چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 16 مهر 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 مهر 1396 تین نیوز 2 مهر 1396 تین نیوز 3 مهر 1396 تین نیوز 4 مهر 1396 تین نیوز 5 مهر 1396 تین نیوز 6 مهر 1396 تین نیوز 7 مهر 1396 تین نیوز 8 مهر 1396 تین نیوز 9 مهر 1396 تین نیوز 10 مهر 1396 تین نیوز 11 مهر 1396 تین نیوز 12 مهر 1396 تین نیوز 13 مهر 1396 تین نیوز 14 مهر 1396 تین نیوز 15 مهر 1396 تین نیوز 16 مهر 1396 تین نیوز 17 مهر 1396 تین نیوز 18 مهر 1396 تین نیوز 19 مهر 1396 تین نیوز 20 مهر 1396 تین نیوز 21 مهر 1396 تین نیوز 22 مهر 1396 تین نیوز 23 مهر 1396 تین نیوز 24 مهر 1396 تین نیوز 25 مهر 1396 تین نیوز 26 مهر 1396 تین نیوز 27 مهر 1396 تین نیوز 28 مهر 1396 تین نیوز 29 مهر 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۸    
قرارداد تکمیل طرح NGL خارگ، شیرین سازی و تفکیک گازهای همراه مناطق خارگ و بهرگان و فروش محصولات سنگین تر از اتان، بین شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت صنایع فراساحل (صف) با حضور مدیران دو شرکت امضا شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۰    
رییس کل سازمان خصوصی سازی از آغاز پرداخت چند مرحله ای سود سهام عدالت طی چند روز آینده خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۸    
محمدابراهیم انصاری لاری به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۵    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، وضعیت ترافیک را در آزاد راه کرج - تهران سنگین اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهم 12 میلیارد دلار فاینانس برای پروژه های وزارت راه و شهرسازی در حال نهایی شدن است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۵    
دراین جلسه که با حضور مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، نماینده سازمان حج و زیارت ، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، مدیرکل دفتر نظارت، مسئولان تعزیرات حکومتی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: نصب دوربین های کنترل سرعت نقش مهمی در کاهش تصادفات در این استان دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۶    
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از 600 نفر در اثر تصادفات در استان کرمان جان باختند گفت: حضور پلیس در معابر و جاده ها به تنهایی کافی نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:راههای مواصلاتی استان قزوین بیش از 12 هزار میلیارد تومان ارزش دارد که برای نگهداری از آنها سالانه 500 میلیارد تومان نیاز داریم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۸    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین بازدید از فرودگاه یاسوج ضمن ابراز رضایت از روند توسعه این فرودگاه از اولویت استانداری برای رفع موانع پروازی و توسعه ای این فرودگاه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۸    
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، گفت: پس از ابلاغ انجام حج سال 96، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به سرعت نسبت به انسجام برون و درون سازمانی و ابلاغ ماموریت به ستاد و ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۵    
پلیس فرودگاه ها کشور ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی سال 96، به منظور کمک به مسافران و پیشگیری از بروز مشکلات برای آنها، توصیه هایی را منتشر کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۹    
تا پایان شهریور، تصادفات استان 181 متوفی و دو هزار و 496 مصدوم مدعی تصادف را روانه مراکز پزشکی قانونی استان کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۶    
چند روز قبل خانمی جوان به سازمان اتوبوسرانی مراجعه کرد وخواستارشماره حسابی برای پرداخت 300هزارتومان در وجه این سازمان شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل راه آهن هرمزگان از ثبت تازه ترین رکورد تن کیلومتر مرزی،نزدیک به 27 میلیون تن کیلومترمرزی در این اداره کل خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۹    
متاسفانه با گذشت بیش از یک دهه از خصوصی سازی در حمل ونقل ریلی، همچنان در تبیین مبانی و اصول اولیه خصوصی سازی دچار چندگانگی مفهومی هستیم
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تهران با مشکل کمبود پارکینگ مواجه است، گفت: خودروهای شخصی 67 درصد فضای پیاده راه ها را برای پارک خودرو اشغال می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۸    
برخورد یک دستگاه پیکان وانت با تریلر در جاده آذرشهر - عجب شیر ، نزدیکی پل غله زار یک کشته برجای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۵    
مجید خدابخش، استاندار آذربایجانشرقی، از پروژه خط یک قطار شهری تبریز بازید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سامانه صادرات کالا در بندر شهید رجایی راه اندازی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: هرمزگان از بین 32 مرز فعال کشور در جایگاه نخست ترانزیت کالا قرار گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۰    
گروه تحقیقی کلارکسونز لندن در جدیدترین تحلیل خود، بازار تانکرها، فله برها و سفارش ساخت شناورهای جدید را مورد بررسی قرار داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بستک هرمزگان گفت: یک لاین از بلوار ورودی شهر جناح در شهرستان بستک آسفالت گرم می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۴    
سرپرست پلیس راهور خوزستان گفت: همیاران پلیس با گسترش فرهنگ جلوگیری از تخلفات رانندگی نقش بارزی دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۴    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اتمام طرح راهداری تابستانه و جمع بندی اقدامات راهداری در جاده های استان ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۱    
این قطارها که متعلق به برند شرکت ریلی فدک هستند، با سرعت 140 کیلومتر در ساعت سیر خواهند کرد و کیفیت فضای داخلی کوپه ها نیز در سطح قابل قبولی هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۱    
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه همیاران پلیس رفتارهای پرخطر ترافیکی را در خانواده و در داخل خودرو به افراد خانواده خود متذکر می شوند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از تکمیل پروژه بیجار به سمت همدان به طول 50 کیلومتر تا پایان نیمه اول سال 97 خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از شروع به کارگیری سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) در این اداره کل خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از افتتاح باند 29 راست این فرودگاه تا پایان ماه آینده با اعتبار 100 میلیارد تومان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۲    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)،گفت: با توسعه سواحل مکران و توسعه پس کرانه ها ان شاءالله به جایگاهی می رسیم که تمدن دریایی ما احیا شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۹    
معاون حمل و نقل ترکیبی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری اولین نشست مانور امدادرسانی جاده ای پس از تصادف در این اداره کل خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۶    
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز با اشاره به پیشرفت فیزیکی هر کدام از فازهای خط یک متروی تبریز، گفت: فاز اول خط یک با 99 ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۰    
جعفر ربیعی طی حکمی از سوی محسن پورسیدآقایی به عنوان مشاور وی منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۷    
محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فروش اینترنتی بلیت اتوبوس زائران اربعین حسینی در استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۸    
صلح نامه ساختمان 150متری در زمینی به مساحت 500 مترمربع برای راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای در منطقه کپورچال بندرانزلی به امضاء مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان و بخشدار مرکزی بندرانزلی رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت هفته سالمند و سلامت ،خدمات رایگان سلامت در 2 ایستگاه قائم (خط 3) و قیطریه ( خط یک ) به مسافران ارائه می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: بر اساس آمار، تعداد معلولیت های ناشی از تصادفات با تعداد جانبازان و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی برابری می کند که این آمار نگران کننده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۳    
مدیر عامل رنو گفت: قصد داریم تا سال 2022 میلادی نیمی از محصولات خود را بصورت برقی و دوگانه سوز روانه بازارهای جهانی کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۰    
فرماندار ملکشاهی گفت: پروژه بهسازی و ایجاد واریانت ترشابه در مسیر ملکشاهی به مهران تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۶    
طرح نظرسنجی رنکینگ جهانی (کوارتر چهارم 2017) در فرودگاه مهرآباد آغاز شد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۶    
مدیر پایانه مرزی بازرگان با اشاره به اینکه این مرز یکی از پایانه های مهم مرزی و زمینی کشور است، گفت: در نیمه نخست امسال 140 هزار دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۰    
اولین جت های الکتریکی هیبریدی با قابلیت حمل مسافر تا سال 2020 به سیستم حمل و نقل دنیا راه پیدا کرده و صنعت هوانوردی جهان دستخوش تغییرات شگرفی خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۷    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه ایران بالاترین زیرساخت های گردشگری حلال دنیا را دارد، گفت: ایرانیان خارج از کشور بسته تشویقی گردشکری دریافت می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۱    
تهران به عنوان یک ابرشهر شرایط بسیار بحرانی را از نظر ایمنی ساختمان های مسکونی و کارگاهی دارد، سازه هایی که با تراکم جعیت بالا مراحل ساخت وساز را از نظر ایمنی طی نکردند و به طور قطع اگر بحرانی مانند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۲    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بر اثر حوادث غیرمترقبه ای که تابستان امسال در استان پیش آمد، 20 میلیارد و 300 میلیون ریال به این اداره کل خسارت وارد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۶    
رییس پلیس تهران گفت که در هفته ناجا خودروها و موتورسیکلت های توقیفی که تخلف قضایی نداشته باشند، ترخیص می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۳    
جانشین رییس پلیس راهور ناجا از افزایش 40 درصدی شماره گذاری خودروهای وارداتی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۰    
نماینده ائتلاف دولت قانون عراق هرگونه اخبار مبنی بر لغو ممنوعیت های پروازی در دو فرودگاه در اقلیم کردستان را بی اساس دانست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۴    
مجمع جهانی اقتصاد میزبان نشست اقتصادی هند بود و چالش های پیش رو در زمینه تحقق برنامه دولت هند برای منع فروش خودروهای غیر برقی در سال 2030 را بررسی کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۸    
شرکت خودروسازی رنو فرانسه با هدف افزایش میزان فروش خود قصد دارد محصولات و خودروهای برقی تولیدی خود را تا سال 2022 میلادی، 44 درصد افزایش و گسترش دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس زائران اربعین حسینی در زنجان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از راه اندازی نرم افزار ردیابی وسایل نقلیه امدادی بین شهری از طریق تلفن همراه هوشمند خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شورای عالی امنیت ملی اعمال محدودیت رئیس جمهور اصلاحات را بررسی کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۹    
برخی از فعالان مسکن مهر پردیس از بازداشت واسطه های خرید و فروش مسکن مهر از سوی پلیس امنیت شهر پردیس خبر داده اند. به گفته آن ها، بازداشت این افراد بدون توضیح و دلیل اولیه بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۹    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از ثبت 100 میلیون تردد خودرو در سال از محورهای مواصلاتی شرق این استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با اجرای طرح های دوخطه کردن راه آهن زنجان، قزوین، تهران و افتتاح خط آهن قزوین به رشت سهم استفاده از شبکه ریلی در استان افزایش می یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۰    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور گفت: با افتتاح مرکز تعویض پلاک باقرشهر روزانه 300 نفر از خدمات ارائه شده در این مرکز اعم از نقل و انتقال و تعویض پلاک بهره مند می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۴    
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید مدیریت صحیح و کارامد را مهمترین مسئله در تحقق سند ملی توسعه شهرهای جدید اعلام کرد و افزود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۱    
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هرگونه تردد و رفت وآمد کشتی ها در خلیج فارس و تنگه هرمز کنترل و رصد می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۸    
آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردانان و معماران تجربی در استان بوشهر روزهای 20 و 21 مهرماه امسال برگزار می گردد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۸    
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تداوم رکود خط مسافری دریایی چابهار- عمان پس از یکسال از راه اندازی آن گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۵    
جلسه مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در جلسه شورای حمل و نقل استان در سخنانی با اشاره به جهانی شدن یزد جایگاه حمل و نقل در توسعه استان را متفاوت دانسته و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۲    
بانک Nomura ژاپن پیش بینی کرد: به دلیل روند مثبت تر حاکم بر بازار در بخش کرایه حمل کانتینر و فله بر، کشتیرانی های ژاپن شاهد بهبود درآمد در سال جاری میلادی خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۹    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با توجه به رویکرد جهانی و مزایای غیرقابل انکار بتن تاکید کرد: باید شرایطی را در کشور فراهم سازیم تا استفاده از سازه های بتنی در ساخت و سازها بویژه در ساختمان های ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۶    
فرماندار شهرستان دیواندره گفت: 90 درصد از اعتبارات شهرستان به توسعه و عمران روستاها اختصاص داده شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۳    
شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم نامه احیاء و بهسازی پارک طبیعت پردیسان با سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری تهران ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از امضاء تفاهم نامه این سازمان با شهرداری تهران به منظور استفاده بهینه از فضای پارک پردیسان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۱    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران وجود رشد اقتصادی حاصل شده در سال 1395 و بهار 1396 ،مقایسه ارزش افزوده رشته فعالیت ها به قیمت های ثابت با مقادیر آن در سال 1390 نشان می دهد در برخی از بخش ها مانند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۸    
کولت وولمن، صنعتگر آمریکایی 8 اکتبر سال 1889 در ایندیانا به دنیا آمد. او یکی از چهار بنیان گذار شرکت هواپیمایی دلتا است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۸    
دبیر اجرایی نخستین کنگره ملی روانشناسی ترافیک، ضرورت ارزیابی روانشناختی افراد قبل از صدور گواهینامه رانندگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام، در کاهش حوادث ترافیکی تاثیرگذار است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۸    
صبح امروز مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی (World Solar Challenge 2017) در استرالیا با هدف تشویقی برای استفاده از انرژی خورشید در حمل و نقل آینده جهان آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۷    
اگرچه طبق اعلام معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری، ظرف چهار سال آینده اولین خط تراموا در تهران راه اندازی خواهد شد اما برخی کارشناسان معتقدند می توان به جای تراموا گزینه های دیگری را بررسی کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۸    
شرکت ها در سال گذشته هم هزینه تعمیرات جاری واگن های باری عبوری را پرداخت می کردند. این مبلغ در قالب 35 قراردادی بود که سال به سال منعقد و از طرف شرکت ها پرداخت می شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۲    
بازگشایی دانشگاه ها اگر چه مراسمی نمادین است که در آن باید ورود جوان ترین اعضای خانواده دانشگاهی را پاس داشت اما سخنان رئیس جمهوری در ابتدای سال تحصیلی معمولاً به آن وجه خبری علمی و سیاسی می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۶    
لو رفتن رمز یا رمز دوم مشترکان بانک ها یکی از نگرانی های سیستم بانکی و نظام رایانه ای است. به همین دلیل راهکارهای متعددی به دارندگان حساب های بانکی ارائه می شود تا از این مشکل جلوگیری شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۳    
تعلل، بی تفاوتی یا ناتوانی؛ همه این واژه ها را می توان برای توصیف عملکرد همسایه غربی ایران در زمینه یکی از مهم ترین اتصالات ریلی خارجی ایران در چند سال گذشته به کار برد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۴    
کنفرانس خبری درخصوص تشریح ظرفیت های شرکت آسیا سیر ارس در فرابورس با حضور مدیران عامل شرکت توکافولاد، توکاریل و آسیا سیر ارس دیروز در سالن اجلاس فرابورس برگزار شد که به بررسی موضوع عرضه سهام شرکت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۲    
بیش از دو هفته از آغاز سال تحصیلی جدید سپری می شود اما معضل ترافیک شهرهای بزرگ از جمله پایتخت نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه دامنه آن در برخی نقاط شهری با افزایش نیز روبرو شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۶    
علی رغم درخواست های مکرر سازمان خصوصی سازی، تاکنون 14میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت شماره شبای بانکی ندادند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۶    
مدیرعامل شرکت کشتیرانی NSB آلمان از برنامه این شرکت برای ورود به بنادر آسیا و بازار خاور دور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۳    
دولت برای رونق بخشی و تامین مسکن اقشار جامعه طی چهار ساله دوم قرار است تمرکز خود را بر روی بافت های فرسوده و نابسامان، تامین مالی مسکن، مسکن اقشار کم درآمد و مسکن روستایی قرار دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۰    
ایرانیان رتبه دوم را در میان گردشگران بین المللی استانبول در اختیار دارند و تعداد گردشگران خارجی وارد شده به استانبول در 8 ماه نخست سال 2017 افزایش 8/ 10 درصدی یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۸    
برخورد خودروهای پژو و تریلر در منطقه فورگ شهرستان داراب و در جاده ارتباطی این شهرستان به بندرعباس چهار کشته به همراه داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۵    
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهی گیری سازمان شیلات، صید آبزیان توسط کشتی ها و شناورهای چینی را رد کرد و گفت: در حال حاضر تمام کشتی های صیادی فعال در آب های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۹    
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ایران در نظر دارد مسائل منطقه را در جایی غیر از میز مذاکره حل کند، نه حرفی برای مذاکره وجود دارد و نه طرفی برای آن.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۹    
یک راننده اتوبوس در اقدامی نوآورانه یکی از جعبه های اتوبوس خود را به امکانات پزشکی مجهز کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۹    
مدیرساخت و توسعه راه اداره کل راه های و شهرسازی کردستان گفت: 90 کیلومتر از 160 کیلومتر برنامه احداث راه های روستایی کردستان در نیمه نخست سال جاری احداث شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۶    
مراسمی مذهبی در بخشی از هند برگزار می شود؛ تامیل نادو! این مراسم، یادواره فرزند شیوا خداوند هندوها است و 48 روز طول می کشد و شرکت کنندگان تمامی این روزها را روزه می گیرند و در این مدت اعمال سختی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکتها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عرضه بلیت پروازهای مسیر نجف و بغداد در ایام اربعین از طریق سایت ها و یا عاملین فروش مجازی ممنوع است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت: تولید کارخانه خودروسازی کرمانشاه برای سال آینده به 30 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
سازمان جهانی گمرک جدیدترین رتبه بندی گمرکات جهان را اعلام کرد که براساس آن گمرک ایران رتبه اول دنیا را در مبارزه با مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با قاچاق کالا کسب کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بر ارتقای ظرفیت خدمات فرودگاهی و ایمنی پروازهای فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۷    
سفیر ایران در پاکستان گفت که در دوران پسابرجام شاهد افزایش 35 درصدی روابط تجاری ایران و پاکستان هستیم ولی فقدان روابط بانکی با پاکستان عامل بسیار مهم در افزایش تعاملات بازرگانی دوجانبه است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۷    
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: رژه دریایی با عنوان نمایش اقتدار در خلیج فارس برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فروش اینترنتی بلیط اتوبوس زائران اربعین حسینی در استان همدان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۱    
یک شرکت معدنی استرالیایی با استفاده از قطارهای خودران، محموله های سنگ آهن خود را جا به جا می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۶    
زودتر از ننه سرما، سوغاتی اش به تهران می رسد، سوغاتی هرساله که نمی دانیم با آن چه کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۰    
تریلی های بزرگ قطار شده اند در مرز. کامیون های بزرگ با بار روغن، مواد شوینده، برنج و آرد یا هرچه در مقصد قابل فروش باشد. فرقی نمی کند مرز باشماق باشد یا پرویزخان، تمرچین یا گوربولاق و.. ...
  • ۱