پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 18 مهر 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 مهر 1396 تین نیوز 2 مهر 1396 تین نیوز 3 مهر 1396 تین نیوز 4 مهر 1396 تین نیوز 5 مهر 1396 تین نیوز 6 مهر 1396 تین نیوز 7 مهر 1396 تین نیوز 8 مهر 1396 تین نیوز 9 مهر 1396 تین نیوز 10 مهر 1396 تین نیوز 11 مهر 1396 تین نیوز 12 مهر 1396 تین نیوز 13 مهر 1396 تین نیوز 14 مهر 1396 تین نیوز 15 مهر 1396 تین نیوز 16 مهر 1396 تین نیوز 17 مهر 1396 تین نیوز 18 مهر 1396 تین نیوز 19 مهر 1396 تین نیوز 20 مهر 1396 تین نیوز 21 مهر 1396 تین نیوز 22 مهر 1396 تین نیوز 23 مهر 1396 تین نیوز 24 مهر 1396 تین نیوز 25 مهر 1396 تین نیوز 26 مهر 1396 تین نیوز 27 مهر 1396 تین نیوز 28 مهر 1396 تین نیوز 29 مهر 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۹    
امروز بیست و سوم مهرماه مصادف با 15 اکتبر، روزی است که در جهان به عنوان روز جهانی عصای سفید نام گذاری شده و در این روز روشندلان عزیز مورد تکریم قرار می گیرند
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۸    
رئیس نگهداری راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: روکش آسفالت 53 کیلومتر از حوزه استحفاظی راه های استان انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۶    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، لیست تکمیلی نمایندگان رسمی فروش بلیط پروازهای ایام اربعین حسینی را اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه پراید در محور قیرو کارزین به جهرم، 2 نفر از سرنشینان تریلر کشته و 7 نفر از سرنشینان دو خودرو مجروح شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۶    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اخیرا با همکاری مشاور خارجی دو مزیت اقتصاد دریا محور و گردشگری دریایی در این منطقه ایجاد کرده ایم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۹    
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در دوربین های ثبت تخلف از سامانه بومی استفاده شده است؛ گفت: برخی گمان می کردند که زمانی که به دوربین می رسند با کم کردن سرعت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۰    
معاون وزیر راه به بازدارندگی جرائم پرداخت و گفت: بهتر است قانون رسیدگی به تخلفات راهور را اجرایی کنیم و به تبصره آن توجه کنیم که اگر بعد از 4 ماه جریمه پرداخت نشد نسبت به ابطال گواهینامه و توقیف پلاک ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۴    
فرماندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه بیش از 75 درصد جاده های مواصلاتی استان راه روستایی است تشکیل شورای ترافیک روستایی ضروری است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۴    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تلفات جاده ای خراسان رضوی این استان را در رده سوم تلفات جاده ای کشور قرار داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۵    
استاندار خراسان رضوی گفت: هوشمندسازی جاده های خراسان رضوی برای کاهش تلفات در دستور کار قرار گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۲    
داوود کشاورزیان، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تخلفات رانندگی نباید به هیچ وجه بخشیده شود و اگر راننده ای بعد از گذشت چهار ماه جریمه خود را پرداخت نکرد باید پلاک و گواهینامه او لغو شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۳    
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه عامل انسانی بیشترین نقش را در حوادث رانندگی دارد، از کاهش 6 درصدی تلفات حوادث رانندگی در استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۷    
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه راهوان محله در گسترش فرهنگ رانندگی که متاسفانه در روستاها نادیده گرفته می شود قدم بردارند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: آمار تلفات ناشی از تصادفات در محورهای روستایی استان با 63درصد کاهش همراه بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۸    
معاون برنامه ریزی راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ در سراسر کشور از امکان ثبت 15 هزار تخلف سیستمی خبر داد و گفت: متوسط سرعت غیرمجاز 5 ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: 12 هزار دستگاه اتوبوس زائران اربعین را در کشور جابه جا خواهند کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۳    
تحریم های جدید و شدید شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه کره شمالی پس از ششمین و بزرگترین آزمایش اتمی این کشور تصویب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از بازدید دکتر شهریاری و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از پروژه های بهسازی محور بنه گز - عالیشهر و اهرم - دلوار - فراشبند خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۱    
1200 دوربین هوشمند جدید تولید داخل با صرفه جویی ارزی 80 تا 100 میلیون دلار در جاده های کشور نصب می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۸    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: این سامانه برای ثبت هوشمند تخلفات و اعمال قانون رانندگان ایجاد شده است و با راه اندازی آن پلیس راه استان ها می تواند در لحظه، تخلفات رانندگان را رصد کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۵    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه اهداف مناطق آزاد در اقتصاد مقاومتی مشخص شده است، تاکید کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۱    
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: در شش ماه اول سال جاری 2میلیون و 901 هزار تن کالا از طریق 272 هزار و 261 سفر از این استان به سایر نقاط کشور حمل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۷    
همزمان با هفته نیروی انتظامی دومین مرکز تولید پلاک خودرو کشور، روز سه شنبه در مشهد آغاز به کار کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اعلام اینکه پروژه راه دیزین - شمشک به 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت که امید است میزان تعهد البرز در این پروژه تفکیک و جدا شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فضای رقابت بین المللی در حوزه اقتصاد برای مناطق آزاد فراهم است و باید تهدیدها و چالش ها در مناطق آزاد را به فرصت ها تبدیل کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
مشاور رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: سازمان برنامه وبودجه 180 میلیارد تومان اعتبار پروژه قطار شهری کرج را پس از حل مشکلات داخلی پرداخت می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۷    
در ایالت تگزاس امریکا وجود برف پاک کن برای شیشه جلوی اتومبیل اجباری است اما داشتن شیشه جلو اجباری نیست!
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۷    
رییس کل بانک مرکزی در واکنش به نوسانات روزهای اخیر بازار ارز گفت: ارزهای مختلف در دنیا نوساناتی دارند و حتی قوی ترین ارزها هم دچار نوسان نرخ برابری با ارزهای دیگر می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیاده سازی سامانه واردات گوشی تلفن همراه با هدف جلوگیری از قاچاق گوشی به کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۱    
به جرات می توان گفت شرکت خودروسازی فراری را همه در دنیا می شناسند و با مدل های خاص و اسپرت این شرکت آشنایی کامل دارند. این شرکت حالا به صورت جدی به تولید یک شاسی بلند فکر می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۴    
معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه قیمت تولید هر لیتر بنزین بیشتر از قیمتی است که این فرآورده به مردم عرضه می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۶    
با حضور یک هیئت آلمانی از فرودگاه مونیخ، طرح پیشنهادی آموزش مدیران نسل آینده فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران (اینگام)، از سوی آنها ارائه شد و مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۵    
سید مصطفی داودی با حکم مدیرعامل شرکت راه آهن به عنوان معاون سیروحرکت این شرکت منصوب شد و ابراهیم محمدی نیز به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت راه آهن منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۷    
مسئولان سازمان تجارت خارجی ژاپن با رئیس کل گمرک ایران دیدار و در خصوص توسعه و تسهیل تجارت خارجی با ایران بحث و تبادل نظر کردند .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۴    
علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفا ه اجتماعی روز سه شنبه در پایان ششمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و گرجستان با گیورگی گاخاریا وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۱    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی از آغاز مرحله سوم طرح بخشودگی جریمه موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه خبر داد و گفت: با اجرای 2 مرحله نخست ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۸    
دبیر انجمن خودروسازان از اصلاح مصوبه هیات دولت و معاف شدن خودروسازان از اسقاط خودروهای فرسوده به ازای تولید و شماره گذاری خودروهای پرمصرف خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۵    
شرکت فراب در نمایشگاه EUW به عنوان یکی از مهم ترین رخدادهای حوزه اندازه گیری و شبکه های هوشمند که در روزهای یازدهم تا سیزدهم مهرماه در آمستردام هلند برگزار شد، حضور فعالی داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از پرداخت تسهیلات برای نوسازی ناوگان مسافربری در استان همدان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۰    
امروز اولین جشنواره همیاران پلیس قطاربا هدف ارتقای فرهنگ آموزش همگانی ، ترویج فرهنگ خود مراقبتی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در حاشیه خطوط ریلی و جلب مشارکت عمومی در سالن قطارهای بین المللی راه آهن ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۷    
سید مصطفی داودی با حکم مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان معاون سیر و حرکت این شرکت منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۷    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل ونقل شرکت راه آهن ؛ ایران رایکی از پل های ارتباطی قطبهای اقتصادی جهان در آسیا و اروپا برشمرد و گفت: در صورت برنامه ریزی و سرمایه گذاری در این زمینه ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۴    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اسامی دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی را اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۹    
نخستین هواپیمای مدرن ATR72-600 پسابرجامی متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هُما ) روز سه شنبه در فرودگاه کاشان به زمین نشست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نشست امروز صبح کمیسیون انرژی را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۶    
عضو شورای شهر تهران گفت: از فرنوش نوبخت مدیر عامل جدید مترو می خواهیم که نواقص ایمنی خط 7 مترو را حل کند و در غیر این صورت این خط مترو تعطیل شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۰    
رئیس شورای پنجم شهر تهران گفت: بسیاری از موسسات فرهنگی و خیریه ها که از شهرداری زمین و املاک دریافت کردند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۹    
رئیس پلیس راه ایلام گفت: در راستای پیشگیری از تصادفات و تلفات انسانی، به بیش از پنج هزار دانش آموز مناطق روستایی و حاشیه راه آموزش داده شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه دلار 5 هزار تومانی را قبول نداریم، گفت: سیاست دولت این نیست که پول ملی تضعیف شود؛ بنابراین دولت خواهان تقلیل ارزش پول ملی نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۳    
براساس سیاست های کلی و کلان کشور، 30 درصد حمل بار و 20 درصد جابه جایی مسافر بر عهده راه آهن قرار دارد و برای تحقق این دو هدف بسیار بزرگ و کلیدی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی لرستان از مرگ سه نفر بر اثر سقوط تراکتور به دره در شهرستان پلدختر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۷    
وزیر نفت گفت: بحث افزایش قیمت بنزین هنوز در دولت مطرح نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از کسب رتبه چهارم کشوری در کاهش تلفات و تصادفات راه های برون شهری و روستایی در پنج ماهه گذشته خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۴    
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز مانیتورینگ ثبت تخلفات در خراسان جنوبی افتتاح می شود گفت: بیشترین تصادفات در محور بیرجند- قاین رخ می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۱    
شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا در تمامی حوزه های حمل و نقل از جمله دریایی ، ریلی ، جاده ای و هوایی برای مصونیت از خطرات موجود با موسسات بیمه ای فراوانی در ارتباط هستند از سوی دیگر این صنعت با ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۱    
حدود 1500 نقطه به عنوان نقاط پر حادثه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شناسایی شده است و برای رفع آنها به اعتباری حدود هزار میلیارد تومان نیاز است
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۶    
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 160 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان طی سه سال گذشته آشکارسازی و اصلاح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۶    
رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 700 نفر به علت تصادفات جاده ای در استان جان خود را از دست دادند .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۰    
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و جانشین فرمانده ناجا سامانه های تایید تخلفات جاده ای و مانیتورینگ مرکزی پلیس راه کشور به صورت سراسری از طریق ویدئو کنفرانس در مرکز مانیتورینگ مبین افتتاح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۷    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ایجاد مراکز مانیتورینگ استانی برای ثبت تخلفات براساس برآوردها 30 تا 40 درصد از آمار تخلفات را کاهش می کاهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۴    
نشست خبری طرح استقبال از مهر 96 با حصور محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۹    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیات دولت، امیر امینی را به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی در آن کمیسیون معرفی کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به رحمانی فضلی رئیس کمیسیون خاص امور کلانشهرتهران و سایر کلانشهرهای دولت، محمدسعید ایزدی را به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی در آن کمیسیون معرفی کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که برای اصلاح نظام بانکداری در کشور باید اجازه ورود بانک های خارجی داده شود تا فضای رقابتی فراهم شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۱    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه آموزش های ترافیکی به رانندگان در این استان ضروری است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۶    
پیدا شدن یکی از خودروهایی که در سیل فروردین ماه در بندر دیّر بوشهر غرق شده بود، در اعماق دریا!
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۸    
استاندار مرکزی گفت: نهایی شدن قرارداد 660 میلیون دلاری رنوی فرانسه در ساوه با اشتغالزایی مستقیم بیش از شش هزار نفر را با جدیت دنبال خواهم کرد .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از احداث 140 هکتار پارکینگ در مرز خسروی در آستانه اربعین حسینی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۹    
شهرت همیشه خوب نیست، همانطور که شهرت جاده معروف The Dark Hedges در ایرلند شمالی بلای جان درختان آن شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۳    
سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: بیش از 140 هزا مورد تخلف رانندگی جاده ای با استفاده از دوربین های ثبت تخلف طی شش ماهه اول سال جاری در استان ثبت شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۳    
مجتبی گلشنی که پیش از این مدیرعامل شرکت واگن سازی پلور سبز بود، به سمت مدیرعاملی شرکت واگن سازی تهران منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰    
در جا کار کردن خودرو به غیر از مصرف سوخت استهلاک و صدمات قابل توجهی برای موتور خودرو به همراه دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۴    
مدیر اجرایی طرح ملی معاینه فنی خودروهای سبک در کشور از راه اندازی 150 مرکز هیدروستاتیک در سراسر کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۱    
برای تدوین یک نقشه راه اصولی در حوزه ایمنی جاده های کشور، ابتدا باید یک برنامه راهبردی برای حمل و نقل هوشمند در کشور تدوین شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در مورد اتفاق اخیر با ابراز تاسف از بروز چنین اتفاقی، نوشته است: طبیعتا تا مشخص شدن وضعیت پرونده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۹    
وزیر ارتباطات از اجرای فاز نخست طرح ثبت و شناسه دار کردن گوشی های موبایل (رجیستری) از پایان مهر ماه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۶    
کلوپ پی اند آی قشم کشتی های تانکر تحت پوشش خود را به عضویت فدراسیون بین المللی آلودگی مالکان تانکرها "ITOPF" در آورد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۳    
پیش بینی آینده و رعایت الزامات آن در حد استطاعت یکی از الزامات انتخاب و اجرای هر طرح و پروژه به شمار می رود بویژه وقتی عمر طرح طولانی باشد که در این ویژگی در خطوط راه آهن بدلیل عمر بسیار طولانی مسیر ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۸    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر 19 میلیون خودرو در سطح جاده های کشور تردد می کند و بیش از 90 درصد از حمل بار و مسافر در جاده ها انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۸    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ در سراسر کشور، روزانه 15هزار تخلف به صورت هوشمند ثبت می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۹    
مهندس علینقی تاکید کرد: هنگامی که موضوع تاثیر و اهمیت ورود خودروهای ایمن چون ولوو در کاهش تلفات و مصدومیت های ناشی از حوادث رانندگی را بررسی می کنیم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۶    
بر اساس آئین نامه داخلی مجلس لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی بعد از تصویب نهایی در کمیسیون عمران و چکش کاری در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت و به نظر می رسد تا دو هفته ی آینده در نوبت بررسی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هزینه بانکداری ایران 4 برابر کشورهای اروپایی است، تاکید کرد که باید بانک ها از انجام تصمیم گیری های دستوری به سمت رونق اقتصادی بروند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی در سفر دو روزه به استان اصفهان ضمن بازدید و افتتاح از چند پروژه راهسازی و بازدید از پروژه ریلی احداث واحد مسکونی در بافت فرسوده را در برنامه دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۴    
هم زمان با اوج سفرهای تابستانی در شهریور ماه سال جاری، سامانه های تلفنی 141 مرکز مدیریت راه های کشور به یک میلیون و 60 هزار تماس از سوی هم وطنان پاسخگو بودند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۲    
یک شرکت خودروسازی بستری برای ساخت کامیون های مختلف طراحی کرده که با سلول سوختی هیدروژن کار می کند و قابلیت فراهم کردن برق و آب در مواقع اضطراری را دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۹    
سازمان ملل به دنبال نقض تحریم اعمال شده بر کرۀ شمالی از سوی چهار فروند شناور، ممنوعیت پهلوگیری آنها را در بنادر جهانی صادر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۶    
استاندارالبرز دقایقی پیش به منظور بازدید از ظرفیت های اقتصادی و ترانزیتی،منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام وارد این مرکز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که بخش اعظم ناوگان هوایی کشور باید نوسازی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۴    
هویت ملی در اروپا بسیار وابسته به دولت است؛ از سدۀ نوزدهم و در جریان دولت – ملت سازی، این دولت ها بودند که متولی حفظ وحدت و یکپارچگی ملی شدند و در این راه از مستمسک هایی چون تعریفِ زبان رسمی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۱    
سازمان ملل در اقدامی بی سابقه پهلو گرفتن چهار کشتی که تحریم های اعمال شده علیه کره شمالی را نقض کرده بودند، در همه بنادر جهان ممنوع کرد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۵    
فانتوم جدید رولزرویس تمام برقی خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۵    
معاون بازرسی سازمان حمایت در خصوص اعلام اسامی شرکتهای متخلف فروشنده خودرو گفت: فروشندگان مکلفند خودرو را طبق قرارداد اعلامی پیش فروش تحویل دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا در قالب قانون کاتسا را خلاف روح برجام است، گفت: قانون کاتسا خلاف قوانین بین المللی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۲    
دکتر مسعود نیلی در هفته های اخیر تلاش خود را روی ریشه یابی شش ابرچالش اقتصادی متمرکز کرده است.این روزها می بینم رسانه ها نیز به این مسأله حساس شده اند و هرکدام به ظن خود مشغول پرداختن به این دغدغه ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در 7 ماهه نخست سال 96، 29 هزار و 900 میلیارد تومان به اعتبارات استانی اختصاص یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۰    
مشکلات و کمبودهای شبکه ریلی بنادر به حدی است که صدای اعتراض وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی توسعه این بخش نیز بلند شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۱    
وزیر نفت از آماده سازی یک بسته 5 میلیارد دلاری برای افزایش تولید در میدان های در حال بهره برداری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۱    
شرکت کشتیرانی بحری عربستان و موسسه رده بندی DNV. GL نروژ تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۸    
ورود نسل نوین کشتی های پیشرفته که از تعداد بسیار کمتری خدمه بهره می گیرند می تواند شغل دریانوردی را متحول کند.
  • ۱