشست یکروزه هماهنگی ارگان های دریایی مرتبط تولید داده های پایه تراز آب دریای خزر با حضور نمایندگانی از سازمان نقشه برداری کشور ، مرکز علوم جوی و اقیانوسی ، بنادر شمالی کشور ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۹    
نماینده مردم گچساران در مجلس با اشاره به اینکه براساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال 94 تقریبا خطا از حیث عملکرد در بهداشت و درمان نداشته ایم گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۳    
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر طی سفری یکروزه به استان هرمزگان از پروژه های فنی و عمرانی بندر شهید رجایی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۰    
نماینده مشکین شهر با بیان اینکه وزارت بهداشت به وزارت ویژه خواری و رانتخواری تبدیل شده است، گفت: متاسفانه آقای هاشمی سعه صدر و تحمل مخالف را ندارد و در برابر انتقادات واکنش سریع نشان می دهد که ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۷    
یک نماینده اصولگرای مجلس با طرح چند پرسش از وزیر پیشنهادی بهداشت درباره عملکرد معاون غذا و دارویش گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۴    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از دو میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی و ترابری 5,9 میلیون نفر- سفر در بنادر جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس طی چهار ماه اخیر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۱    
وبلاگ مهدی کرباسیان-خدمات لجستیک در عمل گستره وسیعی از تعاملات و مبادلات از مبداء تولید کالا تا دسترسی به مصرف کننده را شامل می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۵    
اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای تسهیل خدمات رسانی به ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایت مشتریان بندری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۶    
نخستین جلسه مشترک برگزاری دهمین همایش بین المللی مهندسی سواحل و بنادر در کشورهای در حال توسعه، با حضور اعضای کمیته های هماهنگی بین المللی (IOC) و کمیته هماهنگی ملی (LOC) در جزیره کیش برگزار وتفاهم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۶    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دوره مدیریت قاضی زاده هاشمی در وزارت بهداشت گفت که در این دوره کمبود دارو از 350 به 30 قلم رسیده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۳    
قیمت هر اونس طلا، بعد از دو جلسه متوالی کاهش، امروز نیز با 0.2 درصد افت به 1269 دلار و 11 سنت رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۰    
اغلب افراد فقط برای خودرو خود بیمه شخص ثالث تهیه می کنند. شاید اگر بیمه شخص ثالث هم اجباری نبود، از خرید آن نیز خودداری می کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۰    
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که طبق گزارش معاونت نظارت مجلس، 95 درصد برنامه های قاضی زاده هاشمی منطبق بر اسناد بالادستی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۰    
در آخرین روز معاملات بورس تهران در ایین هفته شاخص کل 45 واحد رشد کرد. همچنین بیشتر نمادهای خودرویی با یک در صد نوسان در قیمت آخرین معامله مواجه شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۷    
کشورهای عربی در عرصه خودروسازی همواره مصرف کننده بوده اند، اما حالا آنها هم خودرو تولید می کنند و یکی از آنها در امارات محصول شاخصی را برای تولید انبوه در نظر گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۱    
کمبود مسافر، شرکتهای حمل و نقل بین شهری را در آستانه یک بحران جدی قرار داده و کارشناسان معتقدند یکی از راهکارهای خروج از این شرایط، تبدیل خرده مالکیِ اتوبوس به مالکیت شرکتی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی از وزرای پیشنهادی دولت خواست به سوالات کتبی و شفاهی نمایندگان در خلال بررسی صلاحیت پاسخ دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۸    
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس همراهی مجلس و دولت را موجب حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس از انان خواست که به وزرایی که گرفتار تعارض منافع هستند رأی ندهند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۵    
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت : بر اساس قانون مصوب سال 1348 و الحاقیه های بعدی آن، سازمان بنادر و دریانوردی تنها مرجع صدور مجوز ساخت و ساز در مناطق ساحلی است .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۲    
تعداد تانکرهایی که در صف کارگزاری ها برای اوراق ایستاده اند، افزایش یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۹    
حوادث جاده طارند و شش روستای دیگر روز به روز بیشتر می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۶    
نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: اگر مشکل صندوق های بازنشستگی امروز حل نشود، فردا خیلی دیر است ما هم گرفتار مشکلات مشابه اروپاییان می شویم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۳    
شرکت کشتیرانی GasLog موناکو 3 ماهه دوم سال 2017 را با سودآوری 2 برابری در مقایسه با 3 ماهه مشابه سال پیش به پایان رساند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۳    
نماینده مردم محلات در مجلس از افزایش نرخ اجاره بهای خانه خبر داد و گفت: اجاره نشین ها و زوج های جوان به چه کسی و به کجا پناه ببرند؟
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک دستگاه مینی بوس با 14 سرنشین به دلایل نامشخصی با یک دستگاه کامیونت برخورد کرد و از مسیر منحرف شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۸    
راه سالم، از نعمت های مهمی است که در تأمین امنیت مسافران و رانندگان تأثیر بسزایی دارد و یکی از عوامل مهم در کنترل مرگ و میر و تصادف در جاده ها محسوب می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۵    
استاندار خراسان رضوی گفت: باید با ارائه مشوق هایی مردم تشویق به گرفتن تاییدیه های معاینه فنی شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۵    
رییس انجمن صنفی مراکز معاینه فنی کشور، گفت: مشخص نیست مراکز فعلی مرکز معاینه فنی هستند یا مرکز تشنج.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۶    
هم اکنون تمرکز برنامه ششم توسعه نیز بر توسعه بخش ریلی است. در این برنامه توجه به این بخش به مثابه توجه به مناطق محروم در نظر گرفته شده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۶    
عضو منتخب شورای شهر پنجم از دیدار شهردار منتخب و فعلی تهران خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۳    
محمد جواد ظریف تاکید کرد: ایران تنها کشور منطقه است که امنیتش را تنها از درون کشور و از مردم می گیرد و با لبخند و اخم دیگران خوشحال و مضطرب نمی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۷    
چهارمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۱    
جلسه علنی بررسی صلاحیت محمد جواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه کابینه دوازدهم در نوبت صبح مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۸    
دولت کانادا به طور موقت قانون کاهش سرعت کشتی های عبوری در خلیج سنت لورنس را به اجرا می گذارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۵    
چین همزمان با توسعۀ قدرت دریایی با دو برابر کردن سرمایه های خود از سال گذشته تاکنون اقدام به خرید بنادر خارجی به ارزش 20 میلیارد دلار کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۵    
سایر خودروسازان خواستار ورود به بازار رو به رشد خودروسازی ایران هستند و درصدد جستجوی سرمایه گذاری در آن کشور هستند، مانند فولکس واگن و و این موضوع برای سرمایه گذاری پژو تهدیدی قلمداد می شود .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۲    
درباره پیوستن ایران به این سازمان از سال 1375 شمسی درخواست های زیادی مطرح شده بود که با مخالفت امریکا مواجه می شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۶    
دولت یازدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که وضعیت شاخص های اقتصادی در بخش های مختلف بسیار بغرنج و ناامید کننده بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۱    
پیش بینی قاطع یک نماینده درباره اینکه همه وزیران رای می آورند باعث واکنش طنز رئیس مجلس به سخنان وی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان را آغاز کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۸    
ایستگاه راه آهن تهران بازآفرینی می شود؛ یعنی علاوه بر بازسازی سکوها و فضاهای خدماتی فعلی آن، زمین های رها شده اطرافش به مکان هایی با کاربری رفاهی، تفریحی و تجاری تبدیل خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۵    
نماینده مردم ارومیه از نحوه ادامه طرح تحول سلامت اظهار نگرانی کرد و گفت: چگونه قرار است این طرح در آینده تامین مالی شود؟
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۲    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سراب دوره از واژگونی یک دستگاه تریلر نفتکش در جاده خرم آباد- پلدختر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۲    
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی اولویت دادن به بهداشت را نسبت به درمان از مسائل اصلی وزارت بهداشت دانست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۹    
رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که برخورد قاطع با مجرمان و کاهش فاصله میان وقوع و کشف جرم از برنامه های جدی پلیس است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۹    
در جلسه امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، نمایندگاه به بررسی صلاحیت حجت السلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۶    
شهرستان طارم تا سال 1400 با برخورداری از سه پروژه بزرگ حوزه راه، خون تازه ای در رگ هایش جریان پیدا خواهد کرد، به شرطی که اعتبارات لازم اختصاص یافته و پیمانکاران دست از کار نکشند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۶    
رئیس ستاد مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در خصوص اقدامات این ستاد توضیحاتی را ارائه کرد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۰    
علیرضا قدمی با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی از فردا در محورهای مازندران آغاز می شود، افزود: همچنین محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ ها در محور ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۹    
وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: استقلال، خودباوری، جانبداری از مظلومان در برابر ستمگران که معنای دفاع از حقوق بشر است، سیاست خارجی ایران در چهار دهه گذشته را شکل داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۶    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نامه 172 نماینده مجلس شورای اسلامی در تقدیر از فعالیت ها و تلاش های علی طیب نیا وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۶    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به موج فرقه گرایی و تنازع در بین کشورهای منطقه، ایران توانسته حضور قدرتمندانه خود را به دور از هرگونه تنش حفظ کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۳    
نماینده کازرون سیاست مبتنی بر تحریم آمریکا را از چالش های پیش روی وزارت خارجه دانست و گفت: از افتخارات آقای ظریف استفاده از رهنمودهای مقام رهبری انقلاب در مذاکرات خارجی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: زمان سرویس دهی قطارشهری مشهد در ایستگاه فرودگاه این کلانشهر حدود شش ساعت افزایش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۷    
در 23 نوامبر سال 2015، جدیدترین عضو ناوگان یعنی بوئینگ 787 دریملاینر به خطوط هوایی KLM اضافه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۴    
وزیر پیشنهادی برای امور خارجه گفت: با مشارکت بی سابقه 41 میلیونی برای کشور و سیاست خارجی اقتدار آفریدند در حالی که در محیط پیرامونی گاه برای اداره یک شهر و روستا ماه ها خونریزی صورت می گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۱    
سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات با ارسال نامه ای به مجلس گفت که وزارت اطلاعات با هرگونه فعالیت ناسالم فضای مجازی برخورد خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۸    
وزیر پیشنهادی امور خارجه با اشاره به سیاست های اصولی سیاست خارجی جمهوری اسلامی اسلامی گفت: استقلال و خودباوری و نهراسیدن از قدرت های بزرگ سیاست خارجی ایران رمز اقتدار کشور ماست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۸    
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر تیم دیپلماسی در دولت دوازدهم شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۵    
یک عضو فراکسیون امید با بیان این که فضای همکاری خارجی با ایران در طول 4 سال گذشته، برای کشورهای منطقه و بین المللی تبدیل به یک فرصت و غنیمت شده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۲    
مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان با اشاره به رفع مشکل پرواز مستقیم حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان گفت: بعد از یک سال وقفه امسال حجاج از فرودگاه زنجان اعزام می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۴    
ترامپ بزودی فرمانی اجرایی صادر خواهد کرد که تبیین کننده نظم و مسئولیت پذیری در رابطه با ملاحظات محیط زیست خواهد بود و مجوز پیش برد پروژه های زیرساختی را هم صادر خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۸    
عضو فراکسیون امید گفت: انتظار داریم وزارت خارجه در مبارزه با استکبار تمام قد وارد شود، اما در کشور این سربازان و سرداران دیپلماسی را مورد توهین قرار می دهیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۸    
آخرین وضعیت پروژه های راه سازی و ساختمان های عمومی و دولتی شهرستان بدره در بازدید معاون عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل راه وشهرسازی استان و فرماندار شهرستان بدره مورد بررسی قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وارد بررسی صلاحیت محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصلاح ساختار وزارت امور خارجه در بخش دیپلماسی اقتصادی یک ضرورت است ...
  • ۱